swiece, wtryski, pompa, zapłon
Jeśli zdechło ITC to ustaw na 12 stopni
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Załącz kilka razy zapłon nim odpalisz
Blokada kierownicy działa, blokuje i odblokowuje? Włącza się zapłon?
Migająca szybko - zapłon właczony immo włączone Migająca woln0- zapłon wyłaczony immo wyłaczone
po podaniu na krótko auto kręci ale nie odpala A miałeś włączony zapłon?
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Puszcza blokada i włącza zapłon,tak?
wylaczeniu zaplonu i wyjeciu kluczyka silnik dalej pracowal. Po wyjęciu kluczyka wskaźniki też gasną czy świecą jak by był włączony zapłon?
Zapłon stały (plus po zapłonie) włączysz wrzucając jakiś bieg plus hamulec plus naciśnięcie przycisku, działa na jakieś 20 minut? Drugi sposób, wyciągasz kartę, dusisz guzik zamknięcia na karcie (tak aby radio zgasło i blokada kierownicy się aktywowała, przy otwartych drzwiach) wkładasz kartę i dusisz tylko przycisk start stop i trzymasz go jakieś 5...
UPC skrzynka obok akumulatora inaczej moduł zarządzania energią tam napewno znajdziesz zapłon
skoro dokupiona blokada jest mechanicznie sprawna wystarczy wyczyścić eeprom i podłaczyć . Jesteś pewien, że w nowych renówkach nie trzeba dopisywać blokad clipem online?
W środku auta, raczej załącz zapłon i kontrolką sobie sprawdzaj.
A próbowałeś gonić dalej procedurę nie zważając na prośbę odpięcia akumulatora? Bo to oczywiste że jak odepniesz akumulator to zgubi komunikacje.. Spróbuj wyłączyć zapłon.
Najpierw sprawdź ustawienie rozrządu i zapłon
dawno takiego nie robiłem, ale znam układ ze starego Chamade. Zasadniczo pasowało by wykluczyć zapłon, więc najlepszym rozwiązaniem jest załozyc na kabel królewski klip lampy stroboskopowej , jazda próbna i obserwować błyski, to naprostsza metoda, można też i oscykoskop z sonda pojemnościową, można też obserwować wskazania obrotomierza jak jest. Jeżeli...
Jest proste obejscie immobilazera. na pi 29 sterownika silnika dajesz po zaplonie 12v i wszystko dziala. Pozdrawiam.
Masa wiązki układu zapłonowo/wtryskowego
Sterownik widzi obroty? Jest poprawa po kilkukrotnym daniu w zapłon?
Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
ECU jest dobry bo działa w drugim aucie bez problemu. na którym pinie ma mieć zasilanie? oprócz tego plusa stałego i plusa po stacyjce. czy instalacja gazowa może odcinać zapłon?
30A.ten bezpiecznik odcina zapłon.
Sprawdź zapłon.
Sprawdź zapłon .
A zapłon możesz włączyć?
A przewod WN od kopulki do cewki nie jest czasami pekniety? Sprawdz sobie tez zlacze i czujnik GMP i ewentualnie filtr paliwa. Pozdrawiam.
Renault kango już naprawiony przestawiony był zapłon
rozrząd/zapłon?
Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
jak w megane reguluje się zapłon? :)
Zrób autotest wskaźników to się naprawi. Nadal aktualne, palec na przycisk przeglądania wskazań komputera, trzymając wciśnięty, włączyć zapłon.
Immobilizer lub alarm ,sprawdz alarm odetnij go znając życie to odcina pompke paliwa i zapłon
Spróbuj wykluczyć czujnik poziomu płynu hamulcowego- wypnij złącze i włącz zapłon.
W parametrach nie ma blokady zapłonu?
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
Jeżeli naciśniesz padał hamulca na biegu to włączysz zapłon!
Pokombinuj. Ja podłączyłem do bezpiecznika świateł cofania (dostaje prąd po przekręceniu kluczyka na zapłon - Renault Megane 2003). Pozdrowienia.
cykorlapki to raczki w podsufitce. akumulator nie, wystarczy wylaczony zaplon
Odczekać na włączonym radiu i zapłonie.
To nie jest tak, że nie jest potrzebna, pomijając że źle działa to jednak działa ale to jest sposób dla tych którzy nie umieją zrobić auta bez lubry. Wystarczy kopnąć zapłon.
Zapowietrza się układ paliwowy. Trzeba sprawdzić szczelność. Może pompa już siadać, słychać ją za pierwszym razem jak włączasz zapłon?
Ja bym Ci radził wymienić świece. Miałem to samo przy astrze. Stare świece maja późniejszy zapłon.
To wyciąg dekoder i zobacz czy w dole obudowy nie zebrała się woda, to częste w Lagunie.
Nie sądzę że karta zakłóca radio to coś innego skoro mówisz że dopiero na zapłonie.
pomysłów jest wiele począwszy od przecięcia lini pompy paliwowej,czujnika wału(czasem w zależności od rocznika może pojawić sie błąd na desce)zasilania cewki WN, lini sygnałowej tej cewki,zasilania wtryskiwaczy(jesli nie posiada auto LPG)...itp....
Sprawdź chociaż wzrokowo stan przewodów do sondy.Odłącz wtyczkę przy sądzie i sprawdź na lini sygnałowej jakie napięcie podaje ecu.Powinno być około 0.41-0.46v.przy włączonym zapłonie.
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
Samego palca nie obrócisz. Nie wiem co tam jest nakombinowane, ale ustaw rozrząd na znaki i zobacz w jakim miejscu ustawi się palec i w tym miejscu 1 cylinder powinien mieć zapłon.
Odpinałem juz kostke od włacznika nic sie nie zmieniło Dziwne jest tez to ze pracuja nawawet jak zapłon jest wyłączony
Podaje to co pisze w ksiazce: wynosi 5 stopni, tolerancja plus-minus 2 stopnie.Ale to sie dotyczy starszych silnikow gaznikowych typuC, jak wnioskuje po pojemnosci posiadasz silnik F3N740 a one posiadaja bezstykowy uklad zaplonowy
Musi być uszkodzona lub zalana skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami . no w benzyniakach jest odcięcie zapłonu! a w dieslu?? Na pompie wtryskowej powinien być zawór odp za gaszenie aur I co tez zawór jest połączony ze światłem stopu i może włączać zapłon ? :-)
+ do przetwornika musi być po zapłonie. Masa będzie na stałe. Dodano po 10 Z tego co znalazłem dla Laguny to: Czarny - masa Brązowy - sygnał Zółto-zielony - + 12V po zapłonie.
Napięcie podtrzymuje przekaźnik który sterowany jest przez komputer wtrysku przez kilkanaście sekund po wyłączeniu zapłonu.
Czekaj cierpliwie /zapłon powinien być włączony/ powinny pojawić się "0"
Zaczałbym od sprawdzenia ustawienia rozrządu, luzów zaworowych aż po statyczny kat wyprzedzenia zapłonu.
1.Poluzować odpowietrznik 2. Uruchomić ręczną pompkę paliwa, aby napełnić filtr. Proces kontynuować aż do czasu, kiedy paliwo będzie wypływać bez pęcherzyków powietrza 3. Dokręcić odpowietrznik 4. Włączyć zapłon 5. Kontynuować pompowanie aż do wyczucia większego oporu 6. Wyłączyć zapłon
Bateria nie ma na to wpływu. W kluczyku jest "transponder" zasilany w drodze indukcji elektromagnetycznej z układu zabudowanego w okolicy wyłącznika zapłonu.
Zasilania na UPC-grube czerwone 12V stałe, grube żółte 12V po zapłonie, grube czarne to masy
Pali na wszystkie gary jak pisałem powyżej. Jak kolego przemo9826 nie masz nic mądrego do powiedzenia, nie zabieraj głosu.Kolego przemo9826 widzę, że bawisz się we wróżkę, weź lepiej fusy z herbaty może to przybliży cię do prawdy. Ponawiam pytanie: jak w tym modelu ustawia się zapłon.
kontrolka immo miga ok. A jak włączysz zapłon to....
Zmontować wszystko na wierzchu żeby można było ruszać pływakiem, 1 pomiar DCV20 na przewodach auta w np 3 pozycjach pływaka 2 to samo na przewodach pływaka Wszystko oczywiście podłączone i zapłon włączony.
sprawdź przekaźnik główny
Tak jak wyżej Jak w każdej renówce tak i tu kolory standardowo: Czerwony-plus stały Żółty-zapłon Czarny-masa
A masz alarm? Jeżeli tak to może odcina Ci paliwo (pompkę)! ? Alarm może odcinać też i zapłon (iskrę) ?
Zrób test zegarów, wciśnij przycisk kasowania przebiegu i trzymając wciśnięty włącz zapłon. Napisz jak poruszały się wskazówki(prędkościomierz co 40km/h)
sprawdź instalację do upc, bo działanie szyby działa dopiero po odpaleniu samochodu a nie jak włączysz zapłon( normalne zachowanie
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby włączyć zapłon bez silnika pod maską. Druga opcja-zdemontować moduł z silnika i podać zasilanie bezpośrednio na piny silnika
Witam Chciałbym się dowiedzieć na ile stopni ustawić zapłon w autobusie Renault Iliade 3 280KW 2005r. Nr. VIN vf6ssr11500000469 Dziękuje za pomoc.
Więc jak patrzysz na schemat to wiesz, że taki objaw może powodowac tylko zwarta dioda plus. Ale tylko w sytuacji, kiedy: -jako wskaźnik pracy alternatora jest żaróweczka, i nie ma w jej obwodzie diody. Taki objaw nie wystąpi też wtedy, kiedy kontrolką jest dioda świecąca. -zależne to jest od konstrukcji regulatora Być może warsztat znalazł przerwę...
Kontrolka świeci na zapłonie jak wyłączę zapłon to wiadomo wszystko gasnie
Jest skuteczna ale warunek to zwykle włączony zapłon i znajomość poprawnego kodu, bez niego zablokujesz na amen. SławeK
No w tym jest problem, że nie odpali Nikt tu nie mówi o paleniu, wystarczy sam zapłon
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Clipem było sprawdzane nic nie ma. To sprawne, czego jeszcze chcesz? Oddaj auto do naprawy komuś, kto potrafi więcej niż tylko czytać zakładkę z błędami (licznik wypadnięć zapłonu)
Tak, jest zapłon, nie słychać odgłosów rozrusznika, jak wciskam ,,start", to włącza się radio, światła i dalej nie startuje.
skoro kontrolki przygasają podczas próby uruchomienia to gdzieś nie do końca kontaktują grube plusy lub masy. Włącz zapłon i podaj sterowanie bezpośrednio na rozrusznik i sprawdź czy odpali.
Zaplon sie robi do diagmostyki.
Francuzy mają pod maską czujnik wstrząsowy który odcina zapłon. Przeważnie w okolicach bezpieczników.
problemy z zapłonem może niekiedy sprawiać zatkany katalizator a co do gazu to należy zadbać o dobry stan świec przewodów i oczywiście prawidłowy zapłon pozdrawiam!!!
Przekręcaj kilka razy w zapłon przed odpaleniem
Tak jest z dieslami renault. Wymienisz pół auta i dalej nic. Z podmianką części jest łatwiej zdiagnozowac i naprawić ale używane części, pomimo że działały wcześniej w innym aucie to wcale nie znaczy ze są dobre. Wtryski by należało sprwwdzic na maszynie bo po przelewie nie zawsze wyjdzie że jest uszkodzony. Najczęściej powodem utraty ciśnienia jest...
Jak wypada na wolnych to jesteś o tyle w dobrej sytuacji że możesz zapiąć oscyloskop i wyłapać czy to zapłon czy wtryski. Tylko tak bo już powymieniałeś za dużo. Jeszcze przy lewiźnie w dolocie też by wypadał na wolnych ale MAP na to nie wskazuje. Jeszcze zwróć uwagę na korekty.
jak włączysz zapłon to włącza się pompa
Popuszczasz nakrętkę zaznaczoną strzałką (nie tą zwykłą na środku tylko tą wewnętrzną zaznaczoną http://obrazki.elektroda.pl/7625034000_1... ) i potem wkładasz klucz ten z trzema ramionami w zaznaczone otwory i kręcąc przyspieszasz albo opóźniasz zapłon,
Z ECU błędy czytałeś? Dość szybko wykrywa wypadanie zapłonów.
Jedna kluczowa rzecz: działa blokada kierownicy ? Jeśli nie to samochodu nie da się uruchomić. W upc jest jeden przekaźnik, który działa "na odwrót" tj ma styk NC i podaje +12V na blokadę gdy zapłon jest wyłączony
Sprawdź czy na przepływce masz 12V po zapłonie
Na liczniku jest na pewno plus po zapłonie.
Jako włącz zapłon on rozumie włóż kartę na wzór przkręcenia kluczyka do pozycji zapłonu.
mruga dioda od immo. Jak szybko? Tym się zajmij. Coś jeszcze na desce się wyświetla? Jakiś komunikat? Słychać blokadę kierownicy? Bezpieczniki przy klemie? Zapłon jest?
Można się wkłuć w przewód przed i za podejrzanym miejscem i po prostu szukać przerwy ruszając nim. Na wyłączonym zapłonie.
Wyłącz zapłon i dzwignia wycieraczek w dół
Dzisiaj obserwowałem próby odpalenia przez tatę (przedtem naładowaliśmy akumulator): po przekręceniu kluczyka zapala się większość lampek (w tym ta na prawo od STOP) i rozrusznik zaczyna pracować, po około 2 sekundach prawie wszystkie gasną, i świeci tylko STOP i akumulator. Tato sprawdził olej i wygląda na to, że jest go za mało - czy to może być powodem,...
Satelita radia to pilot pod kierownicą, zwiera odpowiednie pary kabli a wyświetlacz przerabia to na sygnał cyfrowy i wpuszcza w sieć CAN multimedia, tą samą siecią leci też treść wyświetkacza z radia. Druga sieć CAN to ogólny CAN auta, tą siecią leci minn. zapłon, temperatura zewn. regulacja jasności Schematy są np.na forum Megane
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Wciśnij i trzymaj "bolec" od kasowania kilometrów i przekręć kluczyk w pozycję kontrolek (nie zapłon). Powinien się uruchomić test zegarów i być może wskazówka wróci na swoje miejsce.
Jak przekręcisz kluczykiem na zapłon, to przygasają kontrolki na desce?
renault master zapłon ustawić zapłon renault zapłon renault megane
wymiana wirnika bosch klawiatura zalać spirytus pierścienie objawy
mikrokomputer cobra1 toshiba 22el833g
Automatyczne włączanie radia Yosan CB-100 z kluczyka Świecący FIS 1/2 po wyjęciu kluczyka w Passat B5 2001