KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Mam moduł zapłonowy DIS, jeden scalony element z czterema cewkami, a cylinder która szwankuje to drugi, tak pokazał komputer
Wybebeszony oryginalny wydech to nie odblokowany wydech. Wiele silników posiada zapłon bez określonego kąta wyprzedzenia zapłonu (zapłon bez impulsatora) i nie mają problemów z "odcinką". Wystarczy kilka stopni wyprzedzenia przy 10000 RPM. Giannelli powinien działać bez odcinki. Dziwne że nie chciał odpalać na nim. Cylinder blokowany czy źle tulejowany?...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Po pierwsze sprawdź jak długą iskrę daje zapłon (ze samego przewodu WN). Po drugie zmierz rezystancję cewki zasilającej i impulsatora. Tak poza tym w serii NSR stosowano moduły zapłonowe o budżetowym wykonaniu i zalane elastyczną masą. Niskiej jakości laminat, lutowanie na fali i wibracje silnika sprawiają, że luty pękają i moduł przestaje prawidłowo...
Witam mam Problem z Skuterem Boatian 4t Wymieniłem mu Cylinder z Tłokiem i Głowice wszystko było w komplecie oraz Gaźnik , Skuter ładnie pali ale nie wchodzi na obroty z wydechu leci ogień a w gaźniku widać Iskrę jak się podniesie Membranę. Czytałem ze to może być Wina Cewki lecz Sprawdzałem od innego skutera który chodzi i to samo Moduł Kupiłem nowy...
Witam proszę o podpowiedź co jeszcze sprawdzić. Seat Toledo 3 III 5P2 1.6 102 2006 benzyna z gazem pojawił się problem z pracą silnika. Na wolnych obrotach nierówna praca silnika ok 600 obr. terkocze jak ciągnik, brak mocny, słabe przyspieszenie, Świeci się kontrolka check oraz od ESP. Po podpięciu do kompa wyświetlają się błędy: 16586 uszkodzenie w...
BANANvanDYK - zrobiłem, jak radziłeś i poszukałem mechanika posiadającego lampę stroboskopową. Okazało się, że nie jest to przyrząd powszechnie używany i dopiero trzeci takową miał (nawet ASO Renault nie posiadał ;) ). Nie wiem, jakiej firmy ale była podłączana pod akumulator a przewód sygnałowy był zakończony klipsem zamykanym na kablu WN. "Niestety"...
Już poprawiłem to. Piszę z telefonu i słownik zmieniał słowa na takie jakie mu pasowały. Zapłon CDI a napięcie mierzone multimetrem (da się czymś innym?).
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Ten moduł generował sygnał iskry oddzielnie dla obu cylindrów i "wiedział" na podstawie tych szczelin który cylinder będzie zapalany - przejście n-s powiedzmy 1 cylinder, przejście s-n powiedzmy 2. I są dwie oddzielne cewki zapłonowe? Czy jest jedna, tyle że z wyprowadzonymi obydwoma końcami uzwojenia wtórnego? Wątek https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Mozesz powiedziec po co? Słuchaj lamerku-czujnik wału jest podstawowym czujnikiem inicjującym i odpowiada za iskrę na kazdym cylindrze, nie tylko na czwartym. 1,2 3 pali przecież. I za impulsy wtryskowe, a są. Na cylinder 1 i 4 jest jedna dwuobwodowa cewka ( bo zapłon tam jest bezpośredni, tzw z traconą iskrą).Jezlei jest na pierwszym sprawy jest też...
Znowu pojawiły się problemy z odpalaniem gorącego silnika (denerwującym gaśnięciem po 3 sekundach). Zmniejszenie przerwy pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej znowu pomogło, jednak co zauważyłem zapłon w tym silniku ma zdecydowanie za małą moc. Długość iskry na samym przewodzie WN wynosił ok. 3 mm, to zdecydowanie za mało jak na standardy normalnych...
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
torche znam sie na motocyklach i zapłonach wiec moim zdaniem to nie moduł zapłonowy. Jeżeli na początku jak jest zimna odpala dobrze a po np. 1 godzinie pracy sama gaśnie i niemożna jej przez jakis czas odpalić a potem sama sie"naprawia" to masz przegrzany cylinder! Rozgrzewa sie on podczas pracy ,rozszerza powodując nieszczelności na pierścieniach...
no dobra zgasł ale dlaczego opcje dwie niema albo paliwa albo iskry jeżeli to elektronik zapłon i nie ma iskry to obstawiam padnięty moduł ale piszesz że wsio nowe to raczej brak iskry odpada. Napisz jest iskra czy nie paliwo dostaje czy nie?
Witam. widze że mam tutaj do czynienia z osobami którzy posiadają nie małe wiadomości i doświadczenie na temat motocykli więc postanowiłem zapytać o jedna rzecz która gnębi mnie ostatnio a mianowicie mam problem bo kupiłem do swojego simsona zapłon elektroniczny (wcześniej miałem zwykły stykowy zapłon) po przejechaniu jakichś 50 km spalił mi sie moduł...
Witam mam Simsona Elektronika który przeszedł cały remont wymieniłem cylinder 60 i wał korbowy i łożyska itp. . Problem polega na tym że gaśnie po nagrzaniu się po prostu urywa mu iskrę i nie wiem co mu jest czy moduł czy zapłon czy cewka a może źle pospinana instalacja ?
Witam. Pisałem na forach motocyklowych ale nikt mi nie może pomóc. Uprzedzam, że nie jestem żadnym elektrykiem. Otóż mam skuter Keeway Hurricane ma przebieg 8000km. Ostatnio tak nagle spadła mi moc i v-max z 65 do 50 i pod górke 30km/h. Pasek jest dobry, gaźnik czysty, dysza też, świeca zminiana (jest iskra) pali znakomicie. Nie wchodzi na obroty jakby...
Aprilia RS 50 z 95 roku,silnik Minarelli AM5,dwusuwowy,jednocylindrowy,chłodzony cieczą. Zapłon jest realizowany przez moduł CDI oraz czujnik położenia wału. Cylinder seryjny,gaźnik został wyregulowany,po prostu po założeniu wydechu zaczęła się wkręcać do 12 tyś obr,wcześniej do 9 tyś się kręciła. Musiałem także wymienić świecę z powodu wyższej temperatury...
Jak najbardziej polecam zapłon bateryjny ze względu na zalety o których pisał autor tego pomysłu. Dodatkowo możesz kiedyś tam jak już nabierzesz wiedzy i doświadczenia pokuśić się o dobudowanie zapłonu elektronicznego (pomiędzy przerywacz a cewkę wpinasz moduł zapłonu). Układ taki poprawia iskrę i sprawia, że silniczek pracuje lepiej i ma większego...
Witam wszystkich. Moje problemy z corsa zaczęły się w ubiegłą niedzielę. Jechałem sobie pełny uśmiechu późnym popołudniem, jedną z obwodnic mojego miasta (70km/h), aż zacząłem słyszeć na wysokich obrotach wycie. Myślałem że to chwilowe, tymczasem każdy kolejny kilometr to co raz gorsze wycie. Moc samochodu bardzo spadła, gaz w podłodze, a samochód ledwo...
Błąd P0304 Tak jest interpretowany przez workshop Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu
Witam. Mam problem z BMW 3L E46 N54 wypadanie zapłonu na 5 cylindrze po wyżej 6tys.obr i chodzi już na 5 cylindrów po zgaszeniu i ponownemu odpaleniu działa już dobrze do momentu przekroczenia 6tys.obr blad jaki jest to 1f DEM -moduł sterujący silnikiem aktywacja zapłonu w cylindrze 5 . F2 moduł sterowania silnikiem przerwa zapłonu cylindrze.5. Świece...
Witam. Mam plan wymienić cylinder w quadzie na większy. Aktualnie mam 110 cm³, oznaczony jako 125 cm³. Co muszę brać pod uwagę? Interesuje mnie cylinder 150 cm³ lub 125 cm³, chyba, że taka wymiana nie ma sensu. Ile dałaby taka zmiana - czy byłaby duża różnica w mocy? Oprócz tego wymieniam moduł zapłonu na odblokowany. AI: Czy planujesz wymieniać także...
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. Dochodzę do wniosku, że nie powinieneś więcej zabierać głosu. Zapłon przestawiony, 3 cylindry "palą", a 4 nie chce przez to? O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli...
Jaki zapłon - elektroniczny, czy z przerywaczem? W przypadku mechanicznego (przerywacz zapłonu) sprawdź zapłon, a kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku elektronicznego sprawdź moduł. Dodatkowo ciśnienie w tłokach. Czy zawsze ten sam cylinder "nie pali"? Jeżeli nie wiesz, to przy jednocylindrowym działaniu sprawdź co się stanie przy odłączeniu raz jedna...
Witam!! Mam zastępujący problem z Passatem B4 1994r silnik 2,8 VR6. Samochód odpala jednak pracuje tylko na 4 cylindry (brak iskry na 3 i 4 cylindrze). Samochód na module zapłonu i 3 cewkach zapłonowych. Po podmianie cewki odpowiedzialnej za 3 i 4 cylinder ten sam objaw. Podejrzewam uszkodzenie modułu zapłonu, jednak jak sprawdzić czy moduł jest dobry?...
Niechce bawić się w takie przekrecanie kupie nowe tylko pytanie jak wstawię nowe świece czy pomoże... Czy może juz siada moduł zapłonu
Witam. Posiadam taką samą Skode ('99 - 130tyś) i miałem takie same dolegliwości, które nie zależą od przejechanych kilometrów tak wg mnie tylko od temperatury przy ciepłym silniku. Ogólnie brak zapłonu w jednym z cylindrów, świeca, moduł cewek, sporadyczne wypadanie jednego zapłonu, jeśli auto Ci jeszcze nie gaśnie a jedynie jest podsiad obrotów i wszystko...
Więc co proponujecie, jaki zapłon? I tak zmieniłem gaźnik, tłok, cylinder, wszystko na 70. Mam nowe sprzęgło, wariator itd., ale osiągi zbytnio się nie zmieniły, więc zostaje mi moduł, albo niech ktoś napisze, co mogę jeszcze zrobić.
Ten błąd wcale tego nie oznacza. Odepnij cewkę a zobaczysz że będzie inny błąd. Wypadanie zapłonu jest sprawdzane na podstawie czasu pomiędzy pracą poszczególnych cylindrów. DIS to nazwa z Opla. Oczywiście że ta cewka jest z modułem który idzie wymienić ale nie jest osiągalny w sklepach. Cewka taka sama jak w Golfie IV. Teraz dopiero patrzałem na zdjęcia...
Tak, choć może być jeszcze za wariatorem przykręcona blaszka, która nie pozwala na pełny ruch rolek. Moduł jeśli jest zablokowany to słychać, że odcina zapłon. Należy go wymienić na odblokowany, ale u Ciebie raczej na nim nie ma blokady.
Skoro piła paliła przed twoimi eksperymentami coś skopałeś przy składaniu. Wcześniejsze usterki nie wskazują na problemy z modułem (cewką) zapłonu tylko na gaźnik lub jak sam twierdzisz nieszczelności. Odległość 0,3 mm przyjmijmy za poprawną (najszybciej grubość wizytówki). Rozbierałeś jak wyglądał tłok, pierścienie, cylinder? Może połamałeś przy składaniu...
jak to ustawiles zaplon ?? czym w gli ?? 8O 8O heh u jakim cudem skoro cewka 1 modułu podaje iskre na 1 i 4 cylinder a druga cewka na 2 i 3 Zakladam ze to jest GLI abimexa
Cewka ma wyprowadzone dwa bieguny +,- i co to zmienia, moduł gy6 się nie spali? Jedna iskra idzie zawsze w niepracujący cylinder. Cylindry pracują na przemian.
Witam, ostatnio spaliłem moduł w moim skuterze 4t (romet 727 eco silnik 139qmb, cylinder 72cm3, reszta w oryginale). Pomyślałem że jeśli już mam kupić moduł to z innym kontem wyprzedzania zapłonu a najlepiej z regulacją. To jest loteria jeden za 20zł kupi dobry moduł a drugi za 100 taki jak seryjny. Więc czemu nie mógł bym skorzystać ze swojego hobby...
Witam, pytanie jak zmierzyć tranzystor jak opisałem w tytule miernikiem elektronicznym. Jest to tranzystor z modułu zapłonowego virago 125, w tym module są dwa takie tranzystory. Problem polega na tym że motocykl nie pali na jeden cylinder na który napięcie na cewkę wychodzi z tego tranzystora. Tranzystor jest wylutowany. Jakie wartości powinienem odczytać...
Witam. Dla modułu 4354 w najprostszym ujęciu wygląda to następująco: I_I___I______I___I______I___I w stopniach kolejno: 10-30-90-30-90-30-zostało 80 Drugi ząb (ten po 10) określa statyczne wyprzedzenie zapłonu ustawiane dla 1-go cylindra.
A może byś tak poszukał w googlach. Mam linka ale żeby nie łamać regulaminu wyśle ci na pw Pozdr.J. O coś takiego mi właśnie chodziło, ale myśle, że pasowałoby zrobić podwójny układ (po jednym na cylinder) aby zapłon na obu cylindrach był idealny i żeby można było jechać na jednym cylindrze jeżeli drugi by nawalił. :) Może ma ktoś schemat przerywacza...
Uszkodzenie (wypadanie zapłonu) na tym samym cylindrze co ostatnio? Cewka - założony oryginał czy zamiennik? albo coś kończy te cewki (kable Tam nie ma kabli, jest moduł 4 cewek, zakładane na świece: https://obrazki.elektroda.pl/3078722700_...
witam czy naprawiał ktoś moduł - sterownik zapłonu w escorcie pali na dwa gary , świece i przewody sprawne , cewka zapłonowa również
Tak dokładnie o ten zintegrowany moduł codzi.Brak sterowania jedną z cewek WN-nie pali na dwa cylindry.
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy -iskra musi być bo na lpg jest ok.,swiece nowe,tylko jeden cylinder wypada Wtryskiwacze paliwa -wypadanie rozłożone w czasie na roznych wtryskiwaczach wyklucza jeden wtrysk,po grzebaniu przy siniku wypadający cylinder się naprawia i przeskakuje na inny wtryskiwacz.zanieczyszczenie malo prawdopodobne tak...
To tym bardziej sprawdzić impulsator. Najczęstsza przyczyna i często uszkodzenie ma związek z temperaturą. W drugiej kolejności moduł zapłonu. Uszkodzenie cewek WN występuje stosunkowo rzadko, a w tym przypadku miałbyś iskrę na dwóch cylindrach, ewentualnie problemy z odpalaniem na ciepłym.
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
Niezły Fake ten moduł. Nic dziwnego że kopniak obijał, bo punkt zapłonu występował przy maksymalnym wyprzedzeniu. Nie ma co kombinować z modułami tuningowymi, do silników dwusuwowych, ponieważ one mają stały punkt zapłonu. Szukaj modułu do Baotiana 4T z taką samą wtyczką 6-pinową. W żadnym wypadku moduły z kostką 5-pinową, które są przeznaczone do dwusuwów....
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
błąd zapłon cylinder cylinder cylinder wypadać zapłon błąd zapłon cylinder
peugeot lusterko sterować wymiana grzałki ustawić drugie router
termet ecocondens silver termet ecocondens silver
Zamienniki dla TJA1040: TJA1050, SN65HVD1040, TCAN1042 Kia Ceed vs Ford Focus: Porównanie kompaktów