Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Zapłon Ducati Energia ma połączenie masowe pomiędzy statorem a cewkomodułem białym przewodem, dodatkowo masa silnika jest połączona poprzez wyprowadzony przewód masowy z cewkomodułu. Nie jest potrzebny dodatkowy osobny przewód do masy silnika.
https://obrazki.elektroda.pl/2573907500_... Dodano po 1 Taki schemat dostałem z Jackmotors wraz z zapłonem.
Zapłon ducati energia
Dysponujesz może serwisówką do tego rocznika? Mam do rocznika 98, a tam już jest zapłon Kokusan. Zapłon nie posiada impulsatora? Znowu nietypowe rozwiązanie układu zapłonowego. Problem może tkwić w module zapłonowym (czarny moduł). Stator ma dwa uzwojenia niskonapięciowe - jedyne co możesz sprawdzić to czy nie mają zwarcia do masy. Co to za wyniki pomiarów...
Witam, kupiłem zapłon Ducati Energia. Ale nie wiem jak popodłączać światła itp. Proszę o odp. będę wdzięczny
Nie da się tego podpiąć. Yamaha TZR50 miała swój własny zapłon Moric z modułem DC-CDI, pozostałe AM6 zapłon Ducati Energia. Rozwiązaniem jest przełożenie całego alternatora tj. statora i koła magnesowego. Silniki CPI (czyli chińska klon AM6) ma jeszcze inny alternator i części nie pasują wzajemnie.
witam mam silnik rometa 2 biegowy i zapłon ducati energia taki jak na foto po niżej czy jest możliwość założenia tego zapłonu do silnika Dezamet 023 polskiego rometa https://obrazki.elektroda.pl/5951651600_...
Jest to zapłon Ducati Energia. Na stojanie znaduje się 5 ceweki i mpulsator. Zapłon wytwarza 80W mocy. Powiedz jakie jeszcze informacje są potrzebne.
Silnik EBS zapłon ducati energia
Witam. Ostatnio miałem problem (albo raczej kolega) w simsonie S51. Ma on zapłon Ducati Energia. Kłopot w tym, że mimo zastosowania jakiegoś tam regulatora przeładował on akumulator (przynajmniej tak powiedział sprzedawca do którego odesłaliśmy akumulator na gwarancji i takowej nam nie uznał). Szukam więc jakiegoś skutecznego układu/regulatora który...
Witam Na zdjęciu przedstawiam mój zapłon Ducati Energia, pytanie czy dobrze jest on wkręcony bo motor nie pali, chodzi mi dokładnie o ustawienie tych cewek pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie http://obrazki.elektroda.pl/1178573100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9194354500_1...
Elo. Mam troszkę przerobionego simsonka i tu jest już problem. jak wiadomo w simie jest dosyć ciężkie koło magnesowe które troszkę blokuje szybkość wkręcania się na obroty mniejszą prędkość itp. Czy może znacie jakiś inny zapłon który można włożyć do simka??? Zapłon ducati odpada za drogi. Czekam na odp. pozdro
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy odpowiedni dział, ale z góry przepraszam! Mam pewnien problem! Znalazłem u siebie cały kompletny zapłon Ducati Energia z Malaguti F12. Mam też regulator napiecia i cewkomoduł! Zaplon chce zamontować, poniewaz chodzi mi o lepsze światła Jest jeden problem - niestety w simku mam instalacje 6V Teraz moje pytanie: czy...
Nie, tuningowy "ożebrowany" moduł jest typu AC-CDI. Łatwiej będzie założyć kompletny zapłon Ducati Energia jak w pozostałych motorkach z silnikiem AM6, ale to wymaga wyłożenia 200-400 zł i pewnej loterii jeśli chodzi o sprawność używanego statora.
W TZR50 jest fabrycznie alternator Yamahy, z modułem zapłonowym DC-CDI Moric. Zapłon Ducati Energia był stosowany w pozostałych pojazdach z silnikiem AM6. Nie rozumiem sensu przekładki zapłonu, ale powiedzmy że to działa. Po pierwsze, zapłon DE trzeba dostosować do tego, aby było ładowanie akumulatora. Uzwojenie jest przeznaczone głównie do zasilania...
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Napisałem ze L1 łączy się z cewką .Literówka przepraszam Przewód C jest spięty z zasilaniem z alternatora i jednocześnie z resztą instalacji nie wymagającej prądu stałego ,to jak mi ma nie palić żarówek.Idzie wiosna muszę to jakoś pokonać może ktoś podeśle schemat jak to podłączyć . Mam kompletny zapłon Ducati Energia z którego wychodzi na zasilanie...
model silnika to RV4 p6 To się zdecyduj dokładnie, bo RV4 a P6 to zupełnie inne silniki. AM4 to zupełnie inny silnik i części nie pasują wzajemnie. wychodzą z niego tylko dwa kable czerwony i czarny Podaj więcej informacji na temat zapłonu, bo na pewno nie jest to zapłon Ducati i raczej nie jest to CDI.
W takim razie jaki regulator zastosować ? A jak wyglądała oryginalna instalacja i jaki był regulator? Tego nie wiem ciężko znaleźć schemat z instalacją gdzie było montowany zapłon Ducati energia. Jedyny schemat znalazłem taki do tego Moto tylko że tu już wychodzą 4 kable A i mam jeszcze taki regulator jak na fotce https://obrazki.elektroda.pl/7410419300_...
kabel sygnałowy pod czerwony dochodzący do cewkomodułu, gdyby sygnał okazał się za słaby to można nawinąć kilkanaście zwojów drutu na kablu wn i stamtąd wziąć sygnał
Nie podajesz szczegółów na temat konstrukcji zapłonu, ale szukając w internecie i patrząc na sklep paramotor wynika że to zapłon jak przy pilarkach spalinowych, kosach itp. Widzę dwa rodzaje zapłonów, czarna cewka Ducati Energia i czerwona cewka Selletra. W takich zapłonach nie ma gdzie szukać szukać przyczyny, jeśli jej nie ma to cewkomoduł do wymiany....
Zadziała obrotomierz z Fiata 125P przy zapłonie Ducati Energia ? Gdzie go podpiąć? Schemat: http://obrazki.elektroda.net/6_126885076...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Witam. Mam problem z zaplonem ducati energia silnik am6. Brak iskry po sciagnieciu magneta zauwazylem ze ten czarny kwadracik co jest miedzy cewkami zostal spilowany przez magneto (patrz zdjecie) troszke to wyprostowalem lecz iskry nie ma dalej. Moje pytanie co to jest i czy przez to nie bedzie iskry. I dodam ze silnik nie posiada akumulatora i rozrusznika...
Od jakiej wersji, rocznika ten schemat? Widzę tam zapłon Ducati. Ta Yamaha ma fabrycznie zapłon DC-CDI firmy Moric i schemat jest zupełnie inny. Kto to wszystko sprawdzał, że stwierdził że wszystko dobre? Po pierwsze musisz mieć oryginalny alternator - czyli taki z zewnętrznym impulsatorem i znacznikiem na obwodzie koła magnesowego. Ile tam cewek czy...
Ściągacz z gwintem M19x1.0 prawym pasuje do zapłonów Ducati Energia które były stosowane w silnikach AM6, ale poza Yamahą TZR 50 (bynajmniej tą najpopularniejszą z lat '00). Tutaj jest alternator Yamahy z zewnętrznym impulsatorem i bez cewki zasilającej CDI (zapłon DC-CDI Moric) i tutaj przychodzi ściągacz z lewym drobnym gwintem takim jak przy innych...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
panowie kolejne pytanie czy zapłon od gpr ( ducati energia) bedzie pasował do bi3 ?? niby na rozmiary ok ale na pewno musiałbym kupic od razu do tego cewko moduł żeby nie było problemów ze zgraniem
Witam mam problem z moim simsonkiem mam w nim 85/4/3 gaznik amal21 spawaka z jack motors jmp065 link do wydechu: https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlumi... Zapłon ducati energia problem polega na tym że jest bardzo słabe rezo wczesniej miałem to samo tylko 70/4/3 i ciągło jak głupie zapłon...
Oświetlenie i ładowanie jest oparte na jednej cewce na statorze. Pytanie, jakiej firmy posiadasz zapłon (Leonelli czy Ducati) oraz jaki rodzaj regulatora napięcia. Ogólnie ta część instalacji działa w ten sposób: http://www.motelek.net/schema/spannung/f...
W jakim celu chcesz naprawiać moduł, skoro taki moduł można kupić już za 35 zł? Polecam stronę motelek.net, dla przykładu: http://www.motelek.net/andere/cdi/ducati... http://www.motelek.net/andere/cdi/lead_n... http://www.motelek.net/andere/cdi/takega...
Skoro chcesz założyć spawaka to pomyślałbym nad mvt milenium, ducati energia, lfk lub vape. Wtedy uzyskasz to czego szukasz.
Zapłon najlepiej VAPE, z tańszych Ducati Energia lub Langfang Kokusan. Zwykłego elektronika nie opłaca się kupować. Stacyjka — ZADI zestaw do przeróbki do S51. Kierunkowskazy — 10W jajka od Yamahy WR/XT (bardzo tanie i dobre), tylko trzeba uchwyty dorobić. Warto przerobić automat stop od S51/1 (przy silniku). Z akumulatorem to jest tylko problem prawny...
To jest alternator od skuterów Piaggio 50 4T. Jest w nich stosowane specyficzne rozwiązanie zapłonu Ducati Energia. Moduł zapłonowy jest zasilany z tego jednego uzwojenia, ale posiada układ powodujący zwiększenie napięcia zasilania dla CDI wykorzystujący indukcyjność uzwojenia. Z tego powodu stosowany jest w zestawie specjalny regulator napięcia, który...
Witam potrzebuje schemat podłączenia świateł z zapłonu ducati energia.Jak zrobić żeby światła się ładowały. Ja nie potrafię tego zrobić.
To jest skuter z systemem zapłonu pod Euro 2, w Malaguti stosowano chyba dwa lub trzy rodzaje takich układów zapłonowych z dodatkowym sterownikiem. Musiałbym sprawdzić serwisówki czy mam schemat do tej wersji zapłonu. Widzę że ktoś próbował odblokować moduł — nacięcie na obudowie. Nie wiadomo czy jest sprawny. Z dostępnością części może być kłopot,...
Witam serdecznie. Mam taki problem z moim zapłonem ducati energia. Otóż chciałem podłączyć sobie światła przód. Gdy już podłączyłem wszystko ładnie zapaliłem moto i patrze a żarówka prawie wgl nie świeci. Nie wiem czego jest tu wina. Proszę o pomoc.
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Nie rozumiem sensu wpięcia pickup coli pomiędzy dwie bramki tyrystorów, w tym układzie co ma robić TR2 ? W starym Fanticu 300 z zapłonem Ducati Energia była bardzo specyficzna PC, miała dwa rdzenie, dwie cewki, dodatkowo były w niej diody, wszystko to było zrobione pod specyficzne nabiegunniki w kole magnesowym (wszystkie cewki były wewnątrz), tylko...
Ale zaznaczyłem, że zapłon to lfk. Zapłon czyli co??? Przecież chodzi o prądnicę. Daj więcej inf o tym lfk.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Producent DUCATI http://obrazki.elektroda.pl/2154294000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1436799600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3717454700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9971603400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9034756700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4217979800_1...
Witam, mam pytanie do fachowców Zakupiłem używany mini ciągniczek czeskiej produkcji Vari z silnikiem Jikov i zapłonem elektronicznym ducati. Ciągniczek odpalał ale czasem zdarzało się że przy zapalaniu silnik odbił i pracował na lewych obrotach lub odbijał przy próbie zapłonu. Diagnoza nieprawidłowo ustawiony zapłon. Postanowiłem przy użyciu lampy...
Nie wiesz może jaką moc generuje ten zapłon? A o co ci chodzi??? Nie rozumiem pytania.
Witam Poszukuję jakiegoś sprawdzonego rozwiązania regulatora napięcia cewek bezmasowych do zapłonu Ducati Energia. Nie mogę zastosować oryginalnego, ponieważ zawyża on napięcie ładowania oraz nie wytrzymuje prądu ładowania jaki wymagam. Jako, że zasilam żarówkę h4 prosto z akumulatora prąd przepływający przez regulator może dochodzić do 7-8A przy wszystkich...
Ciekawe jakie znaczenie ma zwarcie kondensatora elektrolitycznego, kiedy w takim układzie CDI nie stanowi żadnej blokady, z resztą stosowany jest w każdym module CDI. http://www.motelek.net/andere/cdi/ducati... http://www.motelek.net/andere/cdi/ducati... Poza tym taki nowy moduł zapłonowy jest warty 20 zł. Nie ma nawet sensu bawić się...
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Moduły samochodowe ograniczą Ci obroty do marnych 6000. Zastosuj lepiej zapłon od jakiejś chińskiej podróbki marudera, lub innego virago 125 (koniecznie V2). albo powróć do rozwiązania fabrycznego. Co to za motocykl z silnikiem 90st, cx, motogutek,...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Witam, chciałbym się Was zapytać o poradę w kwestii zakupu zapłonu 12V do simsona. Przymierzam się do zakupu tego zapłonu Unimoto : http://unimoto.pl/zaplon-cdi-simson-bezs... Wiadomo to nie jest Ducati Energia, jednak DE jeżeli się pojawi w sklepach będzie zdecydowanie droższe. Ma ktoś jakiekolwiek doświadczenia z tą firmą...
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Potrzebujesz zupełnie innego alternatora, bo oryginalnego zapłonu za bardzo nie przerobisz. Jeśli przerobisz zapłon na samo ładowanie akumulatora i światła zasilane z akumulatora, to zapłon nie da rady akumulatora naładować. Jeśli potrzebujesz ładowania akumulatora do dodatkowego oświetlenia (np. kierunkowskazy), to można je zrealizować również za pomocą...
No więc znalazłem trochę czasu i weny na ogarnięcie tematu. Więc w sprawie modułu. Jak można by było go ulepszyć? O co chodzi z tym filtrem? Jak miałby spełniać swoje zadanie? Co on robi z sygnałem wyzwalającym? Dodano po 1 Filtr to układ rezystora z kondensatorem, w zasadzie filtr górnoprzepustowy który eliminuje zakłócenia o wolnym narastaniu napięcia...
Dokładniej są trzy cewki w S51: 1. Zasilająca moduł zapłonowy 2. Cewka ładowania akumulatora bezmasowa 3. Cewka świetlna zasilająca przednią lampę. 4. Cewka wyzwalającą iskrę Jeżeli na wolnym "kopaniu" masz iskrę, to winny może być impulsator bądź nawet sam moduł. Jeśli moduł to wyrób z Chin mogą być różne przygody. Dodano po 3 -cewka impulsatora(określa...
Chyba większość śledzących kanały motoryzacyjne w serwisie YouTube widziała test strumieniowych świec zapłonowych a raczej "wyrok" na tym "wynalazku". Zdaję sobie sprawę, że forum jest bardziej poświęcone elektronice ale z racji, że chodzi o świece zapłonowe zasilane prądem elektrycznym to chyba mi to wybaczycie. :D Rozwój mechaniki pamięta różne dziwne...
Proszę sprawdzić, czy to koło magnesowe Ducati Energia posiada cztery czy sześć pól magnesowych.
Nie można zastosować innego regulatora. Dostępny jest zamiennik WM Motor. Jedyna opcja przeróbki to zastosowanie alternatora od Aprilii SR50 (Morini gaźnik) i zapłonu DC-CDI. Nie daje gwarancji niezawodności i też trochę kosztuje...
http://www.motelek.net/andere/cdi/ducati... http://www.motelek.net/andere/cdi/ducati... Moduł musi mieć masę i to bardzo dobrą, inaczej zacznie pracować chaotycznie. Tak samo brak połączenia masy silnika z instalacją elektryczną - będzie powodować zwielokrotnienie iskry.
Witam mam problem w mojej maszynie otóż w mojej instalacji nie było żadnego modułu, platynek czy impulsatora o to co wygrzebałem ze starej instalacji. Jsstem zielony w elektryce więc jesli czegoś brakuje to mówcie. w motocyklu jest zapłon bezstykowy bodajże Lub schemat samego zapłonu tak żeby odpalić tylko, z reszta jakoś się uporam Motocykl jeździł...
Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
Daj sobie spokój z przerabianiem oryginalnego zapłonu. Te zapłony są samodestrukcyjne, na seryjnym silniku wybijają kartery, a na stuningowanym silniku łamią się koła magnesowe. Rozejrzyj się za Ducati Energia lub Langfang Kokusan, one znoszą wysokoobrotowe silniki i przy okazji zapewniają lepsze światła.
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Już wszystko jasne. Masz rozwiązanie podobne jak w skuterach Suzuki Adres - zapłon "bezimpulsatorowy" który wytwarza dwie iskry na obrót wału. Niegdyś miałem do naprawy mofę Puch, stator był taki: http://www.motelek.net/andere/iskra/12v5... a przyczyną braku iskry uszkodzona cewka zasilająca (nie można było dostać). Musisz się zaopatrzyć w...
Mała aktualizacja w temacie. Układ generalnie działa choć nie rozumiem jednej rzeczy. Miałem mały problem z dostrojeniem silnika. Więc wyjąłem jedną świecę która miała ustawioną przerwę na 0,4mm, na świecę o przerwie minimalnie większej bo chciałem z tej pierwszej później sobie kolor elektrody zobaczyć. Po tej wymianie silnik dostał odcięcia w górnej...
Posiadam yamahe tzr 50, po remoncie silnika pomyliłem kable i nie podłączyłem czarnego kabla z masą, a kabel od czujnika (na luzie dioda świeci) podłączyłem bezpośrednio pod masę, po czym spłoną moduł i bezpiecznik. Kupiłem nowy moduł i wymieniłem bezpiecznik lecz iskra się nie pojawiła na świecy. Prosiłbym o informację odnośnie tego co mogło się jeszcze...
Niestety nie jestem pewien co do modelu silnika. Nie ma juz na nim zadnych naklejek wiec nie wiem jak sprawdzic model. Jestem tylko pewny , ze to tecumseh dwusuwowy. Jest identyczny jak w tym watku. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Co do ustawienia przerwy to wiadomo, bez problemu. Okolo 3mm przed GMP tez jest oczywiste (bo znalazlem...
Witam M mojej mz ts 150 założyłem alternator i wszystko śmiga jak należy .Zaznaczam że nie wprowadziłem żadnych trwałych zmian do silnika tego leciwego motocykla , a jedynie zastąpiłem oryginalną prądnicę , regulator , akumulator i żarówki ( 12 v) Alternator z silnika Minarelli , Ducati energia lub podobny -musi mieć nie więcej niż 103 mm średnicy!
Problem z Crossem VOR 503 530 4t CDI bez impulsatora zapłon ducatii motocykl trafił do mnie już po mechanikach i to najgorsze ogólnie zgasł i nie chciał zapalić wymieniali uszczelkę pod głowicą bo niby to to ale nie do sedna sprawdzony gaźnik rozrząd zawory itd motocykl ma iskrę ale przy próbie odpalania łapię łapie i nagle strzeli w gaźnik albo nic...
Tak. Podłączam vag kkl FTDI FT232R i do tego 3-pinowe gniazdo pod adapter fiata. Do odczytania map użyłem: IAW15xReader_V0.67 do wgrania mam IAW15xWriter_V0.26 do diagnostyki program od ducati i moto guzzi GuzziDiag_V0.45 Mam też tuner pro, ale nie znam się na mapach z tąd pytanie na forum. Dodano po 4 Mam też mapy od rocznika 2007 do porównania. W...
Witajcie posiadam taki moduł/sterownik silnika od Hondy dylan 125 . Nie mam pojęcia jak go podlaczyc. Podejrzewam tylko jeden przewód czarno żółty. Myślę że jest on od cewki WN. Internet milczy lub nie mogę znaleźć nic. Potrzebuje który kabel od impulsatora i zasilania +12v bo to zaplon DC. dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia.
Witam Wszystkich. Czy ktoś ze zgromadzonych może mi pomóc ogarnąć sprawę ładowania aku w motorze ? Motocykl z 2004 Honda Hornet. Problem w tym ze powyżej 3 tys obr nie ładuje..A oto opis sytuacji: Napięcie akumulatora 12.6 V. Załączam zapłon (świecą światła) prąd mierzony na + dodatnim przewodzie z aku (-) 5.8 A Odpalam silnik.. 1500 obr/min - Napięcie...
Witam!! Mam problem z motorowerem Aprilla Classic 50, który wyposażony jest w silnik AM3. Głównym problemem jest brak ładowania. W trakcie pomiaru na akumulatorze napięcie nie wzrasta, jest między 11,80-12,1V DC na pracującym silniku. Z alternatora wychodzą przewody na moduł zapłonowy i jeden żółty na regulator napięcia. Na tym żołtym przewodzie oporność...
Jeszcze jedno pytanie - czy będzie mi pasował zwykły obrotomierz do silnika benzynowego (który bierze sygnał z cewki zapłonowej), np. Wstawiłbym diodę i wtedy otrzymywałby pojedyncze impulsy, czy muszę kupić specjalny obrotomierz, który podłącza się do alternatora? Co to znaczy "Syncro czy Ducatii"?
v-max 90km/h - mało prawdopodobne, licznik ma bardzo dobry humor, realne 70 km/h na najszybszym przełożeniu montowanym fabrycznie w tych silnikach. cylinder 70cc - w tych silnikach max 65 cm³ (mały skok wału wynoszący 37.4 mm). Gaźnik oryginał Keihin czy tuning Amal? Jakiej produkcji moduł zamiennik? Zakładałem ostatnio WMMotor w żółtej obudowie...
Pytanie czy warto. Taki skuter w PL jest warty 1000-2000 zł. Nie wyróżnia się niczym szczególnym poza wyglądem gixxera w wersji R. Posiada niezbyt popularny silnik Suzuki-Morini poblokowany na kilka sposobów, trzy wersje przełożeń przekładni końcowej, niezbyt przyjazny gaźnik Keihin PWS 12 z blokowaną iglicą i psującymi się automatami ssania, nietypowy...
Prędkościomierz nie ma nic wspólnego z układem zapłonowym i pracą silnika. Jedyną rzeczą którą mogłeś uszkodzić w rejonach naprawy czujnika prędkości to stacyjka i przewód "gaszenia". Widzę że dałeś skuter do niekumatych mechaników, albo takich, co chcą zarobić na naiwnych. Mogą sobie załatwić moduł za 300 zł sygnowany "Piaggio Vespa Gilera Derbi Aprilia...
Witam upaliłem moduł w swojej husqvarnie (Kokusan Denki 2528). Udało mi sie zdobyc inny moduł który rzekomo wg tej aukcji jest wlasnie do mojego modelu http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUSQVARNA... Jednakze kolory kabli i ich ilość w servisówce ni jak nie zgadzają sie z...
zapłon ducati energia ducati energia zapłon silnik ducati
urwany kabel cewki tda2030a zasilanie plastik przekładnia
Brak hamulca hydraulicznego w New Holland 8360 Brak komunikacji ze sterownikiem hamulca w Renault Laguna II faza 2