Różnią się tyloma rzeczami/szczegółami, że pisania na tydzień ;). Różnice są właśnie takie jak wymieniłeś (wtryski, zasilanie ich paliwem, itp.), plus wiele wiele innych czynników np. sprzęgła/koła zamachowe dodatkowe przeciw-wagi wału korbowego. Teraz np. jest moda (chyba od 2005r.) na diesle z wtryskiwaczami piezokrystaliczne/piezoelektryczne i te...
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Wtryski elektryczne ? Zasilanie jest? Cpykaja przy odpalaniu?
Sprawdź najpierw jakie podaje ciśnienie na szynie paliwowej, musi być przynajmniej 180, jak poprzednik napisał, sprawdzić synchronizację wał/wałek, a do tego przy pierwszym uruchomieniu odkręć zasilanie paliwem przy wtrysku, żeby miało gdzie uciec powietrze z układu
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
Najlepiej to by było zapiąć oscyloskop pod zasilanie ECM albo od bidy żarówkę . Warto może by sprawdzic przekaźnik w skrzynce pod ECM czasem pływały albo padały. Ogólnie zasilanie w paliwo ,zasilanie ECM i sygnał na wtryski. Synchro też by się zdało no ale jak brak błędów?
Albo coś z układem zasilania paliwem, albo z wtryskami. Dziwne, że diagnoskop tego nie wykrył (powinien). Jesteś pewny, że nic nie można zarzucić tak testerowi diagnostycznemu, jak i samej procedury diagnostycznej..? Silnik 100,120, czy 150 KM? Ja zacząłbym od układu zasilania paliwem ;)
Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Podciśnieniową czy ciśnieniową która zasila wtryski w paliwo?
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Witam, czy problem został rozwiązany ? Miałem to samo i rozwiązałem problem wymianą podkładek wtrysków , ale ...... mechanik powiedział mi , że bez frezowania gniazd wtryskiwaczy sama wymiana nie pomoże , nie wiem natomiast jak to jest z tymi uszczelniaczami o których piszecie bo nie wspominał mi mechanik , że wymieniał czyli z nich nie leciało , ale...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
W FH12 nie ma żadnych zaworów odcinających do gaszenia silnika. Wyłączasz kluczyk, zanika prąd na pompowtryskiwaczach i silnik gaśnie. Miałeś sprawdzić jak zachowuje się kontrolka. Z paliwem wygląda że jest dobrze. Nie wiem czy moduł ma zasilanie.
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Nie ma napiecia na wtryski bo nie ma ciśnienia. Jak podasz plaka, napompuje cisnienia to i na wtryski zasilanie bedzie. Paliwo sie cofa . Co z filtrem paliwa? Kiedy wymieniales ? Zacznij od filtra i wszelkich polaczen gdzie sa jakies oringi bo jak tak bedziesz odpalal to zycie pompy sie szybko skonczy.
Masz problem z zasilaniem paliwem, wtryskiem, lub czujnikiem temperatury .
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Renault Master 2 rok 2006 nie odpala. Na razie jest tak, że jak z puszki wpuszczam eter do przewodu powietrza, to silnik chodzi, ale jak przestanę, to silnik staje. Nigdy nie zapala się kontrolka od świecek żarowych. Po zdjęciu przewodu paliwa z wtrysku, to pluje paliwem. Odłączyłem przewód zasilania wtrysku i podłączyłem do niego oscyloskop - jak...
Witam. Mam problem z manem 33-462 , silnik nie chcę odpalić. Może od początku , auto było postawione jakiś rok temu w garażu, do końca wszystko chodziło. Teraz postanowiliśmy go sprzedać , po podłączeniu aku. i próbie odpalania rozrusznik kręci , ale po za tym żadnej reakcji. Sprawdziliśmy zasilanie paliwem i okazało się że , nie wychodzi paliwo z pompy...
czy twój Diesel to jeszcze stary typ czy juz wysoko ciśnieniowy. Choć po roczniku sądzę że to jeszcze stary typ zasilania nie, stary i tam paliwo leje się do wtrysków jak woda z kranu i tak trochę tylko kapie.
Zastanawiam się czy dobrym rozwiązaniem będzie zamienienie ECU Sprawdź najpierw czy wtryski dostają zasilanie i sterowanie, na zamiany jeszcze będzie czas. Można jeszcze na szybko sprawdzić czy problem jest z paliwem, na uruchomionym silniku psiknij plakiem w dolot felernej strony, jak cylindry się odezwą to problem z paliwem(brak zasilania, sterowania...
Próbowałeś kluczem je obkręcić? Pod zasilaniem wtrysku w paliwo jest miejsce na klucz. Czasami wystarczy pokręcić wtryskiem i puszcza.
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica. Raport: Co ma pęknięta głowicą do paliwa w płynie? Przecież tam nie ma żadnych kanałów paliwowych w głowicy. Wtrysk ma zasilanie i odpływ a paliwo podaje końcówka która jest w komorze spalania. Przecież nawet gdyby pękła głowicą...
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Sprawdzić zasilanie i kluczowanie wtrysków
Kolego z prawej strony nad nogami pasażera przy komputerze masz 4 bezpieczniki,sprawdź je czy są dobre.Pierwszy jest od wtrysku,sprawdź czy na czarnym przewodzie(cienkim) dochodzi zasilanie w miejscu podpięcia się instalacji gazowej.
Musiałbyś też przerobić zasilanie paliwem (najlepiej na wtrysk) bo gaznik z cz z turbo nie będzie przecież pracował.
Zacząłbym od zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przez kilka dni kilkudziesięciu km tylko na benzynie... w/g mnie masz albo rozjechane adaptacje sterownika wtrysku benzyny albo zbiera Ci się LPG w kolektorze na postoju i przez chwilę zasilasz silnik dwoma paliwami na raz.
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Miałem tak w mondeo mk3 2.0 TDCI. Winny był układ zasilania paliwem - wtryski, pompa.
Sprawdź zasilanie na zawór w pompie ,czujnik wału korbowego,czy paliwo dochodzi do wtrysków,czy jest zasilanie sterownika itd...
Pompa chodzi? Zasilanie na niej jest? Paliwo podaje, wtrysk otwiera? Paliwo leci?
odnośnie zamulenia i dziwnego zachowania na wyższych prędkościach-jeśli nie kopci(wtryski) to sprawdź zasilanie w paliwo tzn filtr oraz pompkę przetłaczającą.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Ja uważam akutat że wtryski CR są bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Jednak w późniejszym czasie Ford rozstał się z Delphi (producent zasilania paliwem CR) w tych autach i poprawiło się. Przerabiałem ten temat już kilka razy
Witam Potrzebujesz: skrzyni biegów i rozrusznika żeby było do czego owy rozrusznik przykręcić(warunek ma koło zamachowe), paliwo podłączyć do pompy wtryskowej i powrót z niej i wtrysków, zasilanie elektromagnesu odcinającego paliwo w pompie(+), kontrolka smarowania, i obwód zasilający świece żarowe. To chyba wystarczy aby na chwilę zapalić go. Jeśli...
2000 to w miarę max momentu obrotowego, więc cały układ napędowy i zasilania paliwem do sprawdzenia. Półosie, przeguby do sprawdzenia na początek - na nowym turbo może mieć więcej mocy i teraz to wychodzi. Drugi to do sprawdzenia wtryski i parametry na komputerze - może wtryski już nie nadążają albo turbo przeładowuje i upuszcza bokiem. Półosie i przeguby...
To że pompa była robiona nie znaczy o tym że wtryski nie leją chyba że one same też byłe robione. Na którym przewodzie masz założony zaworek?? na nadmiarze czy zasilającym. Wydaje mi się że problem jest z zasilaniem paliwem jakaś nieszczelność. A kiedy filtr był wymieniany??
Sterowanie sprawdza się oscyloskopem, można też diodą LED. Może nie dochodzić sygnał z halla do ECU, może być brak zasilania ECU. Wtrysk podaje paliwo?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem podpowiedź, Mam sprawdzić przewód górny, wchodzący do zbiornika paliwa, czyli ten którym płynie paliwo od nadmiaru od wtrysków, tak, bo zasilanie mam z dołu zbiornika.
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Masz racje z tym co piszesz, lecz znam się trochę na mechanice, co prawda nie posiadam większości sprzętu do diagnozy auta nieuruchomionego i muszę z tym walczyć bo tu gdzie jestem naprawa jest bardzo droga. Ja stawiam na pompę Denso 22100-0G010 czekam na nią, gdyż auto jak jechało na wyższych obrotach przyspieszało i paliło na wszystkie wtryski, teraz...
Witam 0077 problem z wtryskiem nieokreslony ktory (uwazam ze 3),0047 bledne dzialani sensora polozenia walka rozrzadu,0037 za niskie cisnienie na magistrali zasilania paliwem (sporadyczne).Pozdrawiam
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Jeżeli jest iskra a nie odpala to szukaj usterki w zasilaniu paliwem, wtryski, ciśnienie paliwa, jaki to dokładnie silnik? Di (monowtrysk), De?
zasilanie na którym przewodzie będzie ?
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Witam. Szukałem na forum tematów związanych z moim problemem i pomogło mi kilka informacji. Problem polega na tym,że silnik nie daje się uruchomić (auto ma zamontowany Lpg-sekwencja). Sprawdzałem świece i iskra jest. Po zdjęciu przewodu doprowadzającego paliwo i przekręceniu kluczyka w stacyjce paliwo leci (nie mam jak sprawdzić ciśnienia). Wymontowałem...
że na początku kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacze ciągle wtryskują paliwo przez jakieś 2 sek. Dopiero po tym czasie pracują impulsowo (podłączona równolegle żaróweczka). Czy to normalne zjawisko ? Tak ma być. Czy na przestawionym rozrządzie w ogóle by nie odpalał ? I tak i nie, zależy od stopnia przestawienia. Czy mogę spróbować odpalić z plaka silnik...
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
To tak jakbym ci wmawiał, że TDI dobrze jeździ na benzynie. Raczej tak jakbyś mówił "diesel" na olej napędowy lub każdy silnik zasilany tym paliwem (oryginalna konstrukcja Rudolfa Diesla miała pneumatyczny wtrysk paliwa i przewidziana była do zasilania olejem roślinnym, paliwem dla jego pierwszego silnika był olej arachidowy, miał być alternatywą dla...
paliwo podawały tylko dwa wtryski Wtryski dostają zasilanie ( tzn minus) ze sterownika silnika, plus idzie bezpośrednio poprzez styki przekaźnika i bezpiecznik nr 4 .
Może jednak łatwiej będzie sprawdzić zasilanie w paliwo.
Witam. Mam problem z focusem 1,6 tdci wymieniona została pompa wysokiego ciśnienia ponieważ na starej nie palił. Na nowej (używanej ) zapala ale po dodaniu gazu pow. 3000 obrotów samochód gaśnie. Błąd dawkowanie paliwa i zasilanie paliwem . Sprawdzone wtryski są ok wymieniony zawór dawki na pompie i bez zmian. Nowy filtr paliwa . Są momenty że przez...
licząc na to że inny członek społeczności miał taką przypadłość To nie medycyna, tu trzeba troszku pomyśleć, pomierzyć i znaleźć przyczynę. Skoro tak zalewa cylindry po wyłączeniu silnika to musi być spełnionych kilka warunków -wtryski muszą być zasilane -wszystkie wtryski muszą być "wysterowane", tzn ich wyjścia muszą być na dużo niższym potencjale...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
naistotniejszym pytaniem w tym poście jest rodzaj zasilania silnika paliwem. Poprzez wtrysk czy wolnossący. A potem coś sie wymyśli
Obrotomierz pokazuje obroty przy kręceniu,.albo odpaleniu na "plaku"? Po poluzowaniu przewodów na wtryskach pokazuje się paliwo? Próba przelewowa robiona?
Czy sprawdzałeś paliwo na zasilaniu wtrysku, czy na powrocie, bo powinno być na powrocie po pokonaniu regulatora ciśnienia
Witam. Pijawił mi się podobny problem trzy lata temu. Ciekawe ale mój na pych brał od razu. Wymieniłem cały zapłon i pomogło, ale tylko na rok. Po roku wymieniłem kopułkę i palec, znowu pojeździłem. Teraz jestem po koleknej wymianie wszystkiego co sie da w zapłonie paliwo dochodzi i auto czasami dostanie korbę i nie zapala. sprawdzałem kody, świece...
To teraz musicz sprawdzić kolejne obwody.Na początek proponuje zoba3ć czy jest zasilanie i impulsy na wtryski a pompa 3 podaje paliwo
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
Pompa pracuje? Paliwo dochodzi? Jakie ciśnienie paliwa? Wtryski mają zasilanie/impuls (emulator, lub co tam jest)? Otwiera wtryskiwacze? Nie są "zapchane" ?
Wybacz dopytam czy na podstawie odczytu temperatury korygowane są parametry zasilania (paliwem i pracą wtrysków). Może inaczej czy na tej podstawie komputer koryguje ustawienia? Nadmienię iż czujnik wymieniłem na nowy jest ok. tylko pytanie czy autko może się trochę zmienić na lepsze po tym.
no iskara jest cały czas jak kręce rozrusznikiem natomiast zailanie czyli 12v jest tylko do momentu jak chodzi pompka paliwa czyli jak włącze zapłon słychac pompke i jest zasilanie na wtryskach pompka przestaje pracowac zasilanie ginie przekrecam dalej stacyjke rozrusznik kreci pompke słychac ze podaje paliwo a napiecie na wtrysku jest dosłownie na...
Skoro iskra jest to należałoby sprawdzić czy do listwy wtryskowej dociera paliwo kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli nie to trzeba sprawdzić czy pompa paliwa ma zasilanie. Jeżeli paliwo dociera to trzeba sprawdzić czy wtryski mają zasilanie i czy jest ich sterowanie.
Witam. Mam problem z x5, brak zasilania wtrysków. Instalacja przedzwoniona, sterownik podmieniony, synchro sprawne, kluczyk dobry, paliwo ok. Czego tu się jeszcze czepić?
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Jezeli na gazie chodzi a na benzynie nie chce to znaczy ze uklad zaplonowy jest ok. Problem jest z wtryskiem benzyny lub z zasilaniem paliwem. Sprawdz jakie jest cisnienie paliwa przy rampie wtrysku. Jakie jest oznaczenie silnika F3N czy F3P. Jest to wtrysk monopoint czy multipoint?
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Dzięki , zatankuje , i dam znać Dodano po 4 Fakt , że połowy zbiornika paliwa nie mam . Jeśli chodzi o węze , to w nexii przy pompie jest tylko jeden + zasilanie . Sprawdze czy dochodzi paliwo do wtrysków i dam znać.
Do tej pory myślałem, że problemem jest ten drugi wtrysk, ale po próbie przelewowej już sam nie wiem. Wielkość przelewu, a sprawność rozpylacza to dwie różne historie. Proponowałbym puścić go na płukance z pominięciem zbiornika paliwa. Odpala tak jak by miał problem z zasilaniem w paliwo, może gdzieś z powietrzem idzie.
witam Dzięki za zainteresowanie,a co do szczegółów to po przekręceniu stacyjki w momencie pracy rozrusznika załącza się pompa, podaje paliwo do rozdzielacza ale z stamtąd nie przedostaje się na wtryski,co ciekawe na wtrysku rozruchowym jest paliwo po podaniu tam sygnału autko na moment zapali ale zgaśnie...iskra jest więc przyczyny dopatruję sie w układzie...
Niedawno umarł podobny temat o zgaśnięciu, tyle że silnik już nie odpalił, nawet na kilka sekund. Mod się chyba zdenerwował bo "program" pokazywał że silnik kręcił, a nie było widocznych zmian na map sensorze. Nie wiem, iskra jest, na innych zapasowych świecach. Wtryski niby dostają zasilanie - nie wiadomo tylko czy puszczają paliwo, czy nie, zalewają...
Swietnie , napięcie na pampie w czasie kręcenia rozrusznikiem w normie , zostaw w spokoju przekażnik. Piszesz ,że iskra jest jak "byk" , też dobrze. Pozostało sprawdzenia , czy wtryski podają paliwo - czy jest na nich zasilanie + 12V i sterowanie masą.
Sprawdź czy na wtryski dochodzi paliwo. Możesz popuścić śruby z zasilania i zobaczysz czy przy kręceniu rozrusznikiem poleci ropa. Jak się zapowietrzył to najlepsza metoda to pompka i odpowietrznikiem zrobić ciśnienie w zbiorniku. Kiedyś ojcu zrobiło się podobnie i pół godziny próbowali na zaciąg odpalić i nic z tego. Po zrobieniu ciśnienia po chwili...
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
Próbowałeś drugim kluczykiem ?? Sprawdź układ paliwowy, weź chyba 17 płaską i popuść przewód zasilania paliwowy na wtrysku i zacznij kręcić silnikiem jak będzie tryskać paliwo to już będziemy coś wiedzieć jeśli będzie sucho to zacznij od wymiany filtra paliwa tylko kupuj firmowe takie jak MANN KNECHT tylko górna półka.
Co Wy za pierdoły opowiadacie !!! Wtryskiwacz jest to elektrozawór więc jak go może nie być ? Gdzie tam jest membrana do pęknięcia nawet jak by tam była to nie ma nic wspólnego z upływem paliwa .To jest prosty układ zasilania LPG , Wtrysk paliwa / za zwyczaj / jest rozłączany po przejściu na pracę LPG . Zobacz jak zachowuje się wtrysk po przełączeniu...
Kolego , Twoje pytania powinny być w dziale "POCZATKUJACY". Emulator to takie zmyślne urządzenie które , po przełączeniu na gaz , odcina zasilanie na wtryski , aby silnik nie pracował na dwóch paliwach. KPW?
Co znaczy odcina wtrysk? Ginie zasilanie czy sterowanie? Tzn.że przestaje podawac paliwo bo jak gasnie to sprawdzam i iskra jest natomiast nie podaje paliwa bo jak pryskam samostartem w komore wtrysku to zapala na chwile i gasnie
To jak ma ci tryskać paliwem jak wtryski nie mają zasilania.
Potrzebujesz w metalowym kolektorze zamontować samą świecę i doprowadzić do niej paliwo (przeważnie z przelewu wtrysków i zasilanie czyli zależnie od 20 do 50 A ). Kiedyś robiłem patent a raczej elektrykę do niego . W C330 zamiast płomieniówki grzałka na 12 V 200 -240 W (Samoróbka z termostatem) . Działało to zadziwiająco dobrze.
Paliwo czyste. Pomyślałem sobie jakbym wtrysk wyciągnął i pod przewód paliwowych podłączył to do pewności można było by dać zasilanie zewnętrzne na wtrysk w celu zobaczeniem sprawności wtrysku.
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto....
Zasilanie i kluczowanie wtrysku,zasilanie pompy paliwa, iskra i owszem. No i odcięcie alarmu lub immo, a jakże kiedyś takie kradziono...
Nie napisałeś czy pali na plaka. Jesteś pewien że paliwo dochodzi? Przy braku synchro wywala błąd. Przy uszkodzonym obwodzie wtrysków też. Odłącz kostkę z głowicy czy wywali błąd. Jak masz manometr to podłącz pod tandem. Jak tam jest ok i sygnał z czujn. wału/wałka leci ok, to faktycznie albo gubi zasilanie albo leży ECM.
Układ zasilania paliwem szczelny? Jak przelewy na wtryskach?
A jak wygląda rozrząd ? sprawdź synchronizacje To niema nic do tego,kopcenie na czarno wiaze się zazwyczaj z usterka zasilania powietrzem. Albo zasilania paliwem. Jak wtryski będą lać też będzie kopcił. Teraz potrzeba auto solidnej diagnostyki a nie kasowaczy błędów i sprawdzaczy wtrysków.... Dodano po 1 Od jakiego momentu zaczął kopcić? Jakieś zdarzenie?
Wyłącznik inercyjny odcina zasilanie na pompę paliwa, a kolega wyraźnie napisał, ze paliwo na wtryskach się pojawia.
Moze masz wtrysk uszkodzony,napiecia zasilania niesprawdzisz probówka ani zaróweczaka tylko oscyloskopem,zobacz czy paliwo jest podawane jak krecisz rozrusznikiem,iskre masz bo na gazie pali ;-)
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU.
zasilać wtrysk suzuki wtrysk paliwo wtrysk paliwo fiesta
podłączenie kuchenki gazowej amica bloody sterowniki sygnał syrena
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Wybór płyty indukcyjnej dla 6-osobowej rodziny Ustawienie adresu kamery Hikvision DS-2AE5154-A