Najpierw sprawdź zasilanie centralki.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
W aucie masz 3 skrzynki bzp. proponował bym sprawdzić wszystkie bzp. możliwe że któryś się spalił a obwód zamyka sie przez jakieś obciążenie wyłączane w sleepmode. kabina 1skrzynka F1-70A, F9-50A 2skrzynka bzp FA-20A(centralny zamek), FB-25A, FC-30 oraz FD-15A, FE-30A ,FF-15A one odpowiadają za wymienione przez ciebie systemy,trudno mi coś więcej poradzić...
Centralka ma trzy złącza, w złączu 10 pinowym na pinie nr:2 kolor fioletowo biały jest prąd po zapłonie, na pinie nr:3 kolor pomarańczowo biały jest stały prąd, na pinie nr:1 kolor czarny jest masa, w złączu 26 pinowym na pinie nr:21 kolor czarny jest masa, w złączu 20 pinowym na pinie nr:19 kolor niebiesko pomarańczowy jest prąd po zapłonie. Są to...
centralka oryginalna Dostaje zasilanie +12V i masę ?
Wydaje się, że problem masz z zasilaniem stałym a nie z immo. Wróci zasilanie, wróci reszta. Sprawdź na szybko, czy bezpieczniki odpowiadające za alarm i za centralny zamek mają zasilanie.
wysteruj przekaźnik jeden i drugi ręcznie kontrolką i w tym czasie sprawdź miernikiem napięcie na wejściu i wyjściu sterownika, przez kilka sekund pomiaru siłowniki nie umrą a ustalisz gdzie jest spadek , za czy przed sterownikiem i wyeliminujesz czy to sterownik ma dużą rezystancje na stykach czy to wina zasilania.
To standard w alarmach bezpilotowych (sterowanych fabrycznym pilotem od centralnego zamka). Po rozłączeniu zasilania centralny zamek musi zostać skutecznie zamknięty, a następnie otwarty, aby alarm mógł się rozbroić (w niektórych alarmach trzeba jeszcze otworzyć drzwi kierowcy). Ja zazwyczaj radzę sobie tak, że odpinam (lub wciskam i trzymam) krańcówkę...
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
Mam pytanie. Czy serwo będzie działać bez sterowania, podłączone bezpośrednio do akumulatora żelowego 6 V? http://botland.com.pl/serwa-typu-standar... Nie Czy da się tak sterować serwem bez sterownika? nie
W drzwiach od kierowcy masz siłownik. Z niego wyłazi kilka kabli (najprawdopodobniej 5). Dwa będa od zasilania silnika (zmieniać sie będzie na nich polaryzacja przy otwieraniu i zamykaniu), a trzy pozostałe od przełaczniczka wbudowanego w siłownik. Na jednym z tych 3 ostatnich namierzasz mase, która pojawi Ci sie po zamknięciu (wśród nich jest stała...
Witam, Do Pompki dochodzą dwa "sztywne" plusy w kablach koloru czerwonego z jakimś paskiem (nie pamiętam koloru), jeden przewód jest podpięty na PCB pompki do zasilania elektroniki a drugi jest podpięty do "powietrza". Akurat na tym co zasila pompkę znikło zasilanie, po zmostkowaniu centralny zamek działa ale chciałbym to naprawić. Bezpieczniki są sprawne....
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
Sprawdziłeś już cokolwiek ? Podłącz chociaż miliamperomierz i sprawdź pobór prądu w trybie oczekiwania i naciskania switcha. Woltomierzem sprawdź napięcie zasilania.
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
Witam przód się zamyka a tył nie ? Proszę otworzyć tylne drzwi i jak idzie wiąska przekręcić w lewo wtyczkę łączącą instalacje zasilania centralnego zamka i głośników i pewnie elektrycznych szyb ,trzeba sprawdzić czy któryś z kabli nie jest przerwany lub zaśniedziały od korozji jeżeli tak to wystarczy je polutować i centralny będzie działał na tylnych...
Witam. Kolego pilot z centralką komunikuje się drogą radiową., kiedyś toledo miało na podczerwień. Jeśli zamykanie z kluczyka działa to albo pilot albo centralka ci siadła. Czy podczas programowania kluczyka dioda w kluczyku pulsowała (5 razy) bo jeśli nie to masz problem z pilotem. Sprawdz czy centralka dostaje zasilanie.
Poszukaj bezpiecznika od zapalniczki i sprawdź czy ok a centralny dorabiany czy oryginał? Bo jak dorabiany to sprawdź gdzie jest podpięty i czy tam masz zasilanie
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Pewnie zamek umarł,rozbierz i sprawdz czy dostaje zasilanie. Zrobisz jak masz gdzie,czym i umiesz.
gdzie jest ten sterownik zamka??
sprawdź napięcia na odbiornikach -koniecznie mierz względem pewnej masy. Jeżeli napięcia dochodzą- sprawdź masę- nie ma wielkiej filozofii- wszystkie moduły na raz nie mogą się zepsuć. Być może masa szwankuje- sprawdź czego brakuje: + czy -. Coś będę radził
Używane BSI na allegro chyba około 500zł, różne są ceny plus do tego przelutowanie lub przeprogramowanie procesora NEC.
Witam. Mam zamiar zbudować prosty układ zasilania centralnego zamka o parametrach 12V 5A Chciałbym wykorzystać transformator 12V 5A + mostek + kondensatory -odpowiednio policzone. Cały układ po wyprostowaniu będzie miał sporo ponad 12V. Jak to ustabilizować? Wszystkie stabilizatory z jakimi sie spotkałem są do 2A Co radzicie? Pozdrawiam
na schemacie masz kolory niebieski i żółto czarny złącz je razem i do minusa zasilania
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Witam. O ile dobrze to pokazuje Twój rysunek obwodu drukowanego, to nie masz podłączonego plusa zasilania do układów scalonych.
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
Temat wyjaśniony, przegryziona obydwie główne wiązki.
Sprawdzaj jeszcze raz REC czyli tylną centrale elektryczną, uzupełnij braki - tam jest zasilanie zapalniczki, itp.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Jak w temacie zamierzam zamontować u Siebie w aucie sterownik centralnego zamka z alarmem aby otwieranie było z pilota, auto to Berlingo z 97r. Poszukuję jakichś schematów, gdzie podłączyć zasilanie, czujniki drzwi, centralny zamek oraz kierunkowskazy.
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
Zasilanie tacho, oświetlenia wewnętrznego, centralny zamek, TBM
sprawdz czy jest zasilanie bo mogles cos odpiac i bezpiecznik powinien byc na + na zasilaniu zamka
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Sprawć bezbiecznik nr.6 o wartosci 5A - centralny zamek (z tych małych ) oraz nr.38 o wartości 15A(oświetlenie bagażnika centralny zamek), oraz czy zasilanie wystepuje na nich!
sterowany wkładką z drzwi a sam alarm może mieścić się w pompie centralnego zamka spr zasilanie pompy
Na 99% centralka. Zajrzyj tu; https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Mała lektura http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... , Niestety drzwi prawych nie zamkniesz . pozostaje tylko naprawa. Przy sterowniku 3 przewody niebieskie to zasilanie . - , +, i ACC
Pewnie sterownik zamka na pilot dokładany, sprawdź zasilanie.
Z tego co pisał to niby otwiera zamki, tylko nie zamyka, wiec zasilanie teoretycznie na centralce jest
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Witam masz problem u pasażera pod nogami pod schowkiem tam jest sterownik centralnego zobacz czy ma zasilanie Pozdrawiam
"Rwać" tapicerkę od środka,sprawdzić poprawność zasilania siłownika i opory zamka.
Brak diody i kondensatora na przekaźniku, potwierdzam tez brak poprawnie wykonanego zasilania - brak kondensatorów przy stabilizatorze
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
No i masz przekaźnik. Aż dziwne, że taki wypasiony sterownik. http://obrazki.elektroda.pl/9521577600_1... Na obrazku zaznaczyłem ci od strony druku, gdzie on, i jak dochodzi do niego zasilanie.
Kable masz sprawne, ale w drzwiach, a te dochodzące z zewnątrz muszą być uszkodzone sprawdź wtyczkę na słupku przednim mogą być styki zaśniedziałe lub uszkodzony kabelek od sterowania bo zasilanie masz.
Właśnie to samo mam na myśli. Myślałem, że może ktoś ma jakiś patent, ale jak zwykle stare sprawdzone metody są niezawodne. Kolorki przewodów znalazłem. A temat tego jest trochę szorstki. Kolega wyjeżdża na około tydzień i ma podejrzenie, że jeden z pracowników kombinuje coś na boku no i chce być pewien co i jak. Instalacja tego jest tylko na ten tydzień,...
siłowniki sprawdź na Krótko podając zasilanie .Sprawdzałeś czy na kablach sterujących silnikiem siłownika w momencie zamknięcia lub otwarcia pokazuje się zasilanie?
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
Było to dawno temu. Lewe tylne drzwi mają zabezpieczenie w przypadku otwarcia wlewu zbiornika i nie pozwalają na ich otwarcie podczas tankowania. Po co drapać lakier na drzwiach. Znalazłem w bagażniku po lewej stronie sterownik, w jego złączu dwa przewody o zmiennej polaryzacji odpowiedzialne z otwarcie i zamknięcie. Podłączyłem bezpośrednio z siłownikiem...
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
Konfort mam vaga nie oryginalnego ledwo co udało mi się kluczyki za kodować jeszcze spróbuję go przeskanować ale zasilanie zamka jest nie ma jakby komunikacji
Sprawdź czy masz zasilanie (+) na bezpiecznikach F1(7,5A). F11(15A) i F17(20A). Zasilają one moduł nadwozia, z którego idzie zasilanie na przekaźniki sterujące siłownikami. F1 jest zapewne zasilaniem modułu a F11 lub F17 zasila siłowniki. Chyba, że masz dokładany zamek centralny, który był zasilany z tego gniazda, w którym nie masz zasilania.
Sam sterownik centralnego masz pod kolumna kierownicza kijowy dostep tam sprawdz zasilania
Odłącz zasilanie centralnego zamka[jak dokładają nawet na serwisie to chowają za tym schowkiem nad pedałem sprzęgła] Jak nie pomoże to niestety przynajmniej jedne drzwi musisz pozbyć tapicerki Zamek tam raczej jest dokładany skoro bagażnik jest manual
Bez schematu sprawdza się czy siłownik dostaje zasilanie.
Wykorzystaj wyjście na zasilanie czujników.
witam potrzebuje schematu podlaczenia modulu centralnego zamka vw t5 opis zasilan .dziekuje
Witam serdecznie, Hyundai Getz 2003 rok. Mam problem z podłączeniem zewnętrznego sterownika do zamka centralnego. Znalazłem 4 przewody , które sterują zamkami. Brązowy + , czarny - ,oraz czerw/ pomar. i zielony na których przy zamkn./otwar. Pojawią się + przez 2 sekundy. Po podłączeniu na chwilę + z akumulatora na zielony słychać tylko zamek w bagażniku,...
Poszukaj schematu tego auta i przeanalizuj połączenia. Wydaje mi się jednak, że przełącznik wycieraczek i kierunkowskazów nie ma nic wspólnego z zasilaniem centralnego zamka.
jest to pobór prądu w normie np. zasilanie centralnego zamka,zegarka,alarmu itd.
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Teoretycznie nie, powinien spalić się bezpiecznik na zasilaniu centralnego zamka. Natomiast jeżeli bezpiecznik był za duży, lub go wcale nie było to centralka mogła ulec uszkodzeniu, najprawdopodobniej uszkodzone ścieżki do przekaźników.
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
Najlepiej się wpiac na prawym słupku (od kierowcy), lub przy przełączniku kierunkowskazów . Przy jednym jak i przy drugim trzeba trzeba mieć próbówkę ażeby się wkłóć w przewody , a nawet żeby odszukać przewody z zasilaniem.
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
jeżeli żółty i żółto czarny nie zasilają reszty układu to zamień je miejscami
witam kuzyn kupił escorta 94r,ma w nim centralny zamek sterowany kluczykiem (nie pilotem),ale po kilku dniach przestał działać centralny,sprawdzałem wiązkę w drzwiach i nie dochodzi zasilanie może ktoś ma schemat centralnego zamka do escorta bo nie wiem gdzie szukać tego zasilania,na który przewód podpiąć plusa (centralny oryginał) pozdrawiam tulipan
Masz zasilanie na komforcie.
Witam, polecam sprawdzić czy bezpiecznik na zasilaniu centralnego zamka nie jest nadpalony, wówczas podobne " rzeczy " moga się dziać, zalecam wymienić na nowy i sprawdzić. prosze o odpowiedź. Pozdrawiam
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Myślisz że wpinając poszczególne obwody w miernik można to sprawdzić? Tak, można sprawdzić czujniki zamknięcia drzwi. Wspominałeś o F38, zasilanie centralnego, ale to zasilanie idzie dwoma torami. Przez bezpiecznik i omijając go. Schemat centralnego znajdziesz https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
połączenia spawdź wiązkę przewodów przelotek w drzwiach wszystkich zasilanie .
Po lewej masz zasilania i sterowanie.muszą wychodzić kable z drzwh.
Przepnij sobie mase lub zasilanie od sterownika z.c
Zobacz czy master podaje masy i czy ten żółty moduł je dostaje,oraz czy nie ma w nim zimnych lutów.Napięcie na siłowniki z modułu wychodzi?Lub czy siłownik pasażera dostaje zasilanie?
Musisz się dobrać do modułu centralnego zamka i tam badać zasilania.
2przyczyny-uszkodzenie silownika lub przerwa w instalacji.Sprawdz,czy w momencie pracy zamka dochodzi do silownika drzwi kierowcy zasilanie(sprawdz oba przewody jak najblizej silownika,zielony i niebieski)
Gdzie sprawdzić czy samochód posiada centralny zamek. Wejdź do samochodu, zamknij wszystkie drzwi, "wciśnij dzyndzel" na drzwiach kierowcy. Zablokują się wszystkie drzwi, bagażnik i wlew paliwa ? czy ta syrena posiada baterie? jak ją wymienić. Tak, na zdjęciu, które zamieściłeś jest syrena z własnym zasilaniem. Najlepiej wymienić kompletną syrenkę...
Sterowanie kierunkowskazami podłącz do zielonego przewodu (nr 13) i do szarego przewodu (nr 14) w czarnym 16-pinowym złączu umieszczonym na BSI. Zasilanie znajdziesz miernikiem lub "żarówką".
witam:) mam peugeota 205 ma fabryczny centralny zamek, lecz niewiem co mam dokupic aby byl na pilota... gdzie to mam podlaczyc... do zasilania centralnego zamka czy jak? ale glownie chodzi mi co mam dokupic... bo sie zastanawiam i niechcem nakupowac zaduzo... i gdzies na necie moge to znalesc? pozdrawiam
Sygnał włączenia daje się z zasilania siłownika centralnego zamka ktòry uruchamia układ czasowy np.na NE555 a ten przekaźnikiem podaję zasilanie na lampy przeciwmgielne.
Założyc sterownik centralnego zamka z pilotem. Musisz odszukac centralke centralnego zamka i zobaczyć czym jest sterowane. We francuzach przeważnie minusem. podłącz kabelek do masy pojazdu, a drugim koncem dotykaj po koleji do pinów w kostce która wchodzi do centralki i tak znajdziesz kanał otwierania i zamykania zamka. Nastepnie wg schenatu dołączonego...
i nie ma żadnej reakcji z pilota. Może to głupie pytanie ale co z tym resztą kabli z tego schematu (zaznaczone na czerwono) Skoro nie podłączyłeś zasilania modułu centralnego zamka, to jakiej spodziewasz się reakcji z pilota?
Witam potrzebuję wyprowadzić zasilanie przekaźnika z centralnego zamka tzn. po otwarciu zamka przekaźnik ma załączać po zamknięciu wyłączać. Skąd najłatwiej jest taki sygnał wyprowadzić ? Czy to musi być przekaźnik bistabilny?
W zasilaniu centralnego. Szukaj bezpiecznika odpowiedzialnego za zasilanie zamków. Sprawdziłbym też masę sterownika.
Wykorzystaj impuls zasilania na siłownik centralnego zamka.
witam a czy mierzyłeś napięcie na bezpieczniku? może tam go nie ma ;) upewnij się na początek że zasilanie jest odpowiednie pozdrawiam
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Mazda 6 z 2004r 2.0 diesel Witam W aucie była przypadek że radio podczas zamykania panelu zostało zablokowane telefonem , telefon jakoś wyjęli ale zgubiło się zasilanie : radia , centralnego zamka i brak zasilania na złączu OBD2 , brak oświetlenia w kabinie Bezpieczniki sprawdzone wszystkie sprawne akumulator odłączony i podłączony po 10 min. ma ktoś...
wujaszek miał seicento 900 bez el. szyb i w drzwiach nie było wcale instalacji elektrycznej ani do zamka ani do szyb. później zmienił autko na seicento 1.1sporting no i tu było wszystko i el.szyby i centralny. tyle pamiętam bo obydwa miałem okazję rozbierać.tzn drzwi.
Wcześniej działały? Masz zasilanie na tej centralce?
Do sprawdzenia masy i zasilania, zarówno na sterowniku zamka jak i wszystkie zasilania na linii.
zamek centralne zamek mazda hyundai centralne zamek centralne zamek podczerwień
potencjometr liniowy logarytmiczny wymiana pierścień tłokowy satel czujka pożarowa
Radio lampowe Philips gra cicho - przyczyny i diagnostyka Valtra 6850: Brak kontrolki świec żarowych i wyświetlacza licznika