Da się podłączyć standardowy zasilacz https://www.youtube.com/watch?v=-ZaXjJTf...
Kupiłem nowy zasilacz
Dzwoniłem do AMSO (mają od groma tych komputerów), x-kom i komputronik. W każdym z tych punktów powiedzieli mi, że tylko zasilacz seryjny podejdzie. Mowili coś o liczie pinów i zasilaniu płyty głównej, ale jakies 100% pewności w ich wypowiedziach nie było. Poniżej specyfikacja tego zasilacza. Dodatkowo znalazłem taką informacje T3500 (ZASILANIE CPU...
Przegrzany laminat... To już niestety zasilacz dyskwalifikuje z naprawy. Zostaje wymiana.
Myślisz ze zasilacz procek i płyta podejdzie pod 1050ti ? Płyta tak, choć nie ma sensu iść w mocniejszą grafikę, płyta ma 2 złącza PCIe 2 gen ten 1050 to już 3 gen, ale działać będzie, w teorii wolniej w praktyce nie odczujesz różnicy. Zasilacz, zakładając, że to standardowy DELLa lepiej wymienić.
Witam Wszystkich. Elektroniką zajmuję się hobbystycznie od 20 lat, natomiast naprawa zasilacza impulsowego to dla mnie zupełna nowość. Pierwszy raz naprawiam zasilacz ATX. Proszę nie pisać, że mam kupić nowy lub, że ten nie nadaje się do komputera. Przeczytałem bardzo dużo postów umieszczonych na Elektrodzie i wiem że ten sprzęt to byle co.. Chcę naprawić...
Cześć, słuchajcie posiadam zasilacz o modelu jak w temacie, spalił się, a nowy kosztuje ponad 1000 zł. Czy jesteście w stanie polecić jakiś zamiennik? W załączniku podsyłam etykiete z niego. Dziękuje z góry za pomoc. Pozdrawiam!
Witam, mam problem z zasilaczem ATX Vero L2, generalnie jestem w trakcie przerabiania go na zasilacz laboratoryjny i po wyjęciu go z obudowy, odlutowaniu wszystkich przewodów oraz połączeniu PS_ON z GND i podłączeniu obciążenia na linie 5 V zasilacz uruchomił się, napięcia też się pojawiły, ale praktycznie od razu padł. Przed rozebraniem normalnie działał,...