Myślę ,że plus 12 po zapłonie (zasilanie wtórne sterownika wtrysku).
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Pewnie brak zasilania/sterowania wtryskami.
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika. Tam tez jest przekaźnik podwójny wtrysku prawdopodobnie koloru brązowego. Sprawdź go i zasilania w jego gnieździe. Wyłącznik bezwładnościowy. Immobilizer masz? Masz do niego drugi kluczyk?
Sprawdzę wszystkie wtryskiwacze omomierzem i sprawdzę instalację z wtrysków do sterownika, czy nie jest nigdzie przerwana. Jest taka możliwość, że sterownik widzi uszkodzony wtryskiwacz i odcina do niego zasilanie?
Zacznij od bezpiecznikow i przekaźnika zespolonego. Bo pewno w tym jest problem. Te rzeczy które wymieniłes mają wspólne zasilanie.
Ja bym sprawdził jakie ciśnienie pokazuje na wypiętym czujniku i sprawdził zasilanie czujnika, ciągłość przewodów...itp
sprawdz czy nie ma zwarcia na przewodach od akumulatora ,zasilanie na wtryskach i przekaznik do wtryskiwaczy,100 procent któreś z tych
że na początku kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacze ciągle wtryskują paliwo przez jakieś 2 sek. Dopiero po tym czasie pracują impulsowo (podłączona równolegle żaróweczka). Czy to normalne zjawisko ? Tak ma być. Czy na przestawionym rozrządzie w ogóle by nie odpalał ? I tak i nie, zależy od stopnia przestawienia. Czy mogę spróbować odpalić z plaka silnik...
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU.
a może ktoś podesłać schemat do 206 wiązki od wtrysków do komputera silnika??
można. Ale napewno sterownik? Może sprawdź zasilania na przekaźniku podwójnym..
Mylisz się Georges. Monitorowane jest zasilanie 5V na czujniki
Witam mam problem z peugeot 1.4 mono wtrysk który po dłuższym postoju nie odpala a dokładnie brak zasilania na wtrysk i brak iskry na świecach.Po kilku przekręceniach stacyjki odpala i jest ok do dłuższego postoju. Przepatrzyłem chyba wszystko czyszczenie i kombinacje nie dały rezultatu.Który konkretnie przekaźnik lub moduł odpowiedzialny jest za podanie...
Sprawdź zasilania bo z tego co tu widzę to pewnie ich nie ma. Zasilanie na wtryski jest stałe takie jak na akumalatorze a sterowane są masą więc musi być na nich ok. 12V względem masy.
Najlepszym rozwiązaniem było by założenie alarmu oryginalnego ale taki trochę kosztuje. Można też ewentualnie założyć alarm bez pilota jeśli auto posiada c.z. sterowany fabrycznym pilotem ale z tego co się orientuje to trzeba go wpisać do BSI czyli bez serwisu się nie obejdzie. :( Można też założyć alarm nie zależny od BSI z własnym pilotem ale odcięcia...
Pewnie odpinałeś przewody paliwowe przy zbiorniku, sprawdź czy nie zamieniłeś przelewu z zasilaniem.
Wg załączonego schematy zasilania wtrysków cewki i grzałek sond przechodzą przez ECU
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Zamieniałeś cewki miejscami 1-2,3-4?
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
Peugeot 206 1.1 2003 problem wtrysku. Zakładam temat bo żaden czytany już nie pasuje. Mam pacjencika który spędza mi sen z powiek a nie jest warty nawet 10% tego co się zaangażowałem ale właścicielka już tak. Auto raz na jakiś czas przerwało, drgnęło. Pewnego dnia zgasł i nie odpalił. Po analizie i czytaniu waszych tematów doszedłem do wypalenia się...
Po pierwsze, zmien mechanika, ktory "podejrzewa", ale nie jest w stanie sprawdzic. Po drugie, po co ci porady, skoro oddajesz auto do mechanika i nie naprawiesz go sam? Po trzecie, jaki to system wtrysku? Po czwarte, skad odczyt bledow? Kod jest dziwny. Po piate, czy sprawdziles chociaz zasilania sterownika i ciaglosc linii komunikacji? Nie ma prostej...
A to nie wyprowadzenie na jeden z wtrysków ? Jak tak to odepnij wtryski podłącz zasilanie i zobacz czy nie spali bezpiecznika. Jak nie spali i sterownik zagada z komputerem to można chyba naprawić driver (nie wiem jakie tam jest PCB i czy jest wymienny).
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Wtrysk wielopunktowy. Na żadnym pinie tego przekaźnika nie mam 12V nawet po włączeniu zapłonu i .... nie potrafię określić co załącza to zasilanie.
A zobacz jak tam z napięciem na zasilaniu wtryskiwaczy.Obciąż zarówką reflektorową. Układ wtrysku Marelli 1AP?
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Sprawdz czujnik położenia wału korbowego... To częsta przyczyna braku zasilania. Jezeli jest ok, to sprawdz zasilanie przekażnika 15-to stykowego (jeżeli jest to wtrysk BOSCH) i sprawdz czy z niego wychodzi napięcie. Pozdrawiam
Wtryski to zasila.
silniki dobre do gazu, ale w V6 ciasnota co może zwiększyć koszty inwestycji. Do 2.2 polecam sterownik tech, wtryski barracuda bez dysz, reduktor kme silver najlepiej zasilanie fi8 dla pewności.
wszystko ok tylko musisz dysponować jakimś sprzętem dokumentacją , co mówi tester jakie błędy jakie parametry czy jest wogóle komunikacja na tym polega diagnoza ewentualnie schemat w ręke i sprawdzenie mas i zasilań sterownika
Filtr paliwa nowy może ma tydzień. A w zbiorniku paliwa nie jest tylko pływak? Czy to jest pływak razem z pompa? Dochodzi do niego zasilanie tylko na dwa kable. Zbiornik czysty i tak samo pływak.
Nie miałem do czynienia z CDIF/2 ,jestem tylko ciekawy czy da się połączyc z kalkulatorem wtrysku i odczytac z niego błędy? Gdzie jest odczytany błąd na przewodzie data? (bsi) większośc takich problemów to uszkodzenie wiązki na zasilaniu kalkulatora wtrysku. Com 2000 -włącznik pod kierownicą.
Wniosek jest jeden, z całym sercem Koledzy starają się Tobie pomóc, teraz jednak bez diagnostyki niewiele zdziałamy. Sam nie sprawdzisz czego brakuje. Iskry czy paliwa. Nie powiesz nam też czy jest zasilanie na wtrysku i cewce. Będąc na Twoim miejscu, auto oddałbym do warsztatu.
(at)g107r z całym szacunkiem kolego ale albo nie czytasz ze zrozumieniem moich postów albo nie wiesz o co chodzi. Strzelam w jedno i drugie po pytaniach. Rozumiem, że chcesz pomóc ale poczytaj od początku kiedy zacząłem wpinać się w przewód 1320 prosto z akumulatora kiedy auto było podłączone pod matke. Dodano po 7 Tylko jeszcze mnie zastanawia dlaczego...
Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym....
Podmień cewkę. Jeżeli masz cewkę firmy Sagem to jest spora szansa, że ona jest powodem kłopotów. Zobacz też stan świec. System wtrysku w twoim samochodzie jest czuły na prawidłowe działanie układu zapłonowego.
Jetforce C-TECH i TSDI mają praktycznie ten sam silnik, różnią się tylko sposobem zasilania (odpowiednio: gaźnik i wtrysk bezpośredni).
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Immo nie na takiej zasadzie działa. Jakby tak działało to by nie kradli samochodów z systemem Keyless. We francuzach z PSA Immo powoduje że auto nie odpala. W grupie VAG auto odpala ale zaraz gaśnie. Immo nie odcina napięcia na stacyjce, tylko blokuje komputer silnika by nie odpalił (brak zasilania pompy paliwa, brak napięcia na cewce WN). Więc w twoim...
czyli kabel który dochodzi do Sondy 12 V ZWAR się z kablem od sondy masowym To prąd poszedł na Sterownik i go usmażyło. To wersja pesymistyczna. A bardziej prawdziwe jest to,że poszedł tylko bezpiecznik.Może ECM nie jest zasilany bo też często pada przekaźnik w BSM. Szukaj narazie problemów z zasilaniem i spalonych bezpieczników.
Jeśli nie świeci diagnostyka to albo komputer wtrysku nie ma zasilania albo uszkodzona jest kontrolka lub jej obwód albo padł komputer.
faktycznie sterowany jest z kalkulatora wtrysku przekaznik zalanczajacy jest pod skrzynka bezpiecznikow pod maska a zasilanie ukladu bezpiecznik maxi nr 1 w dolnej czesci skrzynki
Zastanawia mnie to, uszkodzenie jakiego czujnika czy elementu sterowania silnikiem w tym modelu może powodować brak wysterowania przekaźnika RM? I oczywiście braku sterowania cewką zapłonową i wtryskami.
P0335: Czujnik wału korbowego. Jeśli silnik uruchamia się dopiero po dłuższej pracy rozrusznika, przyczyną może być wadliwy czujnik wału korbowego P2670 dla systemu wtrysku Bosch EDC16c3 to zbyt niskie napięcie zasilania czujników, czyli napięcie spadło poniżej 4,7V w czasie ponad 150ms Błąd P1351 . błąd świec żarowych lub kłopoty z wiązką.
Witam, Podepnę się pod wątek. Też dotyczy 406-ki, alarm założył pierwszy właściciel tuż po kupieniu samochodu ( Prestige, 12 lat temu). Mam prośbę do osób pamiętających te alarmy. Czy przekaźnik na zdjęciu w tym wątku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... może mieć coś wspólnego z alarmem prestige (rozłącza zasilanie sterownika wtrysku...
Jak go dopne do masy pompka chodzi, iskry nie sprawdzałem, ale znalazłem na elektrodzie opis wtrysku MP 7.2 i widzę że ten sam przekaźnik który zasila pompkę zasila również modół zapłonu.
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
Witam, Troche za malo danych do auta (trzy silniki - LFX, LFW, LFY - ten ostatni z trzema systemami wtrysku) wiec trudno udzielac rad. W kazdym razie pompa jest zwykle zasilana z +APC przez wylacznik wstrzasowy i bezpiecznik F25 na BM34 (pod maska) na pin 3 pompy. Masa pin 4. Pozdrawiam, Georges PS. Nie zauwazylem "16V". Wiec silnik LFY. Jaki system...
Pierwsza sprawa to serwis i rozpoznać właściwe numery przekaźnika. Jeśli będą różne, wyjdą takie właśnie "jaja". Zakładam, że wtryski mogą już być lekko nieszczelne, podmiana na używane, sprawne rozwiąże problem. Dodano po 2 Pokusiłbym się jeszcze o sprawdzenie co dzieje się na wysterowaniu wtrysków, czy przypadkiem, w chwili załączania pompy nie pokazuje...
Witam Co można przeciąć w celu unieruchmienia silnika w Peugeot 206 rocznik 2004, czyli multiplex. Próbowałem czujnik Halla, ale po przecięciu jednego przewodu i wstawieniu przekaźnika niestety nie działa wogóle. Chyba że znacie jakiś sposób na ominięcie tego problemu. Nie chcę rozcinać zasilania komputera, plusa po stacyjce, pompy paliwa, bo to rozwiązania...
masz tu rozpiskę pinów przekaźnika 7 masa 14 + po stacyjce 8 i 15 zasilanie 4 5 6 13 zasilanie wtrysku, sprawdź dobrze kable do halla , prawdopodobnie twój problem tkwi w przewodach. 8 pin przekazuje napięcie na 15 natomiast napięcie z 15 idzie do ecu
Poszukuje schematu do samochodu Lancia zeta, citroen evasion, fiat ulysse, peugeot 806 z silnikiem 2.1 td koncernu PSA na pompie wtryskowej Lucas. Zniknęło zasilanie sterownika silnika i pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryski. Bardzo proszę o pomoc.
Witam, Zanim zaczniesz wszystko rozbierac jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia - zasilanie i sterowanie tego wtryskiwacza. Wtryski sa polaczone krotka wiazka przewodow zalanych w gumie. Zdarza sie, ze ona siada. Pozdrawiam, Georges
Ciśnienie wynosi 0 ale do zbiornika powrotem wraca wiec pompa pompuje. Immo pokazuje ze odblokowane ale nie podaje paliwa na wtryski czyli nigdzie ani grama ropy , w listwie rozdzielającej cr , na przelewach a na zasilaniu wtrysków nie ma napięcia. Sprawdzę napięcie na zaworze regulującym w pompie.
Nie wlałem, ale co ma ropa do tego że komp nie łączy się z żadnym modułem ani sterownikiem silnika ani poduszek ? Nic .Tak samo jak nic nie wiemy czym się łączysz ,co na linii K ,czy jest zasilanie w gnieździe itp? Tak samo jak nie ma związku komunikacja z tym problemem. Bo jak jest iskra i wtryski sa sterowane a pali na plaka to co może być według...
Peugeot 406 2,1 td , XUD9SD, pompa LUCAS EPIC??, prawdopodobnie z katalizatorem ("Diesel turbo catalyst")(uchowałby się jeszcze?). Powinien mieć w komorze silnika pompkę ręczną paliwa co pozwala na sprawdzenie zasilania od strony zbiornika. batman10napisał: "Pierwszy mechanik stwierdził konieczność regeneracji pompy i wtrysków" "Niestety po kilku tygodniach...
Dioda zostaje uszkodzona ,gdyż na to napięcie w szereg z nią należy włączyć opornik o najmniej 500 omów oporności. Czy ten przekaźnik , to załączanie /rozłączanie / gazu , elmulatora wtrysku czy zasilania cewki zapłonowej. ?? Czy w tym czasie masz dobre kluczowanie cewki??
Witam, czy problem został rozwiązany ? Miałem to samo i rozwiązałem problem wymianą podkładek wtrysków , ale ...... mechanik powiedział mi , że bez frezowania gniazd wtryskiwaczy sama wymiana nie pomoże , nie wiem natomiast jak to jest z tymi uszczelniaczami o których piszecie bo nie wspominał mi mechanik , że wymieniał czyli z nich nie leciało , ale...
cewka jest jako calosc na wszystkie swiece wtyczka 4 pin a z tego 3 pin wykorzystane- plus -zasilanie oraz sterowanie 2 minusami z tego co widze to jest sterowana bezposrednio z centralki
Sposoby są różne można odłączać wtryski. Jak jest rewizja pompy to jej odłączyć wtyczkę (nie ma ciśnienia nie ma wtrysku). Jak jest rozrusznik na wierzchu to można podać 12 V na cewkę bez stacyjki. Odłączyć czujnik wału. Zasilanie na ECU. Sposobów mnóstwo i zależy od marki/modelu/silnika co jest najprościej i spowoduje komplikacji potem.
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
Adrian , gdzie tam jest hall , chyba w czujniku prędkości pojazdu.? Jak to silnik TU1JP , a sterownik IAW4.8P, a paliwo na listwie jet , to zasilanie cewki i wtryskiwaczy jest. Należy sprawdzić sterowanie cewką i wtryskami. Sprawdz czy jest kluczowanie: wtryskami - piny sterownika; XH2,Xg3,Xg2 i Xh3 , cewką: Zg3 i ZH3.
Nie unoś sie Kolego , nawet nie wiesz ,kto Ci podpowiada. Ja / nie tylko/ uważam Georgesgr - a za b.dobrego fachowca we francuzach. Dobrze radzi , zamiast na ślepo wymieniać lub zasilać "siecią" zawory , lepiej dać zarobić fachowcowi lub zawołać dobrego diagnostę!
Napięcie na cewce pojawia się w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Zasilanie na cewce sprawdzone żarówką? Kluczowanie cewki sprawdzone? Zasilanie sterownika również sprawdź żarówką. Nie ma opcji, żeby immo blokowało iskrę a puszczało wtryski. Komunikacja sprawdzona od strony auta i od strony sterownika? Diagnostyka tym Twoim wynalazkiem, jest dla mnie...
Pokazało bo się prąd skończył w skrzyneczce zwanej akumulatorem :) Tudzież wynik braku nadzoru nad silnikiem, po dawkowaniu nabłyszczacza. Porządna kontrolka i wyświetlasz masy i zasilania na sterowniku silnika. Ciągle nie odpowiedziałeś czy wtryski kluczują. Uparłeś się by to do czwartku trzymać? ;)
Nie byłbym tak do końca pewien, nie wiemy czy jest iskra, czy wtryski kluczują ale nie mają czego wtrysnąć, bo brak ciśnienia paliwa. Na koniec nie wiemy czy auto w ogóle ma zasilanie na sterownik, czy widzi obroty wału. Słowem nic nie wiemy.
Witam . Usterka polega na tym że: reset ( zdjęcie zasilania / odpięcie akumulatora ) wszystko działa prawidłowo , po upływie czasu kilku dni wtrysk nie podaje paliwa , ponowienie resetu przywraca do normy i działa prawidłowo . Jest to Peugeot 106 II 1.0 z 97r. immo z klawiaturą cyfrową sygnalizującą przyjmowanie prawidłowo kodu .Proszę o poradę co może...
Pytanie, czy ten kod błędu rzeczywiście dotyczy obwodu cewki przekaźnika załączającego zasilanie na ECU/elementy wykonawcze? Czy w samochodzie znajduje się wyłącznik uderzeniowy do zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika? Chodzi o ten „przycisk” ukryty w kabinie lub komorze silnika. Czy zasilanie cewki tego przekaźnika przechodzi przez...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witam poszukuje schematu pinout dla bsm b2 do peugota 206 2002rok na sterowniku sagem s20000 Problem jest nastepujący zgłosił się do mnie klient z uszkodzony sterownikiem od 206 poprosił o zrobienie clona bo poprzedni mechanik stwierdził ze sterownik jest martwy. Zrobiłem klona wywaliłem immo ale auto dalej nie pali brak jest zasilania na bsm na główny...
witam , podlącze sie do tematu Mam taki sam model auta i mój problem polega na tym ze nagle podczas jazdy auto zgasło i brak zasilania na pompie i nie dziala wtrysk . Gdy podlącze na krótko pompe to zaczyna działać a mimo to auto nie odpala. Jak wtrysnę troszkę paliwa do gaźnika to samochod odpala normalnie. Wtrysk podlączyłem na krótko i psika paliwo...
jezeli chodzi o układ zasilania silnika to pewnie wtrysk jednopunktowy marelli lub bosch .trzeba na początek zrobić badanie komputerowe {odczytać błedy }i sprawdzić czy odczytane usterki pokrywają sie z rzeczywistościa.
Witam, Jaki komputer? To na pewno bledna interpretacja kodu. Sprawdz, czy jest to system Bosch Mono Jetronic A2.2, czy Magneti-Marelli G6. W tym pierwszym przypadku czujnik nie jest podlaczony i nie moze byc bledu czujnika (kod 41). Odczytaj jeszcze raz kody podaj je (kody a nie ich interpretacje). Iskra jest na rozdzielaczu, ale czy jest na swiecach?...
Jak na krótko podłaczę zasilanie to pompa paliwa działa. Podłączyłem się oscyloskopem pod pompowtryskiwacze. Nie wiem o jakim napięciu powinny być impulsy wtrysku, ale wg wykresu wychodził peak 0,5 V/wtrysk. To chyba stanowczo za mało by otworzyć pompowtryskiwacz.
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Rozrząd był wymieniany i ustawiany na znaki. Tutaj jest elektrozawór kąta początku wtrysku, po podłączeniu do zasilania słychać, że się załącza, osoba od której kupowałem pompe nie wspominała o żadnych problemach z pompą, więc pompy bym nie podejrzewał. Jeżeli chodzi o przyśpieszacz zapłonu to chodzi tutaj o ten zawór z linką, który w zależności od...
Witam, mam problem z Peugeot 307 SW, silnik 2.0 benzyna, 2004 rok. Auto podczas jazdy w korku przestało reagować na pedał gazu, wciskam go, a obroty falują. Wymieniłem świece na nowe i filtr powietrza. Na dole daję filmiki, auto zaczyna reagować po zgaszeniu i odpaleniu, ale po chwili to samo. https://filmy.elektroda.pl/32_1739206095... https://filmy.elektroda.pl/95_1739205218...
Mechanik kasował błędy i dalej powstaje ten sam P0612 Napisałeś "kasował błędy" mam rozumieć że było ich więcej ? no to jakie jeszcze Tu chłopaki wpadli na pomysł, że filtr paliwa zobaczą i pompę w zbiorniku. Nic tam nie róbcie "na mam pomysł " tu masz ewidentnie utratę kontroli nad jednym lub nawet kilkoma wtryskami nie zawsze on jest zewnętrzny ale...
Witam, Uklad zaplonowy jest ten sam dla benzyny i dla gazu. Jesli na gazie chodzi dobrze, to zaplon powinien byc OK. Sadze, ze problemu trzeba szukac w zasilaniu benzyna (cisnienie, wtryski, nieszczelnosc ukladu dolotowego). Z drugiej strony, dobrze byloby zobaczyc co mowi autodiag. Pozdrawiam. Georges
przekażnik sterujący pompą znajduje się w komorze silnika obok kalkulatora wtrysku (zasila również cewke zapłonową i kalkulator)
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany. Zasilanie pompy zrobione z bańki nad pompą. Jeszcze jedno. Odcinam wtryski podłączam manometr do pompy i jest tak....
Jeśli szukasz przekaźnika pompy paliwa to jest on w zespolonym module przekaźników pod maską. Brązowa lub czarna puszka. Na tej samej linii masz zasilanie wtrysków, cewkę, czujnik prędkości pojazdu, ogrzewanie przepustnicy i grzałkę sondy lambda. [url=https://www.google.pl/search?q=bitr...
Twoje objawy wskazuja na koniec zywota jednego z wtrysków. Trzeba podpiąc kompa, odczytać pamięć błędów, parametry pracy silnika, szczególnie podczas odpalania jak nie może załapac. Ciśnienie paliwa na listwie bardzo ważne musi wynosić min około 140 bar bo auto nie zapali. Jężeli nie będzie to sprawdzić najpierw zasilanie paliwem z baku tj. pompe, przewody(drożność...
EGR to funkcja ,która jest dość rygorystycznie "nadzorowana" przez sterowniki w silnikach Peugeot'a. Potrafi walić takie błędy ,że aż dziw bierze. Ostatnio robiłem 2-litrówkę właśnie z takim upierdliwym EGR. Motorek cacy , błędy na przepływomierz (podmiana na nowy), korekcje na wtryskach w normie ,a silniczek szarpie !(diagnostyka robiona PPS'em) Powodem...
Sama benzyna czy z LPG? Ja to zrobiłbym bym tak: wysunąć wtryski z kolektora żeby było widać końcówki, podać zasilanie na pompe i wspólny plus na wtryski, a następnie przez próbówkę i amperomierz sprawidzić jaki prąd pobierają wtryskiwacze podając mase. Ma być równo i wtedy wiadomo czy do sterownika wszystko jest ok. Jeśli tu będzie dobrze to wygląda...
Koledzy ale źle mnie zrozumieliscie. W momencie komunikatu antypollution nie mam możliwości połączenia się z kalkulatorem wtrysku,rozrusznik nie kręci,pyka tylko przekaźnik w bsi odcinają zasilania na czas rozruchu. A gdy napis po włączeniu kluczyka nie pokaże się odpala od strzała i jest pełna komunikacja z kalkulatorem wtrysku. Myślę że dpf nie robi...
Po wyczyszczeniu układu zasilania i przeczyszczeniu wtrysków auto chodziło prawie godzinę. w trakcie pracy silnika ciągle był błąd P00C8 nie dał się skasować a nie wiem co on oznacza. Po zgaśnięciu silnika błąd zmienił się na P0230
Jeżeli masz nowe auto to wtryskiwacz jest sterowany tranzystorem typu MOSFET o znikomej rezystancji złącza, więc daruj sobie uruchamianie wtryskiwacza przez tranzystor, a śmiało bezpośrednio do zasilacza lub akumulatora. Trzeba pamiętać że wtryskiwacz pracuje impulsowo więc nie należy zbyt długo go zasilać. Jeżeli zechcesz to mogę umieścić schemat układu...
Diagnostyka nic nie wskazuje Czym diagnozowane Lexią ? Możesz wkleić zdjęcia z parametrami ? Tu masz link http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... Nie masz w aucie podłączonych jakiś nie oryginalnych gadzetów ; zestaw głośnomówiący, tuba, czujnik cofania, cb ect ? Ładowanie do naprawy ale wiązkę wszystkie zasilania i masy też trzeba sprawdzić.
jakies powody łapania błedów musza byc pewnie zły skład mieszanki na gazie pewno uboga a reset komputerka musisz zrobic przekaznikiem sterowanym plusem po stacyjce czyli właczasz przekaznik w obwód zasilania stałego które idzie do kompa i sterujesz tym przekaznikiem z lini gdzie pojawia sie napiecie po stacyjce
Brak zasilania na bezpieczniku nr. 10 Po podaniu zasilania uruchamia się pompka paliwa, wtryski podają paliwo, auto prawie odpala. Gdzie znajduje sie wyłącznik uderzeniowy? Dodano po 26 Auto odpala po podaniu na stałe zasilania na bezpiecznik nr. 10. Po odłaczeniu zasilania gaśnie.
Tu nie ma, podobnych przypadków, taką usterkę mogą wywołać różne przyczyny. Brak zasilania, czujnik, wtryski... Jedynie diagnostyka Ciebie ratuje. Dodano po 56 na kompie nie ma błędów To żadna diagnostyka. A raczej żałosna.
Witam, Baterie nie maja nic do tego, rozebrałem oba kluczyki i w obu były pastylki. Wczoraj pogrzebaliśmy przy pugu. Wszystkie przekaźniki pod deską rozdzielczą na wysokości kierownicy są o.k. (wyglądają świetnie). Okazało się, że u mnie nie ma BSI., schemat od wtrysku 5.1.1 jest o.k. dla mojego auta (jest na elektrodzie). Między skrzynkę z bezpiecznikami...
witam, przy podpinaniu aku pewnie zasilanie stałe kalkulatora wtrysku , jak masz moduł komfortu to i on, ale to normalne, opisz dokładnie który to bezpiecznik, jak płytkowy max to albo ESP, albo stacyjka bo nie wiem jak liczysz ten drugi od lewa czy prawa :),powodenia
zasilanie wtrysków paliwa honda zasilanie wtrysków sterowanie wtrysków peugeot
corsa przyspieszaniu rezonans karoserii obliczenia przekroju kabla
lodówka turystyczna granat audio
Wentylator chłodzący nie włącza się: diagnostyka i rozwiązania Iveco Daily odpala tylko na plaku - przyczyny i rozwiązania