Mam pytanie. Czy serwo będzie działać bez sterowania, podłączone bezpośrednio do akumulatora żelowego 6 V? http://botland.com.pl/serwa-typu-standar... Nie Czy da się tak sterować serwem bez sterownika? nie
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
przekaźniki za bezpiecznikami?
W drzwiach od kierowcy masz siłownik. Z niego wyłazi kilka kabli (najprawdopodobniej 5). Dwa będa od zasilania silnika (zmieniać sie będzie na nich polaryzacja przy otwieraniu i zamykaniu), a trzy pozostałe od przełaczniczka wbudowanego w siłownik. Na jednym z tych 3 ostatnich namierzasz mase, która pojawi Ci sie po zamknięciu (wśród nich jest stała...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Najpierw sprawdź zasilanie centralki.
W aucie masz 3 skrzynki bzp. proponował bym sprawdzić wszystkie bzp. możliwe że któryś się spalił a obwód zamyka sie przez jakieś obciążenie wyłączane w sleepmode. kabina 1skrzynka F1-70A, F9-50A 2skrzynka bzp FA-20A(centralny zamek), FB-25A, FC-30 oraz FD-15A, FE-30A ,FF-15A one odpowiadają za wymienione przez ciebie systemy,trudno mi coś więcej poradzić...
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
wysteruj przekaźnik jeden i drugi ręcznie kontrolką i w tym czasie sprawdź miernikiem napięcie na wejściu i wyjściu sterownika, przez kilka sekund pomiaru siłowniki nie umrą a ustalisz gdzie jest spadek , za czy przed sterownikiem i wyeliminujesz czy to sterownik ma dużą rezystancje na stykach czy to wina zasilania.
Centralka ma trzy złącza, w złączu 10 pinowym na pinie nr:2 kolor fioletowo biały jest prąd po zapłonie, na pinie nr:3 kolor pomarańczowo biały jest stały prąd, na pinie nr:1 kolor czarny jest masa, w złączu 26 pinowym na pinie nr:21 kolor czarny jest masa, w złączu 20 pinowym na pinie nr:19 kolor niebiesko pomarańczowy jest prąd po zapłonie. Są to...
To standard w alarmach bezpilotowych (sterowanych fabrycznym pilotem od centralnego zamka). Po rozłączeniu zasilania centralny zamek musi zostać skutecznie zamknięty, a następnie otwarty, aby alarm mógł się rozbroić (w niektórych alarmach trzeba jeszcze otworzyć drzwi kierowcy). Ja zazwyczaj radzę sobie tak, że odpinam (lub wciskam i trzymam) krańcówkę...
Trochę źle mnie zrozumiałeś. Chodzi o to, że ktoś podchodzi do samochodu, otwiera go i wtedy zaczyna się nagrywać. Widać kto to, co robi i gdzie jedzie. A jak wysiada z samochodu to go zamyka, zasuwa i wtedy przestaje się nagrywać. Nie chodzi mi o chwilowe nagranie.
sterowany wkładką z drzwi a sam alarm może mieścić się w pompie centralnego zamka spr zasilanie pompy
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
No i masz przekaźnik. Aż dziwne, że taki wypasiony sterownik. http://obrazki.elektroda.pl/9521577600_1... Na obrazku zaznaczyłem ci od strony druku, gdzie on, i jak dochodzi do niego zasilanie.
Bez schematu sprawdza się czy siłownik dostaje zasilanie.
Odłącz zasilanie centralnego zamka[jak dokładają nawet na serwisie to chowają za tym schowkiem nad pedałem sprzęgła] Jak nie pomoże to niestety przynajmniej jedne drzwi musisz pozbyć tapicerki Zamek tam raczej jest dokładany skoro bagażnik jest manual
Witam serdecznie, Hyundai Getz 2003 rok. Mam problem z podłączeniem zewnętrznego sterownika do zamka centralnego. Znalazłem 4 przewody , które sterują zamkami. Brązowy + , czarny - ,oraz czerw/ pomar. i zielony na których przy zamkn./otwar. Pojawią się + przez 2 sekundy. Po podłączeniu na chwilę + z akumulatora na zielony słychać tylko zamek w bagażniku,...
Sprawdziłeś już cokolwiek ? Podłącz chociaż miliamperomierz i sprawdź pobór prądu w trybie oczekiwania i naciskania switcha. Woltomierzem sprawdź napięcie zasilania.
jest to pobór prądu w normie np. zasilanie centralnego zamka,zegarka,alarmu itd.
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Witam przód się zamyka a tył nie ? Proszę otworzyć tylne drzwi i jak idzie wiąska przekręcić w lewo wtyczkę łączącą instalacje zasilania centralnego zamka i głośników i pewnie elektrycznych szyb ,trzeba sprawdzić czy któryś z kabli nie jest przerwany lub zaśniedziały od korozji jeżeli tak to wystarczy je polutować i centralny będzie działał na tylnych...
Witam potrzebuję wyprowadzić zasilanie przekaźnika z centralnego zamka tzn. po otwarciu zamka przekaźnik ma załączać po zamknięciu wyłączać. Skąd najłatwiej jest taki sygnał wyprowadzić ? Czy to musi być przekaźnik bistabilny?
Sterowanie kierunkowskazami podłącz do zielonego przewodu (nr 13) i do szarego przewodu (nr 14) w czarnym 16-pinowym złączu umieszczonym na BSI. Zasilanie znajdziesz miernikiem lub "żarówką".
Mi to wyglada na walniety silniczek w nim. Sprawdzales zasilanie?
Masz zasilanie na komforcie.
gdzie jest ten sterownik zamka??
2przyczyny-uszkodzenie silownika lub przerwa w instalacji.Sprawdz,czy w momencie pracy zamka dochodzi do silownika drzwi kierowcy zasilanie(sprawdz oba przewody jak najblizej silownika,zielony i niebieski)
sprawdź napięcia na odbiornikach -koniecznie mierz względem pewnej masy. Jeżeli napięcia dochodzą- sprawdź masę- nie ma wielkiej filozofii- wszystkie moduły na raz nie mogą się zepsuć. Być może masa szwankuje- sprawdź czego brakuje: + czy -. Coś będę radził
Używane BSI na allegro chyba około 500zł, różne są ceny plus do tego przelutowanie lub przeprogramowanie procesora NEC.
Witam.mam pytanie odnośnie tematu.Czy we wszystkich modelach cinquecento i seicento była montowana instalacja seryjnie do zasilania szyb elektrycznych i centralnego zamka. Czy były wybrane jakieś modele ,proszę podać.
fabryczna funkcjonalność blokowania centralnego zamka po przekroczeniu 10 km/h. W takim razie można to osiągnąć w banalny sposób. Wystarczy przekaźnik bistabilny (z zatrzaskiem czyli pamięcią). Cewkę przekaźnika (PK) podłączasz bezpośrednio pod zasilanie siłownika centralnego zamka. Impuls otwierający drzwi, spowoduje przełączenie styków PK i załączanie...
centralka oryginalna Dostaje zasilanie +12V i masę ?
Mazda 6 z 2004r 2.0 diesel Witam W aucie była przypadek że radio podczas zamykania panelu zostało zablokowane telefonem , telefon jakoś wyjęli ale zgubiło się zasilanie : radia , centralnego zamka i brak zasilania na złączu OBD2 , brak oświetlenia w kabinie Bezpieczniki sprawdzone wszystkie sprawne akumulator odłączony i podłączony po 10 min. ma ktoś...
na schemacie masz kolory niebieski i żółto czarny złącz je razem i do minusa zasilania
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Wydaje się, że problem masz z zasilaniem stałym a nie z immo. Wróci zasilanie, wróci reszta. Sprawdź na szybko, czy bezpieczniki odpowiadające za alarm i za centralny zamek mają zasilanie.
Fabrycznie nie jest wyposażony w taką opcję. Jeżeli masz alarm to można przepiąć zworki. Najlepiej sygnał sterowania zamkiem podłączyć prze zasilanie na przełącznik awaryjnych. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
Witam. O ile dobrze to pokazuje Twój rysunek obwodu drukowanego, to nie masz podłączonego plusa zasilania do układów scalonych.
Witam poszukuje schematów do Laguny 19.dti 98r. Konkretnie zasilanie radia ,deski ,zegarka i centralnego zamka
Temat wyjaśniony, przegryziona obydwie główne wiązki.
jeżeli żółty i żółto czarny nie zasilają reszty układu to zamień je miejscami
Witam. Uprzedzę wszystkie odpowiedzi że temat był szukałem i niema. Chce założyć centralny zamek. Wszystko jest ok tylko nie mam w drzwiach kierowcy zielonego i szarego kabla o którym wszyscy piszą nigdy w nim nie było elektrycznych szyb czy centralnego zamka. Proszę o pomoc gdzie mam się wpiąć gdyż kierunkowskazy podepnę do kabli idących do tyłu w...
A po co centralka ?
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Ginie ci zasilanie akcesoriow po wyjeciu kluczyka?
Witam Mam taki problem: W samochodzie, który posiadam był zainstalowany (nie fabryczny) autoalarm i osobno sterownik centralnego zamka. Autoalarm uległ chyba uszkodzeniu, zaczął rozładowywać akumulator i postanowiłem przywrócić fabryczną instalację w samochodzie i wyciąć autoalarm. Został sterownik centralnego zamka, dzięki czemu otwieram wszystkie...
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
Z powyższych informacji nadal nie wynika ( ja nie widzę), skąd sterownik wie, czy drzwi są zamknięte, czy otwarte. Moje przypuszczenie jest takie, że jak zamkniesz drzwi pilotem, to sterownik pamięta, że są zamknięte. Jeśli po ich zamknięciu pilotem, otworzysz je kluczykiem, to centralka zaczyna "głupieć". Zamknij drzwi pilotem, upewnij się, czy są...
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
W moim jest , kluczyk ma dwa przyciski, jeden "otwórz" a drugi "zamknij" (podwójny),zamykam raz to zamyka , drugi raz to funkcja sejf. Chodzi mi o schemat samego centralnego zamka, zasilanie i sterewanie
czyli podłaczałem dobrze ale niestety nie działa bede musiał szukac usterki gdzies indziej
Czyli istnieje tam gdzie go wstawił instalator.Mimo wszystko i tak znajdziesz z drzwi kierowcy sterowanie a na skrzynce kierunki i zasilanie.
Moim zdaniem ten pilot powinien mieć 2 baterie CR2016 więc zasilanie 6V a nie 3V i tu jest problem. Nowsze piloty są na jednej CR2032
Witam, Jakieś pomiary-zasilanie, sterowanie?
Za schowkiem pasażera jest sterownik GEM, tam jest prawie wszystko (sygnały centralnego, kierunki, czujniki drzwi, zasilanie,...). Pozdrawiam.
przy samodzielnym montarzu sterownika do zamka centralnego, gdzie najlepiej podpiąć jego zasilanie? I gdzie znajde sterownik zamka centralnego który jest w aucie tyle że bez pilota, tylko z klucza/. A ja chce zrobic na pilota.
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
udało sie podłaczone. Sprawdzilem próbowka ale podpowiedzi z kolorami przewodów od czego który duzo pomogły i zaoszczdziły czasu(tym bardziej jak ktos jest w tym laikiem :D). A więc opisze i bedzie dla potomnych: schemat podłaczenia-sterowanie masa niebieski-zamykanie niebiesko pomarańczowy-otwieranie biało czarny- masa czerwony- zasilanie +12
"Rwać" tapicerkę od środka,sprawdzić poprawność zasilania siłownika i opory zamka.
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
Brak diody i kondensatora na przekaźniku, potwierdzam tez brak poprawnie wykonanego zasilania - brak kondensatorów przy stabilizatorze
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
sprawdz czy jest zasilanie bo mogles cos odpiac i bezpiecznik powinien byc na + na zasilaniu zamka
VW Golf III TDI 1996 kłopoty zwarcie pali bezpiecznik 21 oświetlenie wnętrza zegar zapalniczka i zasilanie modułu centralnego zamka . Sprawdzone i odłoczone moduły nie mogę znaleść przyczyny
Cięgło siłownika w tej chwili działa jak resor i się ugina. Stąd problemy w działaniu. Montaż jak wskazał 12pawel lub pionowo wykorzystując pręt z plastikowym grzybkiem. Spokojnie możesz zamienić zasilanie na siłownikach i obrócić ich działanie.
sterownik jest w pompce. Podłączyć piloty można, wystarczy najprostszy zestaw który steruje plusem podczas zamykania / otwierania. Znajdź pompkę w bagażniku, połącz przewody w kostce by sprawdzić czy zamek zareaguje. Powinno być: Połączenie przewodu czarno-czerwonego z czarno - białym : auto zamknie się Połączenie przewodu czarno-czerwonego z zielonym...
Na wysokości nóg pasażera w przednim słupku pod komputerem masz sterownik centralnego ( znajduje się równo z blachą musisz go wysunąć) . Możliwe że dostała się tam wilgoć i skorodowały kable. Sprawdź więc najpierw zasilanie układu centralnego zamka. A potem w razie czego "po nitce do kłębka" nic skomplikowanego
I to wszystko? Oczywiście zasilanie które kabelki w polówce odpowiedzialne są za kierunkowskazy? Biało/czarny Zielono/czarny
Jak w temacie zamierzam zamontować u Siebie w aucie sterownik centralnego zamka z alarmem aby otwieranie było z pilota, auto to Berlingo z 97r. Poszukuję jakichś schematów, gdzie podłączyć zasilanie, czujniki drzwi, centralny zamek oraz kierunkowskazy.
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
Było to dawno temu. Lewe tylne drzwi mają zabezpieczenie w przypadku otwarcia wlewu zbiornika i nie pozwalają na ich otwarcie podczas tankowania. Po co drapać lakier na drzwiach. Znalazłem w bagażniku po lewej stronie sterownik, w jego złączu dwa przewody o zmiennej polaryzacji odpowiedzialne z otwarcie i zamknięcie. Podłączyłem bezpośrednio z siłownikiem...
Kup z allegro sterownik centralnego zamka do samochodu z pilotem za 50 zł.Transmisja kodowana , wyjście przekaźnikowe i zasilanie 12V , zasięg ponad 20m.
Witam masz problem u pasażera pod nogami pod schowkiem tam jest sterownik centralnego zobacz czy ma zasilanie Pozdrawiam
Coby nie strzępić języka na daremno. Chyba ci namieszałem bo jak nie masz siłownika w bagażniku i pod wlewem paliwa to masz dokładany centralny. Rozumiem że sterowanie zamka nie jest radiowe? Jeżeli trafiłem to drogą dedukcji wystarczy że jednak znajdziesz sterownik zamka - im bliżej tym łatwiej więc pod kolumną kierowniczą albo za osłoną progu kierowcy....
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
witam kuzyn kupił escorta 94r,ma w nim centralny zamek sterowany kluczykiem (nie pilotem),ale po kilku dniach przestał działać centralny,sprawdzałem wiązkę w drzwiach i nie dochodzi zasilanie może ktoś ma schemat centralnego zamka do escorta bo nie wiem gdzie szukać tego zasilania,na który przewód podpiąć plusa (centralny oryginał) pozdrawiam tulipan
Pewnie zamek umarł,rozbierz i sprawdz czy dostaje zasilanie. Zrobisz jak masz gdzie,czym i umiesz.
Probel się rozwiązał. Przyczyna leżała w przepalomyn bezpieczniku który był odpowiedzialny za zasilanie modułu zamka centralnego. Rada dla wszytkich sprawdzających bezpieczniki: napepliej sprawdzać za pomocą próbnika żarówkowego gdyż pomiar miernikiem czasami nie jest miarodajny w zaleśności od konstrukcji całego obwodu zasilania. Dopiero sprawdzenie...
Poszukaj schematu tego auta i przeanalizuj połączenia. Wydaje mi się jednak, że przełącznik wycieraczek i kierunkowskazów nie ma nic wspólnego z zasilaniem centralnego zamka.
Sygnał włączenia daje się z zasilania siłownika centralnego zamka ktòry uruchamia układ czasowy np.na NE555 a ten przekaźnikiem podaję zasilanie na lampy przeciwmgielne.
Podłącz bezpośrednio przewody z siłownika do akumulatora i zaobacz czy się wysunie czy wsunie, a w drugą stronę podłącz odwrotnie zasilanie
Centralny zamek "dokładany" czy "fabryczny"? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone? Jest zasilanie i masa na module (sterowniku) centralnego zamka? przestał reagować (nie zamyka i nie otwiera), autoalarm normalnie da się uzbroić z pilota ale otwieranie już działa Możesz to napisać jeszcze raz?
Moim zdaniem najlepiej się podłączyć przy pompce centralnego, czyli w bagażniku po prawej stronie, tam masz wszystkie sygnały związane z centralnym, również zasilanie.
Witam po przerwie... Chciałem zameldować że zamek wymieniłem na oryginalną używkę z alledrogo.pl W zasadzie to wczoraj się z tym pobawiłem i udało się z pomocą youtube wyjąc stary i wstawić używany, ale nie jest do końca jak być powinno. Otóż drzwi się już nie ryglują otwierają się i nie trzeba nic na siłę ciągnąć, martwi mnie tylko że korzystając z...
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Sam sterownik centralnego masz pod kolumna kierownicza kijowy dostep tam sprawdz zasilania
Witam. Mam zamiar zbudować prosty układ zasilania centralnego zamka o parametrach 12V 5A Chciałbym wykorzystać transformator 12V 5A + mostek + kondensatory -odpowiednio policzone. Cały układ po wyprostowaniu będzie miał sporo ponad 12V. Jak to ustabilizować? Wszystkie stabilizatory z jakimi sie spotkałem są do 2A Co radzicie? Pozdrawiam
niechce nie muwić ale najczęściej z tego co wiem to do centralnego wystarczy doprowadzić zasilanie i jusz działa
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Masz tam wszysko. Sterowanie masami i zasilanie. Kerunki podepnij do wiazki idacej na tył.
zasilanie zamka centralnego zasilanie zamka centralnego schemat zasilanie zamka
power acoustik limit polaczen kontrolka renault master
suszarka elektrolux philips az1830
Setra 315 IL – błąd d 45: czujnik zużycia klocków, diagnostyka, naprawa Candy pralkosuszarka – migająca czerwona dioda, kody błędów, diagnostyka, modele Smart/GrandÓ Vita/Alise