jutro od rana do niego zajrzę Dodano po 2 ale wracając do tematu.czy jest możliwośc przestawienia zapłonu vagiem. jak to zrobić.I jaki w końcu prawidłowo powinien być?
Witam. W Twoim przypadku, to nie wina cewki zapłonowej. Musisz odczytać błędy i wykonać test np VAGiem. O ile będzie odczyt parametrów, to sprawdż wskazanie czujnika temp. i dodatkowo zmierz ciśnienie paliwa.
Mam problem z VW Sharanem 2,8l VR6 '96 ASB. Samochód stał 3 tygodnie u mechanika, który szukał przyczyny nierównej pracy silnika. Przyczyna została znaleziona. Wymieniony został czujnik Halla w aparacie zapłonowym, przepływomierz, wyjęty został kolektor dolotowy, wyczyszczona przepustnica, następnie po złożeniu wszystkiego przeprowadzona jej adaptacja....
po pierwsze podaje się kod silnika. przekaźnik znajduje się w skrzynce bezpieczników,przez niego prąd płynie na pompę paliwa i wtryski. zasilanie komputera: stały plus jest na pinie D5 czerwony kabel plus po stacyjce jest na pinie D4 czarno zielony,na tym samym jest zasilanie cewek zapłonowych
Tego wężyka w pompie jeszcze nie sprawdzałem. Na dniach to sprawdzę ale troche się pozmieniało. Wumieniłem sporo elementów i od pewnego czasu po dłuższym postoju wystarczy że pokręcę 3 sekundy rozrusznikiem i auto odpala bezproblemowo. Wolałbym jednak żeby odpalało od razu. Od wczoraj męczę się z ustawieniem zapłonu. Użyłem VAGa 3.11 i nie było tam...
wejdz vagiem w silnik, potem wnastawy podstawowe(04) grupa00.Odkręć zaślepke na obudowie koła zamachowego.Stroboskop do ręki i kręcic aparatem. Są dwa znaki -0 i 6stopniBTDC.Można też skorzystać ze znaków na kole pasowym ,ale jest to mniej dokładne.
Do tego silnika VAGa użyć? :-) Tu tylko kody błędów odczytasz VAGiem.
Wykręcasz świece, blokujesz wał i dmuchasz przez specjalną końcówkę na tłok - nasłuchujesz czy z tłumika bądź przepustnicy leci powietrze, wtedy wiadomo czy to zawór i który. Z zakręcaniem butli chodzi o to że mogła się rozjechać mapa benzyny więc żeby pojeździć na samej benzynie by to sprawdzić, chyba że koledze o co innego chodziło. Można też wykasować...
Witam Mam takie pytanie odnośnie odcięcia zapłonu. W moim audi80 19tdi jest zrobione takie odciecie że przed przekręceniem kluczyka musiałem dotknąć palcem w jednym miejscu i drugą ręką zmasować ,dopiero gasła dioda przy tym było słychać tak jakby pstryknięcie przekażnika,póżniej dopiero przekręcałem kluczyk i mogłem zapalić samochód,dodam że bez tego...
Jakim programem się łączyć?? Czytałem już o tym i gdzieś widziałem że ktoś miał podobnie i musiał zmienić jakieś kodowanie w liczniku. Dokładnie to było tak że podczas próby połączenia kolega wyłączył zapłon. Jeszcze raz się podłączyłem jakoś ale nie mogłem w błędów odczytać, kod sterownika itd były.
Dźwięk "wygląda" na gong ostrzegawczy z licznika a nie z instalacji LPG. VAGiem idzie to ogarnąć - wystarczy odczytać błędy z poszczególnych sterowników i będzie wiadomo która kontrolka była grzebana w liczniku. Na pewno nie pochodzi od nie zapiętych pasów czy od poziomu płynu spryskiwaczy - ostrzeganie od tego typu kontrolek jest po kilku sekundach...
Wjechałem kiedyś w porządną dziurę w jezdni i też mi się poduszka zaświeciła. Nie można było jej skasować VAGiem (błąd 588). W obliczu kupna poduszki pozostało mi tylko improwizować. Wykręciłem ją z kierownicy, odłączyłem złączkę, wyczyściłem styki, delikatnie poruszałem tym zapłonnikiem i po zmontowaniu z powrotem udało się skasować błąd i już rok...
Generalnie silnik powinien być rozgrzany do temp. roboczej, zapłon włączony ale silnik zatrzymany, wchodzisz VAGiem w silnik, Basic settings kanał bodajże 97 (albo 96 nie pamiętam) i po wejściu następuje samoczynna odaptacja, poczym pojawia się komunikat adapt. OK. To jest procedura dla silników w VW polo 1.0, 1.4, 1.6, i pewnie wielu innych, ale tego...
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
nie robiłem z oktawiami ,ale czy przypadkiem nie przestawił pompy o zabek ten twój mechanik? bo chyba tam jest jeszcze pompa wtryskowa [dziśwszystko jest porąbane] jeśli zwtrysk jest za pużny to może tak być ,praca silnika jest cichsza wyraznie i dymi na biało przy zapłonie jesli za duzy kąt wyprzedzenia ,to charakterystyczne bębnienie grochem o sscianę...
Jutro spróbuję wyjąć radio. Dziś jestem w pracy. Bardzo dziękuję za zainteresowanie. To dopiero początek , bo ta fladra gaśnie jak pada deszcz. Żadne immo nie było usuwane bo to samochód z salonu.. Wymieniłem kable, świece, wyczyściłem wszystkie styki, wyczyściłem odpływ do sterownika silnika, wysuszyłem sterownik przez kilka dni- uszczelniłem go z...
Mam nadzieje ze tu uzyskam odpowiedź bo nie chce oddawac autka "fachowcom" którzy wymiienią mi pół auta metodą prób i błędów po 6 latach użytkowania pojawił sie pierwszy problem w moim s8 ('98) nieszczęsna kontrolka CAT o której czytam od kilku dni wiem wiem , było tu mnóstwo tematów o tym , i trochę mi pomogły w diagnostyce ale nie do końca zaczęło...
Tłumacze tobie, że na ten przewód już leci 12V po zapłonie mimo to są obiawy jak opisałem
Zanim nastąpiła ta sytuacja przepustnice czyściłem takim środkiem do czyszczenia przepustnic. Czy mogło to spowodować zwarcie w niej? Witam,otóż dzisiaj przejrzałem kable są ok.Przeczyściłem przepustnice i lipa,cały czas błędy przepustnicy.Robiłem adaptacje nic nie pomogło,a na dodatek znowu się spalił ten bezpiecznik jak kilkakrotnie naciskałem pedał...
Witam. Pomóżcie zdiagnozować problem w Audi A4 B5 1.8 benzyna silnik ADR 20V Auto na wolnych obrotach chodzi pięknie, po dodaniu gazu jakby go zalewało, wypadają zapłony, brak mocy, dławi się, strzela w kolektor. W momencie kiedy wypadają zapłony pod kierownica coś cyka, i w tym momencie wskazówka od obrotów momentalnie spada do 1000 obr. Po chwili...
odcięcie zrobiłeś ok ale wypinałeś licznik i włączyłeś zapłon ,teraz wepnij sie vagiem i skasuj z poduszki błąd kontrolki air bag
to musi ci wytłumaczyć ktos kto to robi vagiem.Ja to robie MM 55 a tam jest czarno na białym a nie w blokach pomiarowych.
Witam ponownie, mam takie pytanko: w jaki sposob mozna przesunac odciecie zaplonu w Seacie Ibizia z 95 roku z silnikiem 1,4 8v, kod silnika ABD? Chodzi mi o to czy da sie to zrobic (i w jaki spsob) np VAGiem lub w jaki inny sposob? Z gopry dzieki za odpowiedzi:)
fotka cz. przepustnicy mocno niewyraźna ale chyba czujnik jest w miarę ustawiony (powinien być mniej więcej poziomo ustawiony jak wskazuje na to kształt korpusu monowtrysku) nic nie napisałeś o sondzie - jak nie możesz vagiem to sprawdź ją woltomierzem (jak to zrobić bez problemu znajdziesz w necie) co do zapłonu to ma tak być - przy dodaniu gazu ma...
silnik 2.3 v5 (AGZ) podczas jazdy silnik gaśnie nieważne na jakim biegu jade ani jakie są obroty po prostu jakby odcinał zapłon. Sprawdzam kody błędów vagiem i nic nie wykazuje. Jak jade szybko to udaje sie odpalić redukując szybko na niższy bieg wtedy silnik szarpnie i odpali ale jak niezdąże to lipa nie daje sie odpalić.
Sprawdzałem pod vagiem kat wyprzedzniea zapłonu ma wartość 138 , mam pytanko tyle powinien wynosić czy jest dobrze?
Witam szanowne grono. Otóż mam taki problem i liczę na wasza pomoc: od jakiegoś już czasu mam z moim Seatem dzieją się złe rzeczy(Arosa 1.7sdi silnik AKU rok 1999) a wyglądają one następująco: czasami, gdy zgaszę go na "ciepłym silniku" mam problem z powtórnym jego uruchomieniem, po prostu kreci i nie zapala lecz dzieje się to tylko wtedy gdy kontrolki...
2. ...Przejechałem się z z vagiem, i oglądałem kąt wyprzedzenia zapłonu. okazało się że na postoju na jałowym biegu vag pokazuje, że kąt bardzo się zmienia - miewa wręcz epizody - wahnięcia od 0 do 19 stopni wyprzedzenia. Takie epizody wyraźnie odbijają się na odgłosy z silnika (warknięcia!), Kiedyindziej kąt stablizuje się na 4-6 stopniu. Wydaje mi...
Witam. Problem poniekąd rozwiązany zapłon został ustawiony z vagiem ale auto szarpie i tak jakby miało mniej mocy. dodatkowo wyrzuca błąd czujnik prędkości nie est opisany zaś kodu nie pamiętam. Najgorzej bo bardzo szarpie . Czy ten czujnik może mieć na to wpływ??
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
kolego jeżeli masz stałe obroty,dawkę i wysterowanie zaworu reg. a wartość kąta wtrysku faluje to prawdopodobnie pompa do poprawki.piszę prawdopodobnie bo nie widzę i nie słyszę pracy motoru. nie wiem czym go mierzysz,jak vagiem to w blokach jest wartość wysterowania zaworu reg. podłącz się i napisz co tam masz będzie łatwiej
Witam . Samochód nei może jechać więcej niż 140 km/h. Obroty są normalne. Czy możliwe że ktoś miał ograniczenie prędkości założone? Jak mogę to sprawdzić? Dodano po 53 Źle sformułowałem treść. Chodzi mi o to jak usunąć blokadę prędkości bo chyba została założona. Czy mogę to sprawdzić vagiem, jeżeli tak to gdzie mogę tego szukac?
Testy szczelności robione były nawet dwukrotnie, sam psikałem oraz zajechałem do znajomego gazownika (moje auto jest bez gazu). Jedyne syczenie jakie słychać jest z wężyka łączącego zawór w dolocie z kolektorem. Gdy ją zdejmę i zatkam wszystko milknie. I stąd moje pytanie do czego służy te połączenie czy tym wężykiem powinno dostawać się z dolotu dodatkowe...
Bezpieczniki sprawdziłeś ? Na marginesie vagiem b6 możesz nie poczytać. VCDS, VAS i inne uniwersalne.
Czujnik tepmepratury cieczy chłodzącej sprawdzony vagiem? Vag pokazuje na gorącym 104 stopnie zegar trzyma równo 90 Dodano po 2 Na początek wymień wszystkie osiem uszczelek w kolektorze dolotowym...gdzieś "łapie"lewe powietrze przy okazji wyczyść i zaadoptuj przepustnice Nie wiem czy dobrze ale szczelność sprawdzałem spryskujac cały kolektor ssący...
Nie wiem w sumie jak sprawdzić cewki. Zamiana miejscami nic nie da a 4 nowe trochę kosztują. W weekend posprawdzam jeszcze raz Vagiem i pewnie skusze się na tą listwę.
Zwykłym vagiem lub vcds przeskanujesz wszystko zrobisz wszystko w tym adaptację przepustnicy /jeśli to benzyna/ i innego osprzętu silnika i samochodu.
Witam Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie. Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało. za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł. Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł. Zaobserwowałem...
Przyczyn może być kilka . Pierwsze co przychodzi na myśl to jak już wiekszość osób powiedziało zapłon ponieważ dzieje się to tylko podczas dodawaia gazu - zgadzam się z tym. Koszt ustawienia zapłonu jest stosunkowo tani(ok 50zł - trzeba wprowadzić komputer w ust zapłonu np. VAGiem) w porównaniu z innymi naprawami (wymiana szklanek 8x23zł + koszt wym...
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
Może który wtrysk leje Zapłon ustawiałeś z VAGiem?
WITAM VW LT35 2,5TDI MOT.AHD Problem polega na braku mocy, nie czuć go pod nogą na 5 biegu przy 70kM/h bez ładunku zamiast przyspieszać ma tendencje spadkową. Recyrkulacja zaślepiona, przepływomierz nowy z oryginału, przewody podciśnieniowe wymienione, zawór gaszenia w pompie nowy, zapłon OK. Diagnozowałem VAGIEM poza ilością powietrza inne parametry...
Zapłon ustawiony VAGiem Bzdura. Czujnik temperatury płynu chłodzącego? Ponadto do poprawnej pracy na benzynie musi mieć poprawny sygnał z obydwu czujników - wału, tego w okolicach filtra oleju i tego w aparacie zapłonowym. Czujnik temperatury wymieniony bo jak go kupiłem był zamontowany nie oryginalny a wszyscy wiemy jakie są tanie zamienniki czujników...
Wiesz tak do końca to nie kapuje twojego opisu problemu... Możliwe jest, aby poprawnie ustawić zapłon, trzeba VAGiem "zatrzymać" wyprzedzenie dynamiczne...dlatego zrób jak pisałem wcześniej...pod warunkiem ze rozrząd w 100% dobrze
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem dość szczęśliwym właścicielem Volkswagena Polo rok 1996, silnik AEV 1.0 45 KM. Ostatnio robiłem badanie VAGiem. Program, którego użyłem (VW Tool) wykazał Error 515 - no signal camshaft sensor. Po uruchomieniu silnika, VAG już nie wykrywał tego błędu, ale po ponownym zgaszeniu ten sam błąd pojawił się znowu....
Kolego auto pracuje w trybie awaryjnym. Najpierw popraw rozrząd ustaw zapłon w silniku ady trzeba podpiąć waga wejsć w bodajrze blok siódmy juz nie pamiętam i będziesz miał informacje o zapłonie . W okienkach powinno być 57-60 i 5-8. jeżeli wartości się nie zgadzają kręcić kopułką . ale tylko z Vagiem. Bez vaga silnik nie zmienia kąta zapłonu. Ja teraz...
To sprawdź jeszcze tak jak ci mówiłem oprócz zapłonu, przepustnicę i sondę jak pracuje vagiem. Jak patrzyłeś w nocy to przewody świeciły?,kiedy ostatnio zmieniałeś , jakiej firmy są ,obejrzyj cewkę zapłonową obok fajki czy nie ma wypaleń czy pęknięć. Musisz wyczuć, jak ostro szarpie silnikiem to raczej zapłon,a jak dusi się dość płynnie podczas przyspieszania...
Witam, mam taki problem, zmieniłem zegary na takie z MFA i zauważyłem, że nie zaświeca sie kontrolka ABS. Ani po włączeniu zapłonu, ani po wystąpieniu problemu z ABS (odpiąłem czujnik, zapisał się błąd w module ABS). W poprzednim liczniku, kontrolka się zaświecała, po kontrolnie po właczeniu zapłonu , gasła i potem ewentualnie w czasie awarii. Kodowanie...
Rozrząd ustawiony i zapłon również ale muszę coś sprawdzić skoro nie ma tej mocy co przed zmianą głowicy a jeszcze raz sprawdzić zapłon nie zaszkodzi. Tak jak kiedyś robiłem to vagiem sprawdzałem ustawienie zapłonu...
Spróbuj zaprogramować np. vagiem. Ręcznie: Włącz zapłon kluczykiem bez funkcji zdalnego sterowania. Zablokuj drzwi kierowcy ręcznie. Naciśnij i przytrzymaj przycisk odblokowania. Drzwi kierowcy odblokować i zablokować ręcznie. Puść przycisk odblokowania. Wyłącz zapłon wyjmij kluczyk. Samochód zostanie zablokowany i odblokowany.
Passat b4 rok 1995,sprawdzając zasilania w kostkach licznika(jedno stałe ,drugie po zapłonie)nie pamiętam już na których pinach,przez kontrolkę z żarówką podałem masę na jeden z pinów i licznik ożył.Czyli brak masy w zasilaniu,wolałbym jednak żeby to nie było na chybił trafił bo nie jestem pewien czy to właściwe miejsce masy.Bo nie działa mi jeszcze...
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam audi a6 c5 z 1999r silnik anb 1.8T 150 km zasilanie benzyna/gaz. Silnik pali na dotyk, za każdym razem, ale problem polega na tym, że gaśnie gdy jadę i wrzucę bieg jałowy po przejechaniu kilku lub kilkunastu metrów nie ma reguły. Przeczytałem już chyba cały internet na ten temat i wszystko ogranicza się do silnika...
Problem dotyczy Audi Coupe B3. Od zakupu auta praktycznie bez przerwy świeci się kontrolka ABS - zapala się po włączeniu zapłonu i już nie gaśnie, no i sam ABS nie działa. Z tego co się dowiedziałem sterownik nie ma linii danych i dlatego nie można zdiagnozować VAGiem. Wszystkie czujniki przemierzone omomierzem mają zbliżone wartości ok. 1,2kΩ....
Witam Mam problem z Seatem ibizą z silnikiem benzynowym 1.4 16v rocznik 2005. Myślę, że pali trochę za dużo. W mieście 11-12 litrów, w trasie 8 litrów. Sprawdziłem układ zapłonowy (cewki, świece) i dokonałem diagnostyki komputerowej VAGiem. Silnik nie wykazuje błędów. Najbardziej ciekawią mnie wskazania diagnostyki sondy lambda. Pierwsza sonda (według...
Zapłon pewnie też ustawiony na oko. Zapłon ustawiałem na lampę stroboskopową po zwiększeniu obrotów silnika VAGiem. Nie pamiętam tylko już dokładnie, który to kanał był w nastawach podstawowych bo bym sprawdził jeszcze raz. Ale raczej silnik się skończył i nic mi to nie da.
Na przyspieszacz nie masz wpływu poza sprawdzeniem czy chodzi. Zapłon przestawiasz mechanicznie, a sprawdzasz Vagiem. Problem tylko w tym, że tego nie umiesz zrobić. Moja rada zleć to komuś kto to potrafi zrobić, napewno będzie lepiej.
Witam mam problem z modułem komfortu w Octavi 2002r. Po wyłączeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki otwiera mi się tylna lewa szyba. Dzieje się tak nawet jak wypnę kostkę z przycisków sterowniczych szybami po stronie kierowcy. dalszy problem to taki że żeby zamknąć tą szybę to przy włączonym zapłonie muszę wcisnąć przycisk po stronie kierowcy...
Witam! Mam problem z Cordobą a mianowicie ginie mi iskra.Sprawdziłem cewke i cały aparat zapłonowy,czyjnik halla a nawet od drugiego sprawnego auta podmieniałem i cały czas to samo.Jak kręce rozrusznikiem to tylko czasami na chwile pojawi się iskra a pózniej jej niema.Tak jakby to wyglądało na immo.Sprawdzałem vagiem- silnik i immo czyste,ani jednego...
Musisz przeprowadzic adaptację reflektorów Vagiem. Warunki do ustawiania reflektorów : ► Pojazd musi stać na równym podłożu ► Hamulec ręczny musi być zwolniony ► Zapłon musi być włączony ► Światła wyłączone ► Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów 1. Zeby widzieć efekt ustaw autko 5-10 m przed ścianą, oczywiście...
Czujnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym. Jak wykasujesz to powraca?? A przepustnicę po umyciu adoptuje się VAGiem do sterownika silnika.Warunek to brak błędów!
Niestety jest to półśrodek - podświetlenie się pojawi ale przecież nadal będzie się wyłączać co godzinę (brak informacji o włączonym zapłonie). A przecież można przekodować radio także VAGiem.
Da się , rozbić wyświetlacz! Nacisnąć przycisk przy szybkościomierzu , właczyć zapłon , zwolnić przycisk. Na wyświetlaczu pokaże napis "service". Następnie obrócić w lewo przycisk przy obrotomierzu , aby skasować to wskazanie. Powinno pojawić sie service in , np.1500 km. Wyłączyć zapłon. Jeżeli masz okres przeglądu LONG Laife , to tylko Vagiem!
podłącz się pod kompa np vagiem. i porównaj temperatura silnika z temperaturą na zegarach. Z zegarami(instruments) też się można połączyć aby ewentualnie wykluczyć awarie zegara. Jeżeli temperatura na silniku jest normalna to ciężkie dopalanie jest spowodowane innym czynnikiem. Sprawdź wykres wyprzedzenia zapłonu(ustawienie pompy) i bedzie wszystko...
Witam mam taki problem z audi a4 b6 1.9TDi 130KM 2002r AWX - od kilku dni samochód zaczął mi słabiej zapalać tzn. zaraz po odpaleniu tak jakby się dusił się i przez 2-4 sek. chodził tak jak byłby przyduszony i nawet bo dociśnięciu pedała gazu dochodził do 2-2,5 tys obrotów. Po około 4 sek. Odpalał i już wszystko było ok. Dziś rano podczas odpalania...
Kontrolka poziomu oleju gaśnie, jeśli uzupełnisz olej, maska będzie jeszcze otwarta a zapłon będzie włączony. Odczytaj błędy vagiem.
Witam! temat widzę w miarę aktualny więc podepnę się ze swoim problemem. U mnie wszystkie czujniki sprawne prędkości wskazują poprawnie sprawdzane było vagiem. Problemem jest wyskakujące błąd złącza nr 30 czyli akumulatora z tego co kojarzę. Klemy czyszczone kilkakrotnie, akumulator nowy pali auto na dotyk. Nie jestem w stanie znaleźć bezpiecznika odpowiadającego...
Sprawdź Vagiem czy nie występuje wypadanie zapłonów. Czy stroiłeś instalację na drodze czy w warsztacie ??? Wtryski i reduktor masz przesadzone.
Witam, samochód to Golf III 2.0 115KM silnik ADY 12/1994 na gazie sekwencyjnym stag 200 Mam kilka usterek, z którymi nie mogę sobie poradzić. 1. Pierwsza usterka która jest od zawsze to włączający się wentylator chłodnicy. Włącza się pierwszy raz nawet przy 76 stopniach(wg VAG). Po chwili się wyłącza i tak co chwila. Jak silnik osiągnie 90stopni to...
Auto gaśnie zarówno na paliwie jak i na gazie? Podłącz próbówkę do złącza pompki paliwa przy baku i będziesz widział czy idzie zasilanie po włączeniu zapłonu a powinna pompka chodzić kilka sekund następnie wyłączyć się i uruchomić dopiero w momencie odpalania auta. Zrób również diagnostykę np. vagiem. Na gazie po wyjęciu tego przekaźnika od pompki paliwa...
Gdy jest włączony zapłon, przekaźnik jest w IMMO zamyka pin 7 Daj spokój , imo jest w liczniku , i tam nie ma Cana. Podłącz auto vcdsem , nie Polskim Vagiem.
Można, dzisiaj dokonałem takiej przeróbki w a4 b5 1.8 ARG, potrzebujesz do tego kolektor alu (ten duży) i ten mały + gumki łączące. Przekładasz cały osprzęt z plastikowego - czujniki, zaworki, i troszkę musisz wiązkę tą co idzie bliżej chłodnicy podciągnąć (rozciąć opaskę i delikatnie pociągnąć, bo brakuje jakieś 2cm). I nie zapomnij wyjąć rurki bagnetu,...
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
Panowie ja posiadam audi a4b5 1.8 125km i miałem właśnie taki sam problem jak wy, problem odpaleniem i przy przyśpieszaniu tak jakby gubił ,,konie,, , VAG pokazywał mi błąd czujnika temperatury wody, kupiłem nowy czujnik temperatury (koniecznie taki sam kolor czujnika) , wykręciłem przepustnice , przeczyscilem ją , skręciłem wszysko i odłączyłem aku...
Witam jak w temacie A6 c6 brak zapłonu. Wymieniony przekaźnik w ori blokadzie i switche - nic nie pomogło Wymieniona blokada na druga (płytka), zrobiony klon do auta - nadal brak zapłonu klucz widzi stacyjka sprawna \"dźwigienki\" plastikowe w środku nie połamane brak błędów w samej blokadzie podanie 12V w OBD na 15 stkę nadal brak komunikacji i zapłonu...
Witam wszystkich! Mam problem z odpaleniem silnika. Wymieniłem silnik 1,2 12V na silnik 1,4 16V typ AUA. zamontowane ECU 36906034BL oraz licznik i stacyjkę. Wszystko zabrane w komplecie z jednego auta. Silnik kręci, świeci kontrolka ESP i immo. W warsztacie sprawdzili sterownik jest immo off. Brak napięcia na kostce cewki zapłonowej. VAG wskazuje błąd...
Witam! Pewnie jak był odłączony licznik to przekręciłeś zapłon. Musisz oczytać błąd Vagiem i go wykasować. Pozdrawiam
Witam ponownie. Problem jest następujący: wymieniałem akumlator i zaczęły się problemy których wcześniej niebyło . Najpierw immo gasiło samochód-uporałem się z tym-wyczyściłem wtyczkę od ECU. Jak zaczął chodzić to zapala tylko z wcisniętym gazem, lata po obrotach, przy dodaniu gazu zadławia się, jest kupa dymu, zalewa świece. Vagiem odczytuję błąd 01165-...
Czujnik F-96 znajduje się w jednostce sterującej, przepływomierz nie posiada cz. ciśnienia. Pomiar z tego czujnika ma za zadanie korygować odpowiednio dawkę paliwa. Funkcjonalność takiego układu sprawdza się szczególnie w górach gdzie w krótkim czasie ciśnienie atmosferyczne zdąży się zmienić kilkakrotnie. W przypadku awarii tego czujnika nie ma trgedii,...
Robokop, bez urazy ale wszystko siedzi w miejscu gdzie ciężko łape wsadzić a co dopiero łeb. Napisałem już że próbowałem na słuch, macanie też guzik dało. Liczyłem że ktoś wie co lubi się odzywać po zapłonie. No nic jutro podejdę do niego z VAGiem, jeśli ktoś doradzi jak przeprowadzić test elementów to będe wdzięczny.
No właśnie wskazówek nie ściągałem. Ale z tego co poczytałem na necie ludziom coś takiego czasem zdarzało się po tym jak grzebali :/ Może jakoś delikatnie ruszałem tą wskazówkę jak obracałem zegarem w lewo i prawo. Ale kurde, jak się zdejmie zasilanie z aku. to przez ten czas wszystko działa idealnie. Testy vagiem też od 0 do 220 perfekt. Chyba jak...
Ułamał mu się taki króciec przy gruszce na egr na który zachodzi weżyk (taki jak na podsicnieniu) , jest sklejony może ma nieszczelność ? jeżeli to ma wgl znaczenie ? dawka paliwa, reguluje sterownik ? Może dobrą opcją byłoby go wymienic na oryginalny nie grzebany ? A co do odpalanie to jestem prawie pewien że to wina sterownika, mechanik ściągał klemy...
Witam. Samochód jak wyżej, VW Golf mk4 z 1999 roku, silnik 1.9 tdi ALH. Wyposażenie nic po za climatronikiem. Problem z migającą kontrolką świec żarowych, dużo tematów z tym jest, sporo poczytałem, robiłem sprawdzałem. Od początku, od czasu jak go kupiłem nie działała kontrola świec, ani przy podgrzewaniu, ani w teście zegarów z poziomu vaga. Kupiłem...
Jakimkolwiek vagiem to odblokujesz. Musisz zalogować się: ktoś z tych 17580, 40168, 19249 i cofnąć do ustawień fabrycznych. I najważniejsze, jak od razu nie zadziała, to zostaw go na 30min na wyłączonym zapłonie. Potem będziesz musiała wczytać krankowki
Jest to właściwe odpowiedz do kolegi Electrit.Mimo wielkiej wiedzy nie ma kolega racji.Passaty z silnikiem RP nigdy nie miały podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu.Tak samo sprawa dotyczy ustawiania zapłonu.Udostępniam,na potwierdzenie moich racji skany z książki serwisowej w moim serwisie,dotyczących ustawiania zapłonu.W pierwszej części pokazane...
Sprawdziłem zapłon na vagu w grupie 07 pole wskazań 1 -jest 3.0 pole wskazań 2- 10 ,jak przegazuję wszystkie wskazania stoją w miejscu ,na lampie zapłon na jałowym jest 20st. ,przy wysokich też 20st ,prubowałem innym vagiem ,wskazania stoją w miejscu ,czasem wywala błąd sporadyczny halla,Czy wskazuje to na uszkodzenie halla? Dodano po 1 Jak odłączę...
Super dzięki. Czy któryś z tych dwóch plusowych ma mieć tam napięcie pomimo wyjęcia kluczyka? Ja nie jestem tego pewien dlatego o tym pisze ale jeśli jakiekolwiek błędy zapisuje sterownik i podłączając sie np vagiem widzimy je i ich nie kasujemy,podłączamy sie np za kilka dni i one nadal są a znikają po odłączeniu akumulatora świadczyłoby o tym ze sterownik...
Nastawy robie przez kanał 98. podejrzewam że padła przepustnica choć by nawet dla tego jak wspomniał robert199 nie reaguje po włączeniu zapłonu. jutro pobawie sie jeszcze vagiem jak nic nie zdziałam spróbuje na 2 przepustnicy.
Sprawa wygląda następująco: Do niedawna łączyłem sobie Vagiem mojego passata i wszystko było fajnie. Od paru dni wariowały mi szyby w aucie. Żeby je otworzyć lub zamknąć, musiałem używać kluczyka z zewnątrz. Głupiało też światełko wewnątrz. Czasem problemy z szybami znikały i normalnie otwierałem szyby włącznikiem. Ale od dzisiaj już całkiem zdechły....
Jak sprawdziłeś te usterki.Podchodziłeś z VAGiem?Czujnik Halla jak całkiem wysiądzie można sprawdzić bez żadnego sprzętu.Wystarczy wyjąć z kopułki przewód wysokiego napięcia ,włożyć do niego jakąś świecę i położyć ją na masie.Następnie wyjąć kostkę z aparatu zapłonowego,włączyć zapłon i środkowy zielony przewód dotykać do masy.Jak bedzie iskra to znaczy,ze...
Witam jak w temacie mam passata 2003r 4poduszki ,gdzie zapaliła się kontrolka Airbag ,vagiem chcąc ją zgasić wywala błąd "589 Zapłonnik 1 poduszki pow.obok kier-131 zbyt mała oporność" Dodam że wyłączając kluczykiem poduszkę boczną i usuwając błąd kontrolka gaśnie i nic się nie dzieje. pytanie gdzie jest umieszczony ten zapłonnik pod pasażera ,w siedzeniu,...
Witam mam problem z Golfem III 93r, podczas jazdy gaśnie, podłączyłem się Vagiem i pokazuje błąd czujnika Halla (brak sygnału), był zmieniony na używany czujnik Halla ale nie mam pewności czy był sprawny i objawy były takie same, sprawdziłem połączenia ze sterownikiem i wszystko jest ok. Zauważyłem następujący objaw, gdy po wyciągnięciu aparatu zapłonowego...
Tam są diody. Które mają się zaświecić po włączeniu zapłonu.I które mają świecić przy teście licznika robionego vagiem lub vcds-em.
Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM. Nie pisz głupot.HDK to czujnik położenia nastawnika pompy stosowany od około 1993 roku.Są to czujniki indukcyjne bezstykowe które zastąpiły wcześniej stosowane potencjometryczne. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku Nie można.Przynajmniej...
Witam serdecznie. Otóż mam problem z moim samochodem. Rano gdy uruchamiam silnik - po odpaleniu zazwyczaj zgaśnie, gdy przekręcę jeszcze raz kluczykiem - odpali ale zachowuje się tak jakby się przylewał paliwem, ponadto od razu ma około 850 obrotów nie widzę żeby pracował na ssaniu... Gdy się rozgrzeje po około minucie - pali od strzału i wszystko jest...
Witam. Zakupiłem radyjko typu Concert 2 z wyjściem na CAN. W aucie miałem radio Blaupunkt TravelPilot E1 ze śmieszną Navi. Wyjmuję stare i widzę pajęczynę kabli klejonych taśmą poskręcanych i ogólnie harmider nie z tej ziemi. Wkładam nowe radyjko podłączam i pierwsze co to działa tylko na włączonym zapłonie, potem wpisuję KOD-jest ok. szukam stacji...
Tak ale nie Vagiem, tylko automatycznie sama się zaadaptowała, przed adaptacją skakały obroty na biegu jałowym po puszczeniu gazu, i skaczą nadal przez pewien czas po odłączeniu akumulatora. Adaptowałem ją na kilka sposobów , takich jakie znalazłem w internecie -po prostu kilkadziesiąt kilometrów jazdy - włączony silnik na biegu jałowym, aż włączy się...
Pierwsza jest 5-cio przewodowa zakładam, że liniowa (szerokopasmowa) i tyle o niej wiem, chciałbym umieć ją odczytać ale nie mam pojęcia co tak naprawdę odczytuje VAGiem, przeglądnąłem bloki od 0 - 100 powoli patrząc co i jak i wydumałem tam niektóre parametry nawet kąt wyprzedzenia zapłonu i otwarcia przepustnicy, obroty, napięcie, temperatury itp...
Witam Mam Audi A3 1.6 101 km z 2000r. (tylko benzyna). Od jakiegoś czasu mam z mim mały problem. Czasem po prostu nie chce odpalić ( raz na 50- 100 odpaleń). Rozrusznik kręci kręci i nic. Pozostawię go na 30 minut i potem odpala zaraz. Jest to niezależne od pogody czy pory roku. Mam interfejs VAG ale nie mogę nim przeskanować wszystkich bloków (response...
Witam ! 1.Skasować błędy Vagiem 2. Ustawić zapłon poprawnie 3. Zobaczyć czy jest iskra na zimnym -stroboskop Czym? Vagiem? Zapłon jak się ustawia? A świeca nie wystarczy do tego? 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie...
Witajcie. Mam w swoim samochodzie FIS ale nie mam manetki do przełączania funkcji. Na wyświetlaczu widnieje mi cały czas dystans jaki jestem w stanie zrobić na paliwie w zbiorniku. Czy da się to przełączyć vagiem aby bez dokładania manetki licznik po przekręceniu zapłonu startował z pozycji spalanie l/100km? Może udało by się jakoś zamienić te funkcje...