zaslepki radia

Znaleziono około 24 wyników dla: zaslepki radia
Podstawowa forma zapytania: zaślepka radio
  • Montaż radia w Citroenie C3

    jesli chodzi o zaslepki to spruduj od audi,w audi tez jest wieksza dziura i miałem zaslepki moze bedzie pasowało

    Radia Samochodowe Serwis   18 Maj 2004 11:09 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6554
  • Jak zabezpieczyć radio przed kradzieżą?

    Zabezpieczyc przed samym wyjeciem z auta tego radia,czy wogole zajac sie zamaskowaniem lub zniecheceniem potencjalnego zlodzieja? Ja wybieram to drugie.Tak aby wogole nie podjal on zadnego kroku majacego na celu wtargniecie do pojazdu,czy to przez przekrecenie zamka, zbicie szyby i nie umiejetne wyciagniecie...

    CarAudio   29 Cze 2009 18:35 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 12329
  • Radio samochodowe zakładanie

    Witam Mam troche nie typowe pytanie a mianowicie posiadam forda escorta '97 i chcialbym wymienic oryginalne fordowskie radyjko na inne z cd. Nie jestem zbyt wymagajacy i kupilem sobie radio fimy Clatronic (moze to i nie za dobre rozwiazanie ale chodzi tylko o to aby cos gralo, cos z plyt bo podlaczanie...

    Radia Samochodowe Serwis   14 Paź 2006 07:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2447
  • OMEGA C regulacja czy wymiana radia ?

    Witam Od razu prosze o cierpliwosc gdyz niestety jestem w anglii i mam kiepski dostep do internetu wiec pewnie moglem czegos nie wyczytac a o to spytam. z gory wiec dzieki. Posiadam omege C i mam malutki problem z odtwarzaniem plyt cd innych niz oryginaly probowalem juz nagrywac na czarnych i roznych...

    CarAudio   03 Lis 2006 20:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 950
  • Renault Clio II lift - Radio CD i sterowanie nim z kierownicy.

    Witam ! W moim Clio II 2002r. Posiadam oryginalne radio CD. Mam dosc bogata wersje wyposazenia m.in klimatronic poduchy ABS el.szyby ogolnie nie jest źle, ale niestety nie mam sterowania radiem z kierownicy :( jest zaslepka... I teraz moje pytanie: czy po wyjeciu tej zaslepki bedzie czekala na mnie wtyczka...

    CarAudio   23 Sty 2013 21:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2637
  • jak na "krótko" podłączyć radio w Peugeot Partner(seryjnie bez radia)

    Po wyjęciu niebieskiej zaslepki kość w aucie wyglada tak .teraz pytanie czy ta przejsciowka pasuje do mojej kosci

    CarAudio   23 Wrz 2015 09:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3192
  • Zaslepka do radia do Audi A6

    Mam pytanie: Poszukuje zaslepki umozliwiajacej instalacje standardowego radia w Audi A6. Gdzie w Wawie mozna cos takiego kupic? dzieki za info pzdr Attica

    Radia Samochodowe Serwis   23 Cze 2003 18:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1109
  • VW Polo 1,2 gdzie kable do radia?

    a moze zwyczajnie nie masz instalacji pod radio ;) a sama antena sterczy z dachu?? troche dziwne, ze nawet kabla antenowego nie ma.. pogrzeb ponizej miejsca spod zaslepki, moze wisza gdzies nisko... sam nie wiem...

    CarAudio   14 Mar 2011 09:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7151
  • Jak wymontować radio ALFA w VW LT28?

    A to zależy która to Alpha. W jednych zdejmowało się boczne zaslepki i tam trzeba było włozyć wyjmaki, w innych pionowo była szczelina pomiędzy zaślepką a piewszym klawiszem i tam trzeba było włożyć wyjmak trochę podobny do noża a w nowszych była szczelina widoczna pp bokach radia. Niedawno było podobne...

    Radia Samochodowe Początkujący   30 Paź 2013 15:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7052
  • Wybór radia 400-500zł. MacAudio 4x60W RMS, subwoofer na Ravemaster 25 cm.

    Na allegro sa takie zaslepki czarne. Wpisz w car audio na allegro zaślepka albo maskownica i Ci wyszuka. Zobaczysz czy Ci sie podoba. Wiem ze mozna tez na stare radio zalozyc jakas scieme w postaci jakiegos "safari" a panel przeniesc gdzies indziej, ale nie wiem czy bedzie Ci sie to oplacac.

    CarAudio   28 Wrz 2006 13:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2163
  • Zmiana radia w AUDI A4 '97

    wloz jakies firmowe radyjko sony czy cos podobnego zaslepki kupisz na allegro sa po 19 zl wsadzasz dwie zaslepki po bokach i kazdr radyjko wchodzi jak oryginal

    Radia Samochodowe Serwis   10 Cze 2006 13:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8082
  • jaki głośnik do miniwieży

    hej tez kupilem ta miniwieze ale bylem przekonany ze glosniki 2 drozne daja... szmaciarze, palcem wyczuwalo sie 2 otwory, nawet swiecac latarka z kokorki bylo widac ale faktycznie dzwiek jak z radia kuchennego... bez wysokich tonow, niskie slabe co wybacze ale wysokie... Jak jest u was maskownica?...

    Jakie Nagłośnienie do Domu   19 Cze 2012 18:22 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2910
  • Sprzedam Motorola MCS 2000 403-470 MHz. Zobacz !

    Sprzedam Profesjonalne Radio marki MOTOROLA MCS 2000 wraz z mikrofonem stacjonarnym. Typ Radia : MR504A Model : M01RHL9PW4AN Radio tak jak widac jest w stanie wrecz idealnym,zadbane i bardzo malo uzywane. Jedynym mankamentem radia jest brak gumowej małej zaslepki pokretła w lewej czesci radia. Możliwości: -...

    Ogłoszenia Elektronika   30 Wrz 2007 16:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2153
  • schemat naglosnienie bmw e39 z subwooferem nokia

    Ja mialem tak jak ty, na dole regulacjia ogrzewania a u gory radio BMW Business i calosc zostala wywalona.W twoim przypadku masz duzo latwiej niz ja mialem.Bo majac elektryczna klimatyzacje masz tylko kable a nie linki.JA musialem sie meczyc przenoszac na gore i na styk siegaly mi linki a w elektronicznej...

    CarAudio   24 Lut 2009 23:58 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 22683
  • Kenwood KDC-u31r - podłaczenie do Astry h zachowując wszelkie funkcjonalności

    wyciągając oryginalne radio starcisz b wiele. Brak możliwości sterowania z kierownicy, brak komputera pokładowego ( obsługa poprzez radio ) brak wyswietlania informacji z radia na wyświetlaczu (can). Dodatkowo potrzeba zakupu lub dorobienia zaslepki, walory estetyczne( inna kolorystyka).

    Radia Samochodowe Początkujący   25 Wrz 2013 11:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2982
  • czy alternator może "gwizdac" astra2 1,7 dti

    walki z gwizdem ciag dalszy: wczoraj wieczorem gwizdanie znikło, dzis rano się nie pojawiło. Wczoraj jednak wstepnie zlokalizowałem skad pochodzi to gwizdanie, po wyjęciu zaslepki otworu po radiu gwizd się nasilił a wiec myslę że dobiega gdzies z kabiny, zaczynam podejrzewac że "gwiżdże" mi rezystor...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Sty 2006 13:39 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4061
  • Normalnie chcieli mnie okraśc:(:(:(

    uwaga tez na pabianice (szczegolnie osoby z poza miasta) pojechalem do mieszkania ktore ojciec musi sprzedac postawilem autko na podworku, rano wstaje a tu samochod otwarty... zamek od strony pasazera i bagaznika zniszczony. ukradli glosniki z tylniej polki (20zl za sztuke cale szczescie) wszystkie plyty...

    CarAudio   03 Gru 2009 23:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1697
  • Opel omega B kombi wzmacniacz antenowy nie działa

    Witam wszystkich mam problem jak w temacie. Znajomy kupił omege i w niej siedziało fabryczne radio car 300 i dość słabo odbierało, zmienił je na jakiegos firsta i teraz to już całkiem nie chciało nic złapać. Po dokładnym sprawdzeniu okazało sie że kabel antenowy był odciety a w kokpit wcisnieta jakas...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Maj 2007 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3726
  • Alpha 2 VW Passat 1991

    Wyciągnąc zaslepki w dolnych naroznikach radia potem kluczykami płaskimi i radyjko na zewnatrz.

    Radia Samochodowe Serwis   13 Lis 2005 13:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 938
  • audi - gamma z szerokim panelem

    Fajne radio. Teraz juz takich nie robi się. Zaslepki mozna kupić.

    Radia Samochodowe Serwis   14 Kwi 2006 03:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2213
  • Dobór nagłośnienia do Nissana Primery

    Dzieki za odpowiedzi. Moze rzeczywiscie musze zainwestowac wiecej kasy. Nie spodziewalem sie ze sam wzmacniacz moze kosztowac tyle co cale glosniki. Radio chce kupic na koniec bo w primerze to standardowe jest strasznie duze i musze pojechac do jakiegos zakladu aby dowiedziec sie czy maja jakies zaslepki...

    CarAudio   30 Lip 2007 23:37 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2211
  • Opel Calibra - jak pociągnąć kable?

    no niewiem jak są dokładnie, jutro sprawdzę, powiedz mi tylko jak mam wyciągnąć głośniki z drzwi, gdzie są śrubki. widze tylko dwie, w bocznym schowku takie dwie zaslepki i pod nimi srubki.. Dodano po 10 wymyśliłem plan. jeśli głośniki z drzwi trzeszczą a tylnie po bokach fabryczne grają okej,...

    CarAudio   16 Sty 2009 22:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2082
  • Żarówki H4 LED homologacja ?

    Dyskusja toczy się na temat H4 ale jeśli można opiszę wrażenia z używania przez kilka dni Led H1 w warunkach drogowych. Konkretnie chodzi o C8 rzekomo 7200 lumenów.Pacjent Mazda 6 z soczewkowym reflektorem. zamontowane jako mijania.Jak dla mnie słabo.Oprócz fajnej barwy światła-jak xenon to nie ma innych...

    Samochody Eksploatacja   17 Mar 2020 10:48 Odpowiedzi: 214    Wyświetleń: 42240
  • Man TGS TGX 2015 - Brak nadmuchu pomimo działających wentylatorów

    Nie wiem gdzie wyczytales ze klime trzeba rozpiac. Nie wiem czy jest poradnik? Ale w tgx zdjac deske to 15 minut pracy. Zdejmujesz siwe listwy zaslepki.popielniczke czy tam pokrywkę. Radio. Licznik kolo licznika masz kilka ukrytych srubek w okolicy przelacznika swiatel. Wszystko na wyczucie.

    Samochody Ciężarowe   15 Sie 2019 13:32 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 654