Odległość cewki od kola magnesowego w granicach 0.15 - 0.45mm. Identyczna dla obu rdzeni modułu. Sprawdź wpust ustalający kola magnesowego.
Problem Twojej przecinarki jest w gaźniku. Przy składaniu go nie popełniłeś błędu. Na rysunku jest pokazana kolejność w jakiej powinny być zakładane membrany i uszczelki, jest to ważne. Wkręć obie śruby regulacyjne gaźnika, do lekkiego oporu, następnie odkręć, obie, o jeden obrót. Uruchom silnik i sprawdź jak reaguje na dodawanie gazu. Jeżeli nie wchodzi...
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
Jak masz problem z ustawieniem zapłonu ? Napisz coś więcej.
Podegnij ją delikatnie na zewnątrz i będzie wskakiwać na 0. Nic nie pęknie, jak to robię od prawie 8 lat i nic nie pękło i tobie nie pęknie, a na pewno będzie lekko wskakiwać na pozycje 0 i rozłączać zapłon.
Dzięki Rycho T za parametry. Wolne obroty ustawione najwyższe nie poruszające łańcucha. Gaźnik czyszczony na jesieni, wymienione membrany. Luzów na korbowodzie organoleptycznie nie stwierdziłem. Tłok i gładź cylindra, przez dziurę wydechową, w porządku. Świeca nowa, na jesieni. Pozostał do sprawdzenia zapłon. Poustawiam według Twoich parametrów i zobaczę....
Śmierdzi paliwem? Klina nie ścięło i zapłon nie tu?
W jakiej kolejności podłączyć przewody elektryczne w pilarce spalinowej STIHL 025, i jak ustawić zapłon?
Układ wyprowadzeń zgadza się z tym w stacyjce uniwersalnej. G oznacza podłączenie do masy, M magneto (gaszenie), powinno być przejście między G a M w pozycji stacyjki 0. B to +12 V z akumulatora, L +12 V po stacyjce, przejście między B a L w pozycji 1. S to starter, zasilanie przekaźnika rozrusznika, przejście między B a S w pozycji stacyjka zapłon.
Wyprzedzenie zapłonu, 2.8mm przed GMP. Rozwarcie przerywacza, 0.4mm.
Witam Posiadam piłę spalinową Stihl 170 i mam problemy przy jej odpaleniu, muszę kilka razy szarpać, aby ja odpalić, nie wiem czy ten model tak ma czy mam źle wyregulowany zapłon lub gaźnik. Liczę na wasze porady. Pozdrawiam
W jednym z postów piszesz że masz sztukowany klin na kole wentylatora, postaraj się pożyczyć od kogoś koło i sprawdź prace pilarki, istnieje prawdopodobieństwo że jest przestawiony zapłon, a to ma duży wpływ na wszystko. To ze odpala i chodzi to nic nie znaczy.
Kosę oddałem do serwisu, problemem okazał się moduł zapłonowy, który jak by odcinał zapłon gdy obroty silnika rosły.
Nie wiedziałem że uszczelniacze mogą mieć wpływ na pracę silnika, dzisiaj kupię i wywymienię. Gorzej bo zerwałem klina na kole magnesowym jak odkręcałem sprzęgło i teraz muszę coś wymyśleć. Ono jest na stożku to powinno docisnąć tylko jak dam w innym miejscu to zapłon się przestawi.
A nie problem z wyłącznikiem zapłonu?
Może to być też wina modułu zapłonowego, który gubi zapłony.
Oczywiście, że istnieje możliwość przesunięcia punktu zapłonu, spowodowane wewnętrznym uszkodzeniem modułu zapłonowego, jednak musisz wykluczyć wszystkie inne przyczyny. Rozumiem, że pilarka była sprawdzana w dobrym serwisie?
To jest tylko element zastępujący przerywacz mechaniczny i kondensator, nic więcej. Na Ebayu sprzedają to od dawna, przewidziane było do starych modeli pilarek, które miały zapłon z przerywaczem, np. Stihl, Dolmar. Jak zamierzasz podłączyć to w swojej pilarce?
Moim zdaniem reanimacja zabytku nie ma najmniejszego sensu. Który to rocznik, lata '80? Inny skok wału, co wiąże się z inną długością korbowodu i inną wysokością cylindra. Cylinder masz wykonany pod określony skok wału. Jeżeli zmienisz skok, to o ile nie będzie tłok walił o komorę spalania, uzyskasz inne kąty otwarcia okien w cylindrze i problemy z...
Jeżeli pracuje jak 2-takt to raczej ok :) może "4-taktuje" rerg. gaźnika za dużo wykręcona dysza H. Pamiętaj że zbyt uboga mieszanka zniszczy kose.
Bardzo dziękuję ale już sprawdzałem kable i zwierałem je razem, ale to nic nie dało. Gdy stykam te kabelki to tylko widać jak się trochę iskrzy, a piła i tak się nie chce wyłączyć.Podejrzewam że może być uszkodzony moduł zapłonu?
Szczelina im mniejsza tym lepiej, tym "lepsza" iskra. jedynym ograniczeniem w ustawianiu szczeliny sa sprawy mechaniczne, trzeba zostawic szczeline aby bicie promieniowe nie powodowalo tarcia. Pozdrawiam
Cena to 120 zł. np. tu: http://www.pilarki.sklep.pl/cewki-zaplon... Sprawdź jeszcze fajkę tak, jak w opisie. http://obrazki.elektroda.net/74_12741195...
Musiałbyś podać jaką próbkę dźwiękową lub video, jak silnik pracuje kiedy ma problem z mocą. Obecnie nie wiadomo czy problem leży po stronie układu paliwowego, czy jest coś ze silnikiem. Układ zapłonowy może mieć regulację kąta wyprzedzenia zapłonu w zależności od obrotów silnika, czasami trafia się usterka cewkomodułów zapłonowych. Jak masz możliwość...
Jeżeli silnik ulegnie przegrzaniu, to mogą wystąpić problemy z zapłonem. Szczególnie, gdy pierścienie są już zużyte.
Jak dla mnie, to na max obrotach zapłon nie następował od iskry, tylko od rozrzażonego nagaru - stąd i spalanie stukowe, przegrzewanie się maszyny i efekt finalny. Możliwe przyczyny? Zbyt uboga regulacja gaźnika chociażby, ew. wina użytkownika - przegrzanie, bez wystudzania w okresie docierania. Zawsze warto dawać nieco więcej oleju, niż instrukcja...
Zapłon ustawia się względem magnesów a nie tej przeciwwagi po przeciwnej stronie. Regulacja gaźnika w serwisie powinna pomóc. Ustawiasz magnesy na przeciw cewki, wkładasz pomiędzy nie a cewkę zwykłą wizytówkę, popuszczasz śruby cewki, zostanie ona przyciągnięta przez magnesy. Dokręcasz śruby, wyciągasz kartonik i masz ustawiona prawidłową odległość.
Jezeli ta prowizorka z filmu, to Twoje dzieło, to nie dziw się. Taki zapłon, powinien działać przy obrotach minimalnych wynoszących 2500 - 3000 obr/min. Obecny "Partner" to tania konstrukcja, więc i zapłon nie jest najwyższych lotów. Poszukaj zapłonu z jakiego starszego, wolnoobrotowego Stihla, ale nie spodziewaj się zbyt wiele, po założeniu go do WSK....
Jak wygląda zapłon w tej pile, to wiem, chciałem zobaczyć Twoje rozwiązanie z kondensatorem.
To ciekawe. Wątpię abyś miał zapłon DC-CDI, czy też rozwiązanie takie że jest moduł zapłonowy wewnątrz centralki/przekaźnika rozrusznika. Upewnij się czy rzeczywiście odłączenie przewodu od gaszenia powoduje brak iskry. Może przewody miałeś podłączone odwrotnie? Bo może być tak, że w wyniku naprężeń termicznych cewkomoduł wrócił do działania, może podczas...
Sprawdzić styki przerywacz - czy część ruchoma działa luźno, czy jest właściwa przerwa, czy styki są czyste. Gdzie kolega widział przerywacz w piłach czy kosach (tych napędzanych silnikiem a nie kosiskiem) , a nawet kosiarkach? Może jedynie sowiecka Drużba, bo Tajga miała już zapłon bezstykowy. Bez obrazy Autora, ale jedynie serwis. Pozdrawiam wszystkich.
Wlej 1 cm oleju do cylindra i próbuj odpalić. Jak odpali to kompresja poszła spać. Sprawdź klin na wale czy nie przestawiło się magneto a ty samym zapłon. Jeszcze można wstrzyknąć trochę paliwa do dolotu oraz sprawdzić czy uszczelniacze wału szczelne.
No tak czuję, że coś jest z zapłonem... Tym bardziej, że nie wiem dokładnie, kiedy następuje zapłon - czy jak magnes jest idealnie naprzeciwko cewki impulsatora, czy jak już ja nieco minie. Po prostu żeby była iskra, magnes musi przejść obok cewki z pewną prędkością i niewiele widać, kiedy jest dokładnie punkt zapłonu. Doszedłem do wniosku, że mogę...
Przewody są dobrze podłączone, ten najdłuższy, podłącz tak jak na rysunku. Powinien być w specjalnym gnieździe, dźwigni ssania, a zarazem wyłącznika. Na rysunku kabel nr. 2. Przy wyłączaniu powinien stykać się z blaszką, do której jest podłączony kabel numer 1. Numer 1 to kabel, idący do śruby na cylindrze. http://obrazki.elektroda.net/12_12658318...
Zaznaczę, że nie znam tego zapłonu, ale jak jest to typowy układ stosowany w pilarkach, to jakiekolwiek pomiary, zalanego na amen modułu z cewką, nie mają sensu! Jedyną sensowną próba jest sprawdzenie jakości generowanej iskry. Jednak nie na świecy!!! Taka próba niewiele mówi o sprawności układu zapłonowego! Trzeba robić próbę na samym kablu WN (jak...
Cześć. Będę robił rower z silnikiem Stihl 021. I I mam pytanie. Jak podłączyć iskrownik? Jak podłączyć wyłączanie i włączanie zapłonu do zwykłego guzika? Do czego służy trzeci kabel dołączony do iskrownika. Za pomoc dziękuję. https://obrazki.elektroda.pl/2839355400_...
A przy zapłonie coś nie majstrowałeś?
Fajka, wyłącznik zapłonu, świeca lub cewka zapłonowa. Co sprawdziłeś do tej pory?
No i widzicie sami, ilu wypowiadających tyle pomysłów:cry: Co wybrać, może ktoś się wypowie kto ma już coś takiego i powie jak to praktycznie się sprawuje? A jak taki najprostszy układ CDI działa i od czego to można wziąć. Kiedyś słyszałem, że stosowany był w takim napędzie układ zapłonowy od piły stihl 240. W profesjonalnych napędach za kilkanaście...
Witam pilarka zamontowana założony nowy tłok i pierścienie, skrecona zapłon ustawiony 0.20mm, iskra jest paliwo dochodzi do gaźnika piła nie odpala, nawet po dolaniu paliwa do cylindra nie chce niestety zagadać, gdzie szukać przyczyna dalej ? Kompresja jest
Jak ustawić tą cewkę nie mam iskry ???
A sprawdziłeś ten kabelek o którym pisze Rycho? Spróbuj odpiąć ten kabel i sprawdź wtedy czy maszyna odpali/będzie iskra.
A jaki objaw ma jak niby to zalanie, mam taką piłe, jaki masz gaźnik zama?
Jeżeli z gaźnikiem jest wszystko w porządku to trzeba sprawdzić wyprzedzenie zapłonu . Może w tym tkwi błąd . :|
Witam dostałem od znajomego piłe spalinową Chińską STIHL Piła praktycznie nówka , ale jest problem z jej odpaleniem Piła jak by chciała odpalić ale ją coś blokuje , raz zaskoczy na 3 sekundy i zgaśnie Iskra na świecy jest Gaźnik przeczyściłem i zalałem świerzym paliwem wg naklejki na sprzęcie , mimo to dalej nie chce zaskoczyć Co mogę jeszcze w niej...
Witam, pilarka Stihl MS 231 reaguje na regulację; -odkręcając śrubę L mieszanka wzbogaca się, gdy dokręcam robi bardziej uboga na biegu jałowym, -dokręcając śrubę H obroty maksymalne wzrastają gdy odkręcam maleją lecz pilarka nie może przejść całej regulacji bo po chwili ją odcina jak by odcinało zapłon kilkukrotne dodanie gazu i ''buuuu'' zdycha. Co...
Witam miernikiem dokładnie nie sprawdzisz cewki, można sprawdzić obwód a to nie wszystko, bo cewka pracuje przy wysokich napięciach,pozdr.
Witam. Posiadam pilarkę Stihl ms 230. Problem polega na tym, że po odpaleniu elegancko chodzi lecz po chwili gaśnie i przez parę minut nie chce odpalić. Po odpaleniu można gazować lub pozostawić ją na niskich obrotach ale i tak po chwili gaśnie jak by ktoś po prostu odciął zapłon. Problem już od dłuższego czasu występuje. Wcześniej po prostu wyciągałem...
Z tego co mi wiadomo to właśnie z zapłonem w napędach WSK 175 jest problem bo dają za słabą iskrę przy zapalaniu i trzeba się nie źle naszarpać i zalewa świecę ale jak odpali to jest ok Silnik WSK 175 ale zapłon założony od jakiej spalinówki stihl.Nie jestem ekspertem od napędów ale to rozwiązanie jest naprawde dobre.
Zewrzyj na uruchomionym silniku styki modułu zapłonowego (miejsce gdzie podpięty jest niebieski i czarny przewód), silnik powinien zgasnąć. Jeśli nie zgaśnie, problem z modułem. Jeśli zgaśnie, odepnij niebieski przewód od modułu i sprawdź czy masz przejście między niebieskim i czarnym przewodem (przełącznik w pozycji zero).
Z tą fajka chodziło pewnie o to że nie będzie dawała iskry(jest przecież wyłącznik) i tym sposobem wyeliminujesz przestawiony zapłon itp. Jak będzie za wczesny to będzie ci bardzo odbijać. Tak się dzieje np w kosiarkach jak przestawi klin na magnecie. Wtedy szarpak chce rękę wyrwać. Dodano po 1 Sprawdź jeszcze ten dekompresator. Może coś źle złożone/ustawione.
Sprawdzałeś kabel od wyłącznika zapłonu, może jest gdzieś przetarta izolacja i zwiera do masy.
Musisz sprawdzić wyłącznik zapłonu. Jeżeli do wyłącznika dochodzi jeden kabel, to przy wyłączaniu powinien być zwierany do masy, gdy są dwa kabelki to wyłączanie polega na ich zwarciu. Sprawdź dokładnie wtyczki na kabelkach, od zapłonu, do wyłącznika.
No to jeszcze ta nieszczęsna cewka i koło magnesowe odpowiednio wyregulować. A jak wygląda tam sprawa klina na kole magnesowym? W takich sprzętach jak się klin zerwie to przestawia zapłon. A sam klin jest zazwyczaj bardzo delikatny. Na 1 fotce masz gumową uszczelkę do silnika - duża to od mieszanki na gaźnik ale są jeszcze 2 - jedna z nich na pewno...
jeżdżę na mixolu, stihl tłumik stary, wypalany, kartery składałem na silikonie. Po remoncie przejechałem ok. 60 km.
No nie ma iskry wogole. Nie wiem sam a co proponujesz. Moja jest kompletna sprawna tylko brak cewki Dodano po 1 No i ile chcesz za cewkę.
Dlaczego nie chcesz używanego? Jesteś całkowicie pewien ze to moduł jest uszkodzony? Takie moduły były montowane na przykład w Stihlu 08S Electronik.
Gaźnik który posiadam ma tylko jedną śrubę. Gładź cylindra jest ciężka do sprawdzenia bo jedyne miejsce gdzie mogę zobaczyć wnętrze, to spód. Głowica jest nie demontowalna. Z tego co widać, to są jakieś ryski, ale to chyba normalne w cylindrze. Tak jak pisałem na starym tłoku od strony wydechu są rysy, ale pod palcem nie czuć jakichkolwiek zagłębień,...
Czytałem już o odpowietrzeniu, ale najprostszą metodą jest otworzenie na moment zbiornika w tracie pracy - nic to nie dało. Myślałem że może paliwa brakło, ale efekt był ten sam. Co do zapłonu, wystarczyłoby sprawdzić czy jest iskra na świecy po nagrzaniu? ;>
Biały dym, to oznaka spalania oleju. Silnik, nie był przypadkiem transportowany i przewracany, gdy miał wlany olej do misy? Gdzie to było naprawiane, w stodole, przez domorosłego fachmana? Oddaj z powrotem niech poprawia, lub oddaj do dobrego serwisu, nie zapłaciłeś przecież za tą "naprawę" Masz rację z tym "fachmanem" - to był serwis STIHL, który...
Witam. Może nie koniecznie gaźnik-ja bym postawił na zapłon czyli cewkę, miałem podobny skecz, powymieniałem wszystko co się dało i nic. Dopiero wymiana aparatu zapłonowego poskutkowała, miał przebicie, jak się nagrzewał. Przypalona prowadnica jest efektem słabego smarowania ale też może być bardzo intensywnej i ciężkiej pracy szczególnie w suchym drewnie....
Witam Posiadam kosę Homelite w której oryginalnie jest cewka zapłonowa Phelon 94711-C. Cewka jest uszkodzona (tzn ktoś urwał fajkę). Chciałem kupić taką cewkę, jednak oryginalna jest droga. Czy ktoś ma może pojęcie czy zamiennik od chińskich kos będzie działał prawidłowo oraz czy będzie pasował ? Ewentualnie czy ktoś ma może na sprzedaż taką cewką Phelon...
W pile jest gażnik membranowy /napedzany/ podcisnieniem z kartera piły , aby to podciśnienie było wieksze należy do pierwszego zapłonu przymknąc ssanie a dalej jak kolega wspomniał.
Kup Stihla i będziesz miał spokój. Nawet używkę, byle nie 'po remoncie' na allegrowych chińskich zamiennikach. Kwestia ceny, czy budżet pozwala na nowego czy nie.
Dziękuję za odpowiedzi, cewka została wymieniona, ale serwisant dodatkowo dopatrzył się nieszczelności przy doprowadzaniu powietrza czy coś w tym stylu. W tak zwanym międzyczasie udałem się do innego serwisu, w którym uprzejmie udzielono odpowiedzi na wszelkie moje pytania. Stwierdzono co następuje (bez oględzin piły), cewka może dawać iskrę ale za...
świece wstawiałem od działającego stihl a i tak nie chciała zapalić
Zanim weźmiesz się za regulacje sprawdź klin koła zamachowego czy nie jest ścięty..i przewody w.n.i instalacji elektrycznej.Jeżeli klin jest ścięty lub naruszony,przestawieniu ulega punkt zapłonu.Klin stanowi odlew razem z kołem.Regulacja gaźnika wielokrotnie była na elektrodzie.Poszukaj.
Witam! Nie odzywałem sie wcześniej cjoć projekt mnie bardzo zaciekawił... Konstrukcja super, przyjmij moje gratulacje !!! W przyszłości też coś takiego chciałbym zbudowac, kupiłem w ubiegłą sobotę sobotę piłę łańcuchową Stihl 032 AV (bez prowadnicy i łańcucha) o mocy ok. 3,2 KM. Potrzebuję jednak pomocy przy jego regulacji... W silniku niestety popsuty...
. Czy mimo wszystko winny jest gaźnik? Tego nikt nie wie? Trzeba wdrożyć, jakąś procedurę diagnostyczną! Jeżeli sonda składu spalin, nie wykaże zbyt bogatego, lub za ubogiego składu mieszanki, trzeba zająć się układem zapłonowym. Pomocny może okazać serwis pił, lub serwis motocyklowy.
Światła i ładowanie: http://www.motelek.net/schema/spannung/f... http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Poza tym: 1. Schemat numer 2 to schemat Piaggio Zip, tam jest wszystko zupełnie inaczej. 2. Schemat z CPI jest mało czytelny. 3. Nie ma żadnego czujnika Halla, w "50" tylko biegowe Derbi na zapłonie Leonelli ma...
Witam! Miałem podobny problem z piłą.Okazało się,że chyba w jakiś sposób przestawił się punkt zapłonu-pewnie na wale. Nikt sobie z tym nie potrafił poradzić-poszła na części.
Witam , nie pamiętam na 100% ale chyba podobny był w jakimś stihl-u głowy sobie nie dam urwać czy to nie były nożyce spalinowe
Przerwa pomiędzy cewką zapłonową a kołem jak podaje producent 0.2mm-0.5mm. Ale z doświadczenia 0.2mm jest bardziej odpowiednią. Co do gaźnika to poniżej masz wyciąg z instrukcji. Obroty biegu jałowego 2,800 obr/min. Obroty maksymalne 9,700-10,300 obr/ min.
Jak to mówią " co tanie to drogie " ja osobiście jakieś 2 tygodnie temu kupiłem kosę STIHLA 2.5 KM i jestem bardzo zadowolony z jej działania ale z jej ceny to już trochę mniej się cieszę ;( w końcu 1950 zł to dość spory wydatek ale przynajmniej wiem że będzie mi służyła przez jakiś czas ;)
My możemy pisać i pisać a kolega Syzyf123 i tak się uprze przy swoim i tak. Pracuje w serwisie stihla, husqvarny oraz innego mniej popularnego chińskiego badziewia od 7 lat, patrząc na twój silnik tzn podzespoły widać ewidentnie zatarcie spowodowane lewym powietrzem, do tego dochodzi przestawienie zapłonu, a myślisz że jak zatarł się silnik to łożyska...
Czasami cewki ulegają uszkodzeniu polegającym na przesunięciu punktu powstawania iskry, nawet Stihl pisze o tym w swoich materiałach serwisowych. Smarowanie ciągłe jest nawet w niektórych profesjonalnych pilarkach.
Próbowałeś regulacji gaźnika, przerwa pomiedzy cewką zapłonową kołem magnesowym powinna być 0.2-0.5 mm. Jak wymieniałeś uszczelniacze patrzyłeś jak wygląda cylinder- tłok.
Jest, w ogóle, iskra na świecy? Jeżeli jest, to coś z zapłonem, możliwe, że jest przestawiony. Sprawdzałeś czy klin na wale nowym, jest w tym samym miejscu co w starym?
Witam! Mam problem z pilarką STIHL 023 a dokładniej z wolnymi obrotami, falują... dodam ze świeca jest nie wypanona tak jak powinna tylko czarna. Mieszanka jest ok (paliwo świeże, olej orginalny STIHL), z wysokimi obrotami natomiast nie ma problemu. Gaźnik jest wymyty w myjce ultradźwiękowej, membrany wymienione, pierścienie i uszczelniacze też. Myślałem...
Wynik pomiaru ciśnienia sprężania jest zależny od użytego przyrządu (jego konstrukcji). Według serwisówki jednego z producentów ciśnienie standard to 7 at, a limit to 4 at. Pomiar podobnego silnika miernikiem ZUP wyszedłby dobre 10 bar, a chińskim inflatorem pewnie 5 bar. Proszę sprawdzić jak długą iskrę daje układ zapłonowy, jeśli będzie krótka (ok....
:arrow: Do kolegi Winiego: Z ciekawości zmieniłem dziś olej w mieszance. Normalnie używam Stihla HP wysokorafinowanego mineralnego oleju w proporcji 1:20. Temperatura jego zapłonu wynosi 225 st.C. Silniczek przyjemnie na nim pracuje, nic nie kopci ,nic nie wycieka z rury. Rozruch troche trwa ponieważ silnik musi sie rozgrzać. Z początku jest słabawy,...
W markowych sprzętach zapłon nie powinien pozwolić wytworzyć iskrę przy przeciwnym kierunku obrotów silnika (kolejność magnesów NS). W Husqvarnie stosuje się zapłon firmy SEM i w wielu przypadkach jest to zapłon ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Nie wiem jak jest dokładnie w tym modelu. Zły moduł zapłonowy mógłby diametralnie zmienić punkt i kąt...
Koledzy co byście poprawili w tym układzie, bo chciałbym zbudować sobie taki układ do simsona, ale bez niedoróbek które tutaj wytykacie. Trzeba dodać diodę Schottkiego o natężeniu do 1A równolegle do tyrystora, aby zwiększyć energię iskry zapłonowej. Dioda spolaryzowana zaporowo umożliwi powstanie swobodnych oscylacji prądu w obwodzie pierwotnym prądu...
Jeżeli łańcuch generuje drgania, to będzie wyzwalać hamulec. Wyciek oleju to standard, dlatego pisałem wcześniej o konieczności włożenia w nią pieniędzy na start. Ktoś to podłapał oferując specjalna kuwejtkę pod pilarkę. Połączenie wężyka w karterze trzeba wkleić lub zrobić patent z wężykiem (opisywałem już na elektrodzie). Następnie wymiana świecy...
Jednak nie cewka!!! Dziś sprawdziłem dokładnie cały zapłon -cewkę, magnesy w kole, przewód do gaszenia, i przewód wys. napięcia. Wszystko ok. Do głowy mi nie przyszło że fajka może się popsuć. Sprawdzam fajkę -opór ∞, przerwa w fajce? Sprawdzam iskrę (zimny silnik) z fajką -jakaś tam jest, ale szału nie ma. Bez fajki -iskra jak słoń. Zrobiłem...
Czy używałeś do koszenia metalowego noża? czy kosisz wyłącznie żyłką? podczas koszenia "blachą" uderzenie np w korzeń kamień, gałąź może powodować nagłe zatrzymanie wału, a w konsekwencji zerwanie klina na kole magnesowym i przestawienie zapłonu. Nie odpowiedziałeś również jak zachowuje się ręczna pompka paliwa, o ile jest w tym modelu.
Ja robię tak. Między tłumik uszczelka gumowa i zakręcamy tłumik. Między gaźnik a cylinder/króciec uszczelka gumowa zakręceni gaźnik. Ciśnienie/podciśnienie podaje przez adapter zrobiony ze świecy zapłonowej. Czasem pompuje przez wężyk impulsowy i wtedy w cylindrze jest wkręcona swieca. Dodano po 37 Jak się uda to zrobię jakieś fotki jak ja to mam rozwiązane.
Strato (Zenoah), 2-Mix (Stihl), X-Torq (Husqvarna) to określenie ładunku uwarstwionego, a raczej idea wstępnego przepłukania cylindra czystym powietrzem celem zminimalizowania strat paliwa uciekającego do wydechu w standardowym dwusuwie. Ta Husqvarna miała pojemność 94 cm³, bardzo stary model z lat '90. Ja bym się nie bawił w przeróbki. Chińskie...
Masz kolego rację i nie będzie problemu też z cewką bo ten układ chłodzi cewkę zapłonową.
A co z tym kołem magnesowym? Piszesz, że kupiłeś nowe które ma przesunięty klin w stosunku do oryginalnego. W końcu które założyłeś, bo na tym 'przesuniętym' to nie będzie chodzić. Sprawdzałeś w ogóle jakość iskry, tzn bez świecy na ile mm przeskakuje? Na oko trochę słabsza nic nie znaczy, choć daje sygnał bo to sprawdzić. Jak już tak walczysz, to i...
kosa była w serwisie oddana. koleś naciągnął linkę z gazu i powiedział ze jest zrobione. ile kosztuje taka cewka zapłonowa?? Tak, problem z odpaleniem występuje tylko na zimnym silniku, na ciepłym zapala za 1 szarpnięciem. Gdzie znajduje się "skrzynia korbowa"?? pierwszy raz słyszę o tym w dwusuwach OK, sprawdziłem na internecie już wiem co to jest:)...
Cewka magneta powinna się pokrywać z magnesami w górnym martwym punkcie tłoka (co widać tutaj. [youtube]https://youtu.be/zPrkICX93DY?t=... Odległość pomiędzy cewką i magnesami nie większa niż 1 mm. [youtube]https://youtu.be/Zqof-3AU5bM?t=... Szczelina pomiędzy elektrodami świecy: 0,5 mm. Przetestuj przy odłączonym przewodzie wyłącznika...
Ta kosa doprowadzi mnie do szału dalej mam z nią problem. Dzisiaj wymieniłem uszczelnienia, wszystkie uszczelki miskę korbową dałem na masę uszczelniającą Dirko. No złożyłem do kupy, a kosa nie odpala. Po podaniu paliwa w komorę spalinową pod święcę też nie pali, tylko paliwo chlapie tłumikiem. No ok rozkręcam z powrotem, iskra z cewki zapłonowej(tu...
Witam serdecznie Wszystko jasne. Do wymiany cewka zapłonowa. Na nowej wszystko jest ok. Dziękuję za pomoc Pozdrawiam
Witam. Widać przez chwile było na kole zamachowym że modół zapłonowy ocierał o magnesy, a jest to bardzo nie korzystne i dla modółu jak i dla magnesów, jeśli na magnesach powsały mikro pęknięcia to tworzy się efekt wielomagnesu ze zmiennym polem magnetycznym i wtedy iskra którą widzimy na filmie podczas sprężania znika. Tak samo w modóle następuje przegrzanie...
Oryginalny schemat z instrukcji obsługi. Masz podane oporności poszczególnych cewek, możesz porównać ze swoimi. Tak samo średnicę drutu i ilość zwojów, oraz dane wszystkich elementów "elektroniki" http://obrazki.elektroda.pl/4917045100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4269619800_1... Kiedyś przerabiałem zapłony w takich...
Luzy zaworowe na każdym zaworze po 0,1 mm. Ustawiasz je w GMP (górny martwy punkt tłoka na końcu suwu sprężania). Cecha na kole magnesowym (strzałka) powinna być skierowana na śrubę mocowania modułu zapłonowego.
Tak naprawdę, to przez te pięćdziesiąt lat, niewiele się zmieniło w budowie pilarek. W nowych jest tylko więcej plastiku. Stare cylindry firmy MAHLE, z powłoka chromu, na pewno przeżyją niejeden nowy z nikasilem. Oj, zmieniło się wiele, nawet bardzo wiele. To że Ty tego nie zauważasz nie świadczy o tym że się nie zmieniło. Właśnie a przede wszystkim...
Witam posiadam Sthila ms 210c. Pilarka posiada nowy cylinder. Niestety po remoncie pilarka nie wkręca się na obroty i strzela w gaźnik. Filtr paliwa aż mokry od paliwa. Kupiony nowy gaźnik Zama, ten sam problem. Nowy moduł zapłonu też nic nie dało. Trochę już grzebałem w pilarkach, ale z tak oporną jeszcze nie miałem do czynienia. Może ma ktoś jakieś...
Kupię moduł zapłonowy do Stihla FS 38, kontakt tel: 791-164-791.
stihl zapłon stihl odpowietrznik stihl gaśnie
ściemniacz zegar klawiatura apple turbinka junkers
bateria odkurzacza elektrit wyrówna
Junkers gazowy Brotje - przyczyny braku załączenia Windows 10 na AMD Duron 1200 MHz - Kompatybilność