Przede wszystkim należy całkowicie otworzyć nagrzewnicę. Rozprowadzenie płynu ułatwia ugniatanie węży chłodnicy (tych grubych), przez co wyciska się powietrze z układu. Potem należy na chwilę uruchomić silnik (pompa płyny chłodniczego musi przepchać ciecz). Następnie należy systematycznie uzupełniać płyn chłodniczy aż do osiągnięcia wymaganego poziomu....
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
Witam nadal problem nie naprawiony. Głowica zdemontowana gniazda oraz zawory wyczyszczone pięknie poskładane i problem jak był tak jest. Wymieniony termostat , czujnik położenia wału oraz zmiennych faz rozrządu. Rozwalony stary termostat ( na stałe otwarty obieg ) dalej wypadanie zapłonu. Sprawdzone ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku. Wstawione wtryskiwacze...
Ten dym musi się z czegoś tworzyć. Ze spalonego płynu chłodniczego, albo z oleju. Z płynu są to kłęby tłustej pary, po przyłożeniu ręki do wydechu i przegazowaniu na dłoni pozostaje taki tłusty nalot o charakterystycznym słodkawym zapachu. Olej to spaliny gryzące. Jeżeli tester nie zmienia koloru i płynu nie ubywa to może rzeczywiście turbo trochę rzuca...
lekka para ale na ciepły i na zimnym czy kiedy? jeśli na ciepłym to z tytułu różnicy temperatur może lekka para się unosić jeśli objaw ten występuje na zimnym to mogą to już być spaliny, kiedy samochód zaczyna podbierać płyn bo np walnięta jest uszczelka albo głowica ludzie ratują się nie całkowicie dokręconym korkiem aby nie tworzyło się podciśnienie...
Wimiana głowicy na inną rozwiązała wszystkie problemy. Było jakieś mikropęknięcie w głowicy i zasysało płyn chłodniczy do cylindrów. Ubytek płynu 1l/ 10tyś. km. Ta ilość wystarczała żeby zaburzać proces spalania w cylindrze i część niedopalonego paliwa dostawała się do kolektora wydechowego i tam się dopalała. Stąd były te " fuknięcia " w wydech.
witam:) w megance 1 1,4 podczas odpalania zasysa prawie wszystki płyn chlodniczy podczas jazdy temperatura rosnie i po chwili spada do 2 kreski, przy szybszej jezdzie wywala płyn korkiem(nowy korek) , po zgaszeniu silnika syczy z korka, a ten płyn jest tlusty ale nie ma oznak ze jest w nim olej
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Temat ten jest wałkowany na dziesiątkach tematów, ale nie znalazłem dokładnie mojego przypadku. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu (ponoć był podejrzany) 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) nie widać nigdzie wycieków 5) auto pali ładnie, temp. max...
Aby ją podgrzać. Zimą zamarzła by zasysając powietrze.
Zastanawia mnie jednak to skąd ten lód w tej mazi która była pod deklem zaworów. Podobno to jest jeden z objawów uszkodzonej uszczelki spod głowicy. Podobno płyn chłodniczy nie zamarza tworząc kostki lodu,a domyślam się że płynem masz zalany samochód. Zamarza para wodna którą silnik zasysa w dużych ilościach wraz z powietrzem.
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) auto pali ładnie, temp. max ~90 st., zawsze odpala 5) nie ma "masła" pod korkiem od oleju 6) nie ma białego dymu 7) płyn chłodniczy jest delikatnie zabrudzony ale w serwisie wykluczyli,...
Mały update przed jutrzejszym testem na co2. Płyn który wlałem ten uszczelniacz nadal jest w aucie! Musiałem przestawić auto, zrobiłem jakieś 500m nim. Przed wyjazdem zbiorniczek był pusty. Po przedstawieniu auta z ciekawości odkręciłem korek i co się stało? Płyn wrócił do swojej normy. Może źle odpowietrzony że zasysa płyn a po odpowiednim ciśnieniu...
Zrób test jeszcze raz, może chce cię naciągnąć na koszty, jeśli się okaże prawdą, że są spaliny może być pęknięta głowica a wtedy się cuda dzieją. Jest jeszcze nie duże uszkodzenie uszczelki wtedy ciśnienie spalin dostają się do układu, ale podczas zasysania powietrza nie wciągnie płynu.
Witam Wygląda to na zatkanie odpowietrznika w korku zbiorniczka płynu chłodniczego. Normalnie kiedy płyn chłodniczy się nagrzewa zwiększa swoją objętość i wypycha przez specjalny otwór ,a właściwie zaworek część powietrza znajdującą się nad płynem . Kiedy stygnie kurczy się i tym zaworkiem zasysa powietrze.Jeżeli ten zaworek będzie zatkany przy kurczeniu...
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
Witam mam problem.Otóż wymieniłem 3razy głowice i uszczelki lecz dlaej ten sam problem,oleju w zbiorniczku nie ma ale po chwili wyrzuca płyn najpierw jakby zasysa i następnie wypluwa wielka fontanna> może macie jakieś pomysły? słyszałem kiedyś o turbinie że można podkręcić .może właśnie ta jest podkręcona i temu tak sie dzieje ...nie wiem
Kolego, ja nie twierdzę, że żużel na świecach to objaw zdrowego silnika. Zawsze na świecach osadza się nalot, lecz jeśli któryś cylinder będzie zasysał ciecz chłodzącą to cała komora spalania będzie czysta i lśniąca (dosłownie). Świeca również.
witam mam podobny problem :cry: auto bierze oklo jednego litra na 100 km,jeszcze jest problem z ogrzewaniem wewnątrz samochodu ,i auto kopci na biało w dymie oraz w kabinie czuc płyn chłodniczy (pompa wody jest nowa)okolo 5000 tyś km temu była wymienina głowica wszystko było ok następnie pojawił sie problem z ogrzewaniem potem zaczeło ubywać płynu a...
Odpowietrzcie układ w miarę możliwości zalejcie zbiorniczek wyrównawczy do pełna obserwujcie go w ciąż czy nie pojawiają się równomierne bąbelki powietrza. Badanie przyrządem nie musi koniecznie wykazać. Preparat działa na spaliny a jeżeli zasysa powietrze z zewnątrz, nie z cylindrów silnika to raczej się nie zabarwi roztwór w przyrządzie do "Sprawdzania...
Test głowicy zrobiony. Test głowicy zrobiony. Brak CO2 w układzie chłodniczym. Temperatura 90 stopni na pulpicie. W termostacie zrobiliśmy kilka dziurek jak w poprzednim. Wymieniony korek.Problemem jest twardy wąż od chłodnicy a po ostudzeniu go zasysa. Myślę że nowy korek do kitu.
mi się wydaje jak by mi płyn wylatywał przez rurę wydechową i zastanawiam się czy to nie ma coś wspólnego z uszczelką od głowicy. umówiłem się na środę tak że będę wiedział co i jak. jeżeli ktoś ma jakieś propozycje to chętnie przeczytam dzięki z góry Dodano po 3 aha jeszcze sobie przypomniałem że za każdym razem zasysa mi płyn od chłodnicy dopiero...
Witam może być nieszczelność na przewodzie gumowym w okolicach pompy ,zasysa powietrze. kup na cpn środek uszczelniający do chłodnicy , oczywiście sprawdzenie na wodzie. i korek chłodnicy do sprawdzenia. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
sprawdz komputerem diagnostycznym temperatury .Odczyt błędów to nie cała diagnoza . sprawdz temperaturę płynu chłodniczego ,powietrza zasysanego i paliwa jeśli jest.
KApie z rury bo to woda z powietrza zasysanego, czyli para. Dymenie na biało to przdostawianie się płynu chłodniczego w przypadku uszkodzenia uszczelki. Ale wtedy ubywało by płynu i silnik by sie gotował. Raczej któryś gar nie pracuje i nie ma spalania, stąd dym, czy czuć benzyne.
Skoda octawia 2.0 tdi 2007, ubytek płynu chłodniczego. Jeśli jest użytkowane w mieście to nic nie ubywa. Wystarczy dłuższa trasa i płyn znika. Normalnie trzyma temperaturę, nie ma żadnego wycieku, nie ma spalin w układzie bo robiłem test. Jak podtrzymam na wyższych obrotach i przełoże dłoń do zbiorniczka wyrownawczego to wyczuwam jak zasysa mi dłoń....
Sonda nie działa zaraz po odpaleniu (zazwyczaj o około 90 do 12 sekund) więc nie tu jest problem. Podjedź do kogoś kto podepnie komputer sprawdzi błędy i wartości z czujników: przepływomierz i czujnik temp. płynu chłodniczego,zasysanego powietrza itp.
Na zimnym silniku stan chłodziwa w zbiorniku jest do połowy po rozgrzaniu stan max. Dodam że jak dodaje gazu to ilość płynu w zbiorniku rosnie. Temperatura cały czas 90 st. Dzieje się tak samo jak odkrece korek w zbiorniku. Czy ktoś miał podobny problem? Pierw to ten silnik porządnie zagrzej i odpowietrz układ chłodniczy. Zagrzej to znaczy prawie "zagotuj"...
To ja już nie rozumiem jedni pisza,że nie ma prawa nic spływać do zbiorniczka.Mechanik mówi po odpaleniu pomp wody zasysa płyn ze zbiorniczka i rozprowadza po układzie.Po wyłączeniu silnika normalne jest to,ze słychać napływanie do zbiorniczka płynu ponieważ on wraca co wy na to? Dodano po 2 szukałem,szukałem aż trafiła się strona chyba google się zlitowało...
zawsze była benzyna, tam przy takich temperaturach jednak dużo szybciej się silnik nagrzewa Normalne że benzyna szybciej się "grzeje". ktoś podpowie co nim steruje Sterownik ECU. nie wiem tylko ,kiedy się maja włączyć i przy jakich temperaturach To każdy producent ustala indywidualnie, zależy nie tylko od temperatury zewnętrznej ale od temp. zasysanego...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Obstawiam uszkodzony sterownik, po podpieciu pod autocom - błędów brak jednak parametry szaleją Temperatura płynu chłodniczego 700stopni powietrze zasysane 65 stopni przy 17 na dworze. Nie.Albo źle wybrałeś silnik albo twój kabelek to bubel.Podłącz czymś dedykowanym albo czymś innym.Sterownik może byc uszkodzony ale nie stwierdzisz tego w taki sposób...
Wskaźnik podczas jazdy pokazuje 0 tzn jest na samym dole... gdy chwile pochodzi "stojąc w miejscu" dochodzi do normalnej temperatury. Podkreślam termostat już wymieniłem po jego wymianie przez 1dzień było ok potem stało się tak jak jest teraz. Myśląc, że pewnie ten jest uszkodzony poszedłem do sklepu gdzie go kupiłem i dostałem inny nowy... ale na tym...
Zanim zaczniesz sprawdzać uszczelki pod głowicą sprawdź dokładnie czy nie masz wody w oleju silnikowym - wówczas na korku lub bagnecie będziesz miał maź koloru kakaowego. Wyciek i objawy przez ciebie opisywane mogą być powodem uszkodzenia (nieszczelności) chłodnicy EGR, która znajduje się z tyłu silnika. Aby wyeliminować tą usterkę wystarczy przewody...
Mam następujący problem, gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka, a gdy płyn podejdzie pod korek, to zaczyna wyciekać i dzieje się to, jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Oryginały po tylu latach bardziej służą do zasysania lewego powietrza niż do podgrzewania paliwa. One się rozszczelniają, grzałka też pewnie nie działa. Moja skromna rada: wywal, i ewentualnie zainstaluj przepływowy (podgrzewanie płynem chłodniczym).
A vacu pompa owszem zasysa powietrze ale wydaje mi się że nie wpycha go do ssącego? jeżeli tak to jak najbardziej masz rację i kopcenie i szarpanie może mieć tu miejsce ale jeżeli to powietrze wpychane jest do skrzyni korbowej razem z olejem którym jest smarowane vacu to nie będzie występować takie kopcenie i szarpanie silnikiem bo tej wody musiał...
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
https://obrazki.elektroda.pl/9151975100_... Dodano po 9 Czy pompa ciagnie plyn przez termostat ,czy pcha go do termostatu? Zawsze płyn z pompy płynie w kierunku termostatu. Gdyby pompa zasysała przez termostat to zimny płyn by go zamykał.
3. Czy któreś koło ci się nie grzeje, świadczyło by to o zapieczonym hamulcu, przez co osiągi jak i spalanie mogły by się pogorszyć. 4. Jak ma emulator sondy lambda to bywa żę korekta długoterminowa się rozjeżdza. Reset komputera do nastawów fabrycznych+adaptacje wykonaj, na benzynie. Nie podałeś jaki dokładnie masz silnik (3 magiczne literki) Tak samo...
maciek -m czytajcie pomału i dokładnie napisałem gdzie jest umiejscowiony czujnik a nic niewspominałem o czujniku temperatury powietrza zasysanego bo on najczęsciej jest montowany razem z przepływomierzem ,cytuje sprostuje ten czujnik jak się niemyle w starszych modelach jest zamontowany w kolektorze ssącym tam gdzie płyn chłodniczy podgrzewa kolektor...
Może Ci go zasysać do komory spalania ale w takich ilościach że nawet nie zauważysz białego dymu który wydobywa się podczas spalania. Ja tak miałem u siebie aż pewnego dnia uszczelka puściła całkowicie i olej poszedł do układu. Moim zdaniem to odkręcenie korka na odpalonym samochodzie to nie odpowietrzenie, od tego masz specjalne zaworki na układzie...
Ale wieczorem zatrzymałem się na ok 10 min na parkingu, wracam do samochodu, a pod nim kałuża wody ! Mam pytanie ta kałuża pod samochodem to z powodu przebrania butelki? Trochę to niezgodne z logiką przy przy przedmuchach z cylindrów - obojętne jaką drogą. Jeżeli w czasie jazdy i w czasie pracy silnika było wszystko mniej więcej normalne tzn nie przybywało...
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Też się właśnie zdziwiłem że potrzebna dodatkowa pompa wody bo z tego co wyczytałem to wychodzi na to że d4wsc jest kompakt. Więc kolego reasumując wpinam się w przewody przed nagrzewnicą i powrót od silnika będzie dobrym rozwiązaniem? Drugie pytanie czy jeżeli paliwo będę brał bezpośrednio z baku to musi być ta iglica czy może byc sztywna rurka paliwowa...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Pacjent: Scenic I ph II, 1.6 16V z LPG sekwencyjnym, przepustnica elektroniczna. Objawy: szarpie odczuwalnie na niskich obrotach. Wciśnięcie "gazu" powoduje reakcję dopiero po ok. 0,5 sekundy. Widoczne minimalne wahanie obrotami. Niskie obroty trzyma między 748-853. Odczyty z komputera: błędów w pamięci ECU - brak; Położenie przepustnicy na wolnych:...
IAT (temp zasysanego) nie wpływa na mieszankę tak mocno jak ECT (temp płynu chłodniczego). Uszkodzenie/odpięcie sondy lambda napewno wzbogaci mieszankę dużo bardziej. Pytanie czy tryb awaryjny z powodu braku sondy nie ograniczy w inny sposób pracy silnika... Trzeba by podłączyć CLIPa (ew może da się ELMem, nie wiem) i patrzeć jak, i czy czasy wtrysku...
3 tys. to chyba nie tak dawno od remontu silnika. Jeśli robota była wykonana prze mechanika, to obowiązuje chyba jakaś gwarancja. Pojedź, zapytaj, niech sprawdzi co i jak. A skoro opd autem nie ma plamy (chyba że jest), to płyn albo jest wyrzucany w czasie jazdy, ale wtedy zostałby choć niewielki ślad na ziemi po zatrzymaniu. gdyby płyn lał ci się do...
Witam! Podczas podróży na stosunkowo ciepłym silniku (ok 75*C) odczułem nagły spadek mocy - silnik zaczął pracować nierówno, tak jakby kończyło mu się paliwo. Na 4-ce nie dało się jechać, musiałem "dusić" go 60km/h na 3 biegu. Zatankowałem go więc i problem chwilowo zniknął. Nie na długo jednak. Po pewnym czasie podczas jazdy pod górę silnik zaczął...
Witam GOLF VII i ciągle działający wentylator Podniesione obroty silnika Bład z VCDS [syntax=text]Piątek,14,Styczeń,2022,17:1... VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86 Wersja VCDS: AKP 19.6.2.1 Wersja danych: 20200101 DS308.0 www.vcds.pl VIN: WVWZZZAUZEP517228 Numer rejestracyjny: ----------------------------------------...
Witam. Z dużym prawdopodobieństwem masz gdzieś nieszczelne układ chłodzący i smarujący. Jeżeli nie masz wycieków to zasysane jest to do cylindrów ( cylindra) i spalane. To powód ubytków. Pozdrawiam
nie ma tu mowy o sprzęgle po prostu cisnę gaz ,,do dechy'' a samochód nie przyśpiesza ale to tylko na zimnym silniku na ciepłym jest ok a więc usterka typowo elektryczna w tym wtrysku komputer pobiera informację od takich urządzeń jak czujnik temperatury płynu chłodzącego, przepływomierz powietrza i czujnik temp. w tym przepływomierzu, a następnie wysyła...
Do wymiany uszczelka pod głowicą. Sprawdź kompresję. Silnik może zasysać płyn spod głowicy w czasie pracy, dla tego dymi (powinien przy tym dymić na biało).
Dzięki za odpowiedzi. Chodzi o wiązke na cały samochód oraz silnik, autko jest odzyskane po kradzieży no i własnie brakuje mu wiązek el. Nie posiada DPFa, a przepustnica sterowana podcisnieniem. Obecnie zamontowałem wiązke z 2006r. z kombi. Sterownik silnika nie widzi czujnika doładowania oraz temp zasysanego powietrza, brakuje mu tez 2 czujnika temp...
Dzień dobry, od wielu lat borykam się z "przeładowywaniem" turbiny i jakkolwiek to nie zabrzmi moża z tym żyć... (o tym później) Zanim zacznę to proszę skupić się na tym w czym jest problem, wszystkie uwagi dotyczące tematu i propozycje pomocy będą cenne. A osobą, którze mają zamiar hejtować (nie mylić z konstruktywna krytyka) i pisać, że moje auto...
Co do braku oleju raczej nie sądzę że kolejny raz inna osoba zapomniała go wlać. Chodzi o to że w wyniku nie prawidłowego działania układu cały olej ze sprężarki pozostał w parowniku, skraplaczu. Zasysając czynnik w postaci płynnej domniemam że odpowiedzialny za to jest zawór rozprężny. Tu masz rację ale serwis to powinien sprawdzić na zasadzie przegrzania...
Witam, przeglądałem wszędzie na ten temat różne tematy, znalazłem podobne aczkolwiek żaden nie rozwiązuję dokładnie mojego problemu. Problem polega na tym, że gotuje mi się płyn chłodniczy w sensie, że wywala korkiem od zbiorniczka wyrównawczego aczkolwiek temperatura nie przekracza 90 stopni. A więc tak. Opowiem wszystko dokładnie. Dzieję się tak od...
https://obrazki.elektroda.pl/4191962500_... Wielu z Was zapewne słyszało określenie "dewasto", "webasto", "dwasto", "piec" czy "eber" dotyczące pojazdu czy maszyny np. budowlanej. Celem wyjaśnienia, zwroty te dotyczą tzw. ogrzewania postojowego. Jest to urządzenie mające za zadanie (jak sama nazwa wskazuje) ogrzać wnętrze pojazdu podczas...
dziś rano na zimnym silniku płynu było wiecej niż wczoraj jak dolałem, wiec odkręciłem odpowietrznik na chłodnicy i było powietrze które zeszło i płyn wrócił do normy, to juz nie wiem co jest grane, przeciez jak jest goracy w układzie jest cisnienie wiec nie może nigdzie zasysac powietrza gdyby był nieszczelny ukł, co do wycieku z nagrzewnicy to jeszcze...
wiesz bardzo ciężko zdiagnozować niesprawność pojazdu mając jako jedyne dane diagnostyczne onomatopeje. oczywiście nie chcę tym przekazać że są one niepotrzebne ale potrzebne nam będzie coś więcej. zadam może kilka pytań: 1. czy podczas rozruchu gasną wszystkie kontrolki zegara? czy licznik przebiegu dziennego się zeruje? czy gaśnie lampka sufitowa?...
Proponuję dokręcenie głowicy (oczywiście w/g kolejności podanej do danego silnika i siłą odpowiednią - ale potrzebny jest klucz dynamometryczny i schemat kolejności dokręcania głowicy), bo po nagrzaniu silnika śruby się wydłużają i może zasysać płyn chłodzący (bardziej przy starym filtrze powietrza) a po ostygnięciu śruby się skurczą i podciśnienie...
Taaa, najlepiej na jakieś dresiarskie BMW, hahahaha. Palant... No a teraz na temat. Najlepiej chyba będzie wykorzystać wydech. Ja bym zrobił dolot świeżego powietrza z zewnątrz i umiejscowił go tak, aby znalazła się tam rura od wydechu. Następnie bym powędrował z tym do kabiny. Chodzi o to aby zasysać świeże powietrze spoza komory silnika, przepuszczać...
Ciśnienie w kolektorze ssącym (nowy czujnik) pokazuje wydaje się bezbłednie. Na jałowym ok 300mBar, jak zwiększa się obciązenie to rośnie, jak jest hamowanie silnikiem to spada poniżej 300, to 100 mBar. Trochę ciekawi mnie temperatura zasysanego powietrza. Na rozgrzanym wskazuje ok 25 stopni, mimo że na zewnątrz jest np .-3. To normalne ? A co z sondami...
Witam Kolegów forumowiczów. Przeczytałem już cały internet:) [a6 c5 2,4 v6 AML] 2000r, 165km, LPG (APIS AGIS, apis solo, Magic III) Problem: Pojawił się gdy temperatura powietrza zaczęła oscylować ponad 2-3 stopnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i po odstaniu ok. godziny ( do dwóch godzin) muszę dłużej kręcić aby auto odpaliło. Po 3h odpala na dotyk....
Nie ma silnika cdti w Renault. Napisz jaki to naprawdę silnik bo może być na pompie wtryskowej lub CR. elektroniczny pedał przyśpieszenia Uszkodzony potencjometr pedału gazu - przepływomierz powietrza - czujnik temp. powietrza zasysanego do silnika Te dwa błędy mają wspólny mianownik czyli odłączoną wtyczkę przepływomierza czujnik temp. cieczy chłodzącej...
Sterownik wrócił z naprawy. Niestety nie dało się go naprawić, dostałem drugi, sprawny i zaprogramowany pod moje auto. Sterownik włożony i podpięty w samochodzie. na początku silnik nie chciał zapalić. Palił jakby na dwóch, dokładnie tak, jak przed operacją. Wstawiłem auto do warsztatu, tam podpięli go do komputera diagnostycznego i silnik ożył. Hura!!!...
Witam. Mam problem z Felicią 1.6. Na benzynie śmiga jak złoto i nie ma żadnych problemów, ale mam problem z LPG. Mianowicie lubi spadać z obrotów (zamiast zatrzymać się na ok 800 obr/min, spada do 300 - 400 i po chwili wzrasta na 800) przy hamowaniu i późniejszym wyrzuceniu na luz (nie zależnie od tego czy na luzie, czy hamuję silnikiem), oczywiście...
Przymierzam się do zakupu klimatyzatora do mieszkania. W moim przypadku, montaż klimatyzacji stacjonarnej nie wchodzi w grę, pozostaje mi użytkowanie sprzętu przenośnego. Trochę poczytałem w Internecie i zauważyłem, że są dwa rodzaje takich klimatyzatorów: 1. Jedno urządzenie, które ma wszystko w sobie, do niego dołącza się grubą rurę z tworzywa sztucznego,...
Witam kolegow, Autko to Audi a6 2003 1,9 130KM Mam taki problem, ze ciagle mi sie zalacza przekaznik 373 od (chyba) dogrzewania plynu chlodzacego. Nawet jak na blacie jet 90C to on co okolo 15-20 sekund zalacza sie na 10 sekund - i tak w kolko. Przekaznik znajduje sie nad lewym kolanem w takiej malej skrzyneczce (3przekazniki i 2 bezpieczniki takie...
wyrzuca płyn chłodniczy mercedes płyn chłodniczy zapach płyn chłodniczy
flybox orange tech2 naprawa wymiana uszczelka wtryskiwacz
karcher naprawa lancy aparat fotograficzny
Jak uruchomić Ford Transit po zalaniu kluczyka? Ile zwojów ma alternator samochodowy?