Zasilanie na czujniki masz po stacyjce, włącz zapłon i sprawdź, czy masz zasilanie na czujnikach, czujniki są łączone równolegle. Do tyl ej lampy masz trzy przewody, masa, pozycyjne i interesujący Cię stop. Posprawdzaj wtyczki, czy się nie wysunęła któraś i czy nie ma korozji. Który rok tej Sendy, lampa na żarówkę, czy diodowa?
wyłącza się centralny zamek nie ma możliwości włączenia lub wyłączenia (jeśli jest włączone) ogrzewania szyby tylnej Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki... Centralny jest zasilany cały czas - stacyjka nic nie ma do tego Szyba ogrzewana jak jest włączona to utrata zasilania ze stacyjki powinna spowodować jej wyłączenie . Prawdopodobnie uszkodzenie...
Do radia idzie zasilanie po zapłonie i podtrzymanie czyli pamięć na wyłączonym . Czy przy włączonym zapłonie pojawia sie zasilanie na innym przewodzie?
u mnie na styku nr 3 pokazuje jakieś 0,88V Jeżeli na styku nr 2 masz 12V to masz popsuty wyłącznik Przestańcie robić człowiekowi zamęt. Na styku 1 i 2 masz mieć zasilanie. Włącz stacyjkę! Zasilanie jest podawane na sterownik a nie odwrotnie. Powinieneś się podszkolić to fakt. Prawdopodobnie masz uszkodzony włącznik. Piszecie tu elaboraty na dwie strony...
W "sklepowych" Blaupunktach na kasetę z początku lat 2000 Demo wyłączało się (i włączało) kombinacjami 1 i 5; 1,3 i >> (te teraz pamiętam). Były też kombinacje 1 i 3; 1 i <<; 1 i ^ - ale tu nie pamiętam, czy dotyczyły Demo, czy jakichś trybów serwisowych. Procedura wyglądała tak: Radio wyłączone. Wciskamy razem dedykowane klawisze i włączamy...
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Włączyć do zasilania przy przekręconej stacyjce i poczekać 1h lub dłużej aż na wyświetlaczu pojawi się 1 1 - - - Zatwierdzanie kodu w tym radiu klawiszem UM
jak dasz zasilanie na 15 to tak jakbyś włączył zapłon, powłączasz wszystkie inne urządzenia...
Musisz poczekać około 1h ale na włączonym radiu - przekręć stacyjkę aby poszło zasilanie na radio , i wtedy się odblokuje do wpisania kodu.
zasilanie z kluczyka(włączona stacyjka) niezbędne jest tylko do programowania, później już nie
Tak jest nawet bez włączonego zaplonu
Witam. Według oznaczeń ze stacyjki do schematu: B - battery/zasilanie z akumulatora podłącz - d. G - ground/masa podłącz do - a. M - magneto/cewki zapłonowe podłącz do - b. S - starter/solenoid rozrusznika podłącz do - c. L - zasilanie po włączeniu stacyjki podłącz do - e.
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Zasilanie rygla to jedno a zasilanie reszty odbiorników to drugie. To nie działa jak w zwykłych autach. Zadajesz któryś raz to samo pytanie a nic nie sprawdzasz. Jak rygiel nie odblokuje stacyjki to logiczne że nie będzie zasilania nigdzie prócz rygla. Stacyjka wysyła informację cyfrowo do modułu SAM żeby ten "włączył zasilanie".
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
To radio oplowskie, ma więc zamienione w kostce ISO zasilanie stałe (tutaj główne, w innych radiach to podtrzymanie pamięci) z zasilaniem po stacyjce (w innych radiach to jest główne zasilanie, tutaj jest tylko sygnałem sterującym). Przy prawidłowym podłączeniu da się je włączyć przy wyłączonym zapłonie ale samo się wyłączy po 1h.
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
CHYBA ŻE SPRÓBUJE TEGO PRZY WŁĄCZONYM ZAPŁONIE!!!! Dokładnie tak jest napisane: Urządzenie pozostaje tak długo w trybie pracy, jak długo włączony jest zapłon pojazdu. Jeżeli to zadziała możesz w razie potrzeby przerobić zasilanie przy sterowniku lub dołożyć wyłącznik i podawać mu zasilanie +15 na stałe (tak jakby była włączona stacyjka).Oczywiście...
Tylko ja tej instalacji nie jestem w stanie przerobić. Napisałem tak jak to wygląda. Nie mam osobnego zasilania radia i osobnego zasilania świateł roboczych led. Wszystko jest zrobione na jednym zasilaniu i tego nie przerobię bo raz że stracę gwarancję a dwa musiał bym całą tapicerkę i wszystko pruć co nie wchodzi w grę. A jak podłączę to zasilanie...
Na początek spróbuj skasować manualnie: wyłącz zasilanie przekręcając kluczyk w stacyjce, odczekaj ok 5 sekund, wciśnij następnie przycisk diagnostyczny retardera i przytrzymaj go włącz zapłon odczekaj co najmniej trzy sekundy, zwolnij przycisk diag.
Po pierwsze, musisz mieć jakieś zasilanie (niezależne od stacyjki) do tego elektromagnesu, i do układu, który odmierzy czas (jeszcze odmierzanie czasu dałoby się zrobić tak, by do zasilania wystarczył naładowany kondensator, ale elektromagnes potrzebuje sporego prądu i kondensatorem go nie zasilisz). Sygnałem startującym odmierzanie czasu może być zanik...
Radio działa prawidłowo przy pierwszym podłączeniu zasilania. Czyli plus po stacyjce i podtrzymanie. Jeżeli wyłączę go z przycisku na panelu i za chwilę włącze jest wszytko ok. To samo po odłaczeniu zasilania po stacyjce. . Ale jak odczekam więcej jak około 20 sekund radia już nie da się włączyć czy to z plusa po stacyjce czy z przyciaku. Pomaga tylko...
Bezapelacyjnie być musi by radio zagrało i włączyło się najsampierw :) +12V stale podłączone to tak zwane BATTERY/PERMANENT/MEMORY - główne zasilanie . +12V po stacyjce to ACCESORY/IGNITION/POWER - zasilanie podawane dopiero po przekręceniu stacyjki aby nie zżarło Ci akumulatora jak zapomnisz wyłączyć radia ;) Masz tu np. co nieco opisane -> http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Będzie rozładowywać akumulator, jak się zapomni wyłączyć. Nic tu nie grozi. A radia blaupunkta mają jeszcze taką opcję, ze można je włączyć na godzinę (same się wyłączą po upływie czasu), nawet jak nie będą miały podanego zasilania po stacyjce. Temat do zamknięcia - omawiany już wielokrotnie.
W tym 6 pinowym złączu jest tylko zasilanie przed i po stacyjce, załączanie z radia (sygnał remote) oraz podświetlenie. Jak się włączy CD to przełącza pętlę korektora na CD (to drugie złącze - jest przełączane z pętli na CD) i na tym złączu jest jeszcze sygnał przełączający wyświetlacz w radiu na DISC z częstotliwości radia. Jest tam jeszcze sygnał...
żółty jest zasilanie na stałe, a czerwony masz po stacyjce. nic sie nie stanie jak je podłączysz razem. takie wsuwki są tam oryginalnie z kondonkami silikonowymi. str 7 załącznika
Błąd ZBR mówi; napięcie zasilania ZBR 2 przy włączonym zapłonie (zacisk 15 stacyjki). FMI 10; przerwanie.
Batt (akumulator) i Acc (stacyjka) nigdy nie zaszkodzą - mamy pewność, że radio na pewno dostaje właściwe zasilanie, natomiast sam Batt - zazwyczaj Blaupunkty dawały się włączyć na skończony okres czasu np. 1H, ale po co się zastanawiać, czy ten model na pewno tak ma. Na samym obwodzie Acc raczej żadne radio nie ruszy.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Źle podpięte zasilanie. Brak zasilania po stacyjce i radio przechodzi w tryb grania maksymalnie 1 godziny po wyłączeniu zapłonu. System ten jest po to, by zapobiec wyczerpaniu akumulatora poprzez pozostawienie włączonego radia. Radio jest sprawne. Linków do aukcji NIE UMIESZCZAMY!
E, tam siada zasilanie na stacyjkę już. Przygnity pin. Włączy obciążenie i wsio gaśnie.
Masz w kostce dwa plusy jeden jest to stałe zasilanie a drugie zasilenie od stacyjki ACC nie pamiętam jakie to są kolory ale sprawdź miernikiem masę złap od karoseria włącz stacyjkie znajdź dwa plusy i je pozamieniaj zdjęcie podglądowe zamień w kostce II 7 z 4 https://obrazki.elektroda.pl/8180257700_...
Zrobiłem to tak jak na załączonym poglądowym schemacie :) Kilka wyjaśnień: przekaźnik PK2 ma za zadanie rozłączać cały ten obwód w przypadku gdy obecne jest zasilanie ze stacyjki. Przekaźnik PK1 przekazuje zasilanie 12 V do styku radia do którego jest podłączone zasilanie ze stacyjki wtedy gdy zostanie wciśniety przycik i nie ma zasilania ze stacyjki....
Nie wydaje mi się aby to był problem stałego zasilania a nie po stacyjce. Co da zasilanie po stacyjce jak i tak włączysz zapłon by odpalić auto a nie będzie przyczepy. Problem raczej w tym że auto widzi podpiętą przyczepę a w rzeczywistości jej nie ma.
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
Sprawdzić ręką czy silnik wentylatora swobodnie się porusza, oczywiście przy wyłączonej stacyjce. Uruchomić samochód na postoju i poczekać kilkanaście minut, powinien włączyć się wentylator chłodnicy. Jeżeli to nie nastąpi to podłączyć żarówkę zamiast wentylatora i sprawdzić czy jest zasilanie wentylatora.
To dlaczego nie podtrzymuje zasilania, jeśli kabel żółty jest? Muszę przekręcić kluczykiem na stacyjce, aby się włączyło.
Witam, u mnie to działa dobrze w romecie (narazie 350km zrobiłem ale jest idealnie) (instalacja zrobiona na akumulator 12V) tylko czytając to zauważyłem wzmianke o wyłączeniu prądu by nie spalić cewki, jak zrobić taki układ żeby właśnie po dłuższym czasie wyłączał zasilanie gdy jest stacyjka włączona a silnik nie pracuje - przerywacz jest zwarty?
Tyle że przekaźnik rozładował by akumulator. Jak dasz zasilanie przekaźnika po stacyjce to wentylator się włączy jak wyłączysz zapłon.
Dopóki nie włącze drogowych to nie będzie. Moduł ma zasilanie tylko z plusa po stacyjce, ale jak włączą się drogowe które dostają zasilanie z akumulatora - gdy mrugasz ( w każdym samochodzie można mrugać bez zapłonu) to wtedy na logikę prąd idzie tez do modułu, bo prąd idzie kablem do drogowych, a do niego są podłączone przewody od modułu. Tak to rozumiem...
Czerwony i czarny to zasilanie po stacyjce (czerwony +, czarny na masę). Czerwony z żółtej wtyczki to info o włączonym wstecznym, koledzy o tym pisali.
Witam - najpierw posprawdzaj włączniki(zewrzyj kable w włączniku) jak to ni pomoże to , najszybciej to poszukaj schematu elektrucznego takiego opelka i zobasz gdzie ida te kabelki od zarówek i bo moga być na jednym zasilaniu i najczesciej schowek jest zasilany gdzy włączona jest stacyjka(może nie wewszystkich samochodach)
1E to to samo co 1B , tam ma być napięcie zawsze - bez zapłonu , na 32A i 32C , ale tylko po kluczyku /włączonym zapłonie/. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznikiem , brak napięcia na 32A i 32C , to wina kostki stacyjki! Z resztą sobie poradzisz!
Zobacz, do stacyjki dochodzą 4 kable, dwa z nich są zwarte ze sobą gdy stacyjka jest włączona (+akumulatora i zasilanie odbiorników), dwa są zwarte gdy jest wyłączona (kabel z cdi i masa), znajdź sobie miernikiem, który idzie do cdi
Jakby ktoś dokładniej przeanalizował cel przeróbki to by zauważył, że chodzi tylko o to by zmienić źródło zasilania dla postojówek w drugiej pozycji na takie po stacyjce. W pierwszej pozycji mają zasilanie stałe by móc je włączyć bez kluczyka. Światła drogowe, mijania pozostają bez zmian zasilane po stacyjce zanikającej przy rozruchu. Idea jest taka...
W takim przypadku jak opowiadasz napewno nie masz zasilania po stacyjce Wystarczy że włączysz zapłon i kawałkiem kabla dasz zasilanie na elektrozawór na pompie paliwa i diagnoza się pojawi, nawet samochód odpali. Jeśli u Ciebie występuje przekaźnik z nr 109 to sprawdź jego działanie.
Problemem był opis instrukcji który jest trochę mylący - temat wyjaśniony z serwisem firmy Bury w Mielcu - bardzo profesjonalna pomoc : - PWR to realnie zasilanie stałe, które podtrzymuje pamięć ustawień - właściwie zasilanie to te Zapłon czyli zasilanie po włączeniu stacyjki Dziękuję też wszystkim za podpowiedzi - to był dobry trop. Trzeba było zamienić...
Bardzo możliwe.Trzeba sprawdzić czy ster dostaje zasilanie po stacyjce A64,B23.Stały plus A 32.K18 jak i k22 jest sterowane z ecu.Jak nie dostanie plusa po stacyjce to raczej nie włączy ani jednego.
Nie możesz podpiąć zasilania po stacyjce?
Co mam rozumieć przez pojęcie "50-tka" ? To pozycja "kręcenia rozrusznikiem" 30Zasilanie + (akumulator) 31Masa - (akumulator) 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 50Włącznik rozrusznika Żółta kostka BSM pin prawdopodobnie nr 2 - wyjście na rozrusznik... Zgadza się. Kolor może być różny, najczęściej czerwony, ale na przewodzie powinien być nr "100B"...
Pewnie zrobiłeś zwarcie na przewodzie wysterowania wzmacniacza. To by tłumaczyło brak zasilania. Radio musi mieć dwa napiecia,jedno na stałe a jedno po stacyjce,jak któregoś nie ma to niestety nie będzie działać. Weź probówkę,włącz stacyjkę i dziabnij każdy bezpiecznik z obu stron. To jest szybsze niż szukanie który to jest. Oryginalnie powinien to...
Tak ,starsze alternatory Fiat 125p przykładowo ,posiadały alternator sześcio -diodowy.Regulator był zasilany z akumulatora ,po włączeniu stacyjki. I dodatkowo musialbyc przekaznik kontrolki ladowania :) W dzisiejszych konstrukcjach juz nie spotykane te "6".
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Zasilanie powinno być na dwóch przewodach (+12V przed i +12V po stacyjce). Inaczej radio może się nie włączyć.
Tytuł Zawór proporcjonalny dla EGR Usterka Jednostka sterująca wykryła, że prąd jest niższy niż ten, którego usiłuje dostarczyć jednostka sterująca. Przyczyna Zwarcie w obwodzie zaworu proporcjonalnego. Uwagi Jednostka sterująca silnika wyłącza układ EGR a kalibracja przepływomierza masowego powietrza jest wyłączona. Usterka ta wpływa na poziom emisji...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Włącz zapłon,daj zasilanie na sterowanie rozrusznika i będziesz wiedział gdzie szukać,
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Do cewki powinny dochodzić tylko 2 przewody - zasilanie po stacyjce i przewód z aparatu zapłonowego. Odłącz ten przewód od aparatu, włącz stacyjkę i dotykaj tym przewodem do masy - powinna pojawiać się iskra. Jeżeli tak jest to problem w aparacie, jeżeli iskry brak to uszkodzona cewka lub brak jej zasilania. Daj zdjęcia jak masz podłączoną tą cewkę.
Witam To wystarczy do zasilania (po zapłonie) podłączyć przekaźnik ze stykami NC. Po zaniku zasilania, przekaźnik zostaje wyłączony, a jego styki złączone. Jak włączysz zasilanie, to styki przekaźnika zostaną rozwarte. Trzeba dobrać odpowiedni przekaźnik, bo nic nie piszesz jakie duże będzie obciążenie jego styków. PozdrawiaM.
Witam Żarówka jest bardzo dobra do sprawdzania :-) Spróbuj zrobić to tak: podłącz kostkę z powrotem. Weź swoją żarówkę i jeden jej przewód podłącz do masy motocykla. Potem włącz zapłon i włącz światła pozycyjne. Drugim przewodem od swojej żarówki dotknij do szarego kabla przy stacyjce - jeśli żarówka świeci, jest ok. Jeśli nie - oznacza to przerwę pomiędzy...
cały czas jest włączona po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jedyna możliwość, że przewód +12 V, zasilania dmuchawy, jest zwarty z innym przewodem, albo elementem instalacji, który jest "bez stacyjki". Trzeba przy pomocy miernika, lub żarówki znaleźć to miejsce i zaizolować.
Mam wprawdzie Granda, ale w wersji tylko z przednią nagrzewnicą. Dlatego dałem dwie pompki, bo moje webasto jest daleko pod podłogą i jedna tam umieszczona nie dała by rady jeszcze wymusić obiegu w nagrzewnicy kabiny. W Twoim przypadku jak wystarczy ogrzanie samego silnika ( na dodatek masz blisko siebie te elementy) to i jedna pompka da radę. Ja mam...
]Odświeżam temat :) dziś był potrzebny wózek , [nie miałem jeszcze czasu pogrzebać w tych kablach] no i oczywiście nie zakręcił , zapalają się tylko kontrolki ,a potem po przekręceniu dalej nic się nie dzieje :( wziąłem więc starą stacyjkę która się blokuje ,ale zapaliłem wózek , i potem jak zgasiłem ,drugi raz już nie chciał zapalić :( Mógłby ktoś...
Każdy pin w kostce ISO ma konkretne przeznaczenie. Najwidoczniej oryginalne radio miało coś, czego nie ma to, które kupiłeś i/lub na odwrót. Kostka obsadzona wszystkimi pinami to głośniki - tam jest zawsze tak samo, natomiast ta druga to zasilanie i inne "funkcje", jak podświetlenie, automatyczna antena itp. Znajdź sobie w necie rozpiskę kostek ISO...
Kolega sprawdzi napięcie na regulatorze, zasilanie jest przez stacyjkę. Przy wyłączonej stacyjce nie powinno być napięcia. Jak jest włączona i nie ma trzeba szukać w połączeniu stacyjki lub bezpieczników. Najprościej wypiąć kabel ze stacyjki (na regulatorze) i podać napięcie z akumulatora (na regulator)- jak zacznie ładować właściwie usterka znaleziona....
Tak Błażej ma racje, z tego radia nie wychodzi kabelek anteny elektrycznej, jest tak jak pisze: +, L głośnik, P głośnik, masa radia i głośników. Jeżeli nie poradzisz sobie z wyprowadzeniem takiego kabelka z radia, to można by wykaorzystać plus postacyjkowy ACC, (jeśli taki jest w samochodzie) do zasilania tego wzmacniacza, oczywiście minusem tego rozwiązania...
Taki wystarczy http://www.naap.pl/index.php?route=produ... pin 85 pod minus pin 86 pod plus po stacyjce, pin 30 pod wejście z lamp p.mgielnych pin 87a do lusterek. Jak będzie bez kluczyka to włączy ledy,jak włączymy stacyjkę to przekaźnik odetnie zasilanie pomiędzy lampami a ledami. Bezpiecznik pomiędzy pin 30 a św.przeciwmgielne...
Zmień układ elektryczny. Weź przekaźnik, przez jego styki puść zasilania wentylatora. Do cewki podłącz plus po stacyjce, a dotychczasowy wyłącznik termiczny połącz jednym końcem do masy, a drugim do cewki. Jak włączysz stacyjkę, to cewka będzie miała zasilanie i "czekać będzie" na załączenie masy z termowyłącznika. Jak ten się załączy, to wentylator...
Daj przekaźnik jak napisał kolega a sterowanie przekaźnika daj przez przełącznik który ma zasilanie ze stacyjki. W ten sposób nigdy nie zostawisz auta zgaszonego z włączonym wentylatorem i nie będzie problemów z włącznikiem.
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
Wykorzystaj jeden z hallotronów, przy takim rozwiązaniu trzeba odłączyć czujnik po ustaleniu położenia bo może przekłamywać wyprzedzenie zapłonu oraz włączyć i zablokować zasilanie cewek do momentu wyłączenia zapłonu w stacyjce.
20 minut to charakterystyczny czas - we francuzach z podobnej epoki. To praca "po odłączeniu stacyjki" Dodano po 2 Witam, radio oryginalne fabryczne, po przekręceniu raz stacyjki można włączyć. "Na księżycu" widzę zamianę obu zasilań (kosmici tego nie zrobili) i brak drugiego (zdarza się z latami). Moje wnioskowanie jest "po francusku"
Zastosuj cewkę przekaźnika zasilaną nie po stacyjce ale z przewodu na start rozrusznika - będzie kilku sekundowe zasilanie; styki tego przekaźnika włączą Twój zestaw.
To się nawzajem wyklucza. Wolałbym na przekaźniku ponieważ koniecznie musi być odcięty plus zasilenia radia, a podtrzymywanie pamięci będzie bezpośrednio podłączone do akumulatora, przy odcięciu minusa resetowałbym ustawienia radia. Chyba że faktycznie zrobiłbym odcięcie plusa ale w linku co podałem piszą że ma to też wady (patrz link). Przecież Radio...
Poprawiony schemat. http://obrazki.elektroda.pl/6135166200_1... Zasada działania. Stacyjka S1 podaje zasilanie przez bezpiecznik na całą maszynę i jej czujnik. Włączenie rozrusznika po przekręceniu stacyjki w drugą pozycję. Rozrusznik połączony jest przez przekaźnik, K2 który jest sterowany przez K1. K1 podłączony do D+ alternatora w,...
Witam Mam następujący problem. Mój passat b3 91' ma problemy z odpaleniem. Zastanawiające jest to, że kiedy przekręciłem kluczyk w stacyjce i włączyłem zasilanie, ponaciskałem kilka razy pedał gazu, odpaliłem od razu. Więc co, może być nie tak, akumulator chyba sprawny bo na prostowniku pokazuje max. Proszę o odpowiedź. W czym masz problem ? Rozrusznik...
Niebieska wtyczka: 7, 9, 24- masa 1- plus po stacyjce 23 - stały plus (akumulator) Skoro wyświetla Ci przebieg i godzinę to raczej zasilanie z akumulatora i masa jest, wygląda jakby nie widział włączonego zapłonu. Zobacz czy jest plus po stacyjce na 1 pinie.
Musisz poszukać zasilania po stacyjce, najszybciej to do zasilania radia po zapłonie się podepnij, rejestrator sam się włączy po przekręceniu kluczyka i wyłączy po jego wyjęciu.
Na żółtym w kości iso auta ma być zasilanie po włączeniu stacyjki, na czerwonym stałe zasilanie, to do sprawdzenia jako pierwsze
Nie ma fizycznej możliwości, by blokada kierownicy załączyła się, kiedy jest włożony i przekręcony kluczyk. Nawet jak włożysz, włączysz zapłon i wyłączysz, to do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki blokady też nie będzie. Po prostu zgasło ci auto, siadło wspomaganie i kierownica zaczęła chodzić ciężko. W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki...
Witam. Skąd można wziąć napięcie na pierwszym stopniu stacyjki. Tak aby nie świecić wszystkich urządzeń na tablicy. Po przełączeniu zapala się wyświetlacz. Chcę podłączyć zasilacz do lapka. Dlatego potrzebuje napięcie na postoju. Na zapalniczce jest stałe napięcie 12V i do podświetlenie po stacyjce. Ale trzeba zapalić wszystkie urządzenia. Nie było...
Miałem taki sam problem z radiem Daewoo. Dało się go włączyć nawet po wypięciu przewodu zasilającego ( tego od stacyjki ). Winny był tranzystor w obwodzie zasilania (zwarty).
Witam Ojciec zamontował oświetlenie diodowe w modusie i okazało się wieczorem, ze gasną podczas hamowania. wiem jedynie o tym iż podłączone zostały wg instrukcji oprócz 1 rzeczy - mianowicie zasilanie od "automatyki" miało być podłączone pod stacyjkę a jest pod bezpiecznik, który mimowolnie zasilany jest tylko gdy włączona jest stacyjka. automatyka...
Witam błędy EMS 5125 Kalibracja przepływomierza Kalibracja przepływomierza została wyłączona. Kod usterki został zarejestrowany, ponieważ w czasie aktualnej analizy cyklu jezdnego, tzn. od momentu włączenia zasilania kluczykiem, w układzie EGR zostały zarejestrowane kody usterek, wskutek których wyłączona została kalibracja. Kalibracja przepływomierza...
Witam, cos zle odczytales bledy. Aby poprawnie odczytac bledy musisz postepowac w ten sposob: 1 Włączyć zasilanie przekręcając kluczyk w stacyjce. 2 Wcisnąć przycisk diagnostyczny i zanotować liczbę krótkich i długich błysków. Wyświetlony został jeden z kodów usterek. 3 Powtórzyć punkt 2 do czasu wyświetlenia wszystkich kodów usterek. Jeśli kilkakrotnie...
Z uszkodzonym immo nie zapali nawet " na po-pych " . Podejrzewam kostkę stacyjki , zdejm osłonę kierownicy, włącz zapłon i podaj zasilanie na kabel idący do rozrusznika . Chodzi o to że przekręcając na rozruch przy uszkodzonej kostce odcina zasilanie na sterownik silnika .
Zasilanie stałe 12+, masa, zasilanie +12 po włączeniu postoju i zasilanie po włączeniu stacyjki +12. Rozchodzi się o to, żeby po włączeniu świateł w dzień nie przygasał bo wtedy nic nie widać. A jeśli odłączę przewód to znowu w nocy za mocno świeci.
Masz lampy LED, więc za dużego obciążenia nie zrobisz. Pytanie do Ciebie jak one mają działać i kiedy chcesz je włączyć. Osobiście dałbym przekaźnik, włącznik i zrobil te oświetlenie kiedy przekręcisz kluczyk w stacyjce - do tego potrzeby jest przekaźnik. Włącznik abyś mógł załączyć, odpowiedni przewód, bezpiecznik i wszystko działa. Chciałbym załączać...
Witam. Podłącz sobie miernik i zobacz czy Ci nie zanika zasilanie, może cos sie dzieje z kostką stacyjki i ginie Ci zapłon. Pozdrawiam.
trzeci jest tylko informacyjny dla powiadomień sms że pojazd znajduje się w ruchu lub włączono/wyłączono zapłon.. Urządzenie nie przejdzie w tryb uśpienia Systemy GPS korzystające z sygnału [+15] są tak oprogramowane, że gdy na [+15] nie ma napięcia (stacyjka wyłączona - pojazd zaparkowany), to informacje z lokalizacją są odświeżane i wysyłane np....
Przecież przewody są kolorowe... Poza tym jest tam masa, sygnał i zasilanie grzałki (masa i 12V po stacyjce). Zasilanie grzałki to dwa przewody w tym samym kolorze (grzałka jest odizolowana od masy pomiarowej, nie ma znaczenia na który dasz masę, a na który zasilanie), masę sondy bez problemu ustalisz (połączona z masą nadwozia), ostatni przewód to...
Poszukaj norma DIN 72552 Akumulator 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 30Zasilanie + (akumulator) 30aZasilanie + (akumulator dodatkowy) 31Masa - (akumulator) 31aMasa - (akumulator dodatkowy) 31bMasa - (akumulator przez przełącznik odcinający instalację)
Naczepa dopiero zjechała jutro sprawdzę na jakim osprzęcie ona jest. Naczepa firanka póki idzie zasilanie od strony ciągnika jest ok jak się wyłączy zasilanie ze stacyjki wszystkie poduszki w naczepie opadają, ale w baniakach dalej w naczepie jest powietrze. Jak znów się włączy stacyjkę to nic nie rusza dopiero jak w naczepie zawór rampowy na chwilę...
Co do braku zasilania na bezpieczniku .. Co ma dmuchawa i czujnik do niego? Bo obie te rzeczy powinny działać na włączonym zapłonie. Brak jest zasilania po stacyjce i najwidoczniej brakuje plusa, który zasila bezpiecznik od centralki i bezpiecznik od dmuchawy. Jak podasz zasilanie po stacyjce na bezpiecznik od dmuchawy, to auto powinno ożyć.
Przepraszam że nie doczytałem dokładnie twojego podłączenia przy radiu. Piszesz że podłączyłeś przewód Back z czerwonym kabelkiem i do zasilania po stacyjce. Niestety przewód Back musi być podłączony do żarówki cofania. Ty podłączyłeś go do zasilania po stacyjce i wtedy gdy wyłączysz wsteczny to radio nadal dostaje na Back +12V i radio pozostaje w trybie...
Tak wychodzi. Przyłóż go do masy, jak włączona stacyjka i lampka powinna się zapalić. Drug i to zasilanie po stacyjce. Zobacz, że prowadzi po całym pojeździe. Zastanawiam się, czy nie wskazany byłby tam bezpiecznik 10A tak dla świętego spokoju.
włączyć wyłączenie stacyjka resetować włączyć stacyjka dźwięk włączyć zasilać
czujnik biegu wstecznego migający klucz atheros qca9377
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Zamiennik kamery do TNS510 w Toyocie Avensis 2010 Pilot z przyciskiem bagażnika - czy zadziała?