Nie jest to aż tak strasznie skomplikowane. Jest możliwość aby z jednej pompy zasilać dwa odbiorniki ale w takowym układzie musimy zastosować dzielnik strumienia. Wówczas rozdzielacz i wspomaganie będą działać niezależnie. Zębata pompa jest wystarczająca, trzeba tylko dobrać odpowiednią wydajność. Dobierając pompę należy wziąć pod uwagę dwie najważniejsze...
Witam Niedawno miałem podobną sytuację z moimi palnikami.Podciśnieniowce i ciśnieniowiec zachowywały się podobnie.Palniki podczas pracy traciły moc/dym niebieski/.Zawiry zasmarkane i często w środku tuż przy dyszy piuropusze żużla.Okazało się ,że to wina oleju pozyskanego z jakichś maszyn.Na oko czyściutki o lepkości i kolorze miodu.Podciśnieniowce...
Znajomy miał fabryczna PC i bufor usunął. COP sie zwiekszył . Mając kaloryfery bufor musi nagrzać się do wyższej temperatury, a na podłogówkę mieszacz . Teraz ma tylko podłogówkę zasilaną bez mieszacza i bufora. Czytałem o nad skraplaczu, może z niego dało by się zasilać kaloryfery ? Przepływ musiałby być tak ustawiony aby temperatura powrotu z nich...
Czy ktoś może mi powiedzieć, jakiej wydajności i o jakim ciśnieniu pompa/pompy hydrauliczne napędzają ramię w koparce Białoruś? Kupiłem samo ramię z łyżką czerpakiem, chcę z tego zrobić chwytak stacjonarny do ładowania folii do belownic, czyli w praktyce ramię ma dźwigać swój własny ciężar. Chcę to zasilać silnikiem 380 V. Sprzedający twierdzi, że były...
Bezpiecznik mam C20 kupiony siemensa , według mnie powinno działać wszystko poprawnie , napisze do mojego dostawcy Energi elektrycznej PGE jaki mam maksymalny przydział mocy . Te kompresory N50 Airpola niby startują na C20 bez problemu . P - Dla sprężarki N50 zaleca się przekrój 5x4mm2 Sprężarkę N50 należy zasilać ze skrzynki rozdzielczej wyposażonej...
Witam. Chciałem przedstawić realizację pomysłu, który niedawno wpadł mi do głowy. Mianowicie zamontowanie instalacji LPG do agregatu prądotwórczego PAB 2 - dość popularnego i jak się można z czasem przekonać niezawodnego i nawet ciężkiego do zniszczenia. Zasilanie z popularnej butli gazowej 11kg. Po kolei: Na wstępie wykonałem sobie w domowym zaciszu...
Podepnij zasilanie od strony zaworu przelewowego i sprawdź czy działa.Jakie ciśnienie panuje w układzie?
Dla mnie dziwnie kręci się ta sprężarka .Może nagranie zniekształca głos ale odgłos dziwny . Chyba ta rurka wychodząca z dołu sprężarki nie jest odpowietrzeniem ani zasilaniem olejem pod ciśnieniem ? Tam ma być odpływ oleju a zasilanie z boku, otwór ze śrubą chyba M10 x1
Układ sygnalizacji stanu alarmowego. Działa z czujnikiem przegrzania silnika (styk w czujniku temperatury silnika) oraz z czujnikiem ciśnienia oleju silnikowego. Dość oryginalne rozwiązanie układowe. Zadziałanie któregoś z czujników powoduje podanie masy na przerywacz i zadziałanie piszczyka oraz kontrolek ostrzegawczych STOP. Zasilanie do przerywacza...
Nie mogę znaleźć czy to jest wersja z napinaczem łańcucha z przestawiaczem fazy czy bez. Problem może być w czujniku (słabe zasilanie głupieje,czy z przewodem sygnałowym) z odległością czujnika do "koła fonicznego " lub jego uszkodzenie. Jak wersja z przestawianiem fazy to podstawą jest ciśnienie oleju bo to ono zasila napinacz bez niego nie pracuje...
Zastanówcie się co piszecie. Świecąca kontrolka od oleju po samoczynnym zgaśnięciu silnika jest normalnym zachowaniem. W końcu brakuje ciśnienia oleju, a zasilanie mamy. Tak samo jak przed rozruchem. W pierwszej kolejności podpięcie pod komputer i obserwacja ciśnienia paliwa, obroty wałka rozrządu i wału korbowego.
Kiedyś analizowałem budowę i szerokości kanałów zasilających w olej. Z tego, co pamiętam, jest zastosowany bardzo restrykcyjny kanał zasilający głowicę, dlatego to ciśnienie jest, jakie jest. 99% aut ma pomiar ciśnienia oleju na bloku. Nawet stare 1.9 TDI Bxx miały bliźniacze bloki i pomiar ciśnienia na bloku, nie głowicy.
sprawdż czujnik ciśnienie oleju silnika, on współpracuje z przekażnikiem podtrzymującym zasilanie. Jeśli zaraz po odpaleniu nie pojawi sie ciśnienie oleju, elektryka jest rozłączana.Tak jest w wielu modelach thermokingów i carrierów. Jako ze 10 lat temu przestałem sie tym zajmować, to jestem nieco już do tyłu. Wychowałem się na jednostkach SBII di,...
Przecież masz napisane jak byk w instrukcji, ze zasilanie to przewody czarny (-) i czerwony to (+). W samochodzie podłączasz przez bezpiecznik 1 A do przewodu ON przy stacyjce i masy. Co za lenistwo!
Konkretnie chodziło mi o to jak bardzo musiał bym doprężyc silnik benzynowy aby móc zasilać go olejem napędowym.
Ciśnienie będę musiał zmierzyć ale ten od poziomu i temperatury też daje ciała ta na żółto kontrolka i zegary stoją w miejscu od temperatury. Można wyłączyć to w liczniku. Sprawdź czy zasilanie w kostce czujnika dochodzi (pin1 +12 V pin 2 masa) i pin 3 powinien mieć przejście do zielonej kostki licznika pin 15. Czekajcie, bo ja na żadnym schemacie...
wskaźnik ciśnienia oleju po włączeniu zapłonu pokazuje max 7 bar Podłączenia są prawidłowe jednak rama a kabina się różnią (instalacją) brakuje w tym przypadku podstawowej funkcji jaką jest zasilanie + (15G) dla sensora ciśnienia. http://obrazki.elektroda.pl/9699647800_1...
Jest mniej więcej tak jak napisałeś. Trzeba nalać oleju troszeczkę (15-20ml) tak aby rozpłynął się po ściankach cylindra i spłynął na pierścienie tłokowe a nie wpadł do komory w tłoku. Czekasz jakieś 5 minut i kręcisz rozrusznikiem (odłącz zasilanie żeby silnik nie odpalił), i spisujesz pomiary. Jeżeli poprawa po dolaniu oleju będzie słaba w porównaniu...
Wytarty walek rozrządu. Mialem kiedyś pęknięty tłok, pomiar kompresji nic nie pokazał. A podczas pracy i dużego ciśnienia spalin szczelina musiała sie powiększać powodując ucieczke niespalonej mieszanki. Zdemontuj turbo, zasilanie oleju zaślep. Odpal, jak będzie dalej kopcil masz pewność ze to motor a nie turbo. Jak odkrecisz kolektor wydechowy zobaczysz...
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
E 28 brak cisnienia w obwodzie sprzegieł C1/C2.lub awaria czujnika. Oczywiście cisnienia oleju nie ma tez w sprzegłach C3/C4 ale sterownik skrzyni przed ruszeniem testuje tylko cisnienie w obwodzie C1/C2. Poniewaz swiecą kontrolki od cisnienia oleju skrzyni i kontrolka zatkanego filtra nalezy przyjąc że nie ma cisnienia a czujnik jest ok.Do wymiany...
Nie robiłem akurat takiej ale generalnie jeśli masz napięcia na dwóch cewkach na raz przy czym jedna ma zasilanie na stałe a inne w zależności od wybranego biegu, to powinna załączyć bieg. Może mieć za niskie ciśnienie oleju ewentualnie stan. Kiedyś w wozidle miałem tylko dwa biegi bo woziciel nie chcący przełączył jakiś pstryczek przy lewarku i przestała...
Prawie na pewno masz przeciek na sprzęgle/hamulcu przekładni planetarnej na wejsciu skrzyni biegów.Jak rozpołowisz ciągnik to odkręcasz przednią pokrywe i masz dostęp do otworów galerii olejowej zasilającej hamulec.Dmuchasz powietrze ze sprężarki do kanału i słyszysz/widzisz gdzie ucieka powietrze.Najczęściej na uszczelnieniach tłoka ww.
Czy ja dobrze zrozumiałem? Chcesz napędzać pompę hydrauliczną silnikiem hydraulicznym? Dlaczego nie podłączyć ciśnienia oleju mającego zasilać ten silnik bezpośrednio do układu, który ma zasilać pompa hydrauliczna? W Twojej koncepcji nie uzyskasz 5% sprawności.
nie ma jako tako bezpiecznika bo sam czujnik "zwiera się" jednym pinem do masy a drugi pin leci od czujnika leci do licznika i to z niego ma zasilanie więc bezpiecznikiem od ciśnienia oleju jest ten sam co od licznika
Mam cały czas założony zegar ciśnienie pokazuje 17 przy skrecaniu spada do 0 Ciągnik podczas użycia dwóch funkcji jednoczenie zaczyna szarpać - skręcam na maksa koła szarpie , podnoszę płóg szarpie , podczas podnoszenia podnośnika pompa wyje. Sprawdzasz ciśnienie oleju na bloku zaworowym. Nie może spadać do zera, bo to reguluje zawór pod maską. Przy...
Pomiar ciśnienia oleju, wymiana oleju, wymiana rurki zasilającej turbinę olejem.
Jest to zespolony wskaźnik gdzie na pin1 przychodzi zasilanie po stacyjce,pin7 masa,pin11 czujnik temperatury cieczy,pin3 czujnik ciśnienia oleju.Prawdopodobnie brak zasilania lub przegrzane oporniki. Dodano po 16 Jeszcze nie sprawdziłeś co jest przyczyną,być może wyłączona kostka lub specjalnie odłączony bo ne pasują wskazania.
Zgadzam się z (at)adamt2 z przekaźnikami samochodowymi, natomiast odcięcie paliwa bezpośrednio sygnałem niskiego ciśnienia oleju może zablokować rozruch silnika. Jeżeli zestaw czujnik - kontrolka daje na tyle wydajną masę w stanie nieaktywnym, żeby wyzwolić cewkę, możesz cewkę 1. przekaźnika podłączyć do czujnika, zamiast do masy. Jeśli nie jest wydajne...
Nie wiem dla mnie to trudno pojęte to ciśnienie jest przecież ogromne. I niby jeden tłok zasilany olejem + zwężka ma dawać tak ogromne ciśnienie.
Mógł być podłączony hydrauliczny do siłownika podnoszenia. W momencie wzrostu ciśnienia oleju otwierał zasilanie hamulca przyczepy.
Sprzęgło c1 to pierwsze sprzegło na wejsciu do skrzyni biegów. Kalibracja dotyczy sprzęgła c3/c4 które jest odpowiedzialne za mieki start i nie ma to nic do braku biegów. punkty pomiaru ciśnienia sa na płycie zaworowej. Prawa strona skrzyni biegów. sa tam 4 punkty kontrolne zamkniete korkami i opisane na płycie http://obrazki.elektroda.pl/2911963600_1...
Witam. Pytanko czy udało się komuś rozwiązać ten problem ? Sam właśnie jestem na etapie diagnozowania co się stało z moim silnikiem. KZF prawie nowe bo mają może 4tys km a sypie błędami z walka ssącego i zmiennych faz. Myślę że też mam problem z ciśnieniem oleju w magistrali zasilającej fazy. Cos czytałem o zaworach regulujących ciśnie. Ktoś to rozwiązał?
Silnik jest z 30-ki i do filtra bączka można chyba jedynie sitko kupić. Jeśli się tylko nie obraca to magistrala jest zasilana w olej jest on jedynie niefiltrowany. Można bąka zamienić na Pełnego przepływu sa dostępne przystawki z tym że nie ma w niej dodatkowych wyjść na chłodnice oleju. Jeśli mnie pamięć nie myli w podstawie bąka powinien być wkręcony...
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
witam ponownie ,rozwiązałem problem znalazłem na necie schemat instalacji i okazało się że pod tym bezpiecznikiem jest zasilany w jednej wersji -F7(30A) zasila:wtryskiwacze ,pompę paliwa,immobilizer,elektroniczne urządzenie strerujące pracą automatycznej skrzyni przekładniowej. a w drugiej jest -F7(30A) zasila: czujnik ciśnienia oleju ,pompę paliwa,immobilizer,elektroniczne...
Podłączenie jest dziecinnie proste: do rozrusznika podłączasz się tak, jak się podłączyłeś. nie zapomnij o porządnej masie na obudowę silnika! Dodatkowo podajesz jedynie plus na cewkę zapłonową, którą z drugiej strony spinasz z wyjściem aparatu zapłonowego. I w sumie silnik powinien ruszyć. Możesz mieć jeszcze elektrodyszę w gaźniku. Ją też zasilasz...
Darady to wymienić bez wyciągania chłodnicy i intercollera? Dodano po 11 A czy w tamtym miejscu jest olej pod ciśnieniem? Jasne że da radę. Zawsze robię to bez wyciągania chłodnic. W tym miejscu jest kanał który zasila dysze chłodzenia denko tłoka jak również kanał przez który olej z pompy trafia do filtra oleju tak więc jest to główna magistrala olejowa....
Problem ze skrzynia biegów ZF AS TRONIK 6AS850 MAN TGL brak przełączania i wyświetlania na wyswietlaczu swieci na czerwono zębatka błąd sygnał z czujnika ciśnienia Objaw, który opisujesz (świecąca na czerwono zębatka na wyświetlaczu i błąd sygnału z czujnika ciśnienia) wskazuje na problem z systemem skrzyni biegów, który jest prawdopodobnie związany...
A ja mam pytanie, czy masz kontrolkę ciśnienia oleju? Kontrolka jest dobra w samochodzie, gdzie operator jest obecny i ma ją w polu widzenia przez 90% czasu pracy silnika. Takiej sprężarki nikt nie pilnuje więc kontrolka nie ma sensu. Co ma sens to dodatkowy przekaźnik blokujący zasilanie silnika gdy ciśnienie oleju zniknie, wymagający ingerencji człowieka...
A czujnik doładowania może raz działać poprawnie A raz nie? Trudno powiedzieć . Czujnik doładowania, czujnik ciśnienia oleju , ciśnienia i temperatury paliwa, czujnik wisco mają wspólne zasilanie i ewentualna awaria jednego z nich może niekorzystnie działać na pozostałe.
Witam, pisałem na innym forum. mam sfajczoną wiązkę... Podrzućcie poszczególne piny czujnika 1077574 ( czujnik ciśnienia i temperatury oleju okrągły fh d12 ) są 4 piny- co do którego? Wiem, że zasilanie to +5vdc, ale na które piny? dzięki za pomoc .
W pozycji neutralnej i pływającej kulka unosi się, następuje przepływ z zasilania do powrotu. W pozycji podnoszenia i opuszczania zawór zamyka się, umożliwiając budowanie ciśnienia na przewodzie zasilającym. Zawór sterowany jest przez suwak (rowek z przodu rozdzielacza), olejem z przewodu zasilającego poprzez wiercony otwór w bloku sterującym. Zamknięcie...
P zasilanie z pompy, T powrót oleju do zbiornika, lub zasilanie następnego rozdzielacza. Na dole w prawym rogu wbudowany zawór maksymalny/przelewowy, ograniczający ciśnienie. Rozdzielacz ma dwie sekcje, każda trzy pozycje pracy. Nadaje się do siłowników dwustronnego działania, silników. Odbiornik pierwszy, przyłącza A1,B1. Odbiornik drugi przyłącza...
Podmieniony n75 na pewno jest sprawny? Wyjmij czujnik ciśnienia w ssacym i sprawdź czy przypadkiem nie ma w nim oleju. A najlepiej sprawdź w parametrach ciśnienie doładowania z czujnika z żądanym. I sprawdź czy n75 po włączeniu zapłonu ma przez chwilę pełnej zasilanie 12V.
Witam, niestety kalibracja nic nie dała,pojawia się stały błąd 01051 poziom oleju nie osiąga granicy eksploatacji, oraz błąd który pojawia się przy pracującym silniku 26100 zasilanie ciśnieniem ma całkowitą awarie Pompe raczej bym wykluczył ,jesli ustawię obroty na tempomacie na 700 układ działa ciśnienie oleju ok 70 bar jest tylko błąd od poziomu oleju.
Przynajmniej byś podał kod silnika. Jak masz wiązkę silnikową kompletną z to tam wiele nie ma do roboty. Pedał gazu musisz podciągnąć plus stały jest jeden albo dwa grube przewody, na bezpiecznik przekaźnik świec żarowych i przekaźnik systemowy oraz stałe zasilanie na sterownik. Zasilanie po zapłonie na sterownik. Możesz podłączyć sygnał z czujnika...
http://obrazki.elektroda.pl/6561479200_1... Po podłączeniu sprawdź czy ten orbitrol skręca kołami na zgaszonym silniku. Orbitrol z systemem LS (LOAD SENSING) podczas gdy kierownica stoi przepływ oleju przez orbitrol jest zamknięty, orbitrol trzyma ciśnienie w układzie. System LS daje sygnał do pompy w momencie ruchu kierownicą. Przeznaczony...
Przepraszam najmocniej, problem zupełnie przypadkowo rozwiązał się dopiero na początku tego roku i nie pamiętałem już po prostu o tym wątku. Tak, mam instalacje gazową Lovato, ale to najwyraźniej nie ma żadnego związku. Problem rozwiązał się w momencie kiedy mechanik wymienił kabel zasilający czujnik ciśnienia oleju. Kabel był przecięty i czujnik nie...
ciśnienie oleju manometr ciśnienie oleju turbina bezpiecznik ciśnienie oleju
sterować serwomotor arduino bluetooth czujnik zwierający
czujnik temperatury sterownika pieca zwrotnica krasula
Wymiana tylnych błotników w Volkswagen Passat B5 kombi Cofanie paliwa po regeneracji pompy wtryskowej VW LT