Masa wiązki układu zapłonowo/wtryskowego
Za głęboko brniesz. Cewka oporność oczywiście trzyma ? Za pomocą hot aira acetonu i przykładowo zmywacza do przepustnic (ja go używam) rozpuścić i wydrapać klej i organoleptycznie sprawdzić. Tam cudów nie ma.
Migająca szybko - zapłon właczony immo włączone Migająca woln0- zapłon wyłaczony immo wyłaczone
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby włączyć zapłon bez silnika pod maską. Druga opcja-zdemontować moduł z silnika i podać zasilanie bezpośrednio na piny silnika
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
W środku auta, raczej załącz zapłon i kontrolką sobie sprawdzaj.
po powrocie centralny zamek już nie działał i kontrolka od immo pali się ciągłym światłem.nie działa również wewnętrzne zamykanie wszystkich drzwi,a gdy wduszam je kontrolka od immo świeci mocniejszym światłem,lecz nadal ciągłym.powinna migac.akumulator dobry(naładowany).centralnie widać,ze iimo odcina zapłon i nie chce odpalic,silnik kreci,lecz wiadomo(bezskutecznie)....
skoro kontrolki przygasają podczas próby uruchomienia to gdzieś nie do końca kontaktują grube plusy lub masy. Włącz zapłon i podaj sterowanie bezpośrednio na rozrusznik i sprawdź czy odpali.
Jest skuteczna ale warunek to zwykle włączony zapłon i znajomość poprawnego kodu, bez niego zablokujesz na amen. SławeK
Jeżeli dzienne masz podłączone tak jak trzeba , podpinasz moduł po zapłonie a wyjście na sterowanie cewek przekaźników jeden do pozycyjnych drugi do mijania w twoim przypadku wystarczą zwykłe przekaźniki zwierne. Zasada działania włączasz zapłon palą się dzienne ,zadziała czujnik zapala pozycyjne i mijania razem i gasną dzienne prościej się nie da tego...
Witam Moja Laguna czasami odcina zaplon przy 4,5 tys. obr. a czasami kreci do 7 tys. i nie ma odciecia. Do tego od 3tys. obrotow traci moc jakby cos ja dlawilo i pod gorke gdzie jeszcze niedawno podjezdzalem na 5 biegu to teraz nie ma szans zeby na 3 biegu podjechac, trzeba redukowac do 2 albo 1 biegu. Co moze byc przyczyna?
To co na zdjeciu to sterownik,to nie jest Landi renzo,pewnie myślisz o parowniku. W każdym razie jeśli wypiołeś ten sterownik możesz sprawdzić kontrolką kable w jego kostce przeważnie kabel czarny to masa,czerwony to zasilanie ,czerwony z czarnym paskiem to zasilanie po kluczyku. Mogą być inne tych kabli ale sprawdzisz to który jest który podłączając...
Witam kolego! Ten czujnik temperatury jest w większości wkręcony w głowicę przy termostacie ( koniec silnka ) lub w głowicę też okolice termostatu Podaj jeszcze czy ten czujnik ma jedo wyście na kostkę czy dwa piny? Bo możesz to sam sprawdzić na tzw. krótko poprzes próbówkę samochodową na 12 V podpinasz jeden kabelek do masy drugi z probówki do wejścia...
Przecież webasto masz prosto z aku podłączone, więc co ma zapłon do tego?
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
Witam, czy jest możliwe aby zapłon wypadał, ale nie oświecił się check? Objawy są takie jakby czasem wypadał - brak mocy, nierówna praca silnika tylko podczas dawania gazu (sporadycznie raz w tygodniu tylko przy odpalaniu, jak wyłączę i odpale ponownie to chodzi normalnie). Myślałem o cewkach, bo świece jakiś czasem temu wymieniałem, ale wydaje mi się,...
Wymieniłem świece na nowe, iskra jest, zapłon wygląda dobrze, znaczniki są w jednej linii, ale dalej nie odpala. Jutro może przyjedzie kolega kolegi z aparatem diagnostycznym, ale raczej amatorskim.
A co stanem ET071 Dziewicza zasuwa kolumny "TAK" :?: Stan sugeruje że brak kodu w blokadzie kolumny kierownicy lub coś się wysypało w UCH że tak twierdzi . :cry: W Lalce II były takie przypadki że system się zwieszał. :cry: Najczęściej doraźnie pomagało odłączenie aku , a na dłuższą metę wymiana blokady. Nie pamiętam żebyśmy wymienili UCH z tego powodu...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
UPC skrzynka obok akumulatora inaczej moduł zarządzania energią tam napewno znajdziesz zapłon
A przewody czarny, żółty i czarno żółty do masy? Tak Czerwony przez bezpiecznik do tzw. [30], czyli stały +12V (nie zanikający po wyłączeniu zapłonu).
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:1. Włączyć zapłon2. Nacisnąć przycisk kasowania X do momentu zaświecenia symbolu klucza płaskiego3. Przytrzymać przycisk, aż symbol klucza wygaśnie lub świeci światłem ciągłym. Wskazywany jest wtedy prawidłowy czasookres konserwacji (np. 10000 km).4. Zwolnić przycisk X5. Wyłączyć zapłon
Lepiej kup nowy przewod to nie kosztuje majatek i bedziesz mial spokoj. Czujnik GMP znajduje sie na obudowie kola zamachowego na skrzyni biegow z 2 wtykami. Pozdrawiam.
Jako włącz zapłon on rozumie włóż kartę na wzór przkręcenia kluczyka do pozycji zapłonu.
Witam Mam CB Radio Uniden 520XL z anteną Magnum (uchwyt na klapie od bagaznika). Radio mam w aucie Renault Laguna I 1996r. Wszystko pięknie ładnie odbiera ale tylko jak mam wyłaczony zapłon i silnik. Po właczeniu zapłonu jakość się pogarsza i to bardzo, że w sumie ciężko się dogadać po zapaleniu silnika dalej to samo. Kupiłem już filtr do radia i zero...
jest możliwość ze w komputerze siadł jakiś kondensator odpowadający za zapłon czy coś, bo czyli jak przytrzymjesz przycisk to kondensator się w końcu nałąduje i odpali, ale nie na dłuższą mete, jeśli to to, to radzie jak najszybciej wymienić Co ty za głupoty piszesz... To czy to czytnik czy nie to trzeba sprawdzić jeśli się nie znasz to po prostu wymień/...
Witam, Posiadam Renault Laguna II 1.9 DCI. Samochód nie chce odpalić, po włożeniu karty miga czerwona dioda na zegarach i żadnej innej reakcji. Czy czujnik uderzeniowy może mieć coś z tym wspólnego jeżeli w aucie nawet się zapłon nie włącza? Samochód z karty otwiera się i zamyka. Z góry dziękuje za pomoc.
Karta w lagunie ma dwi funkcje. Pierwsza do polowy wlozona uruchamia radio lub inne odbiorniki, w zależności od konfiguracji. Jeśli posiadamy clipa możemy tam dużo pozmieniać. Jak wlozymy kartę do końca to uruchamiamy zapłon, dmuchawe, szyby, ale po dotknięciu przycisku start nie powinna zapalac- w momencie kiedy puścisz przycisk pwinna przestać kręcić...
nie widzialem nigdy Kolego zeby clip wlaczal zaplon, ale jak umiesz to zrobic to chetnie sie naucze Nie ma się czego uczyć . :D Sam to robi bez ingerencji operatora. :D Taka konstrukcja systemu stosowanego w LAGUNA II , VEL SATIS i ESPACE IV . Nie dam sobie ręki uciąć czy we wszystkich przypadkach, ale w tych które diagnozowałem i miały problem z uwierzytelnieniem...
Panowie jeśli chodzi o presostat mam jeszcze fajny opis, który się przyda pewnie nie jednemu z nas. U mnie chyba też tam był problem bo dziś po jego wymianie na razie jest ok. Poniżej opis jak go sprawdzić na różne sposoby: http://obrazki.elektroda.pl/6441603000_1... Jak sprawdzić czujnik klimatyzacji 3 pinowy który jest montowany w...
Mam taki problem, że gdy samochód ma zasilanie to bez problemu mogę zaciągnąć i spuścić hamulec, lecz gdy mam zaciągnięty hamulec i odetnie zapłon to już nie mogę spuścić hamulca. Włączenie zapłonu oczywiście nie pomaga. Sterownik i moduł hamulca został już wymieniony. Co to może być ?
Na moje cos jest z ryglem. sprawdz czy wszystko zrobiłeś jak należy podmień również czytnik od innej Reni jak włączysz zapłon czerwona dioda zgaśnie tzn , że jest blokada immo i trzeba dopisać kartę :)
Immobilizer lub alarm ,sprawdz alarm odetnij go znając życie to odcina pompke paliwa i zapłon
Witam mam problem z moja Laguną polegający na tym że nie zawsze immobilizer odblokowuje mi zapłon jak włożę kare zaskakuje zapłon naciskam START i auto kręci ale nie odpala jak wyciągnę kartę i pilotem zamknę i odtworzę drzwi to za którymś razem (pierwszym czy drugim) auto odpala od strzału dodam ze na obu kartach jest tak samo
Dzień dobry. Jak w tytule zapłon się włącza ale równocześnie wyje alarm i immobilizer nie pozwala na odpalenie przyciskiem START. Blkada kierownicy na razie tylko wisi na wtyczce ale reaguje na wkładanie karty do czytnika. Gdyby ktoś mógł pomóc, będę wdzięczny.
Witam, Jest sporo opisów dotyczących pilotów na podczerwień ale o pilotach radiowych (ph2) pisze się niewiele. Miałem dokładnie takie same objawy jak autor wątku. Jeden pilot, nie włączał centralnego, zapłon OK (transponder rozpoznawany). Metodą prób i błędów wczoraj wieczorem odkryłem sposób zsynchronizowania takiego pilota z centralką: 1 włączyć stacyjkę,...
Hmmm... To chyba nie mówimy o tej samej tablicy. bo u mnie nad nogami kierowcy jest 5 przekaźników w tym 2 małe z instrukcji wynika że jeden z tych małych jest odpowiedzialny za zapłon ok. sprawdziłem wszystkie przekaźniki i wydaje mi się że wszystkie są sprawne czy może mi ktoś podrzucić informacje jak sprawdzić te przekaźniki żeby być na 100% pewnym,...
Witam serdecznie. Od paru dni dzieje się coś dziwnego w mojej lagunie. Po włożeniu karty do czytnika zapłon się nie załącza dopiero po krótkim naciśnięciu klawisza start zapłon się załącza a silnik startuje tylko gdy trzymam przeciśnięty klawisz start. Czytałem wiele ale nikt nie opisuje tego problemu . Z góry dziekuje za podpowiedzi
siema tez mam lagunę wiec trzeba włączyć radio wcisnąć 6 i w tym samym czasie włączyć zapłon
jest możliwość że został źle ustawiony zapłon poprzez wymiane paska.
no więc....... miernik na sterowaniu, przed zapłonem 0, po zapłonie 6 i tak sobie powoli rośn ie pykpyk do góry do około 8,5. Zarówka 5w zamiast miernika zapłon po zapłonie nawet nie ośmiela się zapalić nic
Wg mnie jeśli zapłon się wyłącza to niestety trzeba czekać na możliwość wprowadzenia kodu w aucie z pracującym silnikiem {włączyć podczas jazdy}. A czy wystarczy 1h tego niewiadomo zależy ile razy był wprowadzony błędny kod. Innego sposobu z poziomu użytkownika nie ma.
No też mam takie podejrzenie właśnie ale wczoraj wyskoczył mi jeszcze jakiś błąd czerwony silnik z napisem po niemiecku zapłon wylaczony ale samochód odpalał normalnie no byłem u tego mechanika na stacji diagnostycznej tak mają mechanikę pojazdów i tam mi diagnozowali to
cykorlapki to raczki w podsufitce. akumulator nie, wystarczy wylaczony zaplon
Przekręcaj kilka razy w zapłon przed odpaleniem
pomysłów jest wiele począwszy od przecięcia lini pompy paliwowej,czujnika wału(czasem w zależności od rocznika może pojawić sie błąd na desce)zasilania cewki WN, lini sygnałowej tej cewki,zasilania wtryskiwaczy(jesli nie posiada auto LPG)...itp....
Może problem leży gdzieś indziej - np wypadanie zapłonu w silniku + uszkodzone poduszki. zapłon odpada dolna poduszka była wymieniona
Sprawdzałeś czy jest komunikacja z ECU i uch? Niestety padła mi sonda od CLIPa, mój magik od takich rzeczy stwierdził że nie idzie już jej naprawić i muszę kupić nową. Nawet chętnie bym prosił o radę jaką? Poprzednia wytrzymała mi 7 lat. Dodatkowo z tego co kojarzę musi być zapłon włączony. Sprawdź jeszcze bezpiecznik f3 30A Wszystkie sprawdzane......
spalanie bieżace jest pokazywane tylko powyżej 30km/h Możesz zrobic test licznika Wciskasz przycisk na manetce od zmiany ustawień kompa i dajesz zapłon (wkładasz kartę)
Witam. Mam problem z uchodzeniem gaz u w moim samochodzie. Gdy włączę zapłon zaczyna uchodzić gaz wokół reduktora, za chwilę jednak przestaje. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.
laguna zapłon karty laguna zapłon laguna odciąć zapłon
vacum volvo wymiana komputer immobilizer zafira lambda
Moment dokręcania misy olejowej Peugeot 3008 1.6 THP Naprawa testera LCR-T7: Diagnostyka i rozwiązania