Jak podłączyłeś te MOSFET-y? - dren jest na masie a źródło na wtryskiwacz? - jeśli tak to lipa. Źródło na masę, dren na wtryskiwacz, drugi koniec wtr. do +zasilania. Sygnał z generatora przez opornik 100 Ohm wprost na bramkę MOSFETów, bez żadnego potencjometru. Jeśli chcesz wtryskiwacz zasilać od strony masy, a wyłączać tranzystorem od strony plusa...
Po co? masz przecież iskrę. Zasilanie wtryskiwacza sprawdź, 12V po stacyjce (KL15), masę ECU
Do samozapłonu potrzebne jest paliwo. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że energia z kosmosu zasila wtryskiwacz i pompę paliwa? A "cieknące" po ich zamknięciu wtryskiwacze czasem nie dają paliwa do cylindrów? I po co zasilać pompę paliwa, skoro w układzie zasilania paliwa panuje nadciśnienie? Co o tym myślisz?
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
Po podłączeniu OBDELEVEN wyswietla błąd "zasilanie wtryskiwaczy A przerwa " Wtryskiwacze A to wtryskiwacze 1 i 4 sprawdz wtyczki ,podoginaj piny.
Jaki komputer masz? Serwisowy daje możliwość sprawdzenia układu wys.ciśn. przez otwarcie M-prop valve na max. ciśnienie paliwa, żebyś mógł sprawdzić wycieki (na zewnątrz i te do powrotu do baku), a także wtryskiwacze na przeciek do przelewu. Jeśli nie masz takowego, to jest inny sposób aby znaleźć przyczynę, a może ich być wiele. Pierwsza, to pompa...
Takich miejsc jest kilka, np. zasilanie wtryskiwaczy czy cewkomodułu.
To tak, najpierw sprawdzasz ciśnienie paliwa, potem wysterowanie i zasilanie wtryskiwaczy, na koniec sprawdzasz, czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem nie spada zasilanie. I wszystko stanie się jasne.
I jak Kolego udało Ci się wytropić przyczynę tej ustwrki? U mnie i błąd i wszystkie obiawy są dokłanie takie same...
Nie mam przed sobą schematu ale zakładam, że jest jakiś przekaźnik który zasila wtryskiwacze i gdzieś w nim albo jego sterowaniu będzie problem.
Podjedź do Bosch Service na Miałkim Szlaku (za renault zdunek) i powiedź, że jesteś studentem i potrzebujesz takich danych.
raczej nie ale możesz sprawdzić przepływkę czy się nie blokuje i masy do ecu (na kolektorze ssącym), zasilanie wtryskiwaczy (czy jest ok 11V przy rozruchu)
Witam Fana opalarka/lutlampa :D :arrow: Jarlist Zastanawiasz się jak zasilać to paliwem ciekłym?... nie wymyślaj nic nowego! Nie słuchaj również durnych pomysłów typu wtryskiwacze lub nie wiadomo co jeszcze - no chyba że chcesz żeby urządzenie było rozmiarów i wagi silnika samochodowego no i pożerało więcej energii niż samo produkuje. Zastosuj to co...
A juz wiem o co chodzi , ale powiem szczeze spotkalem sie z tym tylko w nowszych samochodach nie tak wiekowych . Sprobuj prześledzic pin 52 (sygnal) gdzie prowadzi . Drugi to (+) ten sam co zasila wtryskiwacze .
Wedle schematu to przekaźnik pompy palia zasila też wtryskiwacze,pompę wtórnego powietrza,przewietrzanie zbiornika.Myślę że temu przekaźnikowi styki się upaliły.Ewentualnie jego sterowanie bądź zasilanie styku.
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Jak odepniesz kalkulator silnika i podasz zasilanie na wtryskiwacze to działają? Cudów nie ma, coś musiałeś źle sprawdzić.
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Sterownik, instalacja albo zdychają wtryskiwacze. Z racji tego, że problem jest po rozgrzaniu raczej wtryski siadają.
Świeca mokra od płynu wygląda całkiem inaczej niż świeca zalana paliwem. Świeca z cylindra, do którego dostaję się płyn chłodniczy jest wręcz bardzo czysta, wygląda jak nowa. Takie przypuszczenia sprawdza się bardzo łatwo, wykręcając daną świecę na zimnym silniku, odpinając zasilanie wtryskiwaczy. Kręci się rozrusznikiem uważając jednocześnie żeby nie...
tak. kable sprawdzone Dodano po 8 kable od wtryskiwaczy idą bezpośrednio do ECU, tak? I przez ecu LPG. Może, właśnie gdzieś zginęło zasilanie na wtryskiwacze jeśli jest wspólne? sprawdziłeś to ?
Przejrzałem swoje dane i powiem szczerze żę na moich schematach nie ma tego rezystora o którym piszesz, a sam wtryskiwacz zasilany jest 12V.
Kontrolka awarii wtrysku sygnalizuje niesprawności wielu czujników tego układu w tym samochodzie. Nie monitoruje pompy paliwa jako osobnego urządzenia. Jeśli jest LPG w aucie to można sprawdzić czy przy pracy na benzynie zostaje przywrócone zasilanie wtryskiwacza bo gdy jest przerwa w obwodzie elektrycznym wtryskiwacza to właśnie kontrolka też to zgłosi....
Sprawny sterownik po przełączeniu na gaz odcina zasilanie wtryskiwaczy benzynowych i odwrotnie - sprawdź czy tak jest . Jeśli na benzynie nie spala gazu to raczej uszkodzony jest wtryskiwacz benzyny i podlewa w czasie pracy na gazie. Forum tego nie rozstrzygnie , trzeba zbadać instalację - jeśli nie czujesz się na siłach musisz odwiedzić fachowca ....
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Jak jest z zasilaniem wtryskiwaczy- IDM wystawia plusa na stałe czy w określonej sytuacji, np kręcenie rozrusznikiem (czyli jak są impulsy wału)? W tej chwili jest jakieś 2,6V na mierniku i zanika nawet jak się probierkę podepnie. W PCM nie ma żadnych błędów.
Nie mam pod ręką schematu, ale sądzę, że zasilanie na wtryskiwacze jest z jednego przekaźnika razem z pompą. Po włączeniu stacyjki na chwilę, a potem przy wykryciu obrotów silnika.
Przy przełączaniu z gazu na paliwo występuje brak zasilania eletrycznego wtryskiwacza. Instalacja gazowa zawory tomasetto, uklad elektroniczny mini lecho. Wtrysk jednopunktowy. Co moze być powodem tego i jak mam sobie z tym poradzić? Wykluczyłem już złe dzialanie centralki, uszokodzenie przewodów zasilających wtryskiwacz. Wtryskiwacz jest w pelni sprawny
Grzałka sondy zasilana jest z przekaźnika pompy paliwa. Masa jest z karoserii. Z tego przekaźnika zasilany też jest wtryskiwacz (chodzi o plus bo masa na wtryskiwacz idzie z ECU).
junik10 podejdź do mechanika który ma manometr niech sprawdzi czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie (0.8 na odpalonym), dalej: u góry wtrysku jest wtyczka na 4 kable, jeden z nich jest przeciety i wpiety w intsalację LPg, zwykle w dodatkowy przekaźnik albo prosto w przełącznik w kabinie. To jest układ odcinajacy zasilanie wtryskiwacza podczas pracy...
To już młotkiem i przecinakiem mniejsze szanse że szkód narobisz niż ciągając za ten króciec. Jak już koniecznie chcesz coś tam wkręcać to na 90% gwint będzie m14x1.5.
Na upartego się da. Wyjmujesz listwę, podkładasz menzurki, dajesz wspólne zasilanie na wszystkie wtryskiwacze i trzymasz tak np z minutę. Porównujesz ilości w menzurkach i widzisz czy któryś czasem nie leje mniej lub więcej. Możesz też obserwować jak wygląda strumień z wtryskiwacza.
Skład mieszanki ma się zmieniać co chwilę, czyli ma być bogato, po chwili ubogi i tak w kółko. Skoro w aucie nie masz katalizatora to ciężko z danych będzie powiedzieć czy jest ok. Chyba że ktoś to będzie porównywał do auta bez katalizatora. Ogólnie to z analizatora ciężko powiedzieć czy jest ok bo nie ma kata, auto może brać olej więc do czego to porównywać?...
W skrócie zasila on m.in. wtryskiwacz rozruchowy. Rozbierz i przelutuj go i sprawdz też bezpiecznik.
czy wtryskiwacz pracuje jak auto zasilane jest gazem???? gaz podawany jest pod urzadzenie wtryskujace wiec wtryskiwacz jest wylaczony >>?????mam racje???? auto ma silnik c14nz ( 1,4i )
Witam sp5wcx ale mowisz o przewodach sterujących z centralki czy też o przewodach zasilających wtryskiwacze??? i jakie to mają być zwykłe przewody koncentryczne??? takie jak np przewody do wtyku chinch??? pozdrawiam
Ogólnie to nie mamy pewności że to ECU jest sprawne. Do sprawdzenia czujnik na wale. Najlepiej odczytać z niego błędy. Który to rocznik? Pompa paliwowa działa? Przekaźnik podje zasilanie na ECU, wtryskiwacz, cewkę?
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Odczytaj z danych rzeczywistych - musi być między 118-121v zasilanie przetwornicy wchodzi do wtyczki z której wychodzi zasilanie wtryskiwaczy, przez szara wtyczkę pod przekaznikami
Przetwornica będzie musiała mieć sporą moc, może jakaś na cewce? Indukowane napięcie przy załączaniu cewki. Gdzieś widziałem taki projekt w którymś czasopiśmie. Centralki raczej nie mają takiego forsowania, siłowniki chodzą bardzo lekko, praktycznie latają same, i nie jest wymagana mała bezwładność. Pzdr.
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Zasilanie wtryskiwacza jest. Wymontowałem ten wtryskiwacz wcisnołem kilka razy ten bolczyk iglicę zamontowałem i auto odpalił jeździ normalnie. Ale postój kilka godzin i znowu nie odpala i tak w kółko. Jak zmierzyłeś to zasilanie wtryskiwacza.
No ale chodzi pompa czy nie? Sprawdź jeszcze żarówką zasilanie wtryskiwaczy. Na którejkolwiek wtyczce wtryskiwacza. To zasilanie idzie przez bezpiecznik.
Rozumiem, że powinienem odpiąć zasilanie wtryskiwaczy? W Peugeot Planet nie widzę opcji, by mój komputer na to pozwalał.
Te wężyki to najprawdopodobniej dodatkowe chłodzenie wtryskiwaczy, podobne rozwiązanie było stosowane w starych silnikach R5 Audi zasilanych KE Jetronic-em
Masy potrzebne są trzy, dwie do sterownika i jedna do cewki, możliwe, że z wiązki wychodzi już tylko jedna i rozdziela się we wiązce, wystarczy przedzwonić miernikiem. Plusy potrzebujesz, czarno niebieski pin 40 na sterownik, to jest zasilanie po zapłonie. Pin 62, czerwony plus stały. Żółto zielone zasilanie na osprzęt typu czujniki, wtryskiwacze itp...
To są normalne wtryskiwacze zasilane napięciem 12V? Na moje, to efekt pików napięcia to skutek działania ogranicznika prądowego w sterowniku solenoidu. Jaką rezystancję ma wtryskiwacz?
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
Jeśli złodziej zasili sam sterownik "plusem po stacyjce", to faktycznie uruchomi silnik, ale pod warunkiem, że silnik nie ma niezbędnego osprzętu potrzebującego tego plusa (np: zasilanie wtryskiwaczy, pompy paliwa). Ale w takim wypadku raczej nic nie zrobisz, bo - choćby w alternatorze - nie będzie wzbudzenia (zakładamy, że sam się nie wzbudzi), a sam...
zasilać wtryskiwacz volvo napiąć zasilać wtryskiwacz zapowietrzający wtryskiwacz
dynamic pilot oporność głośnik miernik cęgowy kupić
Schemat elektryczny okapu Mastercook - jak znaleźć? Jak zapisać ułamek niewłaściwy w Excelu?