Tak, gdy cofasz możesz zassać do środka spaliny i to ma temu zapobiec.
Wczoraj pracowałem przy nim i tez jeszcze raz wymieniłem przepływomierz ze sprawnego samochodu. Niestety nic to nie zmieniło. Widać ze nie może zassać powietrza w uszkodzonym, zasysa maksymalnie 850mg/w a w sprawnym nawet do 1300mg/w i testowane przy temperaturze silnika około 90stopni oraz na postoju.
Widzę, że Ci nieźle namieszali w głowie poprzedni doradcy i ten ostatni też! Tak nieźle, że nie czytasz ze zrozumieniem tego co pisałem. Tego ostatniego też odeślij(!) i sam zapomnij na razie o "bogatszej mieszance" bo staniesz się uboższy o niepotrzebne wydatki. Zapłon należy minimalnie opóźnić. O ile nie wiem. W Simsonach było z 1.8 na 1.4. Trzeba...
Pomiędzy bakiem a pompką jest odstojnik paliwa (w" nowszych modelach") wywal go bo się przez niego pompka wstępna nie ma siły zassać paliwa a jeżeli go nie ma padła pompka wstępna. Sprawdz jeszcze czy nie ma powietrza w układzie paliwowym. Pozdrawiam i życze owocnej pracy.
To jest odpowietrzenie syfonu spustu wody - ma pozwolić zassać powietrze, potrzebne do stworzenia izolacji śmierdzącego kanału, od resztkowej wody w zmywarce. To wyzwanie konstrukcyjne - zrobić to tak, żeby nie osadzał się tam wysychający szlam. To miejsce ma kontakt z komorą mycia i mgiełką rozpylonej wody z zawieszonymi w niej resztkami, a płukane...
Muszę sprostować moje wyniki, które przedstawiłem w poście #1080. Wyniki pokazywały bardzo długie suszenie i niską temperaturę. Z biegiem czasu ten czas się jeszcze bardziej wydłużył i stwierdziłem, że coś jest nie tak z suszarką. Zacząłem śledzić wątki na elektrodzie i pojawiały się mało optymistyczne wiadomości o konieczności rozbierania suszarki...
Damian, skoro nie grzejesz oleju wstępnie, to raczej bym uznał twoją pomyłkę, bo ma ciężko zassać gęsty olej. Ja mam dyszę od mastera, napewno mniejszy niż 0.8 i ładnie pali, powietrza 0.2 bar z pompy łopatkowej.
a jaki masz laminator ? Dodano po 5 może wina leży po złej jakości plastrów ,lub niedokładnie odtłuszczone szkło lub lcd ,jeśli masz możliwość zmiany prędkości wyrównywania powietrza to zrób żeby wolniej schodziło z autoklawu możliwe że zmiana ciśnienie zbyt gwałtowna powoduje rozszczelnienie ,pamiętam że jak po klejeniu oca klej juz utwardzony był...
Rozebrałem znów ten filtr i ustaliłem, że ten druciany niewyjmowalny wkład rozpadł się na wiele drobnych drucików, które skłębiły się i dlatego coś się w środku tłucze. W związku z tym mam pytanie, czy istnieje możliwość, że ten silnik może zassać te drobne druciki z rozsypanego wkładu filtra?
Po stronie parownika masz podciśnienie przy r600a w czasie pracy sprężarki. Jak zassie powietrza to zapcha się na amen z tym specyfikiem.
Witam. Wczoraj trafiło do mnie Audi S6 C5 2001 r. 4.2 v8 z następującym problemem: Po dłuższej jeździe przestaje dmuchać z nawiewów powietrzem, co wiem napewno to, że w tym czasie zamykają się klapy od obiegu zewnętrznego i wewnętrznego tak że wentylator nie ma skąd zassać powietrza i jest słyszalne charakterystyczne buczenie. Po podpięciu climatronica...
Próbowałem u siebie oba rozwiązania i jednak lepszym jest pozycja wentylatorem do dołu. Ważne tylko, żeby odległość zasilacza/wentylatora nie była mniejsza niż powiedzmy 1cm (za wyjątkiem kratki na spodzie obudowy). Inaczej wentylator nie będzie mieć jak zassać powietrza i cała ta operacja będzie bezsensowna. Sposób z wentylatorem do góry, też jest...
Przy zamkniętej przepustnicy w kolektorze ssącym tworzy się podciśnienie (nigdy nie jest on w 100% szczelny bo dochodzi odma, minimalna szczelina na przepustnicy) ale tłok nie ma skąd zassać powietrza do cylindra i wynik pomiaru kompresji jest zaniżony. Jak przestaniesz kręcić na chwilę rozrusznikiem, to kolektor znów się "napowietrzy" i pierwszy pomiar...
15sek do zdecydowanie za długa praca pompki. Najprościej dostać się do pompki, jeśli ja słychać to wiaodomo gdzie jest i sprawdzić. 1. odpiąć węźyk idący od pompki i zatkać wlot palcem, wcisnąć zamykanie i sprawdzić czy zassie palec (uwaga powinno powstać podciśnienie i zassać palec - nie jest ono jakies duże i krzywdy "męskiej " dloni nie zrobi). Pompka...
Witam serdecznie, Przebudowuję salon z kuchnią w bloku i planuję zakup płyty indukcyjnej z funkcją zintegrowanego okapu. Na rynku dostępne są dwie opcje odprowadzania zapachów: z podłączeniem do wentylacji (funkcja wyciągu) i bez podłączenia do wentylacji (funkcja pochłaniacza). Mój instalator proponuje podłączenie do wentylacji zewnętrznej, którą muszę...
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
Okręć pokrywę alternatora i sprawdź kręcąc ręką za koło magnesowe, czy w ogóle silnik ma kompresję, czy nie przepuszcza za mocno kompresji przez pierścienie. Silnik mógłby stracić szczelność komory korbowej przez uszczelniacz od strony zapłonu, ale w tych silnikach to mało prawdopodobne aby uszczelniacz wyskoczył z gniazda. Prędzej ułamał się listek...
Że ten gaszak jest popsuty? A konkretnie silnik sterujący? Może być. Jak klapa dławiąca się nie otworzy to silnik nie umie zassać powietrza i nie odpali. Pisałem Ci żebyś to sprawdził.
Być może filtr kabinowy dawno nie był zmieniany i jest tak brudny, pozatykany liśćmi i brudem że wentylator nie ma siły zassać powietrza zewnątrz.
Naczynie jest podłączone dobrze, nie potrzeba żadnych odpowietrzników , po co na pustej otwartej rurze odpowietrznik? Nie do końca. Bez odpowietrzenia na tej cienkiej rurce może utworzyć się lewar i wyciągać wodę z instalacji. Na cienkiej rurce, która wychodzi od góry powinien być trójnik i kawałek rurki w górę aby mogło się odpowietrzać i zassać powietrza...
Mam ten sam problem, pompka nie umie zassać paliwa, rozkręciłem to( gumkę wraz z zaworkiem zwrotnym) ze 3 razy przeczyściłem i nadal nie chce zassać, gaźnik jakiś chinol ma ledwo 2 lata. Zauważyłem że część membrany ma mały cycek który powinien przymykać dopływ powietrza podejrzewam że być może nowa membrana rozwiąże problem, może ktoś to potwierdzić?...
Podejrzewam ze to kocioł dwu funkcyjny. Odcinasz zimną wodę, odkręcasz kran, spada ciśnienie i musisz np. poluzować śrubunek by zassał powietrza i wypchnęło wodę przez kran. Układ C.O Odcinasz zawory pod kotłem, spuszczasz wodę zaworem spustowym, zaworem bezpieczeństwa i też musisz coś poluzować by sobie zassał powietrza kocioł. Najlepiej po przeciwnej...
Tak na początek, dla jasności: jestem elektrykiem / elektronikiem / telefoniarzem, instalacje wod / kan / co w różnych technologiach też zdarzało się przerabiać / naprawiać. Ale współczesnego kotła gazowego to jeszcze nie naprawiałem. No może poza zasilaczami na płytach sterownika. Problem dotyczy mojego kotła Viessmann Vitodens 050-W BPJD 24kW. Grzeje...
skoro na chwilę zapala to nic nie zmieni wymiana tłoka/pierścieni/cylindra najpierw sprawdź wężyki paliwowe i filterek na końcu wężyka ssącego paliwo - często się zapycha, a wężyki parcieją/pękają/rozpuszczają się ja i tak stawiam na gaźnik, one są strasznie wredne, niby wszystko jest OK, a nie działają, podmień gaźnik na PEWNY lub nowy jeśli tam jest...
Nie musi być dodatkowa osoba asystować przy wymianie i odpowietrzaniu cylindrów zacisków hamulcowych. Ten poniższy video clip prezentuje ten proces w całości dokonany przez 1 osobę. https://www.youtube.com/watch?v=czgv2kXw... spotkałem punktów serwisowych, w których do takiego zadania/usługi stawianoby 2 osoby! Warte spędzić także dodatkowo pół...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Model to NICR 788. Wczoraj po doszkoleniu się jak działa napowietrzanie i zasysanie mleka, zorientowałem się, że jeżeli wogóle nie zasysa mleka, tzn, że albo za mało pary, albo lewe powietrze dochodzi. Po kilkagodzinnych testach wychodzi na to, że powietrze dochodzi bokiem do gumy spieniacza. Więc zakleilem dolot powietrza i nałożyłem gumę i zassalo...
Standardowo montuje się wentylatory na froncie - tak jak sam opisałeś w pkt.1 lub z tyłu obudowy pod zasilaczem. Montowanie wentylatora z przodu ma sens tylko wtedy gdy obudowa ma konstukcyjne otwory lub siatkę wentylacyjną zapewniająca mozliwośc zassania powietrza. Jesli front "budy" nie ma fabrycznie miejsca na wentylator - montuje sie go zazwyczaj...
Właśnie boję się stosować twardych łączonych rur, bo musiałbym je kleić. Rura bez uszczelki siedzi w kielichu z minimalnym luzem. Uszczelka w przekroju takiego połączenia to bardzo mała powierzchnia. Większość uszczelki siedzi w gnieździe kielicha. Rury muszą być wkładane "do oporu", aby podciśnienie nie chciało ich bardziej ściskać. Tu warto w jednym...
Chodzi o okapy kuchenne. Zamontowałem w kuchni bardzo wydajny wyciąg i okazało się że nawiew powietrza do domu nie daje rady i po włączeniu okapu potrafi zassać powietrze z komina. Chcę zamontować elektryczny nawiew do domu ale żeby działał tylko z okapem w kuchni,czyli kiedy kasy taka potrzeba. Wentylator do nawiewu ma 100w.
Dostaje za mało paliwa a nie za dużo powietrza. Przy gwałtownym odkręceniu nie zdąży zassać odpowiedniej dawki paliwa. Przeczyść gaźnik.
Pompy w co mają możliwość podnoszenia wody góra do 5m co daje 0,5 bara. Przy prawidłowym ciśnieniu w instalacji ta pompa nie jest w stanie zassać powietrza bo ciśnienie układu jest większe niż parametry ssące pompy. Widziałem naczynia przeponowe które padały po kilku miesiącach pracy. Nie zaszkodzi bacznie obserwować ten układ.
Bo masz zapewne bałagan w obudowie.. Uporządkuj kable, nic nie pisałeś o obudowie jaką posiadasz. Czy ona ma z przodu wlot powietrza czy jest zakryte plastykiem ? Możesz zrobić zdjęcie i wstawić tu. Bo jeśli przedni nie ma skąd zassać powietrza to tak samo jakbyś założył folię czy plandekę na grill w samochodzie i dziwił się dlaczego silnik się przegrzewa.
zawory domyka bo po zdjęciu klawiatury kompresja jest odpowiednia. Co to znaczy "odpowiednia" ??? Ile Bar? Poza tym jak można sprawdzić ciśnienie sprężania (kompresję) gdy nie ma klawiatury zaworów i silnik nie może zassać powietrza ???? iskra jest Co to znaczy że jest ??? Jaką max długość możesz uzyskać na samym kablu przy wykręconej świecy?
Tu kilka mądrości. Raczej wprowadzanie w błąd i snucie wiejskich mądrości. To jakie są faktycznie elementy składowe i ich połączenia nie jest żadną tajemnicą. Wystarczy zassać pdfa z kartą katalogową sprężarki. Przejrzeć schematy, a nie opowiadać głupot i wprowadzać w błąd. Jak się nie ma nic konstruktywnego do powiedzenia, to lepiej zmilczeć, a to...
dolewam cały czas wodę, żeby nie zassało powietrza Ekspres musi zassać powietrze bo wtedy kończy się cykl odkamieniania. Tak samo cykl płukania. Powietrze w przepływomierzu (czyli brak przepływu) jest odczytywany jak brak wody w zbiorniku i koniec cyklu. W instrukcji jest nawet informacja że po płukaniu trzeba ekspres odpowietrzyć. Oczywiście nie wykluczone...
Niestety, nie tak prosto z przepływem powietrza: towar leżący na półce może od niej nieco odstawać (np. puszka, która opiera się krawędzią, a resztę powierzchni denka ma wklęsłą) i wtedy jego wpływ na przepływ powietrza będzie znikomy. Ale może można nieco inaczej: w półce otwory zakryte klapkami, dmuchnięcie przez otwory podnosi klapki, zaraz po nim...
Dołączam dość prymitywny rysunek, ale myślę że każdy kumaty powinien go zrozumieć. "Kranik do odpowietrzania" nie jest kranikiem do odpowietrzania a kranikiem do odwadniania pompy. Musi być zamknięty. Poczytałem trochę na forum, i wyczytałem że trzeba zalać rurę ssącą do pełna. Okazało się że nie ma na dole zaworu zwrotnego, albo jest ale najwidoczniej...
Podejrzewam że możesz mieć problem z pierścieniami na tłoku ( po prostu stanęły ) . Nieszczelności na tłoku powodują że nie ma siły zassać tyle powietrza co trzeba aby powstała odpowiednia mieszanka . Jak przytykasz dostęp to jest porywane więcej paliwa z komory i odpali pracować nie chce.
brak czynnika w układzie, No może nie brak, ale ubytek. Ew. gdy dziura jest po stronie ssącej sprężarki mogło nastąpić zassanie powietrza do układu. W warunkach domowych nawet rzetelna diagnoza jest trudna, a naprawa niemożliwa.
Sprężarka startuje z otwartym zaworem dolotowym aby zassać powietrza do swojego sterowania. Ciśnienie potrzebne do jej smarowania zapewnia zawór minimalnego ciśnienia lub spełniająca tą funkcje w tańszych konstrukcjach odpowiednio dobrana dysza Venturiego. Przeanalizuj schemat który ci podałem. Elektro-pneumatyczne sterowanie stosuje się najczęściej...
Tylko od góry. Pod szafką jest od razu podłoga. Za plecami ściana. Więc masz odpowiedź. Masz praktycznie biorąc termos. Nie ma jak zassać chłodnego powietrza z zewnątrz, więc nawet kratka na całej górnej płycie problemu nie rozwiąże. Szukaj innego miejsca na sprzęt.
Dalej nie podałeś jaki piec jest zamontowany. Od tego wszystko zależy. W Scanii były montowane ogrzewania mokre ( rzadkość) i suche w różnych wersjach. Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące...
Dzień dobry, zacząłem się bawić EDC15 na swojej Octavii AXR, spotkałem się z następującą zagwostką. Oczywiście w EDC15 istnieje coś takiego, co nazywa się Smoke Limiter, który limituje dawkę paliwa w stosunku do masy zassanego powietrza (MAF). Wszystko pięknie, natomiast przyjmijmy pewien algorytm. Wszystko w dużym przybliżeniu. Pojemność jednego cylindra...
Bo jest to pompa niskociśnieniowa (max 1bar) i jej zadaniem jest podanie paliwa do filtra. Z filtra pompa tandem zasysa sama (pod lekkim ciśnieniem ale wstanie zassać sama) paliwo by podbić ciśnienie do wymaganego na pompwtryski by mogły się napełnić prawidłowo w fazie zasysania paliwa ( od 2 do 8 bar). Pompa tandem jest napędzana z wałka rozrządu (prędkość...
zdejmij filtr powietrza i podczas odpalania skutera w tą dziure w gażniku po filtrze trzymaj ręka i po chwili puszczaj w tedy tłok powinien zassać paliwo
No nie ..... sam piszesz że masz uwalony EGR i zaślepiony i dziwisz się że przepływka pokazuje większą masę powietrza zasysanego ? Przecież jak nie dostaje odpowiedniej ilości spalin spowrotem w kolektor dolotowy to musi zassać więcej powietrza przez przepływkę a wartości w górnym zakresie obrotów są ok bo wtedy EGR jest normalnie zamknięty :)
Zmierz luzy zaworowe , w suzuki co 30 tyś km reguluje się luz zaworowy. Za duży luz to za mało zassanego powietrza do cylindra i z stąd bogata mieszanka paliwowo- powietrzna. Pomiar luzów wykonaj na zimnym silniku i napisz jakie masz wyniki.
Koledzy, to nie jest wina nieszczelności gruchy siłownika podciśnieniowego bo wtedy byłoby stałe niedoładowanie. atol_2008 napisałeś, że nie można zassać ustami i jej zaciągnąć ale nie napisałeś czy wcale nie da się zassać z niej powietrza czy też zaciągasz powietrze bez żadnego wysiłku jak przez słomkę a sztanga stoi w miejscu - to przecież istotna...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
zassać filtr zassać przewód sprężarka powietrza sprężarka powietrza
zaślepka pompy kablówka multimedia router dwr116
Windows 7 nie uruchamia się w trybie awaryjnym – naprawa BCD, MBR, sterowniki, bootkit Inwerter lodówki LG, Samsung – czy można zasilać 3 żarówki 230V? PWM, napięcie, ryzyko uszkodzenia