Witam! Wpadłem na dość ciekawy, choć pewnie nie nowy pomysł. Przez dużą część roku musimy jeździć w ciągu dnia na światłach. Częstym problemem jest "skleroza", która prowadzi wielokrotnie do mandatu. Ludzie wymyślają różne urządzenia, piszczące, dzwoniące, migające, ale ogólnie za każdym razem należy i tak samodzielnie włączyć światła. Poprzednio miałem...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Witam. Według oznaczeń ze stacyjki do schematu: B - battery/zasilanie z akumulatora podłącz - d. G - ground/masa podłącz do - a. M - magneto/cewki zapłonowe podłącz do - b. S - starter/solenoid rozrusznika podłącz do - c. L - zasilanie po włączeniu stacyjki podłącz do - e.
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
Zasilanie na czujniki masz po stacyjce, włącz zapłon i sprawdź, czy masz zasilanie na czujnikach, czujniki są łączone równolegle. Do tyl ej lampy masz trzy przewody, masa, pozycyjne i interesujący Cię stop. Posprawdzaj wtyczki, czy się nie wysunęła któraś i czy nie ma korozji. Który rok tej Sendy, lampa na żarówkę, czy diodowa?
W "sklepowych" Blaupunktach na kasetę z początku lat 2000 Demo wyłączało się (i włączało) kombinacjami 1 i 5; 1,3 i >> (te teraz pamiętam). Były też kombinacje 1 i 3; 1 i <<; 1 i ^ - ale tu nie pamiętam, czy dotyczyły Demo, czy jakichś trybów serwisowych. Procedura wyglądała tak: Radio wyłączone. Wciskamy razem dedykowane klawisze i włączamy...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Tak ,starsze alternatory Fiat 125p przykładowo ,posiadały alternator sześcio -diodowy.Regulator był zasilany z akumulatora ,po włączeniu stacyjki. I dodatkowo musialbyc przekaznik kontrolki ladowania :) W dzisiejszych konstrukcjach juz nie spotykane te "6".
Do radia idzie zasilanie po zapłonie i podtrzymanie czyli pamięć na wyłączonym . Czy przy włączonym zapłonie pojawia sie zasilanie na innym przewodzie?
Co mam rozumieć przez pojęcie "50-tka" ? To pozycja "kręcenia rozrusznikiem" 30Zasilanie + (akumulator) 31Masa - (akumulator) 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 50Włącznik rozrusznika Żółta kostka BSM pin prawdopodobnie nr 2 - wyjście na rozrusznik... Zgadza się. Kolor może być różny, najczęściej czerwony, ale na przewodzie powinien być nr "100B"...
wyłącza się centralny zamek nie ma możliwości włączenia lub wyłączenia (jeśli jest włączone) ogrzewania szyby tylnej Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki... Centralny jest zasilany cały czas - stacyjka nic nie ma do tego Szyba ogrzewana jak jest włączona to utrata zasilania ze stacyjki powinna spowodować jej wyłączenie . Prawdopodobnie uszkodzenie...
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Problemem był opis instrukcji który jest trochę mylący - temat wyjaśniony z serwisem firmy Bury w Mielcu - bardzo profesjonalna pomoc : - PWR to realnie zasilanie stałe, które podtrzymuje pamięć ustawień - właściwie zasilanie to te Zapłon czyli zasilanie po włączeniu stacyjki Dziękuję też wszystkim za podpowiedzi - to był dobry trop. Trzeba było zamienić...
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Tak najmniej inwazyjnie, nie znając instalacji samochodu, to przez przekaźnik NO/NC. http://obrazki.elektroda.pl/7500567600_1... Teraz, niezasilany i niewłączony przekaźnik zasilałby odstraszacz nóżkami 30 (+) i 87a (odstraszacz). Jak zasilisz cewkę przekaźnika 85 i 86 to rozłączysz zasilanie odstraszacza - włączony przekaźnik przełączy...
jak dasz zasilanie na 15 to tak jakbyś włączył zapłon, powłączasz wszystkie inne urządzenia...
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Cytat z ogłoszenia: ''W zestawie specjalny przekaźnik dzięki, któremu ringi będą włączać się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a wyłączać po włączeniu świateł mijania.'' Przecież można go wykorzystać do tego. Zasilanie ringów dać po zapłonie, a odcięcie z plusa np. światła pozycyjnego.
Nie mam pod ręką schematu, ale sądzę, że zasilanie na wtryskiwacze jest z jednego przekaźnika razem z pompą. Po włączeniu stacyjki na chwilę, a potem przy wykryciu obrotów silnika.
Uważam, że wszystko podłączyłem należycie Jeden kabelek do wstecznego, drugi do masy, trzeci do prądu Chyba nie za dobrze przestudiowałeś schemat który zamieściłeś :cry: Już pisałem jak podpiąć, nie pod stały plus ale pojawiający się po przekręceniu kluczyka i będzie po temacie. Zgadzam się całkowicie z kolegą "enhanced" :D ACC to skrót od "accesories"...
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Poszukaj w sklepie z częsciami do ciezarówek elektronicznego regulatora do autobusu Autosan.Ma on zaciski D+...DF ....D-. Podłącz D+ do zacisku stacyjki zasilanego po włączeniu DF do szczotki alternatora D- do masy pojadu. Sterowanie kontrolką: Zacisk (oznaczony czerwona strzałką) podłącz do przekaznika 12V zacisk 85. Zacisk 86 do masy Zacisk 30 masa....
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
W scanii bezpiecznik nr 13 który zasila pin 1 gniazda abs-u jest zasilany z przekaźnika RP1 a on załącza się dopiero po włączeniu stacyjki w pozycje "15" wiec jest jak ma być.
u mnie na styku nr 3 pokazuje jakieś 0,88V Jeżeli na styku nr 2 masz 12V to masz popsuty wyłącznik Przestańcie robić człowiekowi zamęt. Na styku 1 i 2 masz mieć zasilanie. Włącz stacyjkę! Zasilanie jest podawane na sterownik a nie odwrotnie. Powinieneś się podszkolić to fakt. Prawdopodobnie masz uszkodzony włącznik. Piszecie tu elaboraty na dwie strony...
Jeżeli chcesz mieć pewność że to wina rozrusznika to spróbój go podłączyć pod inny akumulator (niezależny) przekręć stacyjkę i wtedy próbój włączyć rozrusznik zasilany z innego akumulatora. Jeżeli odpali to masz pewność że rozrusznik pobiera za dużo prądu z aku.
Na żółtym w kości iso auta ma być zasilanie po włączeniu stacyjki, na czerwonym stałe zasilanie, to do sprawdzenia jako pierwsze
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Zasilanie stałe 12+, masa, zasilanie +12 po włączeniu postoju i zasilanie po włączeniu stacyjki +12. Rozchodzi się o to, żeby po włączeniu świateł w dzień nie przygasał bo wtedy nic nie widać. A jeśli odłączę przewód to znowu w nocy za mocno świeci.
Musisz poczekać około 1h ale na włączonym radiu - przekręć stacyjkę aby poszło zasilanie na radio , i wtedy się odblokuje do wpisania kodu.
Masz tylko 4 przewody (patrząc od góry zdjęcia): - zasilanie wzmacniacza antenowego (pojawia się 12V po włączeniu radia) - zasilanie 12V przed stacyjką (z bezpiecznikiem) - masa - zasilanie 12V po stacyjce
Z tego co pamiętam to zasilane są po włączeniu stacyjki. Kiedyś zakładałem włącznik.
Poszukaj norma DIN 72552 Akumulator 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 30Zasilanie + (akumulator) 30aZasilanie + (akumulator dodatkowy) 31Masa - (akumulator) 31aMasa - (akumulator dodatkowy) 31bMasa - (akumulator przez przełącznik odcinający instalację)
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
próbowalem , odłączałem zasilanie , na włączonej stacyjce , na wyłączonej zawsze to samo ;/ trzymalem dluzej , krócej no totalne zero :(
I nie będzie to działać. 1. Lampka kontrolna zaciągniętego hamulca jest na stałe zasilana z po stacyjce, a załączana masą. Czyli jest na niej stale 12V po kluczyku. 2. Zasilanie na przełączniku świateł mijania/drogowych pojawia się ZAWSZE po zasilaniu świateł pozycyjnych. Bo przecież masz przełącznik: zero - pozycyjne - główne. Czyli zasilanie pozycyjnych...
To radio oplowskie, ma więc zamienione w kostce ISO zasilanie stałe (tutaj główne, w innych radiach to podtrzymanie pamięci) z zasilaniem po stacyjce (w innych radiach to jest główne zasilanie, tutaj jest tylko sygnałem sterującym). Przy prawidłowym podłączeniu da się je włączyć przy wyłączonym zapłonie ale samo się wyłączy po 1h.
U mnie przy autronicu Al-700 było podobnie choć attuator pobierał troszkę mniej prądu. Nie wyjaśniłem tej sprawy , ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że zasilanie inst gazowej dałem przez przekaźnik który włącza się dopiero po włączeniu stacyjki i jest wszystko ok.
Tylko ja tej instalacji nie jestem w stanie przerobić. Napisałem tak jak to wygląda. Nie mam osobnego zasilania radia i osobnego zasilania świateł roboczych led. Wszystko jest zrobione na jednym zasilaniu i tego nie przerobię bo raz że stracę gwarancję a dwa musiał bym całą tapicerkę i wszystko pruć co nie wchodzi w grę. A jak podłączę to zasilanie...
To jest na 99% bezmasowy przerywacz. L1 - wyjście na przełącznik kierunkowskazów M - zasilanie po włączonej stacyjce C - kontrolka na liczniku
nie jestem mechanikiem więc sprawdziłem ,że w szarej kostce pin A8 ma cały czas zasilanie , przy włączonej stacyjce jak i przy wyjętym kluczyku 12V
https://obrazki.elektroda.pl/5476497100_... Tak u mnie wygląda po włączeniu zapłonu. Jutro sprawdzę, jak zasilanie po stacyjce idzie.
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
Bezapelacyjnie być musi by radio zagrało i włączyło się najsampierw :) +12V stale podłączone to tak zwane BATTERY/PERMANENT/MEMORY - główne zasilanie . +12V po stacyjce to ACCESORY/IGNITION/POWER - zasilanie podawane dopiero po przekręceniu stacyjki aby nie zżarło Ci akumulatora jak zapomnisz wyłączyć radia ;) Masz tu np. co nieco opisane -> http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Na początek spróbuj skasować manualnie: wyłącz zasilanie przekręcając kluczyk w stacyjce, odczekaj ok 5 sekund, wciśnij następnie przycisk diagnostyczny retardera i przytrzymaj go włącz zapłon odczekaj co najmniej trzy sekundy, zwolnij przycisk diag.
włączyć wyłączenie stacyjka resetować włączyć stacyjka dźwięk włączyć zasilać
ekranowanie miedź samsung firmware updater nadajnik odbiornik radiowy 433mhz
nagrzewnica master firmware flash
Brak kompresji po planowaniu głowicy – silnik nie odpala, Renault, ustawienie rozrządu, uszczelka TCL 40-MT21X7-MPA2HG Main Board Schematic Availability, Compatible Models, and Common Faults