Blokada kierownicy działa, blokuje i odblokowuje? Włącza się zapłon?
Najpierw sprawdź ustawienie rozrządu i zapłon
A zapłon możesz włączyć?
Zrób autotest wskaźników to się naprawi. Nadal aktualne, palec na przycisk przeglądania wskazań komputera, trzymając wciśnięty, włączyć zapłon.
Musi być uszkodzona lub zalana skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami . no w benzyniakach jest odcięcie zapłonu! a w dieslu?? Na pompie wtryskowej powinien być zawór odp za gaszenie aur I co tez zawór jest połączony ze światłem stopu i może włączać zapłon ? :-)
jak w megane reguluje się zapłon? :)
sprawdź przekaźnik główny
No w tym jest problem, że nie odpali Nikt tu nie mówi o paleniu, wystarczy sam zapłon
Więc jak patrzysz na schemat to wiesz, że taki objaw może powodowac tylko zwarta dioda plus. Ale tylko w sytuacji, kiedy: -jako wskaźnik pracy alternatora jest żaróweczka, i nie ma w jej obwodzie diody. Taki objaw nie wystąpi też wtedy, kiedy kontrolką jest dioda świecąca. -zależne to jest od konstrukcji regulatora Być może warsztat znalazł przerwę...
Zmontować wszystko na wierzchu żeby można było ruszać pływakiem, 1 pomiar DCV20 na przewodach auta w np 3 pozycjach pływaka 2 to samo na przewodach pływaka Wszystko oczywiście podłączone i zapłon włączony.
I to jest zasadnicza kwestia. Dlaczego po wymianie tranzystora kluczującego znowu dochodzi do jego uszkodzenia? Dopóki działa to niczego nie można stwierdzić, przepala się - wymieniasz i .... za parę dni, tygodni problem się powtarza. Wydaje mi się, że przyczyna leży w którymś zimnym lucie na elemencie który się nagrzewa bo w moim przypadku wyświetlacz...
A czy masz włączony zapłon? W scenicu nie ma kluczyka, ale ten efekt można osiągnąć przez trzymanie START z włożoną kartą przez kilka sekund bez naciskania żadnego z pedałów. Czasami nie chce załapać więc trzeba kartę wyjąć, zamknąć pilotem, otworzyć, włożyć kartę i trzymać przycisk START. U mnie weryfikacja dochodzi do 100% tylko przy włączonym zapłonie...
jak włączysz zapłon to włącza się pompa
Aby włączyć zapłon wystarczy przytrzymać start \ stop bez sprzęgła lub hamulca przez maks 10 sekund, i zapłon włączony, ot cała filozofia.
Odpalać kodem można w nieskończoność, ale trzeba go za każdym razem wklepać. Włączasz zapłon i przytrzymujesz przycisk od centralnego w aucie licząc mignięcia kontrolki od immo. Cyfra po cyfrze. Tu na forum są opisy przyuczania kluczyków.
Witam mam taki sam problem po wypięciu kostki z czujnika stopu zapłon gaśnie. Ponowne wpięcie powoduje włączenie zapłonu bez kluczyka jak rozwiązać ten problem w scenicu?
posiadam RENAULT SCENIC 1998r benzyna 1,6. nie chce odpalić- brak iskry(pojawia się tylko raz i więcej jej nie widac przy kręceniu rozrusznikiem), akumulator nowy w pełni sprawny, immobilaizer wydaje sie być sprawny gdyż kontrolka pokazuje ze zapłon jest odblokowany
OL z angielskiego Over Load - tak, jest to szybkie przyspieszanie, najczęściej w trybie WOT - Wide Open Throttle (max. otwarta przepustnica), czyli pedał gazu w podłodze. Ogólnie chodzi o stany nieustalone, w których ECU samochodu nie jest w stanie precyzyjnie obliczyć dawki paliwa. W takich stanach lepiej, by silnik miał za dużo paliwa, niż za mało....
To wstaw te kontrolki albo lepiej filmik. Czy jak włączasz zapłon słychać charakterystyczne "buczenie" pompy pod maską?
zerwał mi sie pasek rozrządu i zgasł mi silnik. Nic nie ruszałem. Rozkręciłem dekiel i zmieniłem pasek na nowy i nie wiem jak ustawić zapłon silnika. Prosze o szybką odpowiedz. Z góry dzięki :)
Diody to nie rezystory czy kondensatory - mierzysz najmniejszy spadek napięcia. Połącz sobie dwie diody szeregowo a do tych dwóch dołącz jedną równolegle - wyjdzie Ci spadek na jednej diodzie. Może zamiast się sprzeczać to podłącz sobie diody szeregowo i równolegle i zobacz jakie będą spadki napięć. Chcesz zmierzyć mostek poprawnie - mierz każdą diodę...
witam ale błąd jest stały nawet rozpięcie akumulatora ponowne zgaszenie i włączenie zapłonu nie pomaga ?
Masz alarm, odcięcie zapłonu?
czy UPC jest uwalone czy można to jeszcze jakość sprawdzić pozdrawiam Zapłon włącza, deska wstaje, blokada puszcza?
Immo wycięte, na razie auto jeździ, w miejsce immo założone dodatkowe odcięcie zapłonu.
Pokaż zdjęcie tej świecy i podaj kody błędu jaki komputer pokazuje. Spotkałem się parę razy z wytopioną świecą przez usterkę cewki. Porównaj iskrę między świecami na zewnątrz. Owiń jakimś kablem by miały masę, wsadź w cewki i kręć. Najlepiej to robić w 2 osoby. Ale równie dobrze mogła się też wytopić od pracy na bardzo ubogiej mieszance, a wtedy winny...
NIestety widzę, że sobie nie poradzisz z tym zadaniem, bo istnienie możliwość że zasilanie modulu pójdzie przez zapłon i nie zgasisz auta itp.
Bieg, hamulec, i wdusić start - w takim przypadku zapłon czasowy. Zamknij otwórz auto z karty, włóż kartę do czytnika wduś i trzymaj przez 7 sekund start (nie dusząc żadnych pedałów) - zapłon będzie tak długo na ile wystarczy akumulatora.
Przekaźnik wymieniony , czujnik wału wymieniony ,dalej nic. Na cewki dochodzą dwa + po włączeniu zapłonu ale w trzecim pinie nie pojawia się masa podczas uruchamiania silnika . Czy te plusy mają być cały czas przy włączonym zapłonie ?
witam Czerwony kabel w szarej kości zegarów ma prąd nawet po wyłączeniu zapłonu
Witam. Blokada wału korbowego TYLKO specjalnym trzpieniem przy kole zamachowym. Znaki do zgrania pompy na pasku rozrządu, jeśli są niewidoczne konieczny nowy pasek rozrządu.
masy wszystkie sprawdzone, oscyloskopu nie mam, może macie schemat kostki, na których pinach powinno być napięcie stało, a gdzie na zapłonie ?
Ostatnio miałem 3 auta klientów same Renault Scenic 99 z spaloną instalacją drzwi kierowcy. Jakaś wada tych aut? W dwóch przypadkach drzwi gasili gaśnicą. Zapłon następował na postoju bez klucza w stacyjce. Jaka cholera?
Rzadko kobiety mają pociąg do mechaniki , nie martw się nie jesteś odosobniony. Kontrolka ładowania świeci po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon , a póżniej po odpaleniu , gaśnie?
Przecież jasno masz wyżej napisane. -przewód kontrolki po styk L "nowego alternatora" -przewód po zapłonie pod styk + "nowego alernatora" , musisz ten przewód dorobić bo go nie ma (z czujnika swiateł cofania najblizej będzie bezpiecznie) sprawdz próbówką który przewód bo sa tam dwa światło i zasilanie po zapłonie.
Może to para? O tej porze roku za wszystkimi autami jest biało.
O ile pamięć mnie nie myli to jest tam pompka wstępna elektryczna? Zdejmij przewód zasilania na pompe wysokie ciś. włącz zapłon i sprawdz czy podaje paliwo
WItam! Przy Megane czujnik bezwładnościowy się kasuje przez wciśnięcie, a może to przekażnik pompy lub układ wyłączania zapłonu.
Omomierz raczej nie wiele da...
Kolego podepnij jakiś inny uniwersalny tester i zobacz czy widzi poduchy,clip ma takie chimery czasem Autocom też nie widzi poduszek a inne moduły tak. Na sensorze SRS jest tylko jedno obecne +12V po zapłonie.
Kupiłem urządzenie moduł czysty lecz problem nadal ten sam: po podłączeniu texy błędy wykasowałem, na pin 52 brak napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem (napięcie tylko na zapłonie)
bezpiecznik 5A opisany jako ignition - ja nic nie generującego błędów nie znalazłem
Auto ma 240 tyś więc teoretycznie powinno jeszcze trochę pożyć.Zwróciłem uwagę że gdy jest wyższa temperatura powyżej 10 stopni szybciej pali na zimnym,ale to może z tego względu że olej mniej gęsty.Po podłączeniu przewodów rozruchowych również szybciej się uruchamia(bo szybciej zakręci) więc problem schodzącego paliwa raczej wykluczam.Spróbuję jeszcze...
Jedź jeszcze raz, zatankuj tym razem na wyłączonym zapłonie.
Witam, Czy ktoś z Was posiada kod do zapłonu Renault Scenic rok produkcji 1998. Ładowałem akumulator, drzwi normalnie otwierają się na pilota, natomiast nie gaśnie lampka zapłonu i auto nie chce zapalić. Znajomy elektryk powiedział mi, że w takim razie potrzebny jest kod do zapłonu. Błagam o pomoc!!!!!!!!!!!!
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Olej leci pod pokrywą zaworów. Do ściągnięcia pokrywa.
Włącz zapłon zamknij drzwi i naciśnij przycisk zamknij w kluczyku. Drzwi się zamkną i otworzą i będzie ok.
Tak może, podłącz oscyloskop i sprawdz czy po lekkim postukaniu w blok zapłon się opóżni , powinieneś mieć napięcie ok 1V
Przytrzymujesz przycisk na manetce wycieraczek, włączasz zapłon, puszczasz guzik na manetce. https://www.youtube.com/watch?v=SDwpW4gc...
OK dzięki To jeszcze pytanie o "start serwisowy" żeby się zapłon nie wyłączał , próbowałem z biegiem potem start, przytrzymywaniem przycisku start ale zawsze po pewnym czasie wyłącza zapłon samoczynnie, jaka jest procedura startu serwisowego w tym samochodzie?
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
jak lekko czarne to że olej spala - chociaż przy gazie ... bo ja wiem, ale ogólnie - jak spala olej to świece mają czarny nalot - jaki masz przebieg ? hmmm nowe świece - moze to coś z zapłonem nie tak - sprawdz zapłon (moze jakis czujnik obrotow padł) :)
Sirius 32 nie zgnił wewnątrz włącznie. Podmieniony był... Bo też padło podejrzenie. Co do spalania, iskra jest na wszystkich cylindrach, świece wykręcone po pracy silnika, wszystkie równomiernie okopcone w tym samym kolorze, cewki odpinane po kolei przygasa po wyciągnięciu wtyczki z resztą były podmienione z mojego autka, CLIP bezbłędnie bez wypadania...
Witam. Mam taki problem w moim Sceniku posiadam radio Philips na kasety. Od pewnego czasu radio zaczęło mi źle odbierać, gubi fale radiowe. Stało się to nagle, poprawiłem styki anteny wchodzącej do radia i nic. Dość ciekawe jest to, że jeśli auto stoi nieodpalone to odbiera dobrze a gdy tylko włączymy zapłon, nie odpalając go, odbiór się nieco pogarsza....
właśnie to samo ze schematu wyczytałem ( mam schematy z książki wkł renault megane ) ma może ktos inne schematy ?? jestem głupi już:( wypiolem sterownik włączam zapłon i na 2 stykach H1 I H2 od przekaźnika jest PLUS i tyle ręce rozkładam
A teraz konkretnie- w jaki Boski sposób na stykach idących do świec żarowych masz napięcie, jak zapłon jest wyłączony? I czemu to w pól godziny nie rozładuje akumulatora?
Gdzie byłeś w serwisie reno bo jestem z okolic? Po drugie pewno benzyny nie podaje. Albo uwalona cewka, lub wiążka powodująca losowe zapłony.
Kontrolka ma zgasnąć po włączeniu zapłonu
1. Włączyć zapłon 2. Wybrać w komputerze pokładowym stronę dotyczącą wymiany oleju 3. Nacisnąć i przytrzymać naciśnięty jeden z przycisków komputera pokładowego 4. Wskazanie przeglądu miga i wraca do wartości wyjściowej 5. Zwolnić przycisk kasowania
Po włączeniu zapłonu też miga?
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
Sanfran,teraz mówisz? Właśnie wróciłem od mechanika.. 50Pln wypapierowałem za podpięcie kompa i co się dowiedziałem.. Lewy tylny czujnik abs. Tylko jak ruszył autem-czujnik zaczął działać.. Wykasował błędy,ale znów mi świeci. Nieraz,gdy szybko przekręce zapłon(nie czekając jak zgasną kontrolki od świec żarowych)-kontrolki abs gasną i abs działa.. Dziwna...
Wypadanie zapłonu na 4. cylindrze
Pytanie podstawowe czy na każdym paliwie tak jest. Cewki niestety dają się we znaki w tych silnikach ale również i czujnik położenia wału. U mnie był problem z zapaleniem silnika na dłuższym postoju. Wystarczyło tylko zakręcić silnik za pierwszym razem minimalnie i za drugim odpalał od razu. Wyczyściłem styk na czujniku i pali bez problemu także minimalna...
Przekręć zapłon , zobacz co pokazuje MAP. Odpal auto i zobacz co pokazuje MAP na wolnych obrotach. Pytałem czy sprawdzałeś zawór zmiennych faz.
Raczej wygląda to na pompę paliwa, tj 3 razy zapłon zapełni listwę wtrysków w benzynę i dzięki temu łatwiej zapala. Sprawdź czy pompa staruje po zapłonie i na ile czasu. Może pada i nie wyrabia?
Czysta blokada zaadaptuje się sama , jednak musi być z właściwego kompletu to raz. Sekwencja załączania plus po zapłonie musi być zachowana i.. To też warto sprawdzić , UPC też może być przyczyną. . Poza tym zmierz napięcie z podłączonym ryglem na przewodach bo często jest tak że na mierniku niby jest 12v ale po podłączeniu rygla napięcie znika . Multimetr...
Bodaj po angielsku hamulec, naciśnij i sprzęgło powinieneś zrozumieć. Taka ciekawostka: żeby włączyć zapłon trzeba trzymać guzik z 10s, opcja szybsza - włącz bieg, nacisśnij hamulec i guzik.
tak jak w temacie kontrolka od rezerwy nie zapala sie.A gdy włanczan zapłon kontrolka świeci sie a poten gaśnie wydaje sie ze wszystko jest ok. Prosze o porade z góry dzieki
W tym aucie brak przepływomierza. Jest tylko mapsensor i czujnik temp. powietrza. Spróbuje jeszcze raz adaptacji krokowca. Może ja ją źle robię. Czy ma silnik działać do zagrzania czy wystarczy zapłon włączyć na kilka sekund? Jak prawidowo ją sie robi i czy w ogóle jest potrzebna?
Witam! Zlokalizowałem typ centralki, jest to Cobra 8265. Po chwilowym odłączeniu napięcia centralka ożyła, z tym że alarm się uzbroił i nie sposób go wyłączyć (prawdopodobnie nie reaguje na pilota w oryginalnym kluczyku). Próbowałem procedury samouczenia wprowadzająć PIN CODE (znalazłem w instrukcji samochodu). Ściągnąłem instrukcję według niej to robiłem....
Tak, dokładnie. Tam jest procek 68HC705 Motoroli. Nie kasowałem starych kluczy. Na ich podstawie wygenerowałem dealer key do dwóch transponderów. Używam transponderów xhorsa (Super Transponder). Chcę po prostu przyuczyć na nowo transpondery wygenerowane na podstawie oryginalnych kluczy. W menu autela, w immo jest opcja - przyuczenie. Wpisuję PIN na...
Witam kilka podejść do tematu bez rezultatu. Bardzo szybko padał akumulator, problem to alarm. Pomogło fizyczne wycięcie alarmu. Auto odpala, działa centralny. Uwaga w zależności od typu alarmu mogą być rozcięte przewody, od paliwa lub zapłonu. Pozdrawiam miłego dnia.
Tu nie ma nic do wróżenia, sprawę opisał wyraźnie, na Pb mu chodzi , po przełączeniu z lpg na pb również przez chwile wypadają mu zapłony, czyli wtryski gazowe puszczają i zalewa mu świece, sam napisał że po przełączeniu z lpg na pb ciśnienie na reduktorze mu spada, a powinno stać w miejscu, a nawet skoczyć do góry, więc na prawdę nie ma tu więcej...
Dzień dobry koledzy i koleżanki. Zakupiłem Renault scenic 2.0 16 v 2000 r. Pierwszy problem to immobiliser, który po zamknięciu samochodu z pilota cały czas mruga. Jednak auto odpala normalnie. Nadmienię, że poprzedni właściciel wymieniał jedną cewkę zapłonową oraz koło zębate od rozrządu wraz z paskiem. Drugi problem to po przekręceniu kluczyka na...
WITAM Posiadam od niedawna samochód marki Renault Scenic Rok 1996, całkowicie jest problem z elektryka. Mianowicie włączając krótkie światła świeci z tyłu światło STOP. Kolejnym problemem jest to, iż przy włączonych światłach krótkich i wciśniętym STOP na wyłączonej stacyjce włącza się zapłon i podświetlenie deski rozdzielczej, - słychac przekaźniki...
Hej, jakiś czas temu pisałem do Was o pomoc w dziwnej pracy silnika i wypadaniu sporadycznym zaplonu. Doradziliście mi aby sprawdzić świece, cewki, wtryskiwacz. A więc idąc tym tropem pojechałem do warsztatu od aut francuskich i na samym początku mechanik powiedział że sprawdzi rozrząd. Okazało się że jest przestawiony. Po ustawieniu silnikiem dalej...
Jestem posiadaczem Renault Scenic 96 rok. Nie święci mi m.in kontrolka oleju po przekręceniu kluczyka - żarówka jest sprawna. Co może być przyczyną. Które kontrolki powinny święcić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Mi święci aku, imo i na chwile włącza się kontrolka od poduszki i kontrolka przedostatnia taki prostokąt z kreskami (EKG) w środku. Dziękuje...
tak wczoraj
Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że nie blokuje mi się (nie hamuje) tylne lewe koło hamulca ręcznego, prawe działa. W grudniu 2018 r, został wymieniony cały elektryczny hamulec (używany), i nowe linki, wszystko działało, ale jakiś miesiąc znajomy spostrzegł że prawe tylne koło podczas ruszania bardzie jakby blokuje, później puszcza hamulec, niż lewe....
Jeśli palił i od razu rzucił a sa impulsy na zapłon i impulsy i zasilanie na wtryskiwaczach to albo pompa paliwa ci siadła (tu pomiar manometrem) albo poleciał przy gaszeniu rozrząd.
Czyli faktycznie radio i wyświetlacz Update List. Sprawdź jeszcze czy poprawnie dociera plus po zapłonie.
wkładasz kluczyk do stacyjki przekręć zapłon wciskasz w kluczyku guziczek od otwierania drzwi i jednoczesnie przycisk zamyk drzwi ten duzy na srodku trzymasz oba az usłyszysz pikniecie Brawo, po 5 latach.....
Witam. Koledzy pomóżcie, samochód Renault Scenic II 1.9 DCI nie kreci rozrusznikiem po wciśnieciu przycisku "start". Włącza sie zapłon wyskakuje "Fault Injection" i piszczy. Wyrzuca błąd DF053. Rozrusznik 100% sprawny bo po spięciu "na krótko" kręci. Bardzo prosze o pomoc
Próba rozrusznika na stanowisku przystosowanym do pracy pod obciążeniem. Podejrzane są tulejki, szczotki, spadki napięcia na przewodach, jeśli napięcie na aku spada poniżej 10.5V podczas kręcenia rozrusznikiem to do możliwe że jest do wymiany wymiany - zbyt mała pojemność - zasiarczenie. Ewentualnie sprawdzić zapłon może blikuje go kompresja na zimnym....
Kontrolka immo gaśnie? Słyszysz pompkę paliwa po przekręceniu kluczyka na włączony zapłon? W skrzynce przy akumulatorze są przekaźniki dwa są do silnika: jeden do pompy paliwa, drugi do zasilania podzespołów przy silniku. W okolicy tej skrzynki są bezpieczniki którym nie sprzyjają warunki i lubią zaśniedziel.
Wyłącznik odcina pompę. Popraw styki czujnika wału. Tam wszystko wygląda jak nowe, ale gdy odpiąłem wtyczkę, to podczas kręcenia było czuć paliwo, a u mnie gdy nie odpala paliwa nie czuć. Czy tan wyłącznik na pewno odcina tylko pompę, a może też robi coś z zapłonem?
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Cześć! Niedawno kupiłem Renault Scenic I ph II 2000 r. 1.6 16V. Od kilku dni wskaźnik paliwa zatrzymuje się na różnych pozycjach. Problem występuje najczęściej w momencie zapalenia zapłonu (bez uruchamiania silnika). Wtedy to wskazówka podskoczy o około pół centymetra w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara. Im więcej razy przekręcam zapłon tym więcej...
witam, numery 1,2,3,4 sa oznaczone na cewce i po kolei kable numerami podłaczasz do swiec . a swiece sie zaczynaja od strony rozrzadu 1,2,3,4 czyli od lewej
Df088 położenie wału korbowego - Idź tym tropem Po za tym Df079 - elektryczna przepustnica.
Z paleniem nie ma żadnego problemu, po przejechaniu dystansu ok 10 km gdy już się troche zagrzeje to samochód co jakis czas nie chodzi jak powinien. CZyli: nie równo pracuje, niechodzi na 1 cylinder. To że nie chodzi na 1 cylinder to nie jest non stop, tylko co jakiś czas w trakcie jazdy. Przez to spalanie średnie wychodzi ok 11 litrów średnio na 100...
A nie posiadasz instrukcji obsługi do samochodu ? U mnie w starszej wersji jest to opisane w instrukcji. Możesz spróbować sposobu z mojej wersji. Włączyć zapłon, przycisnąć przycisk ręcznego otwarcia drzwi przez około 5 sekund aż rozlegnie się sygnał dźwiękowy. Może w młodszych rocznikach jest tak samo.
Skoro kręci to prąd na rozrusznik idzie - brak prądu na pozostałe elementy zapłonu albo sam zapłon. Czy deska się świeci? Moze immobilizer nie pozwala na zapłon? Czy są błędy na desce? Check engine świeci się? Moze tez być winny wyłącznik "antyuuderzeniowy" za akumulatorem - rozłącza obwody w razi wypadku, w Scenic ! miałem tak od czasu do czasu. Wystarczyło...
Witam kupiłem auto pierwszy raz Renault Megane Scenic 1.6 16V 2000r. automat i miałem od samego początku problem z silnikiem. Małe obroty czasem wyższe od 500 do 2000 obrotów na postoju. Dzisiaj sprawdziłem Cewki wcześniej jak wyciagałem wtyczki od Cewek to na pierwszej i ostatniej auto gasło, a na drugiej i trzeciej chodził na niższych obrotach. Dzisiaj...
Dziś w moim scenicu 1,9dci 2002r mialem podobny przypadek. Podczas jazdy przestał działać licznik, obrotomierz, prędkościomierz poziom paliwa. Wyglądało to tak jakbym zapłon wyłączył , w takim stanie dojechalem do garażu i wyłączyłem silnik a następnie ponownie uruchomiłem i wszystko wróciło do normy. Komputer wszystko pamiętał . Dziwne np. lampka kierunkowskazów...
Czy próbujesz może skasować błędy przy włączonym silniku (silnik musi być wyłączony a zapłon włączony)??? dzięki walti Twoja odpowiedź (notabene jedyna konstruktywna w tym temacie) naprowadziła mnie na właściwy trop w innej sprawie pozdrawiam
Po przekręceniu zapłonu powinna świecić kontrolka od aku., po odpaleniu powinna zgasnąć. Przyczyn może być wiele: -rozładowany aku., -uszkodzony regulator, skorodowane lub luźne przewodu przy alternatorze, -przepalone uzwojenie na alternatorze, -szczotki nie przylegają do pierścienia, -przerwa między alternatorem a lampką kontrolną. Ogólnie alternator...
Renault Scenic 2.0 silnik F4R nie chce zapalić
renault scenic zapłon scenic zapłon renault zapłon
centralka alarmu samochodowego agregat prądotwórczy regulator napiąć interfejs audio
einhell spawarka yamaha booster
Szlifierka Flex odcina prąd co kilka sekund - przyczyny i rozwiązania Citroen C3 błąd 1340 - przyczyny i rozwiązania