Pierwsze co leci w tym aucie po zwarciu plusa z minusem to sterownik silnika. Sprawdź czy jest iskra i czy pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Na klemach mierzyłem. Zrobię, jak mówisz. A na postoju miałem na myśli, że zapłon wyłączony.
Ja na tej liście widzę 2błędy, błąd sondy jest naturalną konsekwencją wypadania zapłonów.
Kontrolka przegrzania przecież jest, poza tym sterownik silnika powyżej chyba 120*C wyłączy zapłon.
A właściwie końcówka suwu wydechu (zapłon jest przed GMP)
a skoro podejrzewasz, że nie ma paliwka (wątpliwe skoro słychać pompe) to sprawdź zamiast pisać posty, wystarczy zdjąc węzyk paliwowy przy wtrysku i wrzucić na zapłon
Dziękuję za pomoc. IMO odcinało pompę paliwa (zielono żółty w słupku) i rozrusznik w stacyjce. Sama kontrolka IMO była za lewym głośnikiem. Odnalazłem miejsca gdzie fabryczna instalacja była przecięta i zmostkowalem oraz zaizolowałem. Następnie poprzecinalem resztę przewodów od IMO (byly wpiete w instalację - pewnie zasilanie itp, nie wnikałem) Jako...
U mnie wszystko było ok po wymianie. Auto normalnie odpaliło, obroty nie falowały, jak z uszkodzonym kompem. Nie "kopciło". Kontrolka zgasła. Zapłon, kable, świece. Wszystko ok?
Będzie jechać normalnie do kolejnego zgaszenia. I jak wyłączysz zapłon to znowu klepanie kodu.
http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
na wyłączonym zapłonie wymieniasz silnik krokowy (dwie śrubki torx) , podpinasz kostkę włączasz zapłon - bez odpalania, czekasz chwilę wyłączasz zapłon i gotowe. Grzybek silnika musi oprzeć się o kanał w przepustnicy i tak rozpozna krańcowe położenie - zero kroków . Wtedy sterownik może cofnąć go o max chyba 240 kroków
A pomyślałeś o baterii?
Tylko pamiętaj, aby nie zrobić tego przy włączonym zapłonie.
Wypadało by sprawdzić czy jest iskra i czy słychać pompę paliwa jak przekręcasz kluczyk na zapłon, od tego bym zaczął.
Antenkę sprawdź. antenka sprawna bo auto odpala normalnie i jeździ a jak zdejmę pierścień ze stacyjki to zapłon jest zablokowany
po odpaleniu silnika nie zapala się kontrolka ładowania . No jak by się zapalała po uruchomieniu silnika to wtedy bym się martwił. Zapala się jak silnik stoi a zapłon jest włączony?
Tak, rozwarcie czujnika temperatury silnika mogło być przyczyną nadmiernego spalania.
Mam dokładnie ten sam problem:/ z tym że kontrolka zapala sie po przekręceniu stacyjki na zapłon i po chwili gaśnie.
Problem jest taki, że wtryskiwacze PB też pozostawiają wiele do życzenia, bo rano na zimnym silniku śmierdzi benzyną. To nie koniecznie oznacza problem z wtryskiwaczami benzyny. Na razie trzeba o LPG zapomnieć i doprowadzić do ideału pracę na benzynie. Wtryskiwacze myje zmywaczem do gaźników/EGRów (ew. w benzynie ekstrakcyjnej) w myjce ultradźwiękowej.
Cewki się grzały przy zwykłym przerywaczu jak był zwarty, to jest zapłon elektroniczny nic się nie grzeje.[/i]
Zasilania. Wrzuć na luz, sprawdź na którym przewodzie masz stały plus i po kolei łącz z innymi przewodami. Na którymś będzie zapłon, na innym rozrusznik.
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
Błąd "centralka CODE niezaprogramowana", oznacza że sterownik ma IMMO, ale nigdy nie był połączony z centralką CODE i jest w tzw. "dziewiczym stanie" (serio, tak to nazywają w dokumentacji). Sterownik powinien zezwalać na rozruch w tym stanie. Trochę nieprawidłowo się połączyłeś, bo program nie odczytał kodu ISO. Najpierw powinieneś kliknąć w programie...
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
komora silnika obok centralki , a 15 to po zapłonie
Mrugający check = wypadanie zapłonu
Samochód dalej nie odpala. to nie jest wina wyłącznika uderzeniowego, ktoś podpowie co to może być? Znalazłeś go? Pompa paliwa w zbiorniku (zbiornik jest pod tylną kanapą) pracuje po włączeniu zapłonu?
No w sumie to nie wpadłbym na rozwiercanie czujnika :) Silnik to 1.1 spi od seicento czyli 4 cyl. i zapłon elektroniczny.
Tak silnik kręci się normalnie bez żadnych oporów i dodam ,że czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy. a jak podłączę prąd bezpośrednio z akumulatora na cewkę to wtedy iskra jest ale pompka cały czas pracuje czy jest zapłon włączony czy też nie.
Witam. Kupiłem na Allegro proste odcięcie zapłonu. Do podłączenia potrzebuję +12V "ze stacyjki". Mam pytanie, w którym miejscu najłatwiej dobrac się do tego napięcia?
Robisz to na zapłonie i wyciągasz kluczykiem bez problemu.
Mógłbym prosić o jakieś wskazówki co do pomiarów tego zabezpieczenia? Z tej wtyczki wtyczka (zdaje się 5 przewodów) po przewodach sprawdź gdzie jest wpięta w oryginalną wiązkę auta jak znajdziesz to będziesz widział jaki przewód został przecięty aby podłączyć to zabezpieczenie. Wtedy będziesz wiedział jakie piny zmostkować aby ominąć zabezpieczenie...
Mam problem taki jak w temacie w moim Seicento 2003r. 1.1 mpi tzn nie działa lampka, radio nie odpala się wgl i godzina resetuje się non stop przy wyłączonym zapłonie jak włączę zapłon działa wszystko jak należy godzina sie ustawia ale lampka i radio nie działają nawet jak zapłon jest włączony co to może być ?
Zakładam alarm do seicento z odcięciem zapłou i pompy paliwa. Mam 2 przekaźniki i wiem jak je podłączyć. Nie wiem gdzie podłączyć się do zapłonu a konkretnie który kabel odłączyć aby zapłon nie działał. Domyślam się że pewnie któryś od stacyjki tylko który?? Czy w kabinie można odłączyć kabel pompy paliwa?? Jeśli tak to gdzie on jest i jaki ma kolor??...
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Witam! Czy mógłby mi ktoś dokładnie opisać jak zrobic odciecie zaplonu. i gdzie co podłączyć w Seicento 2000r silnik 0,9. Kupilem gotowy "zestaw" taki jak ten (http://www.allegro.pl/item143099993_hit... Jestem laikiem w tej dziedzinie więc prosiłbym o dosyć dokładny opis lub jakies porady :) Z góry dzięki i pozdrawiam....
każde seicento miało fabryczny immibilizer w kluczyku (jak przekręcesz zapłon to na sekunde zapala się symbol kluczyka i gaśnie) a to jest dodatkowe zabezpieczenie prawdopodobnie firmy Meta - podfirma fiata, zapytaj o dorobienie w serwisie, na pewno się da.
Nie ustawia się zapłonu.
Wiedząc już tyle i widząc sam sterownik - bez zastanowienia "dobrałbym" się do niego i zrobił obejście (połączył, pomijając go). Pierwszy powód; jeśli blokuje rozrusznik, to i pewnie zapłon. Więc trzeba. Powód drugi: nawet jeśli teraz zapłonu nie blokuje a są co do niego, jego sprawności, wątpliwości - nie zostawiałbym napięcia na cewki idącego przez...
sprawdź cewki omomierzem niepamietam ile tam ma byc 1kom ale niejestem peweimn -sprawdź , skoro był problem z paskiem to mógł sie przestawić zapłon a to tylko na komputer ;( , sprawdz bezpieczniki
Ustaw zapłon w prawidłowej kolejności napisałeś ''teram mam ustawione świece 32,41 licząc od góry cewki.'' we wszystkich silnikach czterocylindrowych zapłon jest w kolejności 1,3,4,2 licząc od strony rozrządu.
może kąt wyprzedzenia zapłonu?
Miałem kiedys taki bolid i tez bawiłem sie z obrotomierzem. Jak wyjmiesz przekaznik ten od pompy to sygnał dajesz z takiej wezszej nozki.Tam powinien pojawic sie sygnał po załaczeniu zapłonu.
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
http://obrazki.elektroda.pl/4766944800_1... mam tu schemat jak powinno sie podłaczyc silniczki i przełacznik, ale nie moge odnalezc zaznaczonego elementu i przewodu z którego ma isc zasilanie, moze mi ktos podpowie z czego wziac zasilanie. Ja sobie wymysliłem ze wezme z przewodu zółtego z bezpiecznika f20. Jest na nim prąd dopiero po...
Walki ciąg dalszy. Wymieniony cały kolektor ssący z wtryskami i przepustnicą, pod kolektorem nowe uszczelki. Lewe powietrze wykluczone w 200%. Błędów w ECU brak. Na jałowych obrotach diagnostyka sondy lambda- BOGATA. Oscyluje 0,100 0,900. Przy bucie w podłogę sonda- BOGATA. Oscyluje w okolicach 0,700 0,900. Podciśnienie w ssącym na jałowym 0,35. Już...
Jade powiedzmy 50km/h i chce zatrzymać się w miarę gwałtownie, hamuje, potem sprzęgło do końca i zatrzymuje się przy 15-20 km/ h samochód gaśnie. Dodam także, że dziś zrobiłem mały test jadąc rozpędzonym samochodem wrzuciłem na luz obroty do odcinki, puściłem gaz i samochód zgasł. Zapaliły się lampki jak do zapłonu.
Dodam jeszcze, że gdy wyjmę bezpiecznik 40A za akumulatorem, ten który odpowiada za ładowanie z alternatora ,wszystko działa poprawnie. Czy możliwe, że jest to wina regulatora napięcia na alternatorze? Nawet po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon bez odpalania silnika wskaźnik skacze, czy ma to cos wspolnego z tymże regulatorem?
jest taka troche nierówna praca silnika wygląda to na zapłon koło na wale jest na pewno tak samo?
Przewody od gazu kiedyś faktycznie nawaliły, ale wtedy na paliwie działał bezproblemowo - teraz pompa w pozycji zapłon nie startuje a powinno być słyszalne buczenie przez dwie sekundy.
Proponuje wziąć żarówkę 21W i sprawdzić czy zaświeci się jak podepniesz ją pomiędzy: - 86 a masę gdy włączony jest zapłon - 85 a plusa - 30 a masę - 87 a masę gdy włączony jest zapłon Oczywiście plus i masa do których podłączasz żarówkę muszą byc pewne. Czasem takie sprawdzenie jest lepsze od miernika. Po tym będzie widać czego to wina.
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
Obroty pokazuje ok na tym źle ale samochód pracuje jakby na 2 cylindrach i ma tak jakby wypadanie zapłonu.
Sprubój podmień cewkę wysokiego napięcia która pracuje na te 2 cylindry.Sprawdż czy wtyk zasilający tą niepracującą cewkę nie wypiął się z gniazda.cewki wysokiego napięcia Zwróć uwagę iż obydwie cewki zapłonowe sterowane są w minusie.To znaczy że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon w kostkach przyłączeniowych cewek zapłonowych jest + 12V a sterowanie...
Dodam, że chwilowo została odłączona centralka od alarmu, która m.in. odcinała zapłon. Wcześniej (jakieś ponad 30 000 km przebiegu) autko zachowywało się prawidłowo.
Przy kostce stacyjki żóto-zielony z pomarańczowo-białym - ale to doraźne rozwiązanie, do dojechania do sklepu po część! Pozycje włączą się razem z zapłonem.
Jedno wynika z drugiego skoro wtryskuje paliwo i czasami dostanie zapłon to strzela w korpus wtryskowy i cząsteczki paliwa cofają się do filtru powietrza.
Jeżeli układy działają prawidłowo wg opisu, to cos z mechaniką. Rozrząd raczej odpada bo jest łańcuszek, może cos więcej. Ale trzeba wykluczyć elektronikę jak piszesz ze jest iskra i jest paliwo to powinien palić. Sprawdź kompresję. Zapytam jak sprawdzasz iskrę i dopływ paliwa z wtryskiwacza.
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Jeśli brakuje ci oleju to będzie się świecić cały czas. A jeśli kontrolki nie zgasną po ok. 5-7 sek po zapłonie
ponieważ ten odgłos wydaje mechanizm wycieraczek, zrób to na włączonym zapłonie i słuchaj czy przestaje pstrykać.
sprawdziłem stacyjkę żarówką i na 3 kablach nie ma zasilania ani przy zapołonie ani w trakcie rozruchu ??? Sprawdzałeś też czy na tych kablach na których nie ma prądu w normalnym położeniu/włączeniu kluczyka czy czasami się nie pojawia prąd podczas gdy stacyjką włączysz światła postojowe?. W Seicento jest taka opcja że możesz włączyć światła postojowe,...
Witam przeglądałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem mam awarię alternatorem w fiacie seicento 900. Alternator nie ładuje sprawdziłem miernikiem napięcie, nie świeci się też kontrolka sygnalizacyjna jak włącze zapłon, nie świeci też po uruchomieniu silnika. Sprawdziłem ją przytykając do masy to się zapaliła. Wymieniłem diody problem...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ?
Wygląda to na stały +15 który ma być dopiero po zapłonie, sprawdz cewkę przekażnika , jest ona połączona masą stałą a wzbudzona zostaję właśnie przez wyłącznik zapłonu
Tak,auto udało się otworzyć Dodano po 7 1.jak włączyć zapłon bez kluczyka? 2.nie mam takiego kodu.A może to ma być kod co na filmiku jest pokazany?
seicento 1.1 spi 1999 Panowie barowałem się z tematem tydzień niby wypadający zapłon zalewanie się itd. Silnikiem szarpało okropnie po odpaleniu po rozgrzaniu obroty się stabilizowały. Sonda cały czas pokazuje ubogo choć sonda wymieniona na 100% sprawną. Na lpg trochę lepiej. Posprawdzałem już wszystkie czujniki, nawet rozrząd PRZYCZYNA!!!! ODP: Pęknięty...
zapłon nie bierze az tak dużo prądu jak myślisz... Słaby akumulator i alternator spokojnie starczą do powrotu do domu...
Radio ma dwa podł┌ączenia plusowe (+). Jedno stałe 12V+ a drugie dopiero po przekreceniu stacyjki. Nie wiem jak seicento czy jest w pierwszej pozycji mozliwe czy dopiero w pozycji zapłon. Ty masz pewnie zmostkowane razem te przewody i efekt jest jaki jest. Dodatkowo zmierzył bym pobór prądu z radioodbiornikiem i bez, bo nie wydaje mi się aby przez...
Miałem takie cudo, fakt bez lpg, no ale zrób tak kolo sterownika masz skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami, wyjmij bezpieczniki, możesz na chwile po ich wyjęciu wł. zapłon (to bezpieczniki od kompa, i pompy, nie pamiętam, który jest który) sterownik się z resetuje, sposób szybszy niż czekanie 20 min na odpiętej klemie, po tym wył zapłon, włóż bezpieczniki...
Powiem tak juz w tym autku był wczesniej taki silniczek ale umarł smiercia naturalną wiec zakupiłem drugi taki jak był czyli z Sieny 1,2 8V. Autko przyjechało na kołach do mnie ,a wymiany dokonywał mechanior nie byłem przy tym ale po wymianie podobno autko odpaliło ale zaraz zgasło i juz nie uruchomili i od tamtej pory stało u 3 mechaniorów i zaden...
Nie wiem co Ci poradzić? Ja miałem kłopot z poduszką (to znacz ciągle świeciła kontrolka) w BMW. Pojechałem do serwisu a tam, wzięli auto na komputer, poczęstowali mnie kawą i stwierdzili, że poduszka do wymiany ale nie mają i trzeba zamówić a przyjdzie za jakieś 2 tygodnie a koszt ok. 2 kzł. Spieszyłem się więc zapłaciłem 170 zł za ekspertyzę i sam...
1. Nie. Zby duży luz (objawiający się klepaniem) nie powoduje nieszczelnosci i - przynajmniej na krótką metę - jest znacznie mniej groźny niż zbyt mały. 2. Tak. Zbyt mały luz powoduje nieszczelnosci i płomień wypala zawory, gniazda, przy skrajnym podparciu może też być spadek mocy czy wręcz wypadanie zapłonów (jeszcze zanim wypali dziury).
nie ma testu. Po zapłonie jest tylko wtrysk, oil i aku.
Jak jest gorący nie załącza się pompa paliwa - a jak zachowują się kontrolki na desce i inne rzeczy (np. światła mijania), które powinny się załączać po włączeniu zapłonu?
Skoro kompresja jest dobra, wydech drożny, samochód ma dwa systemy zasilania, a LPG zapewne II generacja to pozostaje rozrząd lub zapłon. Zapłon nie podlega regulacji, ew. może się gubić jeśli czujnik, komputer lub cewki są uszkodzone ale objawy do tego nie pasują. W pierwszej kolejności sprawdź ustawienie rozrządu.
co do air bag niekoniecznie ale możesz odłączyć akumulator i pamietaj żeby kierownica i tasma była nawprost potem możesz wszystko porozłączać ale nieprzekęcaj stacyjki na zapłon bo sie oświeci kontrolka ale jak aku odpięty niema problemów
czy w twoim sejku jest immobilajzer bo jeśli tak to wymiana wkładki wiąże się z dokonaniem pewnego wybory, mam na myśli że albo przerobisz immo w pewnym sensie wyłączając go albo pylniesz sie zaprogramować nowy klucz co wiąże sie z kosztem chyba cos 150 zł. jak wygląda ten opór o którym mówisz, czy na wstępie musisz "szukać" żeby przekręcić czy opór...
P0300 to wypadanie zapłonów. Sprawdzić układ WN.
Przekaźniki zmieniałem miejscami z tymi w kabinie, sprawdzę jeszcze stacyjke dzięki za pomoc. Nie wiem jakie przekaźniki zamieniałeś, ale ten o którym piszę jest niezamienny z innymi. kawałek schematu informujący o tym że pompa ma bezpośrednie zasilanie z przekaźnika, jak i cewki Niemniej przy braku impulsów z czujnika wału to zasilanie jest "zdejmowane"...
Ja mam jeden stały plus na kompie Dodano po 1 Czyli jak wykasuje ustawienia komp to mam wyłączyć zapłon i tak go zostawić czy go odpalić i ma sobie chodzić
4 - sterowanie przekaźnika zasilania ECU (POWER LATCH) 17 - masa 23 - sterowanie przekaźnika zasilania osprzętu (pompa paliwa, cewki, wtryski, etc.) 26 - +12V po stacyjce (15) 35 - główne zasilanie z przekaźnika (POWER LATCH) Przekaźniki są sterowane masą. Po podaniu zasilania na pin 26 sterownik wymusza stan niski na pinie 4 załączając przekaźnik zasilania...
Cześć! A świec przypadkiem nie wymieniłeś? Czasami wymieniają ludzie świece na takie bez literki R np. powinno być BKR5EZ a są BK5EZ! Chodzi o rezystor w świecy! Zimne auto pojedzie, jak się świeca dobrze zagrzeje, to płynie przez nią większy prąd. Jak przekroczy wartość graniczną centralka (jako zabezpieczenie układu) wyłączy zapłon! Jak ostygnie,...
Zgadzam sie z kolegami powyżej ... Żadna pompa paliwa nie lubi pracy na sucho ...Ale radzę najpierw wymianę filtra paliwa na nowy , jeśli dobrze pamiętam znajduje się on po lewej stronie tuż za fotelem kierowcy ( oczywiście na zewnątrz samochodu ) jest na tzw. szybko - złączach , więc nie będziesz miał problemów z demontażem . Jeśli wymiana filtra nie...
Pomysł z wydłubaniem pastylki immobilizera jest jednym z najprostszych i można by na tym bazować. Można by skopiować pastylkę immobilizera i zamontować ją w samochodzie razem z drugą pętlą odbiorczą i oddalić ten "patent" od stacyjki. Oryginalną pętlę odbiorczą zostawić na stacyjce. Teraz trzeba zrobić układ na przekaźniku, który w przypadku odpalania...
ten stary jednak był zepsuty, w sklepie nie potrafili mi takiego dosztukować, jedynie facet chciał mi wcisnąć od poloneza zimniejszy "ale musi sobie Pan przelutować" to mu podziękowałem, wkręciłem ten uruchamiający wentylator w stanie wrzenia. Z kolei ten wkręcany w głowicę dał mi z czerwoną zapewniając, że "na sete jest dobry do seicenta", jak się...
To zamiast wtryskiwacza wsadź żaróweczkę, włącz zapłon i zobacz czy świeci ciagle czy miga jak kręcisz rozrusznikiem. Jak miga to jest ok, a zalewa pewnie dlatego, że np. pękł oring pod wtryskiwaczem.
Sprawdź kostkę stacyjki. Jeśli po przekręceniu czasem nie załącza się deska to może być zepsuta kostka i przy załączaniu rozrusznika wyłącza zapłon. A druga sprawa to faktycznie może być to małe ciśnienie. Gdy nie chce odpalić sprawdź czy jest zasilanie na cewkę zapłonową.
Ciśnienia paliwa w parametrach nie zobaczysz - tylko manometrem. Jeśli jest słychać strzał to powinno chyba jakieś wypadanie zapłonu zapisać. Ja bym zerknął jednak do ustawienia rozrządu skoro był wymieniany nie znaczy że nie mógł przeskoczyć o jeden ząbek a rocznikowo chyba masz jeszcze korek wlewu oleju kwadratowy - ze słyszenia wiem że podobno te...
KIedy się to dzieje? Po włączeniu zapłonu, czy po zatankowaniu?
Odkopuję bo efekt naprawy nie trwał długo. Wskazówka ponownie zaczęła przemieszczać się zgodnie ze wskazówkami zegara aż dotarła na godzinę 12 po czym opadła i sytuacja wygląda następująco: [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek... wyłączony [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek... włączony Chyba...
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Witaj, miałem sytuację w Fiacie Seicento (1.1 MPI 2001 r) właśnie z cewkami. Szarpał, nie palił jeden gar, komputer wykazał wypadanie zapłonu. Wymieniłem obie cewki i po przejechaniu kawałka dalej było to samo. Szukałem na internecie i też ktoś na forum pisał odnośnie oporności. Sprawdziłem multimetrem na wyjściach cewek i okazało się, że nowy komplet...
Witam wszystkich mam problem z Seicento 1.1 SPI. Mianowicie gdy go odpalam pracuje poprawnie przez 20-30 sekund, następnie zaczyna delikatnie szarpać obrotami (tak jakby wywalało zapłon), gdy zagrzeje się już porządnie efekt się pogłębia i dość mocno szarpie. Założone nowe kable, świece, cewki. Podpowiedzcie co to może być i jak to zdjagnizować. Rocznik...
Podłączyłem się tuż przy zegarach, ale w tym samochodzie (Fiat Seicento) nic by nie zmieniło, gdybym podłączył się bezpośrednio przy czujniku pod maską. To jest dokładnie ten sam przewód. Błyśnięcie następuje gdy przekręcam kluczyk na zapłon, ale bez odpalania silniku. Jest bardzo krótkie, kilka milisekund, ale zauważalne dla oka i zapewne niedobre...
A obroty wału widzi sterownik?,a czas wtrysku podczas rozruchu pokazuje?,a zasilania i masy sterownika sprawdzone?,a zasilanie cewek po zapłonie?,a może jakieś odcięcie dołożone kiedyś tam? Jak to wszystko ok.to pewnie ster uwalony.pozdr.
Weź do łapki woltomierz, włącz zapłon wrzuć czwórkę i podaj jak zmieniają się napięcia na poszczególnych pinach czujnika przy obracaniu wałem/ pchnięciu auta. Opis błędu sugeruje zwarcie przewodu sygnałowego do zasilania.
Sterownik rozbierałem dioda i ścieżki są ok. KTS wyświetla błąd "zakłócenia obwodu przekaźnika pompy". Instalacja sprawdzona. Pojazd ten nie ma immo. Może kiedyś miał tego nie wiem. ESI tronic opisuje, że immo. znajduje się gdzieś nad skrzynką bezpieczników, przy kolumnie kierowniczej. Jednak nic tam nie widzę takiego oprucz immo. FOX'a dokładanego....
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
seicento zapłon seicento wypadać zapłon zawieszenie seicento seicento
podświetlanie klawiatura amplituner instrukcja makro zapisujące arkusz
volkswagen sharan volkswagen sharan
Jak zeskanować kanały na kablu bez PIN-u? Jak rozpoznać zatrzymanie pompy w Vaillant VU 260XE?