Radio wymaga tylko jednego zasilania (bez podtrzymania pamięci) Podłączasz tylko jedno zasilanie 1 Zasilanie bezpośrednio z akumulatora-radio będzie grało również na postoju. 2. Zasilanie po stacyjce- radio będzie grało tylko po załączeniu stacyjki.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
To mogą być dwa różne obwody: zasilanie radia po stacyjce i zasilanie radia po stacyjce. Wystarczy popatrzeć na kolory kabli lub lepiej na opis bezpieczników. W Japończykach może być kilka skrzynek bezpiecznikowych. Skoro zegarek chodzi na biurku, to sprawdź, czy wszystkie napięcia w kostce są w porządku.
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Radio Vanku AS0672-DE Pin 14 - zasilanie po stacyjce (do uruchamiania radia) pin 15 - masa pin 16 - stały plus (podtrzymanie pamięci)
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
Objawami nieprawidłowego podłączenia może być jak najbardziej opisywany przez kolegę brak prawidłowych wskazań zegara, mianowicie radio w większości przypadków ma stałe zasilanie oraz zasilanie po stacyjce, zamiana tych przewodów pozwoli na normalną pracę radia, problem pojawia się w momencie gdy wyjmiemy klucz że stacyjki, tam gdzie prawidłowo powinno...
To radio oplowskie, ma więc zamienione w kostce ISO zasilanie stałe (tutaj główne, w innych radiach to podtrzymanie pamięci) z zasilaniem po stacyjce (w innych radiach to jest główne zasilanie, tutaj jest tylko sygnałem sterującym). Przy prawidłowym podłączeniu da się je włączyć przy wyłączonym zapłonie ale samo się wyłączy po 1h.
G1 masa, G2 zasilanie stałe (30) G3 zasilanie po stacyjce (15)
Musisz poczekać około 1h ale na włączonym radiu - przekręć stacyjkę aby poszło zasilanie na radio , i wtedy się odblokuje do wpisania kodu.
Pewnie zasilanie radia jest źle podpięte. Powinny dochodzić dwa zasilania jedno stałe zasilanie z aku i drugie po stacyjce, sprawdź to.
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
Interesują cię tylko kable zasilające , wyjmij radio i już będzie widać po kablach, zasilanie idzie do skrzynki bezpieczników i jeden po stacyjce .
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
Sprawdź jak podłączyłeś przewody zasilające radia. Czarny -Masa Żółty - +12V na stałę Czerwony - +12V po stacyjce
Tak, 1 i 2 to piny podświetlenia radia. ACC - zasilanie(+ po stacyjce). B/U - Plus zasilania
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Możesz się podjąć niebieskim przewodem do czerwonego po stacyjce i wtedy wzmacniacz będzie działał. Ta wtyczka z tym schematem to nie jest czasem pod radio z innego modelu niż twoja.
Zweryfikuj również podłączenie masy (-) radia z masą samochodu Uważam to za dobry trop. Czasami się zdarza, że masa radia jest brana z nadwozia poprzez ekran kabla antenowego. I teraz jeżeli antena jest zamocowana z tyłu auta i ma tą samą masę co tylne lampy to wystąpi spadek napięcia po włączeniu wstecznego biegu lub przy hamowaniu. Trochę zbyt dużo...
Do radia idzie zasilanie po zapłonie i podtrzymanie czyli pamięć na wyłączonym . Czy przy włączonym zapłonie pojawia sie zasilanie na innym przewodzie?
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Przez stacyjkę nie chcę tego robić bo stacyjka też ma jakieś swoje obciążenie przecież i nie chcę zjarać sobie instalacji. Nie przyszło Ci do głowy, że 99% samochodów ma zasilanie radia bezpośrednio ze stacyjki? (pomijając zasilanie pamięci radia)
Bezapelacyjnie być musi by radio zagrało i włączyło się najsampierw :) +12V stale podłączone to tak zwane BATTERY/PERMANENT/MEMORY - główne zasilanie . +12V po stacyjce to ACCESORY/IGNITION/POWER - zasilanie podawane dopiero po przekręceniu stacyjki aby nie zżarło Ci akumulatora jak zapomnisz wyłączyć radia ;) Masz tu np. co nieco opisane -> http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
Źle podpięte zasilanie. Brak zasilania po stacyjce i radio przechodzi w tryb grania maksymalnie 1 godziny po wyłączeniu zapłonu. System ten jest po to, by zapobiec wyczerpaniu akumulatora poprzez pozostawienie włączonego radia. Radio jest sprawne. Linków do aukcji NIE UMIESZCZAMY!
Generalnie przewodem zasilającym radio po stacyjce jest przewód czerwony. Jednak wpięcie miernika czy też {z braku miernika} zwykłej żarówki 12V da jasną sytuację zasilania. Prawidłowe podłączenie jest opisane w instrukcji aczkolwiek wykorzystanie zasilania bezpośrednio z akumulatora nie powinno przynajmniej w tym modelu pożerać bezcennych amperów na...
Zakupiłem radio na allegro i podłączyłem i wszystko spoko Czy mowa tu o tym radiu: Kenwood BT-302 ? Jeśli tak, to w ISO przyłącza radia, podłącz tylko konieczne przewody do działania radia, tzn.: żółty (+12V stale), czerwony (+12V po stacyjce) czarny (masa) i niebieski (zasilanie wzmacniacza antenowego).
Przełożyłem piny teraz radio się wyłącza lecz brak pamięci. Coś nie tak z tą instalacją, trzeba to sprawdzić. Radio powinno otrzymywać dwa zasilania, jedno bezpośrednio z akumulatora, a drugie zasilanie po stacyjce (rozłączalne). Trzeba to sprawdzić. Czy radio jest podłączone bezpośrednio do instalacji samochodowej, czy może przez jakąś przejściówkę...
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
No to bierzesz z bezpiecznika na którym pojawia się 12V po stacyjce.
Koledze chodziło o to żeby radio samochodowe miało odcinane zasilanie poprzez kluczyk w stacyjce. Wtedy nie ma problemu z dodatkowym poborem prądu przez radio na postoju (bo bez kluczyka nie będzie ono zasilane). Tak jak napisałem w niektórych modelach samochodów jest to kłopotliwe. Jednak najpierw wypadało by sprawdzić czy to właśnie radio w twoim...
Niestety - nie posiadam schematu , ale moge ci podać jaki kolor przewodu - za co jest odpowiedzialny. podaje standowy opis wtyczki. kolor czarny - masa kolor czerwony - zasilanie +12 ( poza stacyjką) (najlepiej dać na zasilanie pamięci radia) kolor żółty - zasilanie +12 (załanczane stacyjką ) (najlepiej dać na zasilanie radia) kolor niebieski - zasilanie...
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
Sprawdzić zasilanie po stacyjce.
Czyli czerwony trzeba podpąć pod stacyjkę żeby było zasilanie a żółty bezpośrednio z aku.
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Radio posiada dwa zasilania przed i po stacyjce. Prawdo podobnie zgubiło się zasilanie radia przed stacyjką.
Sprawdzaleś miernikiem czy zasilanie dochodzi?? Jakie to radio?? Nie działa wogóle, nawet po przekreceniu kluczyka w stacyjce??
Diagnoza podstawowa to pomiar napięć zasilających radio. Powinno być ich 2x 12V (bezpośrednio z aku i po stacyjce. Jeśli ich brak to uszkodzenie w instalacji sam. (np. bezpiecznik). Jeśli napięcia są, to samo radio uszkodzone.
Żółty przewód zostaw bez zmian. Zlokalizuj przewód po stacyjce i podłącz do niego przewód zasilający radio (przeważnie czerwony), i nie będzie gubiło ustawionych stacji.
Chyba żeby może zrobić sobie osobny wyłącznik na tym stałym plusie w kostce..?? Można przełącznik, można też przy dłuższym postoju po prostu wyciągać bezpiecznik z tablicy bezpieczników odpowiadający za zasilanie radia. Pamiętać wtedy o kodzie. Dla jasności - to radio nie ma wejścia dla sterowania napięciowego z obwodu stacyjki. Ta informacja była...
Na Twoim zdjęciu nr1 masz kostkę zasilającą radio,są tam wszystkie potrzebne Tobie przewody do prawidłowego podłączenia radia.Tak jak kilka postów wyżej na żółtym przewodzie masz niezależne zasilanie +12v a na czerwonym zależne od stacyjki,czarny minus,niebieski podświetlenie(opcja).W radiu trzeba sprawdzić czy piny w ISO są prawidłowo rozlokowane.
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
Ale temat, rozwojowy jak rolka papieru toaletowego. przełączniki, przekaźniki, cuda na kiju. A wystarczy prawidłowo podłączyć radio. Przewód podtrzymujący pamięć, pod stały plus, przewód zasilający radio, pod plus po stacyjce. Skończą się problemy z rozładowanym akumulatorem a pamięć radia nie będzie się wiecznie resetować. Jakbym miał ustawiać radio,...
Ok i rozumiem, że z radia sterczą Ci przewody z pierwszego zdjęcia i tam powinna się zgadzać kolorystyka. W tamtej wiązce widać BLUE/WHITE, który powinien być sygnałem dla remote chyba. A podłączyłeś do LIGHT BLUE/YELLOW z naklejką widoczną na pierwszym zdjęciu, czy faktycznie do granatowo/białego?? Aha, i możesz zrobić jeszcze jedną próbę. Bo wg rozpiski...
Zobacz czy dochodzi zasilanie do radia w twoim samochodzie, tam musi być zasilanie przed i po stacyjce. Albo jak masz to radio już wyjęte, to podłącz je na stole.
Zapewne uszkodzona stacyjka nie odskakuje wkładka i nie rozłącza obwodu ACC. Spróbuj ją wyczyścić/nasmarować.
A mogę podłączyć zasilanie (czerwony) razem z pamięciom pod stałe zasilanie? Ponieważ chcę aby radio grało również przy wyłączonej stacyjce. Tak możesz, ale z PAMIĘCIĄ. Nie mniej jednak zacznijmy od tego czy instalacja w tym kombajnie to 24V czy 12V? Pozdrawiam
Żółty kabel musi mieć zasilanie, nawet po wyłączeniu stacyjki. Podepnij go w miejsce gdzie jest +12V (po wyłączeniu stacyjki)
Podepnij dodatkowo 7 pod zasilanie i testuj - to zasilanie po stacyjce.
Zacznij od zamiany przewodów zasilających. Chodzi mi o plusy, stały i uruchamiany po stacyjce.
Po włączeniu radia? Ty pisałeś o A7 a to zasilanie radia po stacyjce, ważne jest A5.
zalezy jaka moc wzmacha jesli maly to zasilanie opciagnij z instal. radia a sterowanie mozesz po stacyjce lub po wlaczeniu swiatel a sygnal z glosnikow do wejscia glosnikowego wzmacn. wiekszosc takowe posiada
zazwyczaj jest niebieski lub niebiesko bialy kabelek wychodzacy od radia -to jest radio fabryczne forda,więc "zazwyczaj niebieski.." nie działa w tym wypadku,możesz podpiąć pod plusa po stacyjce,tylko wtedy przy wyłączonym radiu możesz mieć delikatny szum wzmacniacza w głosniku,lepiej i profesjonalniej byłoby wziąć sygnał z radia-kostka zasilająca...
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Memory musi być podłączone na stale do +12V , ew. oba kabelki choć wtedy może być większy prąd spoczynkowy. :D Ty masz w samochodzie + który pojawia się dopiero po przekręceniu stacyjki i dlatego radio tak się zachowuje. (Philips pamiętał bo ustawienia miał w pamięci nieulotnej EEPROM , a tu musi być zasilanie na podtrzymanie pamięci). Tak że przełożyć...
W tym 6 pinowym złączu jest tylko zasilanie przed i po stacyjce, załączanie z radia (sygnał remote) oraz podświetlenie. Jak się włączy CD to przełącza pętlę korektora na CD (to drugie złącze - jest przełączane z pętli na CD) i na tym złączu jest jeszcze sygnał przełączający wyświetlacz w radiu na DISC z częstotliwości radia. Jest tam jeszcze sygnał...
Kostkę stacyjki sprawdź. Radio szaleje, jak zaczniesz ruszać kluczykiem?
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
1. Spalone żarówki pod wyświetlaczem. 2. Na górze działu masz link do strony z wyprowadzeniami radii. Musisz połączyć w radiu razem zasilanie główne z podtrzymaniem i to do plusa na stałe w aucie.(plus po stacyjce odpiąć.)
Zasilanie jest standardowe jak we wszystkich innych radyjkach. W kostce są przeowdy: - czerwony - żółty - i czarny masa, mogą być dwie Czerwony to +12V zasilający główny a żółty to pamięć radia, także +12V Oba przewody musisz podłączyć w miejsce w którym jest napięce +12 po wyłączeniu stacyjki. Najprościej podłączyć radio bezpośrednio do akumulatora...
Jeśli masz +12V ,,sztywne ,,To 1)odcinasz przewód+12v który poprzednio podłączyłeś (prawdopodobnie czerwony) 2)w miejsce tego przewodu podłącz przewód +12V to ,,sztywne,, Powodzenia.radio ma grać bez przekręcenia kluczyka w stacyjce.
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
Pewnie zamienione przewody zasilające: + z akumulatora i + ze stacyjki. Zamień żółty z czerwonym. Powinny być do tego złączki w przejściówce z radia na iso.
Bez problemu wyciągniesz półkieszeń. Może być przykręcona na środku jednym torxem. Któryś opel tak miał. A półkieszeń najłatwiej wyjmiesz podważając ją w połowie długości dłuższych boków i łapiąc za nie tak mocno, by ścisnąć je ze sobą. Wtedy kieszeń powinna wyskoczyć. Kostka i wtyk antenowy są zatrzaśnięte z tyłu kieszeni. Ewentualnie podważ lekko...
Najprawdopodobniej podłączyłeś radio zasilanie i pamięć pod przewód za stacyjką. Pod ten przewód podłącza się zasilanie radia a pamięć do +12v przed stacyjką. Podłącz pamięć i zasilanie radia pod przewód +12v przed stacyjką(najczęściej czerwony i żółty jw.) iradio będzie pamiętało i grało niezależnie od zapłonu.
Może poprostu nie ma podtrzymania zasilania czyli pomymylone zasilanie radia (stały plus i plus po stacyjce)
Podejdźmy do tematu inaczej - jeśli posiadasz zdolności manualne możesz nabyć najtańszy wideo rejestrator, wymontować z niego kamerę, przedłużyć jej fabryczne kable(z reguły 3 lub 4 żyły), urządzenie zamontować w wygodnym dla Ciebie miejscu, zasilanie podpiąć pod +12V za stacyjką (np.radio). Niestety nie będziesz miał opcji zapisu aktualnej pozycji...
Model radia podasz? Zapewne są tam: +, -, pamięć, stacyjka. Czarny - masa, czerwony - zasilanie, pozostałe do rozpracowania.
Jesli chcesz wlaczac radio niezaleznie od kluczyka podepnij oba plusy radia pod stale zasilanie. Jesli nie - zolty (z reguly, nie wiem jak w Chinach ;P) pod staly +12V, czerwony pod plus po stacyjce.
Możesz poprostu podłączyć radyjko bezpośrednio pod akumulator ale najlepiej dać jakiś bezpiecznik do tego .Chyba że masz coś ze stacyjką pokićkane , masz imobilaiser ?? Może ktoś sprytnie podłączył zasilanie od radia do imobilaisera. Wtedy po wyjęciu kluczyka radio się będzie wyłanczać .
- pod 17 podłączasz sygnał z kamerki' - pod 9 podłączasz +12v od cofania - i zasilanie do kamerki + 12v i - (ma być po stacyjce gdzieś z tyłu)
Zamiana kabli z czerwonego na żółty nie pomaga A sprawdzałeś czy masz plusa na pinie 4 i 7 możliwe że te radio zakodowane nie posiada ACC i potrzebuje tylko zasilania z jednego pinu co przy tym drugim radiu już do prawidłowego działania potrzebny jest zasilanie z dwóch pinów "stały plus" 12 v i 12 v po stacyjce ACC (chyba że chcesz żeby radio ci grało...
W "sklepowych" Blaupunktach na kasetę z początku lat 2000 Demo wyłączało się (i włączało) kombinacjami 1 i 5; 1,3 i >> (te teraz pamiętam). Były też kombinacje 1 i 3; 1 i <<; 1 i ^ - ale tu nie pamiętam, czy dotyczyły Demo, czy jakichś trybów serwisowych. Procedura wyglądała tak: Radio wyłączone. Wciskamy razem dedykowane klawisze i włączamy...
Wydaje mi się że zapalniczka jest zasilana po stacyjce, więc masz najbliżej:) Aa, i CANami nic nie zdziałasz bo to linie komunikacyjne:)
Bo samochody z grupy VAG mają odwrotnie stałe zasilanie oraz to po stacyjce. Zamień miejscami przewody na pinach 4 i 7. Sterowanie wzmacniacza podłącz pod pin 5.
Musisz zamienić przy kostce radia żółty przewód z czerwonym. Żółty jest pamięcią (podtrzymanie) radia i musi mieć zasilanie ciągle aby radio nie gubiło ustawień. Oba te przewody są + ale jeden jest stały drugi od stacyjki- nie piszesz jaki to konkretnie model ale obecnie raczej każde radio (a przynajmniej większą większość) na tych kabelkach ma złączki...
Radio po wpisaniu kodu grało przez jakiś czas, po czym wyłączało się samo i blokowało się. Czyli rzeczywiście było coś związane z układem cyfrowym. Więc tu OK. Trudno, na odległość, bez pomiarów, postawić nawet marną diagnozę, zwłaszcza, że z opis złącza radia nie wskazuje na prawdopodobieństwo takiego zachowania. Ale można spróbować wyeliminować pewne...
Jedyne co ma wspólnego kolego Radio z nawiewem to masa. Na odległość nie da się powiedzieć dokładnie co i jak. Na bank przewód masowy gdzieś odskoczył. Często w podobnych usterkach mam coś takiego że jest sterta przewodów za radiem. Przewody niezaizolowane. Różne dziwne podłączenia robione przez każdego z właścicieli. Gdybym to Ja miał brać się za to...
Każdy pin w kostce ISO ma konkretne przeznaczenie. Najwidoczniej oryginalne radio miało coś, czego nie ma to, które kupiłeś i/lub na odwrót. Kostka obsadzona wszystkimi pinami to głośniki - tam jest zawsze tak samo, natomiast ta druga to zasilanie i inne "funkcje", jak podświetlenie, automatyczna antena itp. Znajdź sobie w necie rozpiskę kostek ISO...
Mam taką kostke "A" jak podłączam PIN-y- 7 (GND) i PIN-8 (+12V) to wyświetla sie napis "SAFE". Jesteś pewien tej rozpiski? Bo wygląda mi ona jak z innego radia. Jak wspomniałem do plusa pin7 stałe zasilanie z akumulatora, pin4 jest to zasilanie po zapłonie uruchamiające radio po przekręceniu stacyjki, i pin5 powinien to być SAFE, bez którego radio...
Położenie bezpiecznika w gnieździe - dla prądu - nie ma istotnego znaczenia. Natomiast pozostałe symptomy wskazują na uszkodzone lub źle podłączone radio. Jeżeli samochód posiada instalację LPG, to również sterownik pobiera prąd, jeżeli zasilanie nie jest rozłączane przez stacyjkę. Proponuję obejrzeć filmik, który co nieco wyjaśni, w temacie podłączenia...
no wlasnie a gdzie moge sprawdzic zasilanie z stacyjki ??
W przedstawionym gnieździe połączenia są takie: pin 8 ->, GND "MASA" pin 4 ->, s-kont = +12V ze stacyjki pin 7 ->, +ub = +12V stale (zasilanie główne przez bezpiecznik w radiu) pin 5 ->, + = +12V stale ("code" lub "safe") Radzę sprawdzić stan przylutowania pinów bezpiecznika na płytce gniazd.
Ogólnie separator antenowy ma zapewnić oddzielenie wzmacniacza antenowego od radia które nie jest pod niego przystosowane. To czy jest dedykowany do jakiegoś samochodu to zazwyczaj kwestia samych końcówek. Sam separator też musi mieć swoje zasilanie dla tego też potrzebny jest ten dodatkowy przewód. Co do miejsca skąd zasilić separator to już jest kwestia...
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
Zamiast instalować gniazdo do zapalniczki nie lepiej użyć cos takiego? https://obrazki.elektroda.pl/8304028100_... Gniazdo zapalniczki musi być podłaczone tak, aby nic nie zaczęło się palić gdy ktoś wpadnie na pomysł pociągnięcia z niego np 180W. Ponadto gniazdo zaplniczki ma to do siebie, że czasami lubi "wypluwać" wtyczki. A to, co...
Najwyraźniej masz źle podłączone radio. Odpowiedzialny jest za to przewód podtrzymania pamięci ustawień dźwięku i stacji radiowych. https://images.app.goo.gl/if8PGg6mx9bAqT... Żółty przewód musi mieć zasilanie cały czas, czerwony po stacyjce. Jak chcesz aby radio grało z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki, to żółty z czerwonym podłączasz pod stałe...
Batt (akumulator) i Acc (stacyjka) nigdy nie zaszkodzą - mamy pewność, że radio na pewno dostaje właściwe zasilanie, natomiast sam Batt - zazwyczaj Blaupunkty dawały się włączyć na skończony okres czasu np. 1H, ale po co się zastanawiać, czy ten model na pewno tak ma. Na samym obwodzie Acc raczej żadne radio nie ruszy.
No pewnie, że jest. Zasilanie możesz podłączyć przez przełącznik. środkowy styk do radia, skrajne styki - jeden do instalacji samochodu, drugi do dodatkowego akumulatora. Pojawi się kłopot z ładowaniem dodatkowego akumulatora. Dlatego proponuję użyć szlachetnej sztuki walki "uciekaido" i uciec od problemów wykorzystując posiadany przełącznik. Tym razem...
Pomarańczowy przewód to zasilanie pamięci,jeśli radio będzie na stałe w aucie warto go podłączyć do zasilania niezależnego od stacyjki.
Zółto-czerwone to +, brąz masa, bialy to powinien być standardowo w tym miejscu zasilanie stacyjka czyli do włączenia radia, czarno-czerwony to vol+ i vol-, jasny obok brązowego to mute, z kierownicy ? Warto zasilanie sprawdzić miernikiem
Czerwony przewód z radia podepnij po stacyjce zasilanie 12V.
Jaki czerwono-żółty? Tak, podłączyć zasilanie po stacyjce pod zapalniczkę.
Obstawiam małą rezystancję zestawu głośników + cienkie kable do głośników i zasilający radio (masa też się liczy). Żeby kopnąć 200 wat w głośniki radio ciągnie 30 amper. Dodatkowo fabryczne zasilania radia idzie przez stacyjkę, przekaźniki odcinające napięcie kiedy kręci rozrusznik w efekcie oporność tego wszystkiego jest dość spora.
A radio CB masz jak (gdzie) podłączone? Bo coś mi się wydaje, że przez zasilanie CB zbocznikowałeś zasilanie przez stacyjkę.
Standardowo radio jest zasilane 2 napięciami, oba 12V, ale: jedno podłączone przez cały czas, służy do podtrzymywania pamięci a drugie to właściwe zasilanie, które może być podłączone bezpośrednio do instalacji lub przez stacyjkę. Kable to żółty i czerwony
Będzie rozładowywać akumulator, jak się zapomni wyłączyć. Nic tu nie grozi. A radia blaupunkta mają jeszcze taką opcję, ze można je włączyć na godzinę (same się wyłączą po upływie czasu), nawet jak nie będą miały podanego zasilania po stacyjce. Temat do zamknięcia - omawiany już wielokrotnie.
octavia zasilać stacyjka zasilać stacyjka nissan zasilać stacyjka renault
siemens ekspres zaparzacz blokada eeprom ezp2010 sterowniki
pochłaniacz oparów lutowniczych opóźnione załączanie głośników schemat
Schemat podłączenia stacyjki Volvo S40 Diesel 2002 Migająca kontrolka silnika w Aprilia SR50 - 5 razy