zasilacz sprawdzic

Znaleziono około 3050 wyników dla: zasilacz sprawdzic
Podstawowa forma zapytania: zasilacz sprawdzić
  • Zasilacz DELL PA-12 uszkodzony DS2501

    notebooki Della mają trochę "inaczej" rozwiązany system ładowania baterii i zasilania. Ich zasilacze komunikują się z notebookiem poprzez coś w rodzaju 1-wire bus (to ta szpilka we wtyczce zasilania) z chipem zaszytym w zasilaczu (zazwyczaj DS2501) celem rozpoznania "swojego" (czyli markowego Della)...

    Laptopy Hardware   07 Sty 2008 17:58 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 13195
  • Gigabyte GA-790XTA-UD4 - uszkodzona płyta czy moze zasilacz?

    Koledzy, czyli stawiacie na zasilacz. Sprawdzic najpierw zasilacz a potem reklamowac plyte... tylko czy wykryja ten problem w serwisie, to sporadycznie sie zdarza? Trudna sprawa.

    Komputery Hardware   23 Maj 2010 21:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1934
  • Zasilacz Stabilizowany 13,8 V 20A , na bazie Zasilacza z kom

    Latwy i tani w wykonaniu zasilacz 13,8V 20A, z wykorzystaniem uzywanego zasilacza od komputeraOpis wykonania Zasilacza 13,8V 20A, wykorzystujac uzywany zasilacz od komputera, pozostale czesci = koszt kilku zlotych. Do wykorzystania jako zasilacz rowniez do Transceivera, gdzie potrzebny jest prad 20A. To...

    Artykuły   20 Mar 2006 16:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6136
  • Zasilacz Stabilizowany 13,8 V 20A , na bazie Zasilacza z kom

    Latwy i tani w wykonaniu zasilacz 13,8V 20A, z wykorzystaniem uzywanego zasilacza od komputeraOpis wykonania Zasilacza 13,8V 20A, wykorzystujac uzywany zasilacz od komputera, pozostale czesci = koszt kilku zlotych. Do wykorzystania jako zasilacz rowniez do Transceivera, gdzie potrzebny jest prad 20A. To...

    Artykuły   20 Mar 2006 16:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 8284
  • Problem z uruchomieniem komputera. Czyzby zasilacz odszedl?

    Witam, Tak jak napisalem w temacie mam problem z uruchomieniem PCta (a wlasciwie nie moge go w ogole uruchomic) i winie niejako zasilacz w tym wypadku, ktorym jest Tagan 380W . Sprawa wydaje sie o tyle prawdopodobna, ze moj PSU zbyt latwego zycia nie mial. Kupilem go jakies.. 5 lat temu i poczatkowo...

    Komputery Hardware   13 Wrz 2010 13:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1311
  • zasilacz komputerowy, sprawdzenie czy daje dobre napiecie??

    witam, przerobilme zasilacz komputerowy firmy Colorsit 350W na chłodzony woda. przerobka polega na tym ze elementy z aluminiowych radiatorow (tranzystory) przelutowalme na kabelki o dlugosci ok 10cm kazdy i przykrecilem je do miedzianego bloku wodnego - ktory bedzie odbieral cieplo z tranzysorow. jak...

    Początkujący Serwisanci   12 Wrz 2006 06:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2066
  • Zasilacz wew do drukarki epson cx7800 -uszkodzony -pomóżcie

    Panowie moje 5 letnie urzadzenie wielofunkcyjne epson cx7800 przestało sie właczać. Po rozkręceniu i wyjeciu zasilacza który znajował sie w srodku okazalo sie ze spalony jest bezpiecznik. Bezpiecznik wymieniłem ale niestety od razy po podłaczeniu strzelił. Teraz pojawiają się dwa pytania i prosba...

    Zasilacze, ładowarki   22 Cze 2012 19:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4247
  • Samsung P-58sc zasilacz, przetwornica

    Mam pytanie jak odłaczyc zasilacz tego telewizora schemat na stronie aby sprawdzic napiecia wyjsciowe zasilacza na jakich elementach one wystepuja ? Po wczesniejszym połaczeniu poleciał tranzystor w zasilaczu BU oraz opór , po podłaczeniu zarówki na kolektor i emiter swieci sie ale chce sprawdzic napiecia...

    TV Serwis   24 Lip 2002 13:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1612
  • Maly problem z plyta po padnietym zasilaczu.

    Trafil mi sie od znajomego uszkodzony komputer, ktory nie startowal z plyta glowna Intela D845EBG2. Plyta pracowala z procesorem celeron 1,7ghz. Nie majac mozliwosci sprawdzenia przyczyny usterki komp przelezal jakies 2 lata w piwnicy niezbyt wilgotnej ;). Ktoregos dnia mnie naszlo i sprobowalem wlozyc...

    Komputery Hardware   01 Sty 2010 13:11 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1541
  • Ku przestrodze - Zasilacze uniwersalne z ALLEGRO

    Temat zakladam jako przestrogę dla chętnych na zasilacze uniwersalne z allegro - te tanie za 25-40zl. Otóż zamowilem trzy sztuki: 1. Wszystko ok 2. Uszkodzony kabel zasilajacy (nie wiem jak to mozliwe, ale jednak) 3. Pomimo mozliwosci wyboru sposrod kilku mozliwosci napiec zasilacz podawal na wyjsciu...

    Laptopy Hardware   18 Sie 2012 09:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2238
  • GTX 780 - nie stabilne sterowniki czy wadliwy zasilacz ?

    Witam panowie i poraz kolejny zwracam sie do was o pomoc . . . Pare dni temu zmienilem moja grafike na GTX'a 780 i do dnia dzisiejszego niemoge sie z nim uporac . Na poczatek specyfikacja mojej budy : i5 3570k (at) 4.5 ( 1.23V ) MSI Z77 GD43 GTX 780 2x4GB TeamGroup Vulcan ( 1600mhz ) XFX...

    Komputery Hardware   19 Lut 2014 18:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 792
  • Nie wlaczajacy sie laptop....jak sprawdzic RAM?

    Mam taki problem: Do wczoraj wszystko bylo w porzadku i sprzecik dzialal jak nalezy. W jakims tam momencie zaczal mi sie zawieszac w roznych momentach, ale glownie jak np. podlaczylem kabel sieciowy, albo wpialem pendrive'a. (tak jakby w momencie wiekszego obciazenia). Pozniej bylo gorzej bo sie...

    Komputery Hardware   15 Mar 2007 11:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1484
  • Zasilacz Dell PA-4032-1D1 AT czy ATX?

    I tu jest maly problem nie znam oznaczen tego serwera. Zostal w pracy, zasilacz mam w domu chcialem go sprawdzic. Jezeli oznaczenia serwer beda na obudowie pewnie je podam, jezeli nie ma to juz ich nie znajde. To baardzo stary komputer. Czy moge sprawdzic ten zasilacz bez oznaczen komputera? jezeli tak...

    Komputery Zasilacze   30 Wrz 2005 07:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1968
  • Czy zasilacz wytrzyma ???

    witam, posiadam zasilacz ATX 350W ma juz 3-4 lata w zestawie mam dwa napedy optyczne i jeden dysk i chodzi OK teraz kupilem jeszcze jeden dysk i chcialbym sie dowiedziec jak sprawdzic czy zasilacz go uciagnie? slyszalem opinie nie moze nie dac rady ... mozna to jakos sprawdzic czy po prostu...

    Komputery Hardware   14 Lut 2006 23:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1187
  • Laptop sie nie budzi. Słychać wentylator. Naprawa zasilacza.

    witam moi drodzy moze ktos naprowadzi mnie na jakis trop z moim laptopem co prawda stara to zabawka ale dzialala jakos i dalo sie maila w necie sprawdzic, ale nie o tym mialo byc. w zsilaczu przerwal sie przewod i poszlo zwarcie , zasilacz nie startowal , rozebralem go przelutowalem przewody od...

    Komputery Hardware   24 Cze 2007 23:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1332
  • DVD Clatronic 536/2 - uszkodzony zasilacz

    Witam. Sprzęt jak w temacie, zupelnie nic nie działa. Wymieniłem 68mF/400 V ale bez efektu. Spradzilem wszystkie elementy po stronie pierwotnej przetwornicy (sprawne) poza TL3842P i rezystorami R24, R23, R20. No i tu moja prosba o wartosci tych rezystorów lub schemat tego zasilacza. I czy można sprawdzic...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   17 Paź 2007 21:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1610
  • Słaby zasilacz CODEGEN 300W, a podłączanie neona

    Jedynym sposobem, aby sprawdzic czy komputer dziala jest podlaczenie zasilacza o odpowiedniej mocy (chyba, ze masz bardzo stary komputer, wtedy ten 115W wystarczy). Nie jestesmy w stanie przewidziec czy cos stalo sie z komputerem. Mozliwe, ze spalil sie tylko zasilacz, ale nie jest to nic pewnego. Ewentualnie...

    Komputery Hardware   24 Lut 2010 14:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1307
  • dacmagic - zasilacz na prąd przemienny

    tutaj jest to urządzenie otwarte. pytam bo mam zamiar kupic za tanie pieniądze, a gość zeby sprawdzic podłączył na moment zasilacz 12V DC. Urządzenie włączyło się, działały przyciski, wszystko OK, ale nie miał jak sprawdzic czy gra. Tak więc kupuje w ciemno ale chciałbym wiedziec czy ten zasilacz...

    Elektro Początkujący   16 Wrz 2015 07:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 834
  • Śmierć komputera? Zasilacz?

    Problem polega na tym, że komputer umarł. Opisze cała sytuacje. Komputer jest dosc stary. Chodzi mi głównie co takie objawy moga wskazywac. Było tak, ze monitor nie reagował po właczeniu, a wszystko pracowało w miare okej ale na wysokich obrotach. Jakoś sobie z tym radziłem dociskajac przewody,...

    Komputery Początkujący   19 Gru 2016 01:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 348
  • multiswitch ankaro sem 5 x 24 an spalony zasilacz

    witam Wpadl mi w rece taki multiswitch niestety posiada spalony zasilacz. Nie moge odczytac jakie napiecie bylo na wyjsciu, obstawiam ze 18,v bo tak ma np. terra, ale jak to sprawdzic ? Zalozmy ze jak dobiore zasilacz jak sprawdzic multiswitcha, ktorego bym chcial wykorzystac zamiast rozdzielacza...

    Instalacje antenowe DVB-T   15 Lis 2018 23:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 249
  • Zdechly zasilacz:(

    Sory - jesli lamerskie pytanie - ale czy mozna sprawdzic rezystor, trnzystor, badz kondensator nie wylutowujac go z zasilacza? I jeszcze jedno - w mierniku nie mam mozliwosci sprawdzenia pojemnosci, jak moge sprawdzic czy kondensator jest ok?

    Komputery Hardware   14 Kwi 2003 15:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1378
  • JAK SPRAWDZIC TRAFOPOWIELACZ

    Mam problem z monitorem Samung 750s. Po wlaczeniu zasilania nastepuje krotki start zasilacza po czym jego wylaczenie. Po odlaczeniu napiecia podawanego na trafopowielacz, zasilacz niskonapieciowy pracuje poprawnie. Mam wrazenie ze jest cos nie tak z trafopow. bo kiedy uzwojenie pierworne zastepuje np....

    Monitory Serwis   20 Maj 2003 19:56 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2407
  • Przypalony ;[- zasilacz ATX

    W komputerku padł zasilacz, wiec go wymieniłem i po wymianie komp ruszył. System wystartował, wiec odpalam jakakolwiek gre w ramach sprawdzenia - zwis, no to restart (i tak kilka razy). Wybrałem sie do bios`a sprawdzic temperaturke, tak na oko normalna ~35 stopni. (Przerwa na kawe) Po ponownym wejsciu...

    Komputery Hardware   19 Gru 2003 12:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1281
  • Jak sprawdzić poszczególne komponenty w zasilaczu do laptopa

    witam.. przede wszystkim jaki jest zbudowany zasilacz czy przetwornica napiecia cz tez wersja z transformatorem.. przydala by sie fotka .. jesli to przetwornica to na wejsciu napiecia sieciowego 230V jest dlawik (dwie cewki nawiniete na rdzeniu ferrytowym)nalezy sprawdzic czy jest przejscie przez...

    Początkujący Serwisanci   17 Cze 2005 17:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1796
  • Zasilacz od tunera ferguson??

    Panowie jak sprawdzic czy dziala poprawnie zasilacz, mam miernik jak za jego pomoca sprawdzic elementy naa olyce, bo przypuszczam ze to wlasnie to jest powodem nie dzialania tunera bo tak nagle po podlaczeniu do produ cos sie spsulo, pozdro. Ma kiolkanascie opornikow, kondensatorow , pomocy :(

    Początkujący Serwisanci   29 Cze 2005 00:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 999
  • Laser - nie działa zasilacz - czy warto i jak naprawić?

    jesli zasilacz da sie rozlozyc to mozna sprawdzic wszystkie elementy . podejzewam ze sa tam tylko diody i kondensatory jak w powielaczu napiecia. czyli elementy ktore mozna nawet zwyklym miernikiem sprawdzic .

    Optoelektronika   28 Maj 2006 09:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2034
  • whirpool L1782 - nowy zasilacz

    Czyli radzicie wydac te kilka dyszek zeb sprawdzic czy jest w ogole sens je wydawac? :) A jesli to nie to to - wydac dodatkowo kase na nowy sterownik? Czy powaznie nikt nie wie jakie napiecia i gdzie podpiac zeby sprawdzic czy jest sens zabierac sie za naprawe zasilacza?

    AGD Użytkowy   29 Paź 2014 18:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1557
  • RM650X - Uszkodzony zasilacz?

    Tylko, ze ten zasilacz jest bardzo cieply pod obciazeniem, wydaje mi sie, ze tak juz byc nie powinno, a przy OCCT jest chlodny bo sie kreci wentylator. Moze byc tak, ze pobor mocy w grze jest minimalnie mniejszy od tej granicy, w ktorej powinien zaczac pracowac wentylator i dlatego sie nagrzewa? Probowalem...

    Komputery Hardware   19 Lip 2017 21:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 453
  • Jak sprawdzic - diode, transformator?

    W ramach nauki elektroniki chcialem sprobowac naprawic taki maly zasilacz uniwersalny (jaki mozna kupic na kazdyn handelku ;)). Objawy: ;) Po podlaczeniu do pradu nie daje oznak zycia. Po odkreceniu obudowy widze: 1. transformatorek 2. 4 diody 3. rezystor 4. kondensator 5. "Wahajka do wyboru...

    Początkujący Elektronicy   13 Mar 2006 14:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1082
  • Trilux z zasilaczem TDA 4605.

    Przwdopodobnie masz zwarta ktoras diode prosrownicza po wtornej stronie. Proponuje rowniez sprawdzic rezystor i kondensator startowy TDA4605 wymienic elka 1nikro, sprawdzic ktora wersje TDA zastosowales, III idzie za II odwrotnie nie.

    TV Serwis   04 Wrz 2002 11:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2036
  • mocno nagrzewa sie zasilacz

    No to przynajmniej na tyle dobrze , ze wiadomo , ze sa oba tak samo pokopane lub dobre ;-) . Czy miales czas i mozliwosc sprawdzic czy te srobki mocujace tranzystory sa odizolowane od radiatora ? Wystarczy omomierzem sprawdzic czy jest przejscie miedzy obudowa tranzystora a radiatorem ( musisz zdrapac...

    Radiotechnika Serwis   10 Cze 2005 01:29 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1591
  • jak sprawdzic płyte asus p2b

    Dodano po 1 Odlacz wszystkie napedy zostaw aby procesor, grafike, pamiec i zasilacz. Zrob clear_cmos (opis w instrukcji). Nastepnie jesli nie uruchomi odlacz zasilacz i podlacz inny, sprawdz jak wygladaja kondensatory czy nie sa napuchniete/wylane.

    Komputery Hardware   03 Sty 2006 19:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 800
  • Hp 3550 - padnięty zasilacz(typ 0950-4397)

    moge wam bez problemu sprawdzic jak to jeszcze aktualne.. tylko napiszcie jak sprawdzic zwyklym miernikiem tranzystor smd ??? oznaczen brak

    Drukarki, ksero Profesjonalne   20 Sty 2006 00:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1787
  • Jak sprawdzic czy dziala pompa (wykryc kiedy jest wlaczona)

    Jeżeli pompa jest zasilana ze stycznika to proponuje wykorzystać styki pomocnicze, jeżeli chodzi o sam efekt pompowania to są dostępne czujniki przepływu cieczy ( nie koniecznie drogie). Jak rozumie dioda świeci bo jest spadek napięcia na rezystorze. Dlaczego nie wyrzucić rezystora i wpiąć podobny...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   31 Lip 2006 21:27 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5052
  • HCM TV 5502H problem z zasilaczem

    Witam.Powinienes sprawdzic poprawnosc pracy przetwornicy tzn obciazyc ja zarowka,jesli napiecia beda OK mozesz oscyloskopem sprawdzic przebieg sterujacy na bazie tego tranzystora.Jesli i ten jest dobry zostaje trafo WN,kond. kolektor -emiter ,badz cewki odchylajace

    TV Serwis   16 Lut 2007 10:56 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 957
  • Jak sprawdzic Triode średniej mocy T-02

    W zasadzie to bez posiadania odpowiedniego zasilacza anodowego (U>=500V), możesz sprawdzić jedynie omomierzem włókno żarzenia. Posiadając odpowiednie zasilacze (anodowy, żarzeniowy i ewentualnie siatkowy), możesz zmierzyć prąd anodowy przy konkretnym napięciu anodowym i siatkowym, a następnie porównać...

    Elektronika Retro   26 Kwi 2007 16:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1605
  • Komp się ciągle zawiesza. Czy to może być wina zasilacza?

    Sprawdzic napiecia MIERNIKIEM nie programowo.Sprawdzic kondensatory i ram memtestem. Mozna tez zdiagnozowac dysk ale nie sadze by to byla jego wina ale mozliwe

    Komputery Hardware   15 Maj 2007 13:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1505
  • jaki zasilacz do tego zestawu

    musze sprawdzic czy tu takie dostane , a czy ty takiego masz ? Dodano po 2 musze sprawdzic czy tu takie dostane , a czy ty takiego masz ? szukałem i chyba będzie problem dostać taki ale dziekuje za rade

    Komputery Co kupić?   17 Kwi 2010 23:00 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 4469
  • Jak sprawdzic na zarowke?

    witam, mam takie proste(mam nadzieje:)) pytanie. Mianowicie jak w TV Neptun m341 sprawdzic zasilacz na zarowke?? Jak, jaka i gdzie ja podbiac(ew.zamiast czego) i czego moge sie spodziewac po wynikach??? Z gory dzieki!

    Początkujący Serwisanci   08 Paź 2004 15:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2468
  • Moge tak sprawdzic wzmacniacz ??

    Witam zakupilem wzmacniacz blaupunkta GTA 2 Mk II i chce go sprawdzic w domu ?? i tu rodzi sie pytanie mam zasilacz 12 V moge go wpiac jako zasilanie ? + do plusa a - do ground-a ?? i jeszcze drugie pytanie mam radio sony gdzie niema wyjscia typu chinch .. a mam honde civiv %d rocznik 98 jaka przejsciowke...

    CarAudio   06 Kwi 2008 23:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1205
  • Jak sprawdzic pamiec na karcie graficznej

    "Pamieci" na k. graficznej skutuja raczej artefaktami, a nie zawieszeniem komputera. Pewnie mozesz je sprawdzic programem atitool - opcja "scan for artifacts". Ale bledow szukaj raczej gdzies indziej - moze zasilacz, moze jednak przegrzewajacy sie procesor lub karta graficzna. Sprawdz temperatury...

    Komputery Hardware   26 Maj 2008 21:15 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 24510
  • Overlocking Phenoma 550 jak sprawdzic odblokowany rdzen

    Witam Moj zestaw to GA 785GT-UD3 Amd Phenom II 550 OCZ 2x2GB DDR3 1600 mhz Radeon hd 4870 Zasilacz Chieftec GPS 400-watowy System Win7 Moje pytanie jest odnosnie procesora mianowicie jest to dwurdzeniowy procesor, tyle lekkie OC zostalo wykonane i po nim chyba udalo mi sie odblokowac 3 rdzen,...

    Komputery Hardware   28 Lis 2009 10:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1058
  • p5 n32 sli , komp sie nie wlacza - co sprawdzic?

    Witam. Komputer stacjonarny z płytą P5N32SLI, nagle w czasie pracy po prostu wyłączył się i nie mogę go uruchomić. Mam 2 karty GeForce N8800 w SLI, więc awarię karty już wykluczyłem. Zasilacz włącza się, czarny ekran, brak sygnalu do moniotora. Nie mieszkam teraz w Polsce i nie mam drugiego komputera,...

    Komputery Hardware   13 Cze 2010 10:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 714
  • Tansometr czujnik sily uciagu jak sprawdzic poprawnosc jego dzialania

    Dzien dobry Posiadam dwa czujniki sily uciagu wymontowane z ciagnika rolniczego.jak sprawdzic poprawnosc dzialania poza ukladem lu w ukladzie.dysponuje multimetrem zasilaczem.prostym oscyloskopem.wychodza z niego trzy przewody Proszę poprawić pisownię postu.

    Początkujący Naprawy   06 Kwi 2019 14:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 168
  • panel sloneczny , zasilacze imp od laptopow i reszta

    napisze tak. czesto ekperymentuje i tak. identycznie jak na rysunku mam obecnie od pol roku podlaczony jeden zasilacz 19v 3,42A do panelu slonecznego a wyjscie zasilacza na sterownik . czyliu jak na rysunku i wszystko dziala normalnie . ale jak widac zasilacz z panela nie da mi max watt z panelu bo zasilacz...

    Początkujący Naprawy   26 Kwi 2016 07:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 696
  • Problem z nowym zasilaczem ATX

    Wiec tak ,Jestem w posiadaniu zabytku komputerowego o parametrach : Plyta glowna : ECS P6BAP-A+ Procesor Intel Celeron II 700 Mhz (10,5-67) A problem dotyczy jak w tytule zasilacza atx. Wiec opisze po kolei co i jak sie stalo: - do czasu awari PC pracowal na zasilaczu ATX SWITCHING POWER SUPPLY MODEL:...

    Komputery Hardware   09 Lut 2007 23:07 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1941
  • Dell Alienware M17XR3 - Nie rozpoznaje zasilacza, nie laduje.

    Witam.Mam problem z moim pacjentem Dell Alienware M17XR3. Od poczatku : Objawy wstepne: Co jakis czas, monit, o nierozpoznaniu zasilacza, bateria zuzyta w 52% (wear level).Ladowanie w momentach, kiedy zasilacz rozpoznany, jest. Nastepnie, juz po kazdym uruchomieniu ,monit o nierozpoznanym zasilaczu....

    Laptopy Hardware   18 Kwi 2019 20:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 420
  • Bardzo grzejacy sie zasilacz, boje sie awari.

    Witam szukalem podobnego problemu ale niezauwarzylem. Wiec pisze co nastepuje. Jestem szczesliwym posiadaczem zasilacza IMPET "s"300W Model:300X1 (P4) a oto co pisze na nalepce: AC Input 230VAC 4A 50Hz AC Output 230VAC 0.5A 50Hz +3.3V->20A , +5V->30A , +12V->13A -5V->0.5A , -12V->0.8A...

    Komputery Hardware   23 Cze 2004 13:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1386
  • Problem z zasilaczem ATX, ogulnie działa ale nie w kompie

    ps15011982<- miernik od ruskich powinien ci pokazac napiecia jedyne co moze robic to mylic sie i pokazywac troche wyzsze napiecie a co do zasilacza LC 230..... to jest to tani zasilacz 230W i one szybko padaja (moj ojciec ostanio 10 takich zasilaczy dostal do naprawy i z 10 udalo sie tylko zrobic...

    Komputery Zasilacze   26 Gru 2004 13:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1950
  • Restart kompa po uszkodzeniu zasilacza

    Panowie tydzien temu wymienilem grafike na Radeona 9800XT,XT dlatego poniewaz kolega zmienil bios w tej karcie.Wszystko pieknie dzialalo az nagle gdy gralem w gre F.E.A.R komputer sie wylanczyl ,okazalo sie ze padl zasilacz a mianowicie dlatego ze byl za slaby bo 300Watowy i dosc stary bo mial ponad...

    Komputery Hardware   30 Sty 2007 19:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 992
  • T23 pracuje na baterii, zasilacz wyłącza laptop

    Dzien Dobry Mam "mały" problem z moim IBM T23. Prosze o pomoc. Zacznę od początku. Złamał mi się jack od mikrofonu w gnieździe laptopa (kochane dzieci) - koncówka została w środku - próbowałem go usunąć igłą, cieniutkim śrubokrętem i w końcu sie udało (łączyło sie to z demontazem twardego dysku, wyciągnieciem...

    Laptopy Hardware   02 Lip 2007 15:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1481
  • Problem z zasilaczami płyta główna ASUS A7N8X2.0.

    Witam! Mam pewien problem. Od pewnego czasu zaczelo mi cos piszczec w zasilaczu i rozne dziwne rzeczy sie zaczely dziac np podczas wlaczania kilka razy robil tak jakby sie reset naciskalo, to samo przy wylaczaniu niby ma wylaczyc komputer, a startuje od nowa. Chcialem sprawdzic czy to wina zasialcza...

    Komputery Hardware   05 Lip 2007 10:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1576
  • Zasilacz LED, a uziemienie...

    Chodzi o to, ze do diody CREE nie moge podlaczyc uziemienia, bo... nie ma takiej mozliwosci. Czyli rozumiem zeby sprobowac podlaczyc to uziemienie do obudowy zasilacza. Jesli nie ma miejsca na przykrecenie "oczka" to moze macie Panowie jakis inny sposob, aby podlaczyc ten przewod do obudowy zasilacza...

    Początkujący Elektronicy   16 Sty 2016 16:07 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 5166
  • ATX zasilacz -nie wlacza plyty za kazdym razem

    Witam! Mam ten sam problem po wymianie zasilacza. Mam plyte atx i na starym zasilaczu wszystko bylo OK a teraz zalozylem zasilacz od PIV z dodatkowymi laczowkami. Ogolnie zasilacz pasuje do plyt tych starszych jak i do nowych PIV, ale widocznie cos nie dokonca. Na razie nie mialem czasu sprawdzic...

    Komputery Hardware   17 Kwi 2003 11:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1893
  • Zasilacz ATX

    zasilacz ATX zgasil kompa normalnie tzn. zamknij system itp. ale juz go nie wlaczyl ..... zaczelo smierdziec ..... otworzylem go i znalazlem dwa przypalone rezystory ale sprawne ..... poszukalem na ich galezi i znalazlem tranzystor 2SC945 ... zmienilem go ale jeszcze sie "grzal" wiec szukajac dalej znalazlem...

    Komputery Hardware   08 Lis 2006 20:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1565
  • Dym z zasilacza ATX

    Mam problem Jak sprawdzic czy zasilacz MGB-300ATX jest sprawny. Po kilku godzinnej pracy poszedl dym z zasilacza i sie wylaczyl - tu nadmienie ze mialem zdejmowana temperature ze srodka zasilacza, temperatura ta byla w normie stala, mam podlaczony do wyjscia zasilacza monitor wiec zauwazylem ze brak...

    Komputery Hardware   04 Lip 2004 18:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3721
  • Zasilacz Fideltronik

    Podziękowania dla Leszkor-a za zamieszczenie schematu na forum. Fakt, że trzeba trochę porzeźbić funkcję "szukaj" aby tę rzecz odnaleźć ... Podaję namiar dla pamięci i ułatwienia innym osobom zainteresowanym tym tematem: Schemat FZ30 14 2.doc Taka seria do naprawy jaka mi się ostatnio przytrafiła...

    Schematu/instrukcji/artykułu   28 Lip 2004 23:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4653
  • Sprzezenie zwrotne do zasilacza

    Jak dzila sprzezenie zwrotne do zasilacz? tzn mam monitor COMPAL i jest w nim kabelek ktory oplata rdzen trafopowielacza. Sadze ze sluzy to do wzbudzania przetwornicy zasilacza aby zwiekszyl napiecie po przejsciu ze st-by do pracy? Czy mam racje. Uklada zasilacza jest na KA3842A. Usterka tego monitora...

    Monitory Serwis   16 Sie 2004 22:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1167
  • do elektronikow - redukcja zaklocen zasilacza - jak?

    ...hmm..zaklocenia to zawsze nie najlatwiejszy problem..Napisales ze droga radiowa tych zaklocen nie ma-czepial bym sie wiec polaczenia kablowego.Jak dlugi jest ten kabelek audio?Co do jakosci-skad wiesz, ze jest wysoka?To, ze na innym sprzecie nie ma zaklocen nie swiadczy o wysokiej jakosci kablach...Zasilacze...

    Komputery Hardware   21 Gru 2004 12:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1467
  • Zasilacz 20V 1.0A 50W do starego laptopa

    Witam. Prosilbym bardzo o pomoc starszych elektromaniaków. Dostalem laptop niestety bez zasilacza. Chcialbym go przywrocic do zycia. Laptop to stary 486 firmy Dual Group. Moze ma ktos takiego laptopa?? Wejscie na zasilacz jest typu meskiego i posiada 4 piny. Chodzi mi o pomoc w tym jak sprawdzic...

    Początkujący Serwisanci   03 Kwi 2005 12:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 876
  • Problem z plyta i zasilaczem ATX

    Witam! Mam taki problem... wpadl mi w rece komputer z prockiem celerona 366 i plyta asusa P2L97, do tego zasilacz ATX-230. Problem jest taki, ze bardzo zadko komputer uruchamia sie, jesli juz sie uruchomil to przy odpaleniu jakiegos linuxa z livecd po pewnym czasi zawieszal sie... Po ponownym uruchomieniu...

    Komputery Hardware   01 Lis 2005 12:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1018
  • Problem z zasilaczem PDŁ 12.20

    Kto z Kolegow naprawiał zasilacz impulsowy typu PDŁ 12/20.Ostatnio padl mi taki zasilacz i jak na razie nie moge go naprawic.Bardzo pomocy byłby schemat,ale producent TELZAS nie udostepnia go. Na wyjsciu zasilacza brak jest napiecie (u wyj=0). Zasilacz zbudowany jest w oparciu o przetwornice i tranzystory...

    Inne Serwis   05 Gru 2010 21:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1095
  • Zasilacz do laptopa? Czy można podłączyć zasilacz zbudowany na prostowniku?

    Witam Znalazlem w domu starego laptopa i chcialbym sprawdzic czy dziala, niestety nie mam zasilacza, porzebny jest 18V 2,4A tak jest napisane na obudowie lapka. czy mozna podlaczyc zwykly zasilacz zbudowany na prostowniku tylko ?? oczysicie majacym na wyjsciu napiecie 18 V

    Komputery Hardware   27 Kwi 2006 19:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1763
  • AVT2462 - Zasilacz 10A 10...20V problem !!

    Witajcie Mam problem z uruchomieniem zasilacza z kitu AVT2462. Złożyłem cały zasilacz, trafo ma 12V zmiennego więc po wyprostowaniu ma około 16V. Na razie kondensator filtrujący to 9600uF. Potem znacznie zwiększe tą pojemność tylko chciałem odpalić ten zasilacz. Więc: Na wyjściu zasilacza mam napięcie...

    Projektowanie Układów   14 Lip 2006 11:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2165
  • Płyta czy zasilacz? 10 s kręci się wiatrak i staje.

    hmm chcialem sie tylko zapytac, panów/panie znające sie w temacie - bo sam biegły nie jestem, a i tak znając życie wymienie wszystko. otoz mialem plyte asrock k8 upgrade 880 + sempron 2200 + zasilacz modecom feel II 350 W. fsb 2x217 Mhz - czestotliwosc około 1.95 Ghz - temperatura około 45 stopni....

    Komputery Hardware   14 Mar 2007 15:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2328
  • Dziwne piski z zasilacza Chieftec GPS-450AA-101 ?

    Witam, Mam problem i prosze o porady. Niedawno zakupiłem zasilacz Chieftec 450W, dokladniej model GPS-450AA-101... I problem polega na tym, że z zasilacza wydobywają się... piski. Tez mam ten model Chiefteca i z DFI Infinity II działa mi bez zarzutu. Z tego co pamiętam to faktycznie wydobywały...

    Komputery Hardware   03 Lip 2007 07:18 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3376
  • [TV] Antena siatkowa - brak TVN - brak zasilacza. POMOCY

    Witam ! Znajomy chcial zebym ustawil mu siatkówke tak zeby odbierala TVN, ale zdziwilo mnie ze nie posiada do niej zasilacza ktory jest podpiety do wtyczki antenowej podpinanej do telewizora. Twierdzi ze takiego zasilacza z wtyczką w zestawie nie było. Czy moge podpiac taki zasilacz, tkry zwykle...

    Radiotechnika Serwis   22 Maj 2008 22:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2511
  • Piszczenie komputera i wymiana wentylatora zasilacza

    Witam, Mialem ten sam problem, z tym ze na poczatku zdarzalo sie tak, ze po wylaczeniu kompa, wciskajac power wlaczal sie na ok 3 sec. Po czym sie wylaczal. Czasami pomagalo gmeranie kabelkami od przycisku powera, i wtedy wstawal. Ale ostatnio nic nie pomagalo, wlaczal sie na 3 sec i wylaczal. rozebralem...

    Komputery Hardware   22 Kwi 2009 19:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5320
  • Komputer powoduje uszkodzenia zasilaczy

    Pierwszy raz sie z tym spotykam. Trafil do mnie komputer na zasadzie "nie dziala", sprawdzam zasilacz, nie dziala to podmieniam na moj, sprawny i maszyna wstaje. Komputer zostawilam wlaczony zeby sprawdzic czy system jest OK ale po jakis 10 min nowy zasilacz tez mi sie spalil. Rozkrecilam oba zasilacze...

    Komputery Hardware   04 Mar 2009 13:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2732
  • Palenie się zasilaczy - czy to wina kondensatorów płyty?

    Czesc, mam problem, a mianowicie... z niewyjasnionych mi dotad przyczyn zasilacz zaczal wydzielac dosc nieprzyjemny zapach, po jakims czasie zaczelo sie z niego dymic. Wiec postanowilem go juz nie meczyc, kolega dal mi jego zasilacz ktorego juz nie uzywa bo kupil sobie nowy kompmuter, owy zasilacz zepsul...

    Komputery Hardware   05 Lip 2009 18:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1745
  • DVP Sony DVP-NS52P zasilacz

    Witam wszystkich, Mam problem z zasilaczem w DVP Sony DVP-NS52P. Sprzęt jest martwy, w ogóle nie reaguje. Pomiar napięć na wyjściu zasilacza 1. SW + 8V - brak napięcia , 2.MTR GND, 3. EV +11V - jest 13V , 4. EV +5V - jest 5,2V , 5. SW +3,3V - brak napięcia , 6. SW +5V - brak napięcia , 7. GND,...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   15 Lis 2009 22:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2106
  • Asus A6J - nie wlacza sie z bateria i na zasilaczu

    witam Dostalem do naprawy notebook asus seria A6J. Objaw jest taki wyciagam akumulator i podlaczam zasilacz zaczyna migac pomaranczowa dioda wskazujaca stan naladowania akumulatora. Wkladam akumulator podlaczam zasilacz to samo miga pomaranczowa dioda. Odpinam zasilacz i na samym akumulatorze nie ma...

    Laptopy Hardware   17 Maj 2010 12:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1201
  • Problemy z komputerem - plytya glowna, zasilacz

    Witam, od pewnego czasu mam problemy z komputerem. Wiesza sie w najmniej oczekiwanych momentach. Objawy to nieaktywne ikony lub pasek zadan. Uruchomienie menadzera zadan pomaga, ale sytuacja co jaki czas sie powtarza i jest bardzo denerwujaca. Dzieje sie tak na swiezo zainstalowanym windowsie xp. System...

    Komputery Hardware   07 Paź 2010 15:43 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3231
  • Eltra ATS 361 nie działa główny zasilacz.

    Witam. Jakiś czas temu mój wzmacniacz przestał działac ot tak sobie. Po wciśnięciu głównego przycisku power zapalały się wszystkie kontrolki (1 czerwona i 4 pomarańczowe) a po chwili świeciła tylko czerwona i jedna pomaranczowa pod tunerem. Rozebrałem ten wzmacniacz i chciałem sprawdzic napięcie na zasilaczu....

    Początkujący Naprawy   19 Lut 2011 07:36 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2493
  • Tani tester zasilaczy - brakuje elementu?

    A mam jeszcze jedno pytanie, przed chwila sprawdzałem swoje zasilacze i mam dziwne objawy, mianowicie przy nowszym kompie po podłączeniu kostki od płyty głównej wszystkie diody sie zapaliły. Poszedłem do piwnicy sprawdzic 2 starsze troche zasilacze i zapaliły sie wszystkie diody oprócz -5V. Sprawdzałem...

    Komputery Hardware   03 Sty 2012 10:26 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2590
  • Jaki zasilacz do zestawu intel I5 4590

    Jasne. Podczas obciazenia na nastepujacej konfiguracji: i5 4590 H97 Pro4 Gainward GTX770 Phantom WD10EZEX 2x DDR3 4GB 1600MHz zasilacz odmowil wspolpracy. Pisk jak z fajerwerkow i dym z zasilacza, po czym wylaczono zasilanie komputera. Wykrecilem zasilacz a tam wylany kondensator, jego elektrolit...

    Komputery Co kupić?   10 Paź 2014 19:27 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2460
  • Samsung TV UE40F5300 - Zasilacz, brak napiecia 13V

    Witam. Prosta sprawa zeby sprawdzic zasilacz . Odlacz tasme od plyty glownej tam gdzie jest podlaczony zasilacz. Wyswietlacz powinien sie zalaczyc i wszystkie napiecia na zasilaczu mozesz pomiezyc . Jezeli zasilacz sie nie zalaczy to definitywnie jest uszkodzony jezeli sie zalaczy to masz uszkodzona...

    TV Początkujący   18 Lis 2015 20:59 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3807
  • Zasilacz Laptopa HP nie trzyma napięcia

    Witam, kupiłem laptopa dla matrycy, poprzedni właściciel wysłał mi komletnego lapka z zasilaczem, po podłączeniu nie oryginalnego zasilacza okazało się że laptop jest dobry. Chciałbym ten zasilacz uratowac , mam niby swój ale jest on nie oryginalny ma za małom moc i nie ładuję mi baterii. Ten który używam...

    Początkujący Naprawy   23 Maj 2020 22:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 75
  • JAK ŁATWO MOZNA SPRAWDZIC ELEKTROLITY

    włączyć sprzęt i po godzinie pracy wymienić wszystkie grzejące się - napewno mają dużą upływność i przeciążają zasilacz. Kiedyś w kamrze sony (4 letniej) która świrowała zmieżyłem pobór prądu , wynosił około 2,8A po wymianie 54sztuk (niektóre pażyły) pobór prądu spadł do 1,3A wszystkie usterki zniły...

    TV Serwis   05 Lip 2002 06:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1730
  • Jak sprawdzic polski alternator.

    Jeśli chcesz sprawdzić go poza samochodem to musisz połączyć to tak: - do zacisku B+ podłącz żarówkę (min.50W) z przedniego reflektora - do zacisku D+ (ten konektor co idzie do kontrolki w samochodzie) podłącz przez małą żarówkę (5W) do zasilania +12V (np zasilacz), masa na obudowe - po włączeniu...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Gru 2013 03:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3438
  • zasilacz do aparatu cyfrowego

    Wszystkim bardzo dziekuje za udzielone rady iinformacje. Widze ze temat jest otwarty i inspirujacy do dzialania. Ztego co wyczytalem z postow zasilacze stosowane do aparatow maja skrajnie rozne parametry. Jeden z kolegow sugeruje zwykly zasilacz 1A,inny pisze ze dopiero dziala przy przetwornicy 8A....

    Inne Serwis   19 Sty 2004 17:56 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3812
  • plyta glowna nie wlacza zasilacza

    Mam plyte glowna ktora nawet nie jest w stanie wlaczyc zasilacza. Zasilacz jest dobry. Do plyty byl podlaczony zasilacz ktory spowodowal jakies przepiecie. Padl napewno dysk. Czy da sie cos zrobic z ta plyta. Jak ja sprawdzic ?

    Komputery Hardware   12 Mar 2004 14:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1460
  • EMITER model LP-6100B zasilacz nie działa delikatnie mruczy

    ja mialem u siebie w zasilaczy at podobne objawy... za pierwszym razem okazalo sie ze strzelil kondzior wysokonapieciowy.. najpierw go wymontowalem.. ostroznie zeby niczego nie uszkodzic - kleszczami. komp chodzil bez zarzutu. potem zalozylem nowego kondzia... na wszelki wypadek. teraz ten sam objaw...

    Komputery Zasilacze   31 Sty 2004 17:28 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2425
  • Jak sprawdzic przez ethernet czy dany komputer jest wlaczony

    Witam, jak podlaczajac sie bezposrednio do komputera przez siec fast ethernet sprawdzic czy jest on wlaczony? Musze zaprojektowac jakis prosty uklad. Pewnie sprawa sprowadza sie do sprawdzenia czy na danej parze przewodow jest napiecie? Tylko nie piszcie zebym kupil zasilacz, karte sieciowa i podlaczyl...

    Komputery Hardware   13 Mar 2004 19:49 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 4016
  • jak najszybciej sprawdzic STK4048 nie posiadajc plytki

    po pierwsze sorki za ten młotek :D a tak serio to : 1. sprawdź czy nie ma zwarcia między nóżkami 13 i 14, 14 i 17, 12 i 16, 12 i 18 2. między 7 i 17, 7 i 13, 16 i 10,8 i 10 powinien byc spadek napięcia około 1,3-1,4 V (w drugą strone rozwarcie) - sprawdz omomierzem 3. podłącz zasilacz regulowany...

    Audio Serwis   12 Paź 2004 08:29 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1353
  • jak sprawdzic czy wzmacniacz TDA1510 jest dobry?

    Znalazlem kostke TDA1510- polutowalem na pajaka (na uniwersalnej plytce). Wlasnie sprawdzilem poraz koleny i wszystko jest wedlug schematu z data sheet 1510. podlaczylem wyjscie z kart muzycznej i jeden glosnik (bo zrobilem mono 22Wat) i muzyka jest w oddali i slychac trzaski ;-) Najciekawsze jest...

    Warsztat elektronika   03 Kwi 2004 09:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1449
  • jak sprawdzic wtrysk Peugeot 206 ?

    Jeżeli masz nowe auto to wtryskiwacz jest sterowany tranzystorem typu MOSFET o znikomej rezystancji złącza, więc daruj sobie uruchamianie wtryskiwacza przez tranzystor, a śmiało bezpośrednio do zasilacza lub akumulatora. Trzeba pamiętać że wtryskiwacz pracuje impulsowo więc nie należy zbyt długo go...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Kwi 2010 18:16 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 30421
  • Codegen 400W świszczący zasilacz

    Poszedlem do sklepu zeby mi dali na podmiane zasilacz ktory by wykluczyl wine plyty. Wiec co za roznica czy poczlaczylem 350W czy 400W. Chcialem tylko sprawdzic czy ten tez świszczy. I wcale sie nie dziwie ze nie wystartował :) A byl to jakis Megabajt a modelu nie pamietam. Płyte zmienilem dlatego ze...

    Komputery Hardware   23 Lis 2004 19:01 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3756
  • jak sprawdzic czy plyta głowna dziala?

    Witam ! ... widzę że koledze arur łatwiej było zaśmiecić forum i otworzyć nowy post ze starym problemem niż odpowiedzieć na moje pytania ! Ciekawe podejście nieprawdaż ?Chyba że chodzi o coś całkiem innego? Koledzy zerknijcie na jego poprzedni post: Czegoś tu chyba nie rozumiem , a Wy? PS ...

    Komputery Hardware   06 Sty 2005 12:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5120
  • JAk sprawdzic konwenter??

    :arrow: "Isiek 78! Rozumieę doskonale o co Ci chodzi! Poprostu masz stary, uszkodzony konwerter i przy okazji (pretekstu) naprawienia go, chcesz zajrzeć do środka! Też tak zaczynałem. Możesz delikatnie go rozkręcić i dojść do jego "bebechów" ale nie od strony promiennika (tego "lejka") tylko od strony...

    SAT Serwis   14 Lis 2005 13:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 26431
  • Jak sprawdzic( na sucho) silownik cent. zamka.

    Jak sprawdzic na sucho czy silownik centralnego zamka dziala. czy musze go podlaczyc do jakiegos zasilacza czy moze jest jakis inny sposob. pozdrawiam.

    Samochody Archiwum   19 Cze 2005 20:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2499
  • Przepala się bezpiecznik - zasilacz Elwro 800 Junior

    Sproboj oddzielic zasilacz od komputera i wlozyc bezpiecznik i sprawdzic napiecia .Jesli bedzie nadal przepalal tzn ze zasilacz .Przy dobrych napieciach mozna podlaczyc do komputera i jesli wtedy wywali to winny bedzie komputer . Najczesciej przepaja sie w...

    Inne Serwis   27 Kwi 2005 20:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2329
  • jak sprawdzic sprawnos podzespołów ?

    panowie i panie jak w temnacie , jakimi programami sprawdze ze podzespoły takie jak -ram -karta graficzna -zasilacz dyski cdromy chodzi mi o programy które przeprowadzą testy danego urzadzenia i wypiszą diagnoze czy urządzenie jest sprawne czy nie z góry wielkie dzieki

    Komputery Hardware   28 Maj 2005 15:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 711
  • jak sprawdzic lampy?

    tak. Preskaler masz racje,inny kolega na ;;triodzie;;,zwrocil mi na to uwage dokladnie sa 2 cewki kazda po 110v ,juz zmostkowalem dziala:) trafo jest sprawnie,tylko poszczegolne napięcia są wyższe ,pewnie przez te 230volt z sieci przykladowo te 190 volt ,ma ok235. ale to chyba nie szkodzi? to teraz...

    Elektronika Retro   10 Cze 2005 15:02 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4394
  • Zasilacz DELL model HP-145SNF ( jak sprawdzić??? )

    Witam!!! Komputer m-ki DELL OptiPlex GX1, / na płycie doczytałem sie tylko > X14-318 < > REV.A07 < /. Teraz problem; pozostawilem zalaczonąwtyczke komp. do sieci na noc ale byla zdieta obudowa ktora po zdieciu załącza krancowke. Rano kompa nie dalo sie odpalic. Wczesniej po włożeniu...

    Komputery Hardware   31 Lip 2005 18:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3501
  • problem przy zasilaczu

    Witam Mam taki problemik - chcialem zbudowac wzmacniacz na slynnym tda7294 i zasilacz do niego - zaczalem od zasilacza ( aha chodzi o dokladnie o Takze zadowolony zrobilem plytke przylutowalem mostek i 4 kondziory 4700u jako ze mialem pod reka jakies trafo 75VA 24V chcialem sprawdzic czy budowa...

    Początkujący Elektronicy   03 Sie 2005 19:27 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1203
  • resztki kompa po awarii zasilacza...

    Oczywiscie ze plyta nie odpali bez proca. Dobrze mrrudzin napisal :). To prawda ze najczesciej przy pechowej awarii zasilacza (zlawszcza zasilacza za 60 zl) pada plyta i procek. Spotkalem sie z przypadkiem ze zasilacz mercury pociagnal ze soba calego kapa. Doslownie calego. Kazde z uzadzen milo widoczne...

    Komputery Hardware   10 Sie 2005 18:00 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1434
  • czy moge zastapic zasilacz 9V AC zasilaczem 9v niestabilizow

    Uważam, że tak tylko trzeba sprawdzic polaryzacje + - na końcówce do podłączenia czy jest dobrze . Zasilacz AC nie ma prostowania prądu, a natomiast niestab. ma prąd stały o polaryzacji + - i w jedna strone będzie działał, a w drugą nie. Keyboardy są wyposażone w wewnętrzne stabilizatory 5V DC i przy...

    Początkujący Serwisanci   09 Paź 2005 09:11 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4098
  • Wzmacniacz o wysokiej mocy rms jak sprawdzic

    co do kondensatorow to wlasnie myslalem ze tak sie sprawdza, sa ok, rezystory wyrownawcze sa tez ok jak sie nie myle, znajduja sie one przed wyjsciem na glosniki i maja 10ohm wydaje mi sie ze to te,co do tego zwarcia wyjscia do masy to chodzi ci ze mam podlaczyc miernik pod plus i minus jednego kanalu...

    Audio Serwis   26 Paź 2005 22:25 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3861
  • Padł wentylator zasilacza ATX (i zasilacz) i co jeszcze?

    Jaki to był zasilacz, model. Modelu niestety nie podam, bo zasilacz już wylądował w koszu, w każdym razie był o mocy 250 W. Dodano po 1 Zasilacz padając mógł za sobą coś "pociągnąć". Musiałbyś sprawdzić procesor i pamięć na innym komputerze.Odepnij wszystko od płyty,zostaw procka bez...

    Komputery Hardware   27 Lis 2005 22:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1304