W zasilaniu bordnetz masz popalone bezpieczniki, od tego zacznij. Drugi istotny błąd to MAP sensor, sprawdź czy ma zasilanie i czy daje jakiś sygnał wyjściowy.
Z powyższych informacji nadal nie wynika ( ja nie widzę), skąd sterownik wie, czy drzwi są zamknięte, czy otwarte. Moje przypuszczenie jest takie, że jak zamkniesz drzwi pilotem, to sterownik pamięta, że są zamknięte. Jeśli po ich zamknięciu pilotem, otworzysz je kluczykiem, to centralka zaczyna "głupieć". Zamknij drzwi pilotem, upewnij się, czy są...
Czyli może być wszystko. Auto do polecanego warsztatu, jeśli nie masz doświadczenia z naprawą elektryki. Może być tak że sterownik dostaje zasilanie cały czas , poszukanie tego będzie wymagało trochę dłubania i pomiarów.
To w takim razie to
Nie podałeś rocznika, ale powinien to być czwarty od lewej . Odkręć nakrętki i zobacz czy nie jest przerwany. Jak ok. to do sprawdzenia zasilanie w złączu.
1 nie (tylko fioletowy) 2 nie 3 tak 4 nie ruszaj 5 obojętnie 6 to jest zasilanie +12V 7 do nadwozia 8 podłącz przez 2 diody 9 nie dotyczy polo 10 wykonaj "zamek sterowany +" a +12V podłącz do czerwonego
I to wszystko? Oczywiście zasilanie które kabelki w polówce odpowiedzialne są za kierunkowskazy? Biało/czarny Zielono/czarny
Wskaźnik równolegle do cewki przekaźnika. Tak, jak pisałem styk przekaźnika normalnie zwarty (właczony). Gdy przekaźnik zostanie załączony (krańcówka), to rozwiera styk i odłącza silnik. A przełącznik dźwigniowy trój-pozycyjny, załatwi sprawę. Ale mam pytanie dotyczące tego siłownika: Jak załączysz mu zasilanie i dojedzie do końca, to jak odłączysz...
Bezpiecznik jest w skrzynce na akumulatorze jak mnie pamięć nie myli. Sterownik jest w pompie czy lewe nadkole zaraz za zderzakiem. Najlepiej dostać się do pompy i tam na 2 wtyczkach ma być zasilanie - wtyczka z grubymi przewodami to stałe zasilanie pompy. Wtyczka z dwoma pomarańczowymi i czarnym (może być czarny z jakimś paskiem) to plus po zapłonie...
na początek proponuje dokładnie podawać dane,ale myślę że to silnik AEE. zasilanie wtrysków to CZERWONY kolor sterowanie to ZIELONY kolor do wtyczki a od wtyczki do sterownika to: szaryczarny,szarozielony,szaroczerwony,s... złącze przy silniku 10pinowe
Z tego co pamiętam, to w lewych przednich drzwiach masz sterownik szyb master, który pobudza inne sterowniki poprzez magistralę Lin lub Can, zależy od sterownika. Do sterownika master powinno dochodzic zasilanie stałe i dodatkowo zasilanie po stacyjce, pojawienie sie którego pobudza sterownik master a ten wysyła sygnały do pozostałych drzwi. W sterowniku...
Niczym bedziesz naprawiał sterownik to sprawdz czy masz 12 V na grzałki sond. Mają wspólne zasilanie +12V.
Zwracam honor co do CTE, to jest sam silnik nie cała pompa, wkładaj i o ile sterownik jest ok to ruszy. Sprawdzałeś stary silnik na krótko na 12V czy działa? Tam prędzej będziesz miał uszkodzone zasilanie sterownika na bezpiecznikach albo zimne luty w samym sterowniku.
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
Co do kabelków: Pin nr 1 EGR - zasilanie 12V Pin nr 2 EGR - pin nr 98 sterownika, zasilanie 5V Pin nr 4 EGR - pin nr 108 sterownika, po zapłonie masa Pin nr 5 EGR - pin nr 114 sterownika, po zapłonie 12 V, na biegu jałowym do zmierzenia oscyloskopem Pin nr 6 EGR - pin nr 100 sterownika, po zapłonie 0,92 V, na biegu jałowym 0,95 V Opór na odłączonym...
nie wydaje mi się,żeby coś się stało,w ostateczności możesz poszukać sterownika i ciachnąć jego zasilanie.
Jak zauważyłeś to niestety sterownik nie obsługuje zasilania kierunkowskazów.
01309 - Power Steering Control Module (J500) dobrze kombinujesz z tym sterownikiem ale posprawdzaj zasilania
Niestety bezpiecznik 23 odpowiada także za sterownik silnika i zasilanie bordnetz więc jeśli zrobię jego zasilanie po kluczyku to centralny nie będzie działał.
Niekoniecznie Błażej, masa może być wspólna dla podświetlenia i zasilania
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, może wypadł? Jeśli jest to sprawdź zasilanie jego cewki, z jednej strony powinna być "15" czyli 12V po stacyjce, sterownik podaje masę. Może padł bezpiecznik w szeregu zasilania pompy? W załączniku, gdzie znależć przekaźnik pompy paliwa.
Braki zasilania sterownika silnika. Być może i brak komunikacji z immo. Do sprawdzenia najpierw zasilania i masy na sterowniku silnika. Porządną żarówką, minimum 55W.
Pin 1 i 3 odpowiada za zamknięcie i otwarcie. Do nich trzeba podłączyć przewody z modułu. Pin 2 to masa. Musisz zasilanie do modułu doprowadzić osobne.
Sterownik? To raczej normalny przekaźnik i pewnie on jest uszkodzony. Odnajdź go i wymień lub podmień u kogoś znajomego dla upewnienia się. Jeśli nie on, to żeby kasy nie wydawać puść dodatkowe zasilanie do tej kostki włączane z kabiny.
Tak, czy możesz wejść komputerem w sterownik silnika i zobaczyć jak wygląda zasilanie sterownika podczas kręcenia i czy w ogole widzi obroty. Nie powinno wtedy zerwać połączenia
Cześć. Może pomożecie bo już mi ręce opadają z tym samochodem- VW Polo 6C rok 2014 (polift 6R). Auto nie widzi ABSu. Gateway nie komunikuje się w ogóle ze sterownikiem. Wymieniałem już dwie pompy, moduł komfortu (w nim jest Gateway), kostka od sterownika ABS sprawdzona, kostka przy gatewayu też. Pozostają kable, ale zrobiłem mostek kabli CAN ze sterownika...
Białe przewody to grzanie zasilanie 12V czyli jeden biały musi być przyłączony do masy drugi do plusa bo jak to niby miałoby działać . Mierząc sonde odłączoną od sterownika to pomiędzy białymi jest mały opór kilkanaście ohm, pomiedzy białymi a czarnym czy szarym nie powinnien omomierz nic pokazać ( przerwa). Zapal samochód, daj mu popracować parę minut...
Masz brak komunikacji ze sterownikiem silnika ,sprawdź zasilania i okablowanie
sprawdz zasilania na sterowniku, moze w tym tkwi problem
silnik prawdopodobnie AED oznaczenie Dodano po 9 Chodziło mi że Ecu również włącza kontrolke od świec AED raczej nie było takiego... kontrolka świec musi mignąć, bo wtedy oznacza, że jest komunikacja ze sterownikiem silnika. nie wiem jaki jest w Polo przekaźnik odpowiedzialny za to, ale w niektórych VW z lat 90tych był to przekaźnik 109. Sprawdź ten...
Czy była robiona diagnostyka komputerowa sterownika ABS by potwierdzić brak odczytu obrotów koła ? Jakie są błędy w sterowniku ABS. Dodano po 1 ABS z ESP ?
Witam ja bym sprawdził mocowanie czujnika wału a dokładnie szczelinę jaka występuje pomiędzy czujnikiem a kołem kodującym.Czujnik położenia wałka też bym zamocował bez niego odpali ale jak są sprawne pozostałe elementy silnika i to w trybie awaryjnym. Sprawdzanie na diodę nie wiele daje oscyloskop by dużo więcej powiedział chyba że miałbyś spore doświadczenie...
Nie ma jakiejś dokładki "immo"? Zasilania w gnieździe są?
Jeśli chodzi o błędy to najpierw zrobiłem auto scan i usunąłem wszystkie błędy. Zrobiłem skanowanie ponownie i to co widać w logach to są błędy które permanentnie powracają. Auto kupilem niedawno w takim stanie, wiedząc że światła i szyby nie działają, ale nie spodziewałem się aż takiej zagadki. Jak sprawdzic czy w Gatewayu jest zakodowany sterownik?...
Widać w sterowniku prędkość silnika podczas próby odpalenia? Zasilanie czujnika sprawdzone? Sygnał z niego wychodzi? Cewka ma zasilanie, sygnał do niej dochodzi? Palec w aparacie jest sprawny?
Panowie, serial Wam się robi... Nie powiem, żeby był pasjonujący. Moim zdaniem trzeba przyspieszyć nieco akcję i zaprzestać szukania pożerania prądu. Skupić się ponownie na pytaniu, czego zaczyna brakować, masy czy zasilania na samych zegarach i sterowniku silnika. Oscyloskop zapiąć na linie komunikacji. Porównać odczyty z czasu prawidłowej pracy i...
Podłączę się do tematu. Polo 1,4 tdi AMF 2004 r. - Wyświetla błąd 16989 Czyli błąd P0605 - nieprawidłowa suma kontrolna pamięci EPROM - albo rzeczywiście uszkodzony sterownik albo problemy z zasilaniem (skorodowane styki).
Moja teoria jest taka: Dalej to tylko stek bzdur. Zarówno Ty jak i mechanik, chyba nie macie zielonego pojęcia, jak działa sterownik silnika. Temperatura 100 stopni, to na zimnym silniku była pokazywana? przy podłączonym, czy odłączonym czujniku? Przypominam również, że wskazania na zegarach, to nie to samo, co "widzi" sterownik. Do sprawdzenia: Zasilania...
Sterownik silnika musi mieć 2 zasilania 1 stałe 2- gie. po stacyjce sprawdź czy masz oba
Wymienić lub naprawić sterownik gazu. Albo odciąć mu zasilanie z akumulatora i to po stacyjce resztę kabelków pozostawiając nietkniętych.
Uszkodzony przekaźnik. Wyjmij i zobacz czy wróci do normy zachowanie bezpiecznika. Zamiast bezpiecznika podłącz żarówkę 55 W 12V np H4 Jeśli chodzi o przekaźnik świec, po wyjęciu go zero reakcji, dopiero po wyjęciu modułu sterowania przestaje palić bezpiecznik. Dwa pytania: - wg schematu na 10bezp ma być zasilanie "po stacyjce" - jest stałe?? - na...
Kontrolka świec podczas kręcenia miga czy się świeci? Jeśli miga i jest brak błędów to masz brak zasilania połowy sterownika. Popatrz jakie napięcie ma sterownik w parametrach.
Witam Sterownik silnika steruje masą, natomiast zasilanie idzie z kostki stacyjki i w samej kostce stacyjki może być problem
Każdy normalny w takiej sytuacji wypina wtyczkę z centrali elektrycznej i na szerokich stykach patrzy czy ma zasilanie, to normą tych samochodach jest niełącz na bezpiecznikach i brak zasilania na pompę. Jeżeli jest ok, to się odciana kawałek pokrywy sterownika i lutuje takie dwa miejsca, bo system ATE Teves ma taka swoją pietę Ahillesową.
Przy zalozeniu ze cos sie rozlaczylo ktore kostki, przekazniki, kable w pierwszej kolejnosci sprawdzac? Slyszalem ze taki blad to rowniez moze byc uwalony sterownik silnika lub kable idace do niego. Gdzie ten sterownik sie znajduje?
Identyczne objawy spowoduje wiele rzeczy: - odłączona pętla stacyjki - brak zasilania lub uszkodzona puszka immo - brak polaczenia puszki immo z ECU - brak synchronizacji puszki immo z ECU (czyli np. inne ECU lub inna puszka immo) - kluczyk z transponderem który nie jest zapisany w immo lub bez niego Dwa ostatnie mogą być spowodowane próbą odpalenia...
Witam. Mam teoretycznie prosty ale dziwny problem w polo 9N z 1.4 16 . Auto przestało odpalać. Doszło do tego podczas zmiany jednej z uszkodzonych cewek a są 4. Po wymianie cewki i 4 świec na sprawną prychło kichneło i koniec. Nie odpala. Co do tej pory ustaliłem to : -Brak iskry i kluczowania wtryskow -czyli brak sygnału na cewki i wtryski - Bezpieczniki...
Miganie obu kontrolek i trzykrotny sygnał dźwiękowy był przy braku zasilania (całkowitym, nie tylko te wysokoprądowe, wtedy był błąd zasilania) lub przy uszkodzeniu sterownika. Ewentualnie brak komunikacji ABS - licznik. Jest komunikacja wtedy jak migają kontrolki i piszczy?
Tak,wyciągałem wtyczki i sprawdzałem. Są jakieś zabezpieczenia w sterowniku na lini 5V które mogły by odcinać zasilanie 5V gdyby jeden z czujników miał zwarcie a w momencie odpięcia wadliwego przywrócić zasilanie?
Sprawdź zasilanie w gnieździe i zobacz czy na pinie 7 jest napięcie i jaka jest jego wartość po włączeniu zapłonu.
HI AUTOEL ma racje. To najprostrze wyjscie z sytuacji. Zapomnial tylko dodac, ze te diody minimum na 5A dla bezpieczenstwa. Zimne wlokana zarowek zrobia swoje. Sterowanie na 85+masa 86. Zasilanie na 30 a z diod 87. Zreszta jak by sie zastanowic to i one byc moze sa niepotrzebne. Przeciez podczas jazdy nie bedziesz sie nim poslugiwal. PA
Mimo wszystko problem będzie leżał w Eurosterza a nie w styczniku. Na próbę możesz odłączyć przewody (uprzednio wyłączając zasilanie) od Eutostera i wtedy wysterować ręcznie czy nadal będą problemy z przestawianiem sterownika. TYPOWE USTERKI I SPOSOBY ICH USUNIĘCIA 1. Regulator nie załącza urządzenia grzewczego: • wymienić baterie koniecznie na...
Witam. Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Próba podłączenia komputera to było pierwsze co zrobiłem, ale nie ma żadnej odpowiedzi od sterownika. Z tego co wyczytałem to w niektórych klimatyzacjach niemożna połączyć się ze sterownikiem klimatyzacji. Jak sprawdzałem po przewodach to dostaje zasilanie stałe i pojawia się też plus po kluczyku, masa też jest...
Zapomnij o metodach druciarskuch, komunikacja LIN pomiędzy modułami. Ograniczona sieć komunikacji. Masz do podłączenia dedykowany sterownik CAN , posyłający właściwe info w instalację auta.
Masz zasadniczo dwie możliwości; pierwsza - błąd niskiego napięcia zasilania sterownika i skasujesz go bez problemu, druga - posypał sie soft w sterowniku i zobaczysz osławiony błąd 65535 i wtedy albo wymiana sterownika, albo ktoś kumaty musi go naprawić.
Witam, przychodzę z problemem nie działającej klimatyzacji w Polo 6n2 2001 1.0 37KW. Sterownik wentylatorów nowy, czujnik ciśnienia klimatyzacji a w sumię to przełącznik nowy. Czujnik temperatury zewnętrznej sprawny. Wiązki przedzwonione i wszędzie przejście jest. Nie dostaje prądu na sprzęgło klimatyzacji. Klimatyzacja manualna nie diagnozowalna. Włącznik...
Po co chcesz ściągać głowicę ? Po to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Spróbuję jeszcze oscyloskopem zbadać przebieg na sterowaniu cewkami oraz odłączę trzeci wtryskiwacz benzyny od sterownika gazu i zobaczę na zasilaniu samą "etylinką" (może sterownik gazu jak chyba sugeruje Pawel...
Ja myślę że to nie ma związku . Auto które ja chcę naprawić było ,, bite ,, a wiązki idą tam na dole po dość ostrych krawędziach bloku silnika , To że wchodzą w wiązkę nic nie wnosi . Popatrz tu https://www.google.pl/url?sa=i&url=https...
Niech autor zapozna się z takim rozwiązaniem : http://download.hager.com/hagergroup.pl/... http://obrazki.elektroda.pl/2446033900_1...
Zasilanie, masa, kluczowanie- sprawdzić. Ciekawe jak sprawdziłeś napięcie dochodzące "do palca", teoretycznie jeżeli masz wysokie na palcu to kwestia rozdzielacza i powinno być na świecach.
1) TAK 5.5-30 - charakter indukcyjny lub rezystancyjny jest ok najgorzej jak jest pojemnościowy Piotrze, a jak zdiagnozować fakt, że zamiast informacji o niskim napięciu sterownik wyrzucił informacje o przegrzaniu po podpięciu PWMH pod napięcie wysokie (PWM=100%)
Mierzyłeś napięcia na kostce od przycisku sterowania szybami? Z tego, co pamiętam, to w lewych przednich drzwiach masz sterownik szyb master przy silniczku szyby. W sterowniku szyb lewych przednich drzwi powinny być wpięte dwie kostki. Jedna ośmiopinowa i jedna sześciopinowa. W kostce ośmiopinowej pin nr 1 to masa (GND), a pin nr 2 to zasilanie stałe...
przyczyn tak jak już Ci koledzy pisali może być kilka... od nieszczelności na układzie wydechowym po nieprawidłowości w układzie zasilania powietrzem/paliwem... niemniej jednak, sondy lambda które Sobie założyłeś to proszenie się o kłopoty... nawet przy sprawnym układzie potrafią robić takie "cyrki" sondy tak jak i z resztą inne czujniki tylko oryginał...
....pierwsze słyszę o sterowniku instalacji elektrycznej więc jesteś strasznie do tyłu ! Większość samochodów po 2000 roku ma taki sterownik, a w ostatnich latach to już chyba ciężko znaleźć samochód który by go nie miał. VW-Audi itd. nazywa go Bordnetz tak jak jest wyżej ale prawidłowo powinno mówić się sterownik instalacji elektrycznej. To on wysterowywuje...
Hej ! Panowie, ma może ktoś schemat gdzie idą przewody od sterowania przekaźnika który załącza wentylatory chłodzenia. Jak podaje na cewkę przekaźnika napięcie to wentylatory ruszają i pracują. Nie pokazuje się napięcie na sterowaniu przekaźnika, gdy temperatura przekracza 90 stopni. Autko było wczesniej uszkodzone w przód, przekaźnik był widzę nowy...
rocznik auta 1993 końcówka, sterownik bosch nr kat: 0 261 200 330. co do napięcia z sondy 3 V mnie też to zdziwiło, początkowo myślałem że jest tam sonda 5V ale nie. Podejrzewam ze w skutek ciągłego zasilania sondy napięciem 5V nastąpiło jej uszkodzenie. Teraz mamy już nową sondę ale nie chce jej podłączać puki nie naprawie sterownika.
jeżeli nie ma napięcia na tym kablu a instalacja jest do samego sterownika OK to znaczy , że padł sterownik silnika ?? idzie jeszcze coś sprawdzić ?? Dodano po 13 czy może być tak , że brakuje jakiegoś zasilania na sterowniku lub masy i dlatego nie ma tam napięcia ?? pompa paliwa chodzi , wtryskiwacz też bo podaje paliwo ...
Najłatwiej postawić diagnozę jeżeli chodzi o błąd P1118(zakładam, że ktoś po wymianie sondy skasował stare błędy) Najpierw omomierzem sprawdzić grzałkę w sondzie (najczęściej dwa białe przewody) Jeżeli jest przerwa w obwodzie grzałki = sonda do wymiany. Jeżeli grzałka jest sprawna ,to należy sprawdzić te dwa przewody od grzałki sondy aż do samego sterownika...
Witam Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej i odpukać samochód działa. A może ta skrzynka bezpieczników coś z nią się dzieje coś upalone... Polo znowu zdechło.Akumulator centry z wzmocnionym rozruchem i do tego na stanie mam jeszcze dwa sterowniki 187 i 182 na wszystkich odpalał prąd dostaje na zawór paliwa i cały czas brak zasilania na bezpieczniku...
dołożyłem dodatkowy mikro styk włączający przekaźnik 109 - mała jego nóżkę do masy , pozwala to uruchomić silnik i zalogować się do ECU W ECU pojawiły się nowe błędny związane z CAN do Airbag Świeci się na liczniku poduszka nie można się zalogować do airbag , wczoraj się jeszcze dało i był błąd bocznej poduszki fotela pasażera , kable w fotelu nie kontaktowały...
sprawdż czy masz dobrze zamocowaną końcówkę przewodu elektr. na zaworku odcinającym,służącym do gaszenia silnika bo podczas drgań może nie dawać napięcia a kolejny impuls lub drganie mogą to napięcia przywrócić. w takim przypadku sterownik silnika od razu wykazałby tę usterkę - otwarty obwód zasilania N109 - błąd sporadyczny a kolega przecież napisał,...
Witam, mam pytanie co do modułu zapłonowego, mianowicie chcąc podłączyć instalacje lpg muszę przed modułem podłączyć kabel brązowy czyli "impuls" który ma iść do sterownika lpg. Nie mam pojęcia który kabel przy wtyczce rozciąc żeby podłączyć się do niego, a który żeby podpiąć się do "+12v po stacyjce". http://obrazki.elektroda.pl/7759811300_1...
Czy te 71% wynika z tego, że z racji jak napisałeś działa na dwóch cewkach więc potrzebuje 2x 1.7A = 3.4A? 5A * 71% ~ 3.55A Nie, to co przedstawiłeś to tylko zbieżność rachunkowa podobnych wyników. Te przyjęte 71% nominalnego prądu pochodzi z datasheet, przy założeniu że na początku będziesz go sterował w trybie zerowym czyli w 'pełnym step' dla którego...
Witam ponownie. W końcu zakupiłem podany sterownik ST-112 jednak i z nim mam pewne problemy. Zasilanie oraz sygnał alarmu podłączyłem jednak ponownie mam problem z uruchomieniem silników. W kostce łącznika sterowania szybami mam 4 przewody: masa, podświetlenie (pojawia się +12v po załączeniu swiateł) oraz 2 przewody prowadzące do sterownika silnika....
Na uruchomionym silniku nie sprawdzałem Błąd jak uruchamiasz auto to wtedy niektóre sterowniki dopiero podają napięcie na kostkę, źe wykonane pomiary. Nie pisałem, że nie mam podtrzymania pamięci. Pisałem tylko, że mam cały czas podtrzymanie, bo nie resetuje się godzina w radiu. Godzina w radiu ustawia się jak ustawisz w preferencjach radia. Twierdzisz...
Tak, Pozostawić zasilanie sterownika min. 10V a utrzymywać przez PWM napięcie na silniku nie większe niż max. 7.5V. Można spróbować z niższym napięciem VM ale wewnętrzne MOS-FETy w mostkach sterownika mogą się nie otworzyć do końca, wzrośnie ich Rds_on i układ może się przegrzać (ma wbudowane zabezpieczenie termiczne)
Nie widzę by sterowniku silnika była mowa o wspomaganiu jeżeli chodzi o kodowanie, to samo z ,licznikiem. Co do ABS to wydaje mi się że nie trzeba. W centralnej elektronice też nie widzę kodowania dla wspomagania a przez nią idzie komunikacja z pompą. Może lepiej rzucić cenę zaporową. Policzyć koszt wymiany modułu centralnej elektroniki, ECU, pompy,...
Witam. Samochód VW Polo 9n3 1.4TDI 5d. Problem pojawił się z dnia na dzień, żadna szyba nie działa. Brak reakcji zarówno z drzwi kierowcy jak i z przycisków reszty drzwi. Co sprawdziłem do tej pory: - przewody w przelotkach gumowych sprawdzone we wszystkich drzwiach, sprawdziłem też ciągłość między wtyczkami do sterownika a wtyczkami w słupkach, wszystko...
Witam. Proszę o radę. Padł mi sterownik tylnej wycieraczki w VW POLO r 2002 1,2 (9N) Objawy są następujące - działa mi spryskiwacz tylnej szyby ale nie działa wycieraczka tylna. Rozebrałem ten element aby wykluczyc awarię mechaniczną (zatarta ośka lub przepalony silnik). Mechanicznie wszystko jest ok. Silnik podpięty wprost pod zasilanie działa bez...
Witam.Mój problem z tym autem polega na tym ,że po uruchomieniu zimnego silnika na benzynie wszystko jest OK,jednak po dodaniu obrotów gdy przełączy się na zasilanie gazem to silnik gaśnie.Dopiero gdy silnik osiągnie temperaturę ok 70 stopni C można próbować przełączyć na gaz,choć też "chwyta"opornie np przy ostrym zwiększeniu obrotów i ręcznym przełączeniu...
Kurcze ty to jesteś mega, szacunek. Rzeczywiście pin 7 ma kabel szary z białym paskiem, dojście tam nie ciekawe jak licho, patrzyłem po kablu są trzy żyły - zasilanie masa i ten szary z białym sygnał, wszystkie idą do złącza kompa i wpadają razem izolowane w grubą wiązkę z tąd też zbaraniałem na starcie poszukiwań i prawde mówiąc trochę odpuściłem....
Zgadza sie bms. A gdzie znajduje sie ten przekaznik. Bezpiecznika pod pod przednich wycieraczki Ten samochód nie ma. Znajomymi ma polo z tym silnikiem i w polo Ten sam rok jest bezpiecznik w skrzynce z boku deski. Jak przelanczam dzwignie wycieraczek to klika modul komfortu Tego tez przekladalem z polo i niestety nic. Ktos mi mowil ze Ten samochód ma...
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli przez aktywację immobilizera? Immobilizer to układ zapobiegający uruchomieniu silnika, zwykle jest częścią oprogramowania sterownika silnia i komunikuje się z transponderem (zasilanym anteną, nie wymaga baterii) w kluczyku. Nie ma związku z pilotem od centralnego zamka ani z alarmem. Centralny zamek jest dokładany?...
Dziekuję za odpowedź a czy sterownik może się uszkodzić i nie zasilać ogrzewania sondy lambda? Podobno w VW jest to częsta usterka? U mnie jest taki objaw, że silnik działa ładnie, ale spalanie jest wielkie. Mam VW Polo Classic 1,4 16V z 2000r. kod silnika APE. Wymieniałem wielokrotnie sondy lambda. Dopiero jeden z elektromechaników się zorientował,...
Witam Może mój pomysł wniesie coś do dyskusji. Już od kilku lat stosowane są w autach nagrzewnice elektryczne. http://obrazki.elektroda.pl/3928334600_1... Ta jest od VW Polo z 2002 roku. Proponowałbym dodać do niej wentylator i podłączyć do akumulatora. Byłoby dobrze zastosować również urządzenie zabezpieczające akumulator przed nadmiernym...
Faktycznie sterownik był w tym miejscu (dzięki "wojtekryba"). Mam jeszcze kilka pytań odnośnie klimy w tym aucie. 1. Czy można jakoś sprawdzić czujnik wysokociśnieniowy ( trzy przewody: czarny +12V po stacyjce, brązowy -masa ,czerwono/biały -sygnał ), czujnik oznaczony jest na schemacie B935. Co powinno być na wyjściu tego czujnika (przewód czerwono/biały)...
Musisz szukać zależności między każdą wartością osobno. Charakterystyki czujników podających napięcie do ECU(nie pamiętam już jaka jest ich konkretna nazwa) powinno się udać znaleźć w internecie, choć myślę, że łatwo będzie to sprawdzić - TPS sprawdzisz na zgaszonym silniku przykładowo, otwarcie przepustnicy odczyta normalnie. Ja osobiście spotkałem...
Witam mam problem z vw polo 2002 rok 1.2 12v bez abs.Nie ma wspomagania po podłączeniu do vaga łączy się ze sterownikiem ale nie można zrobić testu elementów wykonawczych.Vag pokazuje następujący błąd "01309-Power Steering Control Module (J500)".Na talicy świeći się kontrolka kierownicy.Jeśli chodzi o zasilanie to dochodzi do pompy (plus i masa)sprawdziłem...
Czytając to, to jedyna droga naprawy to wymiana auta na sprawne :D Jeszcze parę elementów wam zostało. Po pierwsze jak silnik zgaśnie, to może wypadałoby sprawdzić czego mu brakuje, Iskra? Paliwo? Taktowanie wtrysku? Sygnał z czujnika wału? Do ostatniego pomiaru tester, sprawdzić czy sterownik widzi obroty w czasie pracy rozrusznika. Co do czujnika...
Zadałem to pytanie, ponieważ miałem bład nieciągły 01336. I nie mogłem się połączyć przez obd z silnikiem, w inne moduły nie było problemów. Miedzy pinami 6 i 14 w gnieździe OBD brak zasilania i brak rezystancji (canh czy canl do masy takie same wartości). Po wpięciu się poza gatewayem jest 60ohm i napięcie ok. 2,45v na can high i can low. Zwarcia i...
byłem pod autkiem patrząc od kolektora jest tak sonda 5 przewodowa czujnik temperatury spalin 2 przewody katalizator i sonda 6cio przewodowa z napisem NOx czyli czujnik tlenków azotu sprawdziłem tak; rezystancje grzałki pierwszej sondy około 4omy zasilanie ( po przekazniku +12v ) ok sterowanie grzałki ze sterownika ok pytanko ? jaki powinienen być nadawany...
Warto sprawdzić, czy ten plus tam w ogóle jest. Zasilanie wtryskiwacza leci ze stacyjki przez bezpiecznik koło sterownika silnika.
Na "nowych" sterownikach 20 odpaleń OK, 21 powrót w/w błędu. Pomysły mi się już skończyły. Może instalacja gazowa wprowadza jakieś zamieszanie... Wiązka do przepustnicy już całkiem nowa położona, do EGR-a także bo również był błąd, ale po wymianie wiązki oraz adaptacji błędu brak. Pokazał się także błąd czujnika wałka rozrządu, ale zasilania na nim...
Interpretacja komputer brak zasilania,grzałka sondy brak zasilania. Grzałka sondy załączana jest przez kompu,prawdopodobnie bezpiecznik przepalony. Stanisław a czy jesli bedzie tak jak podpowiadasz to czy wymieni sie ten bezpiecznik samodzielnie jest on w sterowniku czy gdzie indziej
witam.przejście kabli sprawdziłem. moze ktos mi wskazac na których pinach sa podstawowe zasilania sterownika: masa, plus stały, plus po stacyjce. podejrzewam uwalony sterownik. iskra jest wiec hal działa. tlko mam pytanie czy sterownik musi dostac jeszcze jakis dodatkowy sygnał oprócz plusa po stacyjce aby podac mase na przekaźnik??? z góry dzieki za...
Buduje czujnik światła. Głównymi elementami mojego czujnika są: Atmega8 (dokonuje pomiarów i komunikuje sie po rs232), fotorezystor (element światłoczuły). Z tym czujnikiem musi komunikować się sterownik po rs232 ale sam czujnik chcę zasilać ZE sterownika. W skórcie, chce po kablu łączącym sterownik i czujnik przekazywać MASĘ, Rx, Tx, ZASILANIE. Jaki...
Witam wszystkich. Mam problem z Vw Polo 9N rok 2009. Problem tkwi w ABS,mianowicie kontrolka na desce rozdzielczej świeci ciągle, przy próbie diagnostyki brak komunikacji sterownika z VAG jak i V C D S. Instalacja sprawdzona zgodnie ze schematem, zasilania stałe, masy a także plus po kluczyku są. Linie diagnostyczne CAN H i L również są drożne, połączenia...
co za bład siedzi w sterowniku podejrzewam albo immo jezeli jest albo zasilanie sterownika
Porozbierałem z kolegą Gmedza doszliśmy do wniosku że może tam gdzieś znajduje się jakiś sterownik. Jeśli chodzi o kable to w mojej polówce nie jest tak łatwo bo tam ściągnąłem z tych dwóch zaczepów skrzynkę i ona nadal siedzie a nie chce czegoś urwać nie chcąca więc na razie temat poczeka do wiosny aż się ciepło zrobi bo nie mam gdzie dłubać
wg staga awaryjne odpalanie nie jest sygnalizowane piszczykiem, W obu moich instalacjach jest sygnalizowane piszczykiem (serią piknięć). Problem w tym, że nie ja próbowałem w tym polo sprawdzić piszczyk w trakcie próby odpalenia awaryjnego. Osoba która to sprawdzała usłyszała tylko jeden krótki "pik" i krzykła, że działa. Przy odpalaniu awaryjnym masz...
zasilanie sterownika bosch zasilanie sterownika actros zasilanie awaryjne sterownika
smart sterownik regulacja dawka junkers cerapur podłączyć sterownik
Zastosowanie układu L6388 w energoelektronice Instrukcja do centralki alarmowej Pulsar Typ 501