Czy możliwe jest, że czujnik położenia wału czy wałków rozrządu raz daje dobry sygnał, a raz nie? Możliwe choć bez oscyloskopu tego nie wyłapiesz. Weź probówkę i przyłóż jak nie kręci na zasilanie wtrysków albo cewki.Wiesz jak mierzyć ? Zaobserwuj tez czy obrotomierz lekko wstaje przy kręceniu.
(at)robokop (at)grala1 Na nowym bsm (używane ale 100% sprawne) jest tak. Włączam zapłon, na 1320 mam 12V (tyle samo co na akumulatorze), pompa dobija ciśnienie i na 1320 jest 0V, kiedy pompa nabija ciśnienie to na zasilaniu wtrysków mam 8,2V, podczas kręcenia rozrusznikiem zasilanie do wtrysków dochodzi, jednak nie więcej jak 8,2V mierząc przy wtryskach....
A to nie wyprowadzenie na jeden z wtrysków ? Jak tak to odepnij wtryski podłącz zasilanie i zobacz czy nie spali bezpiecznika. Jak nie spali i sterownik zagada z komputerem to można chyba naprawić driver (nie wiem jakie tam jest PCB i czy jest wymienny).
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
Ja bym sprawdził jakie ciśnienie pokazuje na wypiętym czujniku i sprawdził zasilanie czujnika, ciągłość przewodów...itp
Balem się obciążać wyjścia żarówką, zasilanie na cewce sprawdzałem LEDą, dioda swiecila. Kluczowanie również LEDą i oraz miernikiem dioda nie świeciła a miernik pokazywał kilka-kilkadziesiat mV. Zasilanie sterownika tylko miernikiem i było ok12,5V od strony plusa i od strony masy. Nie wiem właśnie jak jest w peugeotach czy immo blokuje tylko iskrę czy...
Myślę ,że plus 12 po zapłonie (zasilanie wtórne sterownika wtrysku).
Witam, Baterie nie maja nic do tego, rozebrałem oba kluczyki i w obu były pastylki. Wczoraj pogrzebaliśmy przy pugu. Wszystkie przekaźniki pod deską rozdzielczą na wysokości kierownicy są o.k. (wyglądają świetnie). Okazało się, że u mnie nie ma BSI., schemat od wtrysku 5.1.1 jest o.k. dla mojego auta (jest na elektrodzie). Między skrzynkę z bezpiecznikami...
Poszukaj tego przekaźnika:[url=https://www.google.pl/s... szukaj w okolicy sterownika silnika. Możesz go rozciac, i próbować naprawić, albo podmienić. Stamtąd...
Wtrysk wielopunktowy. Na żadnym pinie tego przekaźnika nie mam 12V nawet po włączeniu zapłonu i .... nie potrafię określić co załącza to zasilanie.
Witam serdecznie, Sprawa dotyczy zasilania radia CB w samochodzie osobowym. Pytania na końcu postu. Opis sprzętu. Samochód Peugeot Partner Tepee 2012 r. 1.6 HDI DV6D (bez start stop) przebieg 60000 km (mam go od nowości - nie zużyty) - stan fabryczny żadnych dorabianych nieoryginalnych elementów elektronicznych, światła LED, nawigacja, telematyka, moduł...
witam . czy mógłby mi ktoś powiedzieć skąd wychodzi prąd do pompowtryskiwaczy lub przez co jest podawany .... za odp serdecznie dziękuje ...
Witam serdecznie. Poszukuję schematu przetwornicy napięcia 230v na 12v/300A?. Wiem, że w sklepach dostępne są różnego rodzaje boostery do odpalania silników przy padzie akumulatora, ale wszystkie mają własny akumulator, którego chciałbym uniknąć. Zależy mi tutaj a okazjonalnym uruchamianie w sytuacji gdy zapomnę wyłączyć świateł. W chwili obecnej posiadam...
https://filmy.elektroda.pl/62_1590438288... Proszę o ocenę pracy wtryskiwaczy. Borykam się z problemem strzelania w wydech po puszczeniu gazu. Do sprawdzenia zostały wtryski i sterownik.
Witam. Silnik 1.4, auto coś po 2000 roku. Problem polega na tym, że przy próbie rozruchu silnik zapala na moment i gaśnie. Wymieniłem silnik krokowy i wydawałoby się, że już jest ok, ale jak tylko wystygł problem powrócił. Oczywiście jak mu się naciśnie pedał gazu, to odpali i pracuje ok. Im cieplejszy, tym problem zanika. Mimo to, to start ma taki...
Witam mam problem z peugeot 1.4 mono wtrysk który po dłuższym postoju nie odpala a dokładnie brak zasilania na wtrysk i brak iskry na świecach.Po kilku przekręceniach stacyjki odpala i jest ok do dłuższego postoju. Przepatrzyłem chyba wszystko czyszczenie i kombinacje nie dały rezultatu.Który konkretnie przekaźnik lub moduł odpowiedzialny jest za podanie...
Witam, wóz jak w temacie, Autko cały czas trzyma 3-4tyś obr, po diagnostyce (która zachowuje się b.dziwnie tj. PP2000 podgląd pamięci błędów jest, zaś parametrów pracy silnika brak, rozłącza połączenie, czasem ogóle nie połączy się z sterownikiem silnika , z resztą sterowania bez problemu) błędów brak. Następnie sprawdziłem silnik krokowy tzn, w aucie...
Witam.Jestem od miesiaca uzytkownikiem peugeota 307hdi II moc 136 rok 2006.Problem dotyczy zapowietrzania sie ukladu zasilania.Samochod odpala idealnie ale przy obrotach ponad 2000 silnik sie dusi,traci moc.Po kilku ruchach pompka silnik osiaga obroty i normalnie pracuje ale przy np.zahamowaniu pojazdu na swiatlach moc ponownie siada.Jezeli po ponownym...
Wymieniono mi wtrysk w Peugeocie 206 -silnik 1.1 - poprzedni jest otwarty na maxa - silnik pracuje na 3 gary abo przeciwsobnie,nie wiem....moje pytanie - jak moge sprawdzić czy ten rzekomo uszkodzony wtrysk jest sprawny ? opór cewki kształtuje sie między 7 a 12 Ohm - jest przejscie - jak moge go zanalizować ? pod jakim napięciem i przy jakim prądzie...
Witam, Mam Peugeota, który nie chce zapalić. Wymienione były wszystkie wtryski ze względu na ich całkowitą usterkę. Samochód także nie zapalał na starych wtryskach. Po podłączeniu Planety wyświetlają się po dość długim kręceniu błędy: P1693, U1118, U2001 oraz P1351. Sterownik nie jest zablokowany a BSI jest sparowane z kalkulatorem silnika. Ciśnienie...
Witam wszystkich ! Nie chcę się za bardzo rozpisywać, więc przejdę do konkretów. Z uwagi na zablokowany wał w starym silniku 1.6HDI 112KM 8V, postanowiłem wymienić go na nowy (wstępna diagnoza - pourywane panewki). Znalazłem taki sam silnik założony jeszcze na aucie. Pojechałem, posłuchałem, podłączyłem pod komputer - wszystko wydawało się być ok tj....
Witam serdecznie, Posiadam autko marki Peugeot, 106 1.0 93 rok. Brat wymieniał mi ostatnio uszczelkę pod głowicą. Wszystko niby cacy i w ogóle ale okazało się że po złożeniu silnika nie dochodzi zasilanie na świece. Sprawdzałem wszystkie wtyczki przewody niby gra. Szukałem podobnych tematów, większość z nich opierała się na czujniku położenia wału ale...
Peugeot 207 1.4 8FS brak mocy, brak błędów Losowo odcina moc, szarpie i przerywa do tego stopnia, że żołądek musi dość, czasem przy 4, czasem przy 3 tys obrotów. Pośredni wtrysk, ECU nie generuje żadnego DTC, nic, parametry ma w jak najlepszym porządku, wysterowanie zaworów (VTI) idealnie co do mm, sondy pracują. W momencie szarpania nawet ECU nie wyprzedza,...
Cześć mam problem z zasilaniem pompy paliwa, po włączeniu zapłonu pompa nie ma zasilania a dostaje je dopiero gdy kręcę rozrusznikiem (sprawdzone za pomocą probówki, obwód w pompie zamknięty bo na masie też świeci) ale nie odpala i nie podaje paliwa bo pompka nie reaguje. Wydaje mi się że jest za małe napięcie by pompka ruszyła. Pompkę sprawdziłem za...
Poszukuje czegoś co by mi pomogło w samodzielnym naprawieniu kilku usterek w moim samochodzie np. katalogów serwisowych, poradników,instrukcj lub schematów. Interesują mnie szczególnie schematy zasilania silnika, wtryskiwaczy. Z góry dzieki za jakieś porady.
Witam jestem posiadaczem Peugota 309 z silnikiem 1,1 benzyna + gaz. Problem pojawił się po zalaniu silnika przez płyn chłodzący- od tej pory samochód rzucił palenie. Cewka WN nie daje iskry- a zauważyłem dziwną rzecz: posiada ona 4 piny z czego dwa są oznaczone jedem + a drugi -. Ale przy sprawdzaniu napięć na załączonym zapłonie zauważyłem, że na każdym...
Witam! W autku brakuje zasilania pompy paliwa oraz nie ma iskry.Komputer diagnostyczny nie łączy się z kalkulatorem wtrysku(pojawia się zawsze komunikat brak odpowiedzi kalkulatora wtrysku)Nie można go zdiagnozować. Sprawdziłem zalilanie oraz masy ECM i są na swoim miejscu.Może miał ktoś taki przypadek lub podobny i mogłby mi coś podpowiedzieć czego...
Witam mam problem z 607 samochód niestety był na letnim paliwie i w sylwestra zamarzł niestety musiałem wrócić pociągiem teraz pojechałem po niego auto zapaliło od strzału po przejechaniu jakiś 20km na katowickiej nagle zgasło.Odpaliło i przejechało kilkaset metrów i tak w kółko.Niestety wróciłem na holu.Myślę paliwo ale po zdjęciu za filtrem rurki...
Jest to peugeot 306 z 1993 r silnik chyba 1,6... (za godz. będę wiedział na pewno) Pompa paliwowa działa, natomiast nie przychodzi napięcie na wtryski. Gdy je zasymulowałem samochód zaczoł "łapać". Usterka ta pojawiła się po wyminie rozrusznika.... (wiem, że związek mało prawdopodobny ale.. nigdy nic nie wiadomo)
Wtryski to zasila.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
Sprawdzę wszystkie wtryskiwacze omomierzem i sprawdzę instalację z wtrysków do sterownika, czy nie jest nigdzie przerwana. Jest taka możliwość, że sterownik widzi uszkodzony wtryskiwacz i odcina do niego zasilanie?
przekażnik sterujący pompą znajduje się w komorze silnika obok kalkulatora wtrysku (zasila również cewke zapłonową i kalkulator)
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU.
Mam pytanie : czy istnieje jeden, wspólny, elektrycznie zasilany czujnik dla tego wtrysku,przepływomierza i EGRu ?
Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym....
Szukaj pod maską. Kalkulator wtrysku to inaczej ECU - komputer silnika. Powinien być przy module BSM (skrzynka bezpieczników). http://obrazki.elektroda.pl/7702858000_1... Bezpiecznik F4 jest zasilany po stacyjce. I odpowiada za przekaźnik wysokiej prędkości wentylatora. Bezpiecznik F8 odpowiada za przekaźnik niskiej prędkości wentylatora....
sprawdz czy nie ma zwarcia na przewodach od akumulatora ,zasilanie na wtryskach i przekaznik do wtryskiwaczy,100 procent któreś z tych
Peugeot 206 1.1 2003 problem wtrysku. Zakładam temat bo żaden czytany już nie pasuje. Mam pacjencika który spędza mi sen z powiek a nie jest warty nawet 10% tego co się zaangażowałem ale właścicielka już tak. Auto raz na jakiś czas przerwało, drgnęło. Pewnego dnia zgasł i nie odpalił. Po analizie i czytaniu waszych tematów doszedłem do wypalenia się...
że na początku kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacze ciągle wtryskują paliwo przez jakieś 2 sek. Dopiero po tym czasie pracują impulsowo (podłączona równolegle żaróweczka). Czy to normalne zjawisko ? Tak ma być. Czy na przestawionym rozrządzie w ogóle by nie odpalał ? I tak i nie, zależy od stopnia przestawienia. Czy mogę spróbować odpalić z plaka silnik...
Mylisz się Georges. Monitorowane jest zasilanie 5V na czujniki
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
na włączonym silniku rozgrzanym otwórz maskę zdejmij pokrywę silnika i pokoleji odpinaj kostki Zasilające wtryski Na resztę odpowiedz sobie samemu gdzie jest ten zawór ciśnienia : ) : ) : )
Zasila ECU, pompę paliwa, sondę lambda, ogólnie cały wtrysk benzyny
Sprawdź zasilania bo z tego co tu widzę to pewnie ich nie ma. Zasilanie na wtryski jest stałe takie jak na akumalatorze a sterowane są masą więc musi być na nich ok. 12V względem masy.
Filtr paliwa nowy może ma tydzień. A w zbiorniku paliwa nie jest tylko pływak? Czy to jest pływak razem z pompa? Dochodzi do niego zasilanie tylko na dwa kable. Zbiornik czysty i tak samo pływak.
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Kolego więcej informacji. Nie bezpiecznik steruje klimą, on go tylko zasila. -Jaka to klimatyzacja? (manual,automat) -Gaz sprawdzony? -Błędy odczytane? -Wartości z czujnika ciśnienia? -Sprawdzone czy sterownik wtrysku pozwala załączyć? -itd.
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
silniki dobre do gazu, ale w V6 ciasnota co może zwiększyć koszty inwestycji. Do 2.2 polecam sterownik tech, wtryski barracuda bez dysz, reduktor kme silver najlepiej zasilanie fi8 dla pewności.
Zgadzam się trzeba sprawdzic czy kalkulator wtrysku jest zablokowany ,czy nie . Jest to do sprawdzenia w pomiarze parametrów w bsi lub w kalkulatorze wtrysku. Jeśli jednak kalkulator wtrysku będzie uszkodzony lub nie będzie zasilany ,bsi będzie wyświetlac błąd braku komunikacji w sieci.
Wniosek jest jeden, z całym sercem Koledzy starają się Tobie pomóc, teraz jednak bez diagnostyki niewiele zdziałamy. Sam nie sprawdzisz czego brakuje. Iskry czy paliwa. Nie powiesz nam też czy jest zasilanie na wtrysku i cewce. Będąc na Twoim miejscu, auto oddałbym do warsztatu.
Podmień cewkę. Jeżeli masz cewkę firmy Sagem to jest spora szansa, że ona jest powodem kłopotów. Zobacz też stan świec. System wtrysku w twoim samochodzie jest czuły na prawidłowe działanie układu zapłonowego.
Nie wlałem, ale co ma ropa do tego że komp nie łączy się z żadnym modułem ani sterownikiem silnika ani poduszek ? Nic .Tak samo jak nic nie wiemy czym się łączysz ,co na linii K ,czy jest zasilanie w gnieździe itp? Tak samo jak nie ma związku komunikacja z tym problemem. Bo jak jest iskra i wtryski sa sterowane a pali na plaka to co może być według...
masz tu rozpiskę pinów przekaźnika 7 masa 14 + po stacyjce 8 i 15 zasilanie 4 5 6 13 zasilanie wtrysku, sprawdź dobrze kable do halla , prawdopodobnie twój problem tkwi w przewodach. 8 pin przekazuje napięcie na 15 natomiast napięcie z 15 idzie do ecu
Jak go dopne do masy pompka chodzi, iskry nie sprawdzałem, ale znalazłem na elektrodzie opis wtrysku MP 7.2 i widzę że ten sam przekaźnik który zasila pompkę zasila również modół zapłonu.
Pierwsza sprawa to serwis i rozpoznać właściwe numery przekaźnika. Jeśli będą różne, wyjdą takie właśnie "jaja". Zakładam, że wtryski mogą już być lekko nieszczelne, podmiana na używane, sprawne rozwiąże problem. Dodano po 2 Pokusiłbym się jeszcze o sprawdzenie co dzieje się na wysterowaniu wtrysków, czy przypadkiem, w chwili załączania pompy nie pokazuje...
faktycznie sterowany jest z kalkulatora wtrysku przekaznik zalanczajacy jest pod skrzynka bezpiecznikow pod maska a zasilanie ukladu bezpiecznik maxi nr 1 w dolnej czesci skrzynki
Sprawdz czujnik położenia wału korbowego... To częsta przyczyna braku zasilania. Jezeli jest ok, to sprawdz zasilanie przekażnika 15-to stykowego (jeżeli jest to wtrysk BOSCH) i sprawdz czy z niego wychodzi napięcie. Pozdrawiam
Pytanie, czy ten kod błędu rzeczywiście dotyczy obwodu cewki przekaźnika załączającego zasilanie na ECU/elementy wykonawcze? Czy w samochodzie znajduje się wyłącznik uderzeniowy do zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika? Chodzi o ten „przycisk” ukryty w kabinie lub komorze silnika. Czy zasilanie cewki tego przekaźnika przechodzi przez...
Sposoby są różne można odłączać wtryski. Jak jest rewizja pompy to jej odłączyć wtyczkę (nie ma ciśnienia nie ma wtrysku). Jak jest rozrusznik na wierzchu to można podać 12 V na cewkę bez stacyjki. Odłączyć czujnik wału. Zasilanie na ECU. Sposobów mnóstwo i zależy od marki/modelu/silnika co jest najprościej i spowoduje komplikacji potem.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
czyli kabel który dochodzi do Sondy 12 V ZWAR się z kablem od sondy masowym To prąd poszedł na Sterownik i go usmażyło. To wersja pesymistyczna. A bardziej prawdziwe jest to,że poszedł tylko bezpiecznik.Może ECM nie jest zasilany bo też często pada przekaźnik w BSM. Szukaj narazie problemów z zasilaniem i spalonych bezpieczników.
Witam, Troche za malo danych do auta (trzy silniki - LFX, LFW, LFY - ten ostatni z trzema systemami wtrysku) wiec trudno udzielac rad. W kazdym razie pompa jest zwykle zasilana z +APC przez wylacznik wstrzasowy i bezpiecznik F25 na BM34 (pod maska) na pin 3 pompy. Masa pin 4. Pozdrawiam, Georges PS. Nie zauwazylem "16V". Wiec silnik LFY. Jaki system...
Witam, Zanim zaczniesz wszystko rozbierac jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia - zasilanie i sterowanie tego wtryskiwacza. Wtryski sa polaczone krotka wiazka przewodow zalanych w gumie. Zdarza sie, ze ona siada. Pozdrawiam, Georges
honda zasilanie wtrysków zasilanie wtrysków paliwa peugeot sterowanie wtrysków
zelmer worka schemat rezystor kondensator oznaczenie defro czujnik podajnik
Schemat radiobudzika Novaline - dostępność i alternatywy Solarium Ergoline 26 - wybijanie korków przy włączonej lampie twarzy 400W