Możesz go zasilać dowolnie. Wewnątrz jest zasobnik na paliwo który wystarczy uzupełniać. Nie potrzebujesz tam wysokiego ciśnienia. Czyli: - połączyć na nowo powrót paliwa? - zaślepić króciec wylotowy piecyka, a pod króciec wlotowy podpiąć pompkę zasilaną paliwem wprost z baku? - przed pierwszym odpaleniem napompować ropy do zbiornika, a później pracująca...
. To czyżby w tym RP była pompka ciśnieniowa paliwa i dodatkowo jeszcze zasilająca pompka paliwa? Sam sobie odpowiedziałeś, zasilająca jest w baku ciśnieniowa na na zewnątrz.P
Witam, pompa wtryskowa jest smarowana olejem, poziom wg miarki. Paliwo dostaje się z pompki zasilającej — zużyty o-ring popychacza pompki zasilającej. Można wymienić, ale lepiej nowy popychacz lub pompkę zasilającą.
Najlepiej odciac zasilanie pompki paliwa chyba ze jest zagazowany to wtedy plus po stacyjce
Sprawdzić pierw czy brak masy czy +12V, później w zależności od braku potencjału dalsze poszukiwania. 12V na pompę idzie przez przekaźnik i bezpiecznik chyba nr17.
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
Moim zdaniem ciągną syf i zawoorki w pomoce padają.
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
jesli masz dogrzewacz,to pompka paliwa przy odpalonym silniku,oczywiscie przy temperaturze na zewnatrz mniej niz 5*c,a wiecej na ten temat znajdziesz na forum elektrody ,wystarczy poszukac,jestem czesto na strokach jak nic nie znajdziesz to chetnie pomoge
Kto wie czy zasilanie pompki paliwa powinno byc na stale nawet gdy silnik nie chodzi ,czy moze powinno byc tylko w trakcie kiedy silnik pracuje lub po zapłonie ? dzieki za pomoc
W komorze silnika: http://obrazki.elektroda.pl/7184639200_1... Co do pompy paliwa, to za nią jest odpowiedzialny inny przekaźnik (K18) i jest w tym samym miejscu co przekaźnik systemowy.
Nie przy kluczyku tylko w nim. Miganie MIL to właśnie blokujące immo. http://obrazki.elektroda.pl/1906794500_1...
Na stole ogrzewanie spokojnie Ci "ruszy". Zasilanie normalnie pod czerwony "+" i bodajże czarny (lub brązowy) "masa". Zasilanie pompki paliwa pod przewód zielono-czerwony i masę (polaryzacja nie ma znaczenia). Na potencjometr między przewody czerwono-szary a biało-brązowy wpinasz opornik 2,2KΩ i włącznik robisz na żółtym i czerwonym kablu. Wszystko...
Na wylocie nie jest zaden termistor , tylko bezpiecznik topikowy ktory w zadkim przypadku przegzania kotla ulega stopieniu i odlacza napiecie na p-pe paliwa nie wylaczajac silnika .
Ja się nie obrażam tylko chciałem Ci wytłumaczyć jaki jest największy problem z większością nowych użytkowników. Masa ludzi się produkuje bo gość twierdzi że jest ok, tylko że nie sprawdził a jedynie mu się wydaje co kończy się potem tematem na kilka stron i wymysłami z kosmosu a okazuje się podstawowa sprawa. Do kosza przychodzi Ci 4 przewody, dwa...
Witam. Mam problem z pompką paliwa do której nie dochodzi napięcie w reno clio2 1.6 8v. Zastanawiam się czy da sie puścić 12v przez jakiś przekaźnik jako jej alternatywne zasilanie. Chodzi mi o to czy pompa paliwa w zbiorniku pracuje w sposób ciągły czy jest jakoś sterowana np. przez ecu na podstawie danych z czujnika ciśnienia paliwa.
Popatrz pod francuzami z takimi samymi EDC , jakie maja zasilanie w paliwo!
1.4 d4d pompa jest pod maską. To filtr paliwa z pompką ręczną a kable zasilają grzałkę podgrzewacza paliwa. Nie ma tam żadnej pompy elektrycznej
Używając funkcji pomiaru diody w mierniku, sprawdż jakie będą wskazania między przewodami zasilającymi pompkę paliwa.
W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
Witam. Posiadam thermo top c analogowy. Zrobiłem sobie fejsik z pierwszego postu, podłączałem go do pinu nr. 2 który dodatkowo wyprowadziłem z wtyczki themo top ale brak komunikacji. Oryginalnie we wtyczce swojego pieca mam wyprowadzone tylko 3 przewody, 1- załączanie z zegara, 4- sygnał na przekaźnik wentylatora nawiewu w samochodzie , 6- zasilanie...
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Sprawdź pompkę zasilającą.
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Druga sprawa do dodatkowe sterowanie dolnej listwy pompy wtryskowej poprzez elektromotor dodatkowy trzpień sterujący - nie wiem do czego służy w silniku 2700obr/min nic takiego nie ma zasilanie elektromotoru jeden przewód elektryczny zasilający - do czego to służy? Silnik agregatu ma cały czas utrzymywać prędkość obrotową 3000 obr/min po to żeby częstotliwość...
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
Co najtańszego potrzebuje aby je uruchomić? Zwykłego włącznika którym podasz +24V na żółty przewód. Zakładam że pompkę paliwa i resztę instalacji masz? I masz odpowiednie zasilanie 24V/20A ?
Opis kostki przy piecu: Pin 1 - zasilanie 12V Pin 2 - masa Pin 3 - pompka paliwa Pin 4 - pompka paliwa Pin 5 - Diagnoza Pin 6 - Sygnał z włącznika termicznego z podszybia 12V Pin 7 - D + (alternator 12V) Pin 8 - pusty Dodano po 14 podaj na pin 1 + 6 + 7 zasilanie 12V wtedy piec powinien ruszyć jeśli jest sprawny czyli ma masę, komunikację z pompką i...
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Ten piecyk sterowany jest analogowo, wystarczy podać zasilanie na odpowiednie piny. Musisz zadbać jeszcze o pompkę paliwa i pompkę cieczy do poprawnego działania. https://obrazki.elektroda.pl/2784703800_...
Witam! Pompki do webasto zasilane są impulsem a sygnały generuje sterownik.Najprościej po prostu "cykać " napięciem i patrzeć czy podaje paliwo.
Na zdjeciach widac bufor paliwa czyli mini zbiornik wpina sie go w obwód zasilania silnika paliwem w celu unikniecia prowadzenia dodatkowego przewodu paliwowego ze zbiornika. Podgrzewacz przykładowo B5W zasilany z tej pompki.
A prrzecież możesz odłączyć przewód idący do pompki leci od progiem kierowcy!!!
OETF 3 /1 - starsza wersja 231 - podobna budowa , Paliwo - benzyna , 3000 kcal/h , zużycie paliwa 0,6 l/h , zasilanie 12 V , zewnętrzna pompka paliwa ( Inna niż w 231) . Z uwagi na wiek i dostępność ( a raczej niedostępność ) części nie zawracałbym sobie głowy rupieciem . Oryginał po polsku instrukcji mam .
Jezeli nastąpilo zwarcie w obwodzie pompki paliwa spalil sie tranzystor kluczujący ( zasilający ) pompkę wtedy wymieniamy na nowy i ogrzewanko dziala - wyprobowalem - nie pamiętam typu tranzystorka ale zastosowalem zamiennik za ok 4 zl i dziala do dziś Wienio
Przyczyną wycieku ropy była przepuszczajaca pompka zasilająca (paliwa), mimo że nowa a jednak przepuszczała. Po wymianie zaworków i sprężynek założona została stara pompka. Te nowe z importu co bez nazwy producenta to trzeba z daleka omijać.
Tak jak koledzy piszą i dodatkowo sprawdź czy przewód zasilający pompkę ma dobry styk z pompką
Dzięki za wszystkie odpowiedzi i pliki. Przejrzę dokumentację i w razie czego będę pytał. Narazie muszę "odpalić " moje dogrzewanie :) Na dzień dzisiejszy sprawdziłem czujnik i stwierdzam, że jest dobry, ponieważ zwarłem przewody od czujnika, a dogrzewanie też nie działa. Napięcie jest OK. W następnej kolejności sprawdzę zasilanie pompki paliwa i samą...
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód stacyjki, ale jest przed stacyjką. 12V po stacyjce możesz szukać na zasilaniu cewki zapłonowej, wtryskiwaczy, zaworu oparów paliwa, albo zasilanie przekaźnika pompki paliwowej, nie mam akurat schematu pod ręką, żeby dokładnie wskazać.
Nie dostaje dostatecznej ilości paliwa-zapowietrza się (do sprawdzenia filtry,pompka zasilająca,zatkane przewody paliwowe)
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
może głupio zapytam ale paliwo masz w zbiorniku? ciśnienie paliwa jest? zasilanie pompki paliwa jest?
Eber D3L C 12V 3200W ( suche) dostałem od znajomego i próbuję go reanimować aby dogrzać sobie garaż. brak zegara sterującego tak więc nie widzę kodów , błędów. przy próbie odpalenia wentylator zaczyna kręcić kołek się rozgrzewa i lekko zaczyna dymić , ale brak zasilania na pompce paliwa i po ok 7 sek STOP poprawiłem luty na czujniku płomienia podałem...
Miałem kilka takich przypadków. W BMW i OMEDZE powyżej połowy zbiornika palił elegancko poniżej były kłopoty. Zawsze były winne pompki zasilające.
Może gaziarze zamontowali przekaźnik odcinający zasilanie pompki paliwa w czasie pracy na LPG. Mógł się skończyć przekaźnik albo jego okablowanie.
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
schemat zasilać pompka paliwo pompka pompka paliwo awaria pompka paliwo podciśnieniowy
zaślepka pompy magnesy pradnicy seicento złącze
bateria parkside styki bateria parkside
Automatyczne wyszukiwanie kanałów w QILIVE Q55UA221B Najlepszy podnośnik samochodowy do auta osobowego – Bahco, Yato, Daytona, żaba 2–3 t, niskoprofilowy