Znajdź inny "+" np. od zapalniczki i podepnij przez bezpiecznik pod radyjko .
Żółty z czerwonym pod stały plus ........... poszukaj na forum ,bo nawet foty były "co i jak" .
Może tutaj coś znajdziesz --> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... , albo tutaj --> http://obrazki.elektroda.pl/1782594900_1...
Zrobione, problem Tkwił w przepalonym bezpieczniku od akumulatora. dzieki
Bardzo rozbawiła mnie ta forma dokonywanych przez Ciebie pomiarów. Wszystkie pomiary napięć zasilania radia mierzymy względem masy , a nie względem plusa. Ze zdjęć wynika, że masz źle umiejscowiony biało czerwony przewód w kostce zasilania radia. Przełóż go z pinu 5 do pinu 7 (nad przewodem brązowym), w kostce. Po przełożeniu przewodu ze stałym plusem...
Sprawdź czy (podobnie jak w RD4), napięcie +12V (REMOTE), pojawia się na pin 11 w kostce zasilania.
podejrzewam, że w tej niepodłączonej kostce są kabelki od głośników. Ile "kabelków" masz w kostce (brązowej) bo czarna jest od zasilania. ?
Wystarczyło przecież pociągnąć zasilanie z kostki radia... Włącznik ma rozłączać zasilanie więc : - przychodzący + zasilania do styku C - minus zasilania do - - z zacisku NO do +(podświetlenie przycisku) i zacisku + w zapalniczce
Sygnał aktywnego zapłonu idzie przez CAN.
https://obrazki.elektroda.pl/9301254200_... https://obrazki.elektroda.pl/5633901900_... Potrzebuje schematu kostki zasilania do tego radia firmy vordon bo kupiłem przelotkę z ISO ale nie mogę znaleźć schematu żeby dobrze podpiąć nauczony z doświadczenia z tego typu wtyczkami wiem że często mają kable pozamieniane z...
Witam. Czy ktoś może mi opisać kostkę zasilania radia Iveco? Wiem, że piny od 1-8 to wyjście głośnikowe a 9-16 to zasilanie, ale nie wiem dokładnie które są od czego. https://obrazki.elektroda.pl/6982275000_... https://obrazki.elektroda.pl/5157819200_...
Dlaczego chcesz coś odcinać? Myślałem że czytasz ze zrozumieniem. Przejrzyj jedną z ofert radia samochodowego akurat te wymaga wyczyszczenia panela: Pioneer DEH-3300 UB CD/USB/AUX https://allegrolokalnie.pl/oferta/radio-... Jest kostka oryginalna przy radiu. Więc musisz zakupić tylko wtyczkę ISO kompletną: ISO...
Bez problemu kupisz takie kostki w sklepie elektronicznym, a nawet w niektórych marketach. Ta na samym dole to zasilająca, a ta wyżej nad nią to głośnikowa. Można kupić je jako komplet, jako pojedyncze albo nawet jedną zespoloną. Dla przykładu link do znanego portalu [url=https://allegro.pl/oferta/iso-kostk...
Górne małe pokrętło służy do ustawiania poziomu głośności "przód-tył". Czy masz je ustawione na środku ? Jeśli tak i nadal nie gra Ci przód, sprawdź instalację przednich głośników. Jeżeli po włączeniu radia na wyświetlaczu nie gaśnie data, to znaczy, że nie jest do niego doprowadzane napięcie sterujące z radia. Sprawdź czy przy kostce zasilania radia...
jezeli kostka jest taka sama jak w blaupunkcie to smialo podlaczaj.napewno nic sie nie stanie.
W kostce zasilania radia w VW Lupo napięcie podtrzymania (12V stale) występuje na pinach 5 i 7a napięcie po stacyjce (Switch Kontrol) na pin 4. Z kostki przejściówki (Alpine - ISO)musisz wyjąć wtyk niebieskiego kabelka by nie podawać 12V z auta do układu załączania sterowania automatycznej anteny, znajdującego się w radiu. Przewód żółty z radia podłącz...
Prawdopodobnie jest to fabryczne radio Na pierwszym zdjęciu widzę radio dedykowane do Fiat'a. Podłącz żarówkę 12V/10W do pinów 7 i 8 w kostce zasilania radia i sprawdź czy zaświeca się pełną mocą po przekręceniu kluczyka. Jeśli będzie świeciła słabo, to spróbuj przekręcać kluczyk wciskając go wgłąb stacyjki. Jak się poprawi, to będziesz wiedział, że...
Bo masz niewłaściwie podłączone zasilanie radia. W kostce A (zasilanie radia) - odłącz i zaizoluj przewód (gruby, czerwony) od pinu 5 i do tego pinu podłącz niebieski kabelek od (dokupionego i zamontowanego) separatora antenowego. - zamień miejscami przewody pin 7 i pin 4 Na bezpieczniku radia powinno być stale +12V Odłącz tą brązową kostkę głośnikową...
Witam!!! Najprościej będzie kupić tą kosteczkę ISO i poświęcić trochę czasu na jej poprawne podłączenie w aucie. Radio kiedyś zmienisz a ISO posłuży ci do bezproblemowego podłączenia każdego nowego radia. W załączniku schemat wyprowadzeń nowych odbiorników wyposażonych w złącze ISO
Po dołączeniu akumulatora w Golfie Jak to rozumieć? Silnik był uruchamiany przez dołączenie drugiego akumulatora ? Musisz wymontować to radio i sprawdzić czy w kostce zasilania radia jest stale napięcie +12V na pinach 15 i 16 ("UB+" i "SAFE"). Mając wymontowane radio możesz podłączyć je na stole, do zasilacza +12V / 3A (pin 15 i pin 16) oraz minus...
Przede wszystkim sprawdź czy w dostarczonej przejściówce połączenia radia, piny linii CAN są ułożone zgodnie z pinami w kostce zasilania radia.
Sprawdź kostkę zasilania radia. Na żółtym przewodzie powinno być stałe zasilanie 12V z akumulatora, to zasilanie odpowiada za podtrzymanie pamięci. Czerwony przewód jest od wł/wył. po stacyjce. Niektóre radia mają te piny zamienione, sprawdź czy ktoś nie zamienił tych zasilań w kostce wiązki radia.
Witam. Kuzyn ma auto jak wyżej. Są w nim kostki pod radio z tym ze w kostce od zasilania sa odcięte 2 czerwone kable i jeden czarny. Nie wiem czemu nie ma prądu w tych kablach ani w reszcie w kostce, sprawdzałem miernikiem kable, bezpieczniki i nic... :cry:
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
W nawiązaniu do tematu, kostka zasilania radia ISO w Peugeocie 307 2 HDI lipiec 2003 r. oznaczenia pinów jak w powyższym poście, posiada wyprowadzenia jak niżej: kolory przewodów dochodzących do kostki: 1 NC 2 brązowy 2 biały 3 niebieski 4 zielony 5 zielony 6 szary 7 niebieski Napięcia na kostce bez kluczyka (wyłączona stacyjka) i po włączeniu cały...
Sprawdź czy 15 minut po wyłączeniu kluczyka masz na którymś pinie w kostce zasilania radia +12V. Jak dobrze pamiętam, to w instalacji Peugeot'a po kilku minutach od wyłączenia kluczyka, zanikają wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
Jeżeli posiadasz miernik to zmierz napięcie zasilania na kostce do radia czy jak podgłaśniasz nie spada do np 11V, jeżeli tak to problem masz w instalacji w samochodzie, albo plus albo masa, masę łatwo sprawdzić podłącz osobny kabel na obudowę radia a masę samochodu. Jeśli natomiast napięcie stoi jak drut to usterkę masz w radiu, np zimne luty.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Masa do radia z anteny, zasilanie z kostki. Fabrycznie w kostce nie ma masy, tylko + zasilania i + podświetlania.
Opis masz na naklejce umieszczonej na pokrywie radia. W kostce A (zasilanie radia) +12V na pinach 5 7 i 4
Bardziej wygląda to na usterkę w doprowadzanym do radia zasilaniu lub w układzie zasilania wewnątrz radia. Zaczynając od żółtego przewodu w kostce zasilającej, szukaj gdzie spada napięcie przy zwiększaniu siły głosu.
Kontrolką zobacz co masz na pinach zasilania kostki radia.
Przepiąć zasilania w kostce.
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
Witam, mam dokładnie taki sam problem z radiem jak koledzy, podczas gwałtownego hamowania i skręcenia samochodem w prawo radio przestało działać, niema żadnego zasilania w kostce radia ani stałego plusa ani po zapłonie, co może być przyczyną ??
najprawdopodobniej zamienione zasilania w kostce iso należy z tyłu radia na kablach połączyć kable żólty z czerwonym a czerwony z żóltym
To sobie pociągnie prąd z akumulatora mijają pirokleme. Która w tak starym aucie może być już ominięta. A by odcięła to trzeba zrobić dzwona a nie puknięcie. Co statystycznie częściej ma miejsce. A by dobrać baterię czy też kondensator trzeba znać pobór prądu przez kamerę i oczywiście jej napięcie zasilania. Część ma 12 a część 5V. Inaczej się nie da.
Witam Potrzebuje opisu kostki radia kenwood krc-179r mam problem z podlaczenie go w aucie tak zeby chodzilo poprawnie tzn kupilem do niego kostke na allegro z kablami ale w kostce nie sa wykorzystane wszystkie wyjscia z radia jesli chodzi o kostke do zasilania i radio dziala tylko po przekreceniu kluczyka problem jest taki ze u mnie nie w pozycji 1...
Nie taki (fot.2) moduł sugerowałem. Radio Concert wyprowadza sygnały tylko do głośników przednich. Jak chodzi o złącze antenowe, to sama przejściówka z ISO na DIN nie wystarczy. Musi zostać zastosowany separator antenowy w celu doprowadzenia zasilania (+12V z niebieskiego przewodu w kostce radia) do wzmacniacza antenowego, znajdującego się w podstawie...
Obawiam się że samemu raczej tego nie ogarniesz.
Na początek sprawdź czy są odpowiednie zasilania w kostce radia.
Jest to filtr przeciwzakłóceniowy przy okazji z bezpiecznikiem ( na kablu + zasilania radia) Pozdr.J.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
"Nie każdemu psu na imię Burek". Nie każde Audi A4 ma identyczną instalację zasilania radia. Skoro piszesz, że w instalacji zasilania radia Twojego samochodu występuje +12V ze stacyjki, to znaczy, że pokazane na zdjęciu radio nie jest dedykowane do tego auta. Radio które chcesz zamontować uruchamiane jest poprzez magistralę CAN, której prawdopodobnie...
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
Sprawdź może bezpiecznik nr. 11, jeżeli występuje. Jak go nie ma, to może wstaw i zobacz czy coś się zmieni. Ewentualnie poszukiwania manualne, sprawdzić przekrój i kolor przewodu i zajrzeć pod skrzynkę bezpieczników czy tam dochodzi taki. Ewentualnie poszukiwania miernikiem, test ciągłości od kostki radia do bezpieczników.
Błąd w podłączeniu zasilania odbiornika. Na kostce wpinanej do radia musi być podpięte zasilanie w ten sposób: Pin 8 - Masa (-) kolor czarny Pin 4 - +12V stałe (napięcie obecne bez względu czy kluczyk jest włożony czy nie) kolor żółty ! Pin 7 - +12V po kluczyku (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) ! Pin 5 - zasilanie wzmacniacza antenowego,...
W oryginalnej kostce ISO zasilania radia VW wprowadzone są pewne zmiany w stosunku do ogólnego standardu ISO. Podejrzewam, że opisany problem związany jest z konfiguracją napięcia doprowadzonego do pin5 w kostce A.
SZYMON BYDGOSZCZ- głupi nie jestem:) Z pewnością jest to kostka zasilania.
czy to nam coś zmienia? Wszystko zmienia i teraz by się zgadzało z filmem Video z YouTube. Patrzysz na tył radia i liczysz piny mowa o gnieździe radia 16pin. 1- GND (minus zasilania) 2 -+12V ACC (Zasilanie po stacyjce) 4 pin -K1 11pin-k2 https://obrazki.elektroda.pl/7670495700_... https://obrazki.elektroda.pl/8265873900_...
Sprawdź zasilania na kostce zasilania radia. Powodem może być słaba masa oraz/i ginące +12V. Zanim zdecydujesz się na naprawę/wymianę radia sprawdź zasilanie.
Witam kostka z zasilaniem radia 6 pin jest od podświetlenia .
W grupie VAG z "normalnym" złączem iso, faktycznie zamieniony miejscami jest plus po zapłonie, z plusem stałym. Jeśli się tego nie przemieni radio ma amnezję.. ;)
Jeżeli nie pomoże reset przyciskiem, to odłącz zasilanie radia (wyciągnij kostkę) na co najmniej 10 minut.
Dwa zasilania to oczywistość. Szukałeś na studio24? Pogooglełeś się z modelem radia?
Poprawne podłączenie zasilania radia Audi Gamma CC - kostka A / pin: 3 i 7 = +12V stale 4 = +12V ze stacyjki 8 = masa http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c... W magnetofonie sprawdzaj (mierz) poczynając od głowicy.
Tak . Takim miernikiem możesz sprawdzić napięcie zasilania radia . Jeden przewód do masy , a drugim do kostki i szukaj napięcia 12V na pinach .
Nie ma zasilania na kostce lub uszkodzenie radia. Chociaż w to wątpię. Sprawdź zasilanie.
Zawsze zalecam ostrozność przy w kładaniu wtyczek mimo że pasują. Podejrzewam że w dolnej kostce zasilającej tylko zasilania radia się zgadzają a pozostałe styki już nie. W nowych autach PSA na stykach tej kostki są sygnały z BSI komputera auta a w radiu może ten sygnał trafić np na TEL MUTE i masz dokładnie takie zachowanie radia. Zalecam Ci NATYCHMIAST...
Wziąć ze skrzynki bezpieczników,zapalniczki,kostki stacyjki.
Potwierdzam.Przebieg i zegar swieci cały czas(sprawdzone w Ibizie 6l). Przy zapalonych światłach mijania swieci tylko taka kontrolka (zreszta przy pozycyjnych tez). https://obrazki.elektroda.pl/9725421600_... A co do radia sprawdź czy masz zasilanie w kostce od radia oraz jeszcze raz skontroluj wszystkie bezpieczniki.
a jest jakiś bezpiecznik przy akumulatorze??
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
Przypuszczalnie trzeba wpisać KOD radia Ten model chyba nie ma zabezpieczenia kodem. Sprawdź bezpiecznik w kostce zasilania radia i bezpieczniki zasilania radia w instalacji samochodu.
Sprawdź jeszcze raz dla weryfikacji te zasilania. Napisz ,na których pinach kostki zasilania radia masz stałe 12V z akumulatora, a na którym jest ACC po zapłonie. ACC powinno się pojawiać po przekręceniu kluczyka, a znikać powinno po jego wyjęciu. Po pomiarach będzie można coś więcej wywnioskować. Po opisanych oznakach zachowania radia, jakby ewidentnie...
Nie, nie podejdzie. Masz takie kostki na Allegro. Z przewodami, jeden pin sobie wypniesz. Zresztą bez pina też da się zrobić.
Teraz kolejna naprawa zamka klapy tylnej bagażnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Po naprawie u elektryka samochodowego obecnie nie mam problemu poboru prądu w aucie na zamkniętym to tylko 0-3mA . Po dołożeniu czujnika światła deszczu to kolejne 3 -5mA. Czyli w sumie max do 6-7mA . Tu temat o zasilaniu kostce ISO...
Radio kupione nowe też nie gra, czyli nie wina radia. A jakie to radio? Określenie marki, modelu i rocznika samochodu nic nie mówi o samym radiu. Załącz zdjęcie naklejki z bocznej ściany radia. No to chyba jest jasne, że musisz szukać usterki w instalacji zasilania radia w samochodzie. Po odłączeniu kostki zasilania od radia sprawdź (jak nie masz miernika,...
Radio mam dopiero po przekręceniu zapłonu Radio ma dwa zasilania, bezpośrednio z aku i po stacyjce. Pewne sprawdzenie, to odłączenie kostki od radia.
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Wpisz w popularnym serwisie aukcyjnym: KOSTKA DO RADIA GNIAZDO ISO GŁOŚNIKOWE I ZASILANIA lub na ebay: PC2-36-6 Female ISO to Bullet Connectors Audio Speaker Harness Adaptor Lead Loom
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Zamień plusy w kostce zasilania radia.
Jak auto długo stało to zobacz czy nie jest zaśniedziały bezpiecznik.Nie wiem jak w Seicento ,ale Ciękuś miał połączenie zasilnia po kluczyku w kostce do zasilania radia.
Witam, mam pytanie, jestem na etapie zmiany radia z audio 20cd na ntg2,5 i chciałem się dowiedzieć, jak prawidłowo podłączyć kostkę zasilania z tyłu radia, które piny ewentualnie zmienić miejscami? https://obrazki.elektroda.pl/1617941800_...
Musisz mieć podtrzymanie. Sprawdź dokładnie opis kostki od Twojego modelu radia. Najczęściej jest to kolor żółty w kostce zasilania.
O to właśnie pytałem. Gdzie miałeś podłączony ten niebieski? Czy do 12V, które jest w kostce zasilania radia (żółty ew. pomarańczowy przewód)? Czy teraz, to opisane miganie występuje mimo usuniętej wtyczki antenowej? Upewnij się czy przypadkiem nie masz zamienionych plusów w kostce zasilania radia. Na żółtym powinno być stale 12V, a na czerwonym dopiero...
Pewnie że tak. Jeśli jest to przy włączaniu radia powinien pstryknąć. Da się oczywiście delikatnie rozebrać i sprawdzić z żaróweczką podpinając pod akumulator. Najprościej by było podłączyć pod kostkę radia nowe przewody ale to nie jest polecane. Większość ludzi tak robi jak coś się dzieje z oryginalnymi przewodami zasilającymi a nie potrafią zdiagnozować...
czy można cb podlaczyc pod zasilanie radia samochodowego ( dokladnie pod tą całą kostkę ) Można, ale nic to nie zmieni. Napisałem wyżej co trzeba zrobić.
Po pierwsze pisz w dziale dla początkujących, bo działu dla raczkujących niestety nie ma. Po drugie, sprawdziłeś chociaż żarówką zasilania na kostce radia? Jeśli nie wiesz jak, proponuję podjechać do elektryka. Będzie tanio, i profesjonalnie, przy okazji nic nie zepsujesz.
Czy na pinie 7 kostki zasilania radia jest jeden, czy dwa przewody.
Sprawdź czy masz zasilanie na kostkach radia.
Sprawdzić czy jest zasilanie na kostkach do radia.
Mam podobny problem. Dziś podczas podłączania radia w vw polo clasic 1.6 96r 75KM zrobiłem zwarcie do masy brązowo czerwonym czyli tym na którym pojawia się napięcie po stacyjce. Dodam że wszystkie bezpieczniki pod kierownicą są ok sprawdzałem testerem każdego po kolei. W polo brązowo czerwony to zazwyczaj żółty w innych autach. Co zabezpiecza ten obwód?...
Wzmacniacz antenowy zasilany jest napięciem +12V doprowadzanym przewodem antenowym z gniazda antenowego radia. Przy wymianie radia na nieoryginalne należy zastosować separator antenowy, którego przewód zasilający łączymy z niebieskim przewodem w kostce zasilania radia.
Witam , proszę podpowiedzieć gdzie podłączyć zasilanie adaptera BLUETOOTH AUX do radia w peugeot partner typ odbiornika RD4, w załączniku adapter i opis tylnej kostki radia .
kilka razy mialem zimne luty na plytce kostki zasilania radia
kostki maja numerki do zasilania radia 7 i 8 staly plus i masa 2i3 wyciac z kostki i zaizolowac nara
Nie podajesz jakie to radio ?W internecie znajdziesz schemat polaczen kostki do radia .Miernikiem mozesz okreslic gdzie masz zasilanie ,wyjscie na glosniki w instalacji samochodowej .Czesto jest ze radia potrzebuja 2 zasilania ,jedno do pamieci (pomarancz)oraz glowne (czerwony).
To zależy od rodzaju instalacji układu zasilania w Twoim samochodzie. Jeśli w kostce zasilania radia, po wyłączeniu lub wyjęciu (grupa VW,Audi) kluczyka zanika napięcie +12V na pinie 4 lub 7, to podłącz żółty przewód z radia tam gdzie napięcie jest stale, a czerwony tam gdzie zanika po wyłączeniu kluczyka. Radio będzie wyłączało i załączało się kluczykiem.
Wystarczy zwykły kabel instalacyjny taki jak pozostałe w samochodzie, chyba że masz jakieś wypaśne radyjko które ma powyżej 4x50W. Bezpiecznik obowiązkowy, zamontowany przy aku około 20-25A, ale polecam sprawdzić jaki masz w radiu przy kostce (bo jest na pewno) i dać 5A więcej. Pozdrawiam.
Czyli nie podłącze tego modułu do tego radia ?
Może to dlatego, że w tym radiu, w złączu zmieniarki (niebieska wtyczka), nie ma pinu na którym jest galwaniczna masa. Pin 18 w radiu, to (masa przez kondensator) GND-COM do zmieniarki. Bez żadnych obaw, doprowadź (dodatkowym przewodem) masę do pinu 18, np. z obudowy radia lub z pinu 8 kostki zasilania radia. Skorzystaj z tego: https://web.archive.org/web/200710140246...
Stałe zasilanie z kostki radia(żółty) musisz podłączyć do pinu 7 (tam masz czerwony teraz).
W złączu radia nie ma zasilania po kluczyku, żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki
To nie ma sensu. Jak duża moc, to i wymiary radiatora powinny być spore. Zainteresuj się kostką TDA 1562 - oferuje moc 70W przy zasilaniu 12V.
Przyłącze zasilania na pewno zgodne z przedstawionym w załączniku.
Pewnie coś się kiksnęło podczas podłączania. Odłącz kostkę zasilania radia i włącz ją ponownie po paru minutach. Jeśli ten zabieg nie pomoże, sprawdź połączenia przy niebieskiej kostce mini-ISO.
Kostka zasilająca schematycznie N N C C G N P N gdzie N - otwór bez pinu, G - Masa, P- plus, C - magistrala CAN W kostce wychodzącej z Pioneera połączyć razem przewód czerwony i żółty - odpowiednio + po stacyjce i + cały czas. Wejść w tryb ustawień Pioneera i załączyć tryb SAFE ON (opis w instrukcji). Wydaje mi się, że to radio zapisuje ustawienie w...
Najpierw sprawdź (w kostce) stabilność napięcia zasilania radia.
zwarcie kostce wyjście kostce kostce brukowy
ursus uszczelnić skrzynia połączenie przewód wielożyłowy monter elektronik
ładowanie lifepo4 plazma protect
Brak obrazu z kamery cofania w Vordon HT-800 Wpływ symetrii wału korbowego na odpalanie silnika