Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
Problem, to jak się podłączyć pod zasilanie dmuchawy? 230V/80W, sterownik posiada też regulację obrotów. Termostat i przekźnik
Bierz zasilacz z PC - ta i będziesz miał spokój z siłami "przeciwkoelektromotorycznymi"!!!
Przyczyna może być zarówno po stronie dmuchawy, jak i sterownika. Na początek trzeba zweryfikować, czy dmuchawa dostaje zasilanie ze sterownika - pomiar lub podłączyć dla testu dmuchawę pod zasilanie z pominięciem sterownika, żeby sprawdzić, czy i jak pracuje. A czy jak załączasz dmuchawę na sterowniku, to słychać jakikolwiek dźwięk z dmuchawy (brzęczenie)?
Oryginalne radio jest sterowane CANem,trzeba sobie do złącza ISO doprowadzić plus po kluczyku i podświetlenie Można też podświetlenie zasilić z dołożonego plusa po kluczyku i masz komplet prądów do działania. Zasilanie możesz pobrać z panelu nawiewu, to gruby żółty kabel zasilający przełącznik dmuchawy
że od czujnika niskiego ciśnienia wyłączałby się nawiew wewnątrz? Niemożliwe, sprawdź zasilanie na sterownik dmuchawy i samą dmuchawę na krótko jak tam ok to sterownik do wymiany
Standardowo: 20A zasilanie główne agregatu 1A zasilanie sterowania (zegar lub pilot) 25A zasilanie dmuchawy wewnętrznej pojazdu
Zrób zdjęcia silnika i tabliczki znamionowej. Jeżeli jest to silnik indukcyjny, w zupełności wystarczy ograniczenie napięcia zasilania silnika. Mocno wzrośnie wtedy poślizg silnika przez co obroty przy danym obciążeniu spadną. Obciążenie wentylatorem świetnie nadaje się do tego celu. Napięcie można ograniczyć wstawiając między zasilanie a silnik jakąś...
Hej. W samochodzie należy znaleźć przewód zasilający wentylator przed gałką regulacji obrotów, przeciąć go i połączyć odpowiednio z kablami z przekaźnika. Czarny pin 30 musi być podłączony z obwodem idącym w ostatecznie w stronę dmuchawy, a czerwony idący od zasilania samochodu (od bezpiecznika). Wtedy jak zadziała webasto i osiągnie minimalną temperaturę...
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
Zasilanie modułu dmuchawy miałeś w E36. W E46 nie ma przekaźnika jest moduł tylko.
Sprawdź uzwojenia stojana, wirnika, szczotki, zabezpieczenie termiczne oraz czy dochodzi zasilanie w urządzeniu. Prosty temat ;) A i czy nie stanął mechanicznie.
Pozwoli to na użycie mniejszego kondensatora Tym bardziej, że wyprostowane i odfiltrowane napięcie AC będzie dość spore i trzeba będzie ewentualnie jeszcze dobrać rezystor szeregowy dla cewki przekaźnika, ale da się :) Pytanie, czy napięcie max do dmuchawy to te 140VAC? EDIT: Tak mi wpadło do łba w trakcie drugiego piwka wieczornego- zastosować przekaźnik...
Albo siedzi ci zasilanie albo sterowanie, masz czym diagnozować?
laguny to chyba slyna z problemu nawiewu ja tez nie dawno mialem problem bo wtyczka sie przepalila ale wystarczylo spryskac odpowiednim sprayem i wszystko zatrybilo ;)
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Na początku zaznaczam,że nigdy nie miałem w ręku takiej opalarki,ale mam częste przejścia z suszarką do włosów./żona,synowa,dwie wnuczki/.Otóż zasilanie silnika dmuchawy takiego urzadzenia następuje poprzez spadek napięcia na odcinku spirali grzejnej.Odczep ten jest wykonany poprzez połączenie nitowane i tam najczęściej następuje utlenianie się opornicy...
Witam, W 807 sa trzy wentylatory: glowny - pod deska z prawej strony i dwa pomocnicze - rowniez pod deska z prawej i lewej strony. Nie jestem pewien, czy pomocnicze moga sie wlaczyc jesli glowny nie dziala. Sprawdz wiec najpierw zasilanie glownego - przekaznik na prawym nadkolu za reflektorem (zlaczka zielona). Pozdrawiam, Georges
Nie znam układu, w moim ostatnim był przekaźnik 4 biegu, a rezystor obsługiwał 3 wolniejsze. Rezystor ma 4 styki, dmuchawa 4 biegi? To jeden bieg musi dostawać zasilanie z przełącznika, lub jak u mnie, z przekaźnika. W każdym razie sprawdź, bo jak śmierdzi, to coś się grzeje, wypala. Skoro z nawiewów, to powąchaj rezystor, może się wypala, trochę mocy...
Obojętne, klima manualna czy automatyczna, zasilanie przychodzi ze skrzynki bezpieczników pod maską, jest tam bezpiecznik 40A i przekaźnik, wyjście zasilania pin 8 i 16 zielona wtyczka szesnastopinowa w BSM.
Widzę na chwilę obecną dwa rozwiązania-jedno to dobudowanie przekaźnika pośredniego między sterownikiem a wyłącznikiem czasowym, a drugie to spróbować dodatkowo obciążyć jego wyjście-dać jakiś rezystor(dobrany doświadczalnie) między zasilanie wyłącznika czasowego(L i N). Będzie on pobierał kilka mA prądu ale możliwe że ściągnie zasilanie do 0V...
Kolego to standardowy opornik do dmuchaw, będzie pasował ten co masz drugi, podpinasz mierząc rezystencję, musisz znaleźć wspólny zacisk dla wszystkich oporników, tam dajesz zasilanie a potem szukasz następnego, o najmniejszej rezystencji ze wszystkich pozostałych trzech wyprowadzeń względem tego wspólnego, to będzie bieg 3 dmuchawy, następnie szukasz...
Witam, napotkałem przy okazji stary temat ale nie zamknięty. Według mnie taki układ nie ma możliwości regulacji, zapewne coś źle przerysowane. Dmuchawa 1- ochrona; dmuchawa 2- faza poprzez styk przekaźnika K1; dmuchawa 3- bezpośredni biegun n, więc co ma się tutaj zmieniać? Pełne 230V na zasilanie dmuchawy. Triak mógłby regulować przy działającym K2...
Z reguły też silnik nie potrafi wystarować przy nastawionej małej RPM, choć wcześniej pracował stabilnie. Tak w ogóle najlepsze do takich silników są regulatory oparte o autotransfomatory, bo silniki zasilace są sinusoidalnym napięciem a nie poszatkowaną sinusoidą jak przy regulacji fazowej. Autotransformator jako element liniowy jest najmniej zniekształcającym...
Przepalone opory będzie od razu widać gołym okiem. Ostatni czwarty bieg odpowiada bezpośredniemu połączeniu 12V z silnikiem dmuchawy. Dlatego są tylko 3 rezystorki. Pierwszy bieg odpowiada połaczeniu w szereg z zasilaniem dmuchawy wsztstkich 3 rezystorów połaczonych w szereg (największa oporność). Na drugim biegu w szereg z zasilaniem są połączone 2...
czy mogę zasilić przez transformator 220-12 V Musisz za transformatorem zastosować jeszcze mostek prostowniczy co by zamienić prąd przemienny na stały - wtedy możesz zasilać silnik z sieci. jak obniżyć obroty wentylatora najprościej (rezystor samochodowy ok 1 Ohm) Najprościej to użyć przełącznika obrotów dmuchawy z tego samego samochodu. Dodano po...
Co to znaczy dziala? Ma zasilanie na pinie 3 (bezpiecznik F20)? Masz napiecie na pinie 5? Jesli tak, sprawdz kabel miedzy pinem 5 przekaznika i ventylatorem. Po drodze jest dwupiniwa zlaczka nad nogami kierowcy z prawej strony.
Webasto poprzez przekaźnik K3 zmienia zasilanie dmuchawy z stałego na po zapłonie. Masz zasilanie na silniku ??
Z tabliczki znamionowej wynika : Dwie pierwsze linijki to informacje typu: symbol, model sprzętu jak również wewnętrzne normy dopuszczenia do obrotu na terenie byłego ZSSR :D w trzeciej linijce > Zasilanie to 220 Volt, częstotliwość sieci zasilającej 50 Herców, Moc urządzenia 1,28 Kilo-Wata W ostatniej linijce : wydajność wentylatora to 1,6 metra sześciennego...
Oryginał Znalazłem schemat i według niego zasilanie dmuchawy świeżego powietrza jest po bezpieczniku 98 oraz bezpieczniku 2 (skrzynka bezpieczników nr1 ), tylko cały problem polega na tym, że w rozpisce i w rzeczywistości nie mogę zlokalizować bezpiecznika nr 98.
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Witam. Kup sobie regulator obrotów wentylatora od Poloneza, z płynną regulacją /potencjometr/, albo skokową, tańsza parę złotych, jak wolisz. Koszt nowego z gwarancją ok 30-35 zł. Ten regulator ma cztery konektory, są dość dobrze oznaczone. 1. dwa tj zasilanie standartowe z instalacji samochodu /+/ i /-/ 2. i dwa to wyjście na silnik went. Tylko nie...
Kolego, może to niezbyt fachowo ;) ale kiedyś, dawno temu zrobiłem takie coś przy starym piecu, że podłączyłem 2 termostaty szeregowo, tzn jeden działał jak temperatura wzrastała powyżej zadanego poziomu to wyłączał zasilanie klapy od nadmuchu powietrza, a drugi był podłączony odwrotnie, tzn. jak temperatura spadła poniżej minimum (tzn piec zgasł) to...
Witam. Ogrzewanie wodne D5WS o nr 25 2091 jest agregatem dedykowanym do samochodu MB sprinter, oczywiście można je podłączyć do dowolnego samochodu z instalacją 12V i paliwem diesel. Diagnostyka może być w tym piecu dokonywana za pomocą wspomnianego przez Ciebie zegara bądź programu KD2000 lub Edith. Jeżeli wszystkie komponenty: - czujniki temp. płynu...
https://obrazki.elektroda.pl/3406240700_... Witam wszystkich forumowiczów. Dziś niejako taki prosty projekcik radia AM. Schemat do projektu zaczerpnąłem stąd https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Można by powiedzieć, że jest to praca odtwórcza, ale nie do końca. Natrafiłem na YouTube.pl na cykl filmów,...
Co do objawów usterek zaworu listwy wys. ciśnienia to po kolejnych problemach z odpalaniem i wizycie u mechanika okazało się, że to nie tak (kilka miesięcy temu to funkcjonowało, a teraz nie :cry: ). Po konsultacji z "pompiarzem" tymczasowo zaślepiliśmy zawór - po wykręceniu podłożona blaszka z puszki coca-coli. Na dłuższą metę to się nie sprawdzi bo...
A sama dmuchawa sprawdzona? Bezpiecznik dmuchawy? Zasilanie do dmuchawy dochodzi?
Zasilanie dmuchawy brane jest z bezpiecznika 50A pod BSM może zaśniedziały styki. Później napięcie jest podawane poprzez przekaźnik do dmuchawy . Wystarczy sprawdzić w którym miejscu powstaje spadek napięcia . Po 2008 bezpiecznik może być 80A
Witam. Przyznaje bez bicia - czytałem przez kilka dni ten temat oraz dwie poprzednie części ale ogarnąć kilkaset stron jest trudno. Proszę o poradę. Posiadam silnik od pralki - około 180W oraz alternator FORD ESKORT . Z którego z tych dwóch "dawców" zrobić prądnicę do ładowania akku 24V. Chodzi o jak najmniejsze koszty. Posiadam UPS sinus 600VA na 24V...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
przełącznik działa ..... chodzi wszystko ok , gdy silnik dmuchawy dostanie zasilanie z akumulatora ...... ale nie z plusa od strony bezpieczników ........... poradzę sobie to jest zwykła przerwa po drodze .....chyba , że się mylę ,,
A jak powinien być podłączony z rezystorami? https://obrazki.elektroda.pl/2400580800_... Dodano po 7 I po co base jak to jest mechaniczny element? Rozumiem com daje 12 v low i med idzie na rezystory a wyjście z rezystora na zasilanie dmuchawy i dodatkowo high tez na zasilanie dmuchawy i mam pelne obroty bez rezystorow. A pod B co ma...
https://obrazki.elektroda.pl/2877653900_... Kiedy poczułem swąd spalenizny z nawiewu i gdy po niedługim czasie zostały tylko maksymalne obroty wentylatora to sprawa była już jasna co uległo uszkodzeniu. Wystarczy wymienić rezystor i gotowe. Tylko czy aby na pewno...? Szybkie oględziny cen w internecie i pojawia się mnóstwo ofert z...
(at)maly00 kondesator na zasilaniu CB jak najbliżej druga opcja jak nie pomoże filtr na zasilanie silnika dmuchawy zrób i napisz jak jest
Proszę o pomoc.. To napisz co sprawdziłeś. Bezpiecznik dmuchawy w BSM ma zasilanie, jest zasilanie (masa,plus) na silniku dmuchawy?
Przy wyłączonej stacyjce 0V , po odpaleniu silnika 14,5V. Bezpiecznik F11 - 40A po lewej stronie BSM. Zastanawia mnie że do BSM nie wchodzi żaden przewód który odpowiada przekrojem i kolorem temu brązowemu i czarnemu co idzie do modułu. Nie chce mi się na razi demontować plastików bo jest za zimno ale pewnie to zrobię i wtedy się przekonam do czego...
Witam, Citroen C5 I 1.8 16V 2004r Break. W samochodzie nie działa dmuchawa nawiewu powietrza. W klimatyzacji (automatyczna/CAN) błąd 88-silnik dmuchawy przerwa w obwodzie. Podmienione BSM na nowe sprawne w komorze silnika, bezpiecznik 40A cały, wtyczka przy opornikach i silniku nie wypalona. Czy ktoś może określić który przewód wychodzący z puszki BSM-a...
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
Zostałem wywołany do tablicy Odpowiadam: Prace z braku czasu zatrzymały się na prototypie płytki wersja 4 która dopasowana jest do obudowy oryginalnej. zmieniłem procesor oraz osprzęt na SMD. Program który działa na tej płytce służy do badań i zdejmowania charakterystyk układu. Podłączony ciepłomierz oraz stacja analizy spalin o2 i co. Zrobiłem 2 próby...
Witam. Problem dotyczy VW Multivana T5 1.9 TDI z 2003 r. W jednym momencie przestał mi działać nawiew dmuchawy, załączenie klimatyzacji oraz zasilanie świateł mijania i drogowych. Na schemacie znalazłem odpowiedni bezpiecznik (u mnie to bezpiecznik nr 14) na górnej sekcji panelu bezpieczników po środku kabiny (załączony rysunek). https://obrazki.elektroda.pl/7094883800_...
zasilanie dmuchawy pieca zasilanie silnika dmuchawy montażu dmuchawy dmuchawy
zasilacz pulsowanie mazda paliwa głośniki równolegle szeregowo
generator funkcyjny generator funkcyjny
Citroën Berlingo M59 2002–2008 Speed Sensor Fuse Location and Value RISCO GTI: Jak zablokować komunikat "linia 04 alarm"?