Wał może (choć to rzadkość skrzywić się pęknąć). Najczęściej przy naprawdę gwałtownym zatrzymaniu np uderzenie noża w kamień czy częściej pniak powoduje zerwanie klina na magnecie i przestawienie go. Sam naprawiałem tak klika kosiarek w jednej gdy tak sytuacja miała miejsce drugi raz koło magnetyczne pękło. Producent specjalnie daje tam klin z aluminium...
Klin, wygląda na uszkodzony, więc punkt zapłonu jest przestawiony..
Sprawdź wyłącznik zapłonu, połączony z hamulcem koła magnesowego.
Za wczesny zapłon. Trzeba jeszcze raz sprawdzić czy nie doszło do przesunięcia momentu zapłonu.
gaźnik wyciaglem dzisiaj znow przeczyscilem i zalizylem uszczelki na nowo skaplem się ze jest nie tak https://obrazki.elektroda.pl/8987007100_... Wymieniłeś ten o-ring ? Bo pod 1. jakby jest, pod 2 jakby go zżerało, a pod 3 jakby go już nie było. Z pod 4. wykręcałeś tam dyszę ? Jak już to zrobisz, i poskręcasz wszystko, to weź nawet...
Chodziło mi o model silnika, ale to już nieważne. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa, no i oczywiście, czyszczenie gaźnika. Tym bardziej, że paliwo było w zbiorniku całą zimę. Wymiana świecy na nową, większość problemów z zapłonem w kosiarkach, to właśnie uszkodzona świeca.
Tak, to wina nieodpowiedniego zamocowania cewki, a tym samym złego ustawienia zapłonu.
Od stania, nic się nie rozregulowało. Wymień świecę i sprawdź wyłącznik zapłonu.
Czyli wyłącznika zapłonu?
Po wkręcaniu świecy wydaje się większy gdy kręcenie ręką natomiast gdy chce odpalić na linkę to ciężko zakręcić a gdy już złapie to wyrywa prawie linkę, odczucie jak by właśnie było coś z zapłonem
Jak podają poradniki kierowców z lat 60-ych strzał w gaźnik (tzw. kichanie) jest spowodowane zbyt wczesnym zapłonem. Twoja kosiarka może mieć ustawiony zapłon na sztywno bez możliwości regulacji. W takim wypadku trzeba sprawdzić czy coś się nie poluzowało w układzie zapłonowym i przy połączeniu silnika z gaźnikiem.
Miałem podobne objawy kiedy nazbierało mi się sadzy. Serwisant pogmerał wkrętakiem w tłumiku i przeszło jak ręką odjął. To była jedyna awaria kosy na 10 sezonów przy pracy na 40 arach. Ale oczywiście może być wina gaźnika, zapłonu .. .
Teoretycznie istnieje, ale jest to mało prawdopodobne. Może nóż uderzył w jakąś przeszkodę i klin koła zamachowego jest uszkodzony, prowadzi to do przestawienia zapłonu.
model silnika to Roto King H2TA46 Zdjęcie mogę zrobić dopiero jutro. Gaźnik przedmuchany sprężonym powietrzem. Filtr powietrza czysty. Dzięki za dane do regulacji zapłonu.
Witam , czy ktoś byłby uprzejmy wyjaśnić mi zasade działania wyłącznika zapłonu w w/w kosiarce spalinowej. Problem polega na tym , że nie mogę odpalić silnika - brak iskry. Po zapoznaniu sie z podpowiedziami na Forum, po odłączeniu kabelka od cewki zapłonowej do wyłącznika zapłonu, kosiarka odpaliła. ale w tym stanie mogłem ją wyłączyć jedynie przez...
Czyli nie z silnikiem b&s! Sprawdź luzy zaworòw. Wyłącznik zapłonu też potrafi płatać figle.
To co "wydłubałeś", to struktura hybrydowego grubowarstwowego układu scalonego napylanego na podłożu ceramicznym - a właściwie już jego truchło.
Silnik wyłącza się jakoś charakterystycznie? Zwalnia krztusi się czy jak odcięcie zapłonu od razu "buuuuu...."
Najpierw warto sprawdzić bez kosztów. Pozatym co może być uszkodzone w gaźniku. Strzelanie z tłumika sugeruje podawanie zbyt dużo mieszanki która trafią do tłumika, zepsutej świecy lub źle ustawionego zapłonu moim zdaniem..
Nie zatrzymuje się silnik czy napęd, jeżeli silnik to, uszkodzony wyłącznik zapłonu lub kabelek idący, od cewki zapłonowej, do wspomnianego wyłącznika. Mógł się, po prostu, wypiąć, albo z wyłącznika albo z cewki. Ten hamulec, to dużo powiedziane, jest to wyłącznik zapłonu z połączony z czymś co, przynajmniej teoretycznie, ma być hamulcem.
Babetta Kontra Kröber CDI. Dwa lata temu, działa idealnie. Silniejsza iskra. Stabilne wyprzedzenie zapłonu. C1-L1 funkcji. Iskry czas, wzrasta. Z poważaniem, nyemi. Wiadomości, tłumacz języka wykonane.
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej, ale problem rozwiązany - zerwał się klin tak jak kolega pisał. Pozdrawiam
Może po prostu błąd obsługi przy rozruchu. Nie wiemy, czy kosiarka ma pompkę zimnego rozruchu, czy może inne rozwiązanie. Może dobry pomysłem byłoby zrobienie dobrych zdjęć gaźnika, żebyśmy wiedzieli, jaki sposób zimnego rozruchu wchodzi w grę. Poza tym pozostawienie paliwa na zimę w gaźniku robi mu krzywdę. Nie wiemy też, czy w ubiegłym sezonie kosiarka...
To do sprawdzenia klin na kole zamachowym i zapłon,
no wiem, ale ja właśnie tego nie widze na tych zdjęciach... Obie sprężynki podłanczam do jednej wajchy tak ?
Z opisanych objawów wygląda na to, że zawiódł układ elektryczny. Prawdopodobnie gdzieś powstała przerwa w zasilaniu całego układu. Sprawdzić: łączenia kabli, bezpieczniki.
Problemem hyl czujnik odcięcia zapłonu. Wymieniony na nowy i kosiarka odpala od strzala.
https://www.google.com/search?q=wtyczka+...
Cewka jest założona prawidłowo. Może być uszkodzona cewka, kondensator przy przerywaczu lub świeca. Sprawdź też wyłącznik zapłonu może zwiera do masy.
Mam ten sam problem. Wymiana na nowy olej, świeże paliwo nowa świeca i nie pomogło. Silnik pracuje nie równo bez włączenia noża gdy go tylko włączę jest dobrze. Chciałbym dodać że nóż uderzył w przeszkodę i zatrzymał kosiarkę. Czy to doprowadziło do przestawienia zapłonu. Proszę o pomoc
Bardziej zastanawiałbym się nad zastosowaniem zapłonu z typowej kosiarki. Na zdjęciu widać jeden nadlew nad cylindrem. Pytanie, czy jest też drugi (nie widać bo zasłoniłeś ręką)? Każdy zapłon CDI od skutera charakteryzuje się określoną minimalną prędkością obrotową przy której zaczyna pojawiać się iskra. Kosiarki mają tak zrobiony starter, że obroty...
To jest wyłącznik zapłonu silnika, który zwiera przewód od zapłonu z masą po puszczeniu rączki.
Jak najbardziej, czasami ulega uszkodzeniu elektroniczny przerywacz, przesuwa się wtedy punkt zapłonu. Te moduły, rzadko się psuja.
Właśniie wygląda to jakby iskra była nie w tym momencie co trzeba ale jak klin na kole jest ok. to niema możliwości przestawić zapłonu przynajmniej tak mi się wydaje
Kolego KAR, Jeśli silnik odpala i chwilę pracuje, to na pewno nie jest przestawione magneto, gdyby było, na bank nie odpalił by silnika. Co do samego pytania - Jeśli silnik odpala, ale przerywa i gaśnie - albo problemy z paliwem ( co raczej można wykluczyć jeśli pali bez problemu bez ssania) albo wymienić świecę na właściwą, jeśli nie dowiesz się jaka...
Witam. Mogę podesłać ci zapłon od kosiarki spalinowej w celu prób, niestety koło z magnesem poszło na złom. A wystarczyło by go tylko przetoczyć w celu zmniejszenia wagi. Jak jesteś zainteresowany daj znać na PW.
Ja zostałem dwa razy obciążony za akumulator do skutera 5 Ah. Później kupowałem akumulator motocyklowy 12 Ah w sklepie/hurtowni motoryzacyjnej to w ogóle nie chcieli starego akumulatora, ani nie pobrali opłaty depozytowej, tak jakby to była sprzedaż hurtowa. Natomiast żeby kupić przez internet akumulator zalewany starego typu, gdzie nie wejdzie żaden...
jeden duży otwór i nóż trzymany jest tylko przez centralną śrubę. No tak, ale w tym wypadku powinny być podkładki cierne, które dociskają i blokują nóż... Sposób trochę rzadziej stosowany (kosiarki Sabo np.)... https://allegro.pl/listing?string=n%C3%B... Dodano po 6 Szarpak zdejmowałem i nie zauważyłem...
Dioda nie ma nic wspólnego z zapłonem. Masz elektryczny rozrusznik i akumulator? Ta instalacja nie jest oryginalna, ktoś coś tam przerabiał. Przecież ten kabel od diody i tak masz odcięty. te problemy z obrotami to mi wyglądą na nieprawidłowo działające ssanie w gaźniku. Ta instalacja jest do rozrusznika i ładowania akumulatora. Problemy z obrotami...
Jeśli chodzi o silnik Tecumseh to silnik nie jest aż nadto obciążony. pierwotnie napędzał jeszcze tylne koła poprzez pasek i sprzęgiełko teraz jest napęd elektryczny a na silniku 2 cewki do ładowania i jedna do zapłonu. W drugiej kosiarce też mam silnik Tecumseh i jeśli się wymienia na czas olej i przede wszystkim ZAWSZE MUSI BYĆ CZYSTY FILTR POWIETRZA...
Mnie to wygląda na rozregulowany zapłon.
Kosiarka przestała pracować, nie ma iskry. Jak sprawdzić poszczególne elementy zapłonu aby znaleźć przyczynę. Części drogie, nie ma co zgadywać, proszę o porady.
Ta kosiarka jest z silnikiem spalinowym?? Jeśli dobrze zrozumiałem to puszczasz dzwignie kosiarka chce dalej działać ale coś chamuje?? Jesli chodzi Ci o silnik spalinowy to chyba nie wyłącza zapłonu. Jesli masz jak to daj zdjecie silnika.
Możliwe że zerwało klina i przestawił się zapłon.
Ten iskrownik posiada cewkę zapłonową o trzech uzwojeniach na wspólnym rdzeniu. Przesuwajacy się magnes nad cewką indukuje w uzwojeniach SEM. By jednak wytworzyć iskre na świecy w dokładnie określonym momencie, uzwojenie pierwotne jest zwierane przez tranzystor wyzwalany trzecią cewką z wycięciem osłabiającym punktowo pole magnetyczne i określajacym...
A więc silnik i gaźnik: http://obrazki.elektroda.pl/2580872000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7910161100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5137799700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8766808700_1... Magiczne sprzęgło: http://obrazki.elektroda.pl/4799026000_1... Czy posiada...
Kosiarka traci moc w gęściejszej trawie, mimo, że ciśnienie sprężania na zimnym silniku ok. 8 atm. Nie dymi, ale świeca czarna zabrudzona sadzą. Ostatnio czyściłem komorę spalania bo było dużo nagaru i ciężko paliła. Cylinder gładki, żadnych najdrobniejszych rys. Jaka może być przyczyna takiego zachowania kosiarki, czy może być nieodpowiednie wyprzedzenie...
Witam! Również jestem posiadaczem takiego cudeńka, niestety nie sprawny do naprawy jest magneto i kondensator zapłonu, maszyna stoi już z 5 lat szkoda jej, przydało by się naprawić albo sprzedać, może jest ktoś chętny, jest ciągniczek, kosiarka rotacyjna i listwowa, pług do odśnieżania i rama do wózeczka.
Witam. Mój problem polega na tym, że kosiarka Honda HR21 nagle odmówiła współpracy. Winę za to ponosi moduł CDI zintegrowany z cewką zapłonową, ładowany i wyzwalany pojedynczą cewką znajdującą się pod kołem magnesowym. Znalazłem w necie schemat takiego rozwiązania, tyle że z osobną cewką zapłonową ale mam wątpliwość co do jednego połączenia na schemacie...
Ta linka jest od hamulca i zarazem wyłącznika zapłonu. Jest on z boku silnika, po lewej stronie, patrząc z przodu silnika. Linka musi być do niego podłączona, i podczas zapalania musisz nacisnąć dźwignię, która jest przy pałąku, inaczej nie będzie iskry.
Kolego, czy sprawdziłeś bezpieczniki. Jeśli masz pod siedzeniem kierowcy włącznik zapłonu, to sprawdź jego działanie i okablowanie, bo współpracuje on ze stacyjką. Po uruchomieniu silnika, w zasadzie nie jest mu potrzebny akumulator. Przeglądnij okablowanie w traktorku, może wtyczki się rozłączyły lub kabelki przerwały.
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
W zasadzie nie ma żadnego wiarygodnego testu cewki w warunkach domowych. Dawniej - przy układach z zapłonem stykowym - można było zmierzyć rezystancję i porównać z wzorcową, która była podawana przez producentów (np. Tecumseh). W domu to trzeba sprawdzać po kolei: świeca, fajka świecy (jeśli jest demontowalna), kabel wyłącznika zapłonu i jego mocowanie...
po odpaleniu i puszczeniu dźwigni nie chce sama zgasnąć. A bez naciskania /włączenia zapłonu /dźwigni zapali? Maszyna nowa czy używana, kiedy to się stało tz. awaria ?
Zapłon zbyt wczesny. Już zaglądałeś kręciłeś. :D Właśnie nie bo tam nie ma w ogóle regulacji zapłonu... są tylko te rzeczy które wymieniłem w pierwszym poście
witam,znalazłem przyczynę nikt nie podpowiedział nic o zapłonie okazało się że przerwa miała 0,6 mm ustawiłem na 0,3 mm i pali od ręki silnik rozbierałem do cna z 5 razy ale dziwi mnie że śruby od zapłonu które ledwo odkręciłem bo były nienaruszone się przestawiły pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc.grzegorz
Jednak sprawa nie była rozwiązana. Na rozwiązanie naprowadził mnie serwisant. Uderzenie noża w twardy element powoduje zgniecenie klina koła magnesowego i tym samym przestawienie zapłonu, co powoduje nierówną pracę silnika. Dorobiłem ściągacz, bo koło delikatne. Wymieniłem klin (chyba aluminiowy) i jak ręką odjął.
Możesz mieć problem z zapłonem, zerwany klin na kole magnesowym. Sprawdź układ zapłonowy.
To, że chciałeś skosić korzeń, powinno być napisane już w pierwszym poście. Wał, prawdopodobnie jest skrzywiony (prostowanie lub wymiana). Musisz sprawdzić korbowód, zobacz też na klin koła zamachowego, może być lekko przestawiony zapłon.
Sprawdź stan akumulatora, w razie potrzeby podładuj go. Zbadaj włącznik zapłonu (stacyjkę), może styki nie kontaktują należycie, podobnie rozrusznik.
Paskudnie ten wał wygląda (co magneto nie było przykręcone czy to efekt twoich "spawań"?) ale da się złożyć. Klin jak wymierzyłeś 5 mm to taki ma być. Zapłonu się nie ustawia. Gaśnie albo od przebicia cewki albo od zapchanego gaźnika ewentualnie jakaś nieszczelność na drodze gaźnik - silnik.
http://obrazki.elektroda.pl/4043011900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8319501800_1... Witam , udało mi się odłączyć wyłącznik zapłonu (to na zdjeciu nr 2), a odłączyłem od cewki tej na zdjęciu nr 1 i kosiarka odpalała tyle że nie z 1 strzała, tylko za 2-3 razem. Ogólnie kosiarka jak nie odpala, wystarczy przerwa ok...
Może w Chinach. Jakie są efekty wymontowania tego elementu ? To może być np wyłącznik zapłonu ?
No wlasnie objawy wskazuja jakby zaplon byl za wczesny
Dziękuję wszystkim za pomoc, traktorek odpalił. Okazuje się że ten typ tak ma, jeżeli chodzi o ustawienie cewki zapłonowej względem GMP. Po wymianie magnesu i ponownym już profilaktycznym czyszczeniu gaźnika kosiarka pracuje. Dziękuję jeszcze raz za pomoc.
Problem jest następujący był brak iskry wymieniłem świece, kosiarka odpaliła ,ale strzelała tak jak by miała coś z zapłonem . Zgasiłem i już kolejny raz jej się nie udało odpalić. I znowu brak iskry. Jak by był ktoś tak miły i pomógł rozwiązać ten problem był bym bardzo wdzięczny.
Nigdy z życiu nie wjechałem kosiarką w kretowisko a mam kosiarki 32 lata. Bardzo celna uwaga. Bez względu na firmę czy klasę cenową, na pewno się to nie przysłuży ani kosiarce ani nożowi. Warto też pamiętać, że tego typu uszkodzeń (zależnie do konstrukcji np. zniszczony nóż, ścięty klin, skrzywiony wał, czy przestawienie zapłonu, itp.) nie obejmuje...
A co maja zawory lub źle ustawiony rozrząd, do wczesnego zapłonu, nie pisz bzdur. Zmiana pojemności przy zgiętym korbowodzie to już mistrzostwo świata.
Heh zagadka rozwiązana. Okazało się, że to jednak ten bimetal od ssania. Odpaliłem silnik bez pokrywy rozrusznika i zauważyłem, że po wyłączeniu silnika dość szybko cofa się w pozycję zamkniętej przepustnicy. Nie wiem jak to mozliwe ale pewnie pod wpływem temperatury ta spreżyna w środku sraciła swoją pierwotną twardość i zamykała przepustnicę ssania...
Może być kilka przyczyn. 1.Ścięty, przestawiony klin na kole zamachowym. 2. uszkodzona czapka świecy (mój faworyt). 3.uszkodzony moduł zap. (bardzo mało prawdopodobne) 4.Nieprawidłowa praca wyłącznika zapłonu, korozja. 5.uszkodzone gniazdo zaworowe i chyba tyle....
Temat był poruszany na forum przy okazji zapłonu do kosiarki Przycisk "szukaj" Kiedyś , przed laty miałem taką SHL....
Prawdopodobnie jest źle ustawiony zapłon(za wczesny)
Szarpanie linką to objaw przestawionego zapłonu, możliwe że podczas koszenia nóż trafił na kamień lub korzeń. Trzeba zdjąć koło zamachowe i sprawdzić czy nie został uszkodzony lub ścięty klin. Druga cewka to pewnie ładowanie akumulatora, piszesz że kosiarka ma elektryczny rozrusznik.
Wymiń świecę, sprawdź wyłącznik zapłonu, połączenie kabla w fajce świecy i ustaw odległość cewki od koła magnesowego, powinna wynosić 0.3 mm. To wszystko, co możesz zrobić. W ostateczności, uszkodzona jest cewka zapłonowa.
Jaki to model silnika? 1 - kondensator nie 2 - to zależy jaki model silnika, generalnie nie ustawia się zapłonu, chyba ze w starych modelach. Jeżeli klin koła nie jest uszkodzony a cewka na swoim miejscu to iskra jest w odpowiednim momencie. 3 - obróć gaźnik do góry pływakiem i powinien on być równolegle do obudowy gaźnika 4 - z należytą powagą.
Pasował w jakim sensie. Co bruździ? Średnica wew. koła ? Rozstaw otworów mocujących? Z typowymi zapłonami kosiarek 4T to bym nawet nie próbował, bo cewka jest na zewnątrz a nie wewnątrz koła magnesowego, ale pilarki? Wiem że nie mam doświadczenia i widziałem tylko kilka zapłonów od pilarek, więc pytam największego znanego mi fachowca. O co chodzi?
jak próbuje go odpalić z kopniaka albo na pych to wcale nie łapie . Nawet jak podleje na tłok benzyny trochę to też bez skutku . Czy by pasował zapłon od kosiarki dezamet do charta ?
To, że nie możesz jej zgasić jest spowodowane odpięciem się kabelka idącego od cewki do wyłącznika zapłonu lub uszkodzeniem samego wyłącznika. Sprawdź szczelność połączeń gaźnik - cylinder. Na pewno, dokładnie wyczyściłeś ten gaźnik?
Możesz założyć starą, jeżeli nie jest uszkodzona. W Twoim przypadku szczelina pomiędzy kołem a cewką powinna wynosić 0,30 mm. Silnik posiada jeszcze przerywacz mechaniczny zapłonu. Znajduje się on pod tą aluminiową puszką na wale, widać ją po zdjęciu koła zamachowego. Myślę że nie trzeba go regulować.
Kolego przy pociąganiu za sznurek to kompresję ma dobrą próbuje nawet kichać,nie wiem czy to dobry znak,mogę spróbować wymienić ten klin tylko obawiam się czy tam są jakieś ustawienia zapłonu czy innych żeczy, czy tylko sciągam samo koło. jeszcze jedna sprawa czy niema tam jakiś plomb gwarancyjnych
Duże znaczenie ma odległość, cewki od koła magnesowego. W zapłonach od kosiarki, powinna wynosić 0,2 mm.
Witam. Zdalnie zawsze trudno wydać opinię, ale opis przedstawia "książkowe" objawy przyspieszenia zapłonu. Należy sprawdzić, czy w układzie mechaniki zapłonu nie pojawiły się luzy i jeśli to możliwe, skasować je i ustawić zapłon. Jeśli to czterosów, to może być nieszczelność zaworu ssącego. Inna możliwość, to zbyt uboga mieszanka. Pozdrawiam.
Powracam do tematu ponieważ wymieniłem z ciekawości gaźnik na nowy. Kosiarka odpaliła ale dławiła się po dodaniu obrotów lub po zwolnieniu gazu. Dodatkowo potrafiła często prychnąć głośno i gasła (może to być wypadanie zapłonu)? Cewkę wstawiłem inną po doszlifowaniu i dopasowaniu do kosiarki. Iskra była ale mizerna. Z ciekawości zamontowałem oryginalną...
Dzień dobry, potrzebuję pomocy w podłączeniu stacyjki w kosiarce Stiga 1066 H 2014 r. Kosiarka posiada stacyjkę 4-pinową, po podłączeniu dwóch przewodów kosiarka od razu odpala, po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłonu odzywa się rozrusznik, lecz nie powinno to być w takiej kolejności. Jak na zdjęciach widać, coś tam było rzeźbione przez poprzedniego...
Na razie nie mam zdjęć ale postaram się opisać dokładniej jak to wygląda . Od góry idzie pionowy wałek napędzany silnikiem , na górze wałka jest zapłon, 2 cewki niskiego i wysokiego napięcia, przerywacz itp. Na dole ten wałek jest zakończony małym kołem zębatym pracującym w poziomie. Obok jest większe koło zębate zazębione z tym mniejszym . To większe...
AKKU 12v I modół al-118 od polcisza. Chyba że chcesz gdzieś wkomponować modół od piły czy kosiarki spalinowej!
tak wszystko stało się podczas pracy kosiarki...zapłon?? tzn świece? czy jak? świeca jest ok...jeśli chodzi o palenie to nigdy nie było z nią problemów...
Domyślam się, że to cewka butelkowa? Jeżeli tak, to Czy ta cewka jest sprawna? Nie wiadomo. Sam pomiar rezystancji można traktować tylko orientacyjnie. Możesz zastąpić jakąkolwiek cewką butelkową byle nie niskoomową. Żuk, Fiat, Syrena. Pełno tego na szrocie i taka byle sprawna będzie na 100% lepsza niż dzisiejsza chińszczyzna. Kondensator podobnie....
Bierz tą o 100 droższą bo tymi plastikowymi dźwigniami to tylko się przyszczypuje skórę na dłoniach, bierz tą z drucianymi dźwigniami zapłonu i napędu.
Czyli jednak masz zapłon jak w kosiarce. :D To co nazywasz cewką, z resztą handlowcy też tak to nazywają, jest kompletnym układem zapłonowym. Nierozbieralnym, a przez to nie do ew. naprawy. Tylko wymiana. Na razie odłącz kabel od gaszenia i od czujnika obeności oleju i zaizoluj. Potem sprawdź iskrę na samym kablu, bez fajki o ile jest odłaączalna, zbliżając...
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Sprawdź zapłon na początek.
Jeżeli potrzeba samą iskrę to zapłon z kosiarki się może nadać , ewentualnie zapłon z jawki z dołożonym czujnikiem transformatorem (bądź przewiniętą cewką) i modułem CDI. Jak z ładowaniem to zapłon z chińskiego skuterka np taki który montują do WSK 125 (znajdziesz po wpisaniu w google).
Jak ustawić zapłon w tym silniku??
Jaki motoplat? Moduł zapłonowy z kosiarki albo innego sprzętu ogrodniczego...
Zawsze jak przechylisz taki silnik świecą do dołu i zostawisz to zaleje wszystko olejem. Bardzo możliwe , że tak właśnie się stało. Zostawiłem na noc silnik w normalnej pozycji i nie było ani kropelki oleju poza tym co już się wcześniej nazbierało. Masz duży luz na trzonku zaworu i nic z tym nie zrobisz, tam przedostaje się olej z odmy. Cylinder pewnie...
Koła są ustawione znak na kole wałka rozrządu razem z kropką na zębatce wału,wałeczek z okrągła kulą ten od wałka rozrządu wchodzi w ten wypust, tylko sprawa koła magnesowego ma 2 kliny, jeden mały wąski i drugi szerszy nie wiem czy tak ma być czy coś się przestawiło po tym uszkodzeniu wału bo kosiarka dziwnie pracowała nierówno jakby coś z zapłonem....
Ścięty klin koła zamachowego to przestawiony zapłon a tym samym problemy z zapłonem. Jeżeli pracuje dobrze przez 40 minut i gaśnie, to powodem będzie zużycie cylindra lub pierścieni, lub po prostu nadmierne przegrzanie silnika.
Zrób tak jak ci napisał jak problem z załozeniem żarówki. To jest typowy bosch z pinem L , można go pogonić napieciem z zapłonu również. Z diody nie wystartuje.
kosiarka regulacja zapłonu wyłącznik zapłonu kosiarka ustawienie zapłonu kosiarka
prywatne filmy halogenowy transformator linux puppy
polerka samochodowa kosiarka elektryczna wybór
Nissan Micra K13 - Błąd P1620: Układ chłodzenia i termostat Jak naprawić klejący się palmrest laptopa?