synchro wał->wałek.
Tyle że przekaźnik rozładował by akumulator. Jak dasz zasilanie przekaźnika po stacyjce to wentylator się włączy jak wyłączysz zapłon.
Czekam aż wystygnie i znów odpali i będę regulował na parowniku. Sprawdzę jeszcze jak wyglądają świece Dodano po 6 Zaczynam podejrzewać, że problem może nie być w gazie, tylko w części zapłonowej. Kopułka nad rozdzielaczem zapłonu od czau do czau okazuje się "luźna". Możliwe że problemem jest nie to, że samochód się nagrrzał, tylko "rozkalibrował" zapłon...
Nie ma znaczenia ,jeśli gaz po taniości i źle wyregulowany na ubogo degradacja gniazd nastąpi szybko. Pierwszy podejrzany zapłon czyli cewka,świece. LPG jest szczególnie czułe na słaby zapłon i skład mieszanki.
problem rozwiązany. nie przykręciłem 2 przewodów masowych. Frontera przywieziona z Niemiec z rozebranym silnikiem ( glowica byla uszkodzona). Cała góra silnika leżała w bagażniku. Przy skręcaniu nie zauważylem tych kabelków. Zostało jeszcze kilka problemów 1. po włączeniu zapłonu zapala się kontolka Check Gdzie znajdę złącze diagnostyczne 2. Silnik...
Klient ma pecha popatrz na ten motor to jest rodem z agregatu prądotwurczego a agregat można na samostart palić. Żarty żartami ale w tym motorze może być wszystko bardzo awaryjny mogło wałek rozrządu zetrzeć może nie mieć sprężania itd. Podstawa wtryski i zapłon euroskanem chyba idzie.
Nie ma plusa po właczeniu zapłonu ?
Właśnie kopulke ustawiamy mniej więcej tak jak powinna być. A nawet nie ma chęci załapać wiadomo zalapalby to by sie ustawilo zapłon na lampę a tak to nie mamy jak.. Dodano po 45 Właśnie kopulke ustawiamy mniej więcej tak jak powinna być. A nawet nie ma chęci załapać wiadomo zalapalby to by sie ustawilo zapłon na lampę a tak to nie mamy jak..
Posiadam Opla Frontere B z silnikiem C20XE metronik 2,5 w którym jest problem z wyprzedzeniem zapłonu. A dokładnie ma 22stopnie. Auto nie chodzi tak jak powinno, przerywa, przy odpalaniu kicha, a jak się zagrzeje to traci moc iniekiedy przy obciązeniu zaświeca się check. Błędów brak. Szukałem już odpowiedzi w różnych miejscach i znalazłem tylko to,...
18 stałe 27 po zapłonie masy: 2, 14, 24, 19, (42, 10) Przewód ekranowany, niezbyt rozumiem, jakby masa w ekranie masy, może tu być błąd w schemacie)
no i doszedłem do pewnych konkluzji mianowicie pompa paliwa raz dostaje prąd raz go nie dostaje. dlaczego tak może się dziać że pompka dostanie na chwilkę prąd a za chwile go odcina?? Opisz dokładniej. Pompka powinna się uruchamiać na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przy kręceniu rozrusznikiem, gdy pojawiają się impulsy zapłonu.
Czerwona zrobi się po 2 sekundach po podłączeniu. Sprawdź miernikiem na wtyczce i włącz zapłon. Znam ludzi co narzekają na złe odpalanie i przy -10 świece grzeją po 2 - 3 sekundy gdy przy tej temp u mnie trwa to około 8.
wziąłem się sam za auto I usilnie próbujesz spalić ten miernik. Pomiary omomierzem i "piszczykiem" tylko w układach bez napięcia robimy. Na tym gnieździe żarówki na każdym pinie też jest masa tzn połączenie z karoseria Ustaw miernik na zakres 20V DC i pomierz napięcia względem masy, przy wyjętej żarówce. Przełączniki i zapłon w takim stanie w jakim...
czy nie. Wystarczy włączyć zapłon i chodzi cały czas, aż do momentu kiedy coś się stanie i nie ma napięcia na przewodach zasilających pompkę. A po co , leć żarówką po kolei jak nie znajdziesz puść nową wiązkę do pomy nie do dekla tylko prosto do pompy.
Dziękuje ślicznie,rano tak zrobię,dam znać,pozdrawiam.
Witam, posiadam fejs EuroScan 2010 (ELM327 + PCMscan). Do mojej Vectry B 2.5 podłączyłem się w kilka sekund i wszystko działa prawidłowo, tak samo w Oplu Frontera 3.2 i BMW 523i 2.5, ale do Vectry B 2.0 i 1.6 nie dałem rady, wyświetla się komunikat abym sprawdził czy zapłon jest włączony/ czy kable są podłączone. Czy wiecie Panowie co może być przeszkodą...
Cześć! Postanowiłem się podpiąć, ponieważ podejrzewam podobny problem: Opel Frontera A 96rok. 2,2 Pb, oznaczenie X22XE. Immobilizer TEC-TUS oryginalny na zbliżeniowy transponder, baza z diodą sygnalizacyjną. Wjechałem do garażu, uszczelniłem pokrywę zaworów i już nie odpaliła. Natomiast sam immo zaczął się zachowywać inaczej: Wcześniej musiałem dać...
Mam tak na na dwóch jest + 12,5V, a na trzecim + 7,6V ? A na pracującym jak powinno być ? Jeszcze jedna uwaga - przy włączonym zapłonie nie pali się kontrolka ładowania.
Do tego samochodu musisz mieć interfejs i oprogramowanie Op-Coma czy to USB z adapterem pod OBD1 https://obrazki.elektroda.pl/4880269300_... https://obrazki.elektroda.pl/3459333900_... ewentualnie możesz łączyć się przewodami. Albo możesz zbudować prosty interfejs pod port COM i oparty na układzie MAX232 https://obrazki.elektroda.pl/39_11698089...
Witam. Zostawiłem dzisiaj auto na parkingu i jak wróciłem to zauważyłem, że pali się wyświetlacz, jakby zapłon był włączony. Zauważyłem, że w momencie wyłączania zapłonu wyświetlacz na moment gaśnie albo zaczyna mrugać, następnie na przemian zapala się i gaśnie co parę minut. W dodatku gdy jest podświetlony to można też otwierać szyby, mimo iż kluczyk...
Kolego zanim topik wyląduje w koszu napisz jaki masz kąt wyprzedzenia zapłonu , odczytany lampą stroboskopową. Po drugi Frontera ma duży problem żeby się zmieścić w 16l.100km. Nie ma fizycznej możliwości żeby tak dużo brało gazu i miało dobre parametry jezdne. Ale to wskaże podciśnienie na wolnych obrotach, i pomierz sprężanie w wolnej chwili.
Witam mam problem z Oplem Fronterą A 2.0 benzyna, nie pali na dwa cylindry wymieniłem kable, świece zapłonowe, cewkę zapłonową, czujnik położenia wału, na 2 i 3 cylindrze jest bardzo słaba iskra, ciśnienie na cylindrach po 12 bar na wysokich obrotach łapie na wszystkie cylindry problem jest poniżej 2tys obrotów nie mam pomysłu już co może być przyczyną...
Witam. Zamieniłem cewkę, czujnik wału i przekaźnik wysoki przy lampie i nadal to samo. Odpali jak ją na leci i jak nie ma iskry to czek przy włączeniu zapłonu się nie świeci a jak zapali To wtedy zapali pochodzi trochę i zgaśnie. Gdzie szukać przyczyny?
W zasadzie to mozna wstawic opornik o odpowiedniej wartosci, ale nie wiem czy i tak ECU nie bedzie tak sprytne i nie wykryje tego jako blad (no bo stala wartosc). W silnikach z LPG niektorzy wlasnie w ten sposob oszukuja czujnik przeplywu, zeby zwiekszyc kąt wyprzedzenia zapłonu. Ale w dieselu to nie wiem jak to bedzie działać.
Naprawiłem napęd i podzielę sie wiedzą, może komuś sie przyda. U mnie akurat był przetarty w peszlu kabel z aktuatora przedniego napędu. Działa to tak: 1- Wciskamy klawisz, kontrolka zaczyna migać, sterownik załącza silnik na reduktorze i przełącza z 2wd na 4wd. Wykorzystuje tarcze sygnałową na osi silnika aktuatora. 2- czujnik z prawej strony reduktora...
Witam! Miła Jolu nie sądzę abyś sama sobie poradziła ale przy pomocy brata lub kumatego CHŁOPAKA może coś z tym fantem da się zrobić. 1. Musisz ustalić sprężanie na pierwszym cylindrze (od strony paska rozrządu). Aby to zrobić trzeba wykręcić świecę zapłonową pierwszego cylindra (możesz wykrecić wszystkie bębzie łatwiej obracać wałem korbowym silnika)....
Witam, Mam takie pytanie. Czy prawdą jest, że w silnikach opla 2.2DTI można nieznacznie przestawić na kołach zębatych łańcucha kąt wtrysku? Od razu zaznaczam, że patrząc w live-data nastawnik kąta wtrysku pracuje. Kąt zadany zgadza się z rzeczywistym i auto jeździ ok. Nie ma żadnych błędów itp. Jedyne co mu doskwiera to problem z odpalaniem przy niskich...
Witam szanownych forumowiczów. Czy spotkał się ktoś może z przypadkiem płynu chłodzącego w kanale świecy zapłonowej. Opel frontera z silnikiem 3.2L ( taki sam silnik chodził w Rodeo, Monterey 3.5 , Trooper, Vehicros, Honda passport i Legend). Z góry widać że kanał świecy składa się z dwóch części i łączy gdzieś w połowie głowicy. Z tego łączenia sączy...
Witam. Proszę o pomoc, ponieważ jestem posiadaczem Frontery 2.3 tdi i nie działa wskaźnik ciśnienia oleju. Po włączeniu zapłonu wskazówka idzie na max do góry. Na spodzie auta jest wpięty do czujnika (tego koło filtra oleju) przewód od kontrolki oleju, ale jest też drugi przewód (od wskaźnika oleju) i niestety nie jest podłączony. Po styknięciu go do...
ten silnik jest prosty a ja na prawdę nie wiem co mu dolega układ zapłonowy jest na cewce . zalewa na wszystkich świecach ( nie chce mi sie wierzyć ,że wszystkie wtryski poszły naraz) -przepływomierz odpinałem żadnej reakcji -dziś sprawdzę sonde objawy przed uszkodzeniem : strasznie ciężko odpalał dopiero po dłuższym kreceniu odpalił. stał około roku...
Przede wszystkim wyciągnij miarkę od oleju i zobacz ( powąchaj ) czy ten olej nie pachnie benzyną . Jak by miało go być za dużo za sprawą dostania się benzyny do miski olejowej to również nie miał by ów olej ochoty utrzymywania się na listwie bagnetu pomiarowego , po prostu by spływał.... . Mimo wszystko skoryguj poziom oleju do właściwego , wykręć...
Check nie pali bezpieczniki sprawdzałem na zapłonie włączonym dają światło. Jeśli chek się nie świeci na desce (ikonka silnika) po włączeniu zapłonu to coś z zasilaniem albo bezpiecznik (któryś z głównych Maxi) albo uszkodzona wiązka ewentualnie ECU. Na początek bym sprawdził czy do ecu dochodzi zasilanie, jeśli nie to gdzieś jest przerwa w obwodzie,...
witam, mam problem z paleniem frontery jak jest zimna. swiece grzeją i zaczyna łapac, ale barzdo przy tym dymi, jak złapie wszystko już ok. i jeszcze jedno z tego co wiem nie ma bezpiecznika swiec zarowych ale obok przekaznika jest jakiś i cały czs go pali po włączeniu zapłonu. z góry dziękuje jak by ktoś pomogł
Witam! Mam taki problem z Oplem Fronterą 2.5 TDS rok 98-99: -kontrolka ABS świeci cały czas, -prędkościomierz pokazuje dziwne wartości (prędkość wskazywana jest zbyt duża, przy obracaniu koła ręką można bezproblemowo dojechać prędkościomierzem do 40 km/h ). Czujniki ABS sprawdzone omomierzem, wszystkie OK. Oscyloskop pokazuje ładnego sinusa na każdym...
A sterownik jest zinicjowany? Wygląda na to, że jest. Immo widzi klucze, po włączeniu zapłonu dostaje żądanie z ECU silnika i w parametrach widzę, że sygnał odblokowania niby transmituje. W sterowniku silnika nie ma zezwolenia na odpalenie i wywala błąd chyba 144 o ile dobrze pamiętam. Gdzie w tym sterowniku silnika siedzi immo? W pamięci równoległej...
Nie pali na 2 i 3 cylindrem. A było wymieniane : - gumki na zaworach - pierścienie - kable zapłonowe - czyszczona kopułka zapłonowa -planowana głowica - uszczelka pod głowicą a ciśnienie na cylindrach jest 11.4
a ja jeszcze niemiałem japończyka z silnikiem diesla;D , chociasz ze mam niemiecką frontere z silnikiem od isuzu;D ,ale miałem takze golfa 1.6TD naktórym się odbyła nieudana próba kradziezy i przecięto dosłownie każdy kabel (niewiem czemu) i go odpaliliśmy na popych:D
Witam Niedawno kupiłem Fronterę A z LPG( to Stag 4 Eco w dobrym stanie instalacja). Silnik też jest ogólnie w dobrym stanie - to C20NE w wersji wtrysku chyba Motronic 1.5 z usuniętym katalizatorem( jest zwykła rura ). Zaraz po kupnie wymieniłem: filtry paliwa, powietrza, oleju ( i sam olej też) świece zapłonowe przewody zapłonowe kopułkę i palec czyściłem-...
Witam Panów! Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem w oplu. po włączeniu zapłonu mimo niskiej temperatury nie zapalała się kontrolka świec żarowych a wyświetlacz kilometrów oraz wskażniki temperatury i paliwa na minimum.Po odpaleniu obrotomierz na zero.Gdy włączone zostały światła zaczoł pracować.uaktywniały go też kierunkowskazy.Gdy już zaczoł...
frontera diagnostyczne frontera mechanik frontera filtr
telewizor buczy włączeniu thunderbird konfiguracja citroen xsara centralny zamek
chlodnia klimatyzator wiertarka celma kondensator
ZXDSL 832CII - Modem ADSL2+ od ZTE Corporation Lokalizacja przekaźnika rozrusznika w Renault Laguna 3 2.0 dCi