Przekaznik jest przedziale silnikowym w skrzynce z innymi. Sprawdź według schematu co masz, a czego nie? Jak zewrzesz grubsze piny to pompa pracuje? Masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5987682700_1...
Na tym schemacie są błędy, przekaźniki są źle połączone. W lagunie są one umieszczone w plastikowej puszce koło akumulatora na lewym nadkolu i musisz ten fragment obwodów dorobić. Ponadto jest jeszcze kwestia montażu i zasilania pompy paliwa
Szukam schematu instalacji elektrycznej dla Renault Mascott 2.8 z 2000 roku. Gdzie mogę znaleźć szczegółowe schematy, które pomogą mi w naprawie?
Możesz ciąć. Kable lecą po stronie kierowcy, powinien być jak w starszej jasny brąz. Dla pewności sprawdź kontrolką. Ja zawsze tne 15nastke na sterownik silnika.
Technicznie możliwe jest wszystko , w sprawie przełączania na gaz wystarczy dodatkowy przełącznik , który odłączy czujnik temperatury a w jego miejsce przyłączy rezystor o oporze odpowiadającym temperaturze wyższej niż nastawiona przełączania. Pompę można odłączać za pomocą przekaźnika uruchamianego równolegle z otwieraniem zaworu elektromagnetycznego...
Dojedziesz do mechanika
Według mnie dwa przewody tak zgadza się grzybek z gumą musi być wciśnięty jeśli wyskoczy pompa nie ma zasilania.
Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Zdaje się, że wyłącznika bezwładnościowego w tym układzie nie ma. Zasilanie odbywa się przez przekaźnik pompy - dotrzyj do przekaźnika, wyjmij go, zewrzyj na krótko 30 i 87 w gnieździe, posłuchaj czy pompa się odezwie...
Mierzyłem na włączonym zapłonie teraz zmierzyłem na wyłączonym zapłonie i pokazało tą samą wartość idą 2 przewody do kostki i na nich mierzyłem Odepnij czulnik od instalacji samochodu i potem mierz. Ustal funkcje tych przewodów - czy aby którys z nich to nie zasilanie pompy paliwa?
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
poszukuję schematu elektryki renault laguny rocznik 94-98 do climatronika i zasilania pompy paliwa:|
Ponpa jest zasilana z przekażnika pompy paliwa
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Przecież sam napisałeś w czym problem: brak zasilania na pompie paliwa Do sprawdzenia bezpieczniki i przekażniki.
W wiązce w prawym progu gruby biały przewód to zasilanie pompy paliwa.
Witam Pompa po prostu nie reaguje Sprawdzalem po stronie elektrycznej i brak zasilania Jak mozna zdiagnozowac Sterownik Siemensa nie rusze VAGiem?
Dziękuję za pomoc i schemat. Uszkodzona była wtyczka.Pompa działa.
Koło akumulatora jest skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, sprawdź 2 mniejsze, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy paliwa
Sprawdź zasilanie na pompie paliwa.
Z tego co się orientuje to masz tam silnik Renault
Do sprawdzenia obwód przekaźnika pompy paliwa, on także zasila cewki.
Bezpiecznik od pompy benzyny i zasilania wtryskiwaczy jest jeden i to żaden z tych . Bezpiecznik od pompy znajduje się na płytce akumulatora 40A . Wyjście na pompę to szara wtyczka 6 ścieżkowa - jeden z tych białych . Zbiorniki trzeba zrzucać jak już pisano . W lewym tylnym, nadkolu jest wtyczka pośrednia pomiędzy zbiornikiem a wiązka pojazdu . Zdarzały...
2 cienkie pływak , 2 grube zasilanie. odetnij sterowanie.
Mam problem z pompą 6-pinową. Brak zasilania na bezpieczniku F10. Mam pytanie odnośnie schematu. Gdzie znajdę czujnik/sterownik oznaczony na schemacie jako 120?
30A pod maską.Prawdopodobnie numer 6.Odpowiada za zasilanie pompy paliwa.wtrysków ,zaworu oczyszczania pojemnika,regulatora wolnych obrotów.Może znasz dokładny typ silnika?
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Z tym numerem silnika to faktycznie dałem ciała. Nr jest: F3NL740. Także dzięki za konkretną odpowiedź. Jutro zbadam temat i dam znać co znalazłem.
Pojawiły się takie błędy w immo 055-Obwód linii lodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy 054-zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12v
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
i co doszedłeś Kolego co było przyczyną? bo mam podobny przypadek. nie ma zasilania ani na pompce anu na świecach.
Zobacz czy podczas krecenia silnikiem pracuje pompa paliwa(czy dostaje zasilanie)Jesli pracuje-czujnik dobry,jesli nie-wiadomo
Zrób pełną diagnostykę, odczyt błędów , stanów, sprawdzenie zasilań.
Słyszałem, że nie zalecane jest odcinanie zasilania pompy paliwa ze względu na chłodzenie wtryskiwaczy paliwem, czyli ta pompa jest nienaprawialna ?
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Można podłączyć pompę do zasilania na krótko. A jest paliwo? Mogę podesłać schemat na maila.
Zasilania i masy sprawdzone że schematem? Wtryski co robią?
Pierwsza sprawa to mostek na kolizyjny daj, a potem kontrolka w zasilanie pompy. Nie zawsze brak zasilania jest przyczyną. U ciebie podejrzewam mechaniczną usterkę pompy. Przekaźnik pompy w skrzynce koło akumulatora masz.
Kontrolka immo gaśnie? Słyszysz pompkę paliwa po przekręceniu kluczyka na włączony zapłon? W skrzynce przy akumulatorze są przekaźniki dwa są do silnika: jeden do pompy paliwa, drugi do zasilania podzespołów przy silniku. W okolicy tej skrzynki są bezpieczniki którym nie sprzyjają warunki i lubią zaśniedziel.
Jakie masz zasilanie na czujniku i sygnał wyjśćiowy?
Ciśnienie paliwa i wydajność pompy sprawdzałeś , a jak wygląda sprawa z filtrem paliwa , kiedy wymieniany?
Witam! Pilnie poszykują schematu zasilenia pompy paliwa Renault Laguna II z silnikiem 1,9 DCI 120KM. Samochód szwankuje, a mechanicy rozkładają ręce, jak sam nie zrobię to ...
Więcej już nie jechać do tego fachowca. Komunikat "zwarcie do masy", mówi o braku zasilania. Tutaj należy szukać. Zamiast pompy, żarówka i sprawdzamy. Jeśli podasz zasilanie na pompę, powinna pracować. Kto nagadał bzdur o przekaźniku w pompie paliwa? Ściągnąć sobie schemat i analizować.
zapnij wtyczkę do kompa i podaj zasilanie na pin 24 przez żarówkę ( próbówka) powinna odezwać się pompa paliwa i powinieneś mieć zasilanie cewek
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
(at)milejow wybacz ale nie znam się tak na samochodach jak Ty. Widzę gruszkę, filtr paliwa że złączem dwupinowym. Wykręciłem siedzenia ale nigdzie nie widzę dekla pompy paliwa. Ktoś wcześniej pisał że wcale pompa paliwa nie musi być w baku.
Jeden włącza zasilanie sterownika, drugi pompę paliwa i grzałkę sondy
Witam! Potrzebuję informację gdzie ulokowany jest przekaźnik pompy paliwa. Auto Renault Laguna III 2.0 dci, 2010 rok z Maja, według dowodu 96kW, a według VIN symbol silnika M9R744 ( co z kolei wskazuje na niby moc 110kW) Samochód miał problem z odpalaniem przy rozruchu miał około 120 barów i długo krecił. Po wymianie filtra paliwa już nie zapalił. Filtr...
Błedy jakie wykrył komputer to coś z sondą lambdą ale ten błąd to z gazu wchodzi a drugi błąd to uszkodzony ECU ale to może być też przez to że jest wycięty imobilajzer . A ma może ktoś z was jakiś schemat gdzie szukać na zaciskach komputera masy i jakiegoś zasilania żebym mógł wszystko po sprawdzać ?
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Jeśli palił i od razu rzucił a sa impulsy na zapłon i impulsy i zasilanie na wtryskiwaczach to albo pompa paliwa ci siadła (tu pomiar manometrem) albo poleciał przy gaszeniu rozrząd.
Odlacz czujnik cisnienia klimy i spróbuj odpalić To nie w tym modelu . Parę lat młodszy . Pompa napewno daje paliwo? Też bym zaczął od tego przed kopaniem w rozrządzie , tym bardziej że jest prosty sposób - ściągnąć przewód paliwowy z rampy , zatkać kciukiem i włączyć zasilanie . Jak nie utrzyma ciśnienia palcem to znaczy że pompa sprawna . :D Jak...
Witam pali bezpiecznik nr.2w komorze silnika nie posiadam schematu ale ten bezpiecznik zasila przekaznik pompy paliwa i przekaznik obok niego zwarcie jest na przekazniku tym drugim w układzie zasilania pompy jest wszystko ok. za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.
Dokładnie. Jest problem z zasilaniem. Pytanie gdzie tego szukać?? Zasilanie nie idzie na listwę wtryskową od gazu, od benzyny, na pompę paliwa, na elektrozawór gazu....
Jak zdejmiesz filtr i "zapuścisz żurawia" a ktoś Ci pokręci rozrusznikiem (tylko żeby był napewno na luzie):D, to zobaczysz czy wtryskiwacz daje paliwko, jednak jeżeli autko jeździ na LPG a nie ma odcięcia zasilania pompy to stawiam na zdechłą pompę.
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
A zasilanie wogóle jest na tych czujnikach?
2 przekaźniki są łącznie 3 przewody, czyli albo masę, albo +12V mają wspólne? Oba przekaźniki: pompy paliwa i wtrysków mają wspólny "+". Czy ten wspólny może "iść" od wyłącznika uderzeniowego? Uderzeniowy nie ma zasilania ze wspólnego. Czujnik uderzeniowy odcina zasilanie "+" na pompie paliwa, które idzie od przekaźnika pompy paliwa. Ten sam przekaźnik...
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
hm... ciekawy przypadek, a może ciśnienie paliwa nie takie(regulator lub pompa) i dlatego zamula, tworzenie mieszanki na złym poziomie, to niekoniecznie wina lambdy. W tym silniku lambda ma mały wpływ na moc silnika, po prostu wywala złe parametry spalin bo ma nie taką mieszankę. Emulacja inst. gaz. nie ma nic do sterowania silnikiem przy zasilaniu...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam, dołącze do tematu- auto megane 99r 1,9 DTI - nie odpala -nie pali sie kontrolka immo, nawet po zdemontowaniu kluczyka i przekręceni samym grotem kontrolka immo nie świeci , nie miga - dioda w liczniku sprawna. Co blokuje immo w tym silniku Dodano po 15 elektrozawór w pompie wtryskowej nie dostaje +12V. błędy: P001 P075 P089 P093 P094 P098 Kilka...
Dodam że jak podłącze pompę paliwa na krótko to silnik odpala To znaczy jak? Jak ją zasilasz?
witam . tak po fotce to wydaje mi sie ze pod sterownikiem powinny być dwa przekazniki jeden jest od pompy paliwa a drugi to główne zasilanie na cewki i wtryski.pozdrawiam
Witamy. A włącznik inercyjny /bezwładnościowy/ sprawdzony? Jak podasz zasilanie na pompę /na krótko/, to silnik uruchamia się? Pozdrawiam
Zamiast odłączać pompe paliwa odetnij zasilanie na wtryskiwacze . Jak odetniesz pompe wtryskiwacze będą chodzić na sucho i szybko sie pozacierają .
Sprawdź pompkę paliwa czy podaje paliwo. Zdejmij na chwilkę przewód paliwowy i niech ktoś przekręci kluczykiem. Instalacji lpg wpięta jest pomiędzy wtryski. Sprawdź w momencie rozruchu silnika na benzynie czy masz zasilanie na nich.
Wtryski sprawdzone na przelew, są ok A zawór nadciśnieniowy w rampie ? A wyeliminowane problemy na zasilaniu paliwem poprzez podłączenie paliwa opadowo bezpośrednio do pompy HP ? Z plaka odpala Odpala czy pracuje tylko na plaku ?
Ok. A jaka jest jego zasada pracy? Po podaniu napięcia zasilania zawór unosi grzybek umożliwiając przepływ paliwa.
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Kolego skoro twierdzisz że to sprawdziłeś to chyba znalazłeś w którym miejscu ginie zasilanie tak ?
wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem że nie słychać po przekręceniu kluczyka żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia Wprowadzenie Dziękuję za dodatkowe informacje. Brak dźwięku pompy paliwa po przekręceniu kluczyka oraz drganie wskazówki obrotomierza to istotne symptomy, które mogą...
Witam. Mam problem z pompką paliwa do której nie dochodzi napięcie w reno clio2 1.6 8v. Zastanawiam się czy da sie puścić 12v przez jakiś przekaźnik jako jej alternatywne zasilanie. Chodzi mi o to czy pompa paliwa w zbiorniku pracuje w sposób ciągły czy jest jakoś sterowana np. przez ecu na podstawie danych z czujnika ciśnienia paliwa.
Wyłącznik inercyjny odcina zasilanie na pompę paliwa, a kolega wyraźnie napisał, ze paliwo na wtryskach się pojawia.
wszystko wskazuje na przerwy w zasilaniu komputera wtrysku musisz sprawdzic dokładnie masy i zasialnia od komputera wtrysku zacznij od tego. pozdrawiam
Problemn rozwiazany. Po znalezieniu schematu (z trudem) okazalo sie ze jest przerwa na stalym zasilaniu sterownika silnika pin 32. dDziekuje wszystkim za odpowiedzi. Temat uwarzam za zamkniety. :)
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
powracam do tematu dziś sprawdziłem pompe paliwa była uszkodzona czasem się przycinała ale jest nowa i sprawna autko odpaliło ale po ok 5 min.zgasło, sprawdziłem zasilanie na pompe paliwa już nie dochodziło przekaźnik pompy paliwa wymusiłem też łapie ale jeszcze sprawdze czy przychodzi zasilanie na przekażnik i czy po styku leci +12V na pompe paliwa...
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
Cisnienie na cylindrach: 1-29, 2 i 3 - 28.5, 4- 30 bar czyli ok. Pompa na zimnym na początku nie wytwarzała ciśnienia dzisiaj ale zapomniałem dodać, że układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue więc prawdopodobnie pompa ma problem wytworzyc cisnienie jak układ się zapowietrza. Zaraz biore się za pomijanie układu zasilania i powrotu od zbiornika...
No jak . podłaczasz pewnie zasilanie 12V i zanurzasz w paliwie najlepiej ON. jak daje ciśnienie na palec albo manometr to jest sprawna.
Witam posiadam Renault Megane 1,6 8v Sterownik Siemens . Ale od początku pompa paliwa nie pracuje nie dostaje zasilania . po rozebraniu przekaźnika pompy i załanczaniu go na krótko pracuje ale nie ma iskry z cewek . Dodam że wszystko zostało sprawdzone bezpieczniki w skrzynce wszystkie są okey . Pod kierownicą spalony był 1 bezpiecznik od pamięci sterownika...
witam a wiec tak: -pompy paliwa nie wymienilem bo ten model ktory ja mam poprostu jej nie posiada (wyobrazcie sobie moja mine po sciagnieciu zbiornika paliwa i stwierdzeniu ze zadnej pompki tam nie ma) to tlumaczy brak zasilania na tych dwoch kabelkach bo sa poprostu zbedne... -slynni na caly swiat fachowcy z ADAC szukali przyczyny i powiedzieli ze...
ten mostek jest niebezpieczny bo jak widzisz po schemacie podaje napięcie też na pompę paliwa, więc myślę że immo Ci odcina, albo sam moduł jest wadliwy( częsty przypadek po zalaniu). sprawdźsterowania na przekaźniki, czyli masy na wzbudzeniu i zasilania obwodu cewki . pozdrawiam
Pierwsza możliwość to suchy bak lub coś z zasilaniem benzyny,zacierająca się pompa paliwa lub zasyfiony filtr paliwa,zatarte wtryski .Możliwości jest kilka . I popraw posta .Bo wychodzi na to że hamulcem dodajesz gazu:)
Witam. Renault Laguna 1.9 dci, pompą CP1,z pompą elektryczną w zbiorniku. Smaochód czasem gasł aż zgasł i okazjonalnie zapala. W sterowniku błąd "niskie ciśnienie na listwie" Pompa zbiorniku się nie uruchamia, brakuje napięcia na wtyczce. Przekaźnik nr 6. ( Pompa niskiego ciśnienia) daje się wysterować testerem, Przekaźnik sprawny i napięcie wychodzi...
Zasilanie pompy paliwa (tylko nie odcinaj zaraz za przekażnikiem żeby nie odciąć cewki zapłonowe ale możesz w tylnej wiązce)
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Daj diodę LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k zamiast wtryskiwacza- ma mrugać. Będzie 100% pewności. Miernikiem możesz zmierzyć rezystancje wtryskiwacza ale to nie wykluczy jego mechanicznego uszkodzenia. Można też podać samemu zasilanie na wtryskiwacz (+ i -) i powinien podać paliwo w momencie pracy pompy paliwa.
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
http://megane.com.pl/uploads/imgs/hostin... Czy to ta skrzyneczka? Tam opis. U mnie wygląda inaczej, ma inny kształt i inaczej umiejscowione bezpiczeniki. Ale oznaczenia się zgadzają więc być może jest to ta sama 2 co u mnie. "Zasilania po włączeniu zapłonu elektronicznego urządzenia sterującego systemu sterowania silnika,...
Mam dokładnie ten sam problem w premium 440dxi. Nawet miejsce to samo (auto padło przed Calais :). Ciężko zapala na ciepło i zimno. Nawet po 2 min. od wyłączenia silnika. Wyświetla się usterka błąd wtrysku. Smoki w baku wyczyszczone, wymieniony filtr paliwa i separator, wymieniona pompka paliwa(ta z tyłu pompy wspomagania). Nadal ciężko zapala ale już...
Moja Magnumka kiedyś też tak paliła. Teraz pali około 40/100.Wymieniłem w serwisie dwie pompy jednostkowe, bo ponoć były zużyte, niestety bez efektu. Problem ciągnie się już od trzech miesięcy.Autko jest słabe. Czasami się zdarzy że dostaje na chwilę mocy i spalanie spada. Ciekawe co to. Może kiedyś ktoś wreszcie rozwiąże ten problem. Pozdrawiam sprawdz...
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
żeby wybuchło musi być dużo powietrza a w baku jest raczej duszno wiec się nie przejmuj się, zwarcie może zrobić tylko zasilanie pompy ale wtedy wywali i tak tylko bezpiecznik od pompy co do układu z wskaźnikiem poziomu paliwa to przy zwarciu na czujniku do masy najwyżej będziesz miał zawsze full paliwa :-)
Witam. Jak kolega michalm111 odebrałeś już pompę z regeneracji? Jaki rezultat? Ja sprawdziłem sitko w pompce zasilania,sprawdziłem pompka ok. Kąt wtrysku ustawiony na znak tłok pierwszy od rozrządu w gmp dymi ciężko pali i jak zimny to jakby na wszystkich nie pracuje. Zagrzany pali od strzała na obrotach bez dymu a na wolnych dymi trochę. Opuzniam kąt...
Witam, Koledzy kolejny mój problem i znów trochę zgłupiałem. Auto nie odpala, brak iskry, nie działa przekaźnik pompy, po zwarciu przekaźnika na krótko pompa działa, auto nie odpala, brak iskry. Zasilania ECU sprawdzone, +12V na cewce i na wtryskach jest, to co najbardziej mnie dziwi rozrusznik kreci raz 2sekundy za którymś razem 5 sekund i auto nie...
Panowie a może to być wina pompy paliwa albo jeden z wtryskow leje?? Elektryk mi powiedział że pompa zajechana bo samochód ma przejechane 290 tyś. Świece wymieniłem na nowe prąd na nich jest już. Ale dalej ciężko dalej pali z samostartu odpala bez zajakniecia podeslijcie jakiś pomysł..
Nie mam schematu R21 ale ... może sprawdź na początek sam przekaźnik pompy paliwa. Może po prostu styki się w nim skleiły (nie wiem czy zasilanie on dostaje z zacisku "15" czy "30") ? Przekaźnik taki zwykle jest sterowany z samego ECU więc ... jeszcze jedna mozliwość, że padł tranzystor w kompie sterujący przekaźnikiem pompy paliwa.
zasilania pompy paliwa pompy paliwa renault schemat zasilania pompy paliwa
cooler master zasilacz naprawa koszt wymiany licznika podłączyć akumulator honda civic
odblokować nawigacja becker zasilanie festynu
Ustawienia MP4 do odtwarzania na telewizorze Kodowanie kluczyka Jeep Grand Cherokee 2016 - jak to zrobić?