W aucie masz 3 skrzynki bzp. proponował bym sprawdzić wszystkie bzp. możliwe że któryś się spalił a obwód zamyka sie przez jakieś obciążenie wyłączane w sleepmode. kabina 1skrzynka F1-70A, F9-50A 2skrzynka bzp FA-20A(centralny zamek), FB-25A, FC-30 oraz FD-15A, FE-30A ,FF-15A one odpowiadają za wymienione przez ciebie systemy,trudno mi coś więcej poradzić...
Najpierw sprawdź zasilanie centralki.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Centralka ma trzy złącza, w złączu 10 pinowym na pinie nr:2 kolor fioletowo biały jest prąd po zapłonie, na pinie nr:3 kolor pomarańczowo biały jest stały prąd, na pinie nr:1 kolor czarny jest masa, w złączu 26 pinowym na pinie nr:21 kolor czarny jest masa, w złączu 20 pinowym na pinie nr:19 kolor niebiesko pomarańczowy jest prąd po zapłonie. Są to...
centralka oryginalna Dostaje zasilanie +12V i masę ?
Wydaje się, że problem masz z zasilaniem stałym a nie z immo. Wróci zasilanie, wróci reszta. Sprawdź na szybko, czy bezpieczniki odpowiadające za alarm i za centralny zamek mają zasilanie.
za dużo nie wynika jaki to alarm, ale jeśli chodzi o centralny zamek aby zamykał auto to sterowanie nim jest we wtyczce białej na 6 pinów tej obok zasilającej, tylko trzeba sprawdzić konfiguracje podłączenia bo nie wiem czy centralny masz fabryczny czy dokładany a to jest spora różnica w podłączeniu
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Sterowanie z pilota masz pewnie dokładane. A bagażnika też nie otworzysz ? Bo byś odłączył zasilanie pompki i wtedy otworzył drzwi i szukał awarii. A jak.nie to włamać się pod maskę i odłaczyć akumulator i wtedy otworzysz tak jak w poście pierwszym napisałeś
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Pewnie zamek umarł,rozbierz i sprawdz czy dostaje zasilanie. Zrobisz jak masz gdzie,czym i umiesz.
Witam, Renault magnum 2012 rok, 480 dxi. Problem z centralnym zamkiem w prawych drzwiach. Na siłownik centralnego zamka idzie cały czas w jednym przewodzie napięcie 25 volt przez co siłownik się dosłownie pali. Narazie odłączyłem ten przewód od siłownika i wiadomo siłownik w ogóle nie działa. Za to lewe drzwi działają prawidłowo, zamykają się , otwierają...
Witam. Mam zamiar zbudować prosty układ zasilania centralnego zamka o parametrach 12V 5A Chciałbym wykorzystać transformator 12V 5A + mostek + kondensatory -odpowiednio policzone. Cały układ po wyprostowaniu będzie miał sporo ponad 12V. Jak to ustabilizować? Wszystkie stabilizatory z jakimi sie spotkałem są do 2A Co radzicie? Pozdrawiam
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Witam! Szukam pomocy i nie wiem co jest. Passat b5 pali mi bezpiecznik nr 14 zaraz gdy go wkładam. Wiem, że zasila: centralny zamek, szyby elektr. mam tylko przód i regulacja lusterek, oświetlenie wew, oświetlenie w dolnej części drzwi. W chwili wkładania bezpiecznika nowego słychać jakby siłownik lub silnik - nie mogę zlokalizować tego dźwięku. Max...
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
Witam. Kolego pilot z centralką komunikuje się drogą radiową., kiedyś toledo miało na podczerwień. Jeśli zamykanie z kluczyka działa to albo pilot albo centralka ci siadła. Czy podczas programowania kluczyka dioda w kluczyku pulsowała (5 razy) bo jeśli nie to masz problem z pilotem. Sprawdz czy centralka dostaje zasilanie.
Myślisz że wpinając poszczególne obwody w miernik można to sprawdzić? Tak, można sprawdzić czujniki zamknięcia drzwi. Wspominałeś o F38, zasilanie centralnego, ale to zasilanie idzie dwoma torami. Przez bezpiecznik i omijając go. Schemat centralnego znajdziesz https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
prawdopodobnie jest za duży spadek napięcia na sterowniku c.zamka musisz się wpiąć ze sterownikiem gdzie indziej.w grubsze przewody zasilające
Nie ma tragedii. Zasilany jest centralny zamek (alarm) i podtrzymanie ustawień radia. Masz problemy z rozładowującym się akumulatorem, że o powyższe pytasz?
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
Poszukaj bezpiecznika od zapalniczki i sprawdź czy ok a centralny dorabiany czy oryginał? Bo jak dorabiany to sprawdź gdzie jest podpięty i czy tam masz zasilanie
Mała lektura http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... , Niestety drzwi prawych nie zamkniesz . pozostaje tylko naprawa. Przy sterowniku 3 przewody niebieskie to zasilanie . - , +, i ACC
Najszybszym i najprostszym chyba sposobem to byłoby podłączenie innej pompki z działającego centralnego i wtedy byś od razu wiedział czy szukać przyczyny w pompce czy w reszcie instalacji. Albo podłącz Twoją pompki do innego samochodu. Co do sprawdzenia samej pompki to chyba trzeba by podłączyć zasilanie bezpośrednio do niej i musiałbyś sprawdzić jakimś...
Sprawdź jeszcze zasilanie i masę sterownika zamka oraz jak są pozagniatane konektory w kostkach wiązki CZ (były za lekko zagniatane)
Witam masz problem u pasażera pod nogami pod schowkiem tam jest sterownik centralnego zobacz czy ma zasilanie Pozdrawiam
Sprawdź czy masz zasilanie (+) na bezpiecznikach F1(7,5A). F11(15A) i F17(20A). Zasilają one moduł nadwozia, z którego idzie zasilanie na przekaźniki sterujące siłownikami. F1 jest zapewne zasilaniem modułu a F11 lub F17 zasila siłowniki. Chyba, że masz dokładany zamek centralny, który był zasilany z tego gniazda, w którym nie masz zasilania.
Jak w temacie zamierzam zamontować u Siebie w aucie sterownik centralnego zamka z alarmem aby otwieranie było z pilota, auto to Berlingo z 97r. Poszukuję jakichś schematów, gdzie podłączyć zasilanie, czujniki drzwi, centralny zamek oraz kierunkowskazy.
po powrocie centralny zamek już nie działał i kontrolka od immo pali się ciągłym światłem.nie działa również wewnętrzne zamykanie wszystkich drzwi,a gdy wduszam je kontrolka od immo świeci mocniejszym światłem,lecz nadal ciągłym.powinna migac.akumulator dobry(naładowany).centralnie widać,ze iimo odcina zapłon i nie chce odpalic,silnik kreci,lecz wiadomo(bezskutecznie)....
prawdopodobnie urwał się kabelek zasilający siłowniki
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Zasilanie tacho, oświetlenia wewnętrznego, centralny zamek, TBM
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoją chaotyczną wypowiedź, to podłączasz nową instalację centralnego zamka w miejsce uszkodzonej - starej. Dla bezpieczeństwa, połącz "to" wszystko na "stole" bez samochodu. Podaj zasilanie z jakiegoś akumulatora lub zasilacza i sprawdź czy działa.
Sprawć bezbiecznik nr.6 o wartosci 5A - centralny zamek (z tych małych ) oraz nr.38 o wartości 15A(oświetlenie bagażnika centralny zamek), oraz czy zasilanie wystepuje na nich!
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
..., ewentualnie możesz dorzucić sobie sterowanie radiowe. ... Masz wszystko co potrzebujesz, wg schematu , który zamieściłeś sterowanie pilotem jest w komplecie. (na początku myślałem, że instalujesz alarm i chcesz dodatkowo założyć centralny zamek)
witam potrzebuje schematu podlaczenia modulu centralnego zamka vw t5 opis zasilan .dziekuje
Pilnie potrzebuję schemat instalacji elektrycznej oraz schemat podciśnieniowej pompy zamka centralnego. Samochód: VW Polo, 6n2, 2001.03, 1390cm benzyna 16V, 55kW/75KM, 3-drzwiowy. Wyposażenie auta raczej nie classic: - klima (ręczna), ale jest szansa, że był climatronic - pneumatyczny zamek centralny drzwi i bagażnika - podświetlany bagażnik - zasilanie...
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Sprawdzaj jeszcze raz REC czyli tylną centrale elektryczną, uzupełnij braki - tam jest zasilanie zapalniczki, itp.
Pewnie sterownik zamka na pilot dokładany, sprawdź zasilanie.
Z tego co pisał to niby otwiera zamki, tylko nie zamyka, wiec zasilanie teoretycznie na centralce jest
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
zasila zamek centralne zasila zamek zamek centralne zamek mazda
plyta glowna telefonu karta podczerwień grundig bialy
schemat migajaca dioda p1445 citroen
Zamienniki tranzystora 2SC2053: 2SC2570, BF199 i inne Przewijanie uzwojenia silnika w wentylatorze łazienkowym