F29 pod kokpitem.
Kolego, zasilanie idzie z przekaźnika głównego poprzez bezpiecznik. Zasilanie jest to samo dla n75 i przepływki. Na przepływomierzu pin 3 to zasilanie.
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Grzałka sondy nie ma zasilania lub przepływomierz.
Kolego-schemat i jedziemy z koksem.
Witam w zeszłym roku swapowalem golfa mk1 na silnik z seata 2.0 8v 2e, lecz do tej pory nie udało mi się usunąć usterki z falowaniem na wolnych obrotach. Dowiedziałem się ze potrzebny jest przekaźnik z vw nr 30 którego nie mam. Podobno może to on być problemem, gdyż wyczytałem ze jest odpowiedzialny za zasilanie przepływki. Gdyby ktoś miał schemat takiego...
Według tego SCL do A5 ma iść https://obrazki.elektroda.pl/6866855600_... Dodano po 1 GND (- zasialania) i VCC (czyli + zasilania) masz opisane na płytce.
Trzeba też dobrze sprawdzić zasilanie przepływomierza...
Nie jest to usterka DME . Na sygnałowym na wolnych obrotach ma być około 1V, a po dodaniu gazu około 4.5V, jeśli jest mniej przepłyomierz do wymiany.
Zasilanie przepływomierza??
Master 2.3 biturbo, brak zasilania na małą turbinę elektrozaworu. Po odpięciu przepływomierza zasilanie powraca?
Potrzebuje zasilania około 12V, sygnał liniowy.
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
http://obrazki.elektroda.pl/5057106700_1... 2-zasilanie 12v 4-zasilanie 5v 5- wyjście 0-5v 3-masa
Sprawdziłem multimetrem całą wiązkę i winny okazał się uszkodzony przewód zasilania przepływomierza. Przeciągnąłem nowy przewód z okolic przekaźnika świec, po przywróceniu zasilania wszystko wróciło do normy.
Rozumiem ze napięcia mierzysz względem masy? Na pinie 4 masz mieć plusa po bezpieczniku F2. A z Twój pomiarów wychodzi ze masz 0V, wiec warto go sprawić. buczi82 opisał wtyczkę tak jak ją widzi a nie zgodnie z numerami na wtyczce :cry: U niego "3" to właściwe pin 4 w wtyczce i ma zasilanie +12V . U niego numer "5" to właściwie PIN 6 - sygnał przepływomierza...
I sonda i przepływomierz zasilane są z ECU, albo wiązka gdzieś trzaśnięta albo coś zalało i zaśniedziało a w najgorszym wypadku uwalone ECU. I sonda i przepływomierz są zasilane z bezpiecznika F43 10A. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie....
sądzę że przepływomierz moze dawać takie objawy.na początek spróbuj odłączyć kostkę od zasilania przepływomierza:)
Po skanie ze wskazań 003 statycznie widać tylko tyle, że EGR w chwili podglądu wartości MAF nie jest aktywny - normalny objaw po 2 minutach pracy silnika na biegu jałowym od czasu uruchomienia silnika lub ostatniego wciśnięcia pedału gazu. Pierwszy błąd to wiadomo - trzeba wykręcić elektrozawór N109 głowiczki pompy wtryskowej i go wypłukać, przedmuchać...
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
Zasilanie przepływomierza nie robi żadnego znaczenia dla reszty układu.
Słyszałem od znajomych że to wina przepływomierza Nie wiadomo czy w tym silniku jest przepływomierz, bo jak jest układ zasilania PMS to go nie ma.Układ HFM z przepływomierzem wszedł dopiero w drugiej połowie 1997 r.
Witam, czy zostały sprawdzone wartości zasilania przepływomierza i przepustnicy?
Po odczytaniu błędów jest jeden - P0104, dotyczący przepływu masy powietrza. Dziś kupiłem nowy przepływomierz Continental i problem nadal występuje. Po co kupiłeś nowy jak nic nie sprawdziłeś? Np zasilania ,sygnały,szczelność od MAF do sprężarki? Sprawdź coś.
Witam. Na zmywarce wystąpił błąd E01 . Po wyciągnięciu z zabudowy okazało się, że jest wyciek. Pęknięty wąż zasilania wody przy wejściu do przepływomierza. Zakupiłem nowy wąż, podłączyłem i włączyłem testowo najkrótszy program. Po kilku minutach nowy wąż pękł w tym samym miejscu. Proszę o sugestie co może być problemem? W załączeniu wysyłam zdjęcie...
Stawiam na brak zasilania przepływomierza
Witam. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd idzie zasilanie przepływomierza? Czy z ECU? Dziekuje
Pięknie Ci dziękuje. Właśnie miałem dylemat czy jest standardowo 12v czy może tylko 5v. Dodano po 3 Problem był z zasilaniem przepływomierza. Po przywróceniu do stanu pierwotnego linii 12v auto działa jak należy. Dzięki
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
http://www.autoelectric.ru/auto/audi/a4/... może to . Mierzysz zasilania i sygnał wyjściowy.
pytanie zasadnicze czy 3,5V to napięcie zasilania przepływomierza czy wyjście do sterownika??? jakiż to silnik piękny i młody....więcej informacji....będziemy mogli pomóc...jakiś schemat znajdziemy....
Panowie, zwróćcie uwagę że te elementy mają zasilanie z jednego bezpiecznika - nr 34. Tyle że pod ten bezpiecznik podpięty jest też przepływomierz a o nim nie ma mowy w błędach. Kolejna rzecz jest taka że w błędach jest też problem z zasilaniem cewki przekaźnika świec żarowych. On jest zasilany bez bezpiecznika ale z tego samego zasilania co bezpiecznik...
Sprawdź wszystkie bezpieczniki, nie masz zasilania 12V na drugim pinie po zapłonie.
Spokojnie montuj ten licznik tak jak Ci pasuje, pamiętaj o zachowaniu prostych odcinków przed i za przepływomierzem jak wyżej kolega EnergyAID przytoczył z instrukcji, zamontuj czujniki z czerwonym oznaczeniem na zasilaniu z niebieskim na powrocie i będzie coś tam liczył. Jak masz możliwość poszukaj licznika z ultradźwiękowym przepływomierzem to będzie...
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Czyszczenie nic nie da, przepływomierz trup, lub jak napisał przedmówca, brak jego zasilania
Podmiana przepływki i ten sam objaw oraz błąd 18170 czyli P1761 wskazują na zwarcie w instalacji, sprawdź sobie najpierw instalację zasilania przepływomierza w poniższy sposób a jeśli pomiary nie będą adekwatne to szukaj zwarcia na instalacji jednej i drugiej wiązki : http://obrazki.elektroda.net/33_12797836...
tylko czy nie m roznicy w zasilaniu +5V lub +12V
Trochę dziwne, czujnik pedału gazu i doładowania mają osobne zasilania Sprawdź jeszcze zasilanie przepływomierza i regulatora ciśnienia paliwa, mają wspólne zasilanie System masz SID?
Miernik masowego przepływu powietrza mierzy temperaturę, ilość i gęstość powietrza wchodzącego do układu wlotowego silnika. Specyfikacje napięcie zasilania: 12V napięcie wyjściowe: 0 - 5 V informacje o kształcie fali: w czasie przyśpieszania
Wersja 4...20 mA hart i laickie pytanie czy można zastosować zasilanie bezposrednio z zasilacza 24v czy trzeba zasilić przez ograniczenie oporowe , sprzęt będzie współpracował w komplecie tylko z czujnikiem jako licznik ilości przepływającej pary
co do maksymalnej liczby impulsów to wynosić ona będzie do 10 - 15 na sekundę (teoretycznie dla tego przepływomierza około 30 na sekundę) z jaką największą częstotliwością mogą pracować przekaźniki Rozumiem, że jest to pytanie ? Z mojego doświadczenia wynika, że 30Hz nie będzie zbyt dużą częstotliwością dla małego przekaźnika. Rozwiązanie z przekaźnikiem...
Jeżeli występują jednocześnie błędy pedału gazu, przepustnicy i przepływomierza to trzeba się przyglądnąć zasilaniu ww podzespołów, sprawdzić wiązkę i w ostateczności wysłać ecu do naprawy. Zabawy z adaptacją przepustnicy nic nie dadzą
Sprawdź zasilania do przepływomierz. I odczyt z niego.
Ja bym handlarzowi w życiu takiego nie wziął jakby mi nie podstawił sprawnego auta do wglądu, bo kolego nie ma sprawnych aut z Niemiec i one wszystkie są uszkodzone. Akurat robię takie rzeczy i daje Ci słowo, że to co zrobiłeś i masz zamiar zrobić już zostało zrobione. Czep się rzeczy nietypowych, tzn. takich, na jakie kogoś nie było stać, bo nie miał...
Zasilanie przepływomierza, zasilanie elektrozaworów turbo, egr, klapy gaszącej. Znika kilkadziesiąt sekund po zgaszeniu auta, więc jeszcze follow home będzie.
Myslałem o zastosowaniu Arduino do odczytu sygnału/ów i w nim doświadczalnie wyskalować przepływ i wrzucić gotową wartość przepływu do Modbusa RTU , na potrzeby odczytu przez aplikację na PC. Pytanie podstawowe jakie należało by zadać to jakie sygnały będą w takim przepływomierzu ? Przeglądając sieć wychodzi na to że wyjściem w przepływomierzach masowych...
Zacznij od sprawdzenia zasilania na przepływomierzu, ciągłości obwodu pomiędzy EDC a przepływomierzem. Jezeli jest ok to podmień przepływomierz. Drugi błąd tyczy się braku komunikacji pomiędzy EDC a ABSem. EDC - sterownik silnika.
Sprawdz ciągłośc przewody do ecu i zasilanie/mase
Pewnie przeciwzakłóceniowy, bo zasilanie idzie do czujnika Halla.
Skoro na każdym pinie przepływki masz jakieś napięcie to przyszło Ci do głowy że przepływomierz nie ma masy? Tam powinno być zasilanie po stacyjce, masa, sygnał z przepływomierza i sygnał z czujnika temperatury. Zazwyczaj w VAG brązowy przewód jest masą.
Przepływomierz na zasilaniu zimnej wody będzie do konserwacji. (Za niebieskim zbiornikiem coś ta jeszcze jest?)
Więc , czas sprawdzić wiązkę . Zasilanie przepływomierza i parametry pozostałych czujników.
Witam. U mnie sterownikiem jest Digifant jest to odmiana L-jetronika, tak przynajmniej doczytałem się w instrukcji.Napięcie sterowania jest prawdopodobnie 12V. Jeszcze nie mierzyłem ale pomierzę. Z ogólnego zarysu mogę przypuszczać że jest to zmodyfikowana wersja motronika. Jeśli jest to wersja L-Jetronica to raczej nie będzie pasować. To był system...
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
No ale to proste przecież. Zasilania po stacyjce szukaj w skrzynce bezpieczników. Ja zwykle biorę z zasilania pompy paliwa, lub z przepływomierza. Znajdź sobie opis bezpieczników twojego auta i masz wszystko na tacy. Zdjęć tu raczej nie otrzymasz, bo minimalny wkład własny trzeba jednak mieć.
Witam. Jak w temacie. Prosiłbym o pomoc bo mam zgryz z takim autem. Losowo ginie zasilanie przepływomierza i auto odpala i gaśnie.
Przyczyną okazał się niesprawny czujnik jak na zdjęciu. W skrzyni są jescze dwa inne czujniki prędkości ale one odpowiadają za pracę skrzyni automatycznej. Nowy czujnik zamówiłem u chińskich przyjaciół. O dziwo.okazało się że czujnik to nie wszystko bo jescze nie dochodzilo.zasilanie do niego. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok wobec czego podpiąłem...
Sprawdź zasilanie przepływomierza, pin2-12V, pin3-masa, pin4-5V.
Należy sprawdzić ciągłość instalacji elektrycznej, zasilania, masy itp. Rozumiem że twój przepływomierz w innym aucie pracuje prawidłowo?
Mam sekwencje
Do czujnika położenia wału masz mieć przy odpiętej wtyczce 12v sprawdzone żarówką bo to zasilanie czujnika, 5v jako sygnał i gnd. Napisałeś że masz tylko 5v czyli brak zasilania 12v które to łączy się do wielu czujników m.in przepływomierza i pewnie dlatego nie widzi sygnałów. Sprawdź czy nie masz zwarcia na pinie gdzie powinno być 12v i jeśli nie ma...
A po odpięciu przepływomierza pojawia się zasilanie elektrozaworu?
witam. mam A4 jak w temacie... był lekki dzwonek z przodu i przy okazji ktoś obciął wtykę do przepływomierza. 4 przewody. 3 z nich skręcone razem, na nich jest mniej więcej 5,5V oraz 1 blue/black (bodajże) z napięciem zasilania - 12V. przepływomierz ma 5 pinów. jeżeli ktoś wie jak to podłączyć to proszę o pomoc. z góry dziękuję.
Zasilanie referencyjne 5V z komputera , sygnały masy i powietrza 0-5V
Środek (czarny) powinien być masa, jeden (czerwony) zasilanie 12V, drugi (żółty/różowy/inny) wyjście 0-5V Sprawdź miernikiem.
Zasilanie przepływomierza, ciągłość przewodu miedzy EDC a przepływomierzem. Jeżeli powyższe jest ok to wymiana przepływomierza. Jaki rocznik, ile przewodów ma przepływomierz? Tam były dwa różne rozwiązania.
Czyszczenie nic nie pomoże bo to problem po stronie elektrycznej. Przed wymianą należało by sprawdzić zasilanie przepływomierza jak i jego polaczenie z komputerem silnika bo problem może leżeć w instalacji a nie przepływomierzu. Ten ostatni błąd nie tyczy się modułu komfortu a sterownika silnika.
no tak, podłączona pod przekaźnik I sterowana z 4 pinu ecu , podobnie jak przepływomierz, sonda i Evap ? Zasilanie na pin : 1,3 i reszta poprzez czujniki?
Zmywarka pobiera cały czas wodę bez przerwy To masz do wymiany zawór (lub moduł, jeśli dzieje się tak tylko przy włączonym zasilaniu) a nie przepływomierz.
Witam. Kod błędu wskazał przepływomierz. Wymieniliśmy na nowy i znów po dwóch dniach zapaliła się check engine – przepływomierz. Pozdrawiam Witaj, miałem podobny przypadek we fiacie. Examiner pokazał błąd przepływomierza, po wymianie znowu błąd. Okazało się, że była nieszczelność w układzie zasilania powietrzem za przepływomierzem (w stronę kolektora...
Szukam rozpiski pinów i schematu do Trafica 2, 2.0 diesel 114 KM. Chodzi o przepływomierz. Posprawdzałem zasilania. Brakuje masy, tylko nie wiem gdzie się znajduje. 🙃
Albo zakładasz chińskie przepływomierze, albo sterownik ma tendencje do puszczania wiekszego napięcia zasilania.
nagle przepływomierz odmówił współpracy A łaskawie byś napisał, jaki błąd wskoczył? Bo zaraz się okaże że to tylko brak zasilania, spowodowany usterką instalacji.
Właśnie te niskie zasilanie przepływomierza mnie zastanawia i te zwarcia do masy. Jednak pomysły z szukaniem ich przyczyn wyczerpały mi się. Może oddać go do elektryka i on coś zdziała. Sondę wymienię na dniach jednak nie jestem pewien czy dalej nie będzie wyskakiwał jej błąd bo zamiast kata jest strumienica.
Zastanawiam się co masz na myśli pisząc gotowy mikrokontroler;- od razu z programem? Osobiście wybrałbym którąś z mniejszych kostek stm32. Mikrokontroler potrzebuje zasilania, wiec dojdzie stabilizator. Wspominałeś o 12V zasilania dla przepływomierzy i pewnie tyle one wystawiają, więc należy doliczyć dzielnik rezystorowy dla każdego wejścia (mikrokontroler...
545 - niezrozumiały sygnał z przepustnicy 369 - uboga mieszanka 257 - niezrozumiały sygnał z przepływomierza Sprawdzić w blokach co pokazuje przepustnica oraz przepływomierz. Sprawdzić napięcie zasilania przepustnicy i przepływomierza. Błędem w hamulcach nie ma się co przejmować bo sterownik każe sprawdzić błędy w ECU (sterowniku silnika). Co do błędów...
Dokopałem się do wtyczki zaworu par paliwa i tam także napięcia brak. Czy mogę wyprowadzić przewód +12V po zapłonie przez bezpiecznik i podłączyć np. pod zasilanie przepływomierza ? Kopanie wiązki na podszybiu było by uzasadnione jakby nie było silnika i skrzyni biegów :|
Czy może ktoś podać linka do takich przepływomierzy z możliwością regulacji przepływu? chciałem sprawdzić czy lepiej opłaca się taki przepływomierze z regulacją czy zwykły przepływomierz na powrocie a na zasilaniu zawór z nastawą wstępną do zrównoważenia przepływów. tak sobie jeszcze pomyślałem, że najlepsze to byłyby przepływomierze z możliwością regulacji...
Układ wtryskowy VW Digifant silnik oznaczenie 2E. Przepływomierz powietrza m-ki BOSCH nr. 0280 202 130 czujnik temp. zasysanego powietrza o ujemnej wspołczynniku temperaturowym mierzonej rezystancji umieszczony w przepływomierzu. Rezystancja czujnika mierzona jest miedzy zaciskami 1 i 4 przeplywomierza powietrza. Rezystancja : - przy 0 st. 5500 Ohm....
Koledzy, widzieliście z bliska pompkę dozującą? Posiada ona własne zasilanie sieciowe (przepływomierz nie musi niczego zasilać!). Wejście sterujące pompą podciągane jest przez rezystor pull-up do tych +5V ze stabilizatora w sterowniku pompki, które wyprowadzone są na wtyczce. Dawka podawana jest w momencie zwarcia wejścia sterującego do masy. +5V na...
To co widać na rozdzielaczu na zasilaniu są przepływomierze widzę po nich ile wody na minute płynie na każdy grzejnik .ogólnie wszystko jest otwarte na maksa zawory na grzejnikach też, Te na zasilaniu to pewnie kazdy wie ze to przeplywomierze, pisalem o tym co masz na powrocie. Za duze to jest na kapturki regulacyjne. Oraz jak koledzy ci radza podlacz...
Witam po dłuższej przerwie, byłem na wyjeździe i nie miałem jak sprawdzić. Po podłączeniu zasilania na + i - przepływomierza, między trzecim pinem, a - pojawia się napięcie rzędu 0.04V w momencie gdy dmucham w przepływomierz. Gdy przestaję dmuchać napięcie spada do zera więc wygląda jakby cośtam mierzyło faktycznie.
Sterownik zostaje z AGU? Nie mam dokładnych danych, ale z tego co widzę po pinout to chyba się nie da tego pożenić. Twój 4 pinowy jest zasilany 12 V z przekaźnika pompy paliwowej, natomiast 5 pinowy zasilany jest 5V ze sterownika. To chyba nie będzie takie proste, uciąć wtyczkę, zlutować kable i podłączyć. Można próbować brać zasilanie z innego pinu,...
Koś pisał że w taki sposób może działać (odcinać) immobiliser. Dodanie gazu też nie pomaga? Odcina całkiem zasilanie?
Witam autko trafiło do mnie na brak reakcji na pedał gazu .Autocom pokazał błędy które nie dają się wykasować P1614 zasilanie czujników P0190 obwód czujnika ciśnienia paliwa P0121 sygnał pedału przyspieszenia 1 P0221 sygnał pedału przyspieszenia 2 P0100 przepływomierz P0180 czujnik temperatury paliwa. Sprawdziłem instalację przejścia od czujników do...
Gazu nie mam, Ale co do pomiaru paliwa to przy wtrysku czas otwarcia wtryskiwacza jest proporcjonalny do ilości paliwa (jest stałe ciśnienie). Po kalibracji komputer przelicza ilość wlanego paliwa na milisekundy otwarcia. Prościej i dokładniej się chyba nie da. Można kombinować przepływomierzami ale trzeba dwa na zasilaniu i powrocie. Dokładne przepływomierze...
Tak się składa, że ten przepływomierz nie wymaga zasilania. Podłączyłem go do oscyloskopu i sprawdziłem, że daje on impulsy napięciowe o amplitudzie jak opisałem wcześniej. Zwiększenie przepływu spowodowało przyrost częstotliwości. Dodam jeszcze, że przepływomierz ma wyjście BNC.
Mam vaga na laptopie i kabel z aledrogo. Pokazuje mi 2 błędy 1 sonda lambda ten błąd mam od kiedy mam auto. A trząś się zaczął niedawno 2 to niskie zasilanie przepływomierza przekładałem przepływki. Jutro spróbuje po kolei odłanczać czujniki może coś pomoże
jedno wejście bezpiecznika to +12V z przekaźnika pompy paliwa(ten sam "przewód" co biegnie do pompy paliwa) a drugi to niebiesko-żółty przewód na instalację silnika, do grzałko sony lambda, zasilanie przepływomierza i elektrozaworu zbiornika z węglem aktywnym.
Ztego co doczytałem to przepływomierz jest na zasilaniu w wodę więc co on bymiał z tą usterką skoro woda jest dozowana prawidłowo[/quote] Nabieranie i wypuszczanie wody to jest właśnie typowy objaw uszkodzenia przepływomierza.
Sprawdż ten przepływomierz.Sygnał ma napięcie zmienne od około 1V, do prawie 6V, w sposób odwrotnie proporcjonalny do ilości powietrza zasysanego przez silnik i mierzony jest między zaciskami 5 i 9 przepływomierza, 5 masa. Jeśli podczas testu odczytane napięcie było równe 0V lub napięciu zasilania to przepływomierz należy wymienić.Pomierz również rezystancje:...
Jeżeli pytasz w kontekście standardu 4-20 mA to tak, pasywne czujniki nie mają swojego zasilania, aktywne mają swoje własne zasilanie.
Daruj takie zabawy, niczego w ten sposób nie zdiagnozujesz. Pompa musi pompowa gdy dostaje zasilanie, a przepływomierz musi mierzyć przepływ czyli nie może generować błędów.
Do kasprzyka-zawór czterodrogowy tutaj jest integralną częścią rozdzielacza... I jest to zawór termostatyczny...czyli utrzymuje stałą temperaturę niezależnie od temperatury zasilania i powrotu. Yanis - po przepływomierzach widać, że pętle podłogowe są otwarte na maksa i woda płynie tam gdzie chce. Zamknij wszystkie przepływomierze i odkręć o 1,5 obrotu....
Dokładnie co oznacza to nie wiem, ale mi pojawił się ten błąd gdy odwrotnie podłączyłem dwa przewody, te znajdujące sie blisko przepływomierza i zasilania wody. Jeżeli nic nie grzebałeś, to stawiam na uszkodzony dystrybutor. Te sprzęty mają taką przypadłość, a w szczególności pierwsze wypusty. Pozdrawiam
+15 po zapłonie przez bezpiecznik(F32). Czyli stacyjka. I nie tylko na D8. Idzie też do przepływomierza i do cewki WN.
Temat zamykam. Problem rozwiązany. Zle podlaczone było zasilanie wody do przepływomierzy.
Freddie Chopin - czy zmieniałem typ na OD/PP, czy podciąganie na UP/DOWN/NOPULL, to nie miało znaczenia. atom1477 - akurat jako wejście ADC skonfigurowałem PC0, ale faktycznie podaje na PA1 sygnał o amplitudzie 5V. Jednak jak zasilam przepływomierz z 3V, to i tak mój system raz działa a raz nie. Dzisiaj również przez kilkanaście minut nie działało,...
zasilania przepływomierza passat zamiennik przepływomierza błąd przepływomierza
ustawić rozrząd skoda octavia mruga xenony wyciek prądu
Wartości przepływomierza w silniku 2.0 TDI CR Moment dokręcania głowicy Kia Picanto II 1.0 G3LA