Tak, diagnostyka, potem wchodzisz do BSI.
Kolego chyba sobie jaja robisz, ten kluczyk z foto nie posiada żadnego pilota do otwierania auta. Ma tylko żaróweczkę do oświetlania i nigdy nie mógł otwierać i zamykać auta zdalnie.
nie, otworzy własnym kluczem, 3/4 klucza ma!
Kolego spokojnie w lexi/proxi masz pomocnik kodowania poprowadzi Cie czynność po czynności co masz robić.:D
a ja pozwolę sobie dodać że z tym przekręcaniem stacyjki to jest różnie w golfie III była możliwość podłączenia + po stacyjce na dwa sposoby, wszystko zależy od montera. Do brzegu więc. Może być tak że nie przekręcać kluczykiem w stacyjce lecz wkładać i wyjmować ponieważ plusik pojawia się już po włożeniu kluczyka do stacyjki. To złe rozwiązanie zabezpieczenia...
Posiadam Vectrę C i tak właśnie działa centralny zamek. Nacisnę raz otwierają się drzwi kierowcy, nacisnę drugi raz otwierają się pozostałe. Natomiast w Corsie wszystkie otwierają się razem. O ile dobrze pamiętam można zaprogramować przy pomocy op-coma w module ddm oraz pdm. Aby przeprogramować potrzebujesz do tego kod zabezpieczający.
Owszem da rade. Tylko musisz miec czy zaprogramowac. Pilot nie moze byc uzywany, no chyba ze wymienisz transponder.
To, że diagnoskop ma funkcję programowania kluczy, nie znaczy, że z powodzenie ją wykona w każdym aucie. W tym przypadku urządzenie powinno poprosić o wprowadzenie kodu APV króry zabezpiecza moduł przed nieuprawnionym wejściem, bez tego kodu nie ma możliwości zaprogramowania nowego kluczyka. Sam kluczyk musi być prekodowany pod model auta, inaczej po...
Poczytaj sobie. :D Niestety, pomimo zabiegów wsysa punkty.
Nie musisz lutować do płyty. Wylutuj pamięć, w programator i jedziesz 😀 może być np UpaUSB. Jest też kilka sprzętów które odczytają po złączu. Więcej nie napiszę, bo w wiele osób z tego żyjemy a wiedzy też nikt za friko nie podawał. Ucz się, czytaj. Każdy kiedyś zaczynał.
Przy takich wymaganiach znalezienie "gotowca" nie będzie łatwe i pewnie wszystkiego nie zrealizujesz. Zainteresuj się ESPHome i np. NodeMCU - przynajmniej do realizacji części funkcjonalności. Możesz zdefiniować dość dowolnie różnego rodzaju "kliki" - https://esphome.io/components/binary_sen... NodeMCU może pracować...
Masz kartę kodową (Opel CAR Pass) ? Powinno być gdzieś w dokumentach od pojazdu.
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
z opisu wynika że jest to punto 1 wymień wkładkę w stacyjce /odkręć trzy wkręty na imbus osłonę pod kierownicą.wsaðż stary kluczyk przekręć w połżenie zapłon w stacyjce będzie dzyndzel podważ go śrubokrętem iwyjmij wkładkę.włóż nową wkładkę wyłącz zapłon/stara wkładka może wychodzić z lekkim oporem/następnie rozbierz klucz matkę /kolor brązowy/...
Kupujesz obudowę z surowym grotem. Bierzesz tą obudowę i ten nowy kluczyk i idziesz do punktu dorabiania kluczy. Tam Pan Ci docina surowy grot na wzór tego nowego. Nigdzie go nie montujesz bo jest zamontowany przy obudowie. Do nowej obudowy wkładasz elektronikę ze starego pilota i ewentualnie transponder jeśli występuje oddzielnie.
Witam, Próbowałem dziś zaprogramować 2-gi klucz do Fiat Ducato 2016 roku. Nawiązując do wypowiedzi w temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... pierwszy będzie działał bo wcześniej był już prekodowany pod to auto.W drugim tym nowym nie będzie działał pilot bez wcześniejszego prekodowania. odpalić odpali, ale funkcji...
Spróbuj według tego
Tylko transponder trzeba wprogramować do sterownika, tylko skąd ten PIN ??
(at)janchar Ponieważ widać tutaj pewne niejasności, dlatego polecam zapoznać się z podstawami. Kluczowe słowa to proces debugowania i debuger. Na przykład [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Debug... Prościej się nie da. Wracając do tego konkretnego przypadku, to podłączając mikrokontroler przez interfejs SWD, czyli GND, SWCLK, SWDIO, nie ma...
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
do kornelolej ja po próbie zapalenia z przycisku bez kluczyka w stacyjce wyłączam tym samym przyciskiem otwieram drzwi zamykam i odpala, a jak nie to wychodzę z samochodu z kluczykiem i ponownie wsiadam (upierdliwe) drugi kluczyk zgubiłem na tamtym klapa elektryczna działała an tym zdarzyło się RAZ przez 6 lat . Chcę dokupić kluczyki i zaprogramować...
Czy w ASO audi można zamówić od razu zaprogramowany i wycięty kluczyk? Dociety tak i przygotowany pod auto ale nie zaprogramowany. Auto na lawete i do ASO na programowanie. Moze uda Ci sie znalezc kogos ogarnietego kto zaprogramuje klucz tam gdzie auto stoi ale to musi byc ktos wyspecjalizowany w VAGinach a nie pierwszy lepszy czesio z supermarketu...
Po rozbrojeniu alarmu wejdź do auta i zamknij drzwi. Następnie 9 razy załącz i wyłącz stacyjkę do pozycji zapłonowej, po czym naciśnij duży przycisk w pilocie. Potwierdzeniem przeprogramowania funkcji będzie 9-krotne mrugnięcie światłami.
Spróbuj tego. http://obrazki.elektroda.net/50_12468783... http://obrazki.elektroda.net/12_12468783...
Masz czym zaprogramować kluczyk? Jak nie to zleć to osobom się tym zajmującym a one sobie poradzą z kodem. Są narzędzia które odczytają kod z auta bez problemu.
Witam potrzebuje pomocy w zaprogramowaniu kluczyka w210 tak aby otwierać szyby lub je domknąc
Jeżeli wylutujesz układ ze swojego starego niedziałającego pilota który był zaprogramowany do twojego samochodu i podmienisz (wlutujesz) ten układ do jakiegoś używanego to pilot będzie działał.
W tym aucie niema nic nadzwyczajnego. Można robić zwykłym KKLem. Ostatnio robiłem Fabię z 2008r kklem i poradził sobie, gdzie KTS nie ogarnął :D Twoja procedura wyglądać będzie tak (robiłem tak wielokrotnie - działa) - wybrać Pozdrawiam
Jak masz czym odczytać i zaprogramowac flasha to ci pomogę.Osobiście przelutował bym ze starego i po problemie ps:Tam nie ma żadnego TMS-a,bo to nie Fenix 5,gdzie trzeba wgrać wsad czyszczący poprzez flash do TMS-a.Przelutuj samego 29f400 i powinno być ok.Literki nie mają większego wpływu na działanie stera.
oszukac mozna przekladajac komlet ster. body i kluczyk do innego auta i probowac zaprogramowac.
Jeśli stary nie działa, ale padły w nim klucze na nie płytka sterująca, to jeśli jest identyczna jak w nowym, to można do nowego przełożyć płytkę ze starego, powinno zadziałać bez programowania. W innym przypadku: zgrać parametry ze starego, wgrać do nowego. Ustawić w nowym DIP-switche jak są ustawione w starym. Pisałem o tym dokładnie post wyżej :)
Witam Tu masz opis programowania Pozdrawiam
"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
Zamki są tak zaprogramowane
Witam. Rozładował mi sie akumulator i przy okazji rozkodował sie pilot w kluczyku od alarmu i zamka centralnego. W pilocie pisze ze to siemens. próbowałem już tak i tak i nic:[/img] i tak też nie działa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
http://www.autodiagnos.com/fileadmin/ass...
Pilot można zaprogramować tylko przy użyciu programu diagnostycznego np. VCDS, VCP i inne
No a jest zaprogramowany?
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Witam. Temat rozwiazany - zamykam.
Opis który podajesz dotyczy synchronizacji kluczyka po wymianie baterii , ale warunkiem jest to by kluczyk wcześniej był dopisany do samochodu. Jeżeli zakupisz kluczyk na Allegro musisz w celu jego zaprogramowania odwiedzić asso lub elektronika samochodowego. Wiadomo co oryginał to oryginał ale zawsze możesz dołożyć sterownik z pilotami.
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
Jak masz że silnika CS to wgrać do tp i wtedy po pinie dopiszesz na aucie
Masz prawdopodobnie uszkodzoną cewkę i dla tego masz problemy z odpalaniem tym kluczem. Mogą też być problemy ze scalaczkiem jak pisałem wyżej (zresztą autor artykułu opisuje dokładnie ten problem). Dopóty nie będzie sprawny klucz wszelkie procedury mogą nie przynieść porządanego efektu. Udaj się do kogoś kto jest w stanie zweryfikować poprawność działania...
http://obrazki.elektroda.net/82_12068133... http://obrazki.elektroda.net/4_120681342...
To proste, co naciśnięcie pilota wysłany zostaje kod o innej wartości, stały jest tylko początek tego kodu. Jeżeli alarm odbierze kod który ma zgodny początek i wartość wyższą niż poprzednia, to go akceptuje, inaczej nie. Oczywiście nie jest to dowolna wyższa wartość kodu, tylko określona wg. skomplikowanego algorytmu. Ogólnie szyfrowanie w takim systemie...
Otwórz drzwi kierowcy włóż kluczyk do stacyjki i przekręć następnie naciśnij przycisk w pilocie i gotowe
W Polo 97r. był montowany immobiliser na TMS370. Transpondery są ze zmiennym kodem co oznacza, że klonowanie ich się nie uda. Pocieszjące jest to, że te transpondery są do wielokrotnego kodowania. Oznacz to, że jeżeli wyciągniesz taki z kluczyka z podobnego Polo /np. ze szrotu/ to będziesz go mógł wkodować do swojego autka. W nowych autkach taki numer...
Musimy rozdzielić wszystkie te zadania które wykonuje kluczyk. Naciśnięcie przycisku na kluczyku nie powoduje odblokowania immo a jedynie rozbrojenie alarmu i otwarcie centralnego zamka. Ponowne naciśnięcie powoduje uzbrojenie alarmu i zamknięcie drzwi przez centralny zamek. Te elementy są sterowane falami radiowymi w kluczyku i muszą się tu zgadzać...
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
Niecałe 20$ i jest u Ciebie prekodowany od majfrendów z Ali. Tylko dociąć i zaprogramować. Jak będziesz kupował kluczyk pod to auto, to 99% będzie już precodowany, chyba, że z używki to szukaj prekodowanego PCF7946 na ten model i przelutować. Ale skoro można nowego z ali za 20$...
Szybciej i prościej zakupić transponder, prekodować i zaprogramować.
Diagnostyka pierwsza od tego wyszła, że zgubił pestkę właściciel. To normalne, że zaprogramowana nowa. Później, gdy już nie odpalił na drugi dzień, gdy robiłem odczyt, był błąd U-1600 - klucz elektroniczny sygnał nie rzeczywisty-obecny, czyli to samo chyba co wcześniej, bo przed programowaniem transpondera nie robiłem odczytu.
W ogóle to da się to naprawić? Są jacyś tak sprytni magicy że podejmą się naprawy? Wierzyć się nie chce pozdrawiam myty p.s. Podmieniałem kiedyś BCM w Polo 9N, kupiłem używane, zakodowałem, potem VCDS zaprogramowałem kluczyki i polo śmiga do dzisiaj. Myślałem że w B7 będzie podobnie a tu zonk.
Przede wszystkim trzeba potrafić zadać pytanie, ta cobra jest alarmem bezpilotowym. Żeby alarm zadziałał ((a Tobie na tym nie zależy) musi działać pilot w kluczyku, czyli otwierać i zamykać CZ w aucie (i oto Ci chodzi). Synchronization - radio frequency When Key buttons operated repeatedly while vehicle out of range and system becomes inoperative. How...
1.Nie da się zaprogramować używanego transpondera. 2.Tak musi być nowy transponder . 3. pcf 7935 wyprodukuje id45 4.Nie.
Możesz przywrócić. Odczytać,,pin,, z licznika, dokupić transponder, sprawdzić ciągłość lini kodowej i zaprogramować klucz.
Witam ponownie dotarł wczoraj zamówiony drugi kluczyk.. próbowałem to zaprogramować manualnie ale nie ma reakcji.. Zastanawiam się czemu dioda mruga kilka razy jak nacisne przycisk na pilocie obojętnie który w starym mrugala 1 raz moze może wiecie czemu?? Dziękuję
Po pierwsze opcja szukaj :) A to opis dla wszystkich zeby juz takich prostych pytan nie było 2.2.2Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2”...
Witam, corsa c 2003 1.7 dti wymieniany był komputer.. przyszło zakodować kluczyki.... odczytałem PIN immo z licznika- poprzez OP-COM....(brak carpassa wiekowy samochód) i teraz tak: zrobiony (na nowym ECU) Reset ECU Reset IMMO Reset transporter key dopisane i zaprogramowane od nowa: ECU ( na obecny VIN samochodu) IMMO - też zaprogramowane Transporter...
Dziękuję. Auto odpala, ale po 15 minutach resetuje się immobilizer i trzeba ponownie wklepać kod. Jest tak samo, że dioda mruga i nie odpala. Wydaje mi się, jakby na chwilę był ominięty immobilizer po wklepaniu kodu i odpala nawet na kluczyku bez zaprogramowanego kodu. Nie mogę też zaprogramować kluczyka pod sterowanie centralnym zamkiem. Dodano po...
Przy kluczu matce lampa od immo nie gaśnie co drugie przekręcenie na zapłon. Możliwe że poprzedni właściciel zgubił klucze. Wymieniono mu cały zestaw - zamki, stacyjka i jeden brązowy klucz + odtworzenie transpondera z zawartości immo. Zobacz czy puszki nikt nie lutował - na kolumnie kierownicy żółta lub czarna, idzie do niej kabelek od czytnika na...
Ewentualnie w punkcie dorabiania kluczy dorób sobie "klona" z pilotem i tylko pilota możesz spróbować zaprogramować. Z tym że jeżeli był już wcześniej programowany pilot bodajże powyżej 3 nieudanych razy to będzie Ci niestety potrzebny i tak PIN do immo. Poza tym i tak pasowałoby wtedy wylogować wszystkie kluczyki poza tym który posiadasz żeby Ci auto...
Przywrócenie haseł uzytkownika FS 110 Uruchomienie trybu sewisowego z kołków strona 27 instr instalatora. Zmiana kodu inst FS 1. Przesyłam instrukcje Pozdro, i oby ten alarm wisiał u ciebie albo twojego znajomego jak tylko trochę się bawiłeś he he he. Powodzenia
miałem taki sam przypdek corsa D dwa dni walki reset smego ecu i bcm nie dało rady dopiero po tej procedurze odpalił: 1 reset IPC zestaw wskaźników 2 zresetowane bcm 3 reset moduł airbag SDM reset ecu 4 zaprogramowanie oryginalne klucze 5 wyłączyć zapłon na 30 sekund 6 zaprogramować IPC 7 zaprogramować BCM 8 zaprogramować airbag SDM programowanie ecu...
W tym kluczu grot służy jedynie do awaryjnego otwierania drzwi, nie do odpalania auta, a immo to nie pastylka. A jak uda ci się zaprogramować pilota do Cromy, to szczerze będę pod wielkim wrażeniem, bo nawet ludzie od dorabiania kluczy się za to nie biorą.
Tylko w fabryce kodują moduł komfortu z kluczykiem. ALE da się to zrobić samemu tylko jest to dosyć trudne. W tym filmie jest wszystko pokazane nawet wybór dobrego kluczyka! https://youtu.be/X7oodMBoMEI W tym filmie pokazuje on jak to wszystko zrobić. Jeśli chcesz to zrobić to rób to samo co on na filmie Oby passacik jeździł! Pochwal się- jaki silnik?...
Otwórz pilota i sprawdź, czy działają mikrostyki – u mnie w ogóle nie klikały. Kupiłem nowe, wymieniłem i programowanie wg instrukcji poszło. Mikrostyki koszt 10 szt. 8 PLN, polecam.
Witam, jeśli chodzi o rok auta do 1999 - 2002 to włożyć czerwony kluczyk aż dioda zacznie migać szybko i wyjac, następnie włożyć jeden czarny włączyć zapłon wyjąc kluczyk i włożyć drugi czarny włączyć zapłon i wyjąc i ponownie włożyć czerwony włączyć zapłon i wyjac kluczyk i powinna dioda zniknąć. Następnie włożyć i odpalić na czarnym kluczyku powinno...
Jezeli masz wersje EU to kluczyk z USA Ci nie podejdzie bo sa na inne czestotliwosci
CLIO II - synchronizacja pilota centralnego zamka: 1. wyłącz zapłon 2. naciśnij przycisk centralnego ryglowania (na kokpicie) na ok.10 sekund - drzwi powinny się zaryglować i odryglować 3. od teraz masz 10 sekund na programowanie kluczyka - lampka immobilizera świeci się na desce 4. naciśnij przycisk ryglowania na pilocie kluczyka - drzwi powinny się...
Zaprogramować nowy TP do kluczyka. Stacyjki też nie musisz wmieniać ,na podstawie innego zamka można nawet na odległośc klucz naciąć.
Spróbuj tak: Programowanie pilota seat toledo II 99r. 1.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni. - Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. - Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. - Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. - Wyjąć kluczyk i skierować...
W pierwszym poście napisałem, że chodzi o samo zdalne. Imo zrobię, tylko nie wiedziałem, czy używki trzeba odnawiać.
rozumiem że trzeba zdjąć prawą stronę obudowy. Widzę tam owalną śrubkę czy bez klucza serwisowego się ją odkręci w jakiś sposób?
Spróbuj zaprogramować pilota. Wciśnij i przytrzymaj klawisz centralnego przy lewarku. Po chwili centralny zamknie i otworzy wtedy przyciśnij parę razy przycisk na pilocie.
Jeśli kiedyś ktoś programował patsa w tym aucie i nie miał czerwonego klucze to mógł użyć czarny. Czerwony i czarny transpondery miały takie same, tyle że kolory były inne, żeby było wiadomo który został zaprogramowany jako matka. Spróbuj z tymi co masz może się uda. Jeżeli nie to serwis forda lub jakiś magic.
tea5500 nie da się "wprogramować" jak w nowszych renault (wciskanie przycisku itp) - kod jest ustalany "na sztywno" poprzez lutowanie/cięcie/frezowanie ścieżek na płytce (jasno jest to opisane w nocie katalogowej) Sam właśnie kupiłem pilota do starszego renault celem "zaprogramowania" go do mojego espace (oryginalny pilot ma tea5500), otwieram a tam...
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Klucz bordowy (matka) służy do wprowadzania kluczy-córek (niebieskich), czyli tych do codziennej eksploatacji. Zachowanie układu masz teraz takie-włączasz zapłon matką więc centrala Code wchodzi w tryb programowania kluczyka i zapala lampkę immo. Odpalic na nim można. Po powtórnym włączeniu zapłonu lampki już nie zapala, bo mysli, że włozyłeś klucz...
Witam. Mam problem ze swoim BMW e46 320d. Nie działał mi centralny z kluczyka więc chciałem zmienić baterię (największy błąd w moim zyciu) lecz nie mogłem otworzyć kluczyka i zrezygnowałem z tego. Po kilku godzinach idę do samochodu i pyk... samochód nie odpala... WGL nie łapie silnik więc sobie myślę że po immo... po kilku minutach kręcenia zrezygnowałem......
witaj kolego, a jakiem oprogramowaniem i urządzeniem zaprogramowałem transpoder do kluczyka mazdy ?
Zrób tak: Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał...
Najprosciej będzie kupic nowy kluczyk i zaprogramować w serwisie. Ostatnio płaciłem za taką usługę w Volvo 1000zl. W tych autach ciężko iść na skróty. Ps. W Chorzowie (volvotech) i w Radomiu (VIP serwis) możesz popytać. Oni mają rozpracowane volva
Hej ,kolego , proszę jjaśniej, kupuję uużywany kkluczyk i po kolei co muszę
Mało znam Toyota, niech się wypowie ktoś mądrzejszy. Wg mnie można kupić surową obudowę, dorobić grot, a elektronikę ? nie wiem czy podejdzie z już zaprogramowanego auta czy trzeba kupić "czystą" , ale i tak trzeba programować nowy klucz na aucie. Można zrobić klona klucza który już jest, ale to takie sobie rozwiązanie. A tego tonie rozumiem: Witam,...
czy w twoim sejku jest immobilajzer bo jeśli tak to wymiana wkładki wiąże się z dokonaniem pewnego wybory, mam na myśli że albo przerobisz immo w pewnym sensie wyłączając go albo pylniesz sie zaprogramować nowy klucz co wiąże sie z kosztem chyba cos 150 zł. jak wygląda ten opór o którym mówisz, czy na wstępie musisz "szukać" żeby przekręcić czy opór...
Witam, mialem podobny problem... otoz jeden z kluczykow zostal przypadkowo zniszczony... a drugi z czasem sie rozprogramowal... Ja bylem taki glupi, ze udalem sie do serwisu renault i tam zrobiono mi to od reki... cala sprawa potrwala okolo 20 minut... programowanie nowego kluczyka plus przyciecie grota... lecz cena 700zl w salonie... hmmm wybierz sam...
W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
Chce mieć możliwość zaprogramowania chip ID48 jak pisałem i pytanie czy ten ostatni przyrząd temu sprosta? Ja nie prowadzę firmy robię to dla przyjemności i hobby. Zdaje sobie sprawę że zaprogramowanie kluczyka to nie takie proste bywa bo potrzeba wiele wiedzy i odpowiednich przyrządów. Ja chcę tylko czysty chip ID48 zaprogramować ID48 TP-23 do VW,...
problem nastał Nastał w jakich okolicznościach ? Od kiedy ? Od jakiego zdarzenia ? Dodano po 1 komputer nie pamieta zaprogramowanych stacji FM, ustawień radia a także daty i godziny Dokładny model radia by pomógl jak pojawi sie tu specjalista
1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. -Nacisnąć przycisk...
Cześć wszystkim, w jaki sposób mogę odzyskać kod pin do zaprogramowania dodatkowego kluczyka w Clio 3 ph1?
Kluczyki w corsie C są w immobox ,wystarczy ten moduł wyciągnąć, nowy transponder i każdy kto się tym zajmuje może to zaprogramować, cena zależna głownie od lokalizacji. Jeżeli wyłączysz immo tylko w ECU auto bedzię odpalać ale na liczniku będzie aktywna kontrolka immo. Pozdrawiam
Zgadza się są dwa kluczyki, z tym że drugi bez pilota, a za dorobienie w serwisie życzą sobie okolo tysiąca zł co uważam za lekką przesadę. Dlatego myślałem o zakupie pilota i zaprogramowaniu go.
Jurek220, mógłbyś mi dokładnie wytłumaczyć, w jaki sposób mógłbym to zrobić? Napisze w skrucie że dla jednego klucza zakup przętu nieopłacalny. Na yutu masz filmy z programowania to pooglądaj sobie to zobaczysz jakie urządzenia to robią. Musisz mieć program +kabel diagnostyczny np. VCDS i w nim jest opcja i procedura zakodowania kluczyka. Najlepiej...
(...) Najnowszą wersja ForScan 2.3.65, z pełną płatną licencją, oraz oryginalnego kable VLinker FS. Próbowałem:- innego laptopa, - innej starszej wersji ForScan- ten sam laptop I kable na innym samochodzie - działa ok- innego akumulatora który jest na 110% pewny ale nie da rady go zaprogramować. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda...
Witam, Mam problem z kluczykiem, nie otwiera drzwi mimo zaprogramowania. Fachowiec twierdzi, że prawdopodobnie procesor, więc porownałem ze sprawnym. Impulsy transmisji pojawiają się na wyjściu 10 w obudwu tak samo. W tym uszkodzonym brakuje obudowy elementu opisanego w sprawnym jako 100 0224j10. Czy to jakiś nadajnik? Można go kupić? Pozdrawiam
Witam Koledzy Mam szybkie pytanie bo nigdzie nie znalazlem podobnego watku. Otoz moj Doblo posiada centralny zamek otwierany i zamykany z pilota. Pilot jak kupilem nie dzialal ( poprzedni wlasciciel twierdzil ze rozladowala sie bateria a po wymianie juz nie dzialal) niestety nie mial pin codu od Fiata. Zrobilem dumpa z BCM z kosci 93Lc66 odczytalem...
Nie, nie zapomniałem. "Pastylka z prekodowaniem to kolejne 50 zł" Jedyne co zapomniałem, że trzeba dodać cenę vcds'a czyli kolejne 200-300 zł za chińskie badziewie :D
zaprogramowa numer zaprogramowa rolety zaprogramowa bateri
radio toyota corolla wzmacniacz hamulec grzać aparat trust
czajnik naprawa czajnik naprawa
Regulacja świateł w Iveco Daily 2024 przy obciążeniu Oznaczenia na wyświetlaczu pralki Amica DWA 1T712DLS