Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
crusti napisał: sprawdź przy baku pod siedzeniami He he,dobre :D Regulator znajdziesz na listwie zasilającej wtryski.
Hmnnn zlokalizowałeś ten wyciek czy widzisz co jest mokre a nie wiesz z kąd cieknie?? Zapal samochód podnieś maskę i obserwuj to miejsce gdzie zbiera się paliwo. Dodając gazu zwiększa się ciśnienie paliwa w układzie i możliwe że zwiększą się twoje szanse na wykrycie usterki z kąd cieknie. http://obrazki.elektroda.net/9_123101769... Np te dwa przewody...
Było sprawdzane ,taka sama ,zamieniałem wtryski z sąsiednim i bez zmian ,wiązka przedzwoniona ,zasilanie na wtryski dostaje .
Z tego co wychodzi bezpiecznik nr 3. Dodano po 1 z tego co tam piszą. Zasilanie przekaźnika wtrysku?
Bezpiecznik nr.3 zasilanie przekaźnika wtrysku. Zresztą, z Twojego zdjęcia widać, że był tam bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/9448803800_1...
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Nie koniecznie musi być to wtrysk, drugą tańszą i bardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzony przewód zasilający ten wtrysk, najczęściej zachodzi przerwanie kilku włosków.
Skrzynia biegów wraz z czujnikiem polozenia walu tez od laguny? Jak zostało wyłączone immo? Na których pinach zasilasz sterownik?
licząc na to że inny członek społeczności miał taką przypadłość To nie medycyna, tu trzeba troszku pomyśleć, pomierzyć i znaleźć przyczynę. Skoro tak zalewa cylindry po wyłączeniu silnika to musi być spełnionych kilka warunków -wtryski muszą być zasilane -wszystkie wtryski muszą być "wysterowane", tzn ich wyjścia muszą być na dużo niższym potencjale...
a z czymś wogule jest komunikacja Clip sprawdza wszystkie systemy ,zapalają się kontrolki na desce, nawiewy itd. wszystko działa, ale jak dochodzi do 70% pojawia się komunikat; brak zasilania kalkulatorów; wtrysku, abs, poduszek. Sprawdź zasilanie.
Brak iskry i czegoś jeszcze? Wtrysk np? jezeli brak i masowania to sprawdż cpw. jezeli brak plusa na wtryski, to szukaj spalonego bezpiecznika lub przekaznika sterownika. Sonda ma zasilanie na grzałke brana z tego obwodu co wtryski cewka i ster.
Witam, problem mogę uznać za zakończony. Dzisiaj też nie chciała odpalić, zaslepiłem zasilanie 4tego wtrysku, odłaczylem wtyczkę i odpaliła na 3:) dzisiaj zamówiłem nowy oryginalny wtrysk, koszt 600zl. Regeneracja w podobnej cenie więc nie widzę sensu regenerować. Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedz a który to zasilanie paliwa i powrót. Ja mam jak patrzysz na silnik prawy zasilanie od rozrządu powrót.Tak jest dobrze dla potomnych)
palący stop oznacza usterkę w obwodzie zapłonowym lub zasilającym... jeżeli czujnik wału będzie uwalony nie będzie iskry i wtrysku
Paweł , jak to nic , sprawdził "cewka nie daje iskry" , a co chciałeś jeszcze ; pewnie czy jest zasilana i czy jest kluczowana , tego to się musimy domyśleć!
brak wszyscy tak mówili mam jako takie pojęcie o autach i znalazl bym leciałem po przewodzie od baku do wtrysków
trochę mało informacji może paliwo schodzi ci z powrotem do zbiornika i trzeba trochę nakręcić żeby nabiło od nowa. Spróbuj sobie założyć zaworek jednokierunkowy na przewodzie zasilającym do wtrysków koszt ok 20PLN.
Wyłącznik inercyjny odcina zasilanie na pompę paliwa, a kolega wyraźnie napisał, ze paliwo na wtryskach się pojawia.
Sprawdź pompkę paliwa czy podaje paliwo. Zdejmij na chwilkę przewód paliwowy i niech ktoś przekręci kluczykiem. Instalacji lpg wpięta jest pomiędzy wtryski. Sprawdź w momencie rozruchu silnika na benzynie czy masz zasilanie na nich.
Odpuść sobie z komputerami, kompresję sprawdź. Ciekawe jak ten silnik chodzi, bo nie pali na jeden to dla wielu różne pojęcia. Nierówno pracuje terkocze tak jakby nie palił nawet na 2 cylindry, jak sie puści gaz do gasnie. Kiedyś mi się wypieło zasilanie 1 wtrysku to pracował trochę lepiej przynajmniej dało się jechać.
Zasilanie na wtryski są z kompa , a jak je sprawdzasz, jakim miernikiem i na jakich nastawach, bo tam jest troszkę inaczaj jak przy benzynce.
Gaz jest już odpięty, zarówno zasilanie jak i sam gaz - bez różnicy. Wiązkę mam już nową i na dniach będę ją wymieniał.
Mam pytanie, ten pierwszy elektryk gdy sprawdzał cewki odłączał pzewody zasilające od cewek podczas pracy sinika? Słyszałem że w tych silnikach gdy odłączysz przewód od cewki na odpalonym silniku uszkadza się komputer wtrysku.
Witam mam problem z laguną 2L B brak zasilania wtryskiwaczy oraz brak sterowania masą przez sterownik pompa paliwa pracuje prawidłowo natomiast brak wysterowania przekaźnika głównego wtrysku przez sterownik, przekaźnik ok po wysterowaniu przekaźnika dodatkową masą zasilanie wtryskiwaczy jest natomiast brak nadal sterowania wtryskiwaczy. Iskra jest na...
Nie ma czegoś takiego jak zasilanie pompy paliwa.....podaj numer i lokalizację tego palącego się bezpiecznika.... Nie wiem czy chodzi o to w lokalizacji, ale bezpiecznik nr. 3, 30A(zielony) odpowiedzialny za przekaźnik układu wtrysku.
A ja widziałem takie co mają 700 om. Tu jest problem inny-on nie miał rozblokowanego bloku wtrysku, a całe usunięcie immo polegało na tym, że dekoder był zasilany cały czas ( lub cały układ dekoder->blok wtrysku). Jeżeli padło napięcie to zablokował sie blok wtrysku, jak przy wyłączonym kluczyku. Jest to do zrobienia nawet w domu, odpalenie to też łatwizna...
Co do pierwszego to jest nawet przed wtrysk a później pełny wtrysk. Drugie ściąg zasilanie z wtrysku przy dużych obrotach to ci może będzie palił bez sterowania przy dużym ciśnieniu?Czas wtrysku też jest ważny.Ale to już wchodzimy w układy sterowania i programy danego silnika. Żeby tuningować silnik to mu trzeba napisać nowe mapy lub zrobić korektę...
Zasilanie na wtryski jest tylko w czasie pierwszych 3 sekund po włączeniu zapłonu. Masa na przewodach zasilających wtryski jest. Immobilizer w tym sterowniku prawdopodobnie działa tak że wyłącza główny przekażnik ECU a przez to również zasilanie pompy paliwa i zasilanie wtryskiwaczy. Na zegarach jest pomarańczowa kontrolka z wykresem ale gaśnie ona...
Zasilanie 12v na wtryskach jest. 12v jest na wtryskach jeszcze zanim odpalę auto. Jak trzymam przyciśnięty włącznik i po 5 sekundach go odpalę to dopóki będę trzymał włącznik wciśnięty to chodzi na gazie i włącznik pokazuje zielone diody plus pomarańczową,ale jak tylko puszczę go to od razu wraca na benzynę
do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z niej nie wychodzi,nawet podczas kręcenia-pisałem wyżej. sprawdziłem jeszcze przewody i do regulatora ciśnienia w pompie dochodzi napięcie 12v po przekręceniu zapłonu. podpiołem też osobno zasilanie 12v z aku ale nie było reakcji,regulator nie wydał żadnego dźwięku-a nie wiem czy powinien pyknąć.
Zmień tego mechanika. Postaw do kogoś, kto ma Clipa, bo inaczej koszty tylko będziesz miał. Już raz wtryski wyjmował, pompę zmieniał, a nadal nie ma odpowiedzi na najprostsze pytania. Obroty widzi? Błędy w sterowniku jakieś są? Kontrolkę powinien zapalić jak na plaku startowałeś. Ciśnienie na listwie jakie? Zasilanie na sterownik silnika sprawdzone...
Nie nie, sprzęgłem nie steruje tam blok wtrysku. I pewność poszła w Las :D :D :D :cry: Opanowane, blok wtrysku nie przedstawia że silnik pracuje, w każdym razie przywalenie do masy pinu 10 powoduje to, że panel zasila już sprzęgło. Jest tam sirius 32, pewnie typowa sprawa- źle usunięte immo; ten sterownik słynie z tego że po tym nie działa klima
Problem powstał samoistnie. Czujniki mają zasilanie. Po wymianie tej pompy wreszcie odpalił pochodził trochę i później nie chciał odpalić. Pompa nie daje ciśnienia na wtryski. Ale jak odepnę EGR to po chwili odpali. Wtryski raczej odpadają. Może być przyczyną odwód sterowania świec żarowych? Dodano po 5 A może być przyczyną czujnik położenia wału korbowego.?
Sygnał czyli to co kalkulator wtrysku wysyła (na cienkim drucie) to on decyduje włączyć czy nie świece, a nie czujnik temperatury. Zasilanie to to co czerwonym grubym idzie, a ten przekaźnik "rozdziela" to co przyjdzie grubym czerwonym na te 4 cieńsze które do świec idą, kumasz? To teraz od początku, czego brakuje?
miałem bardzo podobny problem w lagunie (nawet też rozsypał mi się rozrusznik, ale to dlatego, że go zamęczyłem :D ) - po przeczyszczeniu wszystkich łączy elektrycznych było lepiej. Później okazało się, że winny był styk w tzw. silniczku krokowym, sprawdzający kontakt z dzwignią przepustnicy. Problem w tym, że jest to mikrowłącznik (dwie zwykłe blaszki...
witam. ja mam pytanie z troche innej strony. gdzie dokladnie jest umieszczony ten zawor i jak go poznac. nie znam sie zbyt dobrze na tym, ale mam to samo i jeszcze jedna wada. bardzo ciezko mi pali samochod :( i moze wiecie jak ustawic popme wtryskowa. bo dowiedzialem sie, ze moge miec zaszybki wtrysk paliwa do cylindrow :( Kolego przeczytaj uważnie...
Obserwuj parametry w trakcie anomalii, wtryski z odczytów nie są jeszcze najgorsze ( widziałem gorsze i jeździły). Wachnięcia obrotów mogą być spowodowane np EGR-em lub regulatorem ciśnienia paliwa, lub też powietrzem w paliwie, lub klimą, dużo tego jest, nie przejmuj się tym. Dodano po 2 Jakieś dziwne zasilanie przepływomierza widzi, możliwe ze przekłamanie...
Potrzebuję pomocy z moją Laguną '95, silnik F3P 1,8 mono wtrysk Boscha, ECU Siemens. Auto ma LPG Bingo S, ale dla celów diagnostycznych całkowicie odłączyłem centralkę i zmostkowałem zasilanie wtryskiwacza - więc gaz nie powinien mieć znaczenie dla zdiagnozowania. Problem jest następujący, rano zapala za drugim razem, natomiast jak odpali, to niezależnie...
Nie ma i nie będzie żadnych problemów z odpaleniem. Komputer głupieje bo widzi poruszające się auto a paliwa mu nie ubywa, po pewnym czasie zapala rezerwę bo myśli, że czujnik paliwa się zepsuł/zawiesił i martwi się żeby Ci paliwa nie zabrakło. Wystarczy dolać aby nieznacznie podniósł się czujnik i rezerwa zgaśnie mam 1/4 zboirnika paliwa i komp pokazuje...
Witam ponownie wreszcie dopadłem diagnostyka z KTSem nic nie wykrył. Sprawdził odczyty rzeczywiste i wszystko ok. Mam pompę jak na zdjęciu [url=http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-r... na zimnym nie działa, na ciepłym raz działa raz nie to co jest widoczne u góry pompy - ta pompa jest do góry nogami normalnie...
Jeśli wydostaje się na zewnatrz parownika to jest on rozszczelniony,naprawa lub wymiana.Jesli wydostaje sie z parownika do przewodu zasilającego silnik po włączeniu zapłonu w pozycji benzyna do naprawy lub wymiany.Jesli w pozycji gaz to normalne przy elektronicznym parowniku,podaje przez kilka sekund dawkę gazu automatycznie.Sytuacja dotyczy instalacji...
Czujnik wału ma mieć około 800, czujnika walka nie sprawdzamy na oporność tylko czy ma zasilanie 5 V i czy daje impuls wyjściowy. Albo oscyloskop albo dioda. Instrukcje znajdziesz na YouTube. Po roku czasu to może być różnie, obstawiam wtryski ze zapiekly się. Zrób test na przelew wtryskow. Co do błędów to przeglądałem i ogolnie nic z tego nie rozumiem...
Witam Panowie. Też walczyłem w swojej Lagunie z problemami siania (po eterze) zakłóceń, które zbierała antena. Po zasilaniu wszystko chodziło wzorowo. Widocznie President Tommy dobrze sobie z tym radzi. Ale Laguna (benytna 1.8 mono wtrysk) siała inną drogą i antena miała co zbierać. Alternator okazał się ok., bo dokładanie kondów z plusa do masy nic...
Witam kolegów znów mam problem z mim autkiem ty razem padło na sterowanie silnikiem a mianowicie brak sterowania przekaźnika pompy paliwa . Auto zgaszone normalnie nic nie grzebane po dosłownie 2 godzinach brak możliwości uruchomienia. Po kilku próbach uruchomienia zwróciłem że nie słychać pompy paliwa , więc maska we górę i sprawdziłem przekaźnik pompy...
Znalazłem taki opis ale dotyczy on chyba silnika 1.5 z 3 świecami. Cholera gdyby ktoś posiadał taki opis dotyczący 2.5 dci z 4 grzałakami. GRZAŁKI NURKOWE. Silniki z wtryskiem bezpośrednim nie posiadają komory wirowej. Lepsza jest sprawność silnika, jest on bardziej oszczędny, ale dłużej się nagrzewa. Oznacza to problemy z ogrzewaniem w zimie. W celu...
Witam. Auto zaczyna szarpać na biegu jałowym i na obrotach. Zauważyłem niestabilne ciśnienie na szynie paliwowej. Podłączyłem oscyloskop pod czujnik ciśnienia paliwa. Na biegu jałowym generuje sygnał ok 1.3v. W momencie gdy pojawiają sie szarpania na sygnale z czujnika pojawiają sie piki napięcia w dół do ok 0v. trwają ok 1 -2ms i pojawiają sie bardzo...
Jest instalacja gazowa Stag 300-6. Wtryski Hana. Parownik AC Czerwony. Nawet jak instalacja LPG jest wyłączona (wyjęty bezpiecznik) błąd się pojawia. Dzisiaj podłączyłem DDT poprawieniu kostek cewek zapłonowych i teraz mam błąd sterowania zapłonem cewki 2-go oraz 3-go cylindra. Aaa problem pojawił się w momencie gdy LPG mi się skończyło i auto przełączyło...
Witam... Mam od pół roku lagunke 1.8 16V silnik F4P z 2001 roku, kombi. Zakupiłem ją z typową dla tego silnika usterką objawiającą się wahaniami obrotów w zakresie 2000-2500 oraz brakiem reakcji na pedał gazu jak i stosownym komunikatem fuel injection faulty. Dodam że ktoś już wymieniał przepustnicę jak sądzę gdyż widniał na niej napis wykonany korektorem...
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
wtrysk laguna laguna wtrysk zasilać wtrysk
działa obrotomierz mazda graetz mostek bojler elektryczny koszt
mikrokomputer cobra1 rower spalinowy koszty
Schemat instalacji elektrycznej Audi A6 C7 - źródła i porady SATEL INTEGRA – wyjście aktywne tylko przy rozbrojeniu, konfiguracja DLOAD-X, typ 24