Wstaw w obwody bramek tyrystorów rezystory szeregowo i kondensator elektrolityczny równolegle (wartości trzeba dobrać doświadczalnie) Robiłem takie cdi do hondy trl 250 4t, bez układu opóźniającego bardzo chciała złamać nogę przy odpalaniu
może zła benzyna ( za niska LO) może czujnik spalania stukowego, może za dużo nagaru.....
Panowie serdeczne dzięki i przypominajcie każdemu, magneto w LEWO. Generalnie, zasada jest taka, obracając podstawą iskrownika w kierunku, w którym obraca się wał, opóźniamy zapłon. Kręcąc w przeciwnym, przyspieszamy. W pilarkach, wał zawsze kręci się w lewo. W Twoim przypadku, aby zapłon opóźnić, musiałeś przekręcić podstawę w lewo.
Witam Wyczyść elektrodę jonizacyjną, to ta obok elektrod od iskry, sprawdź również czy jest dobrze podgrzewana, Może to już wystarczy aby dobrze funkcjonował
Zapłon powinieneś ustawiać lampą stroboskopową na znaki. +Ew opóźnienie od znaków jeśli takowe jest przewidziane. Tryb serwisowy czyli by komputer nie wpływał na korekcję zapłonu. Jak się go wywołuje nie powiem ci teraz, bo sam nie pamiętam. Palec dokładnie w GMP nie jest dobrym pomysłem. Kręć na razie aparatem by zapłon opóźnić, w końcu odpali. Wtedy...
Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
Proszę tutaj masz przebieg czujnika na wale korbowym tylko podczas biegu jałowego, spróbuj porownać http://obrazki.elektroda.pl/7701775800_1...
Kolego spróbuj ustawić zapłon na 2-3 mm przed GMP. 1 mm przed GMP, to wg mnie opóźniony zapłon.
Opóźniony zapłon .Pompa do regulacji .
Czyszczenie w twoim przypadku jest konieczne - tak wynika z opisanych objawów - od tego trzeba zacząć. I wezwij serwisanta nie gazownika. Wykaz znajdziesz na stronie Termeta.
Śmichy hihy ale poza wypasioną funkcjonalnością to satel ma ogólnie opóźniony zapłon. W tym roku skapnęli się np. że telefonia komórkowa trochę się rozwinęła od czasu 2G.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
Nie. Lepiej opóźnić. Możesz rozwinąć? Ja to robię z przeznaczeniem do wyczynowych pojazdów - bez katalizatora, także nie jest dla mnie problemem, że paliwo bez zapłonu zostanie wyplute w wydech i tak się spali, robiąc "bum" :) W przypadku ubicia iskry raczej nic innego mi nie grozi... A opóźniając zapłon za bardzo mogę zrobić krzywdę silnikowi, czy...
Zrobiłem nim około 50 km, od początku chodził dziwnie. Ale myślałem, że to wszystko wina swiec lub cewek. Niestety po wymianie nic się nie poprawiło. Wcześniej wyskakiwał błąd wypadania zaplonu na 4 cylindrze po wymianie świece zniknął. Czasami wyskakuje błąd P0444 o ile się nie mylę.
Korektor liczby oktanowej, do wyboru na jakim paliwie jeździsz. Jakbyś ją odwrócił czyli zmienił na 92 to zapłon by się opóźnił.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Witam, delikatnie opóźniłby zapłon i jest wszystko dobrze, linki nie wyrywa i moc jest wszystko gra. Z ciekawości chciałem się dowiedzieć jakie są oznaki za bardzo opóźnionego zapłonu, czy tylko brak mocy? Pozdrawiam
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Kosa spalinowa, silnik dwusuw. Przy próbie odpalania wyrywa szarpak z rąk. Wyrywa nadgarstek z przegubu. Jak odpali, to strasznie się trzęsie. Klin na miejscu. Podejrzewam przedwczesny zapłon. Opóźniłem przesuwając cewkę, ale żadnego rezultatu. Może ktoś coś podpowie.
Jest przesunięcie koła na klinie, nie odpalałeś przypadkiem silnika bez noża. Zapłon jest opóźniony, skutkiem jest strzelanie w tłumik. Koło magnesowe musi być przesuniętw w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara) Luz mierzy się szczelinomierzem, dostęp do popychaczy jest po odkręceniu prostokątnej pokrywy, która jest za tłumikiem. Mierzy sie luz między...
Sprzęgiełka teoretycznie będą pasować od ursusa 385 są 2 typy na 6.5 zęba i 7,5 zęba, tylko jest jeszcze różnica w stożku. Przy C-360 o ile się nie mylę jest sprzęgiełko na 6.5 zęba, ja radziłbym ci zajrzeć do rozrządu, możliwe, że masz luz na kołach rozrządu.
Korekcja ( opóżnienie zapłonu) występuje wtedy, kiedy zostanie stwierdzone spalanie detonacyjnie. Tytaj nalezy się małe wyjaśnienie-nowsze systemy potrafią ocenić w którym cylindrze doszło do spalania stukowego i indywidualnie opóźnić zapłon dla tego właśnie cylindra. Taka sytuacja może wynikać np z za dużej warstwy nagaru na denku tłoka i ściankach...
No jesli próbowałes wlewajac paliwo bezpośrednio do cylindra i nie odpala to musi być coś z zapłonem nie tak. Spróbuj jutro tego co pisałem czyli albo przyśpieszyć albo opóźnić zapłon .Zakładam że nie zgubiłeś klina od tego koła magnesowego..???
Wybuchowe zapalanie może być spowodowane zbyt dużym ciśnieniem gazu podawanym w czasie zapłonu. Jednak niektóre z tych kotłów nie mają regulacji tego ciśnienia dlatego właśnie co poniektórzy ograniczają to ciśnienie właśnie na zaworze głównym. Taki kocioł. Dobrze by było aby serwis sprawdził to właśnie ciśnienie i ciśnienie gazu przed kotłem, może jest...
weźcie pod uwagę że trzeba zapłon opóźnić żeby było oki:):):)
przez co paliwo zdąży się nagromadzić w komorze i tworzyć niemiłosierne wybuchy z wydechu tym samym uszkadzając zaworek wydechowy nie wspominając o innych częściach. To zdanie sugeruje, że został przesunięty kąt zapłonu (zapłon jest opóźniony) Ogranicznik przesuwa ci kąt zapłonu bo zmniejsza amplitudę napięcia, widać to na lampie stroboskopowej. Być...
Wreszcie jakieś konkrety, u mnie też jest podobnie, z tym że wygląda na to że mam jeszcze za wczesny zapłon na pompie, bo ecu prawie cały czas próbuję go opóźnić, bo tak na oko :D widzę podłączając próbówkę że ecu nawet na obrotach daje wypełnienie sygnału ok 70-80 procent, i w sumie by to się zgadzało bo zapłon opóźniłem ale jeszcze chodzi trochę za...
Teraz dopiero jeszcze raz przeczytałem twoje wcześniejsze posty - taki właśnie miałeś problem z flanszą koła pomy: jeżeli czujesz się na siłach walczyć z ta pompą przy pomocy czujnika - to rób; ja bym jeszcze wpierw o włos opóźnił zapłon, bo silnik wchodzi na obroty przy depnięciu jak szalony - ja miałem trzy Transity 2,5d/td i żaden tak żywiołowo nie...
Wyczyść elektrodę jonizacyjną i ustaw ją wpłomieniu
Na razie wymień świecę, zużyte łożyska wydają raczej głuche dudnienie, zapłon opóźnisz obracając moduł zgodnie z kierunkiem obrotów silnika.
Kolego masz zapłon opóźniony, czyli musisz przyśpieszyć, pompę przesuń zgodnie z obrotami silnika, wskazanie 55. Odwrotnie kolego :!:
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Podstawowe pytanie, o jaka wartosc sie opoznia ten zaplon?. Przyczyna moze lezec w wycietym klinie kola walka rozrzadu, objaw czesty przy niedokreconej srubie.
Wszystko wskazuje na znacznie opóźniony zapłon - kolektor wydechowy robi się wiśniowy, gdyż spalanie przesuwa się na wydech. Moc czy moment idzie w wydech... :pub:
Witam ponownie mam problem z silnikiem Tecumseh, tj. wykoszę małą działkę z trawą i silnik dość gorący jest i muszę robić częste przerwy, jaki może być powód? Spróbuję wymienić świece, doczytałem też że może być zapłon opóźniony lub za bogata mieszanka?
zainteresuj się programem ABCOM. Do tego prosty interfejs i czytasz w czasie rzeczywistym parametry ze sterownika. Wśród tych parametrów jest "ignition retard" czyli o ile stopni jest opóźniony zapłon względem mapy, zmienia się gdy zadziała czujnik spalania stukowego (+ pewien algorytm w sterowniku). Sam sygnał z czujnika tez chyba widać. A. jak masz...
Tak się dzieje, zapłon jest opóźniony aby nie dochodziło do spalania stukowego.
Jak miałeś mocno opóźniony zapłon to napewno miałeś źle ustawiony rozrząd. Wygląda tak
I może skromna porada,zapłon trzeba ustawić dokładnie ,trochę za wczesny zapłon i odwrotne obroty silnika będą. Na odwrót. Jak zapłon jest opóźniony (za GMP) to można odpalić w drugą stronę.
Co do zasady, układ zapłonowy z gromadzeniem energii w cewce działa tak że na chwilę przed zapłonem napięcie na cewkę jest załączane, wtedy prąd narasta (wymaga to trochę czasu ze względu na indukcyjność) iskra powstaje przy wyłączaniu prądu, wtedy na wtórnym powstaje wysokie napięcie, ale na pierwotnym też pojawia się kilkaset woltów, więc do kluczowania...
Ja, jako serwisant TERMETU znam bardzo dobrze, a Tobie proponuję poczytać na ostatniej stronie karty gwarancyjnej
Firma sprzedająca Unimoto twierdzi że kąt wyprzedzenia to od 2,7mm do 3,5mm.Nie wiem czy opóźnić zapłon,czy grzebać z gaźnikiem i poziomem paliwa. Pokombinuj z zapłonem najpierw. Opóźnij go, bo strzelanie w gaźnik świadczy o zbyt wczesnym ustawieniu.
Gdybym chciał wezwać serwis to bym się tu nie produkował.Otóż podobne problemy miałem jakieś 3 miesiące temu i był serwisant ,który mi instalował ten podgrzewacz jakieś 1,5 roku temu (nowy ze sklepu) .Naprawa polegała na odkręceniu obudowy przeczyszczeniu dyszy i podgięciu sprężynki .Ponieważ problem powtarza się po ok 3 miesiącach ,dlatego wydaje mi...
Masz mocno opóźniony zapłon, albo wtryskiwacz sterujący nie działa, albo coś zrobiłeś źle. 000 robisz w Basic Settings, 004 nie. http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/2... W linku jest podany sposób diagnozy, samo ustawienie kąta u ciebie odbywa się inaczej.
Dobra sprawdze gaźnik jak tylko będę miał czas. A mieszanka 1:33 na korku pisze małymi literami niezauważyłem. Jak bym lał 1:50 to bym długo niepojeździł:D.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Wyregulowałem zapłon (został opóźniony) i stuki ustały :) dzięki za wszystko i pozdrawiam
witam chcialem zaczerpnac informacji na temat jaki element lub prosty układ zamontowac w miejscie pytajnika .. aby uzyskac lekkie opoznienie sie ok 1-2 s w zaswieceniu zarowki 2 ... zarówka 12v ok. 0.75W probowalem sam kondensator rownolegle z zarowkaa ale ona sie zaswiecawolniej troszke ale dlugo tez gasni a mi chodzi o szybkkie wyłaczenie ... pozdrawiam...
Kolego jeśli masz tak że odpali i chodzi dobrze ale do 2.5 3 tyś obr/min a jak depniesz do się dławi ewentualnie chcesz jechać a auto dopada padaczka. Wyjmij pompę paliwa i wtedy sprawdź czy ma non stop ciśnienie czy tylko na początku. najlepiej zadzwoń do mnie i opisz swój przypadek tel to 695662518 lub gg 8705819. ja dziś zmieniłem pompę paliwa autko...
najłatwiej osiągnąć ten bezsensowny w przypadku wolnossącego silnika efekt modyfikując oprogramowanie sterownika silnika tak, aby wyłączyć Overrun Fuel Cut, i modyfikując zapłon dla Overrun przesuwając go do max opóźnionego.
Ehh, będzie ciężko. Wspomniany rezystor to rezystor podciągający (pull-up). Jedno wyprowadzenie do napięcia zasilania (5V), drugie do linii RESET. Do linii reset dodatkowo podłączone jest coś (kondensator, tranzystor, układ resetu) co zwiera tą linię do masy resetując układ. Nie kombinuj, tylko znajdź schemat. Tak na marginesie - to co jest zaznaczone...
...zatem pora na wymianę na nowy
Mam jeszcze takie pytanie dokładnie za co odpowiada kondensator w zapłonie?? Dodano po 3 . Dodatkowo można zmniejszyć przerwę na przerywaczu do minimum . No jeśli zmiejszę przerwę to opóźnię zapłon i efekt będzie odwrotny do zamierzonego
Ja stawiam na to że zapłon jest źle ustawiony. Jeżeli zapłon jest opóźniony to będzie strzelać w tłumik, spróbuj wyregulować zapłon :shii:
Zapłon zdecydowanie opóźniony, polecam warsztat specjalistyczny.
Nie
Coś mi sie z nią dzieje.Szaleje ma spóźniony zapłon itp.Proszę o pomoc co mogło się zrobić.Z góry Dziękuję.
Miałem Audi b3 1.8 i założyłem turbinę opóźniłem na stałe zapłon i było ok auto u gościa do dzisiaj jeżdzi i niema turbo dziury więc jest dobrze i morze tak być. Wole na stałe opóźnić zapłon niż wydawać na sterownik kupę kasy. Koleś ma w Vento VR6 kompresor chodzi nawet na benzynie tylko te spalanie stukowe,ale poza tym śmiga jak szalone. Tylko ten...
Witam, wie ktoś gdzie można dostać (kupić) kryzę dławiącą do w/w modelu?
Dziękuję za odpowiedź! Jakieś szczególne wymagania co do parametrów tego transformatora? Napięcie wtórne, prąd zapłonowy? Czy też każdy da mi odpowiednio "gorącą" iskrę? Elektrody są w tym Genusie w odległości nie większej niż 6mm.
Witam wszystkich ! mam taki problem z skorpioniem 2.9 12v, Silnik nie wkreca sie w obroty ...3000 to max, przy tym moc na poziomie malucha ...(tak samo na benzynie i na LPG) Kompresja OK, rozrzad tesh ale zauwazylem jedna dziwna rzecz, przy sprawdzaniu zaplonu stroboskopem przy dodawaniu obrotow zaplon sie opoznia zamiast przyspieshac !!! :-)) i to...
Prowizorycznie? Podłączyć lampę stroboskopową na 1 cyl. i lekko postukać w okolice czujnika zapłon w momencie uderzenia powinien zauważalnie się opóźnić. Profesjonalnie to chyba tylko oscyloskop. Aha czujnik powinien być przykręcony odpowiednim momentem, bo inaczej może oszukiwać.
1. Jeżeli chcesz kręcić spisz sobie na kartkę wszystkie parametry dostępne w menu M5. 2. Możesz zmienić parametry: P70 (zwiększyć rampę) P69 (zwiększyć zegar czasowy) P68 (opóźnić zapłon) Spróbuj P70 zmienić na max wartość.
Okazało się, że to zapłon. Wyprzedziłem o 3 mm i jest ok. Zapłon był opóźniony i powodował mulenie auta do 2000 obrotów. Więc katalizatora już nie sprawdzam ;) Pozdrawiam.
Objawy wskazują na opóźniony zapłon .
Witam, odświeżę troszkę post, mam silnik ADY w golfie i zapłon opóźniony, rozrząd mam ustawiony dobrze, wałek pośredni zsynchronizowany i aparat zapłonowy ustawiony na znaku. Jak skorygować ustawienie zapłonu, da się to zrobić tylko komputerem, ponieważ jest czujnik położenia wału, może ktoś się orientuje czy ustawię to VAG-iem, jeśli tak w jaki sposób.
Zamykam. Sorry za opóźniony zapłon. :)
Sonda lambda sprawna? Spróbuj przestawić zapłon, zaznacz na aparacie aktualne położenie a potem na odpalonym aucie przestawiaj zapłon np. opóźnij zapłon. Jak uda się w ten sposób obniżyć obroty silnika to wtedy ustaw zapłon lampą na wymaganą wartość.
Przedostatnie zdjęcie to immo. Musisz je usunąc. Pod nim jest zaworek odcinający paliwo, trzeba podać na niego plusa żeby zapalił. Ostatnie zdjęcie to prawdopodobnie elektryczny przyspieszacz zapłonu ale pewności nie mam. Na niego trzeba podać plusa żeby parę chwil po odpaleniu opóźnił zapłon do normalnej pracy. Resztę można sobie odpuścić bo czy działa...
Bardziej wygląda na opóźniony zapłon
Dla takich klientów, którzy przyjeżdżają z wydrukowaną kartką z jakiegoś forum miłośników marki i karzą sobie naprawić to i owo mam specjalny cennik :D , dla normalnych, mam normalny cennik
Witam czy kolega znalazł jakieś rozwiązanie mam identyczny samochód identyczny silnik i gaśnie tak jak kolega pisze co można z tym zrobić.
Ja obstawiam że zapłon jes opóźniony. Bo tak jak mówisz silnik reaguje bardzo leniwie na pedał gazu .
Właśnie sobie troche eksperymentowałem i przesunąłem czujnik impulsów wału korbowego tak żeby opóźnić zapłon, to akurat nić nie pomogło na postoju, uderzenie zaworów nadal jest, ale odpiąłem wężyk od czujnika podciśnienia i zatkałem palcem no i uderzenie znikło, trochę opóźnił się chyba zapłon jest jednak problem podczas jazdy komputer chyba sam przyśpiesza...
po opisie masz zapłon opóźniony sprawdź czy stojan mocowany jest ( na stałe czy na fasolkach - możliwość regulacji ) . czy regulowałeś małą śrubką - znajduje się pod wężykiem z lewej strony ssącej, przy nakrętce trzymającej gaźnik to ma duże znaczenie na pracę . pozdrawiam. Proszę poprawić post. Regulamin punkt 10.9
Podlać przed samą odcinką i opóźnić zapłon na maxa no a potem można zamówić tłumik na zapas :D
Ustaw dobrze zapłon.Strzela w gażnik czy w tłumik?To ci powiem czy trzeba opóźnić czy przyspieszyć zapłon.
Za wczesny zapłon raczej. Spróbuj opóźnić próba nie strzelba.
Chodzi tylko o nierówną pracę,czy jakieś odgłosy z silnika?Jeśli samo szarpanie obrotami to sześćdziesiątka tak ma(mtz też).Przy 1200-1400obr/min. już chodzi równo?Jeśli tak to jest najbardziej ok.Można trochę zapłon opóżnić i zobaczyć wtedy.
Może paliwo się cofa. Spróbuj podpompować przed odpaleniem. Załóż jakąś ręczną pompkę na zasilaniu, bo pewnie nie ma żadnej oryginalnej. Rozrząd 100% dobrze ustawiony? Zapłon nie opóźniony?
6st przed ZZ,węzyk z przyśpieszacza zdjety . Konieczna lampa o regulowanym opóźnieniu błysku.
A w jakim stanie są elektrody zapłonowe?
Witam. Jedyne, co mogę zrobić, to ograniczyć moc elektronicznie i ewentualnie na zaworze . Moc minimalna kotła, jaką ustawia się w tym modelu na zaworze gazowym, to 6,8 kW, i nie wolno ustawiać poniżej tej mocy! Jest to moc minimalna, do której może zejść kocioł na potrzeby podgrzewu CWU. Ustawienie niższej mocy grozi przegrzewaniem powierzchni palnika,...
Witam wszystkich Jestem posiadaczem Fiata Punto I 97r. 1.2 75KM, usterka polega na tym ze wsiadłem rano do samochodu, normalnie odpaliłem, ruszyłem kilka metrow do tylu i silnik zgasł. Próba ponownego uruchomienia nie powiodła się. Silnik podczas kręcenia rozrusznikiem zdawał się "łapać", ale uruchomić się go nie dało. Jedynie raz lub dwa udało mu się...
Też jestem za zapłonem, proponuje opóżnić...
Też może być.
Witam. Problem rozwiązany.so256 miał rację zapłon był opóźniony a nie przyśpieszony.Przyśpieszyłem zapłon i wszystko ok.A z tym zapowietrzaniem wszystko wporzątku,wcześniej nastąpiło rozszczelnienie przy wtyczce do podgrzewania przy filtrze paliwa.Dzięki wszystkim za pomoc. Temat zamknięty.:D
Ostatnio zakładałem w B6, plus po zapłonie + opóźnienie 10 sekund (bo to diesel), potem wraz z załączeniem postojowych wyłączanie dziennych za pomocą przekaźnika, który ma pobór około 20mA, który jest niewykrywalny przez moduł przepalonych żarówek ze względu na zbyt niski pobór prądu. Wszędzie daję bezpieczniki.
opóźnić zapłon sprawdz olej ,pompę paliwa ,gaźnik, przewody, zawory, i ma chodzić
Tak naprawdę w nowoczesnych systemach ochrony środowiska cofnięcie zapłonu jest potrzebne do utrzymania czystości spalin (cofanie zapłonu zwiazane jest też z reakcją czujnika stukowego na jakieś odgłosy z silnika - czy silnik pracuje cicho?)
Sprawdź kondensator przy przerywaczu( najlepiej wymień) i opóźnij zapłon, bo masz za wczesny.
wszystko jasne znam juz przyczynę dlaczego nie pali -zapłon jest opóźniony o około 15 stopni ale dlaczego????????????? zaznaczam że rozrząd jest ok
Zaciera się regulator ten przykręcony na spodzie pompy ( taki tłoczek) i że by to ostudzić trzeba by długo polewać przy za wczesnym zapłonie nie bardo dymi ale można wyczuć że jest bardziej hałaśliwy i za bardzo zrywny (taka twarda praca ). Jak będzie nagrzany i wystąpią problemy z odpalaniem to opóźnij zapłon po uprzednim zaznaczeniu położenia i w...
Zbytnio opóźniony zapłon. Przyspiesz go
Masz opóźniony zapłon jeśli tak można powiedzieć o wtrysku.
Witam Jak w silniku Deutz TD2009 l04 ustawić / sprawdzi zapłon. Silnik po odpaleniu na zimnym kopci na szaro niespalonym paliwem.Wyglada na opóźniony zapłon była naprawiana pompa może żle zamontowana
Słuchaj to nie silnik benzynowy i mało prawdopodobne by jakiś strzał ściął klin (poza tym wątpię by opóźniony zapłon w stopniu jakim piszesz powodował strzały). Jeśli możesz wstaw zdjęcie (nie spotkałem się z tym modelem pompy) tego "trybika" na pompie bo jedyną metodą na sprawdzenie klina pewnie będzie jego zdemontowanie. Wtryski sprawdzone?
Opóźnij zapłon o 10 stopni pójdzie 200. Pozdrawiam.
Wygląda to na opóźniony zapłon, powinieneś podjechać do mechanika, chyba że jesteś w stanie sam to wyregulować.
opóźnić zapłon regulacja opóźnić zapłon opóźnić stycznik
picasso benzyna kontrolki podłączenie falownika pompa pralka whirlpool słabo wiruje
aparaty słuchowe aparat słuchowy
Yamaha PSR-330: Komunikat 001 Backup i brak reakcji Samoistne zamykanie ProgTV 2.20.05 z tunerem Rebel KOM 1060