zasilacz znalazlem

Znaleziono około 1539 wyników dla: zasilacz znalazlem
Podstawowa forma zapytania: zasilacz znaleźć
  • Zasilacz FSP400-60GLN 400W - prosba o ocene

    Witam, Ostatnio rozgladam sie za nowym zasilaczem. Znalazlem recenzje bardzo taniego zasilacza FSP, poza tym posiadam takowy tej marki i, poza piszczeniem, wydaje sie byc ok. [url=]FSP400-60GLN 400W PSU W tych testach wypadl on calkiem dobrze. Dodam tez ze cena jest bardzo przystepna. Jednak...

    Komputery Hardware hekto5   07 Sie 2006 19:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3047
  • zasilacz do bazy gigaset A160

    nie dziala mi ladowanie sluchawki w bazie Siemens Gigaset A160. napewno nie dziala zasilacz. znalazlem na allegro od podobnego modelu. moj ma parametry wyjściowe U=9,3V AC I=210mA a ten na allegro 9,5V i 300mA? czy taki zasilacz moze zastapic moj uszkodzony bez obawy uszkodzenia bazy lub samego zasilacza?

    Telefony Stacjonarne FAQ marianvsamoroso   24 Mar 2009 22:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2756
  • Zasilacz w Laptopie Fujitsu Siemens E6550

    Witam niedawno kupiłem używany laptop lecz nie było w zestawie zasilacza. znalazlem jakiś stary zasilacz na strychu i moje pytanie jest takie . Laptop potrzebuje zasilacza o mocy 16V, 3,36A a mam 12V, 2,0A Czy jak podłącze go pod laptopa to jest możliwość że spali mi go?

    Laptopy Hardware zatronik1   19 Lut 2010 13:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 749
  • Prośba o opinie w sprawie zasilacza komputerowego TACENS RADIX IV.

    Witam Mam zamiar kupic zasilacz, znalazlem cos takiego: Mam pytanie czy to jest dobry zasilacz i czy mozna znalezc cos lepszego w podobnej cenie. z gory dzieki za wszytskie odpowiedzi pozdrawiam

    Komputery Co kupić? adas7   04 Lis 2015 15:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3592
  • Plustek ST24 - Jaki zasilacz pasuje?

    Witam, Tez poszukuje takiego zasilacza, znalazlem w piwnicy skaner bez okablowania. Dobralem tai zasilacz, mozesz mi podac jaki to jest, koszt? oraz koszt kabla usb? Pozdrawiam Damian

    Drukarki, ksero Co kupić? voodoohorn   06 Kwi 2017 10:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1941
  • THOMSON 55DS 60TX uwalony zasilacz chasi TX91

    chasi TX91 objaw: pewnego dnia brak sygnalizacji na ledzie STANDBY po wyłaczeniu przyciskiem sieciowym i ponownym załączeniu jest ok nastepnego dnia to samo (niestety ponowne wył/zał nie pomogło dodam że obraz jak jeszcze działał był ok zadnych dziwnych objawów) Po ogledzinach zasilacza znalazlem uwalony...

    TV Serwis Marekt   02 Sty 2003 20:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1574
  • Jaki zasilacz do laptopa acer Aspire 5739G

    Witam. Jak w temacie poszukuje od kilku dni zasilacza (znalazlem jakis na stronie producenta nistety nie wiem czy bedzie pasowal do mojego modelu poniewaz nie bylo go w wykazie a po drugie cena producenta zabija dlatego wolal bym zamiennik) do gniazda sieciowego ktory bedzie pasowal pod baterie: model:AS07B41 spec.:...

    Komputery Co kupić? sowacs   04 Lut 2011 19:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2155
  • Zasilacz ATX

    zasilacz ATX zgasil kompa normalnie tzn. zamknij system itp. ale juz go nie wlaczyl ..... zaczelo smierdziec ..... otworzylem go i znalazlem dwa przypalone rezystory ale sprawne ..... poszukalem na ich galezi i znalazlem tranzystor 2SC945 ... zmienilem go ale jeszcze sie "grzal" wiec szukajac dalej znalazlem...

    Komputery Hardware many2   08 Lis 2006 20:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1508
  • Zasilacz Dlink DI-524. Gdzie można kupić taki zasilacz?

    Witam Posiadam router DI-524 lecz spalil mi sie zasilacz (transformator padl). Na stronie d-link znalazlem ze to ma byc zasilacz 7,5 V 1,5 A DC , chce go kupic ale bylem juz w paru sklepach to nikt o takim nawet nie slyszal. Na allegro tez takiego nie znalazlem. Znalazlem na ceneo za 50 to chyba...

    Sieci WiFi madmax21   19 Lis 2010 15:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3622
  • Zasilacz 4pin (EPS12V) i płyta 24 pin przejsciówka z 8 na 24 pin

    Ok co do wtyków mam juz problem wyjaśniony, odnosnie kompa to posiadam, Posiadam Procesor AM2+ 64 4800, RAM DDRII 2GB 800Mhz Geil 3xHDD 500GB do tego 1GB kartę graficzna Radeona, wszystko na wspomnianej plycie ASUSA M2N-E SLI komp często mi sie restartuje podczas zwyklego ogladania filmów, nie zauważyłem...

    Komputery Hardware spec2025   13 Mar 2013 07:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1989
  • pomocy z zasilaczem szukam pilnie

    witam jestem poczatkujacy dlatego chcialbym sie poradzic waso zrobienie zasilacza regulowanego.do 40V minimum do 25 na niski prad < zasilacz ma byc do testowania wentylatorow kkomputerowych ;D mam zasilacz atx w ktorym jest transformator o oznaczeniu 40-000-200,41-000-200 spi hi-pot na...

    Projektowanie Układów czulkin   25 Sty 2006 11:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 861
  • Jaki zasilacz do modemu? Jakie parametry?

    Witam wszystkich serdecznie, mam nadzieje ze pisze w dobrym miejscu. Napotkalem maly problem. Kupilem na allegro modem adsl, niestety bez zasilacza. Na modemie pisze ze zasilacz powinien byc 12V DC 700mA. Szukajac na allegro nie znalazlem takiego zasilacza. Sa natomiast zasilacze na 12V i 0,8A...

    Inne Serwis Dot dash   25 Wrz 2006 18:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 984
  • W zasilaczu komputerowym 4life 400W wylał się kondensator

    Witam Pozwole sobie dolaczyc sie do tematu bo i mnie wlasnie taka przygoda spotkala. Objawem bylo to ze po odlaczeniu napiecia od zasilacza nie chcial sie on od razu wlaczyc trzeba bylo czekac pare minut i dopiero komp startowal. Znalazlem napuchniety kondensatorek 1000u/10v ktory wymienilem i zasilacz...

    Komputery Zasilacze user24   25 Lip 2008 22:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2433
  • Zasilacz Compaq - szukam zamiennika

    Witam Jestem bardzo słabo zorientowany w temacie niestety przeszukujac forum nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie. Otóz spalilem zasilacz do starego juz komputera i szukam zamiennika gdyz takiego samego juz nie znalazlem. Wypisze parametry - jezeli bedzie ktos dobroduszny i poda mi jaki zasilaczn...

    Komputery Hardware Arus.   31 Maj 2006 14:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 645
  • zasilacz prądowy

    mam juz tego bumboksa okazalo sie ze jest potrzebny 11 V znalazlem transformator regulowany od klolejki podalem mu 11V sprawdzajac na woltomierzu ale nie ruszyl nawet przy 12 V potem znalazlem zasilacz od telewizora turystycznego przenosnego 12V ale po pomiarze okazalo sie ze ma 20 V podlaczylem i dziala...

    Początkujący Elektronicy gogo4   24 Lis 2007 21:01 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2643
  • Jaki zasilacz do ASUS M4N98TD EVO SLI (?)

    Witam szukam porzadnego zasilacza do gier i obrobki filmow, kompuer jest obecnie prawie gotowy brakuje mi tylko zasilacza oraz drugiego dysku bo uzywam SSD pod system. Specyfikacja: Płyta główna : ASUS M4N98TD EVO SLI DDR3 Procesor: AMD Phenom II x6 1045T AM3 Pamięć RAM: Corsair DDR3 2x4096MB...

    Komputery Co kupić? termit202   20 Maj 2013 15:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 918
  • Zasilacz 12 V. 6 wentylatorów w PC. Montaż i przeróbka woltomierza.

    Mimo fatalnej jakości foto, sądzę, że to czerwone może być rezystorem MŁT - dzis tez mam fotki :D .. szkoda ze niewiele lepsze :( buuu walcem metalowym, jest tam magnes, czy uzwojenie (nawinięte druciki) - prosiłeś łopatologicznie. jest magnes :) (kiedy Ty śpisz ?). pewnikiem wtedy kiedy ty...

    Początkujący Elektronicy Tremolo   10 Gru 2004 21:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2240
  • jak uruchomić zasilacz ATX

    w tym problem ze nie znalazlem nic co by mi pomoglo dlatego pytam dowiedzialem sie tylko ze trzeba polaczyc ze soba 2 kabelki ale dalej nie wiem ktore... podlaczalem zielony(podpisany jako "remote/PS-ON") z czarnym ( "com/return" ) ale nie zadzialal....myslalem ze sprubuje zielony z szarym ( "PG/PW-OK"...

    Początkujący Serwisanci Ptolek   17 Kwi 2007 05:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2450
  • Uszkodzony zasilacz impulsowy BROTHER DCP-585CW

    Witam problem moj polega na zasilaniu drukarki otoz przyszedlem do domu i drukarka nie dzialala a wiec zlapalem za srubokret i do dziela znalazlem przepalony bezpiecznik w zasilaczu .... hmm nie wiele myslac wymienilem go no i ... znowu wystrzelil a przy tym zaobserwowalem ze stopil sie lakier na takim...

    Drukarki, ksero Początkujący cymbi   17 Lut 2011 18:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2602
  • Zasilacz chłodziarki do wina S126SMD2

    Z Twojego opisu wynika że jest to przetwornica 230AC/12DC brakuje jeszcze tylko na jaki prąd jest/była przewidziana ta przetwornica, bo widzę że w miejscu gdzie winien być bezpiecznik 5A jest zwora. To zdjecie jest z netu na plytce sa miejsca na 2 bezpieczniki jeden jest zamontowany po lewej stronie,...

    Początkujący Naprawy cypis_19   17 Paź 2015 21:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1824
  • zasilacz stabilizowany +/- 12V

    poszukuje danych dotyczacych transformatora zawartego na pwyzszym schemacie oraz danych prostownika Pani od eniki powiedziala mi ze na stronie na ktorej to znalazlem powinne byc te dane jednak tam ich nie ma :( wiem ze na tym forum tez byl taki schemat i kiedys go znalazlem ale teraz nie moge go znalesc...

    Projektowanie Układów Tremolo   10 Gru 2003 21:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2276
  • Samsung HT-C453 - Wypalone Rezystory na zasilaczu

    Dzieki... Znalazlem ten kondensator i wymienilem xD A co do tego rezystora 0.47ohm'a,to jaki to ma byc doklanie? Bo z tego co szukalem,to sie troche pogubilem na tych rodzajach. Rezystory węglowe bezindukcyjne (objętościowe) Rezystory bezindukcyjne GBR Rezystory zachodnie osiowe metalizowane...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Xervith   19 Paź 2013 11:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3228
  • Toshiba L300D - miga dioda w zasilaczu- martwy

    możesz podac numery tych cewek ? jedyne co znalazlem na tym schemacie to L505? oznaczenie : znalazlem 2 napisy 94V-0 0926 oraz przy 6050A2175001-MB-A02

    Laptopy Hardware niedzwiadek18   20 Lip 2014 21:53 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 3027
  • Buczący zasilacz podczas pracy na zasilaniu awaryjnym

    Tez mi sie wydaje ze ten zasilacz ma uklad aktywnego pfc . W ogole to wszyscy sie podniecaja jakie to pfc jest super a zapominaja ze to jest tylko elektronika i dolozenie drugiej przetwornicy ( bo tak w uproszczeniu mozna okreslic aktywne pfc) odbije sie na pewno in minus na niezawodnosci sprzetu (...

    Komputery Hardware sieger   26 Lip 2003 22:47 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2740
  • Zasilacz CB -> Zasilacz symetryczny stabilizowany regulow

    Witam. Fotek narazie nie mam bo aprat bede mial pod wieczor dopiero. Znalazlem zasilacz do CB radia, gdy go rozebralem i pomierzylem trafo okazalo sie ze ma napiecie symetryczne 2x18V - nie wiem po co bo wychodzi z zasilacza napiecie tylko pojedyncze.przy 14V zasilacz osiągal od 8 do 10 A wiec przypuszczam...

    DIY Konstrukcje darkone   21 Kwi 2006 12:16 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2426
  • Problem z zasilaczem od laptopa

    Laptop model SLT 586 (prawdopodobnie pełna nazwa brzmi AMREL SLT 586), input rating: 18V 1A, charger 17V 1,2A Z tego wynikałoby, że linia 18V/1A służy do zasilania laptopa, natomiast 17V/1.2A zasila układ ładowania akumulatorów Zasilacz: DVE Switching Power Suply model DSA-0301-05E, WPN 770340-05....

    Komputery Hardware TONI_2003   06 Maj 2006 07:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1392
  • zasilacz od PC > na < zasilacz do wzmacniacza (?)

    Witam, mam zapytanie... bo ostatnio znalazlem jakis stary zasilacz 200W od kompa, i chciałbym sie zapytać czy da sie go przerobić na zasilacz do wzmacniacza... i czy wogóle pociągnie??? bo zasilacz ma na wyjścu +/- 5V (20A) i +/- 12V (8A) ... a do wzmacniacza potrzeba mi 35-40V (8A)... :idea:???? chciałem...

    Układy Zasilające GoSeS   27 Lut 2007 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1506
  • Naprawa zasilacza - pomoc w wyborze nowego

    aha....:( Powiedz mi, czy trafo to ten element oznaczony na zdjęciu Hi-POT ? Jesli tak, to cieżko mi sie połapać w tym uzwojeniu pierwotnym, bo tam wychodzą 4 "odnogi" Natomiast z drugiej strony tego Hi-POT wychodzą dwa druty (skrecone w dwie pary) i jedną pare wylutowałem, i sprawdziłem miernikiem...

    Początkujący Elektronicy 116236   11 Sie 2007 20:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3347
  • Zasilacz regulowany 0-30V 0-2A na J-031 (blade13)

    Witam! Chciałem zaprezentować moją wersję zasilacza laboratoryjnego z regulowanym napięciem od 0-30V i regulacja pobieranego prądu 0-2A który zawsze przyda sie przy majsterkowaniu, uruchamianiu ukladów, bądz zasilaniu nietypowych urządzeń. Zawsze chciałem zbudować podobny układ ale dopiero...

    DIY Warsztat deus.ex.machina   27 Lis 2016 12:49 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 42222
  • Dobor odpowiedniego zasilacza stalopradowego

    Witam, Buduje panel ledowy z diod Power Led 3w. Panel bedzie skladal sie z: 27 diod 3w - zasilanych 2.6V 700mA 13 diod 3w - zasilanych 3.6V 700mA Panel chce zbudowac na 2 zasilaczach stalopradowych, diody polacze szeregowo, a wiec po prostych obliczeniach: - 27 diod 2.6V 700mA potrzebuja zasilacz...

    Początkujący Naprawy andrzej55   01 Cze 2015 04:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 528
  • Zasilacz Be Quiet! Pure Power BQT L8-CM-530W - wyjscia PCIe1/2

    Witam, Mam zasilacz modularny "Be Quiet! Pure Power BQT L8-CM-530W" niestety bez wszystkich kabli. Kupiłem dla syna kartę graficzną no i zaczeły się problemy bo okazał się, że nie mam jak jej zasilić. Karta wymaga dodatkowego zasilania złączami 2x 6 pin (myśle, że to akurat standard). Zamówiłem...

    Komputery Początkujący piotrsopot   22 Lis 2015 17:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1500
  • Czy moge to podlaczyc do zasilacza impulsowego???

    Witam do:majster_15-Potrzebuje linku do strony z rozpiska komponentow komputera i zuzywana moca np:Duron 1300-50W,CD-Rom-10-20W.Takich rzeczy jak w Twoim linku ucza dzieci w podstawowce.Bez obrazy oczywiscie:) do:kacha36-Sorry,ze troche namieszalem ale pisalem tego posta dosyc szybko i w dodatku...

    Komputery Hardware tronic1   29 Gru 2005 16:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1532
  • Zasilacz czy płyta główna do wymiany?

    Witam! Konfiguracja mojego komputera: Amd Athlon xp1700, Płyta ECS L7S7A2, 512 Ramu w 2 kosciach DDR, Dysk WD 40GB. Zasilacz oryginalny od obudowy Tracer - zasilacz firmy megabajt (wiadomo o co chodzi ;)) Ostatnio często miewałem restart komputera - w nieoczekiwanym momencie nagle komputer...

    Komputery Hardware Lukashh   23 Kwi 2006 23:00 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1944
  • Zasilacz orion 450AX. Czy ten model zasilacza jest dobry?

    Witam chcialbym sie dowiedziec czy ten model zasilacza jest dobry? zasilacz orion 450AX nigdzie niestety nie znalazlem informacji w polsce o nim. Chcialbym sie dowiedziec poniewaz moge go miec i chcialbym go wymienic bo mam ... szkoda gadac codegena 300w :/. Ps jeszcze jedno pytanie ten zasilacz...

    Komputery Hardware TONI_2003   01 Sie 2006 07:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 927
  • Zasilacz serwisowy kupić czy robić?

    Jak bylem mlody elektronikiem to budowalem takie zasilacze sam z tego co znalazlem. Teraz nie bardzo ma to sens szczegolnie jak zasilacz ma na siebie zarabiac. Cena nowego zasilacza 30V/3A wynosi 243zl Zeby wykoanc go samemu to mamy trafo 60zl, dwa mierniki LCD 60zl czyli juz 120zl a jeszcze nie mamy...

    Projektowanie Układów irek2   15 Lis 2006 21:14 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5238
  • Jaki zasilacz do monitora LCD?

    Witam jak w temacie, koles posiada monitor bez zasilacza, potrzebny jest do niego zasilacz 12V 5A znalazlem cos takiego na allegro: i mam pytanko czy taki zasilacz wystarczy?? co do monitora lcd potrzebny jest zasilacz stabilizowany?? A moze lepszy bedzie taki zasilacz??

    Co kupić Archiwum prezesx   21 Gru 2006 21:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1630
  • Jaki zasilacz bedzie lepszy ...

    witam, sporo tematow o zasilaczach sie przewinelo ale nie znalazlem opinie dotyczacych zasilaczy ktore mnie interesuja sprzet jaki posiadam a raczej narzeczona posiada ;) athlon 64bit 3000+ 2 dyski twarde 1 naped dvd/rw 1gb ram (512x2) gf 6600gs 2 albo 3 dodatkowe wentylatory na obudowie zasilacz...

    Co kupić Archiwum _kedzior_   26 Gru 2006 13:59 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1174
  • Inspiron 5150 - raz wykrywa zasilacz raz nie

    Witam W dell inspiron 5150 mam taki problem ze raz na kolkanaście wetknięć zasilacza nie jest on wykrywany i nie ładuje baterii. Zdarza sie to nieregularnie. Zasilacz jest na 100% sprawny bateria rownież. Jak zasilacz zostanie wykryty bateria normalnie sie ładuje. W przypadku kiedy zasilacz nie...

    Komputery Hardware Mohi   01 Cze 2007 08:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1530
  • monitor lcd packard bell ft500 uszkodzony mosfet w zasilaczu

    Witam Mam problem z monitorem takim jak w tytule posta, otóż jest zwarty mosfet w zasilaczu (oczywiscie zasilacz wewnętrzny) o symbolu spa0460c3 (to samo co 04n60), objawia sie to tym iz po podlaczeniu do pradu pali sie bezpiecznik (pozniej zamiast bezpiecznika podstawilem zarowke ktora swieci sie pelna...

    Monitory Serwis lukib1   29 Lip 2007 20:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2344
  • Potrzebna pilnie porada -zasilacz

    Witam wszystkich serdecznie, na temat zasilacza jest juz wiele postow. Ja mam jedno wazne dla mnie pytanie, na ktore odp. nie znalazlem. Zasilacz ten pracuje u mnie w takim ukladzie, iz w okreslonych trybach pracy prad bedzie wplywal do wyjscia minus (masa) tego zasilacza - mozna to sobie wyobrazic...

    Projektowanie Układów 11111olo   08 Kwi 2008 17:05 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1002
  • Akumulatorki ni-mh i ładowarka. Czy ładowarkę można rozgałęzić? Zwykły zasilacz.

    Mam cos na temat zasilacza, kiedy szukalem na allegro fury dla siebie weszlem na aukcje jakiegos jeepa z aku(tez 9.6v jak moje) i ladowarka, bylo zdjecie aku i napis 750mah i zdjecie zasilacza 300mA. Moj zasilacz ma moc wyjsciowa 500mA wiec moze zastosowal bym opornik do 300 mA i bylo by git ? Zasilacz...

    Początkujący Elektronicy haker_93   02 Wrz 2008 17:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2427
  • Multimetr LCD do zasilacza

    Halo !!! Potrzebuje pomocy w ustawieniu zasilacza.Zrobiem ten zasilacz i bez wyswietlacza dziala.Przy kalibracji wyswietlacza ,na wyswietlaczu z lewej jest 0 Volt,0 Amper,Volt Adjust tez 0,pokazuje tez jakis opornik 2,55 Ohma 0Amper ,co to jest?PWR ustawilem na 20 Wat jest to okey ?.Po kalibracji...

    DIY Poczekalnia woofeer   12 Paź 2010 12:37 Odpowiedzi: 401    Wyświetleń: 230046
  • Toshiba Satego X205 schemat wtyczki zasilacza

    Witam, zakupilem Toshibe Satego X205 z pobita matryca ale niestety bez zasilacza (myslalem ze odpale go za pomoca mojego uniwersalnego zasilacza). Problem w tym ze zasilacz jest bardzo nietypowy i jest cholernie drogi (400zl). Nie mam zamiaru kupywac tego zasilacza tylko do sprawdzenia tego laptopa. Wtyczka...

    Laptopy Hardware dan911   04 Kwi 2011 11:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1476
  • Zaklocenia radia CB od zasilaczy nawigacji

    Witam, na wstepie zanim dosiegna mnie gromy za "spamowanie" tematu pragne wspomaniec iz jest to moj pierwszy post na tejze szanownej stronie, i ze opcja "szukaj" nie jest mi obca. Mimo wyksztalcenia sctricte technicznego z praktycznymi aspektami elektroniki mialem juz dosyc dawno do czynienia wiec mimo...

    CB Radio gregorio27   23 Paź 2011 19:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2511
  • Kamera kolorowa GANZ YCH-30P /230V - uszkodzony zasilacz

    Witam. Dzieki za podpowiedz z diodami , pomysl nie jest zly i w ostatecznosci moze bedzie zastosowany. Lecz nadal interesuje mnie schemat zasilacza i jego przywrocenie do " życia " Tym bardziej ze teraz juz mam 4 kamery do naprawy z identycznym uszkodzeniem. Tak że raczej oczkuję jakiejś podpowiedzi...

    Zabezpieczenia Stacjonarne INTERRIA   04 Cze 2012 17:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2205
  • zasilacz Red Star - popularna chinska marka zasilacza - do oceny, zdjecia srodka

    Ani jedno ani drugie, musze kupic zasilacz i proponuja mi ten model, zdjecia, ktore wklejam sa z chinskiej aukcji (takiego chinskiego allegro). Czemu to sa rozne modele bo nie widze? moze inne zdjecia pomoga. Myslalem o kupnie zasilacza pozadnej firmy ale jest pewien problem, te ktore wygladaja dobrze...

    Komputery Co kupić? Johnguo   27 Sie 2012 07:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1296
  • Przerobienie zabawki na baterie na zasilacz

    Musze jeszcze zobaczyc jakie parametry ma ten moj obecny zasilacz, ale jest on stary i kiepskiej jakosci. Czy moglibyscie mi polecic jakis zasilacz dobrej jakosci uniwersalny, stabilizowany z regulacja napiecia? Znalazlem takie: 1. [url=]Zasilacz stabilizowany 6V/1000mA ABASCO / 9458 2. [url=]Zasilacz...

    Początkujący Elektronicy mawal   24 Wrz 2014 21:28 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6075
  • Conceptronic - Zasilacz do obudowy CHD3DUB

    Witam Posiadam obudowę do twardego dysku , model CHD3DUB Conceptronic . Do środka zamontowałem twardy dysk Samsunga 1,5 Tb . Ponieważ jest to dysk 3,5 calowy , zasilany jest z zewnętrznego zasilacza , który był razem z obudowa. Akurat dzisiaj chciałem go uruchomić i okazało się ze nie działa. Problemem...

    Zasilacze, ładowarki wosiekpl   02 Kwi 2013 22:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 837
  • adapter usa-polska do zasilacza do słuchawek

    Mam zasilacz do bezprzewodowych słuchawek SONY MDR-IF240RK, ale jest to zasilacz z wtyczką typu USA, zasilacz jest na 110v. Na zasilaczu nie ma przelacznika zeby zmienic napiecie na 220v. Znalazlem przejsciowkę z usa na pl, ale czy ona spelni swoje zadanie , jesli nie mozna zasilacza przelaczyc na 220V...

    Początkujący Naprawy galica7   04 Mar 2014 22:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 783
  • Zasilacz od laptopa gasnie

    Witam, w innym dziale uzyskalem pomoc z moim nowszym laptopem to pomyslalem, ze zapytam co do drugiego. (z gory przepraszam za brak polskich znakow-siedze na lubuntu ENG) Mialem problem z laptopem Packard Bell EasyNote LM85, gdy podpinalem zasilacz, nic sie nie dzialo, tylko gasla dioda zasilacza,...

    Laptopy Hardware 1kipisz1   09 Paź 2014 20:40 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1353
  • Zasilacz do CA w domu HP PS-3701-1C

    Ja zasilam wzmacniacz magnata 480 zasilaczem ATX FSP450-60EMDN oddaje on okolo 35A mimo ze tabliczka mowi co innego sluchac sie da normalnie lecz gdy zmostkuje kanaly zasilacz nie wyrabia (wzmacniacz potrzebuje wtedy 52A) w planach mam zamiar zastozowac akumulator zelowy i podlaczyc do wzmacniacza lacznie...

    CarAudio Co kupić? Gawior22   28 Wrz 2014 19:32 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1485
  • Przeróbka zasilacza napięcia stałego na zmienne

    Znalazłem inny trafo, od radiomagnetofonu sony, z tamtego nie dalem rady odwinąć drutu. Ten drugi gabarytowo tej samej wielkosci jak TS6,tyle ,że DNE od strony wtornej grubszy od tego w TS6 (0,7mm). Po odwinięciu ok.10-12 zwojow z uzwojenia wtórnego uzyskałem 9V. Pytanie, czy powinienem wlutowac...

    Początkujący Naprawy Artur k.   24 Lut 2015 20:29 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1329
  • Symetryczne 12 V z niesymetrycznego zasilacza 15 V

    Przepraszam za nieobecnosc i nie sledzenie watku - rzeczywiscie tak jak ktos juz wspomnial uwazalem go za zamkniety. odpowiem szybko na pytania wczesniejsze kolegow: -Zalozenia byly takie zeby szyny 12 i -12 mialy wydajnosc ok 1,5-2A a szyna 5v ok 1-1,5 ampera nie ma tu jakich krytycznych wartosci...

    Początkujący Elektronicy rfprojects   05 Paź 2016 19:38 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 1965
  • Zmiana oryginalnego zasilacza do lampki LED na zasilacz 12V z gniazdem USB

    Witajcie . Szukałem podobnego tematu na forum, ale nic takiego nie znalazlem . Mianowicie kupilem lampkę biurkową LED która posiada zasilacz z chińską końcówka. Z racji budowy adapter działa ale bardzo łatwo się wypina. Pomyślałem o zastąpieniu oryginalnego czymś z gniazdem EU. Zasilacz ma parametry...

    Początkujący Elektronicy seba09_ck   20 Lut 2018 12:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 198
  • Zbudowalem regulowany zasilacz impulsowy z zasilacza AT 200W

    mostek ten zbudowalem z diod szybkich, pozatym w zasilaczach takich sa mostki greatza przecierz napiecia +/-12V i +/-5V sa wytwarzane przez wlasnie takie mostki tylko zbudowane z roznych diod- w zaleznosci od mocy potrzebnych na poszczegolnych napieciach. a regulacje zrobilem tak ze pomieszalem w dzielniku...

    Komputery Hardware slimax   16 Lip 2004 22:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10135
  • Amstrad 300. W zasilaczu słychać tykanie i miga wyświetlacz na tunerze.

    trafil mi sie amstrad z uwalonym zasilaczem ... znalazlem uwalony opornik r1 - 15r i diode d1-4007 ... i ok podlaczylem do tunera zasilacz i dzieje sie taka dziwna rzecz ze w zasilaczy slychac tykanie i miga wyswietlacz na tunerze ... tak jak by caly czas cos przerwalo doplyw pradu ... no i nie wiem...

    SAT Serwis joger.js   07 Mar 2005 20:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 915
  • Znalazlem fajną stronke-kalkulator :)

    Tak jak pisał kolega, są to rozwiązania TYLKO teroetyczne. Zawsze są jakieś dodatkowe urządzenia, nie uwzględnione na tej stronce. +50W to taki skromny zapas :) Tylko markowa zasilacze mają taką moc jaka jest zapisana na obudowe pozdro

    Komputery Hardware szakalaka   08 Maj 2005 08:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1815
  • zasilacz regulowany ... znów :)

    Witam Na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem amatorem jeżeli chodzi o elektronike aczkolwiek pare kitow kiedys zlozylem :D ale naszło mnie na to żeby zbudować sobie zasilacz :) i to nie byle jaki ale z regulowanym napięciem i prądem Przekopałem elektrode i schematów jest od zawalenia i ciut ciut...

    Projektowanie Układów nelreth   13 Maj 2005 19:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1473
  • Pytanie o zasilacz... - Colors-IT 350 WAT

    Musze powiedziec ze dzieki Waszej pomocy dosc znaczaco rozjasnilo mi sie w "dziedzinie" zasilaczy komputerowych ;-) Teraz zastanawiam sie miedzy Fortron FSP350-60THA-P 350W, jednak nowym z 2-letnia gwarancja lub Modecom ATX-350GTF (PFC). Prawdopodobnie zobaczy ktory bedzie na skladzie najblizszego...

    Komputery Hardware xray007   09 Lis 2005 20:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7450
  • Zasilacz LEADMAN AT - 180 N3

    Witam kolegów sprawa dotyczy zasilacza komputerowego AT nazwa jak w temacie spisana z płytki jest on mocy 200W tak przynajmniej ma na etykiecie obudowy. Uszkodzenie powstało przez zwarcie 5v do masy przez niewłasciwe podłaczanie stacji dyskietek. Przed ouszkodzeniem pierwszy strzał i stopiony pin...

    Początkujący Serwisanci BHenryk   08 Gru 2005 19:03 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2372
  • Zasilacze AT i ATX dziwnie sie zachowują

    Witam wszystkich. Mam problem z zasilaczami AT i ATX... otóż są to zasilacze po naprawie. Wymieniłem w nich: w jednym tranzystory kluczujące, a w drugim podwójną djodę prostująca napięcie na 5V... Natomiast problem jest taki ze oba te zasilacze wydaja dziwne dźwięki a jeden zamiast +5V ma +9V (testowalem...

    Komputery Hardware klapouszek4   05 Sty 2006 01:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 899
  • Jaka to rezystancja? Uszkodzony rezystor w zasilaczu ATX.

    znalazlem schemat zasilacza atx, mniej więcej odpowiadającemu połączeniom w moim zasilaczu (pomijając wartosci elementow i troche zmian) na tym przykladzie chcialem wskazac umiejscowienie tego nieszczesnego rezystora. otóż znajduje się on na lini zasilającej układ w lewym dolnym rogu, tuż obok R58,...

    Początkujący Serwisanci stebx   12 Kwi 2006 11:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2358
  • Zasilacz do Jetway 845LDA

    Witam, dzieki za info, z tego co sie orientowalem bardzo ciężko dostać taki zasilacz, przynajmnije u mnie w miescie, na allegro znalazlem tez tylko kilka sztuk, zalatwilem taką wpinke tylko pytanie skąd wziasc 3,3V z zasilacza? z tego co pamiętam w kostkach do napędów bylo 12V,5V i 2 masy takze 5 i masy...

    Komputery Hardware boomth   19 Kwi 2006 01:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 840
  • Zasilacz do laptopa? Czy można podłączyć zasilacz zbudowany na prostowniku?

    Witam Znalazlem w domu starego laptopa i chcialbym sprawdzic czy dziala, niestety nie mam zasilacza, porzebny jest 18V 2,4A tak jest napisane na obudowie lapka. czy mozna podlaczyc zwykly zasilacz zbudowany na prostowniku tylko ?? oczysicie majacym na wyjsciu napiecie 18 V

    Komputery Hardware artbi   27 Kwi 2006 19:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1679
  • pradozerny komputer w mini rozmiarach (mikro zasilacz)

    Sprzet: obudowa mATX-slim, plyta mATX pod P4 ze zintegrowanym mozliwie wszystkim, ale bez grafiki ( 35W ), P4 1,7GHz ( 65W ), GF-MX460( 30W ), 2kosci RAMu( 20W ), dodatkowa karta sieciowa PCI( 5W ), 1xHDD( 20W ), 1xCD-RW( 20W ), drobne peryferia na USB( 5W ), wentylatory( 5W ) problem: zasilacz 200W...

    Komputery Hardware spec   28 Wrz 2006 22:55 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 3942
  • Monitor LCD ACER typ nieznany, problem z zasilaczem.

    Witam ponownie!! guard10 dzięki za schemat ale niestety nic do mnie nie dotarło, spróbuj jeszcze raz na jstan(at)o2.pl, dzięki serdeczne!! lisekp na płytce jest jeden w obudowie DIP8 o symbolu: 9960D 450193 i jest on w obwodzie inwertera, natomiast na bottom płytki jest dwa scalaki SO8,...

    Monitory LCD Serwis JStan   17 Cze 2008 12:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5609
  • Wymieniłem zasilacz,komp działał dzień i znowu AWARIA,jaka?

    załóżmy ze kupię taki uniwersalny(musi byc we Wrocławiu i szybko kupiony bo zalezy mi na czasie) co ma wskazac i gdzie mam sprawdzac( z fizyki mialem 4 ale moja edukacj zakonczela sie sporo lat temu w sredniej) i dlaczego zasilacz przeciez on jest chyba ok, chyba ze jak jest cos zepsutego to zrobi...

    Komputery Hardware drakomp   27 Lis 2009 19:44 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2120
  • Prośba o pomoc w wyborze zasilacza warsztatowego

    Witam, Na wstepie prosze o wyrozumialosc gdyz zdaje sobie sprawe, ze takich zapytan sa setki. Po kilka latach uzerania sie z badziewnymi zrodlami zasilania postanowilem zaopatrzyc sie w cos sensowniejszego. Jako, ze nie zajmuje sie ukladami audio, wystarczylby mi zasilacz z plynna regulacja napiecia...

    Warsztat elektronika Zhan   04 Mar 2010 08:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1103
  • Prośba o pomoc z zasilaczem do Mac Mini Intel Core 2 Duo

    Witam, Mam Mac Mini Intel Core 2 Duo 1,83 GHz i zasilacz do niego. Niestety nie mam kabla (tego od gniazdka do zasilacza - z koncowka tzw. koniczynka). Widzialem rozne na Allegro, ale z tego co wiem, nie pasuja, bo wtyczka przy koniczynce ma kwadratowe rogi a wejscie w zasilaczu ma zaokraglone rogi...

    Komputery Co kupić? marwalmw   12 Sty 2011 23:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 771
  • Zasilacz do linksysa czy bedzie pasowal?

    WItam, Prosze was o porade, Posiadam zasilacz oryginalny do routera linksys wag 200, ktory ulegl uszkodzeniu, jest nie do uzytku, na allegro znalazlem takowy niby uniwersalny zasilacz o parametrach podanych ponizej, Bardzo prosze czy ten zasilacz bedzie sie nadawal do mojego routera??? Moj...

    Sieci Co Kupić netrad5   03 Lis 2011 16:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1508
  • Który z zasilaczy jest najlepszy ?

    Witam Bardzo możliwe że założyłem zły temat ale jestem nowy i proszę wybaczyć :) Posiadam zasilacz 400w Mustang z tego co wiem jest to do dup* zasilacz, i doradzano mi jak najszybciej zmienić na inny, mianowicie znalazlem kilka zasilaczy w szafie i pytanie brzmi czy któryś z nich jest lepszy od założonego...

    Komputery Co kupić? kozak69   17 Mar 2013 09:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 822
  • Jaki zasilacz do Vodafone Easybox 803a

    Witam! Kilka dni temu kupilem router Vodafone Easybox 803a (bez zasilacza). Na sprzecie producent pisze o zasilaniu: 15V, 1.6A (max24W). Szukalem na allegro za orginalnym zasilaczem, niestety nie znalazlem. Czy ten zasilacz by dzial z moim routerem ? Specyfikacja: - Napięcie zasilające: 100-240V...

    Zasilacze, ładowarki krakarak   09 Cze 2013 22:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1170
  • Czy ten zasilacz uciągnie GF 9800 GTX?

    allegro nie pokazuje mi zadnego wyniku ,dopiero przez google znalazlem aukcje z fortonami na allegro. Te forum naprawde żyje i znalazlem fachową pomoc. Dziękuje wszystkim.

    Początkujący Naprawy karolark   28 Lis 2013 17:56 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1764
  • Jakis zasilacz za ok 150 -200 zl

    Czytalem to juz dawno jak I poszczegolne opinie na temat kazdego zasilacza jaki znalazlem w tej cenie, jednak nie znalazlem takiego ktory by mial zdecydowanie pozytywne opinie I nie byl uzywany tak samo jak nie znalazlem pozytywnych opini na temat uzywanych:) Pomyslalem ze zanim sie sam zdecyduje zapytam...

    Komputery Co kupić? Baks_gdy   02 Maj 2016 11:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 894
  • Ile może pracować zasilacz bez wiatraka na zasilaczu??

    A moze poszukaj u kogos padniety zasilacz z dodatkowa plytka regulatora obrotow,znalazlem jedna taka w starym codegenie i dziala idealnie,termistor dalem na kabel i wsadzilem gdzie najcieplej:) aktualnie to sluzy do regulacji wiatraka procesora i jestem bardzo zadowolony.

    Komputery Hardware fcx   12 Kwi 2003 13:39 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 10743
  • zasilacz ATX

    Witam Pytanie się powtarza ale nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi na temat schematu zasilacza. Mam takiego łosia 300W i poszedł mu tranzystor 02N60P (Q3) oczywiscie nigdzie takiego nie ma i nikt nie wie jaki jest zamiennik. Prosze o pomoc Ps. Czy wie ktos jak stuningowac taki zasilacz zeby...

    Komputery Hardware Rambool   27 Maj 2003 21:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1551
  • Zasilacz 0-25V sterowany cyfrowo

    Witam !!! Nareszcie znalazlem chwile czasu zeby sie zajac zasilaczem. W nowej wersji zostal usuniety blad w ograniczeniu pradowym. Dodatkowo dodalem opcje wyswietlania aktualnego napiecia na wyjsciu zasilacza w momencie zadzialania ograniczenia pradowego. Jesli w tym czasie zostanie wcisniety przycisk...

    Artykuły farah676   31 Mar 2016 13:41 Odpowiedzi: 128    Wyświetleń: 86124
  • Dwa zasilacze ATX. Czy można tak podłączyć?

    czytalem wczesniej juz posty na ten temat i nie znalazlem odpowiedzi na pytanie czy laczac tylko rzewód ps-on i masy bedzie to chodzic? chodzi mi głónie czy zasilacze zalącza sie w miare równolegle i czy wogole sie zalącza? czy nie wykoncze plyty (prądowo) elementu odpowiadajacego za laczenie tego przewodu...

    Komputery Eksploatacja raffq   11 Mar 2005 00:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2084
  • padnięty zasilacz do canon IP1500

    Witam. Zasilacz polegl w zetknieciu z konwerterem napiecia 220/110 zbudowanym na triaku. Znam juz opinie na temat tych konwerterow, jednakze to drukarka kolezanki, a teraz ona juz tez zmadrzala. W zasilaczu wymienilem tranzystor K2793 na k2544, zenerke, elektrolit 68uF/200V na 47uF/250V oraz rezystor...

    Początkujący Serwisanci radomirs   14 Lis 2005 10:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1085
  • Schemat wzmacniacza do zasilacza AT 200W

    Witam, Nie wiem czy temat się powtarza. Używałem opcji szukaj ale nie znalazlem. Jeśli jest gdzieś podobny temat po przepraszam. Mianowicie nie znam się za bardzo na elektronice... kiedyś lutowałem jakieś wzmacniacze na gotowych płytach ze schematów itp. Ale mam małe pojęcie o tych wszytsch układach...

    Początkujący Serwisanci (LIDER)   04 Lip 2005 14:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1302
  • Zasilacz z komputera HP VECTRA VL400SF model DPS-88AP-2

    Niestety to nie jest standard Dell'a ten zasilacz nie ma np fioletowego kabelka. Kable (patrzac na wprost od strony "dziurek" "dzyndzlem do dołu od lewej) 1. czerwony 2. czerwony 3. pusty 4. czarny 5. czarny 6. czarny 7. bialy 8. czarny 9. zielony 10 brazowy i góra od lewej 11 zolty 12....

    Komputery Zasilacze TONI_2003   23 Wrz 2005 06:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3516
  • 2 zasilacze z pc - co można z nimi zrobić?

    To moze inaczej powiem.Szukalem na forum,i jest. Znalazlem tylko 1 pozadny post w ktorym i tak nie ma opisow szczegolowych tzn.ja nie bardzo wiem jak to zrobic(zasilacz),i musze wiedziec wszystko, co i jak i z czego.Od poczatku. Mowia tez ze zasilacze z PC sie nie nadaja do zasilaczy z regulowanym...

    Początkujący Elektronicy danlancher   31 Sty 2006 17:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 807
  • Pasywne PFC do zasilacza 230/24V. Jakie są efekty?

    Witam Chciałbym zaprojektować dławik PFC do zasilacza 230/24V (przetwornica z pojemnoscia 470 uF po mostku) 500 W. Czy ktoś to robił i jakie są tego efekty w postaci stałości napięia wyjsciowego, a przede wszystkim zmniejszenia się harmonicznych na wyjsciu zasilacza. Niestety nic nie znalazlem...

    Elektro Maszyny i Urządzenia -RoMan-   14 Sty 2008 23:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1970
  • napięcie symetryczne 12V z zasilacza impulsowego z 12V/GND

    Witam potrzebuje -12V żeby zasilić matryce LCD do projektora:-) mam zasilacz stabilizowany który daje 12V i GND- czy dało by się przerobić to na symetryczne ±12V Jeżeli tak to w jaki sposób (najprościej;-)) Na elce znalazlem schematy takich zasilaczy symetrycznych w oparciu o mostek i kondensatory...

    Początkujący Elektronicy Adam16l   19 Cze 2006 14:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1442
  • napięcie symetryczne 12V z zasilacza impulsowego z 12V/GND

    Witam potrzebuje -12V żeby zasilić matryce LCD do projektora:-) mam zasilacz stabilizowany który daje 12V i GND- czy dało by się przerobić to na symetryczne ±12V Jeżeli tak to w jaki sposób (najprościej;-)) Na elce znalazlem schematy takich zasilaczy symetrycznych w oparciu o mostek i kondensatory...

    Układy Zasilające Adam16l   18 Cze 2006 20:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1538
  • Sciemniacz + Zasilacz? Regulacja jasności diod od zasilacza.

    Witam! bardzo laickie pytanie i proste pytanie, proszę się nie śmiać: czy ściemniacz mozna wykorzystać do regulowania jasności diód podłączonych do zasilacza stabilizowanego? p.s. przeszukiwałem wcześniej archiwum i niewiele znalazlem, byc może to jest identyczne pytanie: ale jak wspominałem...

    Układy Zasilające żarówka rtęciowa   28 Lip 2006 09:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1287
  • Kilka pytan o zasilacz warsztatowy

    Jesli dobrze rozumiem to: po transformatorze pol mostka Graetza sluzy do zasilania lini +12V a druga polowa do -12V i chodzi o to by w tej polowce od -12 wymienic diody na mocniejsze. Z innego zasilacza wyciagnelem dwie diody fr302 (3A 200V) niby to 3A ale na tym zasilaczu bylo tez napisane ze...

    Układy Zasilające olo321a   02 Paź 2006 13:29 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2834
  • Zepsuty zasilacz. Czy coś jeszcze się spaliło? Zastąpienie TH1 elementem TR1.

    Witam! Mam zepsuty zasilacz miernej jakości. Megabajt MGB-350S ATX Z tego co sie orientowałem na googlach, to nie ma sensu sie tym zajmować tylko wymienic na nowy lepszy. Ja jednak chcac sie troche podszkolic, probuje go naprawić. wiedza moja jest mierna, choc studiuje kierunek elektrotechniki (wstyd...

    Komputery Hardware Ptolek   03 Gru 2006 11:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1805
  • PC w samochodzie?? pytanie o zasilacz

    stabilizatory sa w zasilaczu... praktycznie zerowe zagrozenie... wilgoc, fakt, jest troszke grozna, ale wystarczy zastosowac maty pochlanaiajace... jesli chodzi o dysk to bedzie to 20Gb z laptopa wiec troszke wiekrza odpornosc na wstrzasy... a jesli chodzi o zasilanie hdd i cd-r to sa do tego bardzo...

    CarAudio zielu_lodz   26 Gru 2006 22:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1632
  • Zasilacz 10,5V? Głośniki firmy Labtec. Jaki zasilacz będzie odpowiedni?

    Wiec tak jesli chodzi o sam zasilacz. Rozkrecilem go w srodku jest ransformator(bez zadnej naklejki ani informacji jaki to typ) 4diody(jakis uklad mostka Gretza...czy jak mu tam...mialem to dawno temu w technikum, w kazdym razie diody sprawdzalem miernikiem i jest ok) kondensator elektrolityczny2200uF...

    Inne Co kupić? chara   27 Sty 2007 16:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1583
  • Zasilacz warsztatowy 30V/3A

    Bardzo fajny projekt. Wszystko na pierwszy rzut oka wyglada dobrze. Ja również zabieram sie do robienia zasilacza i mam male pytanko: mam trafo toroidalne na 32V 1,5A a wszystkie zasilacze co znalazlem sa od 0-30V. Chcialbym zrobic zasilacz taki do 45V ale nie moge nigdzie znaleźć jakiegos schematu.Jesli...

    DIY Konstrukcje smirgol   02 Maj 2008 00:36 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 29332
  • Zasilacz stabilizowany 0-24V/1A sterowany z mikrokontrolera.

    Bardzo fajny projekt. Wszystko na pierwszy rzut oka wyglada dobrze. Ja również zabieram sie do robienia zasilacza i mam male pytanko: mam trafo toroidalne na 32V 1,5A a wszystkie zasilacze co znalazlem sa od 0-30V. Chcialbym zrobic zasilacz taki do 45V ale nie moge nigdzie znaleźć jakiegos schematu.Jesli...

    DIY Konstrukcje piotr   15 Gru 2007 20:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 12018
  • Nietypowy zasilacz... Jakich układów użyć?

    Jeśli układ ma służyć tylko raz do przetestowania jakiegoś procesu to raczej nie warto inwestować w dokładnie takie urządzenie, lepiej zaopatrzyć się w coś bardziej uniwersalnego, co można wykorzystać do innych celów. Np.: regulowany zasilacz o parametrach co najmniej takich jak podałeś, wtedy masz...

    Projektowanie Układów luccass   18 Mar 2008 18:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 846
  • Jak naprawić prosty zasilacz?

    Witam Mam pewien problem a mianowicie znalazlem stare pozostalosci zasilacza ktore wypadly z obudowy po przeprowadzce, z tego co pamietam to wszystko jest tylko bez obudowy czyli trafo i kawalek plytki Napiecia jakie dawal zasilacz to 3V; 4,5V; 6V; 7,5V; 9V; 12V z transformatora wychodza takie...

    Początkujący Elektronicy Mirek Z.   12 Wrz 2008 19:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1106
  • Naprawa zasilacza komputerowego

    Dziękuję Ci bardzo, ponieważ znalazlem w tym troszkę informacji, które zapewne mi pomogą :) jeszcze poszukam w necie na ten temat może jeszcze czegoś się dowiem. A jeszcze takie pytanie mam, ponieważ rozróżniamy zasilacze AT i ATX, moje pytanie brzmi czy schematy powiedzmy dwóch zasilaczy ATX dwóch...

    Początkujący Naprawy drakomp   23 Lip 2009 05:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8768
  • TV LG32LX2R awaria zasilacza?

    Wydaje mi sie ze padl zasilacz. TV LG32LX2R, niby martwy jednak po podlaczeniu zasilania zauwazylem ze led3 p5v na wyjsciu(zdjecie) zapala sie i gasnie, sytuacja sie zmienia po podgrzaniu kondensatorow cieplym powietrzem, dioda pali sie i cos probuje zaskoczyc w zasilaczu, pyka co chwile ale nie odpala...

    TV LCD Plazma Serwis adamadi33   04 Kwi 2010 23:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3804
  • Zasilacz xbox 360 203W - modyfikacja, gdzie schemat?

    Witam. Probuje wykorzystac niepotrzebny zasilacz od xboxa jako zrodlo 12V duzej wydajnosci. Wg opisu z zasilacza mozna czerpac 16,5A jednak przy linowym obciazeniu przekaracza nawet 20A. Problem jest taki, ze ma zbyt czule/szybkie zabezpiezpieczenie powodujace , ze wielu rzeczy nie mozna do niego...

    Zasilacze, ładowarki Michal2002   01 Kwi 2012 12:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5326
  • hp dv7 - problem po awarii zasilacza, problem z zasilaczem

    19V na pinie to za duzo. Znalazlem ciekawy temat odnosnie funkcji pinu w zasilaczach HP. Po przeczytaniu bedzie wszystko jasne. witam zasilacz (zamiennik) do HP Pavilion dv7 moc 90W - wtyk zasilania lapka jest obecnie odlutowana - kabel ma trzy zyły - minus(bialy), 19,5V(czerwony) i 19V(czarny)...

    Laptopy Hardware weekendman   16 Sty 2014 11:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8773
  • Kupno nowego zasilacza dla odpowiedniego komputera.

    Jak nie będziesz podkręcał, to będzie ok. Ale nawet nie ruszaj napięć, bo spalisz płytę. MSI AM3 mają tragiczne mofsety. Te zasilacze to w większości jednostki, które potrafią uciągnąć 500-550w ale kosztem nieco większych wahań napięć. Takie 500w z allegro to pudełka na buty, nie zasilacze. 200w 90%...

    Komputery Co kupić? drspa3   21 Gru 2011 20:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1230
  • [Kupię] Poszukuję zasilacza do skaner CANON - CanoScan 3000F

    Szukajac znalazlem ten wtyk tutaj Ale cena kosmos;/ Dodano po 6 Poniewaz ze starego zasilacza wylutowalem przewod razem z tym wtykiem i 2 filtrami moje pytanie czy moge zakupic zasilacz o wymaganych paramterach bez filtra i przelozyc do niego przewod ze starego zasilacza?

    Ogłoszenia Elektronika vespero   31 Sty 2012 14:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1777
Mouser  Szukaj w 5mln produktów