To jest tranzystor bo oznaczony literą Q. Być może steruje bramką tego obok i być może jest to podwójny tranzystor z kanałem P i N. Przydałoby się sprawdzić czy jest połączenie do bramki tego większego i do linii zasilania.
Nic w ciemno się nie wymienia. Nie na tym rzecz polega. Należy zmierzyć rezystancję cewki, przejście do masy i do źródła zasilania.
Jeśli dobrze wymigałeś, to masz takie błędy: P1402 Układ czujnika położenia zaworu EGR P0403 Usterka obwodu recyrkulacji spalin P0180 Usterka obwodu czujnika temperatury paliwa A P0110 Awaria obwodu temperatury powietrza dolotowego Czyli EGR do przeglądu i prawdopodobnie usterka elektryczna. Samodzielnie - możesz sprawdzić wszystkie bezpieczniki i zasilanie...
Różnice masz w sterowaniu kierunkami,w aucie zobacz które podłączenie będzie Tobie łatwiejsze.No i oczywiście sprawdź na którym programie zadziała.Czyli podłącz zasilanie,cany i przetestuj.
Nic lepszego nie było? Proszę. http://obrazki.elektroda.net/56_12587569...
To teoretycznie ta pseudo blokada odcina zasilanie na PMC i dlatego immo nie gaśnie.
lepij zadbaj o przewody odpowiedniego przekroju doprowadzajace zasilanie....
Mazda 6 2009 rok 2.2 diesel, jak sprawdzić zasilanie ECU, nie mam na desce nic poza kluczykiem z wyświetlaczem. System bezkluczykowy, brak komunikacji komputera z ECU. Nie ma zapłonu, pilot działa tylko na zamykanie i otwieranie drzwi. Światła awaryjne działają.
Witam.W załączniku schemat instalacji sterowania silnikiem oraz opis bezpieczników.
Tak jak mówisz. Prawdopodobnie czujnik obrotów wału. A sprawdzałaś przy zapłonie? Ostatnio miałem taką mazde. Napięcie dla testera jest dopiero po przekręceniu kluczyka. Ewentualnie sprawdź zasilanie.
Zacznij od sprawdzenia wszystkich połączeń i sprawdzenia zasilań.
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
Trzeba by było jeszcze sprawdzić temperaturę przełączania instalacji. Gazownicy czasem celowo zaniżają żeby szybko załączyć zasilanie gazowe a to pozorna oszczędność
Sali , to dioda zapezpieczająca , gdzies jest nieliche zwarcie , lub odwrotnie wpinasz zasilanie. Czy nie powinna być wlutowana odwrotnie.?
To nie żelazko że idą dwa przewody. Che wiedzieć który to bezpiecznik i zobaczę sobie jaki kolor przewodu idzie do niego i resztę sobie dojdę nie będę rozbierał połowy kokpitu. Jak coś to zasilanie dam z czego innego jak na bezpieczniku będzie dobrze a może jest jakiś przekaźnik uszkodzony. Nie mam schematu żeby zobaczyć z kąd idzie zasilanie
A dokładniej jego zasilanie i masę.
Alternator ma bezpiecznik i z niego jest też inne zasilanie którego brakuje.P
a jak jest podlaczone zasilanie w samochodzie sprawdz to albo jedz do warsztatu gdzie byl montowany samochód bo moze byc ze po wyłaczeniu samochodu jest jeszcze chwilke zasilanie i wtryskiwacze gazowe puszczaja gaz do kolektora ssacego i to moze byc przyczyna najlepiej niech sprawdza to zasilanie
Zasilanie dochodzi. Masa jest. Podświetlenie działa.
Czy na grubym przewodzie jest zasilanie .P
Kostka lampy podłączona dobrze? W samej kostce pojawia się zasilanie na pinach?
Znajdz zasilanie i masę.
Zwierałeś czujnik? Sprawdzałeś masę? Podłączyłeś się bezpośrednio w zasilanie wyłącznika?
Proszę...schemat audio
3 pinowa to cewka na 3 pinie zasilanie po stacyjce
witam, proponuję odłączyć przewód zasilający świece a następnie sprawdzić czy dochodzi zasilanie,cześć
Hej witam rozwiązałeś temat z zasilaniem
Nie wiem gdzie jest komp,możesz zapłon przeciąć a z tego co kojarzę jest tam samodiagnoza czyli brak błędu brak kontrolki.Szukaj też na bezpiecznikach w lewym progu,któryś chyba właśnie zasilał ECU.
inny typ obudowy LED A napięcie te same zasilania?
Moze byc problem z akumulatorem, ladowaniem akumulatora lub stykologia w tych okolicahc. Wspoma jest elektrohydrauliczna i sie nie wlaczy jak zasilanie slabe.
Pierwsza sprawa posprawdzaj masy, komputer raczej jest ok, nie padały w tych autach, szukaj także w zasilaniach.
Zacznij od sprawdzenia zasilania możliwe że to wina alternatora ,regulatora napięcia lub akumulatora generalnie obwodu zasilania .
Najczęściej ECU steruje minusem cewki. Plus zasilania cewek z bezpiecznika, często przez przekaźnik. Żarówka na przewodach i szukaj gdzie znikło zasilania.
Albo nie mieć sygnału z czujników lub właściwego zasilania.
i co patrzyłes na dolot i układ zasilania??
Bez problemów możesz podłączyć akumulatorek podtrzymujący 12V. Musisz tylko wstawić na kabelku zasilającym centralkę, np za bezpiecznikiem , diodę prostowniczą 10 A 25 V aby z akumulatorka nie zasilać całego samochodu.
Zobacz mój temat może pomoże brak napięcia 12v na scv mazda 6
czyli nie ma prostego rozwiazania typu jakiś tranzystor, rezystor, kondensator podlączamy wejscie, zasilanie ... i gotowe ?
A masz sprawdzone żarówką zasilanie na śrubie alternatora?
Problem leży chyba po stronie wtryskiwaczy które się nie otwierają sprawdź czy pompka w Baku daje ciśnienie zobacz do ilu wzrasta podczas kręcenia i sprawdź czy masz podczas rozruchu zasilanie na wtryskach
Brak zasilania na ecu. Sprawdz zasilanie na ster. Przekaznik, wiazke.
Sygnał prędkości jazdy zazwyczaj ma przebieg prostokątny o amplitudzie równej mniej-więcej napięciu zasilania.
Układ pinów w Twoim aucie jest typowy tj: zawiera piny GND (masa), B+(zasilanie) oraz MEN (linia komunikacyjna).Na stronie http://reverseengineering.road2.me/diagn... znajdziesz więcej informacji na temat diagnostyki MAzdy.
Po zachowaniu radia sądzę że gdzieś w układzie zasilania poza radiem jest złe połączenie. Robią się przerwy w zasilaniu.
Zaczynasz mnie martwić, wyżej Cię ceniłem. Słuchaj, w tym systemie podstawą do uruchomienia przekaźnika pompy jest obecność impulsów zapłonowych na uzwojeniu pierwotnym cewki.
Do aparatu zasilania dochodzą?
Oj jo jo. A zasilanie czujnika VSS sprawdziłeś?
Witam jestem nowy na forum, mam bardzo podobny problem w mojej Madzi 323 BA 1.5 16v 97r. też nie ma ładowania a gdy sprawdzałem tą kostkę od altka i gdy jest odpięta i przekręcony jest zapłon na liczniku cały czas świeci się lampka a podłączając kontrolkę z żarówki na żadnym z 2 przewodów nie ma zasilania
Witam. Trafo dzwonkowe,prąd zmienny 8V. To zmienne podłączyć po wejscie Tain i GND, a zasilanie 12V stale - GND minus ,IGN plus. Pozdrawiam.
Sprawdziłeś zasilania wg schematu?
sprawdź zasilanie a szczegolnie masy
Z tego co pamiętam kod oznacza: 12 niskie napięcie zasilania (akumulatora)
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
mam podobny problem lecz dotyczy mazda 323 nie działa zapalniczka zegarek i lusterka. chciałem wymienić bezpiecznik lecz za każdym razem pali sie...nie wiem gdzie teraz szukac przyczyny...prosze o pomoc;) pozd
Odłącz zasilanie wzmacniacza subwoofera zrób pomiar.
sprawdzałeś czy dochodzi zasilanie do cewki i modułu.
Pytałem czy masz zasilanie na bezpieczniku w kabinie...
Bez pomiarów ciężko powiedzieć, jednak wszystko wskazuje na brak zasilania niektórych obwodów - np. przepalony bezpiecznik.
Witam jestem nowy na forum, problem w mojej Madzi 323 BA 1.5 16v 97r. jest taki że nie ma ładowania a gdy sprawdzałem tą kostkę od altka i gdy jest odpięta i przekręcony jest zapłon na liczniku cały czas świeci się lampka a podłączając kontrolkę z żarówki na żadnym z 2 przewodów nie ma zasilania.
Oczywiście że się da wystarczy zasilanie radia podpiąć po stacyjce.
A ten egr, to jest ten który miałeś w starym silniku, czy przyjechał z nowym? Sprawdź napięcia zasilania sterownika (choćby przez kompa) w momencie szarpania. Ładowanie też zmierz.
Brak zasilania komputera, pewnie bezpiecznik, jeśli nie sprawdzasz zasilanie na pinach komputera.
uszkodzony silnik brak zasilania na silnik brak masy Ludzie to maja problemy.Sprawdzałeś czy idzie prąd na silnik?
jezeli chodzi o wtryski to sygnal po przekreceniu zaplonu jest na trzecim, a przy kreceniu rozrusznikiem nie ma zadnego sygnalu na zadnym wtrysku. o jakim sygnale tu mowa????kluczowaniu wtryskiwaczy czy ich zasilaniu???
Czy widzisz lepszą "przeszkodę" w takim autku? Np odciąć jedno z zasilań ECU.
Skoro komp nie łączy się z ECU to do sprawdzenia zasilania ECU jako pierwsze.
tam masz tylko zasilanie i sygnałowy podpinasz względem masy
Zamontowałem 2 :) jedna z własnym zasilaniem ukryta i druga zasilana z alarmu. pozdro
Witam wzmacniacz mozna podłączyć zgodnie z podanym wyzej opisem.Mozna go równiez mostkować czyli + I - Sąsiednich kanałów głośnik 4ohm nic się nie grzeje.Sygnał z wierzy bo test robiłem w domu,zasilanie z aku.Za 30 zł rewelacja,pozdrawiam
Kabel w punkcie trzecim zwarty do masy zamyka drzwi, natomiast nie wiem do czego służy kabel w punkcie piątym ten z zasilaniem 5v
Sprawdź dobrze zasilanie piecyka "żarówą".
Od czegoś trzeba zacząć, możesz porobić pomiar czy podczas kręcenia gdy nie odpala znika czy nie zasilanie z podstawowych elementów i będziesz wiedział, ale jak na popych odpala zawsze a z kluczyka nie to dla mnie 99% uszkodzona kostka stacyjki.
gaz był odłączany od akumulatora (zasilanie) obydwa silniki ze zmiennymi fazami
gdzie szukac ewentualnej przerwy ? A czy przyczyną może być np czujnik położenia wału korbowego? czy brak sygnału z czujnika odbije się echem na zasilaniu cewek?
Dokładnie, zapomniałem tego dopisać. Zasilanie z akumulatora aby mieć pewność wydajności, jednak poprzez przekaźnik po kluczyku. Zasilanie przetwornicy tylko i wyłącznie w momencie pracy samochodu.
Witam. Plusy są, ale czy tam zasilanie jest chyba sterowane minusem...? Jak to w japońcach...
Przejrzyj wiazki pod maską pod kątem przywarcia do masy. Jest to możliwe. Na próbę w miejsce tego bezpiecznika włożony został 60A spalił się od razu, nawet kluczyka nie było w stacyjce. A czy rozrusznik zasilany jest przez jakiś bezpiecznik?
Witam. Jak w temacie, Mazda 121 1.3 1992 rok. Potrzebuję schemat zasilania sterownika silnika. Nie mam iskry, aparat cały podmieniony na sprawny i nadal to samo., Numer sterownika silnika B3D1 18 881C, MECS-J102 D6, ma 3 żółte wtyczki. Proszę o pomoc, na których pinach ma być zasilanie?
Do wzmacniacza proponuje podpiąć na obwód zasilania kondensator 1F
Duży bezpiecznik w kabinie nie kontaktował znowu problem powrócił
To na 100 % jest to ręczna antena. I żadnego zasilania tam nie trzeba dołączać. Bo to, co napisał PROJ21, to jakieś straszne bzdury. Dawno nie czytałem takich głupot i do tego tak napisanych.
Masz prawidłowe zasilanie na czujniku, czujnik "nadaje", rozrząd cały?
Dwa kable odpowiadają za sterowanie a w zasadzie trzy. Zielony i niebieski to zasilanie siłownika na przemian w zależności czy otwierasz czy zamykasz. Spójrz na schemat poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8583556000_1...
to już sprawdzałęm i wydaje się być ok wydaje mi się że bardziej jest to sprawa elektryki, może zasilania lub sterowania wtryskami
Raczej problem z zasilaniem centralki. Może przy akumulatorze, może przewód masowy. Przy samej centralce powinna być kostka, gdzie jest sterowanie elektrozaworów, czujnika poziomu gazu i zasilanie centralki.
Wygląda na problem z czujnikiem temperatury. Zobacz na przewodzie niebieskim dochodzącym do piecyka czy podaje sygnał od czujnika. Po zadziałaniu czujnika (okolice 5 stopni C) powinno pokazać się zasilanie z przewodu od alternatora. (oznaczone jako linia 61 zasilania) Z tego co pamiętam to mazda nie ma CAN tylko W-BUS na pinie 1 i linię K do komunikacji...
Brak komunikacji ze sterownikiem - brak zasilania lub uszkodzony sterownik. Brak masy lub tak jak w twoim przypadku słabe połączenie może skutkować spaleniem sterownika. Poszukaj czy sterownik ma zasilanie. Jeśli ma to raczej uwalony
Wepnij diode w sygnal hala i druga w sterowanie cewka Zobaczysz gdzie zanika sygnal Ostatnio mialem mazde 323 i tez gasl w czasie jazdy Spadalo napiecie zasilania modulu
Cewka pin 3 zasilanie 15,moduł pin 5 zasilanie p oprzekaznikach to samo co na wtryskiwaczach po wlaczeniu zaplonu.Daj bypassy i zobacz czy zapali
Sprawdzałeś napięcie czy jest na zasilaniu silniczka z okien? Bo może gdzieś kabel przerwany.
Nie znam tego modelu ale może to, że tylko na pb będzie jeździł. To znalazłem w instrukcji. Funkcje przełącznika paliwa 1. Przełącznik Umożliwia wybór rodzaju paliwa: benzyny lub gazu. Naciśnięcie przełącznika powoduje przejście z jednego rodzaju paliwa na drugi. 2. Zielona dioda LED (symbol G). Sygnalizuje zasilanie gazem i tryb diagnostyczny. 3. Pomarańczowa...
kamil322 można zejść do 10l/100km w końcu jest zima. Myśli że cipa nowie ci to naprawią - czy już jesteś nastawiony psychicznie na częste wycieczki do nich. Zrobili karygodny błąd dając ciśnienie 1,8b to już ich dyskwalifikuje. Potem coś z układem zasilania benzyny.
Sprawdzić zasilanie czy jest. Jeśli jest to zapewne naprawa źle wykonana?
Pewnie, zacznij od sprawdzenia czy jest zasilanie na pompę podawane, tylko nie miernikiem a żarówką reflektorową!
Przecinasz zasilający i od strony zasilania podłączasz czerwony a żółty do odbiornika - radio , czarny do minusa bez jego przecinania.
Może pseudo mechanik schował do wiązki, sprawdź pod wentylatorami, pod chłodnicą, oglądnij dokładnie pobliskie wiązki gdzieś będzie może nie oryginalna izolacja. Dodano po 1 To będzie pojedynczy grubszy kabel zasilający.
niestety u mnie jest inaczej przekaźnik jest w kabinie na wysokości lewej kostki kierowcy ale jet ok nadal nie wiem czemu zasilanie nie dochodzi do halogenów?? :-(
O CAN to co nieco słyszałem jednak w układzie ładowanie w swojej praktyce się jeszcze nie spotkałem z CANem więc dlatego uznałem że nie jest to układ klasycznego (dotychczasowego) ładowania. Nie wykluczam, że ten właśnie alternator komunikuje się z systemem auta po CANie. Mogłoby o tym wskazywać zachowanie kontrolki. Ale czy ten alternator jest samowzbudny?...
sprawdź bezpieczniki
SOHC 8V i DOHC 16V są oparte na EGi. Klepnij w google hasło: Kia Sportage 2.0 EGi Dwa pierwsze linki prowadzące do chomika może Ci pomogą. Spójrz w tabelkę po prawej, jakie silniki: [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Sp... Mazda 3FE DOHC 128 hp (95 kW) I4 petrol 2.0L Mazda FE 117 hp (87 kW) I4 petrol...
zasilać wtryskiwacz mazda mazda wentylator mazda airbag mazda mazda
wkrętarka kress miernik uniwersalny kupić samsung ps50a410c1
MQTT power on command string for Tasmota, ESPHome, Zigbee2MQTT, Home Assistant devices Intenso Video Scooter BT – wymiana wyświetlacza LCD, instrukcja samodzielnej naprawy