Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
W sumie to najbliżej masz zasilanie grzałki sondy lambda, tylko masę podłączyć i działa.
hi https://obrazki.elektroda.pl/2602938000_... https://obrazki.elektroda.pl/4729727900_... hi
Przed katalizatorem pracuje prawidłowo. Ta za katalizatorem "stoi" Bład dotyczy obwodu więc przed wymianą sprawdź stan przewodów i zasilanie grzałki.
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Zrobić wymianę DPF, sprawdzić zasilanie sondy lambda.
raczej masz problem z przekaznikiem głównym lub jego zasilaniem
https://obrazki.elektroda.pl/8104405600_... Jeżeli Twój silnik to EW12J4 to (założenie ogólne, bo podstawiłem parametry, których nie znam jak np emisja spalin): 1350 sonda przed katalizatorem 4VE: gniazdo 4 pinowe koloru zielonego 1351B - zasilanie ogrzewania sond lambda 122 - sterowanie ogrzewaniem sondy lambda A przed katalizatorem...
Rok produkcji 2001. Silnik 1.4l 8zaworowy 75KM. Dodano po 11 typ silnika (TU3JP) BVM 5 sterownik SAGEM. Dodano po 28 Wg schematu przewód zasilający (minus) grzałkę sondy jest podłączony ze sterownikiem SAGEM S2000. Tzn, że zasilanie grzałką jest sterowane przez komputer. Pytanie czy stale czy impulsowo. Plus jest stały za bezpiecznikiem. Z komputera...
Pokaż który to bezpiecznik, bo mi 15 to wychodzi zasilanie sond Lambda i coś jeszcze. Chyba że to był bezpiecznik 15A... Rok i pojemność też możesz podać, choć to raczej będzie 3,5 litra.
Proszę, to powinno pomóc: http://obrazki.elektroda.pl/8856713700_1...
Witam. Potrzebny schemat obwodów sond lambda (grzałek) w Seat Leon 1M1 2003 1,6 105kM silnik BCB. Na 1-szej (przed kat.) brak zasilania (+) grzałki. Dodatkowo obwód EGR. (błąd "zwarcie z masą")
F57 25 A czerwono zielony kabel. To samo zasilanie co AFM.
a masz zasilanie podgrzewania sondy?
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
Dziekuję za odpowedź a czy sterownik może się uszkodzić i nie zasilać ogrzewania sondy lambda? Podobno w VW jest to częsta usterka? U mnie jest taki objaw, że silnik działa ładnie, ale spalanie jest wielkie. Mam VW Polo Classic 1,4 16V z 2000r. kod silnika APE. Wymieniałem wielokrotnie sondy lambda. Dopiero jeden z elektromechaników się zorientował,...
niebiesko-biały sygnał brązowy masa grzałki drugi brązowy masa sondy czerwono-czarny zasilanie grzałki
Odłacz na chwile zasilanie z akumulatora i sprawdz samą benzyne. Napewno emulacja sondy lambda rozwala mape benzyny.
Mam powracający błąd 16514 uszkodzenie obwodu i czasem z grzałka błąd sondy lamda która ma 5 przewodow i 6 pinow o następujących kolorach Czarny Srebrny lub siwy Żółty Różowy lub fioletowy Biały I chciałbym sprawdzić oporność grzałki a pytanie na jakich pinach sprawdzać żeby jej nie uszkodzić na siwym i białym? I ile powinien wskazać multimetr żebym...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
czy tam jest sterownik hybrydowy bo te właśnie często lobia opalać sobie piny i widza błędy Dodano po 4 zapomniałem dodać ze samo zasilanie sond lambda w tym peugeocie leci przez przekaźniki to tez zobacz czy nie ma wypaleń na stykach czy przekaźnik nie wymiękł i zobacz ich bezpiecznik
Jeżeli masz instalację z emulatorem sondy i komputerem sterującym pracą gazem to tak, może nie w takim stopniu jak przy zasilaniu benzyną ale ma to wpływ.
Grzałka sondy nie ma zasilania lub przepływomierz.
Sprawdziłem zasilanie na sondzie lambda . Grzałka grzeje po podłączenie zasilania pod białe przewody. Jest to sonda NTK JAPAN 9 G 7 Prosze o pomoc , co mam zrobic dalej
Witam drodzy forumowicze. Szukam opisu przewodów sondy lambda wg. kolorów. Jest tego mnóstwo w internecie i tutaj na forum, jednak nie udało mi się znaleźć rozpiski sondy, którą mam ja. Jest to sonda za kątem Renault Megane 4 i ma przewody: czarny, szary, biały i czerwony. Czy ktoś wie, które zasilają grzałkę?
A jaki masz błąd sondy. Może nie masz zasilania grzałki na sondzie?
Człowieku daj to komuś bo nie ogarniesz ty masz fizycznie zajrzeć pod maskę wziąć mierniki posprawdzać napięcia zasilania.
Cześć chciałbym zapytać o te błędy audi a3 8l 1.6 525 Sonda lambda Sygnał wejściowy,obwód przerwany 525 Sonda lambda Sygnał nieprawidłowy 537 Permanentny Regulacja z sonda lambda Dolna wartość wyłączenia 668 zasilanie 30 obwód przerwany
W tym modelu na 100% powinna sie znajdowac sonda lambda i katalizator. Juz w mk2 byly sondy lambda a uszkodzenie zwykle sygnalizowalo sie zwiekszonym zuzyciem benzyny. Nie wiem jak sytuacja wyglada przy zasilaniu gazem.
Witam widzę że sondę masz sprawna i znasz parametry mi skacze błąd grzałki sondy p1103 i nie wiem czemu mierzylem grzałke opór 4.5 napięcie na pracujacej grzalce 11.90 do 12 V czyli ok jedynie ten parametr w vcds niski to chyba rezystancja 2820 a u Ciebie byli 35000. I nie wiem co tu nie gra. Co jakiś czas wyrzuca check.
podejrzewam że pin 80 "Massa" upper oxygen sensor z czarnym przewodem sondy. Akurat sondy lambda mają szary przewód masy sygnałowej, czarny to jej sygnał, a białe zasilają grzałkę
Bezpiecznik F43 10A, schemat w załączeniu pozdr http://obrazki.elektroda.net/28_12311983...
c20 ne- miał sonde z 3 przewodami wiec musisz znalezc wiecej kabli 1-brazowy masa grzałki 2-brazowo-niebieski sygnałowy w ekranie kolor do kompa 3-czerwono -niebieski +zasilanie grzałki dotyczy motronic m1.5 w ml 4.1 zasilanie grzałki ma biały kolor
ogrzewanie sondy lambda Nieprawidłowość 635 Zasilanie 30 Obwód przerwany 668
Czy centralka ,który "non stop" daje sygnał , to gazowa - emulator sondy lambda? Jeżeli tak , to jest źle skonfigurowana jej zasilanie lub jej uszkodzenie!
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć zasilanie grzałki?
Dobra teraz tak Masa na cewkach jest wtedy gdy mam wpięta sondę lambda, po odłączeniu przy próbie uruchomienia dalej nie mam zasilania na tym zielono czarnym, zmostkowałem ten czerwony przekaźnik i już mam zasilanie na cewkach w tym zielono czarnym (zielono czarnym i masa z karoserii), teraz przy odłączonej sondzie dalej nie mam zasilania (teraz minusa)...
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
czyli na sondę zasilanie jest cały czas ?
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
Raczej 98-grzałka sondy lub zasilanie.
zasilanie na wtyczce sond to około 1v Zasilanie z przekaźnika wielofunkcyjnego. Brakuje Ci plus 12V. Pewnie upalony styk lub uszkodzona wiązka. Sprawdzaj żarówką minimum 21W, miernik wyprowadzi Ciebie na manowce.
Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku F21, jak jest, to sprawdź czy zasilanie dochodzi na pin 1 sondy za katem, i pin 3 sondy przed katem. Od strony sond kabel prawdopodobnie szary, od strony auta niebiesko-czerwony....
oczywiście bardzo przydane urządzenie jeśli podepniesz to np. pod zasilanie akumulatora i kabel sygnałowy do sondy lambda to będziesz mógł sprawdzić czy sonda jest dobra (za pomocą diod )
Silnik: 1.Zasilanie na zacisku 30 napięcie za niskie. 2.Sonda lambda bank 1 sensor 1 brak aktywności 3.Zawór zawór pochłaniacza oparów evap obwód otwarty. błędy tymczasowe Klima:błedy potencjometrów silników nastawczych klap.Błedy tymczasowe. W temtych modułach 35,45 błędy mówią o wyzwoleniu alarmu przez różne czujniki.Są też błedy z zamkiem tylnych...
Odcięcia pompy paliwka gazownik nie wstawił przypadkiem? Czasami w gratisie przy okazji odcięcia pompy obcinają też zasilanie grzałki sondy.
Autorze, jakieś dziwne podpowiedzi tutaj dostajesz. Nie zakładaj od razu, że jak jest błąd sondy, to jest ona uszkodzona. Nie zabija się posłańca, tylko dlatego, że przynosi złą nowinę. Sondy lambda służą do regulacji dawki paliwa, aby silnik pracował przy odpowiedniej mieszance paliwa/tlenu. Lambda działa tylko gdy jest gorąca (nie działa zaraz po...
Witam mam pytanie. mam auto z sondą lambda na gaz. kupiłem używane i nie było zamontowana żadna centralka do regulacji składu mieszanki. auto peugeot 106, silnik 1,1 tu1 czyli wtrysk jednopunktowy mono-jetronic. cntralka steruje tylko wtryskiwaczem nie steruje natomiast zapłonem - zapłon jest autonomiczny czyli aparat->moduł->cewka->kopułka->świece...
Napięcie czy na biegu jałowym czy na przekreconym zapłonie czy na odpalonym aucie 1.5volta wyczyscilem juz styki od kompa i dalej to samo Sprawdź bezpiecznik F14 (odpowiada on za zasilanie EVAP, Sond Lambda, MAF, Czujnik temp. zasysanego powietrza) pod deską rozdzielczą, czy nie jest spalony skoro masz 1.5 V (pozostałe bezpieczniki też sprawdź przy...
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu pracuje przekaźnik w gnieździe R12 (dolny rząd, pierwszy od prawej). Przekaźnik powinien działać przez jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu, później się wyłącza. Przekaźnik zasila pompę paliwa, wtryskiwacz i grzałkę sondy lambda. Jeżeli przekaźnik działa to dopiero wtedy bierz się za sprawdzanie zasilania na pompie.
Według tego schematu minus na grzałkę ze sterownika silnika , plus z przekaźnika pompy paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/2849076200_1...
Generalnie jazda uturbionym autem z niesprawnym ukladem zasilania/zapłonu kończy się spłynięciem zawartości do miski. Prędzej czy później.
Czy jezeli silnik jest wyposazony w sonde to podczas pracy na LPG sonda ma wplyw np.na spalanie?wiem ze na Pb ma ale LPG jest oddzielnym zasilaniem?
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
Czujnik położenia wału do wymiany pewnie ale najważniejsze zasilania na sterownik.
Co do wyższego spalania - sprawdziłbym zasilanie do grzałki sondy lambda, złącze przed sondą oraz samą grzałkę. Do prawidłowej pracy sonda musi byc rozgrzana dlatego na początku pracy silnika ogrzewa ją grzałka. Poznać ten typ sond można po tym że mają 4 przewody.
Z cut-off mniej więcej się zgadza, choć stosuje się tą funkcję również dla lepszego hamowania silnikiem. Ale... ... NIE MA ZNACZENIA CZY SILNIK NA MONO CZY MULTI WTRYSKU! (różnica jest tylko w ILOŚCI kanałów emulatora wtryskiwaczy) Tak samo ma pracować komputer od gazu, bo silniki mono i multi są identycznej budowy i zasady działania oprócz samego urządzenia...
Zasilanie grzałki idzie przez bezpiecznik.
Witam! Mam takie małe pytanko do kogoś znającego się lepiej na tych sprawach. Czy taki układ pracy wzmacniacza operacyjnego jest poprawny? Jest to, a raczej ma to być, wzmacniacz sygnału z sondy lambda ok.3V/V, co najważniejsze jest on zasilany napięciem pojedynczym ( 5V ) i ma pracować w samochodzie. Kłopot jest taki że zrobiłem w ten sposób ale na...
Napisalem wyraznie ze jest problem z zasilaniem grzalek sond lambda, a ty piszesz jak sprawdzic sondy. Jak bym chcial sie dowiedziec jak sprawdzac sonde to bym wpisal w wyszukiwarke!!!
A co się dzieje? Zasilanie z przekaźnika pompy paliwa jak pamiętam i masa.
Sprawdź czy masz zasilanie na tym czujniku...
Weź coś w końcu zmierz nie wymieniaj bez sensu.Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu pojawia się napięcie na zasilaniu grzałki.Leci to przez bezpiecznik.Masa(sterowanie )leci z ecu.
Witam, szukam części dotyczącej zasilania grzałki pierwszej sondy lambda, od sterowania z ECU aż do grzałki. Pozdrawiam, RS
Podgrzewanie sondy (12V) jest po to by zaczęła pracować jak najszybciej po uruchomieniu silnika. Wiele samochodów nie ma elektrycznego podgrzewania sondy. U Ciebie nie ma kontroli jakości spalin a na gaz przełączasz po nagrzaniu silnika wtedy gdy kolektor i sonda są już gorące więc możesz nawet darować sobie podgrzewanie. Pracę sondy podejrzysz w programie...
czyli nalezy podlaczyc ten tester do czarnego kabla tak a zasilanie testera normalnie
kup emulator sondy lambda do swojego auta. Zasilanie możesz przypiąć z zaworu gazowego, przeciąć czarny przewód od sondy i przypiąć stosownie do instrukcji montażu zgodnie z kolorami. T raptem 4 kable na pewno sobie poradzisz. Pozdrawiam
A zasilanie mikrokontrolera skąd jest?
KOD 27 OPIS KODU Czujnik prędkości pojazdu. OPIS USTERKI Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwe zamontowanie innego nie seryjne ogumienia, co może dawać nieprawidłowy sygnał z czujnika. KOD 51 OPIS KODU Sonda lambda 1 OPIS USTERKI Uszkodzenie sondy lambda 1, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable...
Wpierw poszukalbym lepszego warsztatu z komputerem, gazownika tez bym zmienil. Znaczne wachania napiecia sondy lambda na biegu jalowym przy zasilaniu gazowym oznaczaja niestabilny i nie prawidlowy sklad mieszaniki, czyli komputer i uklad zasilania gazem nie radza sobie z ustawieniem prawidlowego stosunku LPG / powietrze. Patrzac na to z innej strony...
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
druga sonda sprawdza prace katalizatora. zrób analize spalin, sprawdź zasilanie na grzałke sondy i zmierz jej oporność.
Nie chodzi mi o zasilanie grzałki sondy tylko sygnał i masa bo nie wiem czy jest prawidłowo podłaczona
jak jest to jednopunkt to emulator będzie tylko dla wyglądu ,a bład sondy prędzej czy puźniej wystąpi najlepiej ustawić emulację sondy na masę ,a jak denerwuje ciebie kontrolka wtrysku to odpowiada za nią 18 pin przy kompie ,a odcinasz to przekażnikiem zwierno rozwiernym ,a zasilanie podajesz z niebieskiego kabelka od gazu.Jak jest to wp. to koszt emu...
Mam taki problem, ze na kablu prowadzacym do grzalki sondy lambda nie ma zasilania. Jak idzie ten kabel? Jakies przekazniki
Kolego, masz schemat. Pin 8 o którym mówisz w gnieździe przekaźnika to bezpośredni +12V z akumulatora. Pin 12 w ogóle nie ma znaczenia, bo nie jest używany (przynajmniej do sterowania pracy silnika). Sprawdzaj jak kolega wyżej radzi. Żarówką. Jeśli nie umiesz działać ze schematem, odeślij problem do elektromechanika. Na odległość trudno pomóc. Mogę...
Przecież przewody są kolorowe... Poza tym jest tam masa, sygnał i zasilanie grzałki (masa i 12V po stacyjce). Zasilanie grzałki to dwa przewody w tym samym kolorze (grzałka jest odizolowana od masy pomiarowej, nie ma znaczenia na który dasz masę, a na który zasilanie), masę sondy bez problemu ustalisz (połączona z masą nadwozia), ostatni przewód to...
Jest przepływomierz taki duży aluminiowy klapowy. KWZ na jalowym na znak jest. Zasilanie pompy jest bo to ta sama linia co zasilanie listwy i grzalki sondy lambda tak wydumalem patrząc na schemat znaleziony w sieci hallotron i silniczek krokowy tez nietraca zasilania sprawdziłem za pomocą probówki z diody LED.
Skład mieszanki ma się zmieniać co chwilę, czyli ma być bogato, po chwili ubogi i tak w kółko. Skoro w aucie nie masz katalizatora to ciężko z danych będzie powiedzieć czy jest ok. Chyba że ktoś to będzie porównywał do auta bez katalizatora. Ogólnie to z analizatora ciężko powiedzieć czy jest ok bo nie ma kata, auto może brać olej więc do czego to porównywać?...
Też mi to zasugerował elektronik i teraz pytanie na co zwracać uwagę przy zakupie sterownika silnika
Najprawdopodobniej w czasie naprawy alternatora usunięto też inną usterkę związaną z zasilaniem/masą. Życzymy bezawaryjnej eksploatacji auta.
Jeżeli to jest sonda z podgrzewaniem, to najprawdopodobniej uszkodzone jest zasilanie podgrzewacza sondy (to najczęściej powoduje świecenie lampki "chech engine") - jeżeli wykluczyć uszkodzenie sondy, to należy dobrze sprawdzić przewody zasilające. Miałem taki przypadek.
Wszystkie paramatry z logu do pliku co się robi. A może masz kolektor wydechowy przed sondą nieszczelny? Jest taka możliwość? Na benzynie po odpiętym akumulatorze ma działać poprawnie, sprawdź co się stanie na samej benzynie po resecie zasilania i po odpięciu sondy lambda.
To prosty archaiczny układ. Odetnij linie 30 czyli stałe zasilanie ECM z aku. Daj to przez przekaźnik.
Na sondzie piny: 4 - zasilanie grzałki +12V (z komputera, pin 17 złącze brązowe, poza tym zasila jeszcze grzałkę drugiej sondy, grzałkę odmy i zawór odsysania oparów z kanistra). 3 - masa PWM sterująca grzałką (z komputera, pin 30 złącze brązowe).
Nie musisz odłączać, bo i tak nie pracuje ta sonda! Brak masz w zasilaniu (lub uszkodzona sonda) i właśnie tak silnik pracuje. Do sprawdzenia zasilanie sondy manualnie, reszta tylko testerem diagnostycznym! P.S.: A i następnym razem zapoznaj się z tematyką zagadnienia o jakie pytasz, bo to forum techniczne i takie posty jak ten, lądują już z reguły...
Na jednym z czterech kabli masz mieć 12v po zapłonie, a na pewno po odpaleniu. To jest plus dla grzałki i to sprawdzasz probówka 12v. Masa dla grzałki jest sterowana "impulsowo" z ECM. Ale tego nie sprawdzisz bo jak będzie złe podłączenie albo błąd ,to ECM nie puśći tej masy. Ogólnie zasilanie i sterowanie grzałki powinno mieć teoretycznie grubsze przewody....
Witam. Mam jeden problem. Mianowice wymieniłem silnik z 1.6 na 2.0 ale kolektor i reszta wydechu została z 1.6. Problem polega na tym że 2.0 ma dwie sondy lambda przed katalizatorem a 1.6 tylko jedną. I tu pytanie. Czy mógłbym do sondy podłączyć drugą wtyczkę i powielić sygnał czy bez dołożenia drugiej sondy się nie obejdzie? Raczej z samym sygnałem...
Wpisz w nasza szukajkę ; sonda diagnostyczna i ... czytaj , tam wszystkiego dowiesz się! Dodam ,że sonda winna oscylować w granicach od 0,2 do 0,9 V. Sprawdź czy masz zasilanie na grzałkę sondy.
Sonda LAMBDA też ma przewody do komputera sterującego, a dopiero zasilanie dwoma przewodami. Nie rozśmieszać klientów (przed chwilą oglądałem zmienników). Lambda pracuje bez żadnego zasilania, dwa przewody to zasilanie grzałki która przyśpiesza pracę sondy i utrzymuje temperaturę na stałym poziomie.
Dlaczego zaczynasz od immo i stera? Dlaczego nie sprawdzisz dlaczego brak zasilania na wtryski? Wtryski, evap, czy sonda lambda maja to samo zasilanie. Co za problem to sprawdzic lub nawet podac jak brakuje?
Z błędów, które masz (P0170, P0171, P0139, P1118), wynika, że warto koniecznie sprawdzić wiązkę elektryczną sondy lambda, zwłaszcza tej za katalizatorem (Bank 1 Sensor 2). Nawet jeśli sonda jest nowa, to: •może nie dostawać zasilania do grzałki (błąd P1118), •może mieć problem z masą (zła masa = zła reakcja sondy), •albo sygnałowy przewód daje przekłamania...
Zasilanie wspólne którego nie masz.
stosuje sie zwykły przekaznik rozwierny ktory w momencie przejscia na gaz rozłacza zasilanie ECU w samochodzie
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Na początek wyciąć gaz i dopiero naprawiać. Jak nie ma mocy może być zapchany katalizator https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Dodano po 51 Sprawdź czy na włączonym silniku masz zasilanie na grzałce a na zgaszonym sprawdź przejście od pinu 4 ecu do wtyczki sondy https://obrazki.elektroda.pl/2763167400_...
czyli nie ma prostego rozwiazania typu jakiś tranzystor, rezystor, kondensator podlączamy wejscie, zasilanie ... i gotowe ?
Wtyczka sondy, pin C do stera pin 17, szaro biały. pin A do przekaznika głównego, pin 5, biały. pin B masa czarny. Sprawdź mase, zasilanie, przejscie do stera.
Witam, Elektrozawor nie jest zasilany z ECU, lecz z BM34. Bezpiecznik F34, ten sam, co do zasilania grzalek sond lambda (pin J5 czarnej zlaczki 46-pinowej). Oczywiscie, o ile dobrze zidentyfikowalem silnik i system wtrysku, bo trzymasz te informacje w tajemnicy. Pozdrawiam, Georges
Nie do końca są zabezpieczone, na zasilaniu jest przeważnie transil, na wejściach raczej nie. W każdym razie nie radzę podczas spawania wydechu w samochodzie z sondą lambda, gdy mamy na nim zapiętą masę dotknąć końcówką migomatu do nadwozia
zasilanie sondy lambda megane korekta sondy lambda grzanie sondy lambda
światło dyskotekowe pamięci starego komputera rozrząd carisma
zasilacze czarna lista corral super n3500
Traktorek Realy RE155107rb 2008 - Słabe kręcenie rozrusznika Lokalizacja przekaźników w Seat Ibiza III