Człowieku daj to komuś bo nie ogarniesz ty masz fizycznie zajrzeć pod maskę wziąć mierniki posprawdzać napięcia zasilania.
Ewidentnie brak zasilania.
1 problem Nic się nie stanie z radiem jak w głośnikach pomylisz + z - Tylko membrana w głośnikach nie będzie odpowiednio pracować przy basach zamiast być wypychana będzie wciągana. 2. Listwa podłączenia przednich i bocznych głośników. Najprawdopodobniej zmostkowane głośniki analogicznie podłączyć tak jak tylne głośniki. chyba że w radiu masz więcej...
Nie jest do niczego. Powinno być puste miejsce, stąd też brak zasilania.
Wymień przekaźnik sterujący zasilaniem ECU .
Rozumiem, że hamulec elektryczny. Na odpalonym silniku można zwolnić hamulec? Sprawdz stan akumulatora czy czasem na zapłonie nie włącza się tryb oszczędzania pradu. Wtedy aku do wymiany
ten czujnik to jest dwu pinowy to raczej nic z tego zasilania.
Mogę doradzić bardzo prosty test. Weź czarny przewód rozruchowy. Jednego krokodylka zapnij do skrzyni biegów, a drugiego do minusowej klemy akumulatora. Następnie spróbuj zakręcić rozrusznikiem. Jeżeli zapali, to byłoby wskazywało na przewiany przewód masowy, który już został wcześniej wspomniany, lub jego zaśniedziały konektor. Jeżeli nie zapali,...
A po co schemat?? Te 4 przewody w skrętce idą bezpośrednio do sterownika EBS który jest ,albo koło skrzynki bezpieczników, albo koło akumulatorów. dwa do +i- podany przez sterownik, pozostałe to szyna którą wraca informacja na temat np. napięcia zasilania.
podstacyjnego? jesli chodzi o tzw. po stacyjce oznaczane w reno po zaplonie to poczestuj sie zalacznikiem!mam nadzieje,ze pomoglem.
Ma szerokie zastosowanie, jego jednym z głównych jest zarządzanie zasilaniem.
proszę sprawdź
Bezpieczniki to nie wszystko.Sprawdz zasilania na sterowniku silnika.
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
Jednak ECU padło. Nie pobiera nawet zasilania.
Aż niemożliwe, ale dziękuję. Sprawdzę to, bo po co wtedy żarówki, jak nie ma zasilania.
Skoro rozrusznik kreci bez problemow to szukaj spadku napiecia do sterownika i "reszty swiata". Korozja / luzy polaczen zarowno na masie jak i na zasilaniu plusem .
A sprawdziłeś, co się dzieje z zasilaniem? Zmierzyłeś cokolwiek?
Antena może być dobra, tylko skorodowane zasilanie. Zobacz - czy masz napięcie na tym przewodzie zasilania.
Witam , co było przyczyną braku zasilania ?
Problemem ciężkiego odpalania są (podkładki pod wtryskami) a właściwie kielichy wtrysków w głowicach. Kompresja dostaje się do przelewów paliwowych i miesza się w filtrze paliwa (seperatorze) z zasilaniem.
Witam. Wie ktoś może gdzie idą kable gniazda zapalniczki tylnej(w bagażniku) bo nie mam zasilania!?
Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
Kontrolka w dłoń i poszukuj zasilania.
Sprawdź kontrolka przewody przy stacyjce czy włącza zasilanie.
Bezpiecznik pod popielniczką sobie wymień
Zobacz czy nie urwał się kable od zasilania tacho i vecu przy heblu w skrzynce aku . Blad 92 i blad 200 to błędy od braku zasilania
Trzeba znaleźć schemat i zobaczyć co jest na wspólnym zasilaniu.
To schemat i zasilania do sprawdzenia
Czy z przełącznika wychodzi zasilanie? Często wypala się styk w skrzynce bezpiecznikowej i wtedy brak zasilania na dmuchawę.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
odłącz czujniki siły uciągu i sprawdź działanie czesto gesto uszkodznony czujnik powoduje zwarcie co skutkuje brakiem reakcji podnośnika i niskim napięciem na zasilaniu czujnika wysokości
Sprawdź wiązkę z drzwi do słupka. Ewentualnie podłącz w drzwiach na krótko silnik do zasilania( zasilanie z drzwi ).
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
problem jest łączony brakiem zasilania na bezpieczniku Zasilanie na bezpieczniku pojawia się dopiero po włączeniu tylnej wycieraczki a jej silnik włącza UCH, wycieraczki przód włącza moduł UPC obok akumulatora. Sprawa pierwsza-zdemontuj podszybie i sprawdź czy silnik przednich wycieraczek nie siedział czasem w akwarium. Dobrze by było zrobić też diagnostykę,...
Przekaznik jest przedziale silnikowym w skrzynce z innymi. Sprawdź według schematu co masz, a czego nie? Jak zewrzesz grubsze piny to pompa pracuje? Masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5987682700_1...
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
Witam sprawdzilem to zasilanie i kurde nie ma na tych bezpiecznikach zasilania
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
Kolego posprawdzaj bezpieczniki bo to brak jakiegoś zasilania
Nie będzie miał wyjścia... to właśnie jest zasilanie ECU ;)
Po pierwsze więcej informcji o pojedzie, jaki silnik, po drugie czy to maualna czy automatyczna klimatyzacja. Po trzecie probowałeś czytać błędy ze sterownika klimy? Masz na schemacie (automatycznej) dwa przekaźniki wentylatora oraz wszystkie potrzebne informacje żeby to sprawdzić (sterowanie zasilania etc.)
Stary alarm dał o sobie znać po odłączeniu i ponownym podłączeniu zasilania.
nie,tylko na e3.pomyli lem sie wczesniej.nie mam na e3 zasilania
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze. Wygląda na klasyczny brak zasilania...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Nie ma kontrolki check jak nie palli, to brak zasilania ECM.
Nie do końca wiem, o jakim aucie mowa. Bo piszesz megane 2 ale 2001 rok i to mi się nie trzyma kupy bo 2 było od 2003. W megane 2 jest całkowicie inna elektronika niż w 1, ale skoro wszystko gaśnie i nie masz nawet awaryjnych, lampek w kabinie lub świateł postojowych to nie ma cudów. Nie masz zasilania glownego
Sterownik masz pod maską przy akumulatorze. Gdzie zrobisz odcięcie to już musisz sam zdecydować.
Tak taką usterkę sprawdza się od sprawdzania zasilania.
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Kup albo zestaw startowy albo szukaj nie styku w zasilaniach.
Na tym schemacie są błędy, przekaźniki są źle połączone. W lagunie są one umieszczone w plastikowej puszce koło akumulatora na lewym nadkolu i musisz ten fragment obwodów dorobić. Ponadto jest jeszcze kwestia montażu i zasilania pompy paliwa
tda3608th
Problemem jest wspomaganie z tego co piszesz.Trzeba je zrestować.Wcześniej ktoś wymieniał i nie zresetował ,podłączył je na na odpalonym aucie i działało do czasu odłączenia akumulatora (zasilania)
napisz gdzie są piny od zasilania
Brak zasilania.
BSI jest w grupie, PSA i nie siedzi pod maską, w Renault to się nazywa UPC albo w polifcie USM. Usterki pasują do zaniku zasilania wymienionych obwodów, możesz normalnie uruchomić silnik?
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Sprawdź bezpieczniki w skrzynce umieszczonej komorze silnika oraz czy rozrusznik kręci po podaniu bezpośrednio zasilania
Sprawdź oporność cewki zaworu. Możesz sprawdzić zawór sterując go z osobnego zasilania.
Do sterowania tym wyświetlaczem interesuje cię tylko zasilanie i CAN
Autodata,infotech,tolerance data.
"Rwać" tapicerkę od środka,sprawdzić poprawność zasilania siłownika i opory zamka.
A sprawdziłeś bezpieczniki, skoro kontrolka się nie zapala, może być problem z zasilaniem.
W którym module jest ten defekt DF019 ? Co to znaczy "magistrala multiplex - brak zasilania" ?
Musisz otworzyć sterownik klimatyzacji, w tylnej części na środku . Po rozkręceniu popraw luty i przejście głównego zasilania pomiędzy płytami sterownika
Jak kontrolka immo nie mruga to zaczął bym od sprawdzenia zasilań.
Na 90% masz brak zasilania ECU lub uwalony UCH.
Od żaróweczki może być za słaby bezpiecznik.Podaj plus nawet prosto z aku tylko przez bezpiecznik 10 15A.
Dojedziesz do mechanika
popieram sterownik lub zasilania
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
Zrób pełną diagnostykę, odczyt błędów , stanów, sprawdzenie zasilań.
Witam najczęstszym przypadkiem jest uszkodzenie visco wtedy następuje zwarcie i pali bezpiecznik prawdopodobnie z oznakowaniem świecy żarowej nie jestem pewny co do tego. Sprawdź czy nie jest zatarte visco i czy nie urwał się przewód
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Dostałeś już odpowiedź, do sprawdzenia zasilania i masy, dodatkowo zobacz, czy nie rozładowałeś akumulatora, to może być przyczyną usterki. Wystarczy spróbować odpalić na kable! Dodano po 1 E, popatrzyłem na filmik, masz jednak do sprawdzenia zasilania i masy.
B zasilanie A sygnał.
Niestety nie. Sam siedziałem kiedyś nad tym bo kod się klepie z pilota i nie udało się.
Na poczatek to proponuje sprawdzic zasilania.
ale motasz! normalnie wyjmij przelotkę i wykrój tak jak ci się będzie podobało! użyj szukajki- chyba nie tak trudno. masz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91...
Albo zakładasz chińskie przepływomierze, albo sterownik ma tendencje do puszczania wiekszego napięcia zasilania.
nie paliły się lampki kontrolne. Sprawdź bezpieczniki i okablowanie główne zasilania.
Witam, Osobiscie nie widze tam zadnych przekaznikow. Na wszelki wypadek sprawdz zasilania (4 bezpieczniki). Pozdrawiam, Georges
Czyli ecu dalej nie ma zasilania.
Podrzuci ktoś dokładny opis błedu i w jakich ewetualnie w jakich przewodach szukać zasilania?
Witam ,wygląda że to mogą być wtryski,ale spróbowałbym z tym osobnym zasilaniem
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
To co z blokada masz nie halo? Brak zasilania?
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
sprawdz zasilanie na ster
Sprawdz też zasilanie DWA zasilania.
A czy po tym wyświetla na tacho brak zasilania?
Sprawdź zasilanie na UCH.
W zalaczniku jest tylko część schematu dotycząca zasilania, kierunkowskazow i centralki.
Powiedz mi jeszcze dlaczego w tym aucie występuje tyle trójników już począwszy od zbiornika zarówno na zasilaniu jaki powrotach
Numeracja jest zgodna i na ECU i na wtyczce.
W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D. wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler? Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza...
k7vt4a zasilaniem wlasnym zasilaniem fujitsu zasilaniem
wyłącznik różnicowo prądowy zasada wiertarka bosch wirnik hasło biosie laptop toshiba
zasilacz stabilizowany audio netia opinie
Podłączenie dwóch czujników ciśnienia do pompy głębinowej Migająca dioda w transformatorze lampek choinkowych