przewody czerwony + czarny kondensator - brązowy + niebieski zasilanie Coś tu nie tak. Według rezystancji uzwojeń powinno być odwrotnie: - czerwony i czarny - zasilanie - brązowy i niebieski - kondensator.
Haha dziwacznie kolega rozumuje! Jeszcze raz -> czerwony grzanie PTC, środkowy brązowy zasilanie, skrajny brązowy kontrola zamknięcia. Środkowy to stały N lub L (w zależności jak obrócisz wtyczkę w gniazdku), który wraca drugim brązowym do pralki (kontrola zamknięcia), a czerwony wraz ze środkowym brązowy to zasilanie PTC (odpowiednio L i N).
Ok. ( mostek ) Połącz tak: Zasilanie- brązowy/niebieski kondensator- czerwony/niebieski
Czerwony z białym zasilanie, brązowy masa, niebieski z czerwonym komunikacja.
Witam , Podłącz styki 4-6 i będzie dobrze, 6 zasilanie a4 sprężarka , powinien być czarny, a zasilanie brązowy 😎
Zakładając że stojan to brązowy i czarny, a wirnik niebieski i biały, to trzeba tak to połączyć, ażeby wirnik i stojan były połączone szeregowo. Czyli mostek pomiędzy biały i czarny, a zasilanie - brązowy i niebieski. Oba czerwone zostają wolne.
Brązowy pojedynczy zasilanie +, żółty-brązowy masa, głośnik fioletowy biały, różowy nadawanie, modulacja zielony.
Fotokomórka, brązowy i niebieski zasilanie (brązowy/faza - L, niebieski -N). Czerwony wyjście. Prosił bym o lepsze foto tego drugiego układu, od strony elementów.
Fioletowy mostek z czarnym, zasilanie 230V niebieski brązowy. Zasilanie podłącz na próbę np. przez żarówkę 100W, albo regulator napięcia.
kolego, odpowiedź jest oczywista kabelek koloru czerwonego jest to biegun dodatni(+) który należy przylutować tam gdzie podłączony jest gruby czerwony kabel, odbiornik musi mieć przecież zasilanie, brązowy to biegun ujemny(-) podłączony do czarnego, niebieski to plus głośnika
Ło chłopie aleś zaszalał - spróbujmy.... Zdjęcie dekla - kabel z lewej to pływak: połączone niebieski z czarnym tutaj podłącz brązowy z kabla obok (zasilanie). Brązowy z pływaka podłącz do czerwonego silnika. Żółty silnika połącz z czarnym kondensatora i z niebieskim kabla zasilającego. Żółto - zielony do obudowy. Gdyby silnik nie chodził prawidłowo...
1. Nie 2. Dobre rozumowanie, choć nie kumam tego: pozostaje niepodłączona tylko samodzielnie zwagowana tak jak powyżej: czarne zasilanie z czarne płyta, brązowe zasilanie z brązowe płyta, uziom zasilanie z uziom płyta, niebieski zasilanie z niebieski i szary płyta (trzeba zmostkować) i gra gitara. Uogólniając należy podłączyć jak poniżej w czerwonym...
Czarny zasilanie cewki, brązowy masa, zielony impulsy.
Jak będziesz kładł nowe przewody do zasilania termostatu to odpinasz z tej puszki zasilanie 230V i przewód termostatu dajesz pod 3-2 i zasilasz kostki niebieski brązowy .
"Tam gdzie jest prąd" do brązowego A tam gdzie nie ma do niebieskiego.
To są silniki są z wbudowanym odbiornikiem radiowym. Trzy żyły to zasilanie (brązowy, niebieski i żółtozielony), a dwie (biały i czarny) do sterowania lokalnego przyciskiem impulsowym sekwencyjnie góra/stop/dół/stop itd. Przewodowo z wyłącznikiem centralnym i alarmem nie podłączysz grupy rolet. Możesz wykorzystać nadajniki Yooda. Sterowanie centralne...
Na P24 masz zasilanie +24 Vdc o obciążalności 100 mA; Zworka na PNP (zewnętrzne zasilanie); "masa czujnika" (niebieski) na CM, "zasilanie czujnika" (brązowy) na P24; sygnał (czarny/biały) na P3.
https://obrazki.elektroda.pl/7574308700_... Z rolety wychodzą 4 kable brązowy, niebieski i czarny PE i z sieci Niebieski z niebieskim zasilającym PE z PE zasilającym Brązowy i czarny do łącznika na odpowiednie styki Brązowy z zasilania do łącznika.
Jeśli zasilanie jest na tych dwóch brązowych w górnym zacisku, to wentylator trzeba podłączyć do zacisku dolnego "3" obok brązowej żyły do oświetlenia.
Pompa jest w baku. Dostęp do niej jest przez okienko pod wykładziną, po prawej stronie pod drugim rzędem siedzeń. Skrajne piny we wtyczce: czerwono-biały to zasilanie, a brązowy - masa.
brązowy - niebieski = zasilanie 230V czerwony - niebieski do żarówki
Czarny masa, zielony z niebieskim zasilanie silowników natomist brązowy z bialym to sterownie pozdrawiam!!
Jeśli są trzy zaciski (oprócz masy) 6 zasilanie (zazwyczaj kolor brązowy) 3 żarówka 4 sprężarka (zazwyczaj kolor czarny ) Jeśli są dwa zaciski 3 zasilanie 4 spreżarka
Przewód od zasilania -brązowy podłącz do brązowego na wyłączniku. Z wyłącznika niebieski podłącz do kostki transformatora (w jeden zacisk), a niebieski z zasilania też do kostki transformatora ( w drugi zacisk).
Jeszcze żyję......:) Zasilanie- brązowy/niebieski kondensator- czerwony/niebieski Mi poszło idealnie na tym podłączeniu więc ty musisz mieć inny rodzaj podłączenia i tyle....
Tak. Ten brązowy (odpływ) do oprawy, do białego zacisku, brązowy "zasilanie" do czerwonego a czarny zakończyć Wago, złączką śrubową lub zaizolować.
Czerwony i czarny zasilanie, brązowy odczep na 110/127V.
DÓŁ: na wyłączniku powinno byc na dole (litera P) to podłączasz zasilanie L (brązowy), następnie schodowy led podłączasz czarny i niebieski idzie na góre, na górze podłączasz też czarny i niebieski a żółto-zielony do tego z literką P a na dole żółto- zielony podłąśczasz do przewodu zasilacz z brązowym, a z zasilania niebieski razem z niebieskim zasilacz...
Tak tylko że zawór 3 drożny afriso azv 643 aby zmienił pozycje z CO na CWU musi mieć zasilanie na obu kablach brązowym i czarnym, działa to bodajże tak jeśli jest zasilanie na brązowym L i wpięty N jest CO jak dochodzi zasilanie na czarnym przełącza się na cwu no chyba że N niebieski i L brązowy wpiąć w główne zasilanie (listwę zasilania) pompyna stałe...
Musisz mieć zwarcie co najmniej na tych 3 przewodach: niebiesko-żółty - zasilanie silnika, brązowo- czarny - od czujnika wstecznego biegu na światła cofania, czerwono-zielony - zasilanie świateł cofania, z bezpieczników do czujnika wstecznego biegu. sprawdzaj co jakiś czas wiązkę silnika od przewodów czujnika wstecznego w stronę ECM. Rozizoluj wiązkę...
Można się jedynie domyśleć, że z tego przewodu w puszcze p/t - czarny to zasilanie i dwa brązowe to obroty silnika Niestety Kolego ale jesteś w błędzie (najwidoczniej nigdy nie miałeś styczności z żaluzjami stąd i porada błędna) przewód od żaluzji to ten 4-ro żyłowy (widać dokładnie na fotce) Góra i dół to czarna i brązowa linka. Brązowy drut to pewnie...
czyli jeśli zrobię w puszkach na wejściu L1 zasilanie (brązowy kabel), zepnę przewody światła i zasilania N (niebieskie), L2 dam zasilanie żarówki, a wejścia 1 i 2 podłączę kablem 4 żyłowym to zagra? czy żarówka powinna być na innym styku? https://obrazki.elektroda.pl/6638674900_...
Witam. Jak podłączyć włącznik pojedyńczy dotykowy ? Czy L zasilanie brązowy i L1 neutralny niebieski Instalacja tradycyjna 3 przewody brązowy, niebieski, żółty.
Odetnij czarny a biały połącz z brązowym i masz zasilanie bezpośrednie. Ta mała wtyczka idzie do Led zasilanie tak?
Witam .Z fotki niewiele zobaczysz. Grzejniki lewy górny(mały) jeden na 2 a drugi na 3 lewy dolny(duży) jeden na 1 a drugi na 3 prawy górny(duży) jeden na 5 a drugi na 6 prawy dolny(maly) jeden na 4 a drugi na 6 3 i 6 to zaciski wspólne. Czujniki lewy górny(mały)na złącze 2 (wtyk mały) lewy dolny(duży)na złącze 1 (wtyk duży) prawy górny (duży)na złącze...
Jeśli ten włącznik nie steruje inna lampa to znaczy że tam gdzie masz dwa brązowe jest zasilanie i jednym wchodzi do włącznika (to będzie L on) a drugim przy nim wychodzi do kolejnego pomieszczenia. A z drugiej strony włącznika brązowy kabel idzie na lampę i ten podpinasz pod "Lout". Tak wychodzi na logikę.
Wiadomość uzyskana z działy technicznego CCTV w AAT Warszawa: - pomarańczowy -> sygnał wideo "gorący" - czarny -> sygnał wideo ekran - czerwony + brązowy -> zasilanie A kamera z serii NVC-HDN400
Można. Zasilanie Pupilli jest z 24V AC więc podpinasz do zacisków centrali 11 i 12. Zasilanie TX podpinasz jak w starej. Pupilla sądząc z instrukcji (w załączniku) ma nieco inaczej wyprowadzone zaciski w fotce RX niż stara. Zasilanie (kabelki brązowy i niebieski) w Pupilli to (od lewej) zaciski 1 i 2 (w starej 4 i 5) a styk NC (czyli przewody żółty...
Aż dziw że nie dochodzi do zwarcia .... pewnie dlatego że tam gdzie drugi schodowy na szczęści nie podłączyłeś nic. Oczywiście kolorystyka przewodów korespondencyjnych między przełącznikami jest sprzeczna z zasadami... ALE Brązowy z "zasilanie" podłączasz do L2 przełącznika Niebieski "zasilanie" łączysz z niebieskim "lampa" Zółto-zielony "zasilanie"...
Zasilanie brązowy/biały to skąd idzie? Niema żadnego bezpiecznika?
Czarny raczej zasilanie. Brązowy to zawsze MASA. Pomarańczowy pewnie idzie do panelu w kokpicie.
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
Wynika dużo. Do upewnienia się, dwa przewody z lewej 3 żyłowe to pewnie zasilanie, do połączenia kolorami razem, tak samo z tym 4 żyłowym, z tym, że niebieskie z szarą. Brązowe z tamtych dwóch do łącznika na zasilanie, a z łącznika osobne klawisze na czarny i brązowy z 4 żyłowego.
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Zasilanie 4 żyłach skrętki (biało brązowy, brązowy, biało-niebieski, niebieski) sygnał na parze pomarańczowej i zielonej i trzeba przetestować, tak do 130 metrów udawało się uruchomić.
Brązowy zasilanie z aku ,czarny na światła ,niebiesko czarny zapłon,wycieraczki itp,czerwony rozruch. Czarny i nieb/czarny łącza równocześnie w tej stacyjce tyle że na osobnych stykach. Masy tam nigdzie nie ma.
W tej puszce masz dwa przekaźniki które sterują oświetleniem wnętrza. Sprawdź czy dostają zasilanie i sterowanie. Zasilanie będzie brązowym do jednego a czarnym do drugiego. Sterowanie o ile pamiętam brązowy z czerwonym paskiem. Oczywiście musisz mieć włączone światła pozycyjne. Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/7663233200_1...
Proponuję rozłączyć wszystko od łącznika. Znaleźć właściwy przewód zasilający. Masz w puszce trzy przewody i powinno to wyglądać 1.zasilanie 2. przewód do halogenu 3. przewód do układu schodowego. Wyznacz który jest który. Następnie Halogen (brązowy) do górnego prawego styku (patrząc od tyłu łącznika), zasilający (brązowy) do górnego środkowego. Dwa...
Kondensator 10 µF / 370 VAC pomiędzy fioletowy przewód a brązowy. Zasilanie brązowy i czarny. Numery podane na schemacie powinny być nadrukowane na przewodach.
czarne to termik to je zostaw. brązowy- zasilanie szary- połącz z jednym ze szczotek (obojętnie z którym) drugi przewód do szczotki zasilanie pod tacho podłącz woltomierz to powinien pokazać napięcie stałe zmiana obrotów -zmień przewody do szczotek Pozdrawiam Grzegorz.
Witam. Kiedyś walczyłem z podobnym przypadkiem, zwarcie odcinało drivery zasilające ECU, bezpiecznik nie zdążył się przepalić a już zasilania nie było. Zwarcie było w zaworze proporcjonalnym chyba ASRu w okolicy 2 oski na ramie. Zasilania łatwo sprawdzić masy są brązowe zasilanie stałe zaczyna się na 30.. a po stacyjce 15.. najlepiej kontrolką a nie...
Niebieski od rolety musi być podłączony do niebieskiego od zasilania a brązowy musi być podłączony do przycisku w miejsce tego niebieskiego. Nie mam teraz jak Co tego narysować ale schemat masz od producenta włącznika wyraźny. Swoją drogą to co widać to instalacja tragedia i naprawdę nie powinna być dopuszczona do użytku.
Ech schematy, no i jak to teraz zrobić. Masz to zasilanie 230V brązowo,niebiesko,pe. Podpinasz tak samo jeden i drugi pilot, do tych samych złącz, a to co potem to tego nie ruszasz. To co za złączami to jest święte i to ma być dalej takie samo. Pamiętaj że masz dwa oddzielne układy, które nie powinny się ze sobą łączyć. Bo jeśli rozumiem układy mają...
Witam Sprubój do przweodów czujnika podpiąć zasilanie tak: do brązowego - fazę (230 V) do niebieskiego - zero do białego - jeden koniec żarówki drugi koniec żarówki podłącz do zera (zmostkuj z niebieskim na czujnik)
Bezpiecznik od radia ma nr 29 to jest szósty bezpiecznik od drzwi kierowcy w dolnym rzędzie z niego bierze zasilanie, zegarek, światełko wnętrza, radio i zapalniczka. Co do przewodów to drugi brązowy to jest masa, gdyż fabryczne radia fordowskie maja dwie masy, siwy z żółtym paskiem powinien być prąd po włączeniu świateł pozycyjnych, czerwony stałe...
W porządku.Czyli w dodatkowym gnieździe 1.zasilanie czujnika dodatkowego brązowy w centralce, 2. - czujnika dodatkowego zielony; na tym przewodzie pojawia się - po uzbrojeniu alarmu, 3.wyzwalanie z czujnika dodatkowego biały w centralce.W tym przypadku żółty zostaje wolny.
Jakim napięciem jest zasilany czujnik i jakie są kolory przewodów? Najczęściej są to: brązowy, niebieski i czarny. Jeśli tak, to podłącz zasilanie do brązowego (+) i niebieskiego (-), czarny to przewód wyjściowy. Aby sprawdzić polaryzację musisz wziąć sprawny czujnik i woltomierz, najlepiej wychyłowy. Woltomierz przyłóż do wyjścia czujnika i dodatniego...
Cienki czarny - plus po stacyjce, czerwony - główne zasilanie, szaro-zielony podświetlenie, brązowy masa. Głośniki są łączone parami - np. zielony i zielony z brązowym paskiem.
Płamany brązowy lub czerwono-biały(zasilanie)napewno
To co to za serwo i w jaki sposób mam je kontrolować? To nie serwo, to zwykły napęd DC. Czerwony: zasilanie Brązowy: masa Pomarańczowy: sygnał Jaki sygnał w takim razie?
Czarne prostokąty to uzwojenia silnika. Kondensator podłączasz pomiędzy przewodem brązowym i czarnym, zasilanie doprowadzasz do przewodu niebieskiego i czarnego, uziemienie do przewodu zielono-żółtego.
https://obrazki.elektroda.pl/1353420000_... Tak to niby powinno wyglądać, a31 i a32 to zasilanie, brązowy kabel.
Witam. Przewód z termostatu najczęściej czarny na "C" Przewód niebieski na "N" Przewód brązowy na "L" Przewód niebieski zasilania na "N" Przewód brązowy zasilania na "L" To jest najczęściej stosowany schemat poł.
Brązowe złącze ECU - PIN A1 - żółty przewód - zasilanie 12v po zapłonie Brązowe złącze ECU PIN M2 i M3 zasilanie przez przekaźnik gdy ECU zezwoli na włączenie przekaźnika. Brązowe złącze ECU PIN L3, L4, M4 - masa A "uderzeniowy" nie leci w kulki ? Ma wchodzić do niego stałe 12v i wychodzić dalej na przekaźnik zasilania wtrysku
Przecież po prawej stronie jest przewód zasilający. Zasilanie - brązowy i niebieski. Kołek ochronny - żółto-zielony.
Na pierwszej fotce do wejścia PED jest podpięty brązowy kabelek a do 0V dwa białę - wypnij je z napędu i wyszukaj biały z tego samego kabla co w/w brązowy. Ten biały i brązowy są podpięte prawdopodobnie do kontaktu w przycisku kluczyka w Urmecie (wyjścia 10 i 9 - możesz , coby namierzyć odpowiedni biały - zwierać dzwonek w Urmecie i mierzyć na zwarcie...
W Miejsce czerwonego wepnij brązowy od przewodu zasilania. Pozostałe ( czerwony i brązowy od strażaka ) wepnij razem.
1-czerwony (+30) zasilanie plus 2-brązowy (31) zasilanie masa 3-zielony pompka paliwa (impulsy plusowe) 4- 5-niebiesko-biały diagnoza 6-niebiesko-czerwony (+15) po stacyjce lub wyłącznik temperaturowy 7-niebiesko-czarny (D+) z alternatora
Tam pod klapką masz schemat. Coil1 i coil2 łączysz z cewką. Niebieski i brązowy to zasilanie i a te czarne przewody podłączyć do cn2 cn3 https://obrazki.elektroda.pl/8608366000_...
Zasilanie 230V L- faza (brązowy lub czarny) N- neutralny (niebieski) G- ochronny (żółtozielony) Wyjście 12V -V - (-12V) +V - (+12V)
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
Niebieski i czarny - zasilanie. Niebieski i brązowy - kondensator.
Jeżeli masz uszkodzoną ZD1 to trzeba wymienić też elektrolity bo będziesz miał powtórkę z rozrywki. Zasilanie tego układu jest realizowane przez ten brązowo-czerwony kondensator. Z upływem czasu traci on pojemność i układ traci zasilanie.
Najmocniej przepraszam, błędna nazwa kotła... Prawidłowa to : Immergas Victrix Tera 28 2F Zmieniłem schemat elektryczny, delikatnie się różni. Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Mostek X40 usunięty - mam podłączony sterownik. Zgodnie z legendą: BK - Czarny ( 41 ) R - Czerwony ( 44/40 ) Rozumiem, że czerwony R to zasilanie ( Brązowy ) Natomiast BK to...
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
włącznik 2 klawiszowy, gdzie podłączony jest tylko brązowy i czarny I na nich powinno być zasilanie lampy (z sufitu brązowy i czarny) W puszce masz trzy niezależne przewody, możesz określić który idzie do lampy ? (wydaje mi się że ten z prawej strony), jeśli tak jest, to jakie są tam żyły ? Jeszcze masz tam dwie złączki WAGO do jednej dochodzą 3xPE...
Niebieski zasilanie brązowy z modułu
Ilość awaryjnych odpaleń jest limitowana do 5 razy, potem trzeba wykasować programem do strojenia. Brązowy przewód przepnij pod zasilanie, które pojawia się po włączeniu zapłonu i nie zanika przy kręceniu rozrusznikiem.
Na stole ogrzewanie spokojnie Ci "ruszy". Zasilanie normalnie pod czerwony "+" i bodajże czarny (lub brązowy) "masa". Zasilanie pompki paliwa pod przewód zielono-czerwony i masę (polaryzacja nie ma znaczenia). Na potencjometr między przewody czerwono-szary a biało-brązowy wpinasz opornik 2,2KΩ i włącznik robisz na żółtym i czerwonym kablu. Wszystko...
Chyba to opanowałem - piecyk chodzi! Mam piec z Corolli i u mnie wygląda to tak: 2.5mm2 czerwony zasilanie + 2.5mm2 brązowy zasilanie - 2.5mm2 czarno/czerwony sterowanie dmuchawą 0.5mm2 zielony Pompa Paliwa 0.5mm2 nieb/biały 0.5mm2 żółty start + (z niebieskim) 0.5mm2 niebieski start + (z żółtym) 0.5mm2 nieb/żółty diagnoza U mnie czasami nie sterował...
Tak podłączyłeś? 4 - sprężarka (czarny) 6 - faza/zasilanie (brązowy) 3 - lampka (najczęściej niebieski, bądź biały) Jak odepniesz przewód ze styku 4 przestaje pracować agregat?
N to niebieskie. Żółte to ochrona. Przyjście i odejście to kolory. Sprawdź napięcie pomiędzy niebieskimi a brązowym w przewodzie trzyzylowym. Powinno być 230v stałe. To zasilanie ściemniaczy. Czterozylowy to żyrandol brązowy i czarny dwie sekcje po zwarciu ich z brązowym z przewodu trzyzylowego powinien zaświecić cały. Te dwa razem podłączasz pod wyjście...
Sprecyzuj silnik. Kolory często się nie zgadzają ale podam jak mam w danych dla najpopularniejszego 1.9 TDI. Na wtyczce powinny być numery pinów. Pin 1, kolor czarno-czerwony zasilanie 12V. Pin 2 brązowy, masa. Pin 3 szaro-żółty, wyjście sygnału do tablicy.
Według zamieszczonego aktualnie zdjęcia ,wyjście przekaźnika Proximy podłącz pod zacisk 1-3 od lewej gdzie masz podłączony przycisk(przewód niebieski i brązowy).Natomiast zasilanie między 3-4 od lewej licząc .Czyli do wolnego zacisku między białym mostkiem a zaciskiem gdzie jest przewód niebieski ,tam jest oznaczone 24V i do białego przewodu z brązowym.
Brązowy - Zasilanie 12V - pin 2 w wtyczce przy zaworze do pinu 35 w sterowniku , Biały - masa pin 1 przy zaworze do pinu 48 w sterowniku.
Te dwa przewody brązowe to pewnie zasilanie. Podłącz je do zacisku L, przewody brązowy i czarny to wyjście na lampy zapewne.
Sprawdziłem w mej 208 z 2012 roku nie ma wiązki do czujników i brak jest wtyczki do modułu . Czy w takiej sytuacji jest możliwość montażu fabrycznych czujników? Oczywiście że da radę skręć wiązkę załatw wtyczkę podciągnij z BSI CAN pin wtyczka brązowa 1 i 3 oraz zasilanie z brązowej wtyczki pin 60 i będzie działać na 100% masę pod śrubkę na tyle i...
Zasilanie środkowy -brązowy i górny -niebieski.
Zasilanie ze sterownika bordnetz nad nogami kierowcy z lewej. Złącze C brązowe 12 pinowe, pin 9 przewód czarno czerwony. Zasilanie sprawdź pod obciążeniem np żarówką.
Chciałem sobie zamontować taki zestaw w aucie, niestety został on wycięty przez poprzedniego właściciela. Panowie czy możecie napisać do czego są przewody których nie udało mi się zidentyfikować. czerwony + zasilanie brązowy - masa dwa zielone - głośniki filetowy - ??? cienki czarny - ??? Z góry dziękuję
Witam. By sprawdzić pompe, silnik, należy podłączyć zasilanie na czarne przewody. Niebieski i brązowy z wtyczki. ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ !!!
Wszystko co potrzebne tam podano.Czerwony- stałe zasilanie,brązowy -masa,żółty -zasilanie po włączniku,szaro czerwony i brązowo biały-regulacja temperatury wartość rezystancji od 1,7-2.2kΩ.Impulsy napięcia do pompki paliwa z zielono czerwonego ,są to wszystkie połączenia niezbędne do pracy tego ogrzewania.
Musisz sprawdzić czy na pompie jest zasilanie - dwa grube przewody, w drugiej kostce masz chyba przewód czarno-żółty, tu powinno być zasilanie po stacyjce, brązowy - masa i trzeba jeszcze sprawdzić przewody od komunikacji pomiędzy pompą a modułem centralnej elektroniki - przewody pomarańczowe z paskami skręcone ze sobą. Jeżeli wszystko tam jest ok to...
Tam są 2 firmy wspomagania: Koyo i TRW. Różnią się wtyczką od czujnika skrętu. Pozostałe dwie wtyczki to: - zasilanie, brązowy masa, czerwono-czarny plus. - pomarańczowo-czarny CAN H, pomarańczowo-brązowy CAN L, czarno-żółty plus po stacyjce Przewody CAN idą do licznika i modułu centralnej elektroniki. Napisz jaki masz problem, może będzie prościej...
Z tego co patrzę na filmiku to z przejściówki gniazda wpinasz tak że: Przejściówka -> Auto Czarne gniazdo (zasilanie) -> Czarny wtyk Brązowe (choć tu wygląda na czerwone, audio) -> Brązowy wtyk (tu też wygląda na czerwony) Szerokie gniazdo (zmieniarka) -> Szeroki wtyk I powinny zostać 2 wtyki, które powinno się wpiąć do radia. Jeśli coś nie pasuje,...
Dziękuję za odpowiedzi. Konektory to JBT żeńskie - gdyby ktoś potrzebował. U mjie akurat do wymiany nadaje się cała wtyczka bo osłonka gumowa jest nie do namierzenia. Wtyczka jest 3 pinowa, wykorzystane są 2 piny. Brązowy zasilanie, brązowo czerwony to "sygnał". Napisze jak wrażenia po kolejnym podejściu do tematu.
Gruby czerwony to główne zasilanie skrzynki (nakrętka M6), a brązowe z oczkami idą pod śrubę która jest dolnym mocowaniem skrzynki do kolumny kierowniczej
Czyli jeśli dobrze rozumiem to jak mam na narożniku domu skrętkę pomijam już ten kabel zasilający którego koniec jest nie znany to robię tak : Rozdzielam tą skrętkę i do jednej kamery dam * zasilanie + brązowy - biało brązowy * wizja + zielony - biało zielony Druga kamera * zasilanie + niebieski - biało niebieski * wizja + pomarańczowy - biało pomarańczowy...
Niebieski N i brązowy L fazowy zasilanie zmierzchowego,to żółtozielony powinien być sterowniczym L fazowym po zadziałaniu zmierzchowego,i dalej chyba jasne,i ta faza sterownicza na zasilanie zasilacza.
Jeden przewód zasilania (np. brązowy) do jednej szczotki, drugi przewód zasilania (np. niebieski) do jednego przewodu stojana (np. tu niebieski). Drugą szczotkę połączyć z drugim przewodem stojana (np. tu czarny). Chcąc zmienić kierunek obrotów zamieniamy przewody idące do szczotek. https://obrazki.elektroda.pl/6116823500_...
termostat zasilanie brązowy brązowy czerwony brązowy niebieski rezystor brązowy
fujitsu siemens reset baterii thinkpad power restart satel
odblokować radio clarion ne5534 rozłącza
Jak wyłączyć tryb sklepu w TV Chiq 50 Android TV? Aktywacja karty sieciowej DINA w szlifierce CNC Herkules