Mosiężny zaworek nad rewizją służy do "dobijania" powietrza. Otwierając rewizję, głównym problemem będzie zardzewiała śruba trzymająca dekiel. WD-40 i powinno się odkręcić, tym bardziej że były to elementy ocynkowane. Gumowe uszczelki do tych rewizji są jeszcze w sprzedaży. Manometr dowolny do 6 bar.
Nie masz racji. Stara zardzewiała śruba nawet do dokręcenia wymaga o wiele większej siły niż nowa
Szczególnie tych wkręconych jakieś 10 lat do tyłu w fabryce :)
Potraktować w odstępach czasu przez spryskanie gwintu specjalnym preparatem penetrująco-smarującym. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Łożysko pralki Mastercook Brandt Polar PWA 1000 (6755262100)
Jak byłem rok temu w niemieckim ASO BMW to mechanik pokazywał mi utlenione przewody masowe na spodzie auta, ale to chyba nie może być problem, bo przecież rozrusznik jest przykręcony do silnika, czyli masę ma idealną. A myślisz że czym jest połączona masa akumulatora z silnikiem? Popraw przewody masowe lub je wymień. W E87 często problemem jest śruba...
Użyłam WD - 40 we wskazanych miejscach, niestety nadal jest to samo Kto używa w tym celu żrącego środka jakim jest WD 40? :cry: Dołożyłeś sobie dodatkowej roboty. Jak najprędzej usuń resztki tego preparatu. Maszyna do szycia to bardzo precyzyjne urządzenie a nie zardzewiała śruba M20. Pozdrawiam. EDIT: O ile dobrze pamiętam tą maszynę, to ona ma krzywkę...
Panowie niestety pudło. W starej baterii nakrętka była na klucz 12 - oczyściłem ją itd i absolutnie 11 ani tym bardziej 10 nie pasowało. Ogólnie tymi kluczami rurowymi nie da się tego odkręcić bo to wszystko sie majta. To nie jest sztywne tylko kręci się dookoła osi. Musi być złapane od dołu oczkowym albo płaskim i górą zablokowane, albo chwycić baterie...
Auto się zużywa, to nie powinno być tak, że naprawia się dopiero jak się coś urwie abo pęknie, bo wtedy jak ruszysz jedną taką pękniętą część, to zaraz posypie się 10 innych części wokół. W przypadku Golfa IV, zaryzykuję w ciemno, że dowolna naprawa mechaniczna, wykonana zgodnie ze sztuką, przewyższyła by wartość auta. Takie auta, się już uzdatnia do...
Imbusem 17 można spróbować.Jak śruba od tyłu nie zardzewiała to jest szansa.
Zalej ten gwint Pepsi albo Coca colą, na pewno nie zaszkodzi a może i pomóc. Mówię w 100% poważnie.
Przede wszystkim wypadałoby się zastanowić nad temperaturą łuku plazmowego (10000-30000 st. C.) oraz silnie utleniającymi własnościami plazmy powstałej z powietrza atmosferycznego. To już lepsze wydaje mi się używanie jako ,,grzałki'' łuku urządzenia TIG przy odpowiednio zredukowanym prądzie. Wypróbowane - działa, szczególnie na nakrętki - nakrętka...
Problem zaczął się od pierdoły. Zardzewiała śruba do której jest przykręcona masa do budy - podczas próby odpalenia maszyny poszedł pierwszy pilot. Okazało się, że w międzyczasie siadł akumulator, coś nie stykało przy klemie i poszedł drugi pilot. Piloty na podczerwień. Samochód unieruchomiony bo więcej pilotów nie ma. Czy jest jakaś procedura dokodowania...
Spróbuj przykleić nakrętkę klejem typu kropelka, a gdy klej wyschnie jeszcze raz pśiknij tam wd i spróbuj odkręcać nie daloby rady. Dzis połozyłem łeb śruby 10 na tej nakrętce i złapałem pionowo kluczem do rur i scisnąłem na maxa a w tym czasie srubą kręcił mój kolega i puściło. Śruba zardzewiała z nakrętką od nowości nie odkręcana. Druga poszła trochę...
Podnieś puszkę filtra i zobaczysz szarą wtyczkę. Chyba ją widzę na zdjęciu jest bezpośrednio pod zardzewiałą śrubą krzyżak.
Nadal nie bardzo wiem co Kolega chce robić?Jak ma być to typowa elektronika to to co zaproponowałęm ma 100% sens. Lecz przy innych bardziej wysiłkowych sprawach to YATO dawne TOYA wystarczy.Lepszy byłby de walt.Generalnie chodzi o jakośc zastosowanych materiałów do narzędzi.Bo nie myślę już teraz , że jakaś zardzewiała śruba spowoduje że obboram srubokręt...
Z mojego doświadczenia to raczej wina przekładni będzie, ale ewentualna podmiana pompy to dość szybka i łatwa robota, jak zardzewiałych śrub mocujących nie pourywasz.
Po pierwsze primo: bocznik na 300A ma jako zaciski śruby M12 natomiast przewód akumulator - rozrusznik ma końcówki oczkowe z reguły na M8 (w ciężarówce jest M10). Rezystancja takiego styku to mniej niż miliom (czysty styk M8 to najwyżej kilka mV spadku przy rozruchu - sprawdzone doświadczalnie). 0,01 oma to ma zardzewiała śruba z pozieleniałym oczkiem....
Tak to elegant lecz on nie ma zapłonu elektronicznego ma normalny aparat zapłonowy i kondensator tak jak te starsze Fiaty!!!! A co do odkręcania tej śruby zardzewiałej to wiadomo że taką odkręcałem i to nieraz ale jak widzisz ta świeca nie ma nagaru na gwincie tak jak zardzewiała śruba ma rdze na gwincie tylko ma na elektrodzie bocznej i środkowej i...
Witam!Żadna elektronika nie lubi pepsi nawet na chwilę i to w czasie pracy.Pepsi czy cola pozwala odkręcać zardzewiałe śruby.
Wyniki pomiarów wskazują na uszkodzenie silnika ale są dziwnie wysokie, powinno się mierzyć każdą fazę osobno po rozłączeniu mostka, a sondy miernika najlepiej dołączać bezpośrednio do żył przewodów wychodzących z silnika, a nie do tych zardzewiałych śrub.
Na te plastikowe śrubki można nawinąć nitkę w miejscu gdzie jest pęknięte później wcisnąć i też działa super. Dopóki nie pęknie całkiem i się rozpadnie to plastikowe pokrętło. Poślizg jest spowodowany albo pęknięciem nasadki, albo wyrobieniem otworu na bolec potencjometru. Naprawa (taka która wytrzyma lata) polega na oczyszczeniu ośki, usunięciu pyłu...
Może ten film będzie pomocny: Jeszcze raz dzięki, faktycznie można sciągnąć przednią blachę, ale mam problem... śruba zardzewiała na tyle, że nie ma szans jej okręcić. Miałem chęć uszczelnić ten zbiornik, ale nie mam pomysłu jak poradzić sobie ze śrubą. Normalnie bym rozwiercił, ale tu jest plastik i boje się, że on strzeli lub co równie niebezpieczne,...
Wymień tylko zasilacz , najlepiej na taki z regulacją, i nic więcej nie będziesz musiał wymieniać. tylko że teraz ten zasilacz jest odłączony bo wywaliłem wzmacniacz, tego samego wzmacniacza nie zamontuję bo jedna śruba jest zardzewiała i się nie kręci :-)
Wyważenie kół to jedno, a ustawienie zbieżności po wymianie drążków kierowniczych to inna operacja i oddzielna płatność. w serwisie poglądowo mechanik ruszył kołami gdy były w górze i wyczuł luzy, tu chodziło mu pewno drążki.. Wcale nie takie pewne. Trzeba było się spytać, bo luzy mogą być także na zawieszeniu, a w skrajnych przypadkach na łożyskach...
Można spróbować umyć, ale NA PEWNO NIE WD40. Od tego jest stosowny preparat; Kontakt PR. Rozcieńczalnik ekstrakcyjny służy do rozcieńczania farb, a WD-40 do umożliwienia odkręcenia zapieczonych/zardzewiałych śrub.
Czyli jak w końcu? 3,8l (bo tyle dokładnie ma) wystarczy czy nie? Nie zrozumiałeś- odkręcał będziesz 20 minut - reszta czasu będzie należała do ciebie. To w wypadku, gdy śruba będzie zardzewiała itp. Jeśli będzie wkręcona palcami i posmarowany gwint, to jest nadzieja, że odkręcisz w 1 sek.
U mnie problem rozwiązał się dopiero dzisiaj. Ku przestrodze: - Najpierw szarpało bez reguły. Sprawdziłem świece i kable wysokiego napięcia, wszystko ok. - Po jakimś czasie zauważyłem, że przy zwiększonym odbiorze prądu (włączony nawiew i ogrzewanie tylnej szyby) silnik szarpie w rytm kierunkowskazów. Myślałem, że może przekaźnik albo zwarcie gdzieś...
Jaco18 - dzięki za podpowiedź. U mnie ta śruba z przodu tak zardzewiała że jej po prostu nie zauważyłem... Zbadałem wszystko co się da i wynika z tego że padła elektronika. pozostałem elementy są ok. nioop - może masz jakieś namiary gdzie taką elektronikę kupić? z góry dziękuję
"to auto w ogóle nie miało przeglądu bo z niemiec " Nie wiem w jakich czasach żyjesz ale dałeś się nieźle naciągnąć Owszem możesz a właściwie powinieneś żądać przeglądu zerowego od kupującego z wydrukami !!!! nie nie było żadnych akcji naprawczych podwozia była na perforację sam mam mazdy cokolwiek mógłbyś mówić gdyby była serwisowana non stop w ASO...
Uważam, że to klucze na prawdę średniej jakości. I jeśli ktoś twierdzi, że są inne śmiem twierdzić, że nie pracował na kluczach wysokiej klasy. Moja sytuacja z dnia dzisiejszego, jak by dokładnie na potwierdzenie ww. cytatów. Akurat nie chodzi o Yato, bo tu klucze płaskie i oczkowe kończą mi się na rozmiarze 22. Odkręcałem dzisiaj sworzeń wahacza....
Witam. Tłoczek w zaworze dwubarowym wyczyszczony i nie wygladał tak fatalnie jak w poście wklejonym ale był oczywiście zakamieniony :/ Krupski pracuje o wiele lepiej i te buchnięcie pary jest mniejsze ale nadal czeka sekundę z wyrzuceniem odpadu! Poza tym pojawił się kolejny wyciek ale ze zbiornika wody. Wczesniej również on musiał występować bo śruba...
Zaczął bym od śrubokręta po którym można pobić i pukną w tą śrubę. Potem wziął bym śrubokręt ale nie okrągły tylko 4 ro kąty tak żeby można było założyć na niego kluczyk poprosił kogoś o pomoc. Jak samemu to motocykl na płasko żeby śrubokręt był w pionie jedną ręką docisnąć w dół a drugą spróbować kręcić kluczykiem (większa siła). Śrubokręt udarowy...
Rurka jest mi potrzebna z czystej ciekawości ale czasami w przypadku na przykład nieszczelności górnej strony zbiornika sie przydaje bo wiadomo czy woda w nim jest czy nie, po za tym czasem można w ten sposób sprawdzić czy pompa działa z odpowiednią wydajnością (czy szybko napełnia itp.) Jeśli chodzi o otwór rewizyjny to śruba od niego jest mocno zardzewiała...
U mnie na zakładzie takie oporne nakrętki, jak była taka możliwość, traktowali palnikiem do czerwoności, schładzali natychmiast wodą i odkręcali. Nie słyszałem o przypadku, żeby nakrętka się nie poddała.
więc jak zalecił mi mój znajomy "popsikałem" układ (zawarty na zdjęciu) WD40. Zalecił Ci, jak upierniczyć moduł. WD służy do psikania na zardzewiałe śruby i nie jest absolutnie "panaceum na wszystko". Wykaż trochę inwencji - do tego triaka, jest przypisane złącze i wtyczka, więc po kabelku dojdziesz, co uwaliło triaka.
Zawsze będę się upierał, ze WD-40 jest do odkręcania zardzewiałych śrub. Może i pomoże, ale i tak ja bym go przed złożeniem/oliwieniem usuwał. Spirytus może pomóc, ale raczej na "otwartych przestrzeniach" (wymontowanych elementach) i zaschniętym/zgęstniałym oleju mineralnym. W wypadku oleju spożywczego (a nie wiadomo do końca jaki tam był stosowany...
Jeśli śruby nie są zardzewiałe to zostawić - podkładkę zawsze wymieniam, to tylko kilka zł....
We wtorek zrobię zdjęcie Jonesway, też się urywają. Możma i top tul kupić kto bogatemu zabroni, ale na okazyjne użytkowanie we własnym garażu obstaję przy swojej propozycji. Pokażcie mi zniszczony klucz Yato to uwierzę. Śruby w głowicy np.TDI są na torks-a i końcówki yato dają im radę. To co polecacie to narzędzie dla zawodowców. Widziałem też speców...
Dzięki, miałeś rację, nowa sonda pomogła. Dwóch mechaników proponowało mi emulatory, ale i tak trzeba było wymienić całą sondę - stara się uszkodziła przy karkołomnych próbach odkręcenia zapieczonej, zardzewiałej śruby.
Jednak to 80cm (80x72, offset), była zamontowana jakoś 2008-2011r., nie jest pogięta, zardzewiałe tylko śruby i trochę zielonego osadu, ale to się wyczyści. Ma trochę lat - jednak położyłbym ją na czymś płaskim i sprawdził, jak przylega. I czy optycznie nie ma jakichś uszkodzeń na powierzchni. Oraz, czy hokej nie wygląda na odkształcony. Nawet lekko...
Fotka powinna chyba wyglądać tak: https://obrazki.elektroda.pl/8431756300_... Widzimy na niej: Na dole kostka brukowa. Z boku słupek z którego wychodzi przewód do skrzynki. Sama skrzynka wydaje się nie taka mała. Ma zardzewiałe śruby. Można je odkręcić? Odkręcić po to, aby zobaczyć co w środku?
wodom po goleniu Woda po goleniu służy o ile się nie mylę do czego innego, prawda? czy można tabotem ? A co to jest ten "tobot"? Towot jest (o ile to o niego Ci chodziło) dobry do smarowania łożysk, a i to niektórych tylko. lub wd 40? WD-40 to specyfik do odrdzewiania zardzewiałych śrub (a raczej nie tyle samego odrdzewiania co ułatwiania odkręcenia...
Prace renowacyjne postępują. Najlepsze efekty z zardzewiałymi śrubami uzyskuje się stosując ocet. Na koniec kąpiel w myjce ultradźwiękowej i praktycznie wszystkie śruby odzyskały swój pierwotny stan.
poprawiłbym połączenia masowe instalacji zwłaszcza przy tym elektrozaworze. Szczególnie gdy masa jest ze zbiornika przykręconego z deka już zardzewiałymi śrubami.
W imadle nie dość że musimy mocno zakręcić to jeszcze potem trzeba dobrze uderzyć, nawet przy zwykłym odkręcaniu zardzewiałej śruby. Spawana konstrukcja tego nie wytrzyma, dodatkowo może dotkliwie okaleczyć ślusarza. I jeszcze to szlifowanie spoin, po co je osłabiać ?
W fachu inżyniera będzie o wiele trudniej o pracę, tytuł dobrym dodatkiem do referencji, chociaż pojawi się pytanie o doświadczenie na "fork liftach".. Dzisiaj wszyscy tacy wybredni. W servisie Scanii znaczna część to magistry i inżynierowie- zakładają tłumiki i kręcą zardzewiałe śruby, zamiast budować elektrownie atomowe :D Co któryś jednak się załapie...
(at)andrzej123456 wpisz sobie w google ZVS induction heating i sam sobaczysz że już nie jest to tak droga sprawa. Ja zainteresowałem się tym gdyż już doznałem uporczywości z odkręcaniem zardzewiałych śrub.
Witam, ze zdjęcia jak dla mnie dwa podejrzane miejsca. https://obrazki.elektroda.pl/9918555800_... Słabo widać te moje zaznaczenie, ale tam jest 🙂. Jak dla mnie opaska za mocno ściśnięta, mogła częściowo uszkodzić przewód. Przy tej zardzewiałej śrubie nie oderwała się masa?. Może któraś wtyczka została poluzowana.
Z tego co pisze na WD-40, właśnie czytałem opis producenta, on też ma jakieś paskudztwo, które ma zabezpieczać śruby przed korozją. Jak WD-40 ma zabezpieczać przed korozją, ten specyfik ma "pomóc" w odkręceniu/wykręceniu zardzewiałe śruby.
Auto ma wszystkie części zawieszenia itd oryginalne. Jak to możliwe, że ponad milion przebiegu a zawieszenie nie jest ruszane i śruby zardzewiałe na maksa? Rozumiem, że zrobił ponad pol miliona w niemczech, ale reszta była na polskich krajówkach. Myślicie, że wierzyć mu, że zawieszenie oryginalne czy coś musiało być robione przez te lata? Zardzewiałe...
zardzewiała antena zardzewiała świeca spawarka zardzewiała
przyczepka światła cyfrowy polsat niekodowane wsparcia toshiba
płukanie ukladu chłodzenia formowanie kondesatora
Miernik Metex M3630 uszkodzony po pomiarze 230V Minimalne napięcie AABCOOLING Super Silent Fan 12 PWM