Sprawdź zasilanie modułu silnika, zazwyczaj powiązane z sypaniem litaniami błędów. Albo zbyt dużo nabite czynnika do układu klimy.
Witam - zaznaczyłem gdzie podłączyć silniczek od jazdy oraz od skrętu , biegun ujemny też jest zaznaczony . Dodano po 54 https://obrazki.elektroda.pl/1831637400_...
Zanim kupisz nowy moduł warto sprawdzić czy jest zasilanie tego modułu z silnika i czy impulsator jest sprawny .
Do naprawy lub do kupienia: https://obrazki.elektroda.pl/3128684000_...
W sterowniku silnika szukaj kabli niebieski-czerowny (2-3szt) to zasilanie po przekaźniku, musi być tam +12V po kluczyku. Jak nie ma +12v to nie ruszy ECU. Niestety z opisu wychodzi że wysypał się sam ECU i pewnie trzeba będzie go wymienić.
Jakie błędy w module silnika? Zasilanie modułu silnika ok? Co to za auto ,silnik , rok?
https://obrazki.elektroda.pl/4715063700_... Jak widzisz zasilanie modułu silnika jest bardzo proste: załącza je przełącznik S1 ( mechanicznie sprzężony z sankami-przycisk "start"). Napięcie zasilania musi być po wciśnięciu "start" na pinach 20(+) i 19(- stała masa). Teanzystory T801 i T802 wyzwalają elektromagnes stop w przypadku braku...
Zasilanie modułu silnika sprawdzone?
Tak, o ile nie blokuje go immo.
Jak wyżej. Można to zrobić w prosty sposób bez prądu. Zdjąć obudowę silnika i ręcznie kręcić wirnikiem. Albo wyjąć moduł i podać zasilanie bezpośrednio na silnik.
Skoro wypuszcza wodę to ją musi pobierać. Czyli nabierze wody i stoi, czy tak? Jeśli takie są objawy to do sprawdzenia ten moduł: https://north.pl/karta/modul-silnika-do-... Należy również sprawdzić czy programator podaje zasilanie na moduł silnika: https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci...
Witam. Rozpocznij od sprawdzenia czy moduł podaje zasilanie na silnik pompy. Sam silnik również mógł ulec uszkodzeniu.
Bardziej martwił bym się o sposób zasilania. Nie każdy regulator poprawnie pracuje z zasilaczem. Zapytaj o rodzaj zasilania sprzedawcę modułu.
Nie będzie połączenia, między bezpiecznikiem a odbiornikami jest jeszcze przekaźnik(w tej samej skrzynce), podaje zasilanie z bezpiecznika na odbiorniki dopiero po uruchomieniu silnika.
Nie ma tam żadnego modułu akumulatora, wzbudzeniem steruje moduł zasilania komory silnika USM obok akumulatora
jeśli chcesz żeby było proste to użyj zwykłego silnika szczotkowego. Może uda Ci się wydłubać jakiś ze starego odkurzacza akumulatorowego (odkurzacz warsztatowy/samochodowy), wtedy będzie od razu z jakąś porządniejszą turbinką. Ale zapomnij o podłączeniu przez moduł step-up, taki silnik będzie potrzebował z 10-15A na start. Najlepiej zasilać prosto...
Na początek to sprawdź żarówką np h7 czy zasilanie i masy są dobre na module i samym silniku. Potem będziesz martwił się o modul.
Hmm, dziwne... Ewidentnie słychać, że moduł podnosi zasilanie do silnika prawidłowo. Dalej objawy jak zużyte szczotki, ale być może jest uszkodzony wirnik. Motor trzeba by wysterować poza pralką i sprawdzić co się zeń dzieje, ale to raczej już raczej poza twoimi możliwościami napraw domowych.
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Weź żarówkę np 21W i sprawdź zasilanie na silniku , module silnika,lub na wyjściu z BSM jak nie działa. Z wróżb uwalony BSM.
To zobacz czy jest stałe zasilanie na moduł silnika szyby. Jak nie ma to nastaw nie spamięta.
2. Jeżeli zwarłeś triaka i silnik ruszył z "kopyta", to znaczy, że modulik dostaje zasilanie i raczej jest OK., zwłaszcza, że wymieniłeś i triaka, i TDA 1085C. Jak zwarłeś triak i silnik ruszył tzn że to nie wina programatora tylko modułu. Modulik dostaje zasilanie ale na silnik przez szeregowo włączony triak, ale czy tda dostaje zasilanie tj. czy...
Moduł miękkiego startu zbędny. On się sprawdza w odbiornikach które przekraczają przy starcie prąd ,w tym wypadku 16A. Czyli np szlifierka kątowa 2000W przy starcie ciągnie nawet 30A ,a z modułem tnie prąd do 16A startuje wolniej co jest dobre dla silnika i przekładni.
Moduł sześć pinów,regulator napięcia trzy fazowy. Z silnika wychodzą trzy żółte przewody do regulatora napięcia i dwa z impulsatora, gdzie podłączyć zasilanie modułu? - W silniku nie ma cewki zasilającej moduł. Moduł ten sprawdzałem w motorowerze ROMET i jest sprawny bo pojazd się uruchomił.Bardzo proszę o pomoc. Nazwa tego pojazdu to ZEHJANG WANGYE...
Jeśli nie ma falownika to pewnie wystarczy moduł hamulca podłączyć pod przewody zasilające uzwojenia silnika. Jeśli te 230Vbr to zasilanie dla modułu to jeden przewód na gwiazdę a drugi na fazę. Z tej dokumentacji ciężko mi odczytać pod jakie zaciski co trzeba podłączyć. Zrób zdjęcie środka puszki przyłączeniowej to pewnie rozwieje wszelki wątpliowości....
Dzień dobry. Dostałem do naprawy pralkę Samsung WW12K8412OW 12 kg. Nie kręci silnik na żadnym programie Co było robione: Wymieniłem układ IKCM15F60GA, także wymieniony został silnik. Nadal to samo, zasilanie na module silnika jest i procesor niby startuje, ponieważ te dwie małe zielone diody migają na dużej i małej płytce. Ma ktoś pomysły odnośnie tego?...
komunikacja dochodzi Chyba właśnie nie dochodzi bo nie można otworzyć szyby pasażera z panelu kierowcy. To, że po odłączeniu zasilania możesz przez moment sterować tą szybą z przycisku lokalnego to właśnie typowe zachowanie sterownika na silniku szyby gdy nie ma komunikacji z modułem komfortu a jest zasilanie. Odepnij wtyczki z silnika pasażera i zmierz...
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Zasilanie dla 1.6 tce 147KW to D1 , N3, K1, G1, L3, Z przekaznika zaworu wtryskowego blok 2 do A5 , blok 1 do A4, z przekaznika pompy paliwowej do K2. Zasilanie z modułu elektroniki komory silnika .
Witam Osobiście nie spotkałem się z takimi przekaźnikami. Zresztą jak sama nazwa wskazuje są to przekaźniki a nie styczniki. Można by kombinować z falownikami z wejściami STO, ale to tez trzeba sprawdzić czy też nie trzeba by było doposażyć w stycznik od strony zasilania modułu mocy.
Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić moduł który chce podołączyć do zdalnego sterowania 3,7v.Ten moduł gdy dostanie sygnał włączy silniki Potrzebny odbiornik który odbierze sygnał z pilota. Ten odbiornik powinien mieć na wyjściu układ wykonawczy (przekaźnik, układ tranzystorowy, tyrystorowy itp.) który załączy sterowanie / zasilanie tym /tymi silnikami.
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
Do sprawdzenia wiązka silnik-moduł, zasilanie na module.
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Do niebieskiego przewodu modułu podpinasz zasilanie i jeden przewód od silnika Czerwony z modułu bezpośrednio do zasilania A czary z modułu do drugiego kabla z silnika Po drugiej stronie sotf startu powinien być schemat
Możliwości są dwie albo moduł radiowy albo silnik. Sprawdź zasilanie modułu, jeśli będzie prawidłowe, sprawdź czy moduł podaje napięcia na silnik, jeśli podaje to silnik do wymiany jeśli napięć nie ma to moduł do wymiany ot i cała filozofia.
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
1. Jeśli chodzi o wtyczkę z lewej, tzn. w Arduino to tam możesz podać zasilanie samego modułu Arduino, oraz jeśli jest wyprowadzony pin to równocześnie możesz nim zasilić coś dodatkowo. 2. Schemat jest ok, Vcc2 to zasilanie samego silnika, zaś reszta musi być zasilana z 5V.
Na silniku jest nalepka i jest tam napisane 230-50/60, co sugeruje, że silnik jest zasilany napięciem zmiennym 230V. Tak więc uszkodzony jest raczej moduł sterownika. Po podłączeniu odkurzacza do zasilania, napięcie na silnik nie jest podawane, a po włączeniu przyciskiem (lub zworkami) idzie właśnie na silnik napięcie zmienne 7V. Jeżeli jest informacja...
Masa i zasilanie modułu? Czy silnik ma masę? No gdzieś czegoś brakuje, jest sterowanie na cewkę, z modułu? Może mimo wszystko uszkodzony jest czujnik.
możliwe że nie jest przekazywane zasilanie do silnika
Trzeba będzie w takim razie zaingerować trochę w sterowanie maszyny. Przede wszystkim potrzebne będą dwa wolne styki pomocnicze NC stycznika K1M. Jeżeli takich brak (na schemacie ich nie ma) to trzeba dołożyć przekaźnik pomocniczy z dwoma stykami NC i połączyć jego cewkę równolegle z cewką stycznika K1M. Jeden z tych styków będzie potrzebny do zastartowania...
Musi się oświecić wyświetlacz i pokazać błędy jeżeli nie podepniesz blokady, silnika, grzałki, pompy odpływowej, ale oba moduły muszą mieć zasilanie bo przypuszczam, że na dole pralki jest moduł główny.
Zasilanie modułu dmuchawy miałeś w E36. W E46 nie ma przekaźnika jest moduł tylko.
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Prawy silnik - piny 12, 27 Lewy silnik - piny 14, 29 Masa - piny 28, 30 Plus po stacyjce - pin 22. Zasilanie z bezpiecznika SC15 19A. Plus z akumulatora - pin 13. Zasilanie z bezpiecznika SC50 25A Plus z akumulatora - pin 15. Zasilanie z bezpiecznika SC44 25A Żarówka 55W i sprawdź czy masz zasilania na pinach 13, 15, 22 oraz czy są masy na 28 i 30....
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
Temat założyłem bardziej informacyjnie, żeby pokazać przyczynę i rozwiązanie. To tak nie do końca się orientuję: masz problem i chcesz go rozwiązać, czy już go rozwiązałeś i nas podpuszczasz, czy chcesz sobie tylko podyskutować? Nie podajesz szczegółów auta, ale biorąc przykładowy popularny 180 CDI to przedstawiłeś zły schemat. Sygnały nie idą z modułu...
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Silnik przy tym starcie nie idzie od razu na wysokie obroty ? Zdarzało się tak, przy uszkodzeniu magnesu tachometru, silnik dostawał napięcie, nie było zwrotnej z tacho do modułu, silnik szedł na wysokie obroty, po chwili elektronika wyłączała zasilanie i już więcej nie zasilała solnika do momentu wyłączenia pralki. Trzeba zdjąć z silnika osłonkę tacho,...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Na 99% żaden z tych dużych bezpieczników nie jest uszkodzony . Co z dużymi bezpiecznikami na klemie plusowej akumulatora ? Bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie modułu ECU silnika jest w tym module bezpieczników ( UPC) który usiłujesz wyciągnąć .
Wie ktoś za co jest odpowiedzialny opisany przeze mnie wyżej bezpiecznik nr 104 ? (niem.:motorversorgung , ang.:supply engine) z tłumaczenia wynika ZASILANIE SILNIKA ale co to oznacza w praktyce? Czy w tym silniku jest jakiś moduł zasilania? Czy to chodzi o sterownik silnika?Naprawdę jak ten bezpiecznik był spalony to silnik odpalał od strzała ale zaraz...
hehe ja też radze omijać tego majstra. Masz jakiś miernik?? A czy w tym silniku czasem nie ma tak że akumulator jest tylko do odpalania i świateł? A moduł od zapłonu ma swoje zasilanie z magneta. Bo mi się wydaje że tak jest. Silnik powinien działać bez akumulatora.
A zamiast sygnału enkodera można by dać na przykład impuls napięciowy? Dodano po 1 A wskazanie kierunku na linie DIR co definiuje? Polaryzacja, zasilanie lub jego brak czy sygnał logiczny? Dodano po 1 Jak zasilany jest moduł z zasilania silnika bo masę widzę ma osobną.
Przepięcie poszło przez blokade drzwiczek wypalilo całą blokade i zamiast + i - poszły 2 plusy na moduł. Wymieniłem blokade i teraz napięcie jest tak jak powinno być. Wcześniej pralka nie żyla zupełnie a teraz działa wszystko oprócz silnika. Z modułu nie wychodzi zasilanie na silnik.
Poczytałem i faktycznie jest to możliwe, aby silnik 3 fazowy zasilać 1 fazą. Oczywiście, po to producent stosuje dodatkowy moduł do zasilania tego silnika, wszak suszarka z gniazdka jest zasilana jednofazowo. Tamten temat uważam za rozwiązany. Chodziło o to, czy to to samo urządzenie, bo to, że moduł poda zasilanie raz na silnik nie oznacza, że jest...
Można to zrpbic ale chyba jest to bez sensu Jprde, ręce opadają Pewnie bord moduł odcina zasilanie pozycji po uruchomieniu silnika bo widzi anomalię na linii
Chodzi mi o cewkę z prądem który idzie z silnika, do modułu jako zasilanie modułu CDI Sama cewka zapłonowa WN jest na zewnątrz
Zrób fotkę bezpieczników pod maską bdzie wiadomo czy ma BSM ale raczej nie ma za to powinieneś mieć coś takiego jak moduł przekaźników. Jest to czarne nie za duże pudełko z wtyczką na 15 pinów. Z niego wychodzi prawie całe zasilanie silnika. Sprawdź jeszcze czy na pinoe 18 sterownika jest stałe napięcie 12V bez zapłonu. Jeżeli znajdziesz moduł o którym...
W moim przypadku ogniwa są jeszcze oryginalne, nie ruszone. Zwarcie było plusem ogniw z jednym z kondensatorów. Pomiar napięcia na wszystkich ogniwach 20V. Pomiar napięcia na wyjściu zasilania z modułu to kilka-kilkanaście V i stopniowo spada w kilka sekund do 0. Podając zasilanie z pominięciem tego modułu silnik normalnie startuje.
Musisz sie dostac do silnika nawiewu. A dokladnie do modułu lub rezystora. Sprawdz czy masz zasilanie.
moduł steruje tylko silnikiem zasilaniem grzałki steruje programator i elementy wymienione w poprzednich postach zobacz czego brakuje ( fazy czy zera)i po kolei zaczynając od grzałki zobacz gdzie znika zasilanie
W Fokusie 1 nie ma modułu pompy. Jest przekaźnik w komorze silnika, z niego idzie zasilanie na wyłącznik inercyjny przy słupku i stamtąd do pompy. Jeszcze po drodze przed przekaźnikiem jest bezpiecznik 15A. Napięcie będzie tylko kilka sekund po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem. Potem, jeśli silnik nie zapali, sterownik silnika wyłącza...
Wykluczyłem też przy okazji zakłócenia od zasilacza, bo silnik przyłączony do baterii robił takie same szpilki. Czy miałeś niezależne zasilanie silnika i modułu transoptora (łącznie z opornikiem pull-up na wyjściu)? - możliwym źródłem zakłóceń są chwilowe zwarcia w silniku powodujące zaniki zasilania i stan niski na wyjściu. Szpilki występują tylko...
A na module zapłonowym masz zasilanie, jest stały plus
Goral220 , nie szukaj czujnika na wale , bo go nie ma , wszystkie są w zespole aparatu zapłonowego. Przeczytaj jeszcze raz post nr. 8 w części o sygnale z ECU (komputera silnika , sterownika ) i tam sprawdź czy jest sygnał sterowania na moduł zapłonu (bez odpinania wtyczki) i wszystko będzie jasne; jak będzie sterowanie (migać będzie LED ) to siedzi...
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Co się dzieje z pralką? Jeżeli nie działa silnik napędowy to nie tego modułu potrzebujesz: https://www.bekoczesci.pl/bk/czesci-agd/... To moduł sterowania silnikiem: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/4-m...
Ale najpierw sprawdź czy moduł jest zasilany zwarcie N i F spowodowało podanie zasilania na silnik , co nie znaczy że moduł jest zasilany 230 V jeśli moduł nie ma zasilania z programatora to silnik nie będzie działał
https://obrazki.elektroda.pl/4824230700_... Jaka jest możliwość (po podaniu zasilania na płytkę modułu zasilania pralki) uzyskania na złączu X11-X1 napięcia aby móc nim zakręcić silnik PMS 230V, 1113HZ, 450W.
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
No, ale jak padł moduł, lub silniczek, to jak podniesiesz szybę ? Przewody w środku, to trzeba się do nich dobrać i posprawdzać czy silnik dostaje zasilanie. Napięcia dochodzące do modułu sprawdziłeś ? Moduł z silniczkiem może podmienisz z drugich drzwi, pewnie trzeba tylko uważać żeby się nie rozwinęła linka z rolki, szczotki, i magnes halotronu ??...
Ten silnik najprawdopodobniej pochodzi z jakiejś drukarki/skanera, rzadko były zasilane z 5V. Większość miała dedykowane drivery z PWM właśnie i zasilanie wyższym napięciem.
Może to być sterownik moduł wentylatora jeżeli się uruchamia na zimnym silniku, który się przy nim zaraz znajduje, warto by było odpinać kostkę tego modułu od zasilania na noc lub czas dłuższego postoju auta w celu uniknięcia rozładowania akumulatora, do czasu znalezienia konkretnej przyczyny.
Spróbuj zgodnie ze schematem na module, czyli odłączać i załączać zasilanie przed nim, a nie na wyjściu do silnika.
Ale głupoty tutaj piszecie. Raz nie wiecie jakie dane auta, a dwa jakieś skrzynki czujniki itp.? Trzeba pierwsze co zajrzeć w parametry. A drugie co to sprawdzić oscyloskopem sygnał na moduł przy silniku. Do tego zasilanie modułu. To nie jest traktor.
Dokładnie tak jak napisał kol. skryn rewersami steruje programator , ale programatorem moduł i zasilanie silnika tak samo z modułu , czyli chyba lepiej wezwij porządnego serwisanta a jeśli chcesz sam naprawiać to radzę od sprawdzenia silnika czy jest sprawny , następnie moduł , patrzyłeś czy na module nie jest coś popalone ?
Witam :) Mam prośbę o pomoc w podłączeniu modułu Eaton A1 D21 bezpośrednio do silnika. Ze schematu wynika że : - piny TA idą do tachometru; - złączenie C0 z pinem E1-E3 powoduje wybranie danej prędkości; - piny F i L1 idą do silnika; I nie potrafię znaleźć w jaki sposób miałby być zasilany moduł ( podejrzewam pin N ale gdzie kolejny? ). Będę wdzięczny...
masz filmik jak sprawdzić diodę. W jednym kierunku dioda nie powinna przewodzić - wskazanie multimetru "0L" lub "1" w zależności od multimetru. W kierunku przewodzenia multimetr powinien wskazać spadek napięcia na diodzie około 0,5 - 0,7V. Nie przewodzenie diody w obu kierunkach lub przewodzenie w obu kierunkach oznacza jej uszkodzenie. Pomiary diody...
(at)AsReeX Nie sprawdziłem kodu błędu. Szukałem jak wejść w tryb serwisowy i nie znalazłem. Czy możesz mi kolego podpowiedzieć jak wejść w tryb serwisowy? Nie sprawdziłem zasilania modułu IGBT ponieważ nie pomyślałem o tym. Ponieważ włożyłem programator do pralki chciałbym sprawdzić kody błędów być może coś podpowiedzą a jeśli nie to ponownie wyjmę...
Prrr, powoli panowie. Vectra A posiadała generalnie 2 rodzaje układów zapłonowych. Domyślam się że chodzi koledze o silnik C16NZ. Jest to stary układ, bodajże Hitachi, z wbudowanym modułem zapłonowym. Owszem, jest tam wtyczka 4-pin, ale oprócz niej musi być wtyczka 2-pin. 4-pin nas nie interesuje(dane do sterownika silnika), natomiast 2-pin(przewód...
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
trzeba by sprawdzić czy po zaniku zasilania jest masa na silniku, wtedy majac dwa wyjscia z modułu gdzie normalnie zamknięty obwód a w chwili zadziałania rozwiera i podaje 12v na jeden kabel do silnika zasilanie. Problemy - zasilanie moduły w panelu, blokada modułu po włączeniu ACC, czy przypadkiem nie trzeba do kazdego silnika kabla, czy w panelu jest...
Zasilanie na pierwszą wtyczkę modułu "idzie" ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik nr 16. Wtyczka na skrzynce ma numer 5 styk 2 przewód czarno/niebieski. Wewnątrz skrzynki prąd do bezpiecznika f16 doprowadzany jest z przekaźnika znajdującego się na dole skrzynki oznaczonego na schemacie jako k3, a na skrzynce ma oznaczenie "M". Można go na próbę podmienić...
Przetnij przekaźnikiem kabel domykania szyby kierowcy. W momencie domykania moduł powinien zasilać tylko silnik szyby bez zasilania całej instalacji, nie będzie wtedy opisanego efektu. Moduł domykania nie ma na wyjściach po dwa kable na każdy silnik?
Prawdopodobnie wypalone styki rewersyjne w programatorze , dla pewności możesz się podpiąć miernikiem na wyjściu z modułu i jeśli w tym samym czasie co zanik obrotów , zanika zasilanie silnika wychodzące z modułu (za triakiem sterującym silnikiem )to masz problem z modułem , a jeśli jeszcze jest przez chwilę to znaczy że masz problem z programatorem...
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Po długiej przerwie niestety nie udało się mi zrobić zapłonu na bazie fiata CC, okazało się że za małe koło foniczne i za małe przerwy pomiędzy kontami, zdecydowałem się na magneto z czujnikiem od skutera z czujnikiem indukcyjnym, przy magnecie 11 cm weszło na styk, do tego dołożyłem moduł C.D.I. I tu pojawił się problem, bo moduł jest zasilany bezpośrednio...
Silnik młynka uszkodził sterownik (CPM) - to co pokazujesz na zdjęciu jest tylko i wyłącznie adapterem (AdB). Zasilanie hymm? 230VDC .. Ewentualnie jak chcesz to mam chyba trzy lub cztery takie moduły - 800 PLN (z zaprogramowaniem pod E-Nr).
Wymontować moduł i podać zasilanie bezpośrednio na silnik
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
Nic nie wymieniaj, podaj zasilanie na złącze modułu i przez probówkę żarówkową wysteruj przekaźnik silnika, jak silnik ruszy w obie strony to wtedy sprawdzaj resztę elektroniki, jak nie ruszy to wymieniaj przekaźnik
P1610 wyskakuje chyba po pięciu nieudanych próbach uruchomienia P1612 to brak komunikacji między sterownikiem silnika a immo Na początek do sprawdzenia zasilanie modułu immo , sygnał po zapłonie i masa.
Wysłałem na priv.
Sprawdź multimetrem czy podaje ponad 12v na silnik napędu jeśli poniżej to może być problem z modułem zasilania / przekaźnikiem jeśli daje powyżej to silnik napędu.
Brak zasilania na część osprzętu silnika (słychać cyklicznie cykający przekaźnik w BSM) zasilanie na ten osprzęt idzie z BSM, wiązka sprawdzona.
Jest on wewnątrz modułu nadwozia.
Witam wszystkich, Mam problem z wycieraczką tylną - steruje ją moduł komfortu. Sytuacja wygląda następująco: Na manetce są 2 programy - czasowy i stały. Po przekręceniu na czasowy wycieraczka po 2 cyklach zimna. Po przekręceniu za jakiś czas na stały wykona losową ilość cykli i zimna. Mierzyłem połączenia między manetką a modułem, między modułem a wtyczką...
candy zasilanie modułu zasilanie modułu polonez zasilanie modułu electrolux
hasło wygasa kuchnia gorenje telewizor sprzedam
Trudności z odpalaniem VW LT 2.5 po przestoju Migająca czerwona kontrolka w żelazku Philips - przyczyny i rozwiązania