Proponuję odwiedzić gazownika i poprosić o wyłączenie tego jednego wtryskiwacza LPG z 3 cylindra (Stag ma taką możliwość i Lpgtech zapewne też). Zróbcie wtedy rundkę i sprawdźcie czy się coś poprawiło. Przy cewce możesz podmienić też fajki na tej samej parze uzwojenia (cewka 2+2) i sprawdzić czy nie zmieni się cylinder wypadania zapłonów.
Dobra uboga mieszanka chyba rozwiązana błąd się pojawiał na gazie przez dziurawy przewód i część gazu uciekało ale teraz jest inny objaw na pb i lpg jest tak że przy mocnym depnięciu w gaz do około 1800-2000 obrotów auto ma muła potem szarpnie i wystrzeli jak rakieta, czy to może być jakiś problem z zapłonem ?
troszkę szukałem. było coś o a4. ale nie wiem czy to sie przyda bo jest tyle różnych wersji silników i sterowników no i jeszcze tamte były a4 a moja jest a3
Czy wskaźnik dobrze się zachowuje po wył. zapłonu, opada prawidłowo tak jak wskaźnik temperatury...
Podłącz pod kompa, czy nie masz wypadania zapłonu.
Odepnij czujnik i zrób zworkę w kostce. Sprawdź co będzie po włączeniu zapłonu.
Czujnik wału to ma wykresy czujnika indukcyjnego sinusoidalne.
Przeczyść przepływomierz może pomóc na wypadanie zapłonu.
Witam podobne objawy miałem z a 4 rano odpalał ładnie a jak się rozgrzał to nie mogłem go zapalić przekręciłem kluczykiem to też pompy nie słyszałem problem dotyczył zapłonu.
Porada. Nie rozwlekaj się tak, bo nikt nie bedzie tegoczytał. Edytuj.
tak jak kolega heniek07 wspomniał, dawka roruchowa do korekcji ewentualnie przyśpieszenie zapłonu
Witam Może ktoś wie jak skutecznie zrobić odcięcie zapłonu w A3 1.9TDI 96r. Gdzie szukać tzw. komputera który w A4 znajduje się po stronie kierowcy przy "podszybiu" - czarna plastikowa skrzynka. Pozdrawiam.
W takim razie sprawdzaj napięcie od pinu 23 w niebieskim gnieździe.
Tam nie ma typowej stacyjki. Pozostaje moduł lub radio "po zapłonie".
Sprawdź - układ zasilnia powietrzem -układ zasilnia paliwem -wypadnie zapłonu
Brak połączenia z magistralą CAN samochodu .Podświetlanie jest? Radio włącza się z zapłonem?
podłącz vaga i sprawdż kąt zapłonu
Ok, a powiedzcie mi nie może to być wina licznika, zauważyłem ze wskazówka ta i od paliwa bardzo szybko się podnoszą po zapaleniu zapłonu.
Witam, potrzebował bym PinOut ECU najlepiej z kolorami przewodów do silnika 1.6 AKL. Całe to zamieszanie tylko dlatego że mam szalony pomysł "profesjonalnego" uturbienia tego silnika i potrzebuję w jakiś sposób wpiąć się zewnętrznym sterownikiem DET3 do fabrycznego ECU aby mieć możliwość sterownia paliwem i zapłonem.
Witam, udało się ustalić, co było powodem, bo mam identyczne objawy na 2-cylindrze w 2.0 FSI BLR w VW Jetta.
Taka jest charakterystyka zapisana w mapie zapłonu w ecu
Zawsze możesz przepiąć sterowanie alarmem na przewody silnika wewnątrz kompresora z.c. (Wyprowadź 2 kable ze środka i na pewno nie będziesz miał na nich żadnych śmieci po włączeniu zapłonu)
Witam. Samochód to Audi A3 posiada odciecie zapłonu ( pompa i rozrusznik ) blokada z przycisku on/off. Mam takie pytanie jak zrobic aby przy ostatnim przekręceniu stacyjki (krecenie ) na zablokowanym zapłonie zamykał się centralny zamek ? . Czy jest to wykonalne ? I jak zrobic zeby doło sie otworzyc zamek dopiero po odblokowaniu przycisku? . z góry...
Benzynowy silnik Dodano po 11 Z przodu normalnie wszystko działa, tylko te z tyłu tak piszczą, a bez zapłonu cichutko
W audi A3 1999 musiałem odłączyć poduszkę pasażera oraz fotel kierowcy.Zrobiłem to na odłączonym akumulatorze. Czy przed ponownym podłączeniem kabla akumulatora muszę mieć włączony zapłon? /wg IC technika/ Dlaczego tak trzeba zrobić i co może się stać gdybym podłączył ako bez włączania zapłonu.
Jak Tdi PD wymaga świec żarowych do opalenia przy 0 - 5 C to silnik złom. Te silniki sprawne (kompresja ,paliwo ,wtryski) odpalają przy -20 C z odłączonymi świecami po postoju w nocy co prawda nie ładnie i nierówno trochę zakopcą ale odpalają. Co dopiero przy aktualnych 0 C i jeszcze na ciepłym. Silnik złom czyli? Co z nim nie tak? Tez myślę ze powyżej...
Czujnik tepmepratury cieczy chłodzącej sprawdzony vagiem?
Powiedz dlaczego uważasz że tam tkwi problem, skoro napisałem że wycieraczka się NIE wyłącza (pomaga dopiero wyłączenie zapłonu lub wyjęcie bezpiecznika) ... ??
Jak ciepły nie grzeją świece żarowe ale może wypadało by znaleźć usterkę a następnie dokładać oporniki do czujników, Przyczyną może być źle ustawiony zapłon lub uszkodzony rozdzielacz w pompie. Proponuje na początek sprawdzić ustawienie zapłonu.
Ostatnio zakupiłem kabel diagnostyczny i dzisiaj udało mi się wszystko skonfigurować. Odczyt błędów jest taki: 17851 – czujnik pozycji recyrkulacji spalin EGR – niski sygnał 17700 – czujnik temperatury silnika ECT – obwód otwarty 16687 – cylinder 3 wypadanie zapłonów 16685 – cylinder 1 wypadanie zapłonów 16688 –...
czy owy sterownik ma jakieś połączenie z zapłonem Sprawdź - poniżej masz dokumentację systemu alarmowego Audi
:) kolego przy twoich objawach przychodzi mi na myśl ew. przetarta wiązka w okolicy skrzyni biegów. Przy tak rzadko występującym objawie możliwe że przewód sterujący zwiera do ... i sporadycznie wyłącza któryś cylinder Czy taka przerwa powinna być widoczna w błędach komputera ? Powinno, albo prędzej wypadanie zapłonów.
Na zimnym silniku na biegu jałowym 4g/s, podczas jazdy na II biegu jak szarpie pokazuje 12g/s natomiast na biegu jałowym po dodaniu gazu do ok 3500 obr/min 30g/s. Dodano po 44 Pierwsze objawy problemu z cewką. Podczas gdy szarpie, w parametrach brak wypadania zapłonów.
Witam. Czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka świec?
Mam taki problem, napięcie w zapalniczce zostaje nawet po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki co może być problemem albo inaczej jak go usunąć. Kupiłem kamerę do auta i potrzebuję zrobić tak żeby po wyłączeniu zapłonu gasło napięcie w zapalniczce
Po pierwsze powinno paść pytanie jakie jest napięcie na zacisku L po włączeniu zapłonu. To determinuje reszte poszukiwań.
Audi A3 8p0, oznaczenie silnika CBA. Po włączeniu zapłonu po chwili włączają się wentylatory i wyłączają się chwilę po wyłączeniu auta. Bezpieczniki sprawdzone. Co jeszcze warto sprawdzić przed rozkopaniem instalacji?
No więc wszystko wskazuje na to, że tachograf nie ma stałego zasilania - tzw. "zacisk 30". Jest on umiejscowiony na wtyczce "A" tachografu, na pozycji 1. Numery pinów są na obudowie wtyczki. Na pozycji A3 pojawi się zasilanie po włączeniu zapłonu, a A5 oraz A6 są połączone z masą. Kolorów nie pamiętam, jak nie zapomnę, to zajrzę w poniedziałek do knigi...
tak 2 pin to zasilanie , ma byc 12 v po zapłonie
Posiadam auto Audi A3 8L i podczas uruchamiania zapłonu kontrolka od systemu ESP nie oswieca sie, czy to wina jakiegos czujnika ?
To chyba najprościej będzie zdjąć przewód z filtra i włączyć zapłon?
A czy przy wymianie świec jedna z nich była zaolejona? być może pobór oleju zanieczyścił świecę co spowodowało zmiany w przeskoku iskry a sumarycznie do braku zapłonu na jednym cylindrze
Czy zamontowane jest jakieś odcięcie zapłonu, jakiś nieoryginalny alarm?
Witam. Mam problem w mojej Audi A3 8L 1.9tdi 2001r padł moduł zapłonowy przez który auto kręci ale nie odpala w sensie takim że nie ma zapłonu. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje?
Witam. Mam problem z kontrolką ABS. a mianowicie jest zapalona tylko nie od razu po włączeniu zapłonu tylko dopiero podczas jazdy. Zazwyczaj się zapala w momencie gdy jadę na biegu 2 lub 3. Jeżeli to pompa hamulcowa to nie powinno sie włączyć ABS przy włączeniu zapłonu?? :| Pozdrawiam
problem rozwiązany był tam problem z immobilajzerem ;) poprostu ma zabezpieczenia i przed odpaleniem auta trzeba bylo odczekać jakies 5 6s przed wlaczeniem zapłonu i dopiero odpalać ...
a ma ktos cos sprawdzonego?
Witam audi a3 8p 2007 rok wczoraj wszystko dobrze a dziś nie działają zegary paliwa , prędkości ,podświetlanie klimatyzacji po przełączeniu zapłonu samochód odpala świecą się tylko kontrolki ABS ,ręczny (mimo że jest spuszczony ,i wspomaganie ktoś miał podobnie
Witam, mam wypadanie zapłonu w Audi A3 8V. 2 miesiące temu, to samo. Warsztat wymienił tylko jedna cewkę i znowu to samo. Chciałem wyjąć cewkę, ale wygląda na to, że pół zostało w środku. Miał ktoś coś takiego? https://obrazki.elektroda.pl/9284199400_... https://obrazki.elektroda.pl/6478170800_...
prosiłbym dokładnie opis kabli do audi a3 1996 r produkcji z młodszych nie pasuje oznaczenie kabli a szulam i szukam i znaleśc nie mogę potrzebuje tak czujnik otwierania drzwi lewych i prawych, bagażnika, odcięcie zapłonu (całkowicie odciecie plusa)
Układ dolotu masz cały nie masz nigdzie pękniętych rurek itp.. Podaj jeszcze kompresje na każdy z tłoków. Na zimnym i ciepłym to samo? Kąt zapłonu? Pozdrawiam Marcin
Przekaźnik 18 to styk X , jak jest załączony to powinno działać wszystko prądożerne od świateł, wycieraczki po dmuchawę mimo wyłączonego zapłonu. Nie napisałeś który to bezpiecznik na akumulatorze czy skrzynka bliżej podszybia i który dokładnie. Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź czy przekaźnik 18 się wyłączył..
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego - G28
Ciemnozielony z alarmu (pin 5) podłącz do kabla sterowania składaniem. Jeszcze jedno, jeśli po wyłączeniu zapłonu nie możesz złożyć lusterek, musisz zasilić je na stałe, nie po zapłonie
kolego na ciepłym nigdy nie było tak abym miał tak przy pierwszym odpaleniu z rana lub po wystygnięciu silnika.
Cyka to przekaźnik od tego właśnie wentylatora. Co może być przyczyną to ciężko powiedzieć bez fizycznego dostępu do auta i diagnostyki. Może być czujnik temperatury, sterownik jest dużo opcji.
Witam. W Audi A3 po włączeniu zapłonu wskaźniki poziomu paliwa i temperatury idą na około połowę skali oraz wskazuje i piszczy rezerwa. Czujniki sprawdzone, są sprawne. Stabilizator napięcia na płycie? Czy jakaś poważniejsza usterka?
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Błąd jest jeden i dotyczy czujnika świateł stopu / mruga spirala od świec po włączeniu zapłonu. Co ma do tego czujni sprzęgła ?
Termostat wymiany był ale może być to czujnik temperatury?
Według mnie ginie gdzieś zasilanie . Zerknij na jakim bezpieczniku są te obwody ( czy ten sam ) i sprawdz co je zasila . Podepnij stałe zasilanie z akumulatora na próbę . Jak wszystko będzie dobrze po wyłączeniu zapłonu to szukaj po przewodach lub przepnij na inne zasilanie po zapłonie .
Witam serdecznie i przepraszam że tak późno. Sprawdziłem te kostki i rezultat jest dziwny, bez zapłonu napięcie jest na obydwu stokach A4 i na A7.a na zapłonie Jest w A3,A4 i A7. Więc sam już nie wiem.
pompa dzisiaj wymieniona podaję cisnienie 0.5 do 0.7 Bara podpięty bezpośrednio pod zasilanie z akumulatora (natomiast jak wlacze zaplon cisnienie takie samo)i dalej nie chce odpalic . Tylko czy muszę to jakoś specjalnie odpowietrzac bo paliwo z wtryskow jak pokazuje nakrętki leci??? ręce mi pomału opadaja Dodano po 24 a mam pytanie czy jak bym podłączył...
Błąd A3 dotyczy czujnika spalin - diagnoza jest prawidłowa. Skorodował, nastąpiła przerwa i dlatego wyświetla wspomniany błąd. Kłopoty z zapłonem i wypalenie czujnika wskazuje, że warunki ciągu kominowego i nawiewu są nieprawidłowe. Warto zgłosić kocioł do konserwacji...
Tak jest możliwość, wystarczy znaleźć odpowiednio gruby przewód na którym pojawia się napięcie po przekręceniu zapłonu i tam się wpiąć najlepiej w skrzynce bezpieczników. Gniazdo ma być zabezpieczone stosownym bezpiecznikiem
W zbiorniku jest elektryczna pompa paliwa, włącza się po zapłonie ? pompuje paliwo ?
Na odcinku ok 10 km zdarza się to dość często, ale nie zauważyłem by to było przy konkretnych obrotach. Przy niskich prędkościach i wysokich się to zdarza. Przy prędkości 70-80km/h to mniej czuć ale jednak czuć. EDIT: okazuje się że bywa też odwrotnie. Na zimnym szarpało a na ciepłym już nie było to tak odczuwalne. Może ktoś mi wrzucić zdjęcie jak powinien...
Przekaźnik czasowy wycieraczek np.vw,opel ma delay ok.3,5s
Witam, Borykałem się z opisywaną przypadłością (Audi A3 8P 2008) przez kilka ładnych sezonów odwiedzając niezliczonych mechaników/elektryków, którzy zawsze odprawiali mnie z kwitkiem. Wybawieniem okazały się angielsko i niemieckojęzyczne fora. Winowajca całego zamieszania to niepozorny włącznik zapłonu/rozrusznika (1K0 905 849 A/B). Przypadłość zdiagnozowana...
Można by rzec, że nie możliwe, potraktuj go jako błąd ogólny wypadania zapłonu.. Czy błąd jest stały, silnik źle chodzi...
Witam posiadam audi a3 1998 r 1.6 MPI benzyna. Chciałem połączyć się z ECU lecz nie dało rady. Więc odpiąłem kleme (-) od akumulatora i odpiąłem wtyczki od sterownika po czym wyciągnąłem i wyczyściłem żeby sprawdzić. Po wyczyszczeniu włożyłem i podpiąłem wtyczki a potem kleme. Niestety auto nie odpali po odpięciu akumulatora i sterownika. Kręci rozrusznik...
Witam, mam problem z Audi A3 8P 1.9 TDI. Otóż po przekręceniu zapłonu nie pali się kontrolka check, auto nie odpala, dodatkowo świeci cały czas kontrolka od świec żarowych oraz wentylator chodzi cały czas. AI: Czy podjąłeś już jakieś kroki diagnostyczne, aby zidentyfikować problem? Jeśli tak, to jakie? Oczywiście sprawdziłem kompem błędy, ale z ECU...
Wystarczyło w trakcie jazdy wyłączyć i włączyć szybko zapłon.
A jaka podstawa do reklamacji skoro po zapłonie działa normalnie?
Na kompie sprawdzałem tylko błędy i teraz było tylko wypadanie zapłonu na 3 cylindrze ale zobaczę ten czujnik jeszcze
witam. proszę o poradę - Audi A3 2002r 1.6 102km po włączeniu zapłonu na zimnym silniku temperatura 70 po rozgrzaniu pokazuje 100.Wypinam kostki z czujników i też 70. proszę o jakąś podpowiedz gdzie jest problem.Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Ze stacyjki 15 to jest zapłon.
Rozwiązał ktoś już ten problem z nie grzejącymi świecami? Bo ja mam ten sam problem Po przekręceniu zapłonu włącza się wentylator zamiast grzać świece :)
Cześć, mam to samo, również bxe. Wymienione PompoWtryski pierwsze sprawdzone na maszynie i dobre są. Pompa vacum wymieniona oraz wiązka pompowtryskiwaczy, ciśnienie paliwa, książka, oringi na pompkach nowe. Te same objawy, przerywanie u mnie tylko przy 2000 rpm w czasie jazdy, podczas przyspieszania, zakres 2-3 tys, przerywanie masakryczne, ze chce...
Odłącz biało zielony z czarnej wtyczki i sprawdź a ten ucięty zaizoluj.
Raczej to nie jest nieudolny chip tylko problem z zapłonem - cewki/świece albo z paliwem lub nieszczelności/przepływomierz
Sprawdzałem zasilanie na pinie 4 bo wychodziło mi, że to pin sterujący przekaźnikiem pompy według schematu. Na zapłonie 0,00V, Bez zapłonu 12.50V, Resztę pomiarów zrobię trochę później jak będę przy aucie
Tak mnie naszło żeby sprawdzić iskrę dokladnie, bo poprzedniego sprawdzania nie jestem pewny. Pózniej to zrobię. Czy mozliwe jest, że jeśli po włączeniu zapłonu napięcie jest gdzie powinno, to może być uszkodzona kostka stacyjki?
Zapalił się czek P130A00 ukrycie cylindra P03100 cyl.1 P03400 cyl.4 P03000 wykrycie losowo/wielokrotnego przerywania zapłonu. To czeka mnie teraz dużo opcji do sprawdzenia.
W miejsce J317 po przekręceniu zapłonu pojawia się zasilanie na cewce tego przekaźnika ? - Wpięta żarówka 21 W świeci normalnie ?. Na styku prądowym względem masy jest zasilanie ? Na drugim styku prądowy pobiera prąd - podłączona żarówka H4 z + akumulatora do styku ma się połowę jasności świecić .
Zakupić multimetr i sprawdzić napięcia w kostce. Plus stały i po zapłonie.
Będę musiał odłączyć radio i zobaczyć... Mam tylko nadzieję, że nie będzie cyrków z pamięcią... A ładowania nie mierzyłem, mierzyłem tylko napięcie bez zapłonu i było eleganckie, prawie 12.5 V.
Dwa grube przewody to zasilanie. Dwa cienkie to plus po stacyjce i sygnał PWM. Ten po stacyjce nie ginie od razu po wyłączeniu zapłonu. Skoro włączają się po włączeniu zapłonu to plus po stacyjce jest. Zobacz czy na tym drugim cienkim masz PWM, wtedy będziesz wiedział czy to wiązka czy wentylator. Możesz też wysterować wentylator na stole, tam chyba...
Będzie wypadanie zapłonu (miga check) Kable jak sa, świece, cewka, wtryskiwacze, coś zostało sprawdzone?
Jemu już pada po zapłonie;)
Świece, kable przewody, cewki do sprawdzenia. jak strzela w wydech to oznacza problem z zapłonem i dopala paliwko w wydechu
No filtrować.Tylko jak?Wydaje się że problemem jest pierwszy impuls wysokiego napięcia.Na oscyloskopie nie widzę czegoś szczególnego prócz wahnięcia napięcia rzędu 0.5V właśnie w momencie zapłonu .
taka logika, zaprogramuj 3333
może zblokowane odczekaj ze 30 minut na zapłonie.
Z tą masą się zgadza. Z brakiem napięcia na sterowniku i bezpieczniku F32 już się uporałem. Jestem na etapie, że napięcie na świecach pojawia się dopiero po odpaleniu silnika i znika po ok. 3min. - czy to normalne? Temperatura aktualna u mnie to 13,5 st. Mam tu jeszcze jedną A trójkę ale 8P 2002. W niej napięcie na świecach pojawia się od razu po włączeniu...
Jest słabszy bo ma opózniony zapłon...
jakiego koloru sa przewody odpowiedzialne za zaplon < w centralce > audi a3 ? z gory dziekuje.... pozdrawiam
poduszki dają inne objawy to co ja mam i myślę że osoby co na forum opisały ten temat to najprawdopodobniej wypadanie zapłonów tylko z jakiego powodu?
Czy wystarczy że uruchomię zapłon nowym kluczykiem Wystarczy.
Licznik do fachowca i niech sprawdzi. Dioda przewodzi tylko w jedną stronę, a pełne uruchomienie liczników następuje po przekręceniu kluczyka na zapłon.
schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu immergas zapłonu
sterownik turbo fx5200 video czujnik wskaźnik renault
klimatyzacja sorento szarpie skrzynia automatyczna
Oprogramowanie autorskie producenta kamery 4G: co to znaczy? Identifying Model for Iris Satellite TV Update