powinny wystarczyć 4kg,odetnij zasilanie cewki.
O lewej Czarny Masa Czerwony Plus stały Dwa zielone to wyjście na kierunki Żółty możliwe że plus po zapłonie dalej dwa czarne to wyjście na Leda Brązowy wyjście na wyjca? Najważniejsze że masz już zasilanie zidentyfikowane, zapnij na stole pod zasilacz 12Volt, kontrolka w łapkę i do reszty sam dojdziesz. Nie święci garnki lepią.
Dokładnie tak jest opis Predator plus: idąc od przewodów blokady 1.otwieranie centralnego 2.zamykanie centralnego 3. kierunek prawy 4.kierunek lewy 5.zasilanie centralki +12v stałe 6. zasilanie po zapłonie 7.syrena wyjście aktywny + 8. dioda LED wyjście aktywny + 9. masa 10. zasilanie czujników dodatkowych aktywny - 11 wejście czujników mechanicznych...
Robisz tak? •”SAFETY LOCK” - fabrycznie zaprogramowana, celem wyprogramowania należy: - wyłącz zasilanie autoalarmu (+12V) - odsuń zasuwaną klapkę “Jumperów” - wyjmij “Jumper” oznaczony BRK_SEL 1 - włącz zasilanie autoalarmu - wyłącz autoalarm pilotem i sprawdź funkcję Celem zaprogramowania funkcji, powtórz...
•”SAFETY LOCK” (automatyczne zamykanie zamków)- fabrycznie zaprogramowana, celem wyprogramowania należy: - wyłącz zasilanie autoalarmu (+12V) - odsuń zasuwaną klapkę “Jumperów” - wyjmij “Jumper” oznaczony BRK_SEL 1 - włącz zasilanie autoalarmu - wyłącz autoalarm pilotem i sprawdź funkcję Celem zaprogramowania...
Sprawdz czy masz zasilanie +12V na czerwonym i - na czarnym, przy braku zasilania wlacza sie syrena.
A w interneci bylo cos takiego uwazasz ze to tez się moze sprawdzic??SAFETY LOCK” (automatyczne zamykanie zamków)- fabrycznie zaprogramowana, celem wyprogramowania należy: - wyłącz zasilanie autoalarmu (+12V) - odsuń zasuwaną klapkę “Jumperów” - wyjmij “Jumper” oznaczony BRK_SEL 1 - włącz zasilanie autoalarmu - wyłącz autoalarm...
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
Ten pojedynczy przewód pom/czarny podpinasz podpom/czarny z alarmu natomiast fioletowe wpinaszw obwód który chcesz przerwać (zasilanie cewki zap, rozrusznik ,pompa paliwowa)
należy sprawdzić jakość wykonanych połaczeń (zasilanie autoalarmu) mysle ,że to może być sprawa "słabej" masy- lekkie świecenie diody o tym świadczy (przykrecona na wkret -lubi się luzować ) to częste objawy z jakimi sie spotykam nie tylko w Oplu.
Rozwiązanie 1 ale + po stacyjce do przewodu który włącza rozrusznik a nie do tego co włącza zasilanie elektryki.
Witam serdecznie. Podłącz w szereg amperomierz i zmierz pobór prądu. Jak jest powyżej 0,1 A to wyciągaj bezpieczniki po kolei aż spadnie. Zauważ po wyjęciu, którego bezpiecznika spadł pobór prądu i zainteresuj się odbiornikami z niego zasilanymi. Mogę podpowiedzieć , że syrenka od autoalarmu jak ma własne zasilanie( po zdjęciu klemy wyje) może nieźle...
prosze o pomoc kupiłem autoalarm silicon i syrene z własnym zasilaniem i są tam cztery kable (czerwony/czarny/biały/niebieski) i nie wiem jak je podłączyć do czego z góry bardzo dziękuje
ZN lubiły się zawieszać.Robiło się zworkę podawało zasilanie i wszystko wracało do normy.
Sprawdzałeś zasilanie?
A ta "tuba", to z własnym zasilaniem?
witam kupiłem sobie auto alarm zeby móc podłaczyć centralny zamek i mianowicie mam problem jak moge podłóaczyć do niego zasilanie to sa te dwa grube kable po prawej stronie czy moze mam podlaczyc kabelek do stacyjki + (zółty1) i drugi masa - (biały 2)....to mi wystarczy z zasilanie??
Na syrence napisane: triger +12V Na instrukcji alarmu stoi: pomarańczowy (wyzwalanie masą) I musisz zrobić tak, by dopasować te sygnały. Czyli zastosować jakiś inwerter stanów. Jak dostanie pobudzenie masą, to na jego wyjściu ma być wtedy zasilanie.
A masz podpięte zasilanie po zapłonie?
Wielkie dzięki. A zielony z niebieskim do zasilania?
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Powinieneś sprawdzić zasilanie tego alarmu. szczególnie bezpiecznik. Mogą być przerwy na przewodzie zasilającym
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Odszukac centralkę autoalarmu sprawdzic zasilanie a dokładniej mase czy podczas ruchu /rozruchu samochodu to nie ginie.
W samochodzie jest sporo urządzeń które pracują nawet po wyłączeniu zasilania: autoalarm, odbiornik radiowy autoalarmu, radio samochodowe w trybie czuwania, upływy na przewodach, samorozładowanie akumulatora, co powoduje że średnio przy zablokowanym aucie pobór prądu z akumulatora wynosi kilkadziesiąt mA. Oznacza to, że: - po 2 miesiącach przestoju...
a włączona jest kluczykiem? To jest oryginalna "Volvo Siren" i nie widać żadnego miejsca na kluczyk ani żaden inny wyłącznik, obudowa plastikowa hermetyczna i tylko jest gniazdo na czteroprzewodową wtyczkę. a wygląda mniej więcej tak: http://tnij.org/apdi
Cetrala alarmowa w budynku ma zwykle zasilanie rezerwowe z aku. Zasilanie alarmu samochodowego pobierane jest z akumulatora samochodu. Przychodzi złodziej otwiera (obojętnie jak), wytrzymuje chwilę alarm (z reguły nikt nie reaguje bo sądzi, że to właściciel - jeśli zachowuje się spokojnie), otwiera maskę odcina przewód przy aku i spokojnie czyści wnętrze...
Nie napisałeś jaki to model Clifforda. Prawdopodobnie wyłączona kluczykiem na obudowie lub uszkodzona jest syrena. W starych systemach Logic RDA stosowana była syrena cyfrowa z własnym zasilaniem AR195 (z żółtym przewodem sterującym).
Odłącz zasilanie od alarmu, połącz ewentualne odcięcia realizowane przez alarm i gotowe
Na bezpieczniku nr 2 na pewno powinno być +12v podczas kręcenia jeśli niema to podłącz zasilanie bokiem nic się nie stanie jak wtedy zapali będziemy myśleć dalej
Sperawdz na początek czy ultradzwieki mają zasilanie, może byc tak ze mogą byc wtyczki od mikrofonów żle podłączone zamień miejscami, może to kwestia regulacji.
A tak przy okazji, jest tutaj kilka osob montujących alarmy. Kto jest ubezpieczony od OC od wykonywanej działalności?
Wszystkie możliwości które możesz sprawdzić to : - Autoalarm jeżeli jest - immobiliser , sprawdź zachowanie diody od immo Jak podasz zasilanie na krótko to samochód odpala? Jeżeli tak to możliwe ,że zasilanie na rozrusznik odcina autoalarm. Jeżeli nie będzie chciał ci odpalić to możesz posprawdzać zasilania i to wszystko . Zakładam ,że immobilisera...
Kolego, Pin 9 kolor żółty podłączony do kierunkowskazu prawego, Pin 12 kolor żółty popdłączony do kerunkowskazu lewego, Pin 11 kolor różowy to zasilanie (+12V) przez bezpiecznik z skrzyniki bezpeczników przewód z zasilaniem. Tak to prawidłowo powinno wyglądać. Napisz co ustaliłeś ?
Mam jeszcze pytanie Do którego przewodu w instalacji Golfa podpiąć się aby zkrosować zasilanie elektrozaworu pompy paliwa?
W alarmie nie ma funkcji wprogramowywania pilotów, jedynie reset czyli odłaczyć zasilanie i podłaczyć.
Dość ciezki samochód. Kierunki po prawej stronie w nogach pasażera na czarnum module: niebieski z brązowym,niebieski z zielonym,niebieski z żółtym. Sa na dwóch dużych kostkach dolnej i górnej - musisz odseparować diodami. Zasilanie najlepiej z akumulatora. Za schowkiem masz moduł od centralnego zamka na nim masz sterowanie i krańcówki drzwi- nie pamietam...
Witam. Jak masz diodę to po jej przewodach trafisz do obudowy alarmu. Przycisk serwisowy to taki mały wyłącznik impulsowy ( zasilany 2 przewodami).
W moim jest , kluczyk ma dwa przyciski, jeden "otwórz" a drugi "zamknij" (podwójny),zamykam raz to zamyka , drugi raz to funkcja sejf. Chodzi mi o schemat samego centralnego zamka, zasilanie i sterewanie
Enterek ma rację. W Fabiach dokładnie tak jest. Najlepsze rozwiązanie to zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Pozdr
Kwestia tego, czy chce się Tobie poświęcić czas na rozebranie tego compactu. Stacyjki do aktualnie sprzedawanych syrenek z własnym zasilaniem (takie same znajdziesz w obudowach PC) kosztują ok. 1,5-2zł/szt (z kluczami). Czy wystarczy jedna para styków, to sam ocenisz, gdy rozbierzesz alarm.
Prosze Was o pomoc i rade jaką wybrac syrena (z własnym zasilaniem) do autoalarmu . Nie znam sie na elektronice i prosze was o pomoc . Z góry dziekuje za rady i pomoc .
jak włączyć tą funkcję w alarmie. Jak nie działa z kluczyka to może pora zająć się centralem w aucie, nie alarmem? Centralny oryginał, zasilania sprawdzone?
Przecież widać na płytce co do czego, jaki problem znaleźć zasilanie, wyjście na kierunkowskazy i wejścia sygnałów. Popatrzeć, chwilę pomyśleć i zrobione. A montaż 30-letniego alarmu to raczej słaby pomysł...
przejrzyj bezpieczniki, przekaźniki... wtryski powinny mieć +12v po stacyjce a komp steruje minusami, jak nie będzie plusa to nie zadziała, pewnie jakaś złączka zgniła może jakiś stary dorobiony autoalarm zdechł całkiem i odciął zasilanie?
Nie wiem. Takiego druciarstwa nigdy nie robiłem. Zwykła syrenka kosztuje 10-20 zł. Po co więc kombinować, skoro wystarczy "podłączyć prawidłowo" syrenkę z własnym zasilaniem.
witam wszystkich wracam do tematu bo zapomniałem go zakończyć przyczyną tego zamieszania był uszkodzony autoalarm przerywał czasowo zasilanie pompy . Dzięki wszystkim za pomoc
Blokada rozrusnika - najłatwiej - pozostaje nam jeszcze możliwość pozbawienia urządzonka plusa po stacyjce . Pompę zostaw w spokoju. Jakie jest zasilanie 12 V czy 24V?
To mi wygląda na jakiś dość archaiczny alarm z funkcja panic, czy innym antynapadem, bo ma jakiś przycisk na obudowie. Syrenka wewnętrzna to trochę śmieszne ale może służy do ogłuszania. Ten symbol to znak homologacji, ale nie samochodowej, tylko radiowej wraz z numerem atestu. ten pojedynczy biały przewód to może być dodatkowe pobudzenie syreny, bo...
Należy znaleźć centralkę, odłączyć jej zasilanie i połączyć zblokowany obwód. Będzie Ci potrzebna jakaś przenośna lampa, kawałek kabla, izolacja, cięcia boczne, jakieś śrubokręty i może próbnik-miernik. Prawda, że prosta sprawa? Życzę powodzenia.
W tej chwili kierunkowskazy podczas zamykania i otwierania z pilota mrugają ale nie pamietam czy działały podczas włączonego alarmu. Co do czujników to są podpięte pod drzwi i jest chyba czujnik uderzeniowy/wstrząsowy.
jest ale on jest "mądry" więc możesz wszystko z nim zrobić jak jest rozbrojony .oczywiście jest taka możliwość że akurat zepsuł się przekaźnik wewnątrz centrali , który rozłaczał rozrusznik(jako odłączenie zapłonu )alarm jakby wymagał resetu to by wył migał i nie dał się rozbroić z pilota .Jeżęli działanie alarmu jest prawidłowe to tylko usterka elementu...
Tak mam syrenke z własnym zasilaniem.
A czy poprostu nie lepiej sprawdzić czy to bezpiecznik to jest przecież zabieg nie wymagający rzadnej wiedzy technicznej. Możliwe że podałeś przypadkowo zasilanie na przewód masowy od wyzwalania alarmu (klapy bagażnika) wtedy musisz już ingerować w centralkę. Pozdrawiam napisz co dalej może będę w stanie pomóc
to poprosze o podpowiedz jaka kupic z zasilaniem czy zwykła zeby była głosna
Alarm jest kompaktowy,czyli pod maską.Jeśli tak to tam jest oddzielne zasilanie kierunków.Powinien być podłączony do zasilania,bo inaczej nici z kierunków.Nie pamiętam jaki to kolor choć mam tych fox'ow pełne pudełko.Chyba jest w tej samej kostce co zasilanie i kierunki.To jest przyczyną.
Na 99% masz uszkodzoną centralkę. Nie powinno być napięcia zasilającego syrenę kiedy alarm jest nie uzbrojony. Chyba, że posiadasz syrenę z własnym zasilaniem i pomyliłes przewody podłączenia syreny(?) wtedy mamy trzy do podłączenia a nie dwa. Szczerze mówiąć zakładałem już troche magicarów ostatnio FAI-7000 (naprawdę cool alarm) i z żadnym nie miałem...
szanowny kolego proponował bym samodzielną weryfikacje kabelków w kostce wystarczy włączyć awaryjne i zobaczyć za pomocą miernika gdzie pulsuje napięcie masa i zasilanie też można zmierzyć otwieranie drzwi powoduje podanie masy itd ze zdobyciem schematu montażowego meta m 94 może być problem kiedyś był montowany w bmw powodzenia
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
Witam wszystkich zainteresowanych.Przeglądarka uruchomiona,ale na żadnym forum nie znalazłem rozwązania mojego problemu... Alarm Inferno,wyjście na jedną diodę,napięcie do 1V sterowane masą powoduje,że dioda mruga. W aucie zamontowane dwie 5V (polakierowane,zamontowane w trudno dosępnym miejscu),wymiana nie wchodzi w grę... Chciałbym zwiększyć napięcie...
zobacz np. tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... tak master jest 5'cio kablowy, 2 to zasilanie silnika a 3 to sterowanie
A posiada ktoś schemat jak podpiąć w tym aucie autoalarm w wersji analogowej i po szynie can? Będę wdzięczny za udostępnienie :-) Dodano po 12 Wie ktoś może w którym miejscu można się podpiąć pod: - awaryjne - impuls od drzwi po ich fizycznym otwarciu - klakson - zasilanie + - zasilanie + po zapłonie
Obstawiam że masz 2 systemy założone. Może drugi "Na guziki" odcina zasilanie ze stacyjki albo do sterownika silnika.
drogi kolego,programuje sie piloty,a procedura wygląda tak: odłaczamy zasilanie. wciskamy mikro wlocznik przez dziurke w obudowie podlaczamy zasilanie przyciskamy dwa razy przycisk w pilocie. wlanczamy zaplon przyciskamy dwa razy przycisk w drugim pilocie rozlanczamy zasilannie i gotowe.
Witam Zabierasz się do tego od du..y strony . Zasilanie jest podawane na pin 4 , a masa na pin 3 . Piny 13 i 14 odpowiadają za sterowanie CZ , pojawia się na nich „-„ / masa / w celu wysterowania , tak więc co ma się tam pojawiać jeśli nie pojawia się impuls / zamknij , otwórz / ? Próżnia ? Sprawdź podłączenie +12V i masę / wymień bezpiecznik...
Witam Szanownych Forumowiczow, Moim problemem jest znalezienie miejsca wylaczenia zasilania syreny autoalarmu firmy cobra 3865, auto zakupilem od kobiety ktora wreczyla mi maly kluczyk do wylaczenia zasilania syreny alarmu ale miejsca gdzie to zrobic nie wskazala, ja przeszukalem cala instalacje i rowniez nie znalazalem stacyjki gdzie moge wlazyc kluczyk...
Autoalarm jest ? Sprawny?
W proximach ( wersja ZS nie ma tej funkcji) funkcja prealarmu nie ma oddzielnego wejścia. Prealarm działa tu w ten sposób że pierwsze pobudzenie generuje 6 sygnałów syrenki , a dopiero drugie ( jeżeli wystąpi w ciągu 30s) wywoła alarm. Funkcję prealarmu ( jeżeli masz czujnik 2 strefowy ) możesz zrealizować np. podpinając wyjście czujnika do wyzwalania...
Kable w kostce z lewej strony to sterowanie centralem. Czerwony +12V Czarny Masa Fiolety z tego co pamiętam odcięcie zapłonu To wystarczy by stwierdzić co z resztą. Podłącz zasilanie, włącz alarm rusz czujnikami znajdziesz na którym kablu jest wyjście na syrene. Ten sam motyw z wyjściem na kierunkowskazy. Możesz też uzbroić alarm i przez jakis opornik...
jeszcze nie widziałem japońskiego diesla,który nie zgaśnie po przecięciu plusa po stacyjce,przeciez elektrozawór dostaje zasilanie,to nie mercedes.
alarm jest firmy Presige, tu coś powinieneś znaleść http://autoelectric.ru/alarm.html ale mając kontrolke schemat nie powinien ci być potrzebny co do awari co pisałeś to: kierunki mają ( chyba bo dawno ich nie naprawiałem) oddzielne zasilanie i powinny mieć oddzielny bezpiecznik jeżeli syrenka jest z własnym zasilaniem to sprawdz jej zasilania i stacyjke
Kasowanie pilotów - przycisk w centralce na 15 sekund. Programowanie już znasz. Popraw zasilanie, piloty nie będą wypadały :) . Pozdrawiam. Sonix
Witam Alarm o tym początkowym kodzie to Fox 101 B (Bambino) chyba, że masz jeszcze kluczyk to 101R (z własnym zasilaniem) wszystko jest razem obudowa i syrena dodatkowo mogą być ultradźwięki (centrala 5 na 5 cm i kapsuły) w obudowie alarmu powinna być zaślepka gumowa od czujnika wstrząsowego.
Silicony czasem się zawieszały,wystarczy na chwilę zdjąć zasilanie .Ewentualna naprawa firma ELCO-EXIM w stolicy.
PANIC - Przytrzymaj ponad 3 sek. czerwony (mniejszy). Nie pamiętam, czy ma znaczenie, czy system jest uzbrojony, czy rozbrojony. Czarne pudełko obok syreny z własnym zasilaniem może to być awaryjne wyłączanie alarmu, które normalnie było montowane wewnątrz kabiny. Pudełko to występowało przy syrenie bez własnego zasilania. Syrena z własnym zasilaniem,...
Wiele razy zdziwiłem się bardzo, gdy próbowałem sugerować się kolorami przewodów od czujników. Niby domyślnie: czarny - masa, czerwony - plus, biały - sygnał. Lepiej rozbierz ten czujnik wstrząsowy i sprawdź. Oba gniazda czujników mają tak samo przyporządkowane piny (plus, masa, sygnał). W alarmach SPY często gniazdo czujnika mikrofalowego miało osobno...
Pewnie nie ma "pestki" immobilizera Przecież to "zabytek", tam nie było żadnego immo. Fabrycznie nie było ale ludziska czasem dorabiali. Ja też swojego czasu dorobiłem autoalarm w fiacie Uno 1,3D chociaż fabrycznie nie był montowany. Nie tylko wył ale i odcinał zasilanie pompy wtryskowej.
Hmm. A zasilanie do tego? Będzie normalnie działać z nowym pilotem?
Zwykła syrena z własnym zasilaniem, to na zdjęciu to elektronika zasilająca przetwornik piezoelektryczny i ładująca wbudowany akumulatorek
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
Spróbuj rozłączyć klemę "-" na kilka sekund.Jesli tryb serwisowy nie ma pamięci to po dłuższym braku zasilania wyresetuje procka. pozdro
Sprawdzę jutro na spokojnie jakie piny są wpięte. Obstawiam że to jest konfiguracja pod autoalarm ale zobaczymy... 8 kabli to 4+2 sygnałowe, 1 zasilanie - zmostkowane na wszystkie i minus. A u ciebie działa to ustrojstwo? Lewe nadkole to kierowca czy pasażer?
spróbuj na chwilę odłą czyć zasilanie czasem te alarmy blokowały się(awaryjny wciskasz przy programowaniu)
Mogło-jeżeli alarmy trwaly długo,przy słabym akumulatorze.Proponuję wykonać następujące czynności: 1) Złącza z centralką i gniazdo beżpiecznika zasilającego centralę oczyścić przy pomocy np. elektrosolu.2)Sprawdzić czy centralę nie penetruje wilgoć.3)50 mA poboru prądu w stanie jałowym przez autoalarm to dużo-w praktyce nie przekracza 30 mA. Może być...
Pomysł jest jeden - sprawdzić instalacje autoalarmu. Zwłaszcza punkty połączenia masy, zasilania i podłączenia do zasilania "po stacyjce" (+15). Poza tym, Silicon produkował (produkuje) wiele modeli autoalarmów. Nic nie napisałeś o swoim. Zajrzyj do działu Zabezpieczenia Serwis.
Właściciel nie wie czy jest taki przycisk "Reset". Instrukcji nie mam. Czy taki przycisk może być w każdym samochodzie być ukryty w innym miejscu, czy jest jakieś standardowe miejsce? Przypuszczam, że różne miejsca - tak? Czy coś się różni silicon autoalarm bas rxa plus od silicon autoalarm bas rxa NEW? Inaczej nieco wygląda pilot niż ten z obrazka....
No tak 2 schematy starego i nowego i podpinaj bo wszystko masz już wyprowadzone wszystkie zasilania itp.
bezpieczniki daj wszędzie tam gdzie masz podciągnięte zasilanie albo prościej jeden na całość, dobrać musisz już sam wcześniej robiąc pomiary prądów
a moze to jest sama syrena:) tylko po co tyle przewodow?? jak podlaczam zasilanie na czerw i czarny to nic sie nie dzieje
moze padlo zasilanie awaryjne, bardzo czesto serwisy wkladaly kiedys dodatkowu akumularorek podtrzymujacy prace alarmu
A wyłącz ty chłopie na czas sprawdzania lampkę pod sufitem lub wymontuj z niej żarówkę. I nagle sie okaże, ze to 12V po zamknięciu drzwi zniknie... Bo to jest napięcie, które "przebija ci się przez żarówkę i miernik je wyłapuje. Jak z alarmu idą ci dwa przewody do podłączenia kierunkowskazów, to diod nie trzeba. A jak idzie jeden, to aby nie zewrzeć...
popieram norberta kazdy fabryczny autoalarm jest znany przez zlodziei zaloz zwyklego pstryka najlepiej na zasilaniu pompy paliwa za pierona ci auta nikt nie uruchomi
Dzięki za policzenie przewodów , ale na przekaźniki idzie 7 przewodów + jedno zasilanie . Montowałem już Proximę , ale bez schematu ideowego. Myślę, że rozpracuję już tą centralkę.
Jeszcze trzeba sprawdzić czy dioda nie jest migająca sama w sobie. Takie diody mają napięcie zasilania ok. 12V.
Sprawdź najpierw zasilanie centrali alarmowej (i centralnego zamka!) , może coś nie gra w tym temacie...
Dał bym sobie prawie obciąć głowe, że to 6V coś jak z motoru... A przykładałeś miernik, może bez obciążenia trzyma jeszcze napięcie. Bo znowu skoro to z autoalarmu samochodowego to najprawdopodobniej musiał i zasilać kierunkowskazy i syrenkę więc musiał by być 12V. Skąd dokładniej go wyjołeś?
Sprawdź zasilanie alarmu. Może padł bezpiecznik na przewodzie. Jeżeli nie, to centralka do serwisu lub wymiany.
Jest to powiadomienie radiowe niestety brak Ci do tego "pagera" czyli odbiornika -zapoznaj się moze z tym linkiem http://www.omnirep.ch/pdf/pager%20apa-10... Podłacvzenie nie powinno być kłopotliwe grubsze przewody czarny czerwony zasilanie i cieńsze przewody wyzwalające jeden od drzwi jeden od syreny (jesli to wersja rozbudowana)w wersji podstawowej...
Mam od lat zestawy kamer w autach. Używam trybu poklatkowego na parkingu - zdjęcia co np. 1s albo jak ustawisz. To oszczędza energię i miejsce na karcie pamięci. Zasilanie z auta przez układ ochrony akumulatora czyli moduł odłączający zasilanie przy spaku napięcia do np. 11,9V - do kupienia razem z kamerką. Kamerki pobierają ok. 6W - policz czas pracy...
To samo córka ma w Yarisce 2003r. Jak postoi dłużej niż tydzień to trudno odpalić. Nie ma autoalarmu, modułów komfortu i tym podobnych wynalazków. Dzieje się to w obwodzie zasilania kokpitu. Jeździ z wyjętym bezpiecznikiem.
instalacja autoalarmu programowanie autoalarmu czujnik autoalarmu
bojler elektryczny grzeje naprawa pilota sharp bosch zabezpieczenie
samsung wf70f5e0w2w delonghi eletta
IBO IVR-08 – reset falownika, factory reset, procedura krok po kroku Microsoft Word 2000 – przywracanie pasków narzędzi, reset Normal.dot, Office 2000