Jeżeli Twój silnik to D13B2 to zasilanie na 100% nie jest brane ze sterownika.
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
Ktoś podpowie jakie napiecia i kiedy powinny się pojawiać na tych pinach. Jest to kostka zasilająca cewke zapłonową w pasacie b5 1.6 (AHL) 1998 r. Dodam, że po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie 12V między pinami 2 i 4, moje pytanie czy przy rozruchu na pozostałych pinach tzn. 1 i 3 (zielone kable) też powinno się pojawiać napiecie. Silnik nie...
Teoretycznie uzwojenia cewki są sprawne (Post 4) Pozostaje dokonać próby według opisu z postu 4, lub szukać uszkodzenia gdzie indziej (przerywacz, zasilanie świeca)
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
Układ podobny do tego z malucha, gdzie też był przewód oporowy zasilający cewkę zapłonową. Cewka podczas pracy rozrusznika dostaje zasilanie wraz z rozrusznikiem, po odpaleniu przez drut oporowy ze stacyjki ograniczający prąd cewce, celem oszczędzania cewki. Cewka dostaje pełne zasilanie tylko podczas odpalenia, później do dalszej pracy starcza już...
Wydaje mi się że "normalnie" raczej odcina się zasilanie cewki zapłonowej..
15 zasilanie, ten przewód od cewki 1 cewka zapłonowa, tam gdzie był przerywacz masa wiadomo Przerywacz to ten przewód z platynek, który wcześniej szedł na cewkę zapłonową.
Witam. W tym rozwiązaniu nie ma możliwości regulacji napięcia wyjściowego. Wzbudzenie pochodzi od magnesu trwałego. Prawda. W podobnych silnikach Simson (wózki DUO 4)postępowałem w ten sposób, że stosowałem trzy identyczne cewki stojana. Z tego wychodziło połączenie w gwiazdę. Następnie prostowniki (jednopołówkowe :cry:) Bardzo złe rozwiązanie w postaci...
Chodzi mi o cewkę z prądem który idzie z silnika, do modułu jako zasilanie modułu CDI Sama cewka zapłonowa WN jest na zewnątrz
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
Witam, przeszukałem cały internet i nic nie mogę znaleźć, mianowicie poszukuję opisu pinów modułu zapłonowego 2JA do skutera Aprilia. Pod który z pinów podpiąć: http://obrazki.elektroda.pl/7364536600_1... - impuls zapłonowy - zasilanie CDI - cewkę zapłonową - masę - gaszenie silnika Proszę o pomoc :|
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
W tym przypadku nie da rady. Jest tylko jedna cewka i zasila ona aparat zapłonowy. W przypadku silników przystosowanych do zasilania oświetlenia instaluje się dodatkowe cewki na potrzeby oświetleniowe. Uprzedzając pytanie - tutaj się tego nie da zrobić. Jeśli pomogłem - kliknij co trzeba.
Witam wszystkich. Podczas jazdy samochodem silnik zgasł i już nie odpala. Kręci ale nie ma iskry na świecach zapłonowych. Sprawdziłem komputerem błędów brak, obroty silnika czujnik pokazuję, zasilanie na cewkę zapłonową jest. Co mogę jeszcze sprawdzić dlaczego nie ma iskry?
Pompę zasila ten sam przekaźnik, który zasila cewki zapłonowe. Nowy silnik to pewnie 1.0 FIRE z UNO/Pandy.
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Odetnij zasilanie cewki zapłonowej i po sprawie. Jak złosiej wlezie do środka to i tak znisczeń narobi ale nie odjedzie bo na pewno nie będzie się bawił w szukanie usterki.
Przecież może być dokładany "immobiliser" (to szumna, oficjalna nazwa montażysty) a tak naprawdę odcięcie zapłonu i padło, takie różne badziewia na "pastylkę" na breloczku... Dobrze mówię? A naprawdę to autor jest "przekonany" że to nie cewka, przewody itd. A czy sprawdzał konkretnie napięcia, czy tylko głebokie przekonanie; bo tak sobie będziemy dywagować.
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Pewnie chodzi Ci o czujnik wałka rozrządu. Jak się nie mylę to jest od strony ściany grodziowej, przy skrzyni biegów. Raczej nie jest to jego wina skoro nie ma iskry. Czy jak nie ma iskry to nie ma też wtrysku - podawanej benzyny przez wtryskiwacze? Jeżeli tak to sterownik silnika pewnie nie widzi sygnału z czujnika wału korbowego. Jeżeli wtryskiwacze...
Mam podobna zabawke, tzn bez trafa tesli. Sam generator 555 i cewke zapłonową z tym że jako tranzystor kluczujący zastosowałem MOSFETa IRF730 jest lepszy niż 2N3055. Napięcie prostokątne jakie podaje na cewke zapłonowe to ok 27V i trzeba uważać bo już jedną cewke "przebiłem wysokim napięciem" . Częstotliwość generacji : dla cewek zapłonowych najlepsza...
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Am2310 - a co z iskrą? Chyba ,że wyłacznik odcina również zasilanie na cewkę zapłonową.?
http://obrazki.elektroda.pl/9839134100_1... Dodano po 1 Witam Podłączenie transoptora do układu zapłonu i połączenie dwóch układów razem pokazuje dokładnie załączony przeze mnie powyżej rysunek . Przewód "+" zasilania zapłonu należy podłączyć w miejsce tam , gdzie była poprzednio zasilana cewka zapłonowa używana w zapłonie konwencjonalnym...
Czyli cewka układu tranzystorowego ma być zasilana prądem 11,5 V,tak?
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
12 – wtryskiwacz paliwa 14 – chyba elektrozawór obrotów biegu jałowego Wygląda na to, że nie dostaje zasilania na: – wtryskiwacz – elektrozawór – pompę paliwa – cewkę zapłonową Zasilanie załącza czerwony przekaźnik. Proponuję sprawdzić zasilanie na obu stykach przekaźnika i ew. bezpiecznik 10A (trzeci od dołu?). Uszkodzenie...
Sprawdz próbówką czy masz zasilanie.
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa. To już takie podstawy jak iskra czy zasilanie pompy pod siedzeniem nie sprawdził.? Przecież to pięć minut roboty a narzędzie to zwykła probówka 12v . Dramat.
To pewnie strasznie zalany jest silnik tym paliwem odkręć rurę wydechową wyjmij świece z kapturka odepnij zasilanie na cewkę zapłonową i wypompuj to paliwo ze środka jak masz rozrusznik a jak nie to kopanie pozostaje i zakręć kranik tak żeby paliwo nie leciało do środka cylindra z powrotem.
Czy któryś z kolegów wie może z którego bezpiecznika dokładnie wychodzi zasilanie cewki zapłonowej? Gdzies zginęło zasilanie, a na schemacie jest przed cewka bezpiecznik. A może jakieś newralgiczne miejsca? Mondeo II 1.8 zetec 97r.
Posiadam motorower Ogar 205 i chce wprowadzić pewne zmiany w tym jakże ubogim układzie elektrycznym. Chcę zamontować akumulator 6V 11Ah i zrobić do niego ładowanie. Ponieważ jestem zielony w tych sprawach nie jestem pewny czy 2 cewki bez masowe które mają po 3V i 10W są wstanie ładować akumulator który będzie zasilał cewkę zapłonową , przednią i tylną...
Witam. Podejrzewam, że jet to wina cewki zasilającej (do której jest prawdopodobnie podłączony moduł), która po prostu słabnie (też miałem taki problem). Proponuję podłączyć pod cewkę świetlną a pod zasilanie cewki zapłonowej podłączyć kondensator.
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
:arrow::arrow: lechoo Dlaczego tak sądzisz że bez porządnego transformatora nie da sie zrobić TT? Na tej stronie co podałem we wcześniejszym poście jest taka ceweczka tesli zasilana cewką zapłonową. Masz jednak racje że nie będzie to jednak nic wielkiego żadnych super efektów, ale jako zabawka czy element pokazowy może być :D. Napewno na czubku takiego...
Chcialbym zapytac sie czy ktos orientuje sie jaki jest lub powinien byc orientacyjnie prad w ameprach zasilajacy cewki zaplonowe w mercedesie ML 3.2 benzyna przy napieciu 12 V.
To jest cewka zapłonowa Zasilanie na środkowy.
Bardzo dziękuje za tak szybką odpowiedz naprawdę jestem pod wrażeniem. Precyzując chciałbym aby ograniczenie prądu było na poziomie max 6.5 A. Źródłem napięcia zasilającego będzie instalacja elektryczna samochodu . Tranzystor ten ma zasilać cewkę zapłonową a cewki wraz ze wzrostem częstotliwości zaczynają pobierać coraz więcej prądu co jest niekorzystne....
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
T5 chodzi mi o to z jakiego powodu jest brak zasilania przekaźnik na ścianie grodziowej wymieniony czujnik położenia wału wymieniony bezpieczniki sprawne lecz niema sterowania z ecu 7 na przekaźnik
Na Twoim schemacie jest błąd, ten przekaźnik załącza zasilanie sterownika, cewek zapłonowych, elektrozaworów etc. natomiast pompa paliwa ma swój oddzielny przekaźnik. Na schemacie linia F2 to właśnie zasilanie cewek https://obrazki.elektroda.pl/5616649600_...
Sprawdź kostkę stacyjki. Jeśli po przekręceniu czasem nie załącza się deska to może być zepsuta kostka i przy załączaniu rozrusznika wyłącza zapłon. A druga sprawa to faktycznie może być to małe ciśnienie. Gdy nie chce odpalić sprawdź czy jest zasilanie na cewkę zapłonową.
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
To od początku. Iskra, czy podaje paliwo jeśli tak to jakie ciśnienie paliwa?. Czy paliwo świerze? Czy jest dobre zasilanie cewki zapłonowej - sprawdzić żarówką z kierunklwskazu, czy nie zanika itd.
Tak się to podłącza: http://obrazki.elektroda.pl/1409825100_1... ze strony autoprospect.ru Czarne mogą być ze sobą złączone, to zasilanie z kluczyka; Czerwono-czarny to do obrotomierza.
Drugi styk cewki na przerywacz do aparatu.
cewka zapłonowa z dwoma magnesami na kole zamachowym spotyka się 2 razy drugi raz pomiędzy wydechem a ssaniem i czy w tedy też jest iskra. Prawdopodobnie dla uproszczenia układu jest ta iskra. Podobnie było w Maluchu po eliminacji rozdzielacza - cewka zapłonowa zasilała bezpośrednio obie świece w jednym cylindrze iskra zaczynała cykl pracy a w drugim...
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Potrzebujesz generatora na np. ne555 kluczującego cewkę zapłonową poprzez wysokonapięciowy tranzystor mocy. Załączony na czas 5-10ms, wyłączony 1-2s. Zasilanie - akumulator 12V.
Miałem Jawę 20 i tam była prądnica 20W. Miała 3 cewki; jedna zasilała zewnętrzną cewkę zapłonową, dwie pozostałe były połączone szeregowo i dawały w sumie 20W. Dla lampy przedniej na żarówkę BA20D 6V 15/15W i tylną rurkową 6V 5W. Co ciekawe tylna lampa miała gniazdo żarówki STOP. Zweryfikuj moc prądnicy (na podstawie cewek są wytłoczone dane). Postaram...
Jeżeli czarny to plus zasilania po kluczyku. Coś mi się przypomina, że ów pojedynczy przewód szedł do kondensatora przeciwzakłóceniowego umocowanego z boku na głowicy, ów kondensator tłumił zakłócenia jakie ewentualnie mogła generować cewka zapłonowa, ale nie był stosowany zawsze.
Witam Nie mogę zlokalizować cewki zapłonowej w nissanie p11 silnik 2,0. Czy znajduje się ona w aparacie zapłonowym? w aparacie przychodzi kostka z 2 pinami czy jest to zasilanie cewki czy czujnika wałka rozrządu? poniżej dołącze zdjęcie jak wygląda ten aparat zapłonowy. I jeszcze jedno pytanie czy po przekręceniu stacyjki cewka powinna mieć zasilanie?...
Łatwo możesz sprawdzić ,podłącz do zasilana 3 i do 1 lub 2 żarówkę 1.2W i zakręć rozrusznikiem jeżeli będą mignięcia żarówki tzn. że uszkodzona cewka moduł dobry jak będzie brak tzn że moduł. Zakładam że zasilanie na 3 masz.P
Po pierwsze sprawdzić zasilanie na cewkę (cewki) zapłonową. Zazwyczaj tam podłącza się zasilanie centralki LPG. Jeśli tam nie będzie zasilania to auta nie odpalisz bo iskry nie będzie. Możliwe, że przy odpinaniu radia zrobiło się zwarcie i poleciał bezpiecznik od K15 czyli "plusa po stacyjce".
Kupisz komplet i będzie to samo. Oczywiście rocznik i kod silnika auta mamy sobie dodedukować? Jak może tracić zasilanie na cewkę, jeśli ono jest wspólne? Chyba mówisz o kluczowaniu? Jakie błędy się pojawiają? W parametry pracy patrzyłeś? Co z wtryskami się dzieje w tym czasie?
Mistrzuniu, jaki silnik ? C16NZ z aparatem zapłonowym? Jak ten aparat sprawdziłeś, oprócz tego że zobaczyłeś że jest na swoim miejscu? Moduł w aparacie dostaje zasilanie?
Najlepiej pompa paliwa lub cewka zapłonowa. Tzn zasilanie cewki.
Podłączenie jest dziecinnie proste: do rozrusznika podłączasz się tak, jak się podłączyłeś. nie zapomnij o porządnej masie na obudowę silnika! Dodatkowo podajesz jedynie plus na cewkę zapłonową, którą z drugiej strony spinasz z wyjściem aparatu zapłonowego. I w sumie silnik powinien ruszyć. Możesz mieć jeszcze elektrodyszę w gaźniku. Ją też zasilasz...
Witam! Moje pytanie brzmi. Jak sprawdzić cewkę zapłonową, aby mieć 100% pewność jej uszkodzenia (cewka walcowa dwubiegunowa). Objaw brak iskry, zasilanie 12V, przerywacz działa, przewody zapłonowe nowe.
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
W aparacie zapłonowym jest indukcyjny czujnik położenia, można sprawdzić miernikiem cewkę, czy nie ma przerwy,nie pamiętam ile dokładnie powinien mieć, ale zazwyczaj 500-1000Ω Należy oczywiście sprawdzić zasilanie cewki zapłonowej i modułu (żarówką, nie miernikiem !)
Z tego co napisałeś to samochód jest z gaźnikiem tak to zrozumiałem. Zasilanie cewki zapłonowej nie jest zabezpieczone żadnym bezpiecznikiem. Idzie z alternatora (zacisk 30 ) do stacyjki (zacisk 30 ) i wychodzi ze stacyjki przez zacisk 15/54 na cewkę zapłonową. Dokładnie sprawdź ten obwód
Witam, Najprostszym sposobem będzie zastosowanie tego prostego układu zasilania. Podłączasz się bezpośrednio pod prądnice. http://obrazki.elektroda.net/75_12319485... Też kiedyś miałem taką maszynke :) ,ale sprzedałem za długotrwałą namową.Akumulator służy tam tylko do zasilania świateł postojowych,kierunkowskazów,stopu i klaksonu.Są tam trzy cewki:jedna...
Wszystko zależy, jaki to moduł. Jak AC, to należy podłączyć cewkę zasilającą, impulsator (też cewka) i cewkę zapłonową. Inne zasilania nie są potrzebne. Jak moduł DC, to akumulator, impulsator i właściwą cewkę zapłonową. Jak zapłon TCI, to też akumulator, impulsator i cewkę zapłonową, tyle że inną. PS. Skąd jesteś?
Sama idea z transoptorami jest prosta. Mamy w nim diodę nadawczą którą zasilamy przez rezystor jak zwykłego led-a ten rezystor należy obliczyć jak dla ledów wg danych transoptora. Z drugiej strony mamy odbiornik a pomiędzy nimi przesłona. U mnie brak przesłony oznacza "moment iskry" ale można też i w drugą stronę. Samego schematu nie pokaże bo to trochę...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Witam. W związku z tym że w moim sterowniku (sim21) nie da się zrobić ogranicznika obrotów to postanowiłem zrobić go samemu, jednak napotykam się z dwoma problemami. 1. Jak „bezpiecznie” wrzucić sygnał obrotów do Arduino. Chciałem spróbować z optoizolatorem, ale nie wiem, jak ograniczyć na niego prąd, bo już dwa przypadkiem spaliłem. 2. Czym „odcinać”...
Tak to były czasy..... Jak pisałem wcześniej przerobiłem go na 12V wymieniając jedną z trzech cewek w silniku (i tak trzeba było ja wymienić bo była uszkodzona ) , z tej cewki poprzez diodę z oryginalnego regulatora ładuje akumulator (prąd ładowania w przedziale 0,4-1A bez oświetlenia) a z niego zasilana jest trąbka ( została 6V ale działa) oraz kierunkowskazy...
Zasilanie na cewkę zapina przekaźnik. Bezpiecznik nr10 zasilanie ma?
Brązowy -nr1 cewka zapłonowa czerwony -nr2 zasilanie ze stacyjki Biały -nr3 masa Niebieski -nr4 oświetlenie zegara
DIesel czy benz?? Jeśli benz sprawdz zasilanie układu zapłonowego (cewka) Czy jest iskra w momencie gdy nie chce odpalić. Czy przypadkiem prąd nie znika z zasilania cewki w momencie włączania rozrusznika (jeśli tak poleciała kostka stacyjki) jeśli diesel sprawdź czy elektrozawór się nie przycina
Jak kolega w poprzednim poście napisał po zatrzymaniu silnika należy zaraz wyłączyć zapłon, albo zainwestować w urządzenie które będzie to robiło za nas, tzn będzie odcinało zasilanie na cewkę zapłonową np 10-15 sek.. po zatrzymaniu silnika (np przy braku napięcia ładowania). Grzanie się cewki zapłonowej przy zatrzymanym silniku w tym przypadku to normalna...
Witaj Sprawdź czy cewka zapłonowa ma zasilanie. Jak ustawiłeś kąt zapłonu?
Cewka musi być zasilania przerywacz podaje impulsowo masę a kondensator ma pojemność to iskra być musi. Przerywacz cały czas zasila cewkę zapłonową (podaje masę), w momencie rozwarcia styków zasilanie cewki jest przerywane (stąd nazwa) i zmagazynowana w niej energia znajduje ujście w postaci wyładowania elektrycznego na świecy zapłonowej. W omawianym...
Zwykle jak był rezystor w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, na którym napięcie było w czasie kręcenia i zasilało cewkę z pominięciem rezystora.
Kolego, to proste sprawy. Rezystancja cewki wyzwalającej, generowany impuls, zasilanie, masa, sprawna cewka WN. Ten pontiac, podobnie jak Fiero to prosta sprawa. Rób go tak, jak bys robił Nexię albo Opla Vectrę A na silniku C16NZ, ta sama zasada pracy ukladu zapłonowego.
Potrzebna tylko jedna cewka by odpalić. Chodzi o cewę do której podłączony jest przewód WN świecy zapłonowej. Reszta jest potrzebna dla zasilania instalacji ale do odpalenia jest zbędna.
Bez względu na rodzaj sterownika ,zasilanie na pompę paliwową ,cewkę zapłonową i sterownik idzie z przekażnika zespolonego którego szukaj w komorze silnikowej (prawdopodobnie na ścianie grodziowej).Powodzenia.
Kolego sprecyzuj pytanie. Masz instalację zapłonową, akumulator, cewka kondensator, przerywacz i zasilanie paliwem? Co ci nie działa?
Witam Do cewki i do czujnika hala dochodzi zasilanie 12v.
Tutaj naprawiają cewki : http://www.elektronika-motocyklowa.pl/ michal19885 a co będzie zasilać moduł ?
... wtedy kiedy nie możesz odpalić to wypnij wtyczki zasilająca cewki zapłonowe i sprawdz czy po przekręceniu kluczyka wtedy kiedy słychać przez te chwile pompę paliwa to na jednym z przewodów wypiętej wtyczki pojawia sie +12 . powinien tam być przez kilka sekund po przekreceniu kluczyka , dokładnie tyle ile trwa czas pracy pompy . Jesli jest +12 na...
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
Sam sobie odpowiedziałeś. Wystarczy przerwać zasilanie cewki zapłonowej i po sprawie. A wyłącznik można ukryć gdziekolwiek.
No to nie masz plusa po zapłonie na sterownik silnika. Sprawdź czy jest zasilanie na cewce zapłonowej (czarny przewód), zakładam że na liczniku oprócz check-a wszystko normalnie świeci (ładowanie, smarowanie i ręczny). Sprawdź czy czarny przewód w kostce koło aparatu nie ugnił z tyłu kostki. Ogólnie to idziesz "po kablu" żeby znaleźć miejsce usterki...
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Coś ci gdzieś musi mostkować. Bardzo możliwe że przewody od przycisku rozrusznika gdzieś się zwierają z gaszeniem motocykla. Wtedy niejako np zasilanie cewki zapłonowej, idzie poniekąd na rozrusznik. I ot cała zagwozdka. Posprawdzaj dobrze kostki.
Ale kolega pisał coś o nowym gaźniku. W każdym razie należy szukać w układzie zasilania a nie w układzie zapłonowym, cewka zapłonowa "nie ma pojęcia" że właśnie "silnik pracuje na wolnych obrotach i szybko da mu się gaz do końca" .
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
A w maluchu była cewka przystosowana do pracy z opornikiem w układzie zasilania,
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
SL 450 problem z iskrą, a jej brak. Wymieniona cewka, ale nic nie pomogło. Aparat zapłonowy wyczyszczony. Do cewki jest zasilanie 12 V, a na minusie 5 V. Po odłączeniu kabla masowego jest 12 V, a po ponownym podłączeniu jest 5 V. Przerywacz sprawdzony, kondensator odłączony, masa dodatkowa na silnik zrobiona, a problem jest nadal. Pomocy!
Zasilanie cewki w/n , cewka indukcyjna ,moduł zapłonowy ,o bezpiecznikach nawet nie wspomnę ,no bo już sprawdziłeś......prawda?
cewka zapłonowy zasilać schemat zasilać cewka zapłonowy zasilać zapłonowy
schemat nissan primera otwierać drzwi przycisk uszkodzenia przedwzmacniacza
budowa wykrywacza metali stacja klimatyzacji
Rozdzielczość w grach ograniczona do 1080p na telewizorze 4K XIAOMI przy duplikowaniu obrazu z monitorem IIYAMA 2K Jak zdemontować boczek drzwi w Volvo C70 - instrukcja