zasiegu k800i

Znaleziono około 27 wyników dla: zasiegu k800i
  • SE k800i skaczący zasięg

    witam. Mam podobny problem. w pomieszczeniach zamknietych zero zasiegu a w otwartej przestrzeni tylko czasami... nie znam pszeszlosci tego tel (k800i) czy jak wymienie antene to czy to cos da?

    Smartfony Serwis   07 Sty 2011 23:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2856
  • Sony Ericsson K800i Dziala tylko w umts

    mam k800 ktory dziala tylko w umts,jak przelocze mu na "tylko gsm" to nie ma zasiegu sieci, probowalem telefon flashowac KK ,najnowszym softem po cid 52 ,erom upgratowalem tez na 52, od czego zaczac naprawe telefonu?

    Smartfony Serwis   08 Maj 2007 21:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1377
  • k800i po unloku i fleszu brak sieci

    kolego nie wiem czy to ma zaczenie ( eryki to nie moja specjalosc :D ) ale wgrales flesz do cid 51 a telefon masz cid 49 moze to byc przyczyna braku zasiegu zaladuj flesza od cid49 pozdr.

    Smartfony Serwis   06 Cze 2008 21:06 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3096
  • k800i po upadku nie wlacza sie

    ok, jestem po wymianie wyswietlacza ktora zajal sie kolega shak14, telefon wlacza sie, wszystko sprawnie dziala, tylko jeden mankament-nie lapie w ogole zasiegu, jakies sugestie? co moze byc tego powodem? pozdrawiam

    Smartfony Serwis   30 Paź 2007 22:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1005
  • SE k800i po zalaniu. Jak naprawić?

    Niesadze zeby naprawa byla oplacalna: LCD - 70PLN Bateria (orginalna) - 140 PLN Pozatym, brak zasiegu i dzoj. Na twoim miejscu dalbym sobie spokoj.

    Smartfony Serwis   09 Sty 2008 22:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1353
  • K800i ładuje ale nie naładowuje

    A ja mam pytanie troche z innej beczki bo wyczytałem że Vincenne wymienia się jak nie ma zasiegu tylko nie moge nigdzie znalez tej cześci ma ktoś jakiś link żeby zakupić.

    Smartfony Serwis   04 Mar 2008 19:59 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1119
  • K550i po flashu na k800i nie zyje

    I co dalej zrobic, calego flashowac czy tylko writte script ?? daje writte script i pokazuje mi ze nie obsluguje w tej wersji CID'a Dodano po 9 Flashowalem go na rozne sposoby juz i dziala ale nie ma zasiegu co sie moglo stac ?? Albo jak to postawic??

    Smartfony Serwis   21 Maj 2008 08:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2492
  • K800i łapie siec po czym "karta sim nieaktywna"

    Jakies 3 tygodnie do tylu robilem gosciowi simlocka z z tego k800, mial go w plusie apo zdjeciu uzywal w orange. Dzis klient przyniusl do mnie telefon z objawem gubienia zasiegu. robilem flesz telefon znow mial simlock na karcie plusa wszystko ok. Zdjolem simlock wkladam orange a ty full zasieg a potem...

    Smartfony Serwis   26 Lip 2008 12:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4790
  • SE K800i - bateria się rozładowywuje w ciągu 10 godzin.

    telefon masz na gwarancji? jezeli tak oddaj im jeszcze raz za 4 razem powinni ci wymienic na nowa sztuke... mozesz jeszcze sprawdzic czy masz wlaczone w ustawieniach gsm/3g jezeli tak to lapanie zasiegu 3g moze ci szybko rozladowywac baterie...

    Smartfony Początkujący   10 Maj 2009 17:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2250
  • w610i pomyłkowo flash K610i brak zasiegu MT-boxem

    Upgrade na Cid53 nic Ci tutaj nie da..... naprawa gdfs po TP w Setoolu lub DreamBox-ie. Duuużo problemu z tym jest, nie jest to takie łatwe jak w Nokii.... w Nokii to chociaż widać BGA na prockach a w k800i musisz że tak powiem na pałę grzebać drucikiem pod flashem... przerąbane.

    Smartfony Serwis   30 Wrz 2008 12:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2144
  • Brak podświetlenia w K800i

    Miałem małe problemy bo po nast. płukaniu tel. lecz nie było zasiegu po czym zdechł i nie odpalił wcale. Bo przpłukaniu i pożądnym osuszeniu wszystko działa oprócz podświetlenia. Pooglądałem płyte dokładnie i przy blaszcze nad elementem V3102 w serwisówce jest czarny nalot więc pewnie uległ on spaleniu....

    Smartfony Serwis   05 Sie 2009 06:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2613
  • k800i - pokazuje cały czas podłączone zestaw HF

    mam problem z k800i. walnięta była kosc flash, po wlutowaniu innej i przefleshowaniu telefon wstał. jest jednak inny problem. po włączeniu pokazuje cały czas podłączony zestaw HF. wymieniałem N4100 - cale g... to dało. wygrzałem n2300. tez nic. usuwałem diodę v2221 - tez nic. co to moze być? vincenne...

    Smartfony Serwis   06 Kwi 2011 12:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2480
  • SE k800i miga biały ekran

    wywalilem uklady od zasiegu i dalej to samo, dzieki za pomoc, telefon oddany.

    Smartfony Serwis   27 Kwi 2009 17:49 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4000
  • SE K800i jaki jack najlepszy?

    Nie rozumiem w ogole zachwytu tym modem, straszna wioska jak dla mnie. Koles zdemolowal telefon, pewnie poza miastem nie ma zasiegu w ogole bo zepsul antene a jak wiadomo musi ona byc odpowiednia. Kup sobie gosciu przejsciowke na 3,5mm i glosniki zewnetrzne, nie zniszczysz telefonu a bedzie gral...

    Smartfony Użytkowy   26 Cze 2009 18:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1705
  • k800i biały lcd nie świeci klawa wibruje po 2 razy

    po wgraniu nowego czystego softu telefon ruszył jednak nie dość że nie ma zasiegu to jeszcze pokazuje podłączony zestaw hf

    Smartfony Serwis   14 Paź 2009 21:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1235
  • K800i brak zasięgu sieci

    Telefon po upadku nie dużym i do tego czasu nie ma zasięgu nawet na numery alarmowe. Jest napisane na wyświetlaczu brak zasiegu sieci . Od czego zacząć?

    Smartfony Początkujący   14 Lut 2010 11:02 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3573
  • Internet za pośrednictwem telefonu se k800i

    Tego typu net nie nadaje sie do gier online zwłaszcza w CS gdzie wymagany jest niski ping I tu sie kolego z toba nie zgodze . posiadam play online 5gb z modemem huaweii e173-u2 i w CS 1.6 smialo moge sobie pograc . co prawda pingi nie sas zadowalajace ale grac sie da . zalezy to od zasiegu w twojej...

    Sieci LAN   12 Sty 2012 01:28 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3136
  • K800i - Jak ściągnąć prawidłowo simlocka?

    Te turbo simy... Czasem dzialaja ale najczesciej sa problemy ze nie ma zasiegu, polaczenia nie "dochodza" albo wogóle nie działają

    Smartfony Początkujący   11 Lut 2013 19:47 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1251
  • Sony Xperia st25 - po skręceniu brak zasiegu lub słaby zasięg

    A nie pomyliles srubki i nie dales przypadkiem za dlugiej?Mialem kiedys podobny przypadek w k800i.

    Smartfony Początkujący   27 Kwi 2013 13:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2535
  • K800i calkowity brak zasiegu

    Jeśli masz możliwość zamieść zczyt info KK oraz zrób update erom KK i zamieść tutaj, to Ci pomogę. Wiele razy testowane, najprostszy sposób na sprawdzenie co sie dzieje np. z K800i np. erom=0 , erom=3 etc. Pozdrawiam

    Smartfony Serwis   01 Lis 2007 18:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1196
  • brak zasiegu w k800i

    Posiadam K800I bez zasiegu powodem tego jest brak sciezki x1001 i rezysora r1000 jak moge obejsc to i poprowadzic zeby był zasieg niekiedy jak przyłoze do tego punktu gdzie było pole lutownicze pojawia sie napis tylko alarmowe czyli układ RF jest sprawny tak jak PA Prosze o pomoc

    Smartfony Serwis   19 Lis 2007 13:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 927
  • k800i po upadku, zero zasiegu

    witam mój problem wygląda następująco, zacznę od początku, telefon po upadku, stłuczony wyświetlacz, już wymieniony razem z płytką klawiatury (tez była uszkodzona), aktualnie jest "postawiony na nogi" wszystkie funkcje działają bez zarzutów, jedyny mankament to totalny brak zasięgu, problemu nie eliminuje...

    Smartfony Serwis   27 Lut 2008 09:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1404
  • Sony Ericsona K800i brak zasiegu

    Styki od anteny ok,zasiegu nie ma wogóle a który to jest ten X1000 ?

    Smartfony Serwis   11 Kwi 2008 14:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5970
  • Se k800i niema zasiegu co robić?

    Pokazuje najpierw wyszukiwanie a później brak zasiegu sieci. Nic wiecej sie nie wyświetla

    Smartfony Początkujący   23 Wrz 2013 13:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1338
  • Setool - unlock i flash Sony Ericsson, LG, Sharp

    ok fleszowanie to wiem ci i jak ale z unlokiem jest problem - jak co konkretnie trzeba zaznaczyc - niechcem zkopiowanych linkow z netu - ktos kto to robil po kolei - niech poda wykladnie bo mi nie idzie - ani k790i/k800 ani k850 - flash i unlock 13924069 19:13:46 PHONE IS RED RETAIL PRODUCT FLASH...

    Smartfony Serwis   03 Lis 2020 11:18 Odpowiedzi: 3677    Wyświetleń: 719743
  • Problem z telefonem Sony Ericsson k800 - zasięg.

    witam mam problem z se k800i przez pomyłke wgrałem mu flasha od k550 i telefon sie nie odpalał gdy wgrałem spowrotem flasha od k800 telefon sie włancza ale nie ma zasiegu i wyłancza sie co mogę z tym zrobić?

    Smartfony Serwis   04 Lip 2008 14:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1484
  • Tylko Alarmowe lub Brak dostepu do sieci

    telefon se k800i . zaczelo to sie jak pojechalem na integracje klasowa na jakas wies i stracil tam telefon zasiego tak jak innym bo tam nie bylo zasiegu ale jak wrocilem zasieg nie wrocil do normy. wie ktos co sie dzieje?

    Smartfony Początkujący   09 Paź 2009 11:07 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3867