Najpierw sprawdź zasilanie centralki.
W aucie masz 3 skrzynki bzp. proponował bym sprawdzić wszystkie bzp. możliwe że któryś się spalił a obwód zamyka sie przez jakieś obciążenie wyłączane w sleepmode. kabina 1skrzynka F1-70A, F9-50A 2skrzynka bzp FA-20A(centralny zamek), FB-25A, FC-30 oraz FD-15A, FE-30A ,FF-15A one odpowiadają za wymienione przez ciebie systemy,trudno mi coś więcej poradzić...
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Centralka ma trzy złącza, w złączu 10 pinowym na pinie nr:2 kolor fioletowo biały jest prąd po zapłonie, na pinie nr:3 kolor pomarańczowo biały jest stały prąd, na pinie nr:1 kolor czarny jest masa, w złączu 26 pinowym na pinie nr:21 kolor czarny jest masa, w złączu 20 pinowym na pinie nr:19 kolor niebiesko pomarańczowy jest prąd po zapłonie. Są to...
Mam pytanie. Czy serwo będzie działać bez sterowania, podłączone bezpośrednio do akumulatora żelowego 6 V? http://botland.com.pl/serwa-typu-standar... Nie Czy da się tak sterować serwem bez sterownika? nie
centralka oryginalna Dostaje zasilanie +12V i masę ?
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
W drzwiach od kierowcy masz siłownik. Z niego wyłazi kilka kabli (najprawdopodobniej 5). Dwa będa od zasilania silnika (zmieniać sie będzie na nich polaryzacja przy otwieraniu i zamykaniu), a trzy pozostałe od przełaczniczka wbudowanego w siłownik. Na jednym z tych 3 ostatnich namierzasz mase, która pojawi Ci sie po zamknięciu (wśród nich jest stała...
Wydaje się, że problem masz z zasilaniem stałym a nie z immo. Wróci zasilanie, wróci reszta. Sprawdź na szybko, czy bezpieczniki odpowiadające za alarm i za centralny zamek mają zasilanie.
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
To standard w alarmach bezpilotowych (sterowanych fabrycznym pilotem od centralnego zamka). Po rozłączeniu zasilania centralny zamek musi zostać skutecznie zamknięty, a następnie otwarty, aby alarm mógł się rozbroić (w niektórych alarmach trzeba jeszcze otworzyć drzwi kierowcy). Ja zazwyczaj radzę sobie tak, że odpinam (lub wciskam i trzymam) krańcówkę...
Pewnie zamek umarł,rozbierz i sprawdz czy dostaje zasilanie. Zrobisz jak masz gdzie,czym i umiesz.
Sprawdziłeś już cokolwiek ? Podłącz chociaż miliamperomierz i sprawdź pobór prądu w trybie oczekiwania i naciskania switcha. Woltomierzem sprawdź napięcie zasilania.
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Poszukaj bezpiecznika od zapalniczki i sprawdź czy ok a centralny dorabiany czy oryginał? Bo jak dorabiany to sprawdź gdzie jest podpięty i czy tam masz zasilanie
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
sprawdz czy jest zasilanie bo mogles cos odpiac i bezpiecznik powinien byc na + na zasilaniu zamka
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
na schemacie masz kolory niebieski i żółto czarny złącz je razem i do minusa zasilania
wysteruj przekaźnik jeden i drugi ręcznie kontrolką i w tym czasie sprawdź miernikiem napięcie na wejściu i wyjściu sterownika, przez kilka sekund pomiaru siłowniki nie umrą a ustalisz gdzie jest spadek , za czy przed sterownikiem i wyeliminujesz czy to sterownik ma dużą rezystancje na stykach czy to wina zasilania.
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
Sprawć bezbiecznik nr.6 o wartosci 5A - centralny zamek (z tych małych ) oraz nr.38 o wartości 15A(oświetlenie bagażnika centralny zamek), oraz czy zasilanie wystepuje na nich!
Witam. O ile dobrze to pokazuje Twój rysunek obwodu drukowanego, to nie masz podłączonego plusa zasilania do układów scalonych.
"Rwać" tapicerkę od środka,sprawdzić poprawność zasilania siłownika i opory zamka.
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Sprawdzaj jeszcze raz REC czyli tylną centrale elektryczną, uzupełnij braki - tam jest zasilanie zapalniczki, itp.
Jak w temacie zamierzam zamontować u Siebie w aucie sterownik centralnego zamka z alarmem aby otwieranie było z pilota, auto to Berlingo z 97r. Poszukuję jakichś schematów, gdzie podłączyć zasilanie, czujniki drzwi, centralny zamek oraz kierunkowskazy.
Zasilanie tacho, oświetlenia wewnętrznego, centralny zamek, TBM
Mała lektura http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... , Niestety drzwi prawych nie zamkniesz . pozostaje tylko naprawa. Przy sterowniku 3 przewody niebieskie to zasilanie . - , +, i ACC
Witam Jakoś raz już pisałem o moim problemie z wywalanym bezpiecznikiem pod który mam podpięty również centralny zamek (nr21) i teraz pomyślałem sobie, że podłącze sam centralny zamek pod inne zasilanie (lub bezpoąrednio z aku dając jakiś bezpiecznik) i zobacze czy to centralny robił mi zwarcie. Teraz mam kilka pytań: Dzisiaj zajrzałem z tyłu skrzynki...
Z tego co pisał to niby otwiera zamki, tylko nie zamyka, wiec zasilanie teoretycznie na centralce jest
Pewnie sterownik zamka na pilot dokładany, sprawdź zasilanie.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
sterowany wkładką z drzwi a sam alarm może mieścić się w pompie centralnego zamka spr zasilanie pompy
Sprawdź czy masz zasilanie (+) na bezpiecznikach F1(7,5A). F11(15A) i F17(20A). Zasilają one moduł nadwozia, z którego idzie zasilanie na przekaźniki sterujące siłownikami. F1 jest zapewne zasilaniem modułu a F11 lub F17 zasila siłowniki. Chyba, że masz dokładany zamek centralny, który był zasilany z tego gniazda, w którym nie masz zasilania.
Witam. Mam zamiar wykorzystać centralny zamek do innych celów. Na opakowaniu jest napisane, że zasilanie 12V i nie podano wartości pobieranego prądu. Jest tam tylko zamontowany bezpiecznik na 15A. Sprzedawca twierdzi, że pobiera max 5A. Mam zamiar zasilać cały układ z zasilacza atx. Czy wszystko będzie działało? Na allegro dostępne są takie z 8A 12V...
Witam masz problem u pasażera pod nogami pod schowkiem tam jest sterownik centralnego zobacz czy ma zasilanie Pozdrawiam
Na 99% centralka. Zajrzyj tu; https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Brak diody i kondensatora na przekaźniku, potwierdzam tez brak poprawnie wykonanego zasilania - brak kondensatorów przy stabilizatorze
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
Witam przód się zamyka a tył nie ? Proszę otworzyć tylne drzwi i jak idzie wiąska przekręcić w lewo wtyczkę łączącą instalacje zasilania centralnego zamka i głośników i pewnie elektrycznych szyb ,trzeba sprawdzić czy któryś z kabli nie jest przerwany lub zaśniedziały od korozji jeżeli tak to wystarczy je polutować i centralny będzie działał na tylnych...
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
Witam, Do Pompki dochodzą dwa "sztywne" plusy w kablach koloru czerwonego z jakimś paskiem (nie pamiętam koloru), jeden przewód jest podpięty na PCB pompki do zasilania elektroniki a drugi jest podpięty do "powietrza". Akurat na tym co zasila pompkę znikło zasilanie, po zmostkowaniu centralny zamek działa ale chciałbym to naprawić. Bezpieczniki są sprawne....
wyciag z niego wtyczke i sprawdz czy ma zasilanie stałe jesli jest w porzadku to pozostanie ci wymiana siłownika ale z doswiadczenia sugeruje ze to zasilanie+
No i masz przekaźnik. Aż dziwne, że taki wypasiony sterownik. http://obrazki.elektroda.pl/9521577600_1... Na obrazku zaznaczyłem ci od strony druku, gdzie on, i jak dochodzi do niego zasilanie.
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Po lewej masz zasilania i sterowanie.muszą wychodzić kable z drzwh.
Jeśli pilot jest sprawny a zbyt wiele razy go naciskałeś, mogłeś zgubić kody i system się rozprogramował. Myśl trochę człowieku, zamek z kluczyka też nie działa. Przycisk klapy też się rozprogramował? I nie bezpieczniki, a konkretnie jeden bezpiecznik odpowiadający za zasilanie zamka centralnego, mieszczący się z tyłu skrzynki.
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
2przyczyny-uszkodzenie silownika lub przerwa w instalacji.Sprawdz,czy w momencie pracy zamka dochodzi do silownika drzwi kierowcy zasilanie(sprawdz oba przewody jak najblizej silownika,zielony i niebieski)
Witam serdecznie, Hyundai Getz 2003 rok. Mam problem z podłączeniem zewnętrznego sterownika do zamka centralnego. Znalazłem 4 przewody , które sterują zamkami. Brązowy + , czarny - ,oraz czerw/ pomar. i zielony na których przy zamkn./otwar. Pojawią się + przez 2 sekundy. Po podłączeniu na chwilę + z akumulatora na zielony słychać tylko zamek w bagażniku,...
Witam , mam problem z zamkiem centralnym od klapy bagażnika w skodzie octavie , mianowicie moje pytanie brzmi jakie napięcie powinien dostać siłownik zamka aby wszystko działało poprawnie, sprawdzałem u siebie i jest to skok napięcia na ok 0.5s ~~7V, jest to wystarczalnie duże napięcie aby pobudzić taki siłownik do życia czy będzie to winna czegoś innego,...
siłowniki sprawdź na Krótko podając zasilanie .Sprawdzałeś czy na kablach sterujących silnikiem siłownika w momencie zamknięcia lub otwarcia pokazuje się zasilanie?
jeżeli żółty i żółto czarny nie zasilają reszty układu to zamień je miejscami
gdzie jest ten sterownik zamka??
witam kuzyn kupił escorta 94r,ma w nim centralny zamek sterowany kluczykiem (nie pilotem),ale po kilku dniach przestał działać centralny,sprawdzałem wiązkę w drzwiach i nie dochodzi zasilanie może ktoś ma schemat centralnego zamka do escorta bo nie wiem gdzie szukać tego zasilania,na który przewód podpiąć plusa (centralny oryginał) pozdrawiam tulipan
Masz zasilanie na komforcie.
Do sprawdzenia masy i zasilania, zarówno na sterowniku zamka jak i wszystkie zasilania na linii.
Wykorzystaj wyjście na zasilanie czujników.
BSI to w grupie PSA. Jeżeli dostaje zasilanie a nic się nie dzieje to albo mechaniczna blokada albo uszkodzony...
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Witam. Kolego pilot z centralką komunikuje się drogą radiową., kiedyś toledo miało na podczerwień. Jeśli zamykanie z kluczyka działa to albo pilot albo centralka ci siadła. Czy podczas programowania kluczyka dioda w kluczyku pulsowała (5 razy) bo jeśli nie to masz problem z pilotem. Sprawdz czy centralka dostaje zasilanie.
Sprawdź kolory przewodów w przepuście do drzwi kierowcy - to powie wiele o oryginalności c.zamka. Jeżeli nie działa też z klucza, to nie wina alarmu. Czeka Cię sprawdzenie okablowania (zasilanie) c. zamka (modułu).
Gdzie sprawdzić czy samochód posiada centralny zamek. Wejdź do samochodu, zamknij wszystkie drzwi, "wciśnij dzyndzel" na drzwiach kierowcy. Zablokują się wszystkie drzwi, bagażnik i wlew paliwa ? czy ta syrena posiada baterie? jak ją wymienić. Tak, na zdjęciu, które zamieściłeś jest syrena z własnym zasilaniem. Najlepiej wymienić kompletną syrenkę...
Musisz się dobrać do modułu centralnego zamka i tam badać zasilania.
Kable masz sprawne, ale w drzwiach, a te dochodzące z zewnątrz muszą być uszkodzone sprawdź wtyczkę na słupku przednim mogą być styki zaśniedziałe lub uszkodzony kabelek od sterowania bo zasilanie masz.
Właśnie to samo mam na myśli. Myślałem, że może ktoś ma jakiś patent, ale jak zwykle stare sprawdzone metody są niezawodne. Kolorki przewodów znalazłem. A temat tego jest trochę szorstki. Kolega wyjeżdża na około tydzień i ma podejrzenie, że jeden z pracowników kombinuje coś na boku no i chce być pewien co i jak. Instalacja tego jest tylko na ten tydzień,...
Sterowanie kierunkowskazami podłącz do zielonego przewodu (nr 13) i do szarego przewodu (nr 14) w czarnym 16-pinowym złączu umieszczonym na BSI. Zasilanie znajdziesz miernikiem lub "żarówką".
domykanie drzwi a dokładniej ich dociąganie jest wykonywane elektrycznie a sam centralny zamek jest pneumatyczny tak że sprawdź zasilanie pompki centralnego i pozostałe bezpieczniki bo lubią niestykać.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Dzień dobry Znalazłem temat dotyczący zasilania takiego siłownika z baterii/akumulatora jednak wątek został skierowany na zmianę siłownika z zamka centralnego na serwomechanizm. W innym sugerowano elektrorygiel. Pozwoliłem sobie zatem na założenie nowego wątku - tym bardziej, że zasilanie to nie jedyny problem. 1) Poszukuję rozwiązania, pozwalającego...
Było to dawno temu. Lewe tylne drzwi mają zabezpieczenie w przypadku otwarcia wlewu zbiornika i nie pozwalają na ich otwarcie podczas tankowania. Po co drapać lakier na drzwiach. Znalazłem w bagażniku po lewej stronie sterownik, w jego złączu dwa przewody o zmiennej polaryzacji odpowiedzialne z otwarcie i zamknięcie. Podłączyłem bezpośrednio z siłownikiem...
To o czym piszesz to jest napewno syrenka z własnym zasilaniem, idąc po przewodach do niej znajdziesz centralkę. (prześledź biały)
w hondzie civic. Zielony podłącz do zasilania centrali zamka centralnego - mam znaleźć zasilanie alarmu i podłączyć tam ten kabel dobrze to zrozumiałem ?
Przepnij sobie mase lub zasilanie od sterownika z.c
połączenia spawdź wiązkę przewodów przelotek w drzwiach wszystkich zasilanie .
Konfort mam vaga nie oryginalnego ledwo co udało mi się kluczyki za kodować jeszcze spróbuję go przeskanować ale zasilanie zamka jest nie ma jakby komunikacji
Wcześniej działały? Masz zasilanie na tej centralce?
Probel się rozwiązał. Przyczyna leżała w przepalomyn bezpieczniku który był odpowiedzialny za zasilanie modułu zamka centralnego. Rada dla wszytkich sprawdzających bezpieczniki: napepliej sprawdzać za pomocą próbnika żarówkowego gdyż pomiar miernikiem czasami nie jest miarodajny w zaleśności od konstrukcji całego obwodu zasilania. Dopiero sprawdzenie...
Centralny zamek "dokładany" czy "fabryczny"? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone? Jest zasilanie i masa na module (sterowniku) centralnego zamka? przestał reagować (nie zamyka i nie otwiera), autoalarm normalnie da się uzbroić z pilota ale otwieranie już działa Możesz to napisać jeszcze raz?
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Uszkodzona wkładka w drzwiach. Bolce służą m.in do zasilania wycieraczki
Zasilania przeleć. Czerwony z biełym pasem i czerwony z żółtym pasem.
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Witam potrzebuję wyprowadzić zasilanie przekaźnika z centralnego zamka tzn. po otwarciu zamka przekaźnik ma załączać po zamknięciu wyłączać. Skąd najłatwiej jest taki sygnał wyprowadzić ? Czy to musi być przekaźnik bistabilny?
Witam.mam pytanie odnośnie tematu.Czy we wszystkich modelach cinquecento i seicento była montowana instalacja seryjnie do zasilania szyb elektrycznych i centralnego zamka. Czy były wybrane jakieś modele ,proszę podać.
Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoją chaotyczną wypowiedź, to podłączasz nową instalację centralnego zamka w miejsce uszkodzonej - starej. Dla bezpieczeństwa, połącz "to" wszystko na "stole" bez samochodu. Podaj zasilanie z jakiegoś akumulatora lub zasilacza i sprawdź czy działa.
sprawdź napięcia na odbiornikach -koniecznie mierz względem pewnej masy. Jeżeli napięcia dochodzą- sprawdź masę- nie ma wielkiej filozofii- wszystkie moduły na raz nie mogą się zepsuć. Być może masa szwankuje- sprawdź czego brakuje: + czy -. Coś będę radził
Sprawdź zasilania odbiornika radiowego
Używane BSI na allegro chyba około 500zł, różne są ceny plus do tego przelutowanie lub przeprogramowanie procesora NEC.
witam potrzebuje schematu podlaczenia modulu centralnego zamka vw t5 opis zasilan .dziekuje
zasilać centralne zamek zamek centralne zamek mazda hyundai centralne zamek
schemat hondy accord skracania muzyki reseter chipów canon
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Zdjęcie simlocka z modemu Huawei E372 - jak to zrobić? Schemat instalacji elektrycznej ATLAS 65 - gdzie znaleźć?