W/g mnie fachowcy od awaryjnego otwierania samochodów i dorabiania kluczyków maja sprzęt co sprawdzi komputer w samochodzie , to droższa operacja niż wymiana kompletu z innego , ale piloty będą działały , czyli podobnie wyjdzie . W moim na noc nie założyłem pokrywy na bezpieczniki , trochę popadało. Samoczynnie włączyły się wycieraczki, światła drogowe,...
Sprawdź dokłądnie wszystkie wtyski pod względem lania i kąt wyprzedzenia podania dawki (tzw zapłon) .
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
1,Przekręcić stacyjkę na zapłon , 2,włączyć radio 3. odczekać 1-2 godziny i wyskoczy CODE
Poszukaj na skrzyni biegów. Dawno robiłem podobne auto ale chyba dostęp do niego był po zdjęciu koła od strony kierowcy. Ma 2 piny. Włącz zapłon i zewrzyj piny w kostce. Jeśli światła zaświeca, czujnik do wymiany
Centralka jest mniej więcej na środku podszybia. Musisz ściągnąć całą osłonę za kierownicą. Elektronik założy ci nową z centralnym za około 250 zł. Ale jakim sposobem odpalasz auto? Te modele mają tak, że jak nie otworzysz pilotem to ci odcina zapłon
Jak ci odpali to obserwuj wskazówkę od temperatury jak skoczy na max to komputer automatycznie odcina zapłon.
Witam Problem rozwiązał dopiero znajomy elektryk. Okazało się, że były przetarte izolacje w przewodzie zasilania wtryskiwaczy paliwa. Masowały się i komputer wariował, stąd odcinanie zapłonu... Drobiazg, a ile kłopotu sprawił
Może przy kostce radia było rozejście plusa a dałeś jego wyjście pod zapłon?Przecinałeś kable?
Spróbuj tak jak Forda, naciśnij hamulec i gaz razem, i włącz zapłon na ~30s.
Tak,to praca pompy paliwa.
12°±2 Przy 1050 obr/min. Zapłon ustawia się przy odłączonym czujniku temp.silnika
Zapłon przy tym czekaniu był włączony :?:
Witam, nie ma żadnej regulacji obrotów dmuchawy. Chodzi cały czas na najwyższych obrotach. Gdy wyłączę ją na panelu sterowania też chodzi, gaśnie dopiero gdy wyłączę zapłon kluczykiem.
Jeśli masz czym mierzyć to podłącz amperomierz i obserwuj sobie jak zachowuje się pobór prądu na poszczególnych pozycjach kluczyka , pamiętając o odczekaniu chwili na przejście samochodu w standby, pozamykaniu drzwi i NIE włączaj na zapłon jeśli to diesel.
sprawdż oporność cewek na zaworach i reduktorze-tu jest chyba problem
Musisz potrzymać radyjko w tym stanie przez 60min ze stacyjką w pozycji Zapłon . Po tym czasie pojawi się CODE i wpiszesz
Zamykam temat, problem został rozwiązany: był przepalony przewód od akumulatora zasilający pompkę oraz zapłon.
Włącz 3 razy zapłon w ciągu 5sec. może MIL coś wymryga.
Chodzi o to ,Ze niezgzdzają się znaki na kole pasowym i bloku siln.Poprostu widać że zapłon jest sporo za wczesny ,ale nie pokrywa się z żadnym ze znaków.Pasek rozrządu jest na swoim miejscu,silnik chodzi dobrze,więc nie ma mowy o przesunięciu o ząbek.Jeśli przekręce aparat.zapł.tak aby znaki się pokryły ,silnik chodzi żle.
Witam samochód podczas jazdy na autostradzie gdy jest już rozgrzany szarpie bardzo mocno silnikiem obrotu z około 4000 gwałtownie spadają o 1.500 tys i tak jak by na sekundę wypadal zapłon. Typowalem katalizator ale twój opis czujnika położenia wału bardziej pasuje .Po za tymi objawami brak innych robi to i na LPG i bp.
Słuchaj mam podobny problem tylko u mnie gubi zapłon czy rozwiązałeś swój problem?
Witam Po kilku tygodniach uporczywego dociekania, co było przyczyną, że moj samochód nie odpala, okazało się, że jest to wina PCM, a dokladnie rezystora/tranzystora odpowiadajacego za zapłon. Poszukuję osoby, która zajmuje się naprawą PCM, czy ktos jest w stanie mi pomóc? pozdrawiam Ł.
Sprawdź czy dochodzi napięcie do pompy w baku oraz czy podaje pompa paliwo po zapłonie.
Podstawa , to zrób tzw. kluczykowanie - 3 x zapłon OFF-ON , odczytaj na liczniku km kody błędów.
A sprawdzałeś map sensor?? On też odpowiada za zapłon.. Zdarza się że przekłamują a komp nie wywala błędu
Witam, Opisze najpierw mój problem z ładowaniem w voyagerze: przez ok. tydzień co jakiś czas zapalała mi sie kontrolka ładowania akumulatora, problem znikał w momencie gdy wyłączałem silnik i ponownie go odpalałem. Któregoś pieknego dnia jednak 'myk' który zdawał egzamin tym razem nie wypalił, tzn. kontrolka więcej nie zgasła. Oddałem autko do znajomego...
Przeważnie w chryslerach było 3 razy przekręcić w pozycję zapłon i zostawic i po chwili powinny się pojawić kody. Jest też jedna opcja kalibracji wskaźników nie wiem czy u ciebie zadziała ale jest tak w starszych wersjach naciskasz dwa guziki razem jeden reset a drugi przełączania wskazań kilometrów i włączasz pozycje zapłon a guziki trzymasz od 3sek...
Brak zasilania lub informacji o przekręconej stacyjce do pozycji zapłon. Szukaj usterki naprawiając świece, nie mam dzisiaj schematu więc więcej nie pomogę.
Skąd pojawia się u mnie masa z FCM-a na wyłączonym zapłonie ?
Witam, aż tak prosto nie jest, wiązki ok, póki co olałem, podłączyłem z plusa po stacyjce który idzie do tylnej wycieraczki klamkę bezpośrednio. Przy włączonym zapłonie da się otworzyć ;) Teraz temat rozsynchronizowania lusterek i gongu przy otwartych drzwiach mimo braku zapłonu.
Tak jest - paliwo po dwóch tygodniach "zwietrzało" , odstaw te zioła! Pompę słychać po przekreceniu na zapłon , ale jak wtryski podają paliwo do cylindrów , iskra jest , coś jeszcze sprawdziłes?
Witam TPS (Throttle Position Sensor) to zwykle potencjometr który znajduje siię dokładnie naprzeciwko przepustnicy i są to 3 kable:masa, zasilanie,i sygnał. Włącz zapłon i wepnij się z miernikiem po kolei w te kable(i do masy). Jak się wepniesz to poruszaaj przepustnicą i zobacz czy napięcie się zmienia. Możesz mierzyć też rezystancje na wyłączonym...
sprawdziłem wszystkie kontrolki w panelu i liczniku wszystkie są sprawne lampka od ,,alarm set" jest ale nigdy się nie świeciła podczas testu kontrole nawet przed awarią. Sprawdziłem kable idące do stacyjki, w sumie są trzy wtyczki dwie małe po dwa przewody i jedna duża z 8 przewodami ( znajomy ma identyczną a nie powinien mieć immo bo ma jeden kluczyk...
Jeżeli silnik szarpie w momencie dodawania gazu,a na biegu jałowym pracuje równo i przy stałej prędkości też,to problem jest po stronie zapłonu ,najczęściej cewka
Iskry pewnie brakuje, nie na wszystkich cylindrach jest i zapłony wypadają.
Chrysler Voyager poj 3.3 benzyna. Rok prod 2001 Włącza się zapłon, ale brak rozruchu. Po przekręceniu kluczyka słychać przekaźnik, ale rozrusznik nie kręci. Sprawdzone na krótko - kręci, ale nie odpala. Kontrolka immo świeci, potem na chwilę przygaśnie i tyle. Był fachowiec od kluczy, sprawdził immo niby jest OK. Po skasowaniu błędów auto odpaliło na...
Ja osobiście w 96r buda zaokrąglona zresetowałem. Zapalam postojówki, przekręcam zapłon, ściągam klemę minusową na 30sek. podłączam i zresetowany. Być może, nie każdy błąd da się zresetować, ale w moim przypadku zawsze się udaje
Stacyjka nie świruje?
Chodzi mi o podłączenia do body komputera do voyager rok 98 Z drugiej strony body komputera jest niebieska wtyczka która idzie pózniej do modułu z przekażnikami w sumie chyba tam jest główne zasilanie moze ktos ma rozpiske tej niebieskiej wtyczki potrzebuje gdzie tam są takie zasilnia jak głowne 12v i po zapłonie?
Nic nie mogę w sieci znaleźć na ten temat. Skoro nie wiesz czego szukać, to i się nie dziwię, Co to znaczy "drugiej generacji"? nauczyciel na zajęciach nie powiedział?
Czy jak włączysz zapłon i na krótko odpalisz to silnik pracuje, co ty 10h grzebałeś w tym aucie? Dodano po 55 A w ogóle jak się zepsuło?
dzisiaj niestety nie odpaliłem więc wymieniłem świece ale chciałem sprawdzić czy dochodzi napięcie do świec ale nie wiem czy dobrze to robię bo mi nic nie wskazywało. Mianowicie plus od miernika wsadziłem do fajki a minus do masy i wlączylem zapłon. czy to tak się robi? jutro jadę wymienić rozrząd i termostat to napiszę czy się coś zmieniło.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Voyagerem 2.5 TD 2001 r. Mianowicie w tym samochodzie po przekręceniu stacyjki na zapłon nie zapala się kontrolka świec żarowych, i co za tym idzie nie uruchamia rozrusznika . Podejrzewam że winowajcą jest przekaźnik świec żarowych ale nie mogę go zlokalizować, jeśli posiada ktoś jakiś schemat był bym bardzo...
JEŚLI jest jeden przewód i nie ma powrotowego można spróbować odłączyć przewód od listwy paliwowej włączyć zapłon i do słoika wpuścić troche benzyny.Można też wykorzystać jeśli jest króciec do kontroli ciśnienia. Jak nic nie poleci to raczej po pompie.
Zamieszczam zdjęcie stacyjki. Przepraszam za marną jakość , ale w aparacie nie ma funkcji makro. Styki 1 i 4 zasilające. Po włączeniu stacyjki na zapłon jest przejście z jedynki na 2 i 6 , a z 4 na 3. Po przekręceniu na "start" jest przejście z 1 na 7. Brak jest przejścia na styk numer 5 , chociaż we wtyczce do stacyjki jest tam kabel! Czy aby to nie...
Witam serdecznie, mam Chryslera Grand Voyagera 2001 05 2.4 b z LPG i mianowicie jest parę problemów. Ciężko odpala na zimnym silniku, popracuje chwilę i się normuje, a zanim się przełączy na LPG, to przy skręcie w lewo tak jakby odcina zapłon albo paliwo i wrażenie, jakbym wyłączył kluczyk. Ale gdy prostuję koła, to momentalnie jedzie dalej, jakby nic...
Witam mam problem z voyagerem przy przekręceniu stacyjki w położenie do kręcenia rozrusznikiem pojawia się kontrolka BRAKE. Licznik przelutowany, panel klimatyzacji też ok, body komputer też przelutowany, po jego wyciągniągnięciu też pojawia się ta kontrolka. Jak włącze zapłon pojawia się jeszcze alarm set. Już brakuje mi pomysłów co jeszcze może mu...
Dzis sprawdzilem zasilania body i wszysko jest ok .Zauwazylem ze nie ma can takze na sterowniku silnika,panel nawiewow oraz radio ,oraz inne sterowniki Dodano po 7 Licznik wyswietla tylko bardzo slabo poziome kreski oraz wskazoowki lekko drgna gdy wlaczam zaplon
Ja mam podobny problem tylko silnik chodzi normalnie. Moje autko to 2,5/91' z LPG.Kiedy załączam zapłon wszystko jest ok. Po przejechaniu kilkuset metrów, wskaźnik ciśnienia oleju,temperatury. spada do zera. Nieraz dzieje się tak z ładowaniem, ale rzadko. Podczas jazdy zaczynają migać wszystkie kontrolki, impuls dostaje centralny zamek, a nieraz prędkościomierz...
Wtrysk pilotujacy nie służy do ustalania dawki. A określenie Początku wtrysku, za czym idzie zapłonu. Nie możesz ich zamienić miejscami.
Akurat małe jednostki fiata, moja z lpg Silnik jak silnik,zasada działania ta sama W pracy montowałem wielokrotnie do Voyagerów z lpg i właściciele aut byli zadowoleni Z Sentech-em mam bardzo przykre wspomnienia Jeśli nie chcesz wydawać dwa razy pieniędzy to kup raz a dobre
Zamykam temat
Witam. Poszukuję schematu do Chrysler-a Voyager-a schemat instalacji rok 99 silnik 2.4 kat. Chodzi dokładnie o alarm i jego połączenie bo bzikuje, raz działa ok a czasem nagle odcina zapłon i nic nie można zrobić. Czy jest on sprzężony z komputerem? Jeśli ma ktoś schemat to bardzo bym był wdzięczny za niego. Można go wysłać na adres szym10(at)tlen.pl....
Sprawdz piny w liczniku
WITAM. Opiszę bardzo dziwny problem jaki mam w swoim autku Chrysler Voyager 2.8 CRDI Zaznaczam że jest 10.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Wkładam kluczyk do stacyjki , przekręcam na pierwszą pozycję , następnie na zapłon , zapalają sie wszystkie potrzebne kontrolki z świecami żarowymi i po 3 sekundach gasnę świecę żarowe i odpalam auto....
Chcesz schemat na ściągnięcie plastików i podpięcia się pod stacyjkę? Albo sprawdzenia po bezpiecznikach gdzie pojawi się napięcie po przekręceniu zapłonu? Lenistwo totalne.
Możliwe że uszkodzeniu mógł ulec mechanizm sterowania ciepłym i zimnym powietrzem. Cały mechanizm jest sterowany elektrycznie. Jest on zlokalizowany gdzieś w okolicach nad nogami pasażera. Możesz włączyć kluczyk na zapłon, włącz wiatrak na pierwszy stopień i przełączaj z ciepłego na zimne powietrze i słuchaj czy coś się przełącza, powinno być słychać...
Przekręć stacyjkę na zapłon 5 razy w ciągu maks. 5 sekund. Zacznie ci migać Service Engine Soon! To jest kod błędu. Katalog kodów do chryslera już dawno próbowałem znaleźć , ale po konsultacji z użytkownikiem tego samego chryslera , powiedział mi że katalog błędów posiada jedynie serwis Chryslera.
Tak, świeci się stale, a potem pojawia się dźwięk - jeszcze sprawdzę to paliwo. Dodatkowo ciekawi mnie to napięcie na zaworze trzypinowym na listwie. Kod do radia jest. Ściągałem klemę, nawet zwierałem + i - na odłączonym akumulatorze.
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z Chryslerem Voyagerem 2.5 Crd przebieg około 240000tys km. Dzisiaj jechałem samochodem redukcja wyprzedzanie gaz do deski zmiana biegu z 4 na 5 i nagle odgłos "Puf" i samochód przestał reagować na gaz silnik zgasł. Zjechałem na pobocze wyłączyłem zapłon, przekreciłem do odpalenia odpalilem i kontynuowałem jazdę...
Mam problem z podłączeniem mojej kamery w samochodzie. Napięcie jest podawane ciągle na zapalniczkę samochodową. Gdy podłączam kamerę nagrywa cały czas a chciałbym by tylko nagrywała w czasie jazdy (gdy jest włączony zapłon). Myślałem o jakimś czujniku napięcia że jeśli przekroczy 13V to wtedy załącza zapalniczkę. A może są jakieś lepsze patenty? Dodam...
dzisiaj zauważyłem że dopóki nie podaję paliwa (wyciągnięty przekaźnik pompy paliwowej nie podaje paliwa-czyli zapłon w cylindrze nie powstaje,to sterowanie na cewkę mam na wszystkich trzech sekcjach cały czas kiedy kręcę rozrusznikiem,natomiast kiedy dam paliwa,to na początku chce jakby odpalić,ale za chwile już iskry brak,pojawia się znowu problem...
witam jest patent ale nie daje 100%pewności musisz kolego odłączyć wtyczkę z czujnika i włączyć zapłon lub zapalić silnik w chryslerach wszystko jest wpięte pod sterownik więc powinien zapalić się chek jeżeli się zapali to czujnik jest sprawny .najlepszy patent to wizyta u elektryka samochodowego i wpięcie pod kompa to ci zaoszczędzi kasy i nerwów ja...
Nie działa zapłon (nie ma iskry) i pompka . Kręci rozrusznikiem. Przypuszczam , że to wina kostki , gdyż nie ma przejścia na jednym z wyjściowych styków a napięcie wchodzi... Chciałbym się czegoś chwycić , więc proszę o potwierdzenie moich przypuszczeń dotyczących tej kostki...
Skasuj, zobacz co wraca i zobacz parametry na zapłonie i podczas kręcenia.
kolego to jest autko z 93r też tak uważam że coś jest odłączone od serwa ale nie wiem gdzie się podłącza przewód podciśnienia, chyba go nie ma. kompresji nie sprawdziłem nie dysponuje takim przyrządem, świece mają kolor odpowiedni jak w książce napraw, są suche. świece sprawdziłem następująco wykręciłem z nie działającego cylindra 4 i wkręciłem do cylindra...
Witam Kupiłem auto z dodatkowym alarmem, webasto i czujnikami cofania. Niestety ten kto to dokładał spaprał sprawę i coś odłącza zapłon - uważam, że pomógł by mi schemat elektryki. Czy ktoś z was wie gdzie mogę go znaleźć - niestety na naszym forum dostępny schemat z 2002 roku jest nieznacznie zmieniony - czy to ten sam model?
pilotem to przez chwilę paliły się reflektory przednie i po chwili gasły. Teraz po zamknięciu już tak się nie dzieje, U mnie to jest tak: gdy najpierw wyłączę światła, a potem zapłon, to światła gasną od razu i auto jest "ciemne". Ale kiedy najpierw wyłączę zapłon, a potem przekręcę wyłącznik świateł na "0", to światła świecą jeszcze przez minutę,...
A jaki tam jest aparat zapłonowy?
Objawy, które masz, to wg mnie efekt sprawnie działającej klimatyzacji, ale mogę się mylić. Jeżeli poziom płynu chłodzącego masz OK, to jedyna woda, jaka może się pojawić pod autem to ta, która skropliła się na parowniku klimatyzacji. Filtr przeciwpyłkowy znajduje się przed fotelem pasażera, u dołu, po lewej stronie schowka na rękawiczki. Przesuwasz...
A wiec tak po kolei wskazówki w tych autach wariują zawsze przy niskim stanie naładowania akumulatora. Przeważnie mozna to zaobserwowac po przekręceniu kluczyka na zaplon. Czasami obrotomierz zostaje zawieszony wtedy w max położeniu. Nic prostszego demontujemy zegary-licznik jak kto woli i przekręcamy do góry nogami po powrocie wskazówki na swoje miejsce...
Witam, Chrysler Voyager 2000r. 3.3 V6 raz na jakiś czas po włączeniu zapłonu nie działa dmuchawa, spalony jest II bieg, wentylator czasem działa na wyłączonym zapłonie. Czy ktoś posiada jakiś schemat ? Mam wrażenie że problem jest z podaniem gdzieś napięcia bo jak szybko włączę i wyłączę zapłon to mogę spowodować usterkę. Kostka stacyjki była odłączana...
Tak jak w temacie . Auto to Chrysler Voyager '92. Z góry dziękuje za odpowiedź...
Znalazłem dokłądną instrukcję podpięcia ale w języku niemieckim w którym nie władam zbyt dobrze. Może któryś z kolegów zerknął by i przetłumaczył jak uruchomić klimatronik i wentylator nawiewu na wyłączonym zapłonie? http://chomikuj.pl/dawcaR1/Voyager/INSTR... Dodano po 13 Wrzuciłem też do działu instrukcje:...
Witam Chciałem zauważyć że alarm odcinał by całkiem zapłon a tu auto działa tylko nie wkręca się na obroty a na starym baku ze starą pompką działało więc diagnoza krótka padnięta pompa paliwa i poprostu nie wyrabia i daje za małe ciśnienie. Myśle że to forum niema na celu opowiadania swojej histori która ma sie nijak do problemu. POZDRAWIAM
Oprócz czujnika wału jest tam także czujnik wałka . Do odpalenia tego auta - potrzebne są te dwa sygnały - dopiero wówczas wysterowuje cewki.. Dobry skaner obsługujący tą markę ma w programie test wysterowania cewek , po prostu właczamy zapłon i możemy uruchamiać poszczególne cewki - jedna obsługuje dwa cylindry - obserwujemy czy jest iskra wysokiego...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
palec zapłonu złamał sie , mam nadzieje ze tylko to ...
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
Witam, z tego co widzę, to jest to silnik 6G72 ... Jeśli nie odpala po wymianie rozrządu (i nic innego nie było grzebane), to stawiam na nieprawidłowy montaż ... lub źle ustawiony zapłon Z tego, co wiem ten silnik nie posiada czujnika położenia wału (???) Jego funkcję pełni optoelektronika zintegrowana w aparacie zapłonowym - silnik 6G72 Do tego silnika...
radziłbym sprawdzać pod kątem zapłonu czyli iskra . jeżeli nie ma iskry trzeba sprawdzic zasilanie na cewke
witam wszystkich. od pewnego czasu mam problem z w/w autem a mianowicie po dłuższym postoju auta nie muszę długo kręcić aby odpaliło lecz na swoje obroty wskakuje dopiero po pewnej chwili. gdy przekręcam zapłon to słychać dzwięk pompki paliwa lecz czasami ona przerywa i jest to słyszlne w dodatku z rury wydostaje się po odpaleniu szary dym.świece żarowe...
Cześć jeśli silnik rzeczywiście pracuje tylko na 3 4 cylindrach proponuję podać mu trochę samostartu do kolektora ssącego jeśli praca silnika się poprawi to prawdopodobnie jest jakiś problem z impulsami do wtrskiwaczy. Jeśli nie będzie znacznej poprawy proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania. Zakładam oczywiście ze układ zapłonowy jest ok i silnik pali...
Witam! Trafił do mnie chrysler voyager 1997 ze standardową usterką immo Alarm Set. Miało być pięknie a okazało się strasznie. Nie działają zegary oraz wyświetlacz kilometrów. Odrazu zabrałem się za panel klimy oczywiście masa wygrzana, zastąpiłem nowym kabelkiem wyprowadzonym bezpośrednio z panela - zachowanie bez zmian. W Następnej kolejności gniazdo...
Podepnij zamiast wtrysku żarówkę od postojowych. Zobacz czy po włączeniu zapłonu, bez odpalania silnika będzie się świecić. Jak tak to masz zwarcie w instalacji lub uszkodzony komputer. Tutaj plus idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu a komputer steruję wtryskiwacz masą. Jeżeli to komputer to montaż drugiego nic...
Witam. Skończyły mi się możliwości analizy tego skąd problem odpalania mojego Voyagera. Zaczęło się podczas pewnego postoju. Po przejechaniu kilkuset kilometrów i postoju kilkanaście minut auto nie chciało "zaskoczyć". Rozrusznik kręci silnik ma ochotę wystartować ale po chwili gaśnie. Tak jakby za krótko kręcił rozrusznik. Rozwiązaniem okazało się...
Witam komputer nie działa juz od zakupu autka gość jak sprzedawał powiedział że tylko coś tam jest nie podłączone bo jego ojciec kombinował z elektryką troche a dzieje się coś takiego że jak włącze zapłon to wyświetla się coś takiego jak " NE OC" i moge se przełączać pomiędzy funkcjami i przełącza się na jakies odlagłości na spalanie jakiś zegarek drugim...
Dobre świece przy inst. gazowej to podstawa,a ludzie jeżdziliby na świecach do zdychu ,a je czy na gazie czy na benzynie to trzeba wymieniać co 15-20 tyś. km no chyba że są platynowe .Jeżeli na kilka zapłonów raz mieszanka nie spali się to za ponownym zapłon spala się podwójna ilość ,a takie ciśnienie gdzieś musi ujść! Dodano po 3 są emulatory do resetowania...
Mam Voyagera 33 z 2001 na wyższych obrotach lub pod górę niema mocy moim zdaniem jak by był zapłon źle regulowany .na gazie i benzynie tak samo jedzie może ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje oczywiście świece .kable. cewka można wykluczyć tylko nie był zmieniony czujnik stukowy dzięki za info ps.robilem przekładkę tylnej klapy na elektryczne otwieranie...
Michał no to mamy imieniny w tym samym dniu, słuchaj pierwsze twoje pytanie odpowiedź brzmi TAK. Drugie pytanie: to chyba trzeba rozważać teoretycznie bo faktycznie trafiają się takie że dzwoni i tyle, ale ogólnie to za wczesny zapłon, uboga mieszanka, źle dobrana świeca, nie mówiąc o zużyciu części. Czasami taki efekt powoduje taki przykład podany...
itam. W dniu wczorajszym Voyager odmówił posługi i przestał odpalać. Rozrusznik nawet nie drgnie. Dodatkowo zauważyłem, że przepala bezpiecznik 30A znajdujący się zaraz za klemą plusa akumulatora. Nie posiadam żadnych serwisówek więc zgłaszam się do Was z nadzieją na podpowiedź gdzie należy szukać przyczyny. Z góry dzięki i pozdrawiam. PS. Drogi moderatorze!...
Chrysler Grand Voyager 1996r 3.3l Witam mam pytanie w jakiej kolejności podłączyć przewody zapłonu. Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuje.
Witam, sprawdź iskrę, czy jest, jeżeli tak to jakiej jest barwy. Powinna być mocno niebieska, jeżeli barwa jest inna, bardziej czerwona to może oznaczać problem np. z cewką. Słaba iskra nie jest w stanie zainicjować zapłonu i przez to masz zalane świece.
Jesteś pewien, że jak zgaśnie sam w czasie pracy to bez gongu ??? bo jeśli komputer wyłącza silnik z powodu błędnego odczytania ciśnienia na listwie (czy z innych czujników silnika - chociażby przepływomierza) to powinien być gong i kontrolka. Dość dziwne jeśli tego nie ma. Na Mogileńskiej kiedyś byłem - są całkiem w porządku. Kluczykowanie: Kody błędów...
Tak, mam alarm Dodano po 1 Po włączeniu zapłonu już jest w porządku, problem jest tylko na postoju
Podstawową sprawa jest aby sprawdźić połączenia całej instalacji rozłącz akumulator wypnij kostki wypsikaj sprajem do elektroniki ,sprawdź połączenia pinów ewentualnie przelutój sprawdź połączenia masowe. Sprawdź czy masz iskrę może być czujnik położenia wału uszkodzony. Podaj mi kody jakie pokazały się mechanikowi są to czterocyfrowe. Sprawdź kody...
Witam! Problem dotyczy braku napięcia na kablach do świec żarowych. Po wyjęciu świec żadna nie działała na krótko, więc dałem nowe świece - działające na krótko a świece dalej nie grzeją. Multimetrem stwierdziłem brak napięcia na przewodach do świec żarowych. Gdzie mogę szukać dalej usterki ? Samochód poza tym odpala - jak to diesel bez grzania świec...
na moj prosty rozum tez mi się wydaje ze jest to brak iskry i w momencie gdy się pojawia w niektórych wypadkach następuje zapłon zebranej mieszanki paliwa i dlatego sa te strzały, moze być innaczej nie wiem. co do zczytania błędów to zczytał, stwierdził że sonda, i przy okazji przewody zmienił a były zmieniane ok. 15000 tyś temu. samodiagnostytka, nie...
witam dzisiaj zaślepiłem tą rurkę i musze napisać że jest poprawa kopci jeszcze na czarno ale dużo dużo mniej być może wydmuchuje pozostałości z rury wydechowej ale teraz silnik dziwnie metalicznie chodzi i mam wrażenie że przy obrotach 2000-2500 dławi sie na drodze są normalnie kulki sadzy i cały teren jest kompletnie czarny jest poprawa napewno wiem...
voyager zapłon chrysler voyager zapłon automat voyager voyager
piszczy napęd podłączenie komputer honda accord pomiar zniekształceń nieliniowych
hulajnogi elektryczne problemy zelmer regulator obrotów
Kondensator FTX2 824K 275V - pojemność i zastosowanie Schemat podłączenia ME312T do okapu AKPO WK-6 Largo