Też bym stawiał na turbinę. Ale trochę się czepnę niedrożnego wydechu jeśli pozwolicie. W teorii mogło by to wyglądać tak: Przy częściowej niedrożności silnik wkręci się do pewnych obrotów, do czasu aż ciśnienie w układzie wydechowym nie pozwoli na swobodny przepływ spalin. Turbina siłą rzeczy będzie się kręciła tylko przez jakiś czas siłą rozpędu,...
BMW e46 m43b19 problem z zasysaniem przewodu odmy rozwiązany. Objawem było zasysanie węża odmy oraz nierówna praca silnika do tego stopnia, że po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy silnik gasł przy dojechaniu do świateł itp. Przewód zassany aż płaski, obroty na biegu jałowym od 400 do 900 i tak skakały. Problemem był sam zawór odmy, sprawny jeśli dmuchamy...
Bezpiecznik na przewodzie ma być jak najbliżej akumulatora. Nie zabezpiecza on wzmacniacza, bo ten ma własne wkładki, ale auto przed pożarem w przypadku zwarcia przewodu zasilającego do masy. Tak gruby przewód nie przepali się, a zadziała jak grzałka. Wartość tego bezpiecznika może być w zasadzie dowolnie wielka, nie przekraczająca prądu rozruchowego...
Odczepić kompresor, dmuchnąć/zassać przewody i sprawdzić, czy nie ucieka.
Takie pompki zazwyczaj mają problemy z pierwszym zassaniem paliwa, dobrze jest zdjąć przewód paliwowy i nawet ustami troche pomóc pompce poprzez zassanie.
Ewentualnie przez odpowietrzenie baku. Odkręcić rurkę, Wsunąć przewód paliwowy, zassać, i paliwo samo spłynie :-)
Zaworek podciśnieniowy podaje paliwo? Idzie od króćca przewód do niego. Jak zassiesz powietrze to powinien puścić paliwo.
Od wtryskow idzie do pompy przewód powrotny, tzw przelew. Odepnij go od pompy, za pomocą pompki zassaj aż przeciagniesz paliwo od filtra przez pompę cr, przewody i do wtryskow. Tylko zatkaj czymś dziurę ta z której wypniesz przewód powrotny bo nie zassasz paliwa
Witam. Trafopowielacz możemy w tym przypadku zostawić w spokoju to nie jego wina, najlepiej będzie jak wymienisz cały przewód na nowy, popraw tez zimne luty na PK. Do testowania zassij z netu program Nokia monitor test i wtedy na odpowiednich paternach R, G, B sprawdzisz czy wszystkie barwy podstawowe są wyświetlane. Co do braku możliwości regulacji...
Podłącz końcówki miernika pomiędzy masę a żółto/zielony przewód z MAP, zassij wężyki zobacz czy napięcie będzie spadać, tak samo z TPS- czy napięcie będzie zwiększać się w miarę uchylania przepustnicy.
Z tego co mi wiadomo to elektrozawór trzeba założyć również na przewód powrotny a nie tylko zasilający, bo potrafi paliwo zassać właśnie powrotem.
A może inny lokal jest podłączony do tego samego kanału spalinowego - wentylacyjnego - spróbował bym prowizorycznie zatkać ten przewód na noc, jak piecyk nie będzie już używany. W pewnych warunkach, przy zmianach ciśnienia, może nastąpić zassanie spalin z przewodu.
Witam mam problem z pompką sprzęgła, wymieniłem ją na używaną i nie chce ona zassać płynu, próbowałem odpowietrzyć z 3 godziny i dalej nic odkręciłem przewód lecący do wysprzeglika i ledwo rzyga tym płynem przy pompowaniu… tam gdzie jest dostarczany płyn nie jest niczym zatkane.. Samochód to Mazda 323f 2.0td 90km
A nie ma kolega przypadkiem zatkanego ssaka(nie wiem jak to się fachowo nazywa) w zbiorniku ?? - to odnośnie tych zassanych przewodów.
Witam raczej takie zjawisko niepowinno mieć miejsca,myślę że przyczyna tkwi w przewodzie zasilającym (słaby przepływ).Czyszczenie powinno dać efekt,zwróć uwagę na smok w zbiorniku i czy przewód niejest pozaginany.
Możesz mi wyjaśnić jak to zrobić i jaką pompką co mam odkręcić. Dodano po 2 odkręciłem przewód i próbowałem zassać odkurzaczem ale musiałem wyłączyć bo olej dostawał się do worka i zaczął wylatywać dym.
gaz sam montowałem więc gazownika bym się nie czepiał :) ogólnie nawett nie wiem kiedy zaczeło to występować bo mimo zassanego przewodu autko normalnie śmiga a zauważyłem to przez przypadek
Sprawdź dokładnie czy nie masz przetartych wężyków. Podłącz przewód bezpośrednio do gaszenia pompy wtryskowej i zassij ustami, jak wtedy gaśnie?
Nie masz pompy w baku . Wypadało by zassac przewód do filtra i szukać nieszczelności gdzie paliwo się cofa . Chyba ze miałeś skrajnie mało paliwa i się zapowietrzyl .
Przede wszystkim spuść "paliwo" ze zbiornika najlepiej przez otwór wyjętego pływaka zassij przewodem gumowym z gruszką i spuść w kanał do kanistra lub z podnośnika, olej i filtr oleju powietrza świeży i dopiero odpalaj.
Zassij ustami przez wężyk od podciśnienia. Poleci ok- nie poleci to odłącz przewód prowadzący od baku do kranu i zobacz czy leci. Jak tak to wymień kranik.
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Próbowałeś ustami zassać powietrze wężykiem od podciśnienia? Otwiera się wtedy?
Jest jeszcze jedna możliwość oprócz podanych przez kolegów - skoro stał prawie rok to być może osad w zbiorniku zamulił króciec i pompa nie ma siły zassać. Można spróbować przedmuchać przewody paliwowe w stronę zbiornika paliwa. Niektóre filterki nie lubią wody - w zetknięciu z nią wkład staje się praktycznie nieprzepuszczalny.
Spróbuj zasilić paliwo do pompy wtryskowej z bańki i sprawdź czy pompa zassie paliwo (przewód paliwowy nie musisz odkręcać, niech zostanie tak jak jest za to odłączony przewód paliwowy zasilający należy czymś zatkać) , a w tym samym czasie wtryski mają być podłączone i niczego nie odkręcaj bo one samo powinny się odpowietrzyć. Przy sprawnej pompie po...
myśle że jest to niesczelność w układzie paliwowym. robi ci się bombel powietrza zassany do przewodu.
Jeden kabel może "chodzić" i 30 lat a drugi (szczególnie pod tynkiem) wysiada po 5-ciu latach. z tym się nie zgodzę - położyłem setki kilometrów przewodu antenowego i do dzisiaj działają bez problemu - nie mówię tutaj o przewodach puszczonych do ziemi czy w rurach telekomunikacyjnych. Jeżeli przewód został poprawnie ułożony a następnie tynkarze nie...
spróbuj zassać może przez przewody tusz. Być może w przewodzie masz "gluta" z starego tuszu i trzeba będzie przepchać.
Zbiorniczek ma jedno wejście-wyjście na przewód i wlew z korkiem i przeciętą uszczelką . Wzrost ciśnienia wypycha płyn do zbiorniczka a jak ciśnienie spadnie to tym samym przewodem zassie sobie do układu.
Ile masz paliwa w zbiorniku ? Kupiłeś pompę - czy to był komplet z koszem i czujnikami, czy sama pompa ? Całość na ogół działa, ale po wymianie samej pompy, robi się problem z jej uszczelnieniem. Mały poziom paliwa powoduje zapowietrzanie pompy, i powrót paliwa do zbiornika. To info z podobnych postów na temat "wymiany pompy paliwa". Pomaga na to pełny,...
Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące powietrze ). W większości z lewej strony fotela kierowcy. Po podpięciu naczepy np. wrzuca się rękawice i to wystarczy. Przewód ssący nie może zassać...
Tak kolego masz rację. Z tym że do istniejącego układu dołożę zawór dlawiaco zwrotny z pokrętłem regulacyjnym do opadu i zastosuje trzeci przewód podłączony do zatoru zwrotnego, który umożliwi zassanie oleju przez cylinder pod wpływem podcisnienia wytworzonego w czasie opadania ciężaru. Jutro jadę po części i składam. Pozdrawiam.
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Na przewodzie jest zawleczka (obok tej "kalamitki") należy ją wyciągnąć i wysunąć przewód jakieś 5 mm tam jest następne wycięcie i należy tam ją z powrotem umieścić. Odpowietrznik jest otwarty i można zacząć zasysać płyn. Aby zamknąć ten odpowietrznik należy wysunąć zawleczkę wcisnąć przewód i założyć ponownie zawleczkę. Należy pamiętać o zabezpieczeniu...
Pompy VP nie wymagały pomp w baku. Tyle że nieraz były montowane pompy niskiego ciśnienia tak że podawały paliwo do filtra a stamtąd pompa VP pobierała sobie sama . Jak zrobisz bak wyżej pompy to wystarczy. Jak będzie niżej to mogą być problemy ze szczelnością a co za tym idzie pompa będzie sobie musiała zassać paliwo i napełnić przewody co trwa i hehłasz...
Sprawdź przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej z tyłu silnika. Taki jak od szlaufa ogrodowego tylko czarny. Jak jest miękki i zassany to do wymiany.
Sprawdzam czy nie jest gdzieś pęknięty przewód paliwa. Czasem pęknie tu na wejściu/wyjściu z baku. Nie cieknie paliwo a nie może zassać paliwa. Zobacz czy po podlaniu benzyny przez świece odpali. Części chińskie czy jakieś lepsze?
Może masz za dużo syfu w zbiorniku i zatyka się przewód zasilający pompy? Ewentualnie nieszczelności na tym połączeniu i pompie łatwiej zassać powietrze niż olej. Nie widać gdzieś wycieku? No i czy był tylko olej wymieniony czy jeszcze cos może było robione?
Widać tutaj że potrzebne będą Ci 4 przewody.: Odległość do 450cm. https://botland.com.pl/content/144-pomia... https://botland.com.pl/ultradzwiekowe-cz... ... Może na dno wrzucić czujnik ciśnienia...
Ja również przekopałem cały internet i doszedłem co naszym Pandoszkom dolega.. Userka jest bardzo prosta, do naprawienia i nie wymaga żadnych kosztów. Otóż przyczyną jest pochałaniacz par benzyny. Przez niego tworzy się cisnienienie przez które pompa paliwa nie ma siły rano zassać paliwo :) Sposób naprawy: Odłączyć przewód od pochłaniacza par benzyny....
Auto na lawetę, nie odpalaj. Jak masz szczęście to turbo do wymiany, wyczyścić wszystko i jeździć. Jak masz pecha to zassany olej pogiął korby lub zatarł się z niedoboru oleju. Sam możesz ewentualnie wymontować sprężarkę, zaślepić przewód olejowy, wyczyścić dolot z oleju i odpalić na próbę jako wolnossący.
Ale właśnie nie wiem jaki mam płyn wlany A mam z poprzedniego auta jeszcze trochę czerwonego ale nie wiem czy mogę. A odnośnie poziomu płynu to podobno gdzieś na you tubie ktoś mówił że nie ma to za bardzo znaczenia bo i tak to pompa potem zassie do przewodów podczas kręcenia kierownica. . Jutro zerknę i zobaczę czy będzie poprawa.
Zaworek wychodzący z serwa idzie bezpośrednio do kolektora ssącego, mam dużo usuniętych pod maską gratów. Gdy zdjąłem przewód z kolektora idący do zaworka od serwa, nie jestem w stanie ani dmuchać, ani zassać. Czyli zaworek nie sprawny? Jest szansa, że ten zaworek w takim razie jest winny za twardy jak skala pedału hamulca? Samo serwo wydaje mi się...
Sposób z blokadą jest tymczasowy, jak drukarka pociągnie powietrze do przewodu, trzeba będzie powtarzać czyszczenie głowicy aż zassie tusz, a przewód jest długi, więc zmarnujesz tusz innych kolorów.
Przypadłością tych aut są kiepskie wiązki. To że wzrokowo nic nie widać nie znaczy że są ok. Lubi pękać izolacja i zassana do środka przewodu wilgoć robi swoje. Uruchom silnik i ustaw tempomatem obroty większe od jałowych. Podnieś maskę i poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (kabina-rama), najprawdopodobniej jest uszkodzona skrętka zielony+żółty odpowiadająca...
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
Dałem przewody paliwowe wiadomo zasilanie powrót, oraz plus na elektrozawór.odkrecilem przewód do wtryskiwacza to czasami kropelka paliwa tylko skapnie i tyle. Czy aby pompą zassała paliwo potrzebne jest jakieś ciśnienie wytworzone? Bo mam zrobione jedynie grawitacyjnie bez pompki paliwa. Dodano po 7 Jak pompa na linkę to wystarczy podać plusa na zawór...
Witam, odgrzeje trochę temat. Mam ten sam piec logano G115. Przed nowym rokiem na piecu pojawił się palnik 1 bla, nie wiem ile czasu ten błąd był na piecu bo tylko co jakiś czas jeżdżę do domu sprawdzić czy wszystko ok. Po walce przez pół godziny z przyciskiem na palniku w końcu odpalił (wcześniej tylko turbina dmuchała i iskrownik chodził). Piec działał...
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Pralka hotpoint Ariston artxd 149 - po ustawieniu programu nie pobiera wody. Komunikat wyświetla się prawidłowy(pranie zasadnicze), woda jest doprowadzona, przewód nie jest zagięty. Po 5 min ciszy wyświetla się komunikat - "brak wody, sprawdź dopływ wody". Co to może być? Podejrzewam brak sterowania po uruchomieniu programu (blokuje się pokrywa, wyświetla...
Wentylator w tym kotle wtłacza gorące gazy ( spaliny) w przewód spalinowy. Dzięki temu przewodem powietrznym zassane jest powietrze do spalania. Na presostacie powstaje różnica ciśnień i poprzez zwarcie styku jest zezwolenie na dalszą pracę. Rozszczelnienie komory spalania spowoduje przepływ powietrza do komory z pomieszczenia z pominięciem ( częściowym)...
Możesz jeszcze spróbować czy jest podciśnienie na strzykawke. Kupujesz za 2zl w aptece strzykawkę 60-100ml. Wypinasz przewód gumowy przy servie. Wyciągasz tłok strzykawki i podpinasz dolną częścią do weża biegnącego z kolektora. Odpalasz auto i sprawdzasz czy tłok strzykawki zassało. Jeśli nie zassało- brak podciśnienia. Dodano po 1 A po odpięciu węża...
Tak, więc trochę pracy w kanale i po problemie. Okazało się iż pomiędzy pompką a filterkiem przewód był popękany i to cały powód awarii. Obcięty przewód idący od zbiornika wystarczyło zassać aby zaciągnąć paliwo. Wtedy założyłem pompkę i dalej zalałem filtr, oraz przez jakieś 3-5 minut podpompowałem w dalszą część przewodu paliwo (prostownikiem). Gdy...
Wypadało by sprawdzić jeszcze zawór podciśnieniowy paliwa a zwłaszcza przewód (wężyk) podający podciśnienie na zawór. Zdjąć z kolektora ssącego i zassać ustami, paliwo powinno zacząć cieknąć z wężyka dolotowego do gaźnika. Przy złych luzach na zaworach są trudności przede wszystkim z odpaleniem ale jak już "zagada" to jakoś tam chodzi, ja ustawiam po...
Z tego co piszą w DTR minimalna wysokość komina dla mocy ok. 10 kW to 6 m. Choć nie tylko wysokość jest ważna - musi być też odpowiedni przekrój (nie za duży i nie za mały) - tylko wtedy ciąg będzie wystarczający do właściwej pracy kotła - a "dolniaki" mają wylot spalin u dołu - tak więc część drogi spalin pokonują "wbrew naturze" - w dół zamiast w...
Dmuchanie czy zasysanie nie ma znaczenia gruszka musi być szczelna. Pompa podciśnienia nie jest dużą i ma małą wydajność. Do tego wydajność zależy od obrotów (w tym przypadku) wałka rozrządu a więc z połową obrotów wału. Niewielka dziura i podciśnienia spada do poziomu takiego iż nie jest w stanie wysterować turbo jak i EGR ( wysokie wysterowanie N75...
Pomiń całą armature i podłacz przewód od pompki do baku bezpośrednio. Najlepiej przezroczysty, zobaczysz jaki jest stan paliwa i czy kręcąc silnikiem pompka przy pompie ma siłę zassać paliwo. Filtry tez pewnie wymieniłes?
Witam żeby go odblokować musisz się przyjrzeć jednemu z trzech transoptorów ,który jest wlutowany na odwrót. Najlepiej jeszcze jakbyś sobie jakiegoś serwis-manuala zassał i obadał jeszcze wyprowadzenia przewodów z wtyku koło transoptorów. Moje zdjęcia wyżej - wystarczyło tylko zewrzeć transoptor.
Witam, wczoraj podłączyłem pompę TRW do maglownicy z Bmw e46. Na krótko do akumulatora przyłożyłem przewód czerwony razem z dwoma cienkimi przewodami do plusa i przewód "pomarańczowy" do minusa, dolewałem płynu na bieżąco jak tylko pompa go zassała. Po nakręceniu się pompy i ruszeniu kierownicą zdarzyło się coś takiego jak na załączonym filmiku. https://filmy.elektroda.pl/20_1676110335...
Witam, problem polega na tym iż lewe przednie koło prawie wcale nie hamuje-reszta ok. Przy gwałtownym hamowaniu prawe koło zostawia ślady a lewe się kreci. Hamulce został odpowietrzone 2 razy, klocki i tarcze ok, przewód elastyczny można swobodnie przedmuchać i zassać(nie wymieniany), przez odpowietrzniki swobodnie wypływa płyn hamulcowy, cały zacisk...
Pompkę może słychać ale czy na pewno podaje paliwo? Najlepiej odkręcić przewód zasilajacy od kolektora i wprowadzic do jakiegos baniaka zeby zobaczyc czy leci i ile. Idę więc teraz sprawdzić jeśli mi sie uda ten przewód znaleźć, sprawdzę. Możliwe że zassała jakiegoś syfu ze zbiornika... Jednak do pompki paliwa jest sie dość trudno dostać. Niewiem gdzie...
Aprilia Atlantic 500ccm na wtrysku. Padła mi pompa paliwa, kupiłem już nową ale zanim zamontuję sprawdziłem przelot na tym zespole zanurzonym w baku. I tu moje zdziwienie brak przelotu tego powrotnego z +wtrysku do baku. Od pompy na wtrysk zasilanie jest OK. Czy ktoś z was to może rozkręcał i wie jak to powinno być? Taki sam element pewnie jest w Piaggio....
Zacznij od wspomnianych nawiewników.Zeby powietrze miało możliwość ucieczki kanałem wentylacyjnym, musi mieć możliwość wejścia do domu. Jak wymusisz wyciąganie powietrza wentylatorem i okapem, to jedynymi miejscami jego zassania są inne przewody wentylacyjne. Odczytaj wydajność wentylatora i okapu, z zobaczysz jaki przepływ powinieneś zapewnić przez...
witam na kompie wywala 05522 p 1592 czujnik cisnenia doładowania- niewiarygodny stosunek. czujnik wymienione w ilości 3 szt :) i teraz: podcisnienie mierzone manometrem w granicach 07- 08 sztangi chodza od N75 jak zassam przez przewód to sztanga od łopatek turbo ciagnie do góry N75 przepiety do innego samochodu i działa jak burza pozatym nie wywala...
przewody zlaczalem i nie zgasl niestety:/ sprobuje jeszcze zassac powietrze z tego przewodu idacego do gaszaka ale to juz po swietach;) a przy przewodach grzebalem bo byl odlaczony od stacyjki przewod idacy do gaszaka:/ narazie dzieki za pomoc, po swietach w razie czego ponownie zapytam o rade;)
Jak pompa wtryskowa nie zrobi wewnętrznego pośredniego ciśnienia (ok 3-4 bary) auto nie odpali. Ewidentnie pompa wtryskowa nie ma paliwa. Dopiero musi sobie zassać i odpala. Pompka w baku to dobry trop. Przy diagnozowaniu pomaga wymiana przewodu paliwowego od filtra do pompy wtryskowej na zasilaniu na przezroczysty. Wtedy ładnie widać jak pusty przewód...
Zalej pompkę albo obniżając ją w stosunku do worka, albo worek wyżej pompki, niech na początku na 100% ma w sobie płyn, wtedy ją włączaj. Teraz z powietrzem pracuje na sucho, i żeby napompować sobie płynu, musi wirnikiem przepompować same powietrze cienkim wężykiem i dopiero zassać płyn. Jak robi dobry wiatr, to powinna, ale jak już zdarzyło ci się...
Posprawdzaj czy nie ma oleju w kolektorze ssącym i w rurach doprowadzających do kolektora żeby czasem nie zassał bo go nie zgasisz dopóki nie wypali oleju z rur a jak sobie weźmie nie raz więcej na cylinder to i korbowód ugnie.Ale jak ściągniesz przewód z kolektora to turbo po dodaniu gazu jak będzie olej w przewodach to go wyrzuci.
Niestety nie omeg wydostać od nich tych logów...ale...wkór...się dziś nieziemsko, bo cały dzień po Gnieźnie...nikt nie chce robić, bo to bo tamto. Wnerwiłem się i wieczorem poro złączałem cały układ podciśnienia. Dorwałem od znajomego schemat połączeń i mozolnie krok po kroku podłączałem tak jak na schemacie. I... ruszyłem sharanikiem i co do niego...
Spróbuj zaktualizować centralę do v.4.5 Jak ? Resetuj sprzętowo centralę. Odpal program DLSV (ja mam wersję 1.40) Utwórz nowe konto. wpisz typ centrali ? PC1864 v4.5 Typ połączenia ? żadne Otwórz utworzone konto prześlij wszystko do centrali wysuń i wsuń przewód do programowania w centralce. lub FS 499 powinno nawiązać połączenie i zassać wersję 4.5...
paliwo zassane przez filtr, zalane przewody wciśnięte dużą strzykawką, paliwo na wtryski idzie.
Samochodzik żony rano nie odpalił ,po przestudiowaniu usterek w necie dobrałem się do słynnego sterownika pompy wtryskowej, jednak tranzystor, który steruje zaworem wysokiego ciśnienia okazał się dobry. Poskładałem więc wszystko dolałem paliwa do filtra i samochodzik zagadał jednak wypala tylko te paliwo i stop tzn nie zasysa paliwa ze zbiornika ,przewód...
Oto kilka rzeczy które udało mi się dziś ustalić. 1) Hamulce przetestowane pod kątem 3krotnego naciśnięcia na pedał hamulca i efekt - za 3ci razem hamulec twardy i auto hamowało jak wyłączonym silniku... 2) Króciec vacum pompy jest bardzo luźny. 3) Wężyk od n75 wydawał się przetarty więc przeciąłęm go w tym miejscu i tutaj wpiąłem się strzykawką 100...
Diagnostykę robiłeś? Co do dolotu to sprawa prosta do sprawdzenia ,na na czas próby zdemontuj przewód doprowadzający powietrze do kolektora. zobacz czy nie wessało Ci czegoś do układu powietrza ,miałem kiedyś taki przypadek i powodem była szmata zassana pod filtr powietrza ,na postoju się wkręcał ale podczas jazdy było już gorzej.
A do tego każdy lokal będzie musiał mieć swój przewód kominowy dostosowany do kotła gazowego. Niekoniecznie. To dotyczy tylko kotłów grawitacyjnych. Kondensacyjne zassanie powietrza i wydech mogą mieć kilkadziesiąt cm za ścianą poziomym wyprowadzeniem tuż nad kotłem bez rury w górę. Tak teraz w mnóstwie przypadków widzę. do przeróbki ... prawdopodobnie,...
odszczekuję wszystko co napisałem , jesteś guru również w kwestii tłoczenia - ta pompa to chyba to czego szukałem. Hydrofor czy naczynko zbędne bo układ otwarty a wydajnośc taka jakiej trzeba. I jest oczywiscie dostępna za 139 zł. Czy tylko aby za mocno nie hałasuje? Głebinowa jednak jest zupełnie niesłyszalna ale najmniejsza to 750 W to za dużo aby...
A czy przy wymianie filtra nalałeś czystej ropy do obudowy tego filtra? Poluzuj przewód paliwowy ostatniego wtryskiwacza i wtedy spróbuj odpowietrzyć. A może w zbiorniku paliwa jest za mało, wtedy też nie zassie. Ja u siebie w renówce premiumce raz pompowałem pół godziny puki zassało.
Witam, olej spłynął z przewodów i galerii i nie może zassać pompa... Nie znam akurat tej koparki ale w innych tak sie dzieje. Znajdz jakiś punkt w obiegu oleju powyżej gdzie da sie wlac troche oleju. Jakąś pokrywe,zawór, rozdzielacz.A jak nie da sie to uszczelnic zbiornik oleju(odpowietrznik) i podłączyc sprężone powietrze. A może wystarczy polużnić...
jak zgasnie to gruszka nie jest zassana?Tam lubily zaginac sie przewody paliwowe nad zbiornikiem
poprzez czujke przegrzania (wkrecona w głowice wyglada jak czujnik temp ale ma dwa wyjscia i musi być przelot zamyka sie pod wpływem wys. temp. Gupoty Kolego wyPISujecie. Czujnik w głowicy służy tylko do podniesienia wolnych obrotów (jak silnik jest zimny) Powodem kłopotów jest zazwyczaj rozszczelnienie układu podciśnieniowego - wystarczy, że spadnie...
Panie serwisancie Masz racje że to wada fabryczna ale jak myślisz że takie nitki nawijane na przewód jest dobrze zrobione to u mnie raz byś coś takiego zrobił. Jeśli lejąc olej do kanału po przewodzie jesteś przekonany że tak dokładnie sprawdzisz pompę, to się mylisz sprawdzisz czy cokolwiek podaje a nie sprawdzisz jak wiesz dobrze jako serwisant że...
Wymieniłem na nowy filtr paliwa, wyczyściłem pompę, sprawdziłem przewody. Zassałem ustami paliwo z baku przez filtr i paliwo leciutko, bez problemu poleciało, ale pompa jak nie ssała, tak nie ssie, chyba będę musiał kupić drugą... może da się ją jakoś naprawić?
Na początek wyczyść gaźnik.Jeżeli to nie pomoże do wymiany membrany w gaźniku. Wyczyść gaźnik i zainstaluj nowy zestaw naprawczy gaźnika. Radze także sprawdzić przewód paliwowy czy nie jest gdzieś pęknięty i wymiana filtra paliwa. Zle przeczytałeś co napisałem na innym gaźniku tez nie pali tak jak by nie chciało zassać benzyny .
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Witam wszystkich. Panowie mam wielki problem z moją vectrą jest dość znany na forach ale gdy je czytam to wszędzie piszą co innego. Problem pojawił się nagle z dnia na dzień. wszystko było ok odpalała bez problemu na zimno czy na gorąco. Nagle przestała odpalać. Sprawdziłem filtr paliwa okazał się pusty. Myślałem że jest zapowietrzony ale ściągnąłem...
I co poradziłeś sobie? Do tego typu motocykli dobrze jest miec serwisówkę. Jeżeli nie masz to: 1) sprawdź napięcie jakim jest zasilane ssanie 2) wykręc ssanie i podłącz podobne napięcie 3) sprawdź czy wysuwa lub chowa się iglica. Dodano po 4 Jak sugeruje goldwinger sprawdź kranik: 1) odłącz przewód podciśnienia od kolektora ssącego (przeważnie) lub...
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
powiem tak - paliwo nie powinno splynac ze wzgledu na zaworki zwrotne, mozesz sprobowac zassac nieco z przewodu paliwowego ale z tego samego powodu jak napisalem powyzej moze to nic nie dac. pompa powinna zaciagnac paliwo i wytworzyc odpowiednie cisnienie w ciagu kilku sekund. czy na filtrze pojawia sie paliwo?
Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
https://ath.pl/pl-pl/produkty/programy-k... Możesz "zassać" demo i porównać.
Co prawda mam termo top z-c/d ale to to samo i przewód dolny co wchodzi do webasta to powinna byc na nim pompka wody i ona powinna byc zasilana wodą z bloku silnika a gora webasta idzie do nagrzewnicy. Co do odpowietrzana to wystarczy pojezdzic z 10-20 km nagrzewnica na cieple powietrze i powinno sie samo odpowietrzyc. Ja przynajmniej tak robilem w...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Witam Jeżeli chcę z powrotem ściągnąć czynnik do kompresora w jednostce wewnętrznej to po prostu zamykam imbusem zawór pchający czynnik (na przewodzie cieńszym 1/4"). Włączam klimatyzator na chłodzenie i przez przewód grubszy, ssący 3/8" czynnik przez 15 - 20 sekund powinien byś zassany do kompresora i nie powinien wrócić do obwodu i jednostki wewnętrznej...
koledzy dzięki bardzo. Popuściłem wczoraj przewody wtryskowe, zassałem z powrotu i paliwo leciało dokręcałem pokoleij zgodnie z tym gdzie się pojawiło paliwo, zrobiłem to dwa razy i dupa. Możliwe żeby się aż tak bardzo zachłysna powietrzem? Dodano po 3 damdam- nie strasz mnie nawet. :cry: :cry:
Dobrze myślisz, ale powinno dać się włożyć trzy haki, i wtedy wyciągać. Robiąc haki orientuj się w kierunku . Wkładaj boczkiem i obracaj. Powodzenia. Drogi anchilos- założyłbym 3 pręty. Niestety - przy wkładaniu jednego są problemy wbijam go młoteczkiem. O 3-- niema szans. Robiłem to zastępczo. Oprócz pręta ciągnę równocześnie;. za wąż do wody, przewód...
Świece też wymieniłem. Odpalam bez ssania.zawsze paliłem beż ssania i działało teraz też bez ssania zapali ale tylko na chwilkę Dodano po 49 A czasami jest tak że muszę naprawdę chwilę kręcić żeby zapalił Ssanie jest po to by go używać. Przy rozruchu kiedy silnik jest zimny, na ssaniu silnik dostaje więcej mieszanki. Inaczej łatwiej jest mu się uruchomić...
Każda ma około 85-86Ω, jak są połączone to mamy około 42-43Ω (tam jest widoczny przewód od dolnej grzałki i łączy się z górną). Dlatego pisałem, że są dwa elementy grzejne (grzałki) i pytałem o oporność.
witam mam problem uszkodzeniu uległ tranzystor BUT12AF w przetwornicy , 2 diody prostownicze , dioda zenera ( była na 3V3) i kondensator 100µF/63V wszystkie te części wymieniłem a przetwornica nie rusza ( upalił sie jeszcze przewód na dławiku na zasilaniu ale zrobiłem na krótko) pozostałe części wyglądają na dobre ( na schemacie który zassałem...
tak ta jest na stałe podłaczona, odkręcam kran ona sie uruchamia po spadku cisnienia. filtra brak, branie powietrza rownież wykluczam bo zanim wymontowałem juz z dwojga złego przeciąłem przewód idący zaraz za pompą i po właczeniu pompy woda nie leciała, a sam moglem ja ustami zassać. Później przy demontażu odkrecając od niej dolot też woda leciała do...
Do czego może doprowadzić odrobina wody w płynie hamulcowym. Cytat: "Podczas hamowania temperatura niektórych elementów układu hamulcowego potrafi wzrastać do ok. 800 stopni Celsjusza. Od mocno rozgrzanych tarcz, klocków i zacisków nagrzewa się również płyn hamulcowy. Jeśli w pewnym miejscu jego temperatura przekroczy punkt wrzenia, płyn zaczyna się...
zassany filtr zassany filtr oleju sonda przewód przewód
przewody turbo focus wyrwane gniazdo dmuchawa styki wtyczki
ladycook klimatyzator szeregowy silnik komutatorowy
Laser przeskakuje utwory w odtwarzaczu CD/DVD Wpływ dziurawego tłumika na pracę silnika