Witam! Wpadłem na dość ciekawy, choć pewnie nie nowy pomysł. Przez dużą część roku musimy jeździć w ciągu dnia na światłach. Częstym problemem jest "skleroza", która prowadzi wielokrotnie do mandatu. Ludzie wymyślają różne urządzenia, piszczące, dzwoniące, migające, ale ogólnie za każdym razem należy i tak samodzielnie włączyć światła. Poprzednio miałem...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Witam. Według oznaczeń ze stacyjki do schematu: B - battery/zasilanie z akumulatora podłącz - d. G - ground/masa podłącz do - a. M - magneto/cewki zapłonowe podłącz do - b. S - starter/solenoid rozrusznika podłącz do - c. L - zasilanie po włączeniu stacyjki podłącz do - e.
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
Zasilanie na czujniki masz po stacyjce, włącz zapłon i sprawdź, czy masz zasilanie na czujnikach, czujniki są łączone równolegle. Do tyl ej lampy masz trzy przewody, masa, pozycyjne i interesujący Cię stop. Posprawdzaj wtyczki, czy się nie wysunęła któraś i czy nie ma korozji. Który rok tej Sendy, lampa na żarówkę, czy diodowa?
W "sklepowych" Blaupunktach na kasetę z początku lat 2000 Demo wyłączało się (i włączało) kombinacjami 1 i 5; 1,3 i >> (te teraz pamiętam). Były też kombinacje 1 i 3; 1 i <<; 1 i ^ - ale tu nie pamiętam, czy dotyczyły Demo, czy jakichś trybów serwisowych. Procedura wyglądała tak: Radio wyłączone. Wciskamy razem dedykowane klawisze i włączamy...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Tak ,starsze alternatory Fiat 125p przykładowo ,posiadały alternator sześcio -diodowy.Regulator był zasilany z akumulatora ,po włączeniu stacyjki. I dodatkowo musialbyc przekaznik kontrolki ladowania :) W dzisiejszych konstrukcjach juz nie spotykane te "6".
Do radia idzie zasilanie po zapłonie i podtrzymanie czyli pamięć na wyłączonym . Czy przy włączonym zapłonie pojawia sie zasilanie na innym przewodzie?
Co mam rozumieć przez pojęcie "50-tka" ? To pozycja "kręcenia rozrusznikiem" 30Zasilanie + (akumulator) 31Masa - (akumulator) 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 50Włącznik rozrusznika Żółta kostka BSM pin prawdopodobnie nr 2 - wyjście na rozrusznik... Zgadza się. Kolor może być różny, najczęściej czerwony, ale na przewodzie powinien być nr "100B"...
wyłącza się centralny zamek nie ma możliwości włączenia lub wyłączenia (jeśli jest włączone) ogrzewania szyby tylnej Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki... Centralny jest zasilany cały czas - stacyjka nic nie ma do tego Szyba ogrzewana jak jest włączona to utrata zasilania ze stacyjki powinna spowodować jej wyłączenie . Prawdopodobnie uszkodzenie...
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Problemem był opis instrukcji który jest trochę mylący - temat wyjaśniony z serwisem firmy Bury w Mielcu - bardzo profesjonalna pomoc : - PWR to realnie zasilanie stałe, które podtrzymuje pamięć ustawień - właściwie zasilanie to te Zapłon czyli zasilanie po włączeniu stacyjki Dziękuję też wszystkim za podpowiedzi - to był dobry trop. Trzeba było zamienić...
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Tak najmniej inwazyjnie, nie znając instalacji samochodu, to przez przekaźnik NO/NC. http://obrazki.elektroda.pl/7500567600_1... Teraz, niezasilany i niewłączony przekaźnik zasilałby odstraszacz nóżkami 30 (+) i 87a (odstraszacz). Jak zasilisz cewkę przekaźnika 85 i 86 to rozłączysz zasilanie odstraszacza - włączony przekaźnik przełączy...
jak dasz zasilanie na 15 to tak jakbyś włączył zapłon, powłączasz wszystkie inne urządzenia...
Cytat z ogłoszenia: ''W zestawie specjalny przekaźnik dzięki, któremu ringi będą włączać się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a wyłączać po włączeniu świateł mijania.'' Przecież można go wykorzystać do tego. Zasilanie ringów dać po zapłonie, a odcięcie z plusa np. światła pozycyjnego.
Nie mam pod ręką schematu, ale sądzę, że zasilanie na wtryskiwacze jest z jednego przekaźnika razem z pompą. Po włączeniu stacyjki na chwilę, a potem przy wykryciu obrotów silnika.
Uważam, że wszystko podłączyłem należycie Jeden kabelek do wstecznego, drugi do masy, trzeci do prądu Chyba nie za dobrze przestudiowałeś schemat który zamieściłeś :cry: Już pisałem jak podpiąć, nie pod stały plus ale pojawiający się po przekręceniu kluczyka i będzie po temacie. Zgadzam się całkowicie z kolegą "enhanced" :D ACC to skrót od "accesories"...
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Poszukaj w sklepie z częsciami do ciezarówek elektronicznego regulatora do autobusu Autosan.Ma on zaciski D+...DF ....D-. Podłącz D+ do zacisku stacyjki zasilanego po włączeniu DF do szczotki alternatora D- do masy pojadu. Sterowanie kontrolką: Zacisk (oznaczony czerwona strzałką) podłącz do przekaznika 12V zacisk 85. Zacisk 86 do masy Zacisk 30 masa....
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
W scanii bezpiecznik nr 13 który zasila pin 1 gniazda abs-u jest zasilany z przekaźnika RP1 a on załącza się dopiero po włączeniu stacyjki w pozycje "15" wiec jest jak ma być.
u mnie na styku nr 3 pokazuje jakieś 0,88V Jeżeli na styku nr 2 masz 12V to masz popsuty wyłącznik Przestańcie robić człowiekowi zamęt. Na styku 1 i 2 masz mieć zasilanie. Włącz stacyjkę! Zasilanie jest podawane na sterownik a nie odwrotnie. Powinieneś się podszkolić to fakt. Prawdopodobnie masz uszkodzony włącznik. Piszecie tu elaboraty na dwie strony...
Jeżeli chcesz mieć pewność że to wina rozrusznika to spróbój go podłączyć pod inny akumulator (niezależny) przekręć stacyjkę i wtedy próbój włączyć rozrusznik zasilany z innego akumulatora. Jeżeli odpali to masz pewność że rozrusznik pobiera za dużo prądu z aku.
Na żółtym w kości iso auta ma być zasilanie po włączeniu stacyjki, na czerwonym stałe zasilanie, to do sprawdzenia jako pierwsze
Musisz poczekać około 1h ale na włączonym radiu - przekręć stacyjkę aby poszło zasilanie na radio , i wtedy się odblokuje do wpisania kodu.
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
Zasilanie stałe 12+, masa, zasilanie +12 po włączeniu postoju i zasilanie po włączeniu stacyjki +12. Rozchodzi się o to, żeby po włączeniu świateł w dzień nie przygasał bo wtedy nic nie widać. A jeśli odłączę przewód to znowu w nocy za mocno świeci.
Masz tylko 4 przewody (patrząc od góry zdjęcia): - zasilanie wzmacniacza antenowego (pojawia się 12V po włączeniu radia) - zasilanie 12V przed stacyjką (z bezpiecznikiem) - masa - zasilanie 12V po stacyjce
Z tego co pamiętam to zasilane są po włączeniu stacyjki. Kiedyś zakładałem włącznik.
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Poszukaj norma DIN 72552 Akumulator 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 30Zasilanie + (akumulator) 30aZasilanie + (akumulator dodatkowy) 31Masa - (akumulator) 31aMasa - (akumulator dodatkowy) 31bMasa - (akumulator przez przełącznik odcinający instalację)
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
próbowalem , odłączałem zasilanie , na włączonej stacyjce , na wyłączonej zawsze to samo ;/ trzymalem dluzej , krócej no totalne zero :(
I nie będzie to działać. 1. Lampka kontrolna zaciągniętego hamulca jest na stałe zasilana z po stacyjce, a załączana masą. Czyli jest na niej stale 12V po kluczyku. 2. Zasilanie na przełączniku świateł mijania/drogowych pojawia się ZAWSZE po zasilaniu świateł pozycyjnych. Bo przecież masz przełącznik: zero - pozycyjne - główne. Czyli zasilanie pozycyjnych...
Tylko ja tej instalacji nie jestem w stanie przerobić. Napisałem tak jak to wygląda. Nie mam osobnego zasilania radia i osobnego zasilania świateł roboczych led. Wszystko jest zrobione na jednym zasilaniu i tego nie przerobię bo raz że stracę gwarancję a dwa musiał bym całą tapicerkę i wszystko pruć co nie wchodzi w grę. A jak podłączę to zasilanie...
To radio oplowskie, ma więc zamienione w kostce ISO zasilanie stałe (tutaj główne, w innych radiach to podtrzymanie pamięci) z zasilaniem po stacyjce (w innych radiach to jest główne zasilanie, tutaj jest tylko sygnałem sterującym). Przy prawidłowym podłączeniu da się je włączyć przy wyłączonym zapłonie ale samo się wyłączy po 1h.
U mnie przy autronicu Al-700 było podobnie choć attuator pobierał troszkę mniej prądu. Nie wyjaśniłem tej sprawy , ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że zasilanie inst gazowej dałem przez przekaźnik który włącza się dopiero po włączeniu stacyjki i jest wszystko ok.
To jest na 99% bezmasowy przerywacz. L1 - wyjście na przełącznik kierunkowskazów M - zasilanie po włączonej stacyjce C - kontrolka na liczniku
nie jestem mechanikiem więc sprawdziłem ,że w szarej kostce pin A8 ma cały czas zasilanie , przy włączonej stacyjce jak i przy wyjętym kluczyku 12V
https://obrazki.elektroda.pl/5476497100_... Tak u mnie wygląda po włączeniu zapłonu. Jutro sprawdzę, jak zasilanie po stacyjce idzie.
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
Przełącznik jest podłączony w kostce od radia(Pioneer) A po co tam jest? Coś źle działało czy co? Jak masz wyłączoną stacyjkę i podasz tym wyłącznikiem napięcia z żółtego przewodu na czerwony kabelek - po stacyjce - to masz włączone zasilanie odbiorników w samochodzie, które powinny być zasilane tylko po stacyjce.
Bezapelacyjnie być musi by radio zagrało i włączyło się najsampierw :) +12V stale podłączone to tak zwane BATTERY/PERMANENT/MEMORY - główne zasilanie . +12V po stacyjce to ACCESORY/IGNITION/POWER - zasilanie podawane dopiero po przekręceniu stacyjki aby nie zżarło Ci akumulatora jak zapomnisz wyłączyć radia ;) Masz tu np. co nieco opisane -> http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Na początek spróbuj skasować manualnie: wyłącz zasilanie przekręcając kluczyk w stacyjce, odczekaj ok 5 sekund, wciśnij następnie przycisk diagnostyczny retardera i przytrzymaj go włącz zapłon odczekaj co najmniej trzy sekundy, zwolnij przycisk diag.
Dwa grube przewody to zasilanie. Dwa cienkie to plus po stacyjce i sygnał PWM. Ten po stacyjce nie ginie od razu po wyłączeniu zapłonu. Skoro włączają się po włączeniu zapłonu to plus po stacyjce jest. Zobacz czy na tym drugim cienkim masz PWM, wtedy będziesz wiedział czy to wiązka czy wentylator. Możesz też wysterować wentylator na stole, tam chyba...
Złącza znalazłem i sprawdziłem, jest podtrzemanie 12 i zasilanie po włączeniu stacyjki. Wcześniej chodziło radyjko 22RC459 i było o'k, może to coś z radiem?
Batt (akumulator) i Acc (stacyjka) nigdy nie zaszkodzą - mamy pewność, że radio na pewno dostaje właściwe zasilanie, natomiast sam Batt - zazwyczaj Blaupunkty dawały się włączyć na skończony okres czasu np. 1H, ale po co się zastanawiać, czy ten model na pewno tak ma. Na samym obwodzie Acc raczej żadne radio nie ruszy.
Na przekaźniku po włączeniu ,,masy,,powinno być zasilanie na 1 z 4 przewodów .Po przekręceniu stacyjki powinno się pojawić zasilanie na 2 [dwuch]przewodach.Jeśli po przekręceniu stacyjki nie pojawia się napięcie na przekaźniku to,, skrosuj,, połącz dwa przewody od czujnika skrzyni biegów -który znajduje się pod podłogą .Przekaźnik możesz wymontować...
W maluszkach fabrycznie nie było przekaźnikó zasilanie poprzez wyłącznik szło z dodatkowego bezpiecznika i to jest bardzo proste oczywiście napięcie było po włączeniu stacyjki. Oczywiście można to usprawnić ale to jest najprostrze. Co do świateł awaryjnych to jest wiele rozwiązań to zależy czy chcesz na jednym przerywaczu czy na wspólnym z kierunkami.
żółty jest zasilanie na stałe, a czerwony masz po stacyjce. nic sie nie stanie jak je podłączysz razem. takie wsuwki są tam oryginalnie z kondonkami silikonowymi. str 7 załącznika
Chłopie, ogarnij się i zostaw w spokoju ten czujnik. Widzisz wypalony ten drugi przewód? To zasilanie po stacyjce. Podłącz tam plus z akumulatora ale PRZEZ ŻARÓWKĘ H4 w szereg włączoną. Będzie pełnić funkcję bezpiecznika. Zobaczysz, że pojawią się kontrolki. Stąd tylko krok do znalezienia usterki.
Sprawdzić ręką czy silnik wentylatora swobodnie się porusza, oczywiście przy wyłączonej stacyjce. Uruchomić samochód na postoju i poczekać kilkanaście minut, powinien włączyć się wentylator chłodnicy. Jeżeli to nie nastąpi to podłączyć żarówkę zamiast wentylatora i sprawdzić czy jest zasilanie wentylatora.
Zółto-czerwone to +, brąz masa, bialy to powinien być standardowo w tym miejscu zasilanie stacyjka czyli do włączenia radia, czarno-czerwony to vol+ i vol-, jasny obok brązowego to mute, z kierownicy ? Warto zasilanie sprawdzić miernikiem
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
Polecam przeanalizowanie dzialania tego uniwersalnego sygnalizatora, albo nawet jego zbudowanie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ten sygnalizator "jeżdzi" już prawie 20 lat i świetnie się sprawuje. Szczególnie przydatna jest właśnie sygnalizacia hamulca na postoju i w czasie jazdy, oraz sygnalizacja o światłach na...
Elementy które wymieniłeś są zasilane z przekaźnika styku X. Do sprawdzenia ten przekaźnik bądź kostka stacyjki która nim steruję. Przekaźnik nr 100 w gnieździe nr 2 nad nogami kierowcy. Zobacz czy na jednej z grubych nóg jest zasilanie i czy te nogi zwierają po włączeniu zapłonu - można też włożyć zworke zamiast przekaźnika.
zasilanie z kluczyka(włączona stacyjka) niezbędne jest tylko do programowania, później już nie
W przypadku "SAFE" na wyświetlaczu należy zostawić włączone zasilanie na stacyjce na ok.godzinę i wtedy można wpisać kod, tego modelu nie kojarzę ale może być podobna sytuacja.
Po pierwsze, musisz mieć jakieś zasilanie (niezależne od stacyjki) do tego elektromagnesu, i do układu, który odmierzy czas (jeszcze odmierzanie czasu dałoby się zrobić tak, by do zasilania wystarczył naładowany kondensator, ale elektromagnes potrzebuje sporego prądu i kondensatorem go nie zasilisz). Sygnałem startującym odmierzanie czasu może być zanik...
CHYBA ŻE SPRÓBUJE TEGO PRZY WŁĄCZONYM ZAPŁONIE!!!! Dokładnie tak jest napisane: Urządzenie pozostaje tak długo w trybie pracy, jak długo włączony jest zapłon pojazdu. Jeżeli to zadziała możesz w razie potrzeby przerobić zasilanie przy sterowniku lub dołożyć wyłącznik i podawać mu zasilanie +15 na stałe (tak jakby była włączona stacyjka).Oczywiście...
Na allegro masz stary typ przerywacza. W nowszym GM powinien być przerywacz z wąskimi pinami w jednej linii. Przestań spekulować i idź wyciągnij przerywacz z samochodu. Do sprawdzenia instalacji elektrycznej w samochodzie potrzebujesz mocniejszej żarówki z przewodami, np. H7. Potrzebujesz tylko określić pod którymi pinami co jest co. Na początek sprawdzić...
Zasilanie rygla to jedno a zasilanie reszty odbiorników to drugie. To nie działa jak w zwykłych autach. Zadajesz któryś raz to samo pytanie a nic nie sprawdzasz. Jak rygiel nie odblokuje stacyjki to logiczne że nie będzie zasilania nigdzie prócz rygla. Stacyjka wysyła informację cyfrowo do modułu SAM żeby ten "włączył zasilanie".
Witam, Mam taki problem mianowicie zanika zasilanie pompy wtryskowej.Po włączeniu stacyjki zasilanie jest otwiera zawór, po chwili następuje klikniecie i zasilanie znika, mogę dodać że w tym samym czasie grzeje świece i w jednym momencie rozłącza świece i zasilanie pompy...
Antena powinna mieć zasilanie stałe (bez włanczania stacyjki) i zasilanie po włączeniu radia. Oczywiście jeszcze mase (-) do tego. Sprawdź czy masz zasilanie.
Właśnie sprawdziłem ten "kabel' który kiedyś robiłem i jest taki sam ja według Twojego schematu. Jedyna różnica to to , że zasilanie zrobiłem po włączeniu stacyjki. Na nim działały mi stare naczepy z 2007 a z 2017, 2018 już nie.
Na sterownik idzie dopiero napięcie po włączeniu zapłonu. 35 po stacyjce, 29 stałe z akumulatora. Na I masz tylko zasilanie radia, dmuchawę itp o ile pamiętam. http://obrazki.elektroda.pl/3388272900_1...
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Kolego cepilek , po co było się tak wysilać tym pisaniem? Przecież jest taki upał. :D Kolego mati2608 , jeśli jako włącznik zapłonu masz zastosowaną stacyjkę to wyszukaj tam przewód w którym napięcie pojawia się po włączeniu zapłonu i tam dopnij zasilanie na światła.
To napięcie +12V potrzebuję do zasilenia świateł dziennych, ich włączenia i wyłączenia kluczykiem. Silnik wycieraczek jest sterowany "masą" po zapłonie, tak jak i wiele innych urządzeń sterowanych "po zapłonie". Na tych urządzeniach na jednym pinie wtyczki jest zawsze +12V, a na drugi podaje się "masę", a nie "plus" przez stacyjkę. Przydałby się schemat...
O, o, o, weź napięcie zza stacyjki. Obejdzie się bez elektroniki. Napięcie jest gdzieś na bezpiecznikach i w kostce radia. Poszukaj w opisie bezpieczników i kostki radia. Jeśli musisz użyć przekaźnika, to lepiej go zasilić napięciem 12 V ze stacyjki. Możesz użyć wspomniane 2 tranzystory. Jeszcze zobacz, czy napięcie dla zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
W tym 6 pinowym złączu jest tylko zasilanie przed i po stacyjce, załączanie z radia (sygnał remote) oraz podświetlenie. Jak się włączy CD to przełącza pętlę korektora na CD (to drugie złącze - jest przełączane z pętli na CD) i na tym złączu jest jeszcze sygnał przełączający wyświetlacz w radiu na DISC z częstotliwości radia. Jest tam jeszcze sygnał...
Bez przerywacza -Zasilanie do 49 czy to po włączeniu awaryjny czy stacyjką dochodzi. Z przerywaczem - po włączeniu stacyjki cały czas jest zasilanie na 49 i 49a, niezależnie od położenia przełącznika kierunków. Tak powinno być? Bez włączania stacyjka awaryjne ON 12v na 49 i 49a, awaryjne OFF brak napięcia na 49 i 49a. Dodano po 57 Bez przerywacza -Zasilanie...
Źle podpięte zasilanie. Brak zasilania po stacyjce i radio przechodzi w tryb grania maksymalnie 1 godziny po wyłączeniu zapłonu. System ten jest po to, by zapobiec wyczerpaniu akumulatora poprzez pozostawienie włączonego radia. Radio jest sprawne. Linków do aukcji NIE UMIESZCZAMY!
Każdy pin w kostce ISO ma konkretne przeznaczenie. Najwidoczniej oryginalne radio miało coś, czego nie ma to, które kupiłeś i/lub na odwrót. Kostka obsadzona wszystkimi pinami to głośniki - tam jest zawsze tak samo, natomiast ta druga to zasilanie i inne "funkcje", jak podświetlenie, automatyczna antena itp. Znajdź sobie w necie rozpiskę kostek ISO...
Będzie rozładowywać akumulator, jak się zapomni wyłączyć. Nic tu nie grozi. A radia blaupunkta mają jeszcze taką opcję, ze można je włączyć na godzinę (same się wyłączą po upływie czasu), nawet jak nie będą miały podanego zasilania po stacyjce. Temat do zamknięcia - omawiany już wielokrotnie.
Po włączeniu radia? Ty pisałeś o A7 a to zasilanie radia po stacyjce, ważne jest A5.
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Poprawiony schemat. http://obrazki.elektroda.pl/6135166200_1... Zasada działania. Stacyjka S1 podaje zasilanie przez bezpiecznik na całą maszynę i jej czujnik. Włączenie rozrusznika po przekręceniu stacyjki w drugą pozycję. Rozrusznik połączony jest przez przekaźnik, K2 który jest sterowany przez K1. K1 podłączony do D+ alternatora w,...
Od biedy mogę podłączyć zasilanie przekaźnika gdzie indziej po stacyjce Chyba już jest, sprawdź kostkę stacyjki i bezpieczniki z tyłu. https://obrazki.elektroda.pl/8324709800_... Dodano po 5 Szyby działają prawidłowo, czyli po przekręceniu stacyjki. :?: Na innym przekaźniku też ma taki pobór? Jak niewłączony przekaźnik pobiera prąd?
Witam, Również nie mam schem. ale przy odwrotnym podłączeniu zasilania +/- jeżeli są-to przepalają się diody zabezpieczające i czasem ścieżka masy. Dalej trzeba spr. czy obydwa napięcia zasilające dochodzą do odpowiednich miejsc. 1 do klucza-włącznika (czasem klucz jest w końcówce mocy więc może wlutuj z powrotem końcówkę) 2 napięcie sygnał włączonej...
Mam wprawdzie Granda, ale w wersji tylko z przednią nagrzewnicą. Dlatego dałem dwie pompki, bo moje webasto jest daleko pod podłogą i jedna tam umieszczona nie dała by rady jeszcze wymusić obiegu w nagrzewnicy kabiny. W Twoim przypadku jak wystarczy ogrzanie samego silnika ( na dodatek masz blisko siebie te elementy) to i jedna pompka da radę. Ja mam...
No jeżeli idzie oddzielny przewód to znaczy że zasilanie nie idzie po kablu antenowym więc nie potrzebny separator. Podłącz ten kabel albo pod 12V po stacyjce albo najlepiej do niebieskiego kabla wychodzącego z radia (+12V po włączeniu radia). To jest kabelek od zasilania wzmacniacza antenowego umieszczonego w podstawie anteny.
Masz w kostce dwa plusy jeden jest to stałe zasilanie a drugie zasilenie od stacyjki ACC nie pamiętam jakie to są kolory ale sprawdź miernikiem masę złap od karoseria włącz stacyjkie znajdź dwa plusy i je pozamieniaj zdjęcie podglądowe zamień w kostce II 7 z 4 https://obrazki.elektroda.pl/8180257700_...
Aż wstyd się przyznać, że dopiero po upływie takiego czasu wreszcie ten temat zakończę. Problem nie został rozwiązany. Właściciel przeprowadził dodatkowy przewód pomiędzy bezpiecznikami, zasilanymi po włączeniu stacyjki, a pompą paliwową i przez ten rok tak jeździł. Stwierdził że jak mu silnik dobrze pracuje, to nie będzie więcej się tym martwił. Pozostawię...
Zweryfikuj również podłączenie masy (-) radia z masą samochodu Uważam to za dobry trop. Czasami się zdarza, że masa radia jest brana z nadwozia poprzez ekran kabla antenowego. I teraz jeżeli antena jest zamocowana z tyłu auta i ma tą samą masę co tylne lampy to wystąpi spadek napięcia po włączeniu wstecznego biegu lub przy hamowaniu. Trochę zbyt dużo...
Pompa włącza się po kluczyku, ok, czyli sterownik dostaje zasilanie i "wstaje", teraz sprawdź czy pracuje również przy kręceniu rozrusznikiem, świadczy to o tym że sterownik czyta obroty wału korbowego. Jeśli działa to: Nie ma iskry, sprawdź żarówką, a nie miernikiem czy cewka (kaseta) zapłonowa ma zasilanie 12V po włączeniu stacyjki
zobacz czy masz zasilanie w wtyczce bez włączenia stacyjki, ciekawa strona z podłączeniami http://www.studio24.prv.pl/
sprawa moim zdaniem jest banalnie prosta!!! zastosuj układ ktory znalazles na forum dodaj do niego przekaznik ktory bedzie sterowany + po stacyjce na styki przekaznika podlacz + z aku chodzi o to ze jak przekaznik przestanie byc zasilany dopiero w tym momencie włączy ci układ ktory sygnalizuje ze masz włączone swiatla ewentualnie mozesz sprawe rozwiazac...
Najczęściej alternator ma powyżej 14 V na swoim zacisku przy wyższych obrotach. Im dalej od niego to gorzej zwłaszcza że kiedyś kabel zasilający z alternatora był puszczony przez stacyjkę.
Znalazłem zasilanie z przekaźnika g 425 powinna isć masa a po włączeniu stacyjki zasilanie 24v do kostki e1 lub 5/1 czarny kabel. Co steruje tym przekaźnikiem przekaźnik przy włączniku akumulatorów. Dalej problem występuje z wyświetlaczem nic na nim niema. Pomocy.
Podświetlenie włącza się po przekręceniu stacyjki, a nie po włączeniu świateł. Dlatego trzeba szukać np. przepalonego bezpiecznika zasilanego po stacyjce.
włączyć wyłączenie stacyjka resetować włączyć stacyjka dźwięk włączyć zasilać
schemat oświetlenia klatki schodowej testy akumulatorów zdjąć zderzak astra
Bosch BBH214LB/01 - Odkurzacz działa bez przerwy po wymianie ogniw Ładowanie baterii na krótko - ryzyka i zasady bezpieczeństwa