Nie potrzeba interfejsu, trzeba natomiast sprawdzić czy w momencie nie działania rozrusznika jego automat dostaje zasilanie sterujące po przekręceniu kluczyka
Dioda immo w ogóle nie świeci. Tym się zajmij, zobacz czy jest zasilanie na pierścieniu. Pewnie brak i pewnie spalony bezpiecznik.
Kontrolka od immo świeci po przekręceniu kluczyka. Masy posprawdzałem. Na którym pinie powinno być zasilanie?
Mała lektura http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... , Niestety drzwi prawych nie zamkniesz . pozostaje tylko naprawa. Przy sterowniku 3 przewody niebieskie to zasilanie . - , +, i ACC
diodą święcącą! Pomiędzy plus zasilania a przewodem transmisji danych, wszystko przy odbiorniku!
Oczywiście że blokuje . Po rozpoznaniu kluczyka załącza przekaźnik i podaje zasilanie na EMS. Muszę sprawdzić ale mogę mieć sterownik odblokowany do montażu i uruchomienia silnika
Do radia idą dwa kable z zasilaniem, jeden ze stałym plusem drugi po kluczyku, sprawdź czy masz zasilanie na kablach żółtym i czerwonym w złączu ISO
A tacho Ci się kolego zaczyna świecić po przekręceniu kluczyka ??
Miałem to samo w żonki poliftowym Clio III, do kostek przycisków nie było doprowadzone zasilanie podświetlenia, zrobiłem mostek z plusa po zapłonie i przyciski świecą po przekręceniu kluczyka
Cyt. z dokumentacji: "W wersji bez kluczy: Zrzucane na czas obciążenie + akumulator 1 (funkcja wyłączania zasilania podczas fazy rozruchu) Na pojeździe z wersją z kluczykiem: + zasilanie osprzętu"
To sprawdź czy z kostki stacyjki wychodzi zasilanie na grubym żółtym po kluczyku
Wtyczki nie będą pasować. Zazwyczaj tego typu sterowniki wpina się w oryginalne wiązki samochodu wlutowując przewody. Podłączasz się tylko czterema przewodami: zasilanie +12V, masa, impuls otwieranie, impuls zamykanie. Jak już kupisz sterownik radiowy, to napisz - pomogę podłączyć do samochodu.
Najprawdopodobniej źle podpoiłeś zasilanie i wypaliło ci styki gdzieś poszukaj napięcia bezpośredniego z aku + i masy . Sprawdzisz ten sposób czy dalej radio samo się wyłącza i daj znać .
Zginęła kontrolka podgrzewania świec żarowych która powinna się zaświecić po przekręceniu kluczyka w pozycję 2 Napraw zasilanie ECM to zacznie palić
sprawdz mase i zasilanie na poczatek. zasilanie na rozrusznik tez.
Witam, poszukuję schematu lub informacji na temat zasilania sterownika VALEO czujników parkowania Renault Megane III 2010. Licznik i Clip nie wykrywa sterownika znalazłem tylko jedno zasilanie (12V). Nie widzę drugiego "po kluczyku" w prawdzie to automat, ale chyba powinno coś być.
Witam. Panowie potrzebuję podpowiedzi czemu w Magnum dxi wyłącza akumulatory (hebel) po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Czyżby brak jakiegoś zasilania na odłączniku?
Sprawć zasilanie na przewodzie wychodzącym ze stacyjki(wkładki). Powien wychodzić przewód na którym pojawia się zasilanie w momencie przekęcenia kluczyka w pozycje II.
Nie kombinuj z zamiana stera bo problem jest gdzies indziej. Podlacz go pod fejsa i zobacz gdzie lezy problem. Zasilanie na ecu? zasilanie na przekaznik rozrusznika. Kluczyki to częsta wada.
Czytałem już te tematy i próbowałem już wszystkiego nawet podmieniałem odbiornik (100% sprawny), jedynie czego nie robiłem to sprawdzenie przewodów od dekodera do odbiornika, ale powinny być w porządku bo jest zasilanie na odbiorniku, także pozostał tylko kluczyk.
wymieniony czujnik był używany. Rozumiem że zasilanie jest po ustawieniu kluczyka w pozycji zapłon ? dzięki za podpowiedz jutro sprawdzę w aucie czy będzie 12 na zasilaniu.
Mam taki problem. Podczas jazdy poluzowala sie klema na akumulatorze. Oczywiscie wszystko umarło ale problem sie zaczal pozniej. Po podlaczeniu, powrocilo zasilanie ale samochod zostal w trybie zablokowanym przez immobilaizer. Normalnie wylacza sie to kluczykiem a tu kluczyk nie dziala! Okazalo po przywiezieniu zapasowego kluczyka z domu ze wszystko...
Radiowy to spox. Tam raczej się nic nie wieszało, tak jak w IR. Ale właśnie znalazłem jeszcze jedną ciekawostkę. Wczoraj jak otworzyłem pilota to się zdziwiłem. Po stronie z baterią jest jeszcze jakiś element prod. Philips'a. Ciekawi mnie co to za ustrojstwo ? Może ktoś wie. W pilocie od Renault 19 nie było takiego cuda. Ciekawe też jest to, że nie...
Witam. Jak w temacie, zakupiłem nowe radio JVC podłączyłem i radio uruchamia się tylko w pozycji parkingowej kluczyka, na zapłonie i przy włączonym silniku radio się nie uruchamia. Wcześniej było oryginalne radio Philipsa i też ta sama sytuacja. Zmierzyłem miernikiem piny i w pozycji parkingowej kluczyka zasilanie idzie z pinów akumulator oraz zapłon,...
hmmm... dziwna sprawa. czy jesteś w stanie miernikiem zmierzyć napięcie stałego zasilania, oraz napięcie zasilania na drugim przewodzie "po kluczyku"?
Poprostu musisz podłączyć stały plus i plus po zapłonie wówczas pamięć będzie działać a po przekręceniu kluczyka w stacyjce radio uruchomi się samoczynnie. Przewód czerwony i żółty. Najlepiej kup adaptor z iso na Opla czyli 2 kości do radia gdzie jedna z nich to wyjścia na głośniki a druga to zasilanie. Pozdrawiam
Tak jest osobny . Od awaryjnych jest bezpośrednio z aku, a na kierunki po kluczyku. Sprawdz jeszcze wyłącznik awaryjnych on przełącza zasilanie.
z którego roku :?: i czy ABS działa czy cisza całkiem :?: jeśli cisza, to proponuje sprawdzić czy jest zasilanie na sterowniku i czy jest masa.
Witam.Do sprawdzenia na pewno przycisk plus tranzystory i oczywiście napięcie zasilania(czy jest?)
Pomyśl jak jest realizowane zasilanie tych foteli. Bo może sie okazać ze potrxeba tylko +12v i masa i fotele dzialaja. Chyba że są z pamiecią i sparowane z kartą kluczykiem to wtedy potrzeba komunikacji z modułem komfortu.
"+" to zasilanie po kluczyku, a "L" to wyjście do kontrolki ładowania! Przecież wiedziałeś!
Rozłącz zasilanie samego sterownika +15 (napięcie po kluczyku) Marek
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Nic ci to nie da. To znaczy wyjęcie i rozebranie. To częsta usterka w megane, poprawna naprawa polega na tym, że odczytuje się czy UCBIC widzi takie stany: -kod kluczyka otrzymany (wtedy widzimy czy odbiornik podczerwieni coś odbiera i przekazuje) -kod kluczyka zatwierdzony (czy skrzynka rozpoznała Plipa). W 80 % przypadków ten drugi stan jest na nie....
Kup baterię tak aby klucz nie był bez zasilania długo i wymień.
Ewidentny problem z zasilaniem. Popatrz na klemy, pewnie zaśniedziałe. Sprawdź masy z akumulatora. Dla ułatwienia, pobaw się kontrolką z żarówki H4. Dodano po 1 Sprawdź także w okolicach bezpieczników wysoko prądowych.
Z uszkodzonym immo nie zapali nawet " na po-pych " . Podejrzewam kostkę stacyjki , zdejm osłonę kierownicy, włącz zapłon i podaj zasilanie na kabel idący do rozrusznika . Chodzi o to że przekręcając na rozruch przy uszkodzonej kostce odcina zasilanie na sterownik silnika .
Jakim cudem sprawdzasz zasilanie na rozrusznik multimetrowym testem diod? Kontrolka w łape i sprwdź stacyjke jeszcze raz. Co z masa silnika?
problem jest prawdopobnie w zasilaniu po kluczyku najczesciej jest to kostka stacyjki
Ciągle nie wiem jaki sterownik masz w tym aucie. Zerknij na schemat, widać tam że sterownik powinien wystawić zasilanie na przekaźnik pompy. Pojawia Ci się plus na cewce przekaźnika pompy po przekręceniu kluczyka ??
Kilka przewodów na USM jest zasilanych po kluczyku, chyba zapłon to kolor żółty ale żeby to sprawdzić, trzeba mieć w ręku probówkę a nie działać po omacku
No to jak miga szybko, to brak zgody na start z uwagi na blokadę immo. Kluczyk masz IR (podczerwień) czy RF (fale radiowe)? Najpierw sprawdź pilot, jak nadaje sygnał (RF lub IR) to problem może wynikać z braku zasilania na któryś z elementów (często szwankuje instalacja i trzeba kopać w elektryce).
Nic nie piszesz o zasilaniu cewki zapłonowej? Zasilanie sterownika pin 32 i 24 po kluczyku sprawdzone? Sterownik obroty silnika widzi?
Sprawdź czy w złączu iso samochodu masz zasilanie bez kluczyka. jak niema to sprawdź bezpiecznik, najczęściej jest uwalony po poszukiwaczach zaginionych plusów.
Wydlubac joyctick i sprawdzic,czy dochodzi zasilanie(powinno byc ciagle,bez wzgledu na polozernie kluczyka)rozumiem,ze bezpieczniki(szczegolnie F6-15A) sprawdzone
Napisz numery błędu ale najpierw sprawdź czy tachograf ma dwa zasilania stałe i po kluczyku. Bardzo częsta przyczyna braku uruchomienia pojazdu to uszkodzone zasilania stałego tachografu przy klemie dodatniej akumulatora. Dotyczy to pojazdów tachografem na can.
Tak zachowuje się radio któremu brakuje zasilania po kluczyku czyli ACC, włączone przyciskiem power gra 20 minut i się wyłącza. Sprawdź czy po włożeniu karty masz zasilanie na bezpieczniku F10-10A w skrzynce pod kierownicą
wogóle nic nie działa! po przekręceniu kluczykiem nic się nie dzieje
To ja wiem :) Te kable są podłączone przez oryginalny adapter 1. 2 Renault to nie marka to stan umysłu :) Gdzie w normalnym samochodzie po przekręceniu kluczyka wyłącza się radio to w Renault wyłączenie radia wyzwala otwarci drzwi kierowcy. Gdzie w fiacie czy vw podświetlenie pokręteł odpala włącznik świateł tu one się same zapalają niezależnie (chyba...
Mam podobny problem , przestało działać . Piny 5 i 7 ido do ecu Mam pytanie czy w to miejsce można podłączyć interface OBD2 ? Na 5 i 7 który by był do którego w obd2 ? Bym m sie z tym połączył tak jak w samochodzie - elektryczne wspomaganie diagnostyka , kasowanie błędów itp.. witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało...
Przyczyną jest podłączenie zarówno podtrzymania pamięci radia jak i właściwego zasilania (jeśli radio ma złącze ISO to odpowiednio PIN A4 i A7) do instalacji samochodu w miejscu gdzie jest +12V na stałę. Powinno być tak, że podtrzymanie na stałę a zsilanie czyli na A7 podajemy napięcie po przekręceniu kluczyka lub przez inny przełącznik/wyłącznik. Wtedy...
w tych lagunach system klimatronika zawsze po przekręceniu kluczyka robi samodiagnoze wiec jak silnik jest spalony to odetnie mu zasilanie żeby się nic nie zgibało do końca
Na klapce przykrywającej bezpieczniki w kabinie masz narysowane symbole co zabezpiecza dany bezpiecznik,tak że sobie odnajdziesz i sprawdzisz czy masz te bezpieczniki i czy jest na nich napięcie po włączeniu kluczyka. Bezpiecznik( w komorze silnikowej) wskazany przez ciebie to prawdopodobnie główne zasilanie stacyjki.
Hej. Espace V 2016 Auto po dzwonie. Crash data wyczyszczona. Nie mam zasilania na ECU i sterowniku airbag. Dysponuje może ktoś schematem? Głównie chodzi mi o ECU i jego zasilanie. Dodam, że tak jakby nie widział kluczyka i nie włącza się zapłon. Centralny zamek działa. Mam dwa klucze, ale na obu jest to samo. Clip łączy się z wszystkim poza ECU i airbag.
Miałem podobnie i pomogło ponowne zaprogramowanie kluczyka. Zasilanie na sterownik Delphi idzie po immo z tego co pamiętam. jeśli immo nie puszcza to wtedy zasilanie się nie pojawia i auto nie odpala.
Jakie było ładowanie (ile V) podczas prób miernikiem i czy mierzyłeś na klemach akumulatora. Czy zamontowałeś poprawnie regulator i czy jest "zasilanie" alternatora po kluczyku tj. czy dochodzi napięcie 12 V do alternatora (cienki kabelek). Auto ma już latka, a więc może alternator wymaga przeglądu/naprawy.
Sorry za długi czas oczekiwania ale mnie nie było. Alarm jest oryginalny montowany w RENAULT. Jest pod jednym kluczykiem wraz z centralnym zamkiem. Przy wymianie akumulatora zasilanie było odłączone (brak rezerwy). Nie wiem dokładnie jaki to model ale spróbuje sie zorientować (duże mrozy a nie mam garażu) Pozdrawiam
Czasami sie cofnie w tył o 0,5cm i też nie czyta kluczyka. I tak jak Motronic.
Gaźnika nie ma to wtrysk czujnik położenia wału jest nad kołem zamachowym. Cewkę ze zespoloną masz z tyłu silnika, podwójną zdejmij z niej wtyczkę tam są trzy piny podłącz miernik i zobacz czy w ogóle jest sterowana. Środek to zasilanie, sprawdź a potem kluczowanie. Tak w ogóle nie ma tam jakiegoś alarmu który coś blokuje. Kluczyk jest rozpoznawalny.
Jaki rocznik clio?Potrzebne przewody masz przy przycisku otworz/zamknij wewnatrz auta.Potrzebujesz 4przewody-+12V,masa,zamknij,otworz i ewentualnie kierunki lewy,prawy dostepne pod przyciskiem awaryjnych(jesli to nie mloda wersja ze sterowaniem sekfencyjnym awaryjnymi)Zasilanie bierzesz z wiazki radia a sterowanie zamkiem masami
kolego a kluczyk masz na na podczerwień ??
Tom znaczy możesz wygenerować pin czy nie? Może to nie klucz tylko zasilanie Jeśli nici z pinu to musisz oddać auto do kogoś kto ci immo usunie na stałe
Może na początek sprawdzić zasilanie, bezpieczniki. Przycisk włącznika świeci cały czas, po włączeniu radia, po przekręceniu kluczyka czy po włączeniu świateł ?
a czy kluczyk jest z plasteliny czy z metalu? Więc odpowiedz sobie sam czy kluczyk przewodzi prąd czy nie
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Niestety najlepiej będzie zdiagnozować usterkę jakimś testerem(najlepiej clip) - widać jakie jest położenie przepustnicy i czy jest regulacja wolnych obrotów. Można przeczyścić zawór wolnych obrotów i przyuczyć go przez odpięcie zasilania(ściągnięcie klemy na kilka minut,następnie podłączenie i włączenie kluczyka w pozycję zapłon). Szkoda że nie mieszkasz...
Udało się mi się ogarnąć elektrykę - za co bardzo dziękuję koledze (at)johnny833. Rzeczywiście po zmostkowaniu 30 z 87 w gnieździe przekaźnika (zaznaczony w czerwonym kółku) i przekręceniu kluczyka na zapłon - zgasło immo również pojawiło się check engine oraz świece żarowe. Finalnie okazało się uszkodzenie cienkiego bordowo-czarnego przewodu łączącego...
to jest chyba logiczne, ale wyłączamy silnik, i potem wyjmujemy kluczyk który całkowicie wyłącza zasilanie, włącza oświetlenie wewnątrz pojazdu itd. dlatego pytam o błędy
co może być ? - licznik po wyłączeniu zasilania nie zalicza ostatniej cyfry, przykładowo przejechane 78456,9 wyłączam kluczyk i włączam i mam 78456,0 jeśli ktoś wie proszę o pomoc
Pierwsze zdjecie to po przkreceniu kluczyka ,drugie zdjecie to jak po dwuch sekundach od przekrecenia kluczyka srodkowa linia kontlorek gasnie i wtedy przekrecam kluczyk by zakrecic silnikiem i tak wtedy to wyglada na 3cim zdjeciu gdy silnik jest obracany rozrusznikiem. Generalnie to historia samochodu jest taka ze poprzedni wlasciciel zawiozl auto...
Cewka ma około 35 ohm. Fachowiec mówi, że kluczyk jest sprawny. Przejście od pętli przy stacyjce do UCH jest. Pętla ma zasilanie. Jutro będę miał nowy układ PCF7946AT do kluczyka. Wlutowię go i zobaczę, czy będę mógł programem DDT2000 przypisać. Oby tak się stało. Dziwne jest to, że centralny działa, a z tego, co mi wiadomo, to immo i centralny zamek...
Witam Mam problem z Laguną 2.2 D z 1995 roku, a mianowicie po wyjęciu kluczyka silnik nadal pracuje, zasilanie jest całkowicie odcięte, nic nie da się włączyć. Problem występuje tylko na rozgrzanym silniku, jak jest on zimny gaśnie bez problemu. Co mogło się popsuć?
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Witam, Master 2,5 dci/88 kw, bus nie odpalał. Kluczyk sprawdzony (immo i central sygnał OK), sprawdzone zasilania i masy sterownika (edc16c36/0281013363, prześwietlone przewody can do uch, wyczyszczone styki przekaźnika w skrzynce pod maską, sprawdzone zasilanie czujnika uderzeniowego, wymienione bezpieczniki - profilaktyka styku... Okazjonalnie - raz...
Pilot się rozjechał, za długo bez zasilania lub ponad 100 strzałów w powietrze ( poza zasięgiem samochodu).
I to by się wszystko zgadzało, co piszesz, a ja właśnie chciałem nieco to obejść, żeby wideorejestrator albo był włączany raz, albo "na żądanie". Jak możemy zobaczyć to za każdym razem, jak przekręci się kluczyk w stacyjce, to wideorejestrator zaczyna nagrywać, a przy uruchamianiu pojazdu nawet dwukrotnie, jak przekręcę kluczyk na zapłon i jak uruchamiam...
Witam Mam ten sam przypadek ,auto było sprawne ale na drugi dzień już nie odpaliło, lampka immo swieci na stałe po przekręceniu kluczyka ,zniknęła natomiast kontrolka swieć żarowych.Delphi nie może sie skontaktować z autem. Bezpieczniki sprawdzone .Proszę kolegów o rozpiskę pinów w komputerze- zasilanie - podejrzewam przerwę w obwodzie. Auto to renault...
Witam czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu do kluczyka reno megan 1 cabrio 98r 2 litry benzyna pomocy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionych odpowiedzi (zarówno online, jak i offline) wynika, że w przypadku Renault Megane I Cabrio z 1998 r. (2.0 benzyna) istnieje kilka metod i narzędzi pozwalających na uzyskanie kodu kluczyka...
https://obrazki.elektroda.pl/9893853900_... Dodano po 2 Ten oznaczony czerwoną taśmą idzie do środka spr fizycznie na aucie Dodano po 1 To jest pod bezpiecznikami Dodano po 5 W drugą stronę ma jeszcze świece ( odcięcie zapłonu) Dodano po 2 Witam padły mi baterie w maszynce do lokalizacji kabli ten oznaczony czerwoną taśmą to fizycznie...
Witam! Mam taki problem, zdarza się, że po przekręceniu kluczyka na zapłon nie wyświetla się przebieg za to wyświetlają się błędy immo/powietrza/silnika/skrzyni/blokady/h... Po jakimś bliżej nie określonym czasie "pstryka" przekaźnik R11 (bezpieczeństwa i autoryzacji przechyłu kabiny) i pojawia się przebieg i znikają wszystkie błędy, auto normalnie...
Rozrusznik do przeglądu. Podepnij kontrolkę pod kabel sterujący na rozruszniku i obserwuj czy pojawia się napięcie miałem podobny przypadek z bmw okazało się że miał poluzowany szczotko trzymacz i brakowało mu zasilania masy. Była to ciekawa zagadka bo rozrusznik kręcił gdy podawałem mu bezpośrednio zasilanie na styk sterujący, a z kluczyka rozrusznik...
Jak by nie patrzeć kod do tego kluczyka to 8911. Jak wszystko robisz poprawnie i nie działa to posprawdzaj bezpieczniki i czy sterownik ma wszystkie zasilania oraz masy.
Witam Upewnij sie czy ten pilot wysyla podczerwien-miganie leda wcale o tym nie przesadza.Najprosciej sprawdzic to jakims aparatem cyfrowym-doskonale widac na podgladzie jasny punkt emisji podczerwieni.Jesli jest ,,ciemno" przelutowac plytke.A co do zwiekszonego poboru pradu..wymienc najpierw banalny switch,potem kondensatorek tantalowy w zasilaniu...
Odpowiedzialnymi za zasilanie po stacyjce są przekaźniki R01 i R02 jeżeli one sprawne to pozostaje szukać zwarcia między stałym zasilaniem a po stacyjce.Rozpoczął bym od wypinania modułów gdyż tam doprowadzone są oba zasilania a gdy nie pomoże zostaje wiązka.
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
modół to sterownik,a kolega podpowiedział ci zebyś jak zakupisz sterownik z kluczykiem przeżucił transponder od immo,wiec czy tak czy tak to monataż sterownika by cie czekał,żeby wpiąć sterownik w twoje auto to jest kwestia 4 przewodów max.7 zasilanie - ,+ 12V sterowanie minus,minus dodatkowo; kierunki x2 krancówka drzwi Dodano po 2 i wez klinij gogle...
Sprawdź pompkę paliwa czy podaje paliwo. Zdejmij na chwilkę przewód paliwowy i niech ktoś przekręci kluczykiem. Instalacji lpg wpięta jest pomiędzy wtryski. Sprawdź w momencie rozruchu silnika na benzynie czy masz zasilanie na nich.
Niestety już nie pomogę od strony elektrycznej bo musiałem wyjechać. Jak masz coś pojęcie o elektryce znajdź stały plus zacisk 30 {bez kluczyka) i masę zacisk 31 modułu UCH. Jeżeli zasilanie 30 i masa 31 UCH jest okej natomiast jest brak awaryjnych w takim układzie masz na sto procent uszkodzony moduł. Kup na allegro drugi o tych samych numerach (kosztuje...
Sprawdz masy na sterowniku - 3,28 i 33. Oraz plus 12V - pin 30 po 30 i pin 29 po kluczyku / 15/.
Dioda immo wczoraj reagowała na kluczyk i gaslo silnik krecil dziś jak przyszedłem do auta po włożeniu kluczyka pokazała mi się kontrola stop i immo nie gaśnie świeci cały czas i silnik już nie kręci.
jak nie zasakakuje i nowy komputer to może coś zasilanie akumulator po kluczyku i masa posprawdzaj:) zobacz czy cewki nie mają zwary czy cykają na krótku kawałek kabelka i na niebieski na cewce zaworku gazu.
Ja też walczyłem z tym problemem. Jedynie co mogę podpowiedzieć, to pod deską rozdzielczą, gdzie łączy się instalacja radia, w związku z główną jest kostka. Tam jest stałe zasilanie, po kluczyku i podświetlenie. Jeżeli radio masz fabryczne z wyświetlaczem, to wyświetlacz robi za tzw. moduł BIC. Do tego wyświetlacza jest podpięte sterowanie z kierownicy,...
czesciowo zrobilem, ale nie do konca, mianowicie, zmienilem poloczenie kabelkow, niby z aac czy jakos tak zmienilem na zasilanie ciagle, ale w moim passacie i tak bez kluczyka nie dzila, a w drugim aucie ( renault scenic dzila nawet bez kluczyka) no ale mniejsza o to najwazniejsze ze w pasku dziala jak powinno. Pomimo rozwiazania tego problemu, mam...
a w ogóle ropa leci jak przekręcisz kluczyk na zapłon? po zdjęciu wężyka z filtra paliwa ma lecieć ropa strumieniem, W Masterze II pompa w zbiorniku? Tam chyba jeat gruszka przed filtrem
Wyłącznik ok. Immo zachowuje się poprawnie, tzn chyba... czasem szybko miga, wyciągam kluczyk. Otwieram, zamykam i gaśnie. Chyba tak ma być. Potrzebowałbym rozpiskę zasilań przy sterowniku Siemens
Bateria nie ma na to wpływu. W kluczyku jest "transponder" zasilany w drodze indukcji elektromagnetycznej z układu zabudowanego w okolicy wyłącznika zapłonu.
Na żółtym jest 12v po przekręceniu kluczyka i jak żółty połącze np z szarym to jest drugi bieg. Jak wyłącze kluczyk to na żółtym niema napięcia ale gdy na wyłączonym kluczyku podam plus z akumulatora na na szary to załacza się dmuchawa na drugim biegu itd. Wydaję mi się że zbędne jest podawanie napięcia na żółty przewód bo gdy na wyłączonym kluczyku...
Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka kierownicy. Tam nie ma żadnej kontrolki wspomagania. Zasilanie na pompę jest po uruchomieniu silnika? Diagnoza jakaś była? Sterownika też nie ma, przekaźnik pompy uruchamia ster. silnika po jego uruchomieniu.
Posłuchaj czy zawsze po przekręceniu kluczyka słychać, że pompa paliwa pracuje przez chwilę i jak nie będzie chciał odpalić to posłuchaj czy też ją słychać. Dodatkowo zaobserwuj zachowywanie się kontrolki immo - czy miga a po przekręceniu kluczyka zawsze gaśnie - jak tak to znaczy, że sterownik silnika za każdym razem budzi się i żyje(bo to od niego...
Witam Może się tracić napięcie po kluczyku,co powoduje zapalenie ,lub miganie kontrolki ładowania ,spadkiem mocy ,łącznie z gaśnięciem silnika.Stawiam że wina instalacji nie alternatora tak jak pisze kolega wcześniej.Sprawdź połączenia,kostki ,główne zasilanie.
kluczyka renault renault kluczyka zasilanie wyjeciu kluczyka
zamek electrolux openvpn porty hasło wygasa
przedwzmacniacz gitarowy truma schemat
Naprawa urwanej ścieżki na płytce PCB: metody i narzędzia Pralka buczy i nie pierze: przyczyny i rozwiązania