Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
Problem, to jak się podłączyć pod zasilanie dmuchawy? 230V/80W, sterownik posiada też regulację obrotów. Termostat i przekźnik
Czy powinna dostawać zasilanie cały czas czy tylko przy załączonym sterowniku? Tylko w czasie, gdy dmuchawa jest załączona. Tyle, że na zasilaniu ze sterownika nie musi być pełne 230 V, ponieważ jest tam sterowanie fazowe mocą (obrotami) dmuchawy. Kompletnie nic nie słychać ze strony dmuchawy. To by sugerowało brak zasilania dmuchawy ze sterownika....
Z bezpiecznika wychodzi przewód czarno-czerwony (4 mm2), A na tym przewodzie masz napięcie (sprawdź żarówką).
j.w. - jakbyś podał typ sterownika to może ktoś miał z takim do czynienia. Mogą być sklejone styki przekaźnika itd.
Zmierzyłem napięcie na kablu idącym od pieca/sterownika do dmuchawy i tam jest 208/210V i dmuchawa nie startuje. Za niskie napięcie . Drgnie na ulamek sekundy a pozniej pojawia sie dymek, iskry i smrod plastiku. Z gniazdka smród czy ze sterownika ? Jakie napięcie w gniazdku przed zasilaniem pieca . Dać zdjęcia to więcej będzie wiadomo.
Silniki dmuchaw w autach osobowych mają moc od 300 do circa 600W. Zasilacz 10A to podniesie, jednak do pełnych obrotów będzie daleekooo! No i czas testu trzeba ograniczać do kilkunastu sekund.
Standardowo: 20A zasilanie główne agregatu 1A zasilanie sterowania (zegar lub pilot) 25A zasilanie dmuchawy wewnętrznej pojazdu
Teraz będzie gorzej, przekaźnik jest wlutowany w płytkę skrzynki bezpieczników (BSM) Pozostaje otworzenie i cofnięcie się od pinów po płytce do przekaźnika. Na bezpieczniku masz napięcie ?
Dodane te zdjęcia które były nie wyraźne. Nie mam pojęcia do czego to jest. To są przewody do wpięcia w zasilanie dmuchawy. Tego jak sam napisałeś nie potrzebujesz, więc możesz zaizolować a przekaźnik wypiąć z instalacji piecyka.
brak dmuchawy oraz zasilania gniazda zapalniczki spowodowane jest przepaleniem pinów w kostce po stronie kierowcy na lewym słupku
To probówka w dłoń, kilka sekund i masz zlokalizowany zapłon. Sprawdź probówką żarówkową gruby czerwono/biały pin 5,to zasilanie przełącznika dmuchawy.
Webasto poprzez przekaźnik K3 zmienia zasilanie dmuchawy z stałego na po zapłonie. Masz zasilanie na silniku ??
Zasilanie modułu dmuchawy miałeś w E36. W E46 nie ma przekaźnika jest moduł tylko.
Sprawdz ladowanie akumulatora. Bez niego nie bedzie zasilania dmuchawy.
To jest prawdopodobnie jakaś szyna idąca (być może poprzez bezpiecznik) do terminala 15 (zapłon). Niestety nie mam schematów. Dodano po 18 Znalazłem schematy. Ten Twój też tu jest. https://www.onlymanuals.com/land_rover/d... Ten przewód idzie do przekaźnika zapłonu. https://obrazki.elektroda.pl/8567851100_...
Hej. W samochodzie należy znaleźć przewód zasilający wentylator przed gałką regulacji obrotów, przeciąć go i połączyć odpowiednio z kablami z przekaźnika. Czarny pin 30 musi być podłączony z obwodem idącym w ostatecznie w stronę dmuchawy, a czerwony idący od zasilania samochodu (od bezpiecznika). Wtedy jak zadziała webasto i osiągnie minimalną temperaturę...
Witam ponownie ! Problem rozwiązany, jadąc po instalacji dotarłem do kostki połączeniowej gdzie wszystko jest ok lecz zmieniają się kolory kabli idące dalej to już jest biały zaslilanie i żółto-zielony do masy, po dalszym poszukiwaniu znalazłem kostkę z gniazdem i przekaźnikiem i tam był cały problem, przekaźnik i gniazdo było wypalone dostęp do niego...
[url=http://www.ebmpapst.us/media/conten... Po podaniu zasilania 24V (+24V - 1, GND - 5), bez sygnału sterującego PWM (jest wewnętrznie podciągnięty do plusa) będzie pracować z max. prędkością. [url=http://www.ebmpapst.us/media/conten...
że od czujnika niskiego ciśnienia wyłączałby się nawiew wewnątrz? Niemożliwe, sprawdź zasilanie na sterownik dmuchawy i samą dmuchawę na krótko jak tam ok to sterownik do wymiany
Zdemontuj osłony kolumny kierownicy i sprawdź czy masz zasilanie na pierwszej pozycji kkuczyka-ACC, w tej pozycji jest zasilanie dmuchawy, kabel żółty w kości ctacyjki
A sama dmuchawa sprawdzona? Bezpiecznik dmuchawy? Zasilanie do dmuchawy dochodzi?
Przekaźnik t14 w skrzynce pod maską, zasilany bezpiecznikiem f02 70A. Pewnie sklejony sam przekaźnik.
laguny to chyba slyna z problemu nawiewu ja tez nie dawno mialem problem bo wtyczka sie przepalila ale wystarczylo spryskac odpowiednim sprayem i wszystko zatrybilo ;)
Zasilanie dmuchawy brane jest z bezpiecznika 50A pod BSM może zaśniedziały styki. Później napięcie jest podawane poprzez przekaźnik do dmuchawy . Wystarczy sprawdzić w którym miejscu powstaje spadek napięcia . Po 2008 bezpiecznik może być 80A
Co do tej pory sprawdziłeś?Bezpiecznik,zasilanie dmuchawy to na początek.
Bankowo rozlutowany styk w skrzynce bezpiecznikowej z którego wychodzi przewód czarnoczerwony,
W kostce ,która dochodzi do wentylatora nie ma napięcia ? bezpiecznik dobry ? przekaźnik powinien być pod maską jeśli dobrze pamiętam.
A jak powinien być podłączony z rezystorami? https://obrazki.elektroda.pl/2400580800_... Dodano po 7 I po co base jak to jest mechaniczny element? Rozumiem com daje 12 v low i med idzie na rezystory a wyjście z rezystora na zasilanie dmuchawy i dodatkowo high tez na zasilanie dmuchawy i mam pelne obroty bez rezystorow. A pod B co ma...
Witam, Citroen C5 I 1.8 16V 2004r Break. W samochodzie nie działa dmuchawa nawiewu powietrza. W klimatyzacji (automatyczna/CAN) błąd 88-silnik dmuchawy przerwa w obwodzie. Podmienione BSM na nowe sprawne w komorze silnika, bezpiecznik 40A cały, wtyczka przy opornikach i silniku nie wypalona. Czy ktoś może określić który przewód wychodzący z puszki BSM-a...
Oryginalne radio jest sterowane CANem,trzeba sobie do złącza ISO doprowadzić plus po kluczyku i podświetlenie Można też podświetlenie zasilić z dołożonego plusa po kluczyku i masz komplet prądów do działania. Zasilanie możesz pobrać z panelu nawiewu, to gruby żółty kabel zasilający przełącznik dmuchawy
Cześć, Potrzebuję Waszej pomocy. Planuję stworzyć system off-grid dla zasilania dmuchawy. Pobiera ona 200W i jest włączona przez 8 godzin dziennie. Instalacja będzie zasilać tylko to urządzenie. I teraz tak: wiem, że potrzebny będzie panel, kontroler ładowania, akumulator i przetwornica 230V. Ale czy ktoś z Was mógłby mi doradzić jakie parametry tych...
Pozwoli to na użycie mniejszego kondensatora Tym bardziej, że wyprostowane i odfiltrowane napięcie AC będzie dość spore i trzeba będzie ewentualnie jeszcze dobrać rezystor szeregowy dla cewki przekaźnika, ale da się :) Pytanie, czy napięcie max do dmuchawy to te 140VAC? EDIT: Tak mi wpadło do łba w trakcie drugiego piwka wieczornego- zastosować przekaźnik...
Jest wypalone złącza w którym tkwi przekaźnik linii zasilającej obwód dmuchawy, to częsta usterka.
Jeśli się boisz to możesz wrzucić jakąś filtrację ale pamiętaj że napięcie na kondziu wzrośnie o 1,30V czyli zamiast 12V będziesz miał około 15V. Też niby nic bo w instalacji jest 14.4V podczas pracy silnika. Ja zasilałem różne silniki (dmuchawy, odkurzacze) z prostownika i nic się nie stało. Dodano po 0 Jeśli się boisz to możesz wrzucić jakąś filtrację...
Nie szukaj schematów. Ja te typowe usterki naprawiam tak - przecinam ten gruby biały przewód który zasila dmuchawę. Stosuję odpowiednio duży przekaźnik oraz dodatkowe gniazdo bezpiecznikowe. Zasilanie biorę z pod śruby 8 a sterowanie przekaźnika z innego obwodu gdzie pojawia się 12 V po zapłonie. I tyle w tym temacie.
Temat rozwiązany. Okazuje się że przewód biały zmienia się w połowie tunelu środkowego na pomarańczowy i zasila dmuchawę. Natomiast różowy przechodzi dalej przez gródź i idzie z wiązką do bsm ale do niego nie wchodzi tylko przychodzi na dolną część "kanapki" bsm czyli bezpieczniki maxi. Wygląda na to, że bsm nie steruje zasilaniem dmuchawy a prąd do...
Ok to ktoś chociaż ma schemat wiązki od bezpieczników do rezystora. Po prostu chciałem dać plusa na krótko i zobaczyć czy będzie działać bo może to jest kwestia wymiany panelu sterowania ???
A jak wygląda sprawa w skrzynce bezpieczników w komorze silnika?
Moim zdaniem, najbardziej niezawodny, i efektywnym rozwiązaniem którego już nie ma sensu uproszczać jest ,,model" z otwartym zbiornikiem oleju umieszczonym nieco wyżej od poziomu paleniska, gdzie przepływ oleju sterowany jest zwykłym zaworkiem (najlepiej śrubowym) i dopływem powietrza zasilanym dmuchawą z regulacją obrotów. To wszystko!! Nie ma lepszego...
Gniazdo nie jest wypalone?
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
(at)maly00 kondesator na zasilaniu CB jak najbliżej druga opcja jak nie pomoże filtr na zasilanie silnika dmuchawy zrób i napisz jak jest
Witam, 1)pole nr 1 wtyku przychodzącego do klimatronika (oznaczony literką D), podajesz + 12V, 2)należy przez przekaźnik podać zasilanie na układ dmuchawy, przewód czarny z niebieskim paskiem, przy kasecie bezpiecznikowej, zabezpieczony bezpiecznikiem nr 25 3)podrzuć maila do siebie
Kolega źle sprawdził chyba bezpiecznik nr 6, 20A. Prąd "biegnie" bezpośrednio ze skrzynki, więc nie ma możliwości by go nie było. O ile nie brak go już na bezpieczniku (np uszkodzenie skrzynki)?
Niestety to nie to - w aucie o identycznej konfiguracji pozycja zasilanie dmuchawy klimatyzacji również cały czas jest na 0%. Oczywiście w drugim aucie opisana sytuacja nie występuje. Najniższa zanotowana temp. parownika w sprawnym aucie to 0.3 stopnia.
Reszta odbiorników w aucie działa? Zasilanie dmuchawy powinno być z przekaźnika odciążającego X - tak samo jak wycieraczki itp. Trzeba szukać przerwy w obwodzie między przekaźnikiem a włącznikiem dmuchawy. Sprawdzić czy na bezpieczniku od dmuchawy jest zasilanie.
Przepalone opory będzie od razu widać gołym okiem. Ostatni czwarty bieg odpowiada bezpośredniemu połączeniu 12V z silnikiem dmuchawy. Dlatego są tylko 3 rezystorki. Pierwszy bieg odpowiada połaczeniu w szereg z zasilaniem dmuchawy wsztstkich 3 rezystorów połaczonych w szereg (największa oporność). Na drugim biegu w szereg z zasilaniem są połączone 2...
Za mały prąd
Czarno/niebieski jest zasilaniem wychodzi od skrzynki bezpiecznikowej jako zasilanie dmuchawy i się rozchodzi do zasilanie silnika dmuchawy zasilenie zaworka podciśnieniowego i właśnie tego czujnika, ale nie napisałeś czy masz klimatronik czy może manualną bo zasila też cały panel sterujący.
Lub jeżeli nie masz ochoty rozbierać sterownika, dodajesz jeden przekaźnik na 220V między sterownik (dokładnie wyjście zasilania do pompy-dmuchawy) a dmuchawę podłączasz do cewki zasilanie z sterownika a do styków normalnie zamkniętych NC osobną fazę i dalej do dmuchawy. Jeżeli temp. będzie poniżej 50st wtedy sterownik nie daje napięcia na pompe czyli...
Napisz parametry- jakie T potrzebujesz,i najważniejsze-trzeba znależć wspólny przewód zasilanie -dmuchawa.
Z tego co wiem, było to zasilanie dmuchawy. O dokładną naprawę musiałbym zapytać sąsiada.
Daj zasilanie dmuchawy z 15 stacyjki, przez bezpiecznik.
Montuję lokalizator auta do kilometrówki (dane z GPS przesyłane po GSM), chciałbym podłączyć go na środkowej konsoli obok wyświetlacza czujników parkowania. Jest tam schowek/półka, pod którą mam zasilanie dmuchawy. Czy mogę zasilanie pobrać z plusa zasilającego dmuchawę, a minus z obudowy rezystora? Pobór prądu lakalizatora to kilka mA i potrzebuje,...
Z styku X są zasilane światła, dmuchawa, ogrzewana szyba tylna itd. Ten obwód jest pozbawiony zasilania w czasie rozruchu, ma to na celu odciążenie akumulatora przy uruchamianiu silnika, poza tym zachowuje się jak normalne 15, czyli + po stacyjce
poszukuję schematu elektryki renault laguny 1,8i rocznik 94-98 a szczegulnie od climatronika :|
Przekaźnik to nie regulator...A w przypadku zasilania dmuchawy umiejscowienie jednego z nich jest w tunelu nadmuchu.
jakikolwiek czerwony przewód o numerze 1010 jest napięciem po zaponie ale odradzam Ci podłączanie się pod przewody pod maską pod czarną pokrywą gdyż te zapewne zasilają najprawdopodobniej albo ECU silnika, albo ECU systemu EAS, albo jest to napięcie dla tylnego lub przedniego modulatora albo i jest to napięcie do gniazda EBS przyczepy. Podłączenie się...
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Witam. Przyznaje bez bicia - czytałem przez kilka dni ten temat oraz dwie poprzednie części ale ogarnąć kilkaset stron jest trudno. Proszę o poradę. Posiadam silnik od pralki - około 180W oraz alternator FORD ESKORT . Z którego z tych dwóch "dawców" zrobić prądnicę do ładowania akku 24V. Chodzi o jak najmniejsze koszty. Posiadam UPS sinus 600VA na 24V...
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
Na początku zaznaczam,że nigdy nie miałem w ręku takiej opalarki,ale mam częste przejścia z suszarką do włosów./żona,synowa,dwie wnuczki/.Otóż zasilanie silnika dmuchawy takiego urzadzenia następuje poprzez spadek napięcia na odcinku spirali grzejnej.Odczep ten jest wykonany poprzez połączenie nitowane i tam najczęściej następuje utlenianie się opornicy...
Jak to rozłączysz przestanie działać dmuchawa w środku. Prawdopodobnie ktoś "wymienił" końcówkę która wchodzi w pin 20. Połączenie = chodząca dmuchawa w środku. Na pinie 20 idzie zasilanie po bezpieczniku na dmuchawę w środku.
C4, podobnie jak wszystkie późniejsze pojazdy PSA o tzw. "architeklturze full CAN" nie ma klasycznej kostki stacyjki. Jest tam zwykły niskoprądowy, trójpozycyjny przełącznik dający sygnał do BSI, które z kolei uruchamia poszczególne przekaźniki zasilań i rozrusznika. Przekaźnik zasilania wentylatora dmuchawy zlokalizowany jest w PSF (inaczej zwanym...
najpierw sprawdz czy dochodzi ci zasilanie +12V do silnika dmuchawy,jesli dochodzi to instalacja jest wporzadku a masz problem z silnikiem wowczas demontaz i rozebranie go i postawienie diagnozy ewentualnie wymiana ,pozdrawiam :D
Po zlokalizowaniu filtra kabinowego i jego wyjęciu ukaże się wirnik silnika dmuchawy. Wpierw spróbuj ręcznie obrócić wirnik lub np. dłuższym śrubokrętem i jeśli obraca się swobodnie, to usterka będzie w zasilaniu, bądź w sterownikach dmuchawy. Możesz spróbować sprawdzić jego działanie podłączając go bezpośrednio pod akumulator.
Proszę o pomoc.. To napisz co sprawdziłeś. Bezpiecznik dmuchawy w BSM ma zasilanie, jest zasilanie (masa,plus) na silniku dmuchawy?
W kanale nadmuchu powietrza pod deską rozdzielczą, Dojdziesz po przewodach zasilania dmuchawy
Jeżeli chodzi o wycieraczkę to prawdo podobnie jest zatarta ośka przekładni w silniczku, co do wentylatora dmuchawy może być wiele przyczyn, zacząłbym od sprawdzenia czy dochodzi do niego zasilanie.
Dzisiaj dodatkowo zapaliła mi się kontrolka od poduszki, czytałem jeszcze,że w Xsarach wypalały się kostki stacyjki i trzeba było założyć przez przekaźnik zasilanie dmuchawy nawiewu wew. Jestem trochę w kropce, nie wiem teraz czy to BSI czy kostki
Sprawdź czy dmuchawa ma zasilanie i czy jeż ma dobrą masę.
W Lagunie I z 2000r. poszedl dym spod konsoli srodkowej i przestal krecic wiatrak dmuchawy. Samochod ma klimatyzacje ze sterowaniem elektronicznym. Panel pokazuje wszystko prawidlowo, nawet kreseczki o sile nadmuchu, zdemontowalem silnik dmuchawy. Z naklejki na silniku dowiedzialem sie ze klimatyzacja jest f-my BEHR. Silnik dmuchawy specjalnie nie smierdzial...
Jednak rozwiazanie najprostrze jest najlepsze. Kupilem koszyk na 10szt. baterii AA. Wszysko smiga. 1 grill rozpalony. Ciekawe na ile rozpaleń starczą baterie
https://obrazki.elektroda.pl/3298855700_... Jest przy zasilaniu dmuchawy, ale też pomp głębinowych ( przy odbiornikach dużej mocy)
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
A sprawdzałeś przekaźnik zasilający dmuchawę. Taniej by ci wyszło iśc do warsztatu, zapłacić za naprawę a "żółtaka" (banknot 200 zł) przybić na czoło mechanikowi. Jak ja lubię takich klientów. Zobacz czy dochodzi napięcie do rezystora/silnika. W 207 zasilanie wychodzi chyba z BSM.
Ktoś wcześniej przerobił zasilanie dmuchawy (nieumiejętnie) ,dał plus z 30 zamiast 15 .Przeróbka prawdopodobnie w obrębie skrzynki bezpiecznikowej -wypalone gniazdo bezpiecznikowe i ktoś dał skróta z 30.Trzeba przywrócić stan fabryczny. Dodano po 1 Ktoś wcześniej przerobił zasilanie dmuchawy (nieumiejętnie) ,dał plus z 30 zamiast 15 .Przeróbka prawdopodobnie...
A może zgnita instalacja ;)
Przy uszkodzeniu rezystora dmuchawy czwarty bieg będzie działał zawsze, bo prąd idzie bezpośrednio do silnika dmuchawy omijając opornik. Piny 1,2,3 to miny do których jest podawany prąd (zależnie który bieg to na ten pin idzie prąd). Pin 4 jest wyjściem, z niego idzie prąd na dmuchawę. Wewnątrz połączone są trzy oporniki szeregowo plus czwarty termiczny....
Zasilanie, pompa, dmuchawa i czujnik temperatury są podłączone, Do kabli wychodzących z pozycji PILOT nie jest nic podłączone i włącznik również nie jest podłączony.
A nie ma pod prawą przednią lampą przykręcona do podłużnicy (zazwyczaj jest zgnita)
Ładowanie już zrobione bo rzeczywiście nie było . Ale zasilania na tym przewodzie nie mogę znaleźć, a jedyny przekaźnik który znalazłem jest obok pedału sprzęgła ale on ma styki i gniazdo nie wypalone o ile to ten przekaźnik . a BSI jest w tym aucie - pod skrzynką bezpieczników.Jak wygląda zasilanie dmuchawy w aucie z BSI ??
cały czas jest włączona po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jedyna możliwość, że przewód +12 V, zasilania dmuchawy, jest zwarty z innym przewodem, albo elementem instalacji, który jest "bez stacyjki". Trzeba przy pomocy miernika, lub żarówki znaleźć to miejsce i zaizolować.
Pod maską nie ma bezpieczników dmuchawy, a na start sprawdź zasilanie na przełącznik, żółte kable- wypalało złącze na ucebiku. Temat oklepywany z 200 razy, sam nawet dawałem fotki gdzie co sprawdzić, no po co ja to robię?
Dziwne, każdy komercyjny sterownik powinien mieć dodatkowe, niezależne zabezpieczenie w postaci termostatu bimetalicznego (STB), które w przypadku uszkodzenia regulatora, powyżej 90 oC odłącza zasilanie dmuchawy. Ale to tak zbaczając z tematu.
romoo myślę że dioda to w tym przypadku nie aż taka strata, tam jest przewód 0,35^2 , pobór niewielki... dodatkowo sprzed diody od strony webasta można dać przekaźnik i przełączać zasilanie dmuchawy i klapek z "15" na "30". ale to wszystko tylko teoria, autor wątku coś przy tym upali :) pozdr.
Trzeba sprawdzić zasilanie na zaciskach silnika po rezystorze. Ja miałem takie uszkodzenie i faktycznie na 4 biegu dmuchawa działała i wymieniłem rezystor. Opel astra 1999r. Można sprawdzić napięcie na wyłączniku dmuchawy. Z wyłącznika jeden kabelek powinien iść prosto do silnika a na czwartym biegu prosto z zasilania 1,2,3 to przez rezystor.
Należy pierwsze sprawdzić zasilanie silnika dmuchawy jeśli prąd dochodzi winny jest opornik.
Witam proszę o pomoc w sprawie Peugeota Partnera z 2000r. 2.0 HDI auto z klimą manualną , nie działa dmuchawa . Brak zasilania na wtyczce przy dmuchawie na grubym czerwonym przewodzie, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, nie wiem niestety który bezpiecznik i przekaźnik odpowiada za zasilanie dmuchawy i stąd moja prośba o pomoc, może ktoś ma schemat...
Witam, Okazało się, że ze względu na obecność wody pod siedzeniem (gdzie znajduje się akumulator i wiązki przewodów), doszło do uszkodzenia izolacji, zwarcia i przepalenia przewodu odpowiedzialnego za zasilanie dmuchawy. Jeśli chodzi o wodę to problemem okazała się źle wklejona szyba przednia. (Tak to jest w dzisiejszych niektórych warsztatach samochodowych)....
Czyli nie ma zasilania. Sam znajdz gdzie. Dmuchawa i kierunki pracują czy nie?
Rezystor dmuchawy właśnie po to jest, aby zmniejszać napięcie zasilania dmuchawy w zależności od ustawienia pokrętła. Im mniejszy bieg dmuchawy tym niższe napięcie. Wiatrak powinien działać i przy 9 V tyle że z mniejszą prędkością.
Witam, Mam podobny problem, C3 1,6 eHDI 2013 nie działa dmuchawa. Samą dmuchawę sprawdziłem "na krótko" - działa OK. Udało mi się też dotrzeć do rezystora dmuchawy (typ F8840002) ale okazało się, że na żadnym pin-ie kostki nie ma zasilania. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem. Sterowanie dmuchawą z klimatronika "żyje" tzn. reaguje na klawisze +, -, na...
1. Czy sterownik w stanie, gdy występuje usterka, nie jest zawieszony - poprawnie odczytuje temperaturę, temperatura na wyświetlaczu się zmienia, czy nie, czy reaguje na przyciski? 2. Czy gdy występuje problem, to sterownik poprawnie sygnalizuje wyłączenie dmuchawy - dioda LED dmuchawy jest wygaszona, czy świeci? Na początek wymieniłbym kondensatory...
Mam pytanko skąd brane jest zasilanie na silnik dmuchawy. Ani na przełączniku ani na module rezystorów nie ma zasilania.Czy ktoś ma schemat instalki. Bezpieczniki są ok. Może przekaźnik lecz gdzie on jest. Pozostałe elementy samochodu są ok POZDRAWIAM
Albo siedzi ci zasilanie albo sterowanie, masz czym diagnozować?
Prawie na pewno uwalona opornica wentylatora, tzw "jeż". Ciężko dostać, na allegro ceny zwykle >500 zł, więc ktoś zrobił na krótko. Siedzi to w podszybiu, pod wentylatorem nawiewu. Ale warto także sprawdzić bezpiecznik w oddzielnej oprawce, w okolicach skrzynki bezpieczników, oraz styk 15x w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie dmuchawy. Ale na 90%...
To jest regulator obrotów http://obrazki.elektroda.pl/7553532800_1... Grube kable w jednej wtyczce to zasilanie, w drugiej silnik, zewrzyj je parami, czy dmuchawa ruszy
Witam. Zmiesz na zaciskach pompy czy ma odpowiednie napięcie zasilania. Podaj z jakiego sterownika ją zasilasz?
zasilać silnik dmuchawa montaż dmuchawa dmuchawa boxer dmuchawa
nissan secure zablokować windows update cooler master zasilacz naprawa
Amplituner Onkyo - problem z jedną kolumną Jak wzmocnić sygnał anteny kierunkowej DVB-T2?