[url=http://www.ebmpapst.us/media/conten... Po podaniu zasilania 24V (+24V - 1, GND - 5), bez sygnału sterującego PWM (jest wewnętrznie podciągnięty do plusa) będzie pracować z max. prędkością. [url=http://www.ebmpapst.us/media/conten...
Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
Problem, to jak się podłączyć pod zasilanie dmuchawy? 230V/80W, sterownik posiada też regulację obrotów. Termostat i przekźnik
Właśnie aby niekoniecznie maksymalnym kosztem i markowo ale okazjonalnie móc zasilać energochłonne narzędzie (kosę 2x18) postanowiłem kupić wspomniane przez Czeczena mortisony. Są to 2 szt 10-cio ogniwowych 5Ah. W użyciu póki co niewielkim - wpierw jedna wraz z BJR181 ścięła i pokroiła na dzwonka dość wybujałą klonową siewkę tracąc jedynie jeden z trzech...
Ostatnio trochę z pracą u mnie ruszyło tak i dopiero dziś czas miałem podłubać przy projekcie, zaczyna mieć to powoli kształt docelowy. Ciągle jest to konstrukcja testowa z tego co akurat jest pod ręką, zabezpieczenia są pominięte głównie z racji na taki stan rzeczy, zaliczyłem po drodze parę fu*kupów, ale mam funkcjonujący prototyp. Brak jeszcze systemu...
Nie szukaj schematów. Ja te typowe usterki naprawiam tak - przecinam ten gruby biały przewód który zasila dmuchawę. Stosuję odpowiednio duży przekaźnik oraz dodatkowe gniazdo bezpiecznikowe. Zasilanie biorę z pod śruby 8 a sterowanie przekaźnika z innego obwodu gdzie pojawia się 12 V po zapłonie. I tyle w tym temacie.
Masz może przekaźnik od dmuchawy ? W starszych samochodach stacyjką dajesz napięcie zasilające na kupę przekaźników, jeden może zasilać przełącznik biegów dmuchawy przez zgrzewające się styki tego przekaźnika. Ćwierka, bo coś wlazło w wentylator, lub np szczotki się kończą. Może być to przekaźnik 1 ? "ignition main circuits relay" w skrzynce przy silniku...
Przyczyna może być zarówno po stronie dmuchawy, jak i sterownika. Na początek trzeba zweryfikować, czy dmuchawa dostaje zasilanie ze sterownika - pomiar lub podłączyć dla testu dmuchawę pod zasilanie z pominięciem sterownika, żeby sprawdzić, czy i jak pracuje. A czy jak załączasz dmuchawę na sterowniku, to słychać jakikolwiek dźwięk z dmuchawy (brzęczenie)?
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
Standardowo: 20A zasilanie główne agregatu 1A zasilanie sterowania (zegar lub pilot) 25A zasilanie dmuchawy wewnętrznej pojazdu
Może byś faktycznie że Twój sterownik załatwiła ta wilgoć lub co bardziej prawdopodobne wypalone styki przekaźnika. Taki sterownik powinien zasilać piec akumulacyjny za pośrednictwem jakiegoś stycznika . Nie wiem czy jest taki zainstalowany czy nie ,ani jaką moc ma ten piec . W każdym razie obciążalność styków "Eurostera" to 5 A a piece akumulacyjne...
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Dodane te zdjęcia które były nie wyraźne. Nie mam pojęcia do czego to jest. To są przewody do wpięcia w zasilanie dmuchawy. Tego jak sam napisałeś nie potrzebujesz, więc możesz zaizolować a przekaźnik wypiąć z instalacji piecyka.
To probówka w dłoń, kilka sekund i masz zlokalizowany zapłon. Sprawdź probówką żarówkową gruby czerwono/biały pin 5,to zasilanie przełącznika dmuchawy.
Podsumowując mieszane użytkowanie akku 2Ah i 4Ah będzie w czasie trochę dłuższe od zestawu 2x2Ah. Przy połączeniu szeregowym to totalna bzdura. Po rozładowaniu mniejszego akumulatora (2Ah) napięcie spadnie i albo się całość wyłączy (to lepsza opcja) albo ten większy (4Ah) będzie dalej zasilał dmuchawę i jednoczesnie przeładowywał mniejszy w odwrotnym...
... jakoś nie jestem zwolennikiem 24V ... ale każdy robi jak uważa... A to duży błąd. Też jak zaczynałem zabawę w off-grid, myślałem że 12V wszystko ogarnę. Finalnie poszedłem w 24V a teraz powoli żałuję, że wtedy przyoszczędziłem i nie poszedłem od razu w 48. Czytałem, że masz plany rozbudowy własnego off-grida a trzymając się tak niskich napięć,...
Zasilanie modułu dmuchawy miałeś w E36. W E46 nie ma przekaźnika jest moduł tylko.
Oryginalne radio jest sterowane CANem,trzeba sobie do złącza ISO doprowadzić plus po kluczyku i podświetlenie Można też podświetlenie zasilić z dołożonego plusa po kluczyku i masz komplet prądów do działania. Zasilanie możesz pobrać z panelu nawiewu, to gruby żółty kabel zasilający przełącznik dmuchawy
że od czujnika niskiego ciśnienia wyłączałby się nawiew wewnątrz? Niemożliwe, sprawdź zasilanie na sterownik dmuchawy i samą dmuchawę na krótko jak tam ok to sterownik do wymiany
Hej. W samochodzie należy znaleźć przewód zasilający wentylator przed gałką regulacji obrotów, przeciąć go i połączyć odpowiednio z kablami z przekaźnika. Czarny pin 30 musi być podłączony z obwodem idącym w ostatecznie w stronę dmuchawy, a czerwony idący od zasilania samochodu (od bezpiecznika). Wtedy jak zadziała webasto i osiągnie minimalną temperaturę...
Najprawdopodobniej przepalony rezystor dmuchawy. Na czwartym biegu silnik dmuchawy zasilany jest bezpośrednio, więc nie idzie przez przepalony rezystor.
Webasto poprzez przekaźnik K3 zmienia zasilanie dmuchawy z stałego na po zapłonie. Masz zasilanie na silniku ??
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
Z styku X są zasilane światła, dmuchawa, ogrzewana szyba tylna itd. Ten obwód jest pozbawiony zasilania w czasie rozruchu, ma to na celu odciążenie akumulatora przy uruchamianiu silnika, poza tym zachowuje się jak normalne 15, czyli + po stacyjce
Witam, napotkałem przy okazji stary temat ale nie zamknięty. Według mnie taki układ nie ma możliwości regulacji, zapewne coś źle przerysowane. Dmuchawa 1- ochrona; dmuchawa 2- faza poprzez styk przekaźnika K1; dmuchawa 3- bezpośredni biegun n, więc co ma się tutaj zmieniać? Pełne 230V na zasilanie dmuchawy. Triak mógłby regulować przy działającym K2...
Jak to rozłączysz przestanie działać dmuchawa w środku. Prawdopodobnie ktoś "wymienił" końcówkę która wchodzi w pin 20. Połączenie = chodząca dmuchawa w środku. Na pinie 20 idzie zasilanie po bezpieczniku na dmuchawę w środku.
A sama dmuchawa sprawdzona? Bezpiecznik dmuchawy? Zasilanie do dmuchawy dochodzi?
Tak. Może być. Mój kolega ma zrobiony piec do ogrzewania garażu w którym wykorzystuje dmuchawę od samochodu i zasila ją zasilaczem od komputera stacjonarnego. Nie ma z tym żadnego problemu.
Tak jak już pisałem, żeby sprawdzić, czy to kwestia elektroniki, zwierałem przewody zasilające dmuchawę (3 biegi) prosto do fazy i efekt był taki sam, więc wygląda na to, że to nie jest kwestia elektroniki i tego zasilacza beztransformatorowego.
Oryginał Znalazłem schemat i według niego zasilanie dmuchawy świeżego powietrza jest po bezpieczniku 98 oraz bezpieczniku 2 (skrzynka bezpieczników nr1 ), tylko cały problem polega na tym, że w rozpisce i w rzeczywistości nie mogę zlokalizować bezpiecznika nr 98.
Zdemontuj osłony kolumny kierownicy i sprawdź czy masz zasilanie na pierwszej pozycji kkuczyka-ACC, w tej pozycji jest zasilanie dmuchawy, kabel żółty w kości ctacyjki
Drabinka podaje +. A przecina się przewód zasilający pokrętło dmuchawy - odcinasz samochód od bezpośredniego zasilania i na pokrętle ustawiasz obroty jakie chcesz :-)
A sprawdzałeś przekaźnik zasilający dmuchawę. Taniej by ci wyszło iśc do warsztatu, zapłacić za naprawę a "żółtaka" (banknot 200 zł) przybić na czoło mechanikowi. Jak ja lubię takich klientów. Zobacz czy dochodzi napięcie do rezystora/silnika. W 207 zasilanie wychodzi chyba z BSM.
laguny to chyba slyna z problemu nawiewu ja tez nie dawno mialem problem bo wtyczka sie przepalila ale wystarczylo spryskac odpowiednim sprayem i wszystko zatrybilo ;)
Jeśli się boisz to możesz wrzucić jakąś filtrację ale pamiętaj że napięcie na kondziu wzrośnie o 1,30V czyli zamiast 12V będziesz miał około 15V. Też niby nic bo w instalacji jest 14.4V podczas pracy silnika. Ja zasilałem różne silniki (dmuchawy, odkurzacze) z prostownika i nic się nie stało. Dodano po 0 Jeśli się boisz to możesz wrzucić jakąś filtrację...
Zasilanie dmuchawy brane jest z bezpiecznika 50A pod BSM może zaśniedziały styki. Później napięcie jest podawane poprzez przekaźnik do dmuchawy . Wystarczy sprawdzić w którym miejscu powstaje spadek napięcia . Po 2008 bezpiecznik może być 80A
w wiekszosci samochodów opornik jest w obudowie wentylatora dmuchawy Dodano po 2 poszukaj kostki która zasila wentylator dmuchawy i gdzieś w jej okolicy jest opornik.opornik ten jest chłodzony tym wentylatorem Dodano po 4 w okolicy nóg pasażera jest ten silnik wentylatora,trzeba poswiecic sobie latarką i tam wszystko znajdziesz POWODZENIA
Mam problem ze wzmiankowaną dmuchawą (na tranzystorach), czy ktoś może mi powiedzić jak podłączony ma być przewód zasilający dmuchawę, konkretnie przy właczonej stacyjce w pozycji praca, wszystkich dobrych bezpiecznikach i sprawnym układzie regulacji obrotów brak napięcia na tym przewodzie (dmuchawa nie pracuje). Kiedy podam napięcie bezpośrednio na...
Co do tej pory sprawdziłeś?Bezpiecznik,zasilanie dmuchawy to na początek.
Przekaźnik czasowy odpowiednio zasilany.
Na sterownik idzie dopiero napięcie po włączeniu zapłonu. 35 po stacyjce, 29 stałe z akumulatora. Na I masz tylko zasilanie radia, dmuchawę itp o ile pamiętam. http://obrazki.elektroda.pl/3388272900_1...
Za mały prąd
Witam, 1)pole nr 1 wtyku przychodzącego do klimatronika (oznaczony literką D), podajesz + 12V, 2)należy przez przekaźnik podać zasilanie na układ dmuchawy, przewód czarny z niebieskim paskiem, przy kasecie bezpiecznikowej, zabezpieczony bezpiecznikiem nr 25 3)podrzuć maila do siebie
A jak powinien być podłączony z rezystorami? https://obrazki.elektroda.pl/2400580800_... Dodano po 7 I po co base jak to jest mechaniczny element? Rozumiem com daje 12 v low i med idzie na rezystory a wyjście z rezystora na zasilanie dmuchawy i dodatkowo high tez na zasilanie dmuchawy i mam pelne obroty bez rezystorow. A pod B co ma...
Temat rozwiązany. Okazuje się że przewód biały zmienia się w połowie tunelu środkowego na pomarańczowy i zasila dmuchawę. Natomiast różowy przechodzi dalej przez gródź i idzie z wiązką do bsm ale do niego nie wchodzi tylko przychodzi na dolną część "kanapki" bsm czyli bezpieczniki maxi. Wygląda na to, że bsm nie steruje zasilaniem dmuchawy a prąd do...
najpierw sprawdz czy dochodzi ci zasilanie +12V do silnika dmuchawy,jesli dochodzi to instalacja jest wporzadku a masz problem z silnikiem wowczas demontaz i rozebranie go i postawienie diagnozy ewentualnie wymiana ,pozdrawiam :D
Upalona opornica dmuchawy, lub jej kostka zasilająca, dostęp między schowkiem a popielniczką w głębi na tunelu nawiewu.
Lub jeżeli nie masz ochoty rozbierać sterownika, dodajesz jeden przekaźnik na 220V między sterownik (dokładnie wyjście zasilania do pompy-dmuchawy) a dmuchawę podłączasz do cewki zasilanie z sterownika a do styków normalnie zamkniętych NC osobną fazę i dalej do dmuchawy. Jeżeli temp. będzie poniżej 50st wtedy sterownik nie daje napięcia na pompe czyli...
Na prawo od bezpiecznikow pod deska sa trzy przekazniki (lub puste miejsca na nie) jeden nad drugim. Ten srodkowy zalacza sie tylko przy pracujacym silniku i zasila dmuchawe.
Jeżeli chodzi o wycieraczkę to prawdo podobnie jest zatarta ośka przekładni w silniczku, co do wentylatora dmuchawy może być wiele przyczyn, zacząłbym od sprawdzenia czy dochodzi do niego zasilanie.
zasilać silnik dmuchawa montaż dmuchawa dmuchawa dmuchawa defro
dodatkowe zasilanie przyczepy jumper błąd alhambra kluczyk
zawór zwrotny atego zawór zwrotny atego
Sharp Smart Control nie widzi radia - co zrobić? Parametr załączenia palnika w piecu Termet Silver - czy można obniżyć?